Постанова
від 29.05.2019 по справі 0940/2215/18
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 травня 2019 рокуЛьвів№ 857/3696/19

Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі колегії :

головуючого судді: Гуляка В.В.

суддів: Ільчишин Н.В., Довгополова О.М.

за участі секретаря судового засідання: Омеляновської Л.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Снятинське АТП-12642 ,

на рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 12 лютого 2019 року (суддя - Микитюк Р.В., час ухвалення - 11:58, місце ухвалення - м.Івано-Франківськ, дата складання повного тексту - 18.02.2019 року),

в адміністративній справі №0940/2215/18 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Снятинське АТП-12642 до Івано-Франківської обласної державної адміністрації,

треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача: фізична особа-підприємець ОСОБА_1 , приватне підприємство Модультранс ,

про визнання протиправним та скасування розпорядження, зобов`язання вчинити дії,

встановив:

У листопаді 2018 року позивач ТзОВ Снятинське АТП-12642 звернувся в суд із адміністративним позовом до відповідача Івано-Франківської ОДА, в якому просив: 1) визнати протиправним та скасувати розпорядження Івано-Франківської ОДА Про недопущення до участі в конкурсах на перевезення пасажирів від 13.11.2018р. №667, в частині недопущення позивача до участі у конкурсі на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на міжміських та приміських внутрішньообласних автобусних маршрутах загального користування на об`єкти конкурсів за маршрутами №60 (Снятин-Коломия), №62 (Топорівці-Снятин), №65 (Снятин-Івано-Франківськ ч/з Джурів); 2) зобов`язати відповідача провести наступне засідання Конкурсного комітету з проведення конкурсів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на міжміських та приміських внутрішньообласних автобусних маршрутах загального користування на тих самих умовах та із тими самими документами, які надавалися до конкурсу, що відбувся 15.11.2018р., на об`єкти конкурсів за маршрутами №60 (Снятин-Коломия), №62 (Топорівці-Снятин), №65 (Снятин-Івано- Франківськ ч/з Джурів), допустивши до участі в конкурсі ТзОВ Снятинське АТП-12642 .

Відповідач Івано-Франківська ОДА позовних вимог не визнав, в суді першої інстанції подав відзив на адміністративний позов, просив відмовити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі.

Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 12 лютого 2019 року в задоволенні позову відмовлено.

З цим рішенням суду першої інстанції від 12.02.2019 року не погодився позивач ТзОВ Снятинське АТП-12642 та оскаржив його в апеляційному порядку. Вважає апелянт, що оскаржене рішення суду не відповідає дійсним обставинам справи і вимогам чинного законодавства, прийняте без належної оцінки доказів та доводів позивача, з порушенням норм матеріального та процесуального права, а тому таке рішення суду підлягає скасуванню з підстав, викладених в апеляційній скарзі.

В обґрунтування апеляційних вимог апелянт зазначає, що відповідно до чинного законодавства та у встановлені строки позивач, як ліцензована організація, подав документи для участі у конкурсі на об`єкти конкурсів за маршрутами №60 (Снятин-Коломия), №62 (Топорівці- Снятин), №65 (Снятин-Івано-Франківськ ч/з Джурів). В оскарженому частково розпорядженні відповідача №667 від 13.11.2018 р., зокрема зазначено про недопущення ТзОВ Снятинське АТП- 12642 на підставі пп.1, 3 п.12 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затв. пост. КМУ від 03.12.2008 р. №1081, а саме: у зв`язку неналежним оформленням документів (неповним обсягом поданих документів) та невідповідністю поданих документів вимогам ст.34 Закону України Про автомобільний транспорт . Зазначає апелянт, що відповідач безпідставно посилається на Постанову КМУ Деякі питання сертифікації транспортних засобів, їх частин та обладнання №738 від 09.06.2011 року, оскільки вона не поширюється на умови та порядок проведення конкурсів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом. Також, звертає увагу апелянт на те, що ні відповідачем ні третіми особами не надано доказів щодо невідповідності інформації про транспортні засоби, які подавались позивачем на конкурс. Зокрема, не конкретизовано, які саме документи не належним чином оформлені, чи не в повному обсязі подані, а також такі, що містять неправдиву інформацію, або не відповідають ст.34 Закону України Про автомобільний транспорт . Крім цього, листом Регіонального сервісного центру МВС в Івано-Франківській області від 06.11.2018 р. відповідачу надано підтвердження державної реєстрації транспортних засобів, які пропонувались позивачем для участі в конкурсі. Також звертає увагу апелянт на те, що позивач, як перевізник-претендент на визначені організатором перевезень об`єкти конкурсу протягом усього строку дії попереднього договору, як переможець попереднього конкурсу підпадає під п.1 Додатку 5 Порядку №1081 від 03.12.2008 р. з кількістю балів, що давало б перевагу та визнання позивача переможцем по всіх об`єктах в разі допущення на участь у конкурсі.

За результатами апеляційного розгляду апелянт просить скасувати оскаржене рішення суду від 12.02.2019 р. та ухвалити нове рішення, яким позовні вимоги задоволити в повному обсязі.

Відповідач Івано-Франківська ОДА подав суду апеляційної інстанції відзив на апеляційну скаргу, просить апеляційну скаргу залишити без задоволення, а рішення суду від 12.02.2019 р. залишити без змін.

Суд апеляційної інстанції заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення учасників справи та їх представників, які з`явились в засідання суду апеляційної інстанції, дослідивши матеріали справи та докази по справі, обговоривши доводи, межі та вимоги апеляційної скарги, перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції, вважає, що дану апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, з урахуванням наступного.

Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що розпорядженням Івано-Франківської обласної державної адміністрації №602 від 09.10.2018р. Про здійснення заходів щодо проведення конкурсів визначено об`єкти конкурсів з перевезення пасажирів на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі області (внутрішньообласні маршрути), для розгляду на засіданні конкурсного комітету 15.11.2018 року, а також затверджено умови конкурсу з перевезення пасажирів на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі області (внутрішньообласні маршрути), який відбудеться 15.11.2018 року (а.с. 13-16 Т.1).

Пунктом 1 розпорядження Івано-Франківської обласної державної адміністрації №667 від 13.11.2018 р. Про недопущення до участі в конкурсах на перевезення пасажирів не допущено до участі в конкурсах на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на міжміських та приміських внутрішньообласних автобусних маршрутах загального користування, що відбудуться 15.11.2018 р. перевізників - претендентів згідно з додатком (а.с.17 Т.1).

Із змісту додатку до вказаного рішення №667 від 13.11.2018 р. видно, що пунктом 11 недопущено до участі в конкурсах ТзОВ Снятинське АТП- 12642 , з таких підстав: - подано сертифікат відповідності на транспортний засіб, виданий органом із сертифікації (ПП Інфо-Серт ), призначення якого анульовано наказом Міністерства інфраструктури від 07.07.2017р. №243; - непідтвердження Укртрансбезпекою подання до органу ліцензування перевізником-претендентом інформації про транспорті засоби, запропоновані для виконання перевезень (а.с. 17-21 Т.1).

Також судом апеляційної інстанції встановлено, що запланований на 15.11.2018 року конкурс на перевезення пасажирів відбувся. Процедура та результати цього конкурсу відображені в протоколі №052/18 від 15.11.2018 року засідання обласного комітету з проведення конкурсів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на міжміських та приміських внутрішньообласних автобусних маршрутах загального користування. Розпорядженням Івано-Франківської ОДА №699 від 28.11.2018 р. Про результати засідання обласного конкурсного комітету визначено переможців конкурсу та перевізників-претендентів, які посіли друге місце, а також зобов`язано Департамент економічного розвитку, промисловості та інфраструктури ОДА укласти договори з перевезення пасажирів із суб`єктами господарювання, які визнані переможцями конкурсів.

Суд апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції про відсутність підстав для задоволення адміністративного позову щодо часткового визнання протиправним та скасування розпорядження Івано-Франківської ОДА від 13.11.2018р. №667 та щодо зобов`язання провести наступне засідання Конкурсного комітету з проведення конкурсів на перевезення пасажирів, виходячи з наступного.

Згідно статті 29 Закону України Про автомобільний транспорт , автомобільним перевізником та автомобільним самозайнятим перевізником, які здійснюють перевезення пасажирів на договірних умовах, є суб`єкти господарювання, які відповідно до законодавства та одержаної ліцензії надають послуги за договором перевезення пасажирів транспортним засобом, що використовується ними на законних підставах.

Відповідно до ч.1 ст.31 цього Закону, відносини автомобільного перевізника, що здійснює перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування міських, приміських та міжміських, які не виходять за межі території області (внутрішньообласні маршрути), із органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування визначаються договором про організацію перевезень пасажирів на автобусному маршруті загального користування, у якому встановлюються: перелік маршрутів загального користування, які буде обслуговувати автомобільний перевізник, умови організації перевезень, показники якості транспортного обслуговування населення, термін роботи автомобільного перевізника, зобов`язання органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо облаштування маршруту, підтримки проїзної частини автомобільної дороги та під`їзних шляхів у належному стані (тільки для міських автобусних маршрутів), розмір компенсації витрат автомобільного перевізника внаслідок перевезення пільгових пасажирів та регулювання тарифів, механізм їх виплати.

Статтею 43 Закону України Про автомобільний транспорт передбачено, що визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється виключно на конкурсних засадах. Об`єктом конкурсу можуть бути: маршрут (кілька маршрутів), оборотний рейс (кілька оборотних рейсів). На конкурс виносяться маршрути із затвердженими паспортами. Визначення кандидатури автомобільного перевізника для роботи на міжнародному автобусному маршруті загального користування здійснюється на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Статтею 44 вказаного Закону встановлено, що організація проведення конкурсу та визначення умов перевезень покладаються на органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.

Для участі в конкурсі на перевезення пасажирів на автомобільному маршруті загального користування автомобільний перевізник подає конкурсному комітету такі документи: - заяву претендента встановленого зразка із зазначенням автобусного маршруту загального користування, на якому має намір працювати претендент; - відомості за підписом суб`єкта господарювання про автобуси, які будуть використовуватися на автобусному маршруті з зазначенням підстав для їх використання перевізником; - документ, що підтверджує внесення плати за участь у конкурсі (ч.1 ст.46 Закону).

Процедура підготовки та проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міжміському і приміському автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі області (внутрішньообласний маршрут), автобусному маршруті, що не виходить за межі території району (внутрішньорайонний маршрут), автобусному маршруті, що проходить у межах населеного пункту (міський маршрут), та автобусному маршруті, що проходить у межах об`єднаної територіальної громади (далі - конкурс), а також процедура визначення автомобільного перевізника для роботи на міжміському і приміському автобусних маршрутах загального користування, що виходять за межі території області (міжобласний маршрут) регулюються Порядком проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування , що затверджений постановою КМ України №1081 від 03.12.2008р. (далі - Порядок №1081).

Судом першої інстанції вірно враховано, що Порядком №1081 встановлено форми документів, які повинні подати перевізники-претенденти для участі у конкурсі, зокрема форма заяви на участь у конкурсі з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування (далі - Заява) визначена у додатку 1.

Згідно з п.3 Заяви, перевізник-претендент зобов`язується додати до заяви: анкету про участь у конкурсі; відомості про автобуси, які будуть використовуватися на маршруті, разом з копіями сертифікатів відповідності та екологічності; відомості про додаткові умови обслуговування маршруту; копію податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку і сум утриманого з них податку (форма №1 ДФ) за останній квартал; документ, що підтверджує внесення плати за участь у конкурсі.

Таким чином, суд першої інстанції вірно зазначив, що чинним законодавством встановлено обов`язок перевізника-претендента подавати для участі у конкурсі сертифікати відповідності.

Порядок сертифікації транспортних засобів, їх частин та обладнання затверджений постановою КМУ №738 від 09.06.2011 р. Деякі питання сертифікації транспортних засобів, їх частин та обладнання (далі-Постанова №738).

Відповідно до п.п.1 Постанови №738, пропуск колісного транспортного засобу, який підлягає державній реєстрації в територіальному органі з надання сервісних послуг МВС, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені на транспортному засобі та/або використані для його оснащення на митну територію України з метою вільного обігу, а також перша державна реєстрація транспортного засобу, введення в обіг обладнання здійснюється за наявності сертифіката відповідності, виданого згідно з порядком затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання.

Згідно абз.3 п.п.3 п.1 Постанови №738, сертифікат відповідності видається уповноваженими органами або органами із сертифікації, акредитованими відповідно до законодавства, призначеними Міністерством інфраструктури, на кожний новий транспортний засіб або партію обладнання, який відповідає вимогам єдиних технічних приписів, але відповідність типу яких не підтверджена сертифікатом типу транспортного засобу або обладнання, а також на ті, що були у користуванні.

Сертифікат типу транспортного засобу або обладнання, конструкція яких відповідає вимогам єдиних технічних приписів, видається визначеними Міністерством інфраструктури органами із сертифікації, акредитованими відповідно до законодавства і нотифікованими Організацією Об`єднаних Націй згідно з Угодою про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів (п.п.2 п.1 Постанови №738).

Тобто, чинним законодавством передбачено два типи сертифікатів: сертифікати відповідності та сертифікати типу транспортного засобу або обладнання.

Таким чином, суд першої інстанції дійшов вірного висновку про те, що позивач повинен був подати для участі в конкурсі саме сертифікати відповідності, видані органом сертифікації призначеним Мінінфраструктури.

З матеріалів справи видно та не заперечується сторонами по справі, що позивач подав відповідачу сертифікати №25845 від 05.06.2018р., №25858 від 11.06.2018р., №25853 від 11.06.2018р. та №25875 від 15.06.2018р. видані ПП Інфосерт (а.с. 34-37 Т.1).

Однак, наказом Міністерства інфраструктури України №243 від 07.07.2017 р. було анульовано призначення органу сертифікації, який видав сертифікати відповідності на транспортні засоби - ПП Інфосерт .

Таким чином, позивач подав відповідачу сертифікати, які були видані не уповноваженим органом щодо видачі сертифікатів відповідності ні на момент їх видачі, ні на момент прийняття відповідачем оскаржуваного розпорядження від 13.11.2018 року.

При цьому, суд апеляційної інстанції звертає увагу на те, що саме Порядком №1081 передбачено, що одним із документів, що додається до Заяви учасника конкурсу є саме відомості про автобуси, які будуть використовуватися на маршруті, разом з копіями сертифікатів відповідності та екологічності.

Відповідно до п.п.1 п.12 Порядку №1081, організатор перевезень приймає рішення про недопущення до участі в конкурсі перевізника-претендента, який подав до участі в конкурсі неналежним чином оформлені документи чи не в повному обсязі, а також такі, що містять недостовірну інформацію.

Організатор перевезень приймає рішення про недопущення до участі в конкурсі перевізника-претендента, який не відповідає вимогам статті 34 Закону України Про автомобільний транспорт (п.п.3 п.12 Порядку №1081).

Автомобільний перевізник повинен, зокрема, виконувати вимоги цього Закону та інших законодавчих і нормативно-правових актів України у сфері перевезення пасажирів та/чи вантажів (абз.2 ч.1 ст.34 Закону України Про автомобільний транспорт ).

Враховуючи наведене, суд апеляційної інстанції приходить до висновку про те, що відповідачем у оскарженому розпорядженні №667 від 13.11.2018 р., зокрема, в частині недопущення ТзОВ Снятинське АТП- 12642 до участі у конкурсі, правомірно зазначено про невідповідність поданих позивачем сертифікатів (п.п.1 п.12 Порядку №1081 та абз.2 ч.1 ст.34 Закону України Про автомобільний транспорт ), оскільки сертифікати відповідності видані не уповноваженим органом, а тому документи для участі в конкурсі оформлені не в повному обсязі.

Відносно питання щодо недопущення до участі в конкурсі позивача ТзОВ Снятинське АТП-12642 з підстав не підтвердження Укртрансбезпеки подання до органу ліцензування перевізником-претендентом інформації про транспортні засоби, запропоновані для виконання перевезень, то суд апеляційної інстанції враховує наступне.

Додатком 5 до Порядку №1081 визначено перелік показників нарахування балів за системою оцінки пропозицій автомобільних перевізників-претендентів (на участь у конкурсі з перевезення пасажирів на внутрішньо обласних, внутрішньорайонних та міських автобусних маршрутах).

Так, відповідно до п.10 Додатку 5, одним із показників нарахування балів є інформація Укртрансбезпеки відповідно до бази ліцензійного реєстру.

Підпунктом 6 пункту 16 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом, затверджених постановою КМ України №1001 від 02.12.2015 р. (далі - Ліцензійні умови) встановлено, що ліцензіат зобов`язаний допускати до перевезень транспортні засоби, які відповідають вимогам пункту 27 цих Ліцензійних умов та інформацію про які подано органу ліцензування у відомостях про власні, орендовані, надані ліцензіату в кредит або лізинг транспортні засоби.

Згідно п.п.4, 5 п.5 Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті, затвердженого постановою КМУ №103 від 11.02.2015р., Укртрансбезпека відповідно до покладених на неї завдань здійснює ліцензування господарської діяльності з надання послуг з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, багажу автомобільним, залізничним транспортом; здійснює контроль за додержанням ліцензійних умов під час провадження господарської діяльності з надання послуг з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, багажу автомобільним, залізничним транспортом; здійснює контроль за додержанням умов перевезень, визначених дозволом на перевезення пасажирів на міжобласних автобусних маршрутах.

Для перевірки поданих документів на відповідність обов`язковим умовам конкурсу, наявності всіх документів, передбачених Порядком, та достовірності інформації, викладеної у них, організатором перевезень було скеровано запити, в тому числі, і до органу ліцензування - Укртрансбезпеки щодо інформації про запропоновані позивачем для виконання перевезень транспортні засоби.

Тому, Укртрансбезпека як уповноважений орган ліцензування, листом від 13.11.2018 року №9723/02/15-18 надала інформацію про наявність матеріально-технічної бази, на якій забезпечується проведення медичного огляду водіїв, їх стажування та інструктажі, а також огляд технічного стану автобусів та їх зберігання у разі розміщення такої бази на відстані не більш як 20 кілометрів від місця формування рейсу, відповідно до бази ліцензійного реєстру та інформацію про 14 транспортних засобів ТзОВ Снятинське АТП-12642 (а.с. 74-77 Т.1).

Так, судом першої інстанції вірно встановлено, що позивач подав перелік транспортних засобів, які запропоновані для виконання перевезень (у додатку 2 до Порядку проведення конкурсу), а саме: автобуси: Mercedez-Benz 814 №АТ8026 СЕ, Mercedez-BenzSprinter 416 CDI № НОМЕР_1 (конверт №55), ПАЗ 32054-07, № НОМЕР_2 та Mercedez-Benz 811 № НОМЕР_3 (конверт №56), Mercedez-Benz 412 D № НОМЕР_4 та Mercedez-Benz 609 D НОМЕР_5 (конверт №57), зареєстровані у державному реєстрі МВС за позивачем, що підтверджується тимчасовими реєстраційними талонами (а.с. 112-119 Т.1).

Однак, у вказаному листі Укртрансбезпеки №9723/02/15-18 від 13.11.2018 р. у переліку була відсутня інформація про транспортні засоби: Mercedez-Benz 814 № НОМЕР_6 , Mercedez-Benz Sprinter 416 CDI № НОМЕР_1 , Mercedez-Benz 811 № НОМЕР_3 та Mercedez-Benz 412 D № НОМЕР_4 .

З цього приводу суд апеляційної інстанції також звертає увагу на те, що наявність підтвердження реєстрації транспортних засобів, які пропонувались для участі у конкурсі на перевезення пасажирів в державному реєстрі МВС за ТзОВ Снятинське АТП-12642 не є достатньою підставою для допущення до участі у конкурсі позивача, оскільки абз.1 п.п.6 п.16 Ліцензійних умов чітко передбачено, що допускаються до перевезень транспортні засоби інформацію про які подано органу ліцензування у відомостях про власні, орендовані, надані ліцензіату в кредит або лізинг транспортні засоби.

Враховуючи наведене, суд апеляційної інстанції приходить до висновку про те, що відповідачем у оскарженому розпорядженні №667 від 13.11.2018 р., зокрема, в частині недопущення ТзОВ Снятинське АТП- 12642 до участі у конкурсі, правомірно зазначено про непідтвердження Укртрансбезпекою подання до органу ліцензування перевізником-претендентом інформації про транспорті засоби, запропоновані для виконання перевезень (п.п.3 п.12 Порядку №1081 та абз.2 ч.1 ст.34 Закону України Про автомобільний транспорт ).

За таких обставин, суд апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції, що оскаржене розпорядження від 13.11.2018р. №667 Про недопущення до участі в конкурсах на перевезення пасажирів , зокрема, в частині недопущення ТзОВ Снятинське АТП-12642 до участі у конкурсах запланованих на 15.11.2018 р., є правомірним та видане з дотриманням вимог чинного законодавства.

Доводи апеляційної скарги ТзОВ Снятинське АТП-12642 не спростовують висновку суду першої інстанції щодо відсутності підстав для задоволення позовних вимог.

З врахуванням наведених вище норм законодавства та фактичних обставин справи, суд апеляційної інстанції приходить до висновку, що судом першої інстанції при розгляді адміністративної справи всебічно і об`єктивно встановлено обставини справи, оскаржене рішення суду винесене з дотриманням норм матеріального і процесуального права, а тому немає підстав для його скасування.

Керуючись ст.ст. 243 ч.3, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328 КАС України, суд

постановив:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Снятинське АТП-12642 - залишити без задоволення.

Рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 12 лютого 2019 року в адміністративній справі №0940/2215/18 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Снятинське АТП-12642 до Івано-Франківської обласної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування розпорядження, зобов`язання вчинити дії - залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції протягом тридцяти днів з дня її прийняття (проголошення), а у разі якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення - протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий: В. В. Гуляк Судді: Н. В. Ільчишин О. М. Довгополов Повний текст постанови складено 31.05.2019 року

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.05.2019
Оприлюднено02.06.2019
Номер документу82113152
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —0940/2215/18

Ухвала від 28.08.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шевцова Н.В.

Ухвала від 09.07.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шевцова Н.В.

Постанова від 29.05.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Ухвала від 18.04.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Ухвала від 08.04.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Рішення від 12.02.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитюк Р.В.

Рішення від 12.02.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитюк Р.В.

Ухвала від 17.01.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитюк Р.В.

Ухвала від 23.11.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитюк Р.В.

Ухвала від 21.11.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитюк Р.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні