Ухвала
від 18.02.2019 по справі 222/265/19
ВОЛОДАРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 222/265/19

Провадження № 2-а/222/11/2019

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 лютого 2019 року смт. Нікольське

Суддя Володарського районного суду Донецької області Подліпенець Є.О., ознайомившись з адміністративним позовом ОСОБА_1 до Новокраснівської сільської ради Нікольського району Донецької області про визнання дій неправомірними та зобов'язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

Позивачка ОСОБА_1 звернулася до суду з адміністративним позовом, в якому просить визнати дії посадових осіб Новокраснівської сільської ради Нікольського району Донецької області неправомірними та рекомендувати голові Новокраснівської сільської ради Нікольського району Донецької області звернутися з заявою встановленого зразка про внесення інформації у державний реєстр заповітів і спадкових договорів про заповіт спадкодавця ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, яка померла ІНФОРМАЦІЯ_2 року, що був складений та зареєстрований 03.03.2015 року секретарем Новокраснівської сільської ради за № 55, оскільки вищевказаний заповіт в спадковому реєстрі не зареєстрований, а на її заяву до Новокраснівської сільської ради з питання звернення до ДП Національні інформаційні системи для внесення даних за заповітом, вона отримала відповідь, що сільська рада не може звернутися до ДП Національні інформаційні системи , оскільки оригінал зазначеного документу відсутній в архіві сільської ради.

Ознайомившись з зазначеним адміністративним позовом, приходжу до наступного.

Так, згідно п.4 ч.1 ст. 171 КАС України, суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності

Згідно п.1 ч.1 ст. 19 КАС України, юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема: спорах фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження.

Відповідно до ч.1 ст. 20 КАС України місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні: 1) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності; 2) адміністративні справи, пов'язані з виборчим процесом чи процесом референдуму, щодо: оскарження рішень, дій чи бездіяльності дільничних виборчих комісій, дільничних комісій з референдуму, членів цих комісій; уточнення списку виборців; оскарження дій чи бездіяльності засобів масової інформації, інформаційних агентств, підприємств, установ, організацій, їх посадових та службових осіб, творчих працівників засобів масової інформації та інформаційних агентств, що порушують законодавство про вибори та референдум; оскарження дій чи бездіяльності кандидата у депутати сільської, селищної ради, кандидатів на посаду сільського, селищного голови, їх довірених осіб; 3) адміністративні справи, пов'язані з перебуванням іноземців та осіб без громадянства на території України, щодо: примусового повернення в країну походження або третю країну іноземців та осіб без громадянства; примусового видворення іноземців та осіб без громадянства за межі України; затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України; продовження строку затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України; затримання іноземців або осіб без громадянства до вирішення питання про визнання їх біженцями або особами, які потребують додаткового захисту в Україні; затримання іноземців або осіб без громадянства з метою забезпечення їх передачі відповідно до міжнародних договорів України про реадмісію; 4) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби щодо виконання ними рішень судів у справах, визначених пунктами 1-3 частини першої цієї статті.

Згідно ч.2 ст. 20 КАС України, окружним адміністративним судам підсудні всі адміністративні справи, крім визначених частиною першою цієї статті.

Оскільки ч.1 ст. 20 КАС України не передбачено розгляд місцевими загальними судами як адміністративними судами спорів фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, то відповідно до ч.2 ст. 20 КАС України зазначені спори підсудні окружним адміністративним судам.

Згідно п.2 ч.1 ст. 29 КАС України, суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо при відкритті провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду.

З огляду на вищенаведене, приходжу до висновку про наявність підстав для передачі справи за підсудністю до Донецького окружного адміністративного суду, оскільки спір фізичної особи із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень, дій чи бездіяльності в частині зобов'язання вчинення певних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування предметно не підсудний місцевому загальному суду як адміністративному суду.

Керуючись ст.ст. 19, 20, 29, 171, 241-243, 248, 256, 294, 295, пп.15.5 п. 1 Розділу VII Перехідні положення КАС України, суд, -

У Х В А Л И В:

Передати адміністративну справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Новокраснівської сільської ради Нікольського району Донецької області про визнання дій неправомірними та зобов'язання вчинити певні дії з Володарського районного суду Донецької області на розгляд до Донецького окружного адміністративного суду.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею.

Ухвала може бути оскаржена учасником справи до Першого апеляційного адміністративного суду через Володарський районний суд Донецької області шляхом подачі апеляційної скарги протягом п'ятнадцяти днів з дня її складення.

З дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно - телекомунікаційної системи, яка починає функціонувати через 90 днів з дня опублікування Державною судовою адміністрацією України у газеті Голос України та на веб - порталі судової влади оголошення про створення та забезпечення функціонування Єдиної судової інформаційно - телекомунікаційної системи, апеляційна скарга подається безпосередньо до Першого апеляційного адміністративного суду.

Учасник справи, якому ухвала суду не була вручена у день її складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом п'ятнадцяти днів з дня вручення йому відповідної ухвали суду.

Строк на апеляційне оскарження може бути також поновлений в разі пропуску з інших поважних причин, крім випадків, зазначених у частині другій статті 299 КАС України.

Суддя Є.О. Подліпенець

СудВолодарський районний суд Донецької області
Дата ухвалення рішення18.02.2019
Оприлюднено20.02.2019
Номер документу79928541
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —222/265/19

Ухвала від 20.03.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Циганенко А.І.

Ухвала від 18.02.2019

Адміністративне

Володарський районний суд Донецької області

Подліпенець Є. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні