Рішення
від 12.02.2019 по справі 355/1749/17
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

13 лютого 2019 року м. Київ Справа № 355/1749/17

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Харченко С.В., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справуза позовомОСОБА_1 доБаришівського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської областіпровизнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Баришівського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області, в якому просить суд: визнати протиправним та скасувати рішення відповідача від 11.10.2017 № 1314, яким позивачу відмовлено у призначенні пенсії за віком як учаснику ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС 2 категорії відповідно до частини першої статті 55 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» від 28.02.1991 № 796-XII; зобов`язати відповідача з 12.07.2017 призначити йому пенсію за віком зі зменшенням пенсійного віку на 10 років відповідно до частини першої статті 55 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» від 28.02.1991 № 796-XII.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що він як особа, яка у період з 06.05.1986 по 09.05.1986 приймала участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, відповідно до положень частини першої статті 55 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» від 28.02.1991 № 796-XII має право на призначення пенсії зі зменшенням пенсійного віку на 10 років.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 12.02.2018 відкрито провадження у даній справі та вирішено питання про її розгляд за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні). Копії зазначеної ухвали направлено сторонам рекомендованими поштовими відправленнями.

Сторони належним чином повідомлені про розгляд справи в порядку спрощеного позовного провадження, про що свідчать наявні у матеріалах справи повідомлення про вручення рекомендованих поштових відправлень (а.с. 57, 58).

Представник відповідача позов не визнав, надав суду відзив на позовну заяву, в якому зазначив про відсутність підстав для призначення позивачу пенсії зі зменшенням пенсійного віку з огляду на неподання ним територіальному органу Пенсійного фонду України первинних документів на підтвердження його участі у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у період з 06.05.1986 по 09.05.1986, а також довідки про період (періоди) його участі в ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС за формою, затвердженою постановою Державного Комітету СРСР по праці та соціальних питаннях від 09.03.1988 № 122.

За наведених обставин представник відповідача вважає, що Баришівське об`єднане управління Пенсійного фонду України Київської області та його посадові особи діяли на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені законодавством України, у зв`язку з чим позовні вимоги задоволенню не підлягають.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

ОСОБА_1 , 1969 року народження, є учасником ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у 1986 році та має право на пільги і компенсації, встановлені Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» від 28.02.1991 № 796-XII, що підтверджуються копією посвідчення категорії 2 серії НОМЕР_1 (а.с. 7), виданого позивачу 01.11.1992 Міністерством України у справах захисту населення від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.

12.07.2017 позивач звернувся до Баришівського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області із заявою про призначення йому як учаснику ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС пенсії зі зменшенням пенсійного віку.

Рішенням від 11.10.2017 № 1314 Баришівське об`єднане управління Пенсійного фонду України Київської області відмовило позивачу у призначенні пенсії за віком як учаснику ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС з посиланням на відсутність первинних документів, які підтверджують участь позивача у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у період з 06.05.1986 по 09.05.1986, а також довідки про період (періоди) його участі в ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС за формою, затвердженою постановою Державного Комітету СРСР по праці та соціальних питаннях від 09.03.1988 № 122.

Обставини, на які посилається відповідач у своєму рішенні від 11.10.2017 № 1314 як на підставу для відмови у призначенні пенсії, позивач вважає такими, що не відповідають нормам чинного законодавства, у зв`язку з чим звернувся до суду за захистом порушеного права з даним адміністративним позовом.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

Основні положення щодо реалізації конституційного права громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на охорону їх життя і здоров`я, соціального захисту потерпілого населення визначені Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» від 28.02.1991 № 796-XII (далі - Закон № 796-XII).

Згідно з пунктом 1 абзацу 1 статті 9 Закону № 796-XII особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та випробувань, військових навчань із застосуванням ядерної зброї, є учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС - громадяни, які брали безпосередню участь у ліквідації аварії та її наслідків.

Статтею 10 зазначеного Закону передбачено, що учасниками ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС вважаються громадяни, які безпосередньо брали участь у будь-яких роботах, пов`язаних з усуненням самої аварії, її наслідків у зоні відчуження у 1986-1987 роках незалежно від кількості робочих днів, у тому числі проведенні евакуації людей і майна з цієї зони, а також тимчасово направлені або відряджені у зазначені строки для виконання робіт у зоні відчуження, включаючи військовослужбовців.

Умови надання пенсій за віком особам, які працювали або проживали на територіях радіоактивного забруднення, передбачені статтею 55 Закону № 796-XII.

Так, відповідно до частини першої статті 55 Закону № 796-XII особам, які працювали або проживали на територіях радіоактивного забруднення, пенсії надаються із зменшенням пенсійного віку, встановленого статтею 26 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», за наявності відповідного страхового стажу, зменшеного на кількість років зменшення пенсійного віку, але не менше 15 років страхового стажу.

Зокрема, цією статтею встановлено, що учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які працювали у зоні відчуження з моменту аварії до 1 липня 1986 року незалежно від кількості робочих днів, а з 1 липня 1986 року по 31 грудня 1986 року - не менше 5 календарних днів, пенсії надаються із зменшенням пенсійного віку на 10 років.

Крім того, учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які відпрацювали на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком № 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджуваним у встановленому порядку (чоловіки - 10 років і більше, жінки - 7 років 6 місяців і більше), вік виходу на пенсію зменшується додатково на три роки понад передбачений цією статтею.

Призначення та виплата пенсій названим категоріям провадиться відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" і цього Закону (частина третя статті 55 Закону № 796-XII).

Відповідно до частини першої статті 26 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування від 09.07.2003 № 1058-IV особи мають право на призначення пенсії за віком після досягнення віку 60 років.

Таким чином, необхідними умовами для отримання права на призначення пенсії зі зменшенням пенсійного віку на 10 років є: 1) набуття особою в установленому законом порядку статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, який працював у зоні відчуження з моменту аварії до 1 липня 1986 року незалежно від кількості робочих днів, а з 1 липня 1986 року по 31 грудня 1986 року - не менше 5 календарних днів; 2) наявність у такої особи страхового стажу не менше 15 років; 3) досягнення особою 50-річного віку.

При цьому вік виходу на пенсію підлягає додатковому зменшенню на 3 роки за умови відпрацювання, зокрема, чоловіками 10-ти років і більше на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком № 1 виробництв, робіт, професій, посад та показників.

У свою чергу документи, які подаються до Пенсійного фонду України та його управлінь для призначення пенсії, в тому числі на пільгових умовах, визначені Порядком надання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1.

Так, в силу приписів підпункту 5 пункту 2.1 цього Порядку документами, які засвідчують особливий статус особи є, зокрема: посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та довідка про період (періоди) участі в ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС за формою, затвердженою постановою Державного Комітету СРСР по праці та соціальних питаннях від 09.03.1988 № 122, або довідка військової частини, у складі якої особа брала участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, або довідка архівної установи, або інші первинні документи, в яких зазначено період роботи, населений пункт чи об`єкт, де особою виконувались роботи з ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.

Вказаним вище нормам кореспондують положення частини третьої статті 65 Закону № 796-XII, згідно з якими документом, що підтверджує статус учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та надає право користування пільгами, встановленими цим Законом, є посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.

Аналізуючи наведені вище норми у сукупності, суд дійшов висновку, що єдиним документом, що підтверджує статус учасника ліквідації наслідків на Чорнобильській АЕС та надає право на користування пільгами, встановленими Законом № 796-ХІІ, зокрема, право на призначення пенсії зі зменшенням пенсійного віку, встановленого для одержання державних пенсій, є посвідчення "Учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС".

Як вже зазначалось судом вище, статус позивача як учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС підтверджується копією посвідчення серії НОМЕР_1 , виданого позивачу 01.11.1992 Міністерством України у справах захисту населення від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (а.с. 7).

Правомірність видачі зазначеного посвідчення було підтверджено Тимчасовою комісією по перевірці правильності видачі посвідчень учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи (копія витягу з протоколу засідання комісії № 12 від 13.11.1997 (а.с. 10).

Під час розгляду даної справи судом також встановлено, що позивач у період з 06.05.1986 по 09.05.1986 приймав участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.

Так, зі змісту довідки від 07.11.1992 № 292, виданої колгоспом ім. Куйбишева, вбачається, що у наведений вище період позивач був відряджений в зону відчуження для виконання робіт вивезення товарно-матеріальних цінностей та евакуації населення (а.с. 48).

Таким чином, вказаний вище документ підтверджує участь позивача у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у період з 06.05.1986 по 09.05.1986.

При цьому суд звертає увагу відповідача на те, що за наявності первинних документів, що підтверджують періоди участі позивача в ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, відсутність довідки за формою, затвердженою постановою Державного Комітету СРСР по праці та соціальних питаннях від 09.03.1988 № 122, не може слугувати самостійною підставою для відмови особі у призначенні пенсії зі зменшенням пенсійного віку на 10 років.

Судом також встановлено, що ОСОБА_1 у період з 18.03.1991 по 31.07.2017 був безпосередньо зайнятих на роботах, передбачених постановою Ради Міністрів СРСР і ВЦРПС від 05.06.1986 за № 665-195 і постановою ЦК КПРС, Ради Міністрів СРСР і ВЦРПС від 29.12.1987 № 1497-378, що дають право на державну пенсію на пільгових умовах у відповідності зі списком № 1, затвердженим постановою Ради Міністрів СРСР від 22.08.1956 № 1173, постановами Кабінету Міністрів України від 11.03.1994 № 162, 16.01.2003 № 36 та 24.02.2010 № 173 та наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України від 13.03.2012 року № 576, що підтверджуються наявною в матеріалах справи довідкою Державного спеціалізованого підприємства «Чорнобильський спецкомбінат» № 30, виданою у липні 2017 року за формою, затвердженою постановою Державного Комітету СРСР по праці та соціальних питаннях від 09.03.1988 № 122 (а.с. 16).

Отже позивач більше ніж протягом двадцяти п`яти років відпрацював на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком № 1 робіт.

За таких обставин, враховуючи досягнення позивачем 48-річного віку (на момент звернення із заявою про призначення пенсії), наявність у нього страхового стажу не менше 15 років, набуття в установленому законом порядку статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, прийняття ним у період з 06.05.1986 по 09.05.1986 участі в ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та безпосередню зайнятість його на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком № 1 робіт більш ніж протягом десяти років, у ОСОБА_1 наявні усі визначені чинним законодавством складові для призначення йому пенсії зі зменшенням пенсійного віку на 10 років та додатково на 3 роки.

Водночас судом встановлено, що документи, приєднані позивачем до позовної заяви в обґрунтування своїх позовних вимог, не співпадають із переліком документів, поданих позивачем до Баришівського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області разом із заявою від 12.07.2017.

Так, зі змісту оскаржуваного рішення вбачається, що позивачем до заяви про призначення пенсії зі зменшенням пенсійного віку приєднано наступні документальні свідоцтва:

1) посвідчення категорії 2 серії НОМЕР_1 , видане 01.11.1992 Міністерством України у справах захисту населення від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС;

2) витяг з протоколу засідання Тимчасової комісії по перевірці правильності видачі посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 13.11.1997 № 12;

3) копію довідки від 29.01.1993 № 573;

4) довідку від 25.04.2016 № 289 за формою № 122 за періоди роботи з 18.03.1991 по 31.12.2015;

5) довідку від 25.04.2016 № 264 про підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсії за відсутності трудової книжки або відповідних записів в ній;

6) копії висновків якості проведення атестації робочих місць за умовами праці від 16.05.2013 № 60 та 02.10.2015 № 95;

7) копію наказу «Про доповнення переліку робочих місць, посад» від 29.09.2015 № 362;

8) копію наказу «Про затвердження переліку…» від 25.04.2013 № 223;

9) копію наказу «Про проведення атестації робочих місць» від 19.04.2013 № 199.

При цьому надані позивачем суду в ході розгляду даної адміністративної справи копії довідок колгоспу ім. Куйбишева від 07.11.1992 № 292 та Державного спеціалізованого підприємства «Чорнобильський спецкомбінат» № 30, виданої у липні 2017 року, які підтверджують періоди участі позивача у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та його працю на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком № 1 робіт, серед переліку зазначених вище документів відсутні.

Будь-яких доказів подання вказаних довідок разом з заявою про призначення пенсії від 12.07.2017 позивачем суду також не надано.

Разом з тим відповідно до пункту 4.1 цього ж Порядку орган, що призначає пенсію, розглядає питання про призначення пенсії, перерахунок та поновлення виплати раніше призначеної пенсії, а також про переведення з одного виду пенсії на інший при зверненні особи з відповідною заявою (додаток 2).

При прийманні документів орган, що призначає пенсію: 1) перевіряє правильність оформлення заяви, відповідність викладених у ній відомостей про особу даним паспорта та документам про стаж; 2) перевіряє зміст і належне оформлення наданих документів; 3) перевіряє копії відповідних документів, фіксує й засвідчує виявлені розбіжності (невідповідності). Орган, що призначає пенсію, має право вимагати від підприємств, установ та організацій, фізичних осіб дооформлення у тримісячний строк з дня подання заяви прийнятих і подання додаткових документів, передбачених законодавством, а також перевіряти обґрунтованість їх видачі; 4) видає пам`ятку пенсіонеру (додаток 3), копія якої зберігається у пенсійній справі (пункт 4.2 Порядку 22-1).

Таким чином територіальний орган Пенсійного фонду України за наслідками розгляду заяви особи про призначення пенсії має право на вчинення однієї з наступних юридичних дій: 1) призначення особі, яка звертається, пенсії зі зменшенням пенсійного віку; 2) звернення до підприємств, установ та організацій, або фізичної особи, яка звертається із заявою, для подання ними додаткових документів, а у разі встановлення факту наявності розбіжностей у вказаних документах або їх недостатності відмовити особі у призначенні пенсії.

Відтак територіальні органи Пенсійного фонду України, відмовляючи у призначенні пенсії зі зменшенням пенсійного віку з підстав недостовірності та/або недостатності документів, повинні встановлювати всі фактичні обставини, що перешкоджають такому призначенню.

Як встановлено судом під час розгляду даної справи, жодних дій, направлених на встановлення обставин, які б, зокрема, підтверджували періоди участі позивача у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, зокрема дій щодо витребування у позивача додаткових документів, передбачених законодавством, територіальним органом Пенсійного фонду України не вчинено.

За наведених обставин суд дійшов висновку, що рішення відповідача від 11.10.2017 № 1314, яким ОСОБА_1 відмовлено у призначенні пенсії зі зменшенням пенсійного віку, є таким, що не ґрунтується на вимогах чинного законодавства України.

Що стосується позовних вимог позивача про зобов`язання відповідача з 12.07.2017 призначити йому пенсію за віком зі зменшенням пенсійного віку на 10 років відповідно до частини першої статті 55 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» від 28.02.1991 № 796-XII, суд зазначає наступне.

Як вже зазначалось судом вище, документальні свідоцтва, приєднані позивачем до позовної заяви в обґрунтування наявності у нього права на призначення пенсії зі зменшенням пенсійного віку, не співпадають із документами, поданими відповідачу разом із заявою про призначення пенсії від 12.07.2017.

За наведених обставин суд, з огляду на те, що призначення пенсії зі зменшенням пенсійного віку є виключною компетенцією територіального органу Пенсійного фонду України - Баришівського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області - за наслідками повного та всебічного дослідження матеріалів, поданих особою разом із заявою про її призначення, не вбачає правових підстав для задоволення позовних вимог в цій частині.

Разом з тим, зважаючи на положення частини другої статті 9 та частини другої статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України, з огляду на те, що відповідачем для з`ясування обставин, які б підтверджували наявність або відсутність у позивача права на призначення пенсії зі зменшенням пенсійного віку на 10 років та додатково на 3 роки, не вчинено будь-яких дій щодо витребування у позивача додаткових первинних документів, які підтверджують період його участі у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та безпосередню зайнятість його на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком № 1, суд, з метою захисту законних прав та інтересів позивача, вважає за необхідне вийти за межі позовних вимог та зобов`язати відповідача повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 12.07.2017 про призначення пенсії та прийняти рішення за результатами її розгляду відповідно до вимог чинного пенсійного законодавства з урахуванням обставин, що стали підставою для визнання судом протиправним рішення відповідача від 11.10.2017 № 1314.

Таким чином, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України, доказів, наявних в матеріалах справи, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню частково.

Оскільки позивач в силу приписів статті 5 Закону України "Про судовий збір" від 08.07.2011 № 3674-VI звільнений від сплати судового збору, а доказів понесення сторонами інших витрат, пов`язаних з розглядом справи, суду не надано, судові витрати розподілу та стягненню зі сторін не підлягають.

Керуючись статтями 9, 14, 72-77, 90, 139, 143, 242-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити частково.

2. Визнати протиправним та скасувати рішення Баришівського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області (ідентифікаційний код 40383617, місцезнаходження: 07500, Київська область, Баришівський район, смт. Баришівка, вул. Центральна, 3) від 11.10.2017 № 1314, яким ОСОБА_1 (реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_2 , місце проживання: АДРЕСА_1 ) відмовлено у призначенні пенсії за віком як учаснику ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС 2 категорії відповідно до частини першої статті 55 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» від 28.02.1991 № 796-XII.

3. Зобов`язати Баришівське об`єднане управління Пенсійного фонду України Київської області (ідентифікаційний код 40383617, місцезнаходження: 07500, Київська область, Баришівський район, смт. Баришівка, вул. Центральна, 3) повторно розглянути заяву ОСОБА_1 (реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_2 , місце проживання: АДРЕСА_1 ) від 12.07.2017 про призначення пенсії зі зменшенням пенсійного віку та прийняти рішення за результатами її розгляду відповідно до вимог чинного пенсійного законодавства з урахуванням обставин, що стали підставою для визнання судом протиправним та скасування рішення Баришівського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області від 11.10.2017 № 1314.

4. У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано в установлені строки.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги на рішення суду першої інстанції подаються учасниками справи через Київський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його складання.

Суддя Харченко С.В.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.02.2019
Оприлюднено16.09.2022
Номер документу79811477
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —355/1749/17

Ухвала від 11.04.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Карпушова Олена Віталіївна

Ухвала від 18.03.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Карпушова Олена Віталіївна

Рішення від 12.02.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

Ухвала від 12.02.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

Ухвала від 22.01.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

Ухвала від 20.12.2017

Адміністративне

Баришівський районний суд Київської області

Литвиненко О. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні