Рішення
від 12.02.2019 по справі 0940/2215/18
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"12" лютого 2019 р. справа № 0940/2215/18

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

судді Микитюка Р.В.,

за участю секретаря судового засідання - Костюк О.С.,

представника позивача - Візінського В.В.,

представника відповідача - Мельник Т.О.,

третьої особи - ОСОБА_3

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу

за позовом: ТзОВ "Снятинське АТП-12642"

до відповідача: Івано-Франківської обласної державної адміністрації

третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - ФОП ОСОБА_3 та ПП "Модуль Транс"

про визнання протиправним та скасування рішення (розпорядження) та зобов'язання до вчинення дій, -

ВСТАНОВИВ:

19.11.2018 Товариство з обмеженою відповідальністю "Снятинське АТП - 12642" (далі - ТзОВ "Снятинське АТП - 12642") звернулося до суду з позовом до Івано-Франківської обласної державної адміністрації (далі - Івано-Франківської ОДА) про визнання протиправним та скасування розпорядження Івано-Франківської ОДА № 667 від 13.11.2018 "Про недопущення до участі в конкурсах на перевезення пасажирів" в частині недопущення ТзОВ "Снятинське АТП - 12642" до участі у конкурсах на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на міжміських та приміських внутрішньо обласних автобусних маршрутах загального користування на об`єкти конкурсів за маршрутами №60 (Снятин-Коломия), №62 (Топорівці - Снятин), №65 (Снятин - Івано-Франківськ ч/з Джурів) та зобов`язати Івано-Франківську ОДА провести наступне засідання Конкурсного комітету з проведення конкурсів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на міжміських та приміських внутрішньо обласних автобусних маршрутах загального користування на тих самих умовах та із тими самими документами, які надавалися до конкурсу, що відбувся 15.11.2018 на об`єкти конкурсів за маршрутами №60 (Снятин-Коломия), №62 (Топорівці - Снятин), №65 (Снятин - Івано-Франківськ ч/з Джурів).

Одночасно із пред'явленням позову ТзОВ "Снятинське АТП - 12642" подало заяву про забезпечення позову шляхом зобов`язання Івано-Франківської ОДА утриматися від прийняття рішення (винесення розпорядження) щодо переможця чи переможців конкурсу, а також того, хто зайняв друге місце, що відбувся 15.11.2018 на об`єкти конкурсів за маршрутами №60 (Снятин-Коломия), №62 (Топорівці - Снятин), №65 (Снятин - Івано-Франківськ ч/з Джурів) та укладення договорів на перевезення (а.с. 44-48).

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 21.11.2018 в задоволенні заяви товариства з обмеженою відповідальністю "Снятинське АТП - 12642" про забезпечення позову - відмовлено (а.с. 49-51).

Позивач в обґрунтування позовних вимог зазначив, що рішення конкурсного комітету та наказ відповідача прийняті з порушенням норм чинного законодавства, а саме з порушенням в частині не допуску позивача до участі у конкурсі, а також визнання переможців по відповідним об'єктам конкурсу. Відповідачем не дотримано Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008р. № 1081 (далі - Порядок 1081).

Відповідач заперечує проти позовних вимог з підстав викладених у відзиві на позовну заяву, що надійшов на адресу суду 14.12.2018. Відповідач зазначає, що рішення приймалось з додержанням вимог законодавства про автомобільний транспорт та винесено у відповідності із Законом України "Про ліцензування видів господарської діяльності" (далі - Закон), Постановою КМУ від 02.12.2015р. № 1001 "Про затвердження ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом" та Постановою 1081. Отже, на думку відповідача, оскаржуване ТзОВ "Снятинське АТП - 12642" розпорядження Івано-Франківської ОДА обґрунтованим та відповідає нормам чинного законодавства (а.с. 60-66).

Позивач скористався своїм правом на подання відповіді на відзив, яка надійшла на адресу суду 26.12.2018, в якій просив суд позовні вимоги ТзОВ "Снятинське АТП - 12642" задовольнити в повному обсязі (а.с. 89-92).

Відповідачем на відповідь на відзив подано заперечення, яке надійшло до суду 18.01.2019, в якому просили відмовити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі (а.с. 155-159).

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 23.11.2018 відкрито провадження в даній адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження з проведенням судового засідання та викликом сторін (а.с.1-2).

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 17.01.2019 залучено до участі у справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - ФОП ОСОБА_3 та ПП "Модуль Транс" (а.с.145-146).

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав з підстав позовної заяви, відповіді на відзив та пояснення по справі, просив суд позов задовольнити повністю.

Представник відповідача у судовому засіданні проти позову заперечила, з підстав відзиву на позовну заяву та заперечення на відповідь на відзив, просила суд у задоволенні позову відмовити.

Третя особа ФОП ОСОБА_3 у судовому засіданні просив суд відмовити у задоволенні позову так як позивачем надано для участі у конкурсі сертифікати відповідності на транспортні засоби, які не є дійсні. Суду пояснив, що для участі у конкурсі ним було зроблено сертифікат відповідності в уповноваженому органі та надано для участі у конкурсі.

Суд, розглянувши у відповідності до вимог статті 262 КАС України справу за правилами спрощеного позовного провадження в судовому засіданні з повідомленням сторін, заслухавши пояснення представників сторін та третьої особи, дослідивши в сукупності письмові докази, якими позивач обґрунтовує позовні вимоги, встановив наступне.

Пунктом 1 розпорядження Івано-Франківської обласної державної адміністрації №602 від 09.10.2018 "Про здійснення заходів щодо проведення конкурсів" визначено об`єкти конкурсів з перевезення пасажирів на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі області (внутрішньообласні маршрути), для розгляду на засіданні конкурсного комітету 15.11.2018.

Пунктом 2 даного розпорядження затверджено умови конкурсу з перевезення пасажирів на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі області (внутрішньообласні маршрути), який мав відбутися 15.11.2018 (а.с. 13).

Пунктом 1 розпорядження Івано-Франківської обласної державної адміністрації №667 від 13.11.2018 "Про недопущення до участі в конкурсах на перевезення пасажирів" зазначено: не допустити до участі в конкурсах на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на міжміських та приміських внутрішньообласних автобусних маршрутах загального користування, що відбудуться 15.11.2018 перевізників - претендентів згідно з додатком пунктом 11 якого зазначено Товариство з обмеженою відповідальністю "Снятинське АТП - 12642", 22176679. Підставою недопущення вказано - подано сертифікат відповідності на транспортний засіб, виданий органом із сертифікації (ПП "Інфо-серт"), призначення якого анульовано наказом Міністерства інфраструктури від 07.07.2017 №243.

Не погоджуючись з даним розпорядженням Івано-Франківської обласної державної адміністрації в частині недопущення ТзОВ "Снятинське АТП - 12642" до участі у конкурсах на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на міжміських та приміських внутрішньообласних автобусних маршрутах загального користування, позивач звернувся до суду за захистом свого порушеного права.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

Засади організації та діяльності автомобільного транспорту визначає Закон України "Про автомобільний транспорт" від 05.04.2001 № 2344-III (далі - Закон № 2344-III).

Відповідно до статті 7 Закону №2344-III забезпечення організації пасажирських перевезень покладається на міських автобусних маршрутах загального користування - на виконавчий орган сільської, селищної, міської ради відповідного населеного пункту.

Відповідно до статті 29 Закону №2344-III автомобільним перевізником та автомобільним самозайнятим перевізником, які здійснюють перевезення пасажирів на договірних умовах, є суб'єкти господарювання, які відповідно до законодавства та одержаної ліцензії надають послуги за договором перевезення пасажирів транспортним засобом, що використовується ними на законних підставах.

Частиною першою статті 31 Закону №2344-III визначено, що відносини автомобільного перевізника, що здійснює перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування міських, приміських та міжміських, які не виходять за межі території області (внутрішньообласні маршрути), із органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування визначаються договором про організацію перевезень пасажирів на автобусному маршруті загального користування, у якому встановлюються: перелік маршрутів загального користування, які буде обслуговувати автомобільний перевізник, умови організації перевезень, показники якості транспортного обслуговування населення, термін роботи автомобільного перевізника, зобов'язання органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо облаштування маршруту, підтримки проїзної частини автомобільної дороги та під'їзних шляхів у належному стані (тільки для міських автобусних маршрутів), розмір компенсації витрат автомобільного перевізника внаслідок перевезення пільгових пасажирів та регулювання тарифів, механізм їх виплати.

Згідно з статтею 43 Закону №2344-III визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється виключно на конкурсних засадах. Об'єктом конкурсу можуть бути: маршрут (кілька маршрутів), оборотний рейс (кілька оборотних рейсів). На конкурс виносяться маршрути із затвердженими паспортами.

Визначення кандидатури автомобільного перевізника для роботи на міжнародному автобусному маршруті загального користування здійснюється на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Згідно ч.1 ст. 46 №2344-III, для участі в конкурсі на перевезення пасажирів на автомобільному маршруті загального користування автомобільний перевізник подає конкурсному комітету такі документи:

- заяву претендента встановленого зразка із зазначенням автобусного маршруту загального користування, на якому має намір працювати претендент;

- відомості за підписом суб`єкта господарювання про автобуси, які будуть використовуватися на автобусному маршруті з зазначенням підстав для їх використання перевізником;

- документ, що підтверджує внесення плати за участь у конкурсі.

Відповідно до частин першої, дванадцятої статті 44 Закону № 2344-III організація проведення конкурсу та визначення умов перевезень покладаються на органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування. Порядок проведення конкурсів визначає Кабінет Міністрів України.

Так, постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 №1081 затверджено "Порядок проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування" (далі - Порядок №1081), яким визначено процедуру підготовки та проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міжміському і приміському автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі області (внутрішньообласний маршрут), автобусному маршруті, що не виходить за межі території району (внутрішньорайонний маршрут), автобусному маршруті, що проходить у межах населеного пункту (міський маршрут), та автобусному маршруті, що проходить у межах об'єднаної територіальної громади (далі - конкурс), а також процедуру визначення автомобільного перевізника для роботи на міжміському і приміському автобусних маршрутах загального користування, що виходять за межі території області (міжобласний маршрут).

Порядком №1081 встановлено форми документів, які повинні подати перевізники - претенденти для участі у конкурсі, зокрема форма заяви на участь у конкурсі, зокрема форма заяви на участь у конкурсі з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування (далі - Заява) визначена у додатку 1.

Згідно з п. 3 Заяви, перевізник - претендент зобов`язується додати до заяви: анкету про участь у конкурсі; відомості про автобуси, які будуть використовуватися на маршруті, разом з копіями сертифікатів відповідності та екологічності; відомості про додаткові умови обслуговування маршруту; копію податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку і сум утриманого з них податку (форма №1 ДФ) за останній квартал; документ, що підтверджує внесення плати за участь у конкурсі.

Враховуючи викладене, чинним законодавством встановлено обов`язок перевізника претендента подавати для участі у конкурсі сертифікати відповідності.

Відтак, суд зауважує, що твердження позивача про те, що жодним законодавчим актом не передбачено обов`язку перевізника-претендента подавати сертифікат відповідності є безпідставним та таким, що суперечить чинному законодавству.

Твердження позивача про те, що вищевказані сертифікати відповідності було видано уповноваженим органом та те, що наявність акредитації у ПП "Інфо Серт" уповноважує даний орган видавати сертифікати є недоречними, адже призначення та акредитація не є тотожними поняттями.

Порядок сертифікації транспортних засобів, їх частин та обладнання затверджений постановою КМУ №738 від 09.06.2011"Деякі питання сертифікації транспортних засобів, їх частин та обладнання" (далі - Постанова №738).

П.п. 1 Постанови №738 передбачено, що пропуск колісного транспортного засобу, який підлягає державній реєстрації в територіальному органі з надання сервісних послуг МВС, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені на транспортному засобі та/або використані для його оснащення на митну територію України з метою вільного обігу, а також перша державна реєстрація транспортного засобу, введення в обіг обладнання здійснюється за наявності сертифіката відповідності, виданого згідно з порядком затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання.

Відповідно до абз. 3 п.п. 3 п. 1 Постанови №738, сертифікат відповідності видається уповноваженими органами або органами із сертифікації, акредитованими відповідно до законодавства, призначеними Міністерством інфраструктури , на кожний новий транспортний засіб або партію обладнання, який відповідає вимогам єдиних технічних приписів, але відповідність типу яких не підтверджена сертифікатом типу транспортного засобу або обладнання, а також на ті, що були у користуванні.

Згідно п.п. 2 п. 1 Постанови №738, сертифікат типу транспортного засобу або обладнання, конструкція яких відповідає вимогам єдиних технічних приписів, видається визначеними Міністерством інфраструктури органами із сертифікації, акредитованими відповідно до законодавства і нотифікованими Організацією Об`єднаних Націй згідно з Угодою про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів.

Чинним законодавством передбачено два типи сертифікатів: сертифікати відповідності та сертифікати типу транспортного засобу або обладнання.

Отже, позивач повинен був подати для участі в конкурсі саме сертифікати відповідності, видані органом сертифікації призначеним Мінінфраструктури, про те ним було подано сертифікати №25845 від 05.06.2018, №25858 від 11.06.2018, №25853 від 11.06.2018 та №25875 від 15.06.2018 видані ПП "Інфо Серт" (а.с. 34-37).

Наказом Міністерства інфраструктури України №243 від 07.07.2017 анульовано призначення органу сертифікації, який видав сертифікати відповідності на транспортні засоби ПП "Інфо Серт".

Відтак ПП "Інфо Серт" був не уповноваженим органом щодо видачі сертифікатів відповідності ні на момент видачі сертифікатів, ні на момент прийняття відповідачем оскаржуваного розпорядження.

Жодних доказів поновлення призначення ПП "Інфо Серт" позивачем не було надано.

Відповідно до п.п. 1 п. 12 Порядку №1081, організатор перевезень приймає рішення про недопущення до участі в конкурсі перевізника-претендента, який подав до участі в конкурсі неналежним чином оформлені документи чи не в повному обсязі, а також такі, що містять недостовірну інформацію.

Згідно абз. 2 ч. 1 ст. 34 Закону № 2344-III, автомобільний перевізник повинен зокрема виконувати вимоги цього Закону та інших законодавчих і нормативно-правових актів України у сфері перевезення пасажирів та/чи вантажів.

Що стосується тверджень позивача про недопущення до участі в конкурсі ТзОВ "Снятинське АТП - 12642" з підстав не підтвердження Укртрансбезпеки подання до органу ліцензування перевізником-претендентом інформації про транспортні засоби, запропоновані для виконання перевезень, суд вважає їх необґрунтованими з огляду на нижчевикладене.

Порядком №1081 у додатку 5 визначено перелік показників нарахування балів за системою оцінки пропозицій автомобільних перевізників-претендентів (на участь у конкурсі з перевезення пасажирів на внутрішньо обласних, внутрішньорайонних та міських автобусних маршрутах). Зокрема, відповідно до п. 10 додатку 5 визначено одним із показників нарахування балів за інформацією Укртрансбезпеки відповідно до бази ліцензійного реєстру.

Згідно абз. 1 п.п. 6 п. 16 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом, затверджених постаново. КМ України №1001 від 02.12.2015 (далі - Ліцензійні умови), ліцензіат зобов`язаний допускати до перевезень транспортні засоби, які відповідають вимогам пункту 27 цих Ліцензійних умов та інформацію про які подано органу ліцензування у відомостях про власні, орендовані, надані ліцензіату в кредит або лізинг транспортні засоби.

Відповідно до п.п. 4-5 п. 7 Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті затвердженого Постановою КМУ №103 від 11.02.2015, Укртрансбезпека відповідно до покладених на неї завдань здійснює ліцензування господарської діяльності з надання послуг з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, багажу автомобільним, залізничним транспортом; здійснює контроль за додержанням ліцензійних умов під час провадження господарської діяльності з надання послуг з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, багажу автомобільним, залізничним транспортом; здійснює контроль за додержанням умов перевезень, визначених дозволом на перевезення пасажирів на міжобласних автобусних маршрутах.

Позивачем подано перелік транспортних засобів, які запропоновані для виконання перевезень (у додатку 2 до Порядку проведення конкурсу) а саме: автобуси: Mercedez-Benz 814 №АТ8026 СЕ, Mercedez-Benz Sprinter 416 CDI №АТ 2418 АА (конверт №55), ПАЗ 32054-07, №АТ 1077 АА та Mercedez-Benz 811 №АТ 1278 АА (конверт №56), Mercedez-Benz 412 D №АТ 2205 АА та Mercedez-Benz 609 D АТ 4588 АК (конверт №57), зареєстровані у державному реєстрі МВС за позивачем, що підтверджується тимчасовими реєстраційними талонами (а.с. 116-119).

З метою перевірки достовірності наданої позивачем інформації про транспортні засоби та нарахування балів за системою оцінки пропозицій автомобільних перевізників - претендентів відповідач звернувся до уповноваженого органу ліцензування Укртрансбезпеки.

Укртрансбезпека листом №9723/02/15-18 від 13.11.2018 надала інформацію про 14 транспортних засобів ТзОВ "Снятинське АТП - 12642", про те в зазначеному переліку була відсутня інформація про транспортниі засоби, відомості про які було подано перевізником - претендентом для участі у конкурсі, а саме відомості про транспортні засоби Mercedez-Benz 814 №АТ8026 СЕ, Mercedez-Benz Sprinter 416 CDI №АТ 2418 АА, Mercedez-Benz 811 №АТ 1278 АА та Mercedez-Benz 412 D №АТ 2205 АА в інформації органу ліцензування відсутні.

Відповідно до п.п. 3 п.12, організатор перевезень приймає рішення про недопущення до участі в конкурсі перевізника - претендента, який не відповідає вимогам статті 34 Закону України "Про автомобільний транспорт".

Аналізуючи дослідженні в судовому засіданні докази та норми законодавства, які регламентують спірні правовідносини суд вважає, що приймаючи оскаржуване розпорядження №667 від 13.11.2018 "Про недопущення до участі в конкурсах на перевезення пасажирів" в частині недопущення позивача до участі у конкурсах на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на міжміських та приміських внутрішньо обласних автобусних маршрутах загального користування на об`єкти конкурсів за маршрутами №60 (Снятин-Коломия), №62 (Топорівці - Снятин), №65 (Снятин - Івано-Франківськ ч/з Джурів) відповідачем було дотримано вимоги абзацу 2 частини 1 статті 34 Закону України "Про автомобільний транспорт", підпунктів 1 та 3 пункту 12 Порядку проведення конкурсу на підставі листа Укртрансбезпеки №9723/02/15-18 від 13.11.2018 та правомірно прийнято рішення про недопущення ТзОВ "Снятинське АТП - 12642" до участі в конкурсах, запланованих на 15.11.2018, а позовні вимоги є необґрунтованими та не підлягають задоволенню.

На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

В задоволенні позову відмовити.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Відповідно до статей 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції або через Івано-Франківський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення рішення в повному обсязі.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Учасники справи:

позивач: ТзОВ "Снятинське АТП-12642", адреса: вул. Річна, 9, м. Снятин, Івано-Франківська область, 78300, код ЄДРПОУ - 22176679;

відповідач: Івано-Франківська обласна державнаї адміністрація, адреса: вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, 76004, код ЄДРПОУ 20567921;

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - ФОП ОСОБА_3, адреса: АДРЕСА_1, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1;

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - ПП "Модуль Транс", адреса: вул. Трудова, 1, корпус Г, м. Снятин, Івано-Франківська область, код ЄДРПОУ 37581173.

Суддя Микитюк Р.В.

Рішення складене в повному обсязі 18 лютого 2019 р.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.02.2019
Оприлюднено19.02.2019
Номер документу79870178
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —0940/2215/18

Ухвала від 28.08.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шевцова Н.В.

Ухвала від 09.07.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шевцова Н.В.

Постанова від 29.05.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Ухвала від 18.04.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Ухвала від 08.04.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Рішення від 12.02.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитюк Р.В.

Рішення від 12.02.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитюк Р.В.

Ухвала від 17.01.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитюк Р.В.

Ухвала від 23.11.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитюк Р.В.

Ухвала від 21.11.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитюк Р.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні