Ухвала
від 05.02.2019 по справі 826/18064/17
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1

У Х В А Л А

про призначення експертизи та зупинення провадження у справі

(вступна та резолютивна частини)

05 лютого 2019 року м. Київ№ 826/18064/17

Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Патратій О.В., розглянувши клопотання позивача про призначення експертизи у справі

за позовом Комунального підприємства "Київський метрополітен"

до Державної аудиторської служби України

про визнання протиправними та скасування окремих пунктів вимоги

№06-14/1042 від 30.11.2017 року

за участю представників сторін:

позивач: Мирошниченко Т.О.,

відповідач: Анохіна А.Ф., Аландаренко А.В.,

Керуючись статтями 102, 248, 236 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

У Х В А Л И В:

1. Задовольнити клопотання Комунального підприємства "Київський метрополітен" про призначення у справі експертизи.

2. Призначити по справі комплексну економічну, будівельно-технічну експертизу, на вирішення якої поставити питання:

2.1 Чи підтверджується документально зазначене в акті ревізії від 18.10.2017р. №06-21/37, проведеної Державною аудиторською службою України, порушення КП Київський метрополітен пункту 10 статті 78 та пункту 5 статті 75 Господарського кодексу України, допущене внаслідок перерахування коштів за договорами про надання безвідсоткової фінансової допомоги комунальному комерційному унітарному підприємству Фінансова компанія Житло-інвест виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у сумі 120000000,00 грн., комунальному підприємству Київжитлоспецексплуатація у сумі 31000000,00 грн., комунальному підприємству Київпастранс у сумі 5000000,00 грн., Київському комунальному виробничому підприємству Міськпаливо у сумі 2000000,00 гривень?

2.2 Чи підтверджується документально зазначене в акті ревізії від 18.10.2017р. №06- 21/37, проведеної Державною аудиторською службою України, порушення КП Київський метрополітен пункту 23.1 частини d, статті 25 Загальні умови Контракту, укладеного КП Київський метрополітен із Закритим акціонерним товариством Вагонмаш (Росія м. Санкт-Петербург) та Відкритим акціонерним товариством Метровагонмаш (Росія м. Митищі) від 22.07.2011р. № КМСЕ/СОН/001, частини другої статті 193 Господарського кодексу України, статті 629 Цивільного кодексу України внаслідок проведення остаточних розрахунків за поставлені ВАТ Метровагонмаш вагони (метропотяги) із затримкою, зайве перерахування коштів у сумі 896023,75 євро та нанесення КП Київський метрополітен збитків на загальну суму 28175995,78 гривень?

2.3 Чи підтверджується документально зазначене в акті ревізії від 18.10.2017р. №06-21/37, проведеної Державною аудиторською службою України, порушення КП Київський метрополітен умов довгострокового договору підряду від 28.02.2012 19/003/4-ДБМ2012, укладеного КП Київський метрополітен із ПАТ Київметробуд при будівництві дільниці Куренівсько-Червоноармійської лінії Київського метрополітену від станції Виставковий центр до Одеської площі, державних будівельних норм і державних стандартів з будівництва на загальну суму 16645963,31 грн. з ПДВ, та нанесення КП Київський метрополітен збитків на зазначену суму?

2.4 Чи підтверджується документально зазначене в акті ревізії від 18.10.2017р. №06-21/37, проведеної Державною аудиторською службою України, порушення КП Київський метрополітен :

- умов договорів оренди, статті 629 Цивільного кодексу України, частини першої статті 193 Господарського кодексу внаслідок неперерахування ТОВ Експерт-Сервіс у період з 28.04.2017р. по 20.06.2017р. на рахунки КП Київський метрополітен авансового платежу протягом 10 календарних днів з дати підписання цих договорів;

- пункту 5 статті 9 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні внаслідок не відображення КП Київський метрополітен у період з 01.05.2017р. по 01.07.2017р. операцій із зарахування ТОВ Експерт-Сервіс орендної плати в оборотно- сальдовій відомості за балансовим рахунком 3611 Розрахунки з покупцями за договорами непрофільних доходів ;

- недотримання КП Київський метрополітен станом на 01.07.2017р. орендної плати на загальну суму 605920,06 грн. з ПДВ, та нанесення збитків Підприємству в зазначеному розмірі?

2.5 Чи підтверджується документально зазначене в акті ревізії від 18.10.2017 №06- 21/37, проведеної Державною аудиторською службою України, порушення КП Київський метрополітен пункту 6.5 Положення про оренду майна територіальної громади міста Києва, затвердженого рішенням Київської міської ради від 22 вересня 2011 року №34/6250 (за період з 01.04.2014 по 01.05.2015), пункту 6.5 Положення про оренду майна територіальної громади міста Києва, затвердженого рішенням Київської міської ради від 21 квітня 2015 року №415/1280 (за період з 01.05.2015 по 01.07.2017), пункту 6.28 Правил користування електричною енергією, затверджених постановою Національної комісії з питань регулювання електроенергетики України від 31 липня 1996 року №28 та пункту 4.2.6 Методики обчислення плати та перетікання реактивної електроенергії, затвердженої наказом Міністерства палива і енергетики України від 17 січня 2002 року №19, через невключення компенсації плати за перетікання реактивної електроенергії (пропорційно обсягу спожитої електроенергії) до договорів, які укладені з орендарями про відшкодування вартості спожитої електроенергії, за період з 01.04.2014 по 30.06.2017 та недотримання КП Київський метрополітен коштів 239327,43 гривень?

2.6 Чи підтверджується документально зазначене в акті ревізії від 18.10.2017 №06- 21/37, проведеної Державною аудиторською службою України, порушення КП Київський метрополітен пункту 6.5 Положення про оренду майна територіальної громади міста Києва, затвердженого рішенням Київської міської ради 22 вересня 2011 року №34/6250 (за період з 01.04.2014 по 01.05.2015), порушення пункту 6.5 Положення про оренду майна територіальної громади міста Києва, затвердженого рішенням Київської міської ради від 21 квітня 2015 року № 415/1280 (за період з 01.01.2014 по 01.07.2017), щодо незабезпечення КП Київський метрополітен відшкодування за рахунок орендарів витрат, пов'язаних із платою за користування земельною ділянкою, на якій розташований об'єкт оренди, та, як наслідок, недоотримання доходів на загальну суму 49563,70 гривень?

2.7 Чи підтверджується документально зазначене не в акті ревізії від 18.10.2017 №06- 21/37, проведеної Державною аудиторською службою України, порушення КП Київський метрополітен частини другої статті 19 Закону України Про оренду державного та комунального майна , пункту 3 Методики розрахунку орендної плати, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21 квітня 2015 року № 415/1280, внаслідок заниження місячного розміру орендної плати в договорі від 30.12.2016р. №2318, укладеному КП Київський метрополітен із ФОП ОСОБА_1., та недотримання орендної плати за період з 01.01.2017р. по 01.07.2017р. на загальну суму 36364,94 грн. з ПДВ?

2.8 Чи підтверджується документально зазначене в акті ревізії від 18.10.2017 №06- 21/37, проведеної Державною аудиторською службою України, порушення КП Київський метрополітен пункту 5.2.2 договору від 13.01.2017р. №34-IT3-17, статті 629 Цивільного кодексу України внаслідок зайвої сплати ТОВ Експотехінвест коштів у сумі 12328,74 грн., та нанесення КП Київський метрополітен збитків на зазначену суму?

3. Доручити проведення експертизи Товариству з обмеженою відповідальністю Агенція Судових Експертиз (04107, м. Київ, вул. Кіквідзе, буд. 26, оф 68-Б; код ЄДРПОУ 38650169; адреса для листування: 03680, м. Київ, вул. сім'ї Сосніних, буд. 3, оф. 308).

4. Керівнику Товариства з обмеженою відповідальністю Агенція Судових Експертиз доручити проведення експертизи необхідному колу судових експертів відповідної галузі знань.

5. Попередити судових експертів про кримінальну відповідальність за надання завідомо неправдивого висновку відповідно до статті 384 Кримінального кодексу України та за відмову від надання висновку відповідно до статті 385 Кримінального кодексу України.

6. Витрати по сплаті вартості експертизи покласти на Комунальне підприємство "Київський метрополітен". Докази здійсненої оплати вартості експертизи надати суду.

7. Зобов'язати сторін та інших учасників справи на вимогу експерта надати всі необхідні для проведення експертизи документи та предмети.

8. Судових експертів у разі ненадання сторонами документів, які необхідні для проведення експертизи, повідомити суд.

9. Письмово повідомити Окружний адміністративний суд міста Києва у разі неможливості проведення експертизи.

10. Зупинити провадження у справі до отримання висновку експерта.

11. Копію ухвали направити учасникам справи.

Ухвала набирає законної сили відповідно до статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції у порядку та строки, встановлені статтями 293-295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя О.В. Патратій

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення05.02.2019
Оприлюднено10.02.2019
Номер документу79694092
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/18064/17

Ухвала від 13.05.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мельник-Томенко Ж.М.

Постанова від 13.03.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Постанова від 13.03.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 11.01.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Постанова від 22.12.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Жук А.В.

Ухвала від 06.12.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Жук А.В.

Ухвала від 11.01.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Жук А.В.

Постанова від 03.12.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Постанова від 03.12.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Ухвала від 09.11.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні