ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа№1340/5118/18
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
13 лютого 2019 року м. Львів
Львівський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого-судді Карп'як О.О.,
секретар судового засідання Лубоцька Н.І.,
за участю:
представника позивача - Штибель Х.Й.,
представника відповідача - Котовщиков Р.А. ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові адміністративну справу за позовом Головного управління Держпраці у Львівській області до Львівського комунального підприємства "Збоїща-408" про застосування заходів реагування ,-
В С Т А Н О В И В:
Головне управління Держпраці у Львівській області (79005, пл.Міцкевича,8, м. Львів) звернулося в суд з позовом до Львівського комунального підприємства Збоїща -408 (79037, вул. Грінченка, 4, м. Львів) у якому просить суд зобов'язати відповідача заборонити експлуатацію пасажирських ліфтів: реєстр №Л- 4316 1 під'їзд по вул.Чигиринська 13, м. Львів; реєстр №Л- 4315 2 під'їзд по вул. Чигиринська 13, м. Львів; реєстр №Л- 4314 3 під"їзд по вул.Чигиринська 13, м.Львів; реєстр №Л- 4313 4 під'їзд по вул. Чигиринська 13, м.Львів; реєстр №Л- 3131 по вул.Грінченка 4б, м. Львів; реєстр №Л- 3136 по вул. Б.Хмельницького 269/1, м.Львів; реєстр №Л-3137 по вул. Б.Хмельницького 269/2, м.Львів; реєстр №Л- 6138 по вул. Б.Хмельницького 269/3, м.Львів; реєстр №Л- 3139 по вул. Б.Хмельницького 269/4, м. Львів; реєстр №Л- 3140 по вул. Б.Хмельницького 269/5, м.Львів;- реєстр №Л- 3141 по вул. Б.Хмельницького 269/6, м.Львів; реєстр №Л- 4455 по вул. Б.Хмельницького 267/1, м. Львів; реєстр №Л-4430 по вул. Б.Хмельницького 267/6, м.Львів; до усунення встановлених порушень.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що в результаті проведеної перевірки у Львівському комунальному підприємстві Збоїща - 408 , щодо дотримання вимог нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки (пасажирських ліфтів) були виявлені факти порушення вимог чинних нормативно-правових актів з охорони праці, в тому числі і порушення, які створюють загрозу життю та здоров'ю мешканців багатоквартирних житлових будинків де експлуатуються пасажирські ліфти та працівників Львівського комунального підприємства Збоїща 408 , та які не були своєчасно усунені на момент проведення планової перевірки.
Ухвалою суду від 02.11.2018 року позовну заяву залишено без руху для усунення недоліків.
Ухвалою суду від 19.11.2018 відкрито спрощене позовне провадження з повідомленням (викликом) сторін.
Ухвалою суду від 12.12.2018 року позовну заяву залишено без руху для усунення недоліків.
Ухвалою суду від 03.01.2019 року продовжено розгляд адміністративної справи.
Ухвалою суду від 21.01.2019 року у задоволенні клопотання представника відповідача про залишення позовної заяви без розгляду відмовлено.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримала повністю.
Відповідачем на адресу суду подано відзив, який обґрунтований тим, що ліфти у будинках відносяться до спільного майна багатоквартирного будинку. Зазначають, що ЛКП Збоїща - 408 не є власником будинків, зазначених у позові, ні зазначених ліфтів, а є лише балансоутримувачем зазначених будинків, які ще не передані по акту приймання - передачі від колишнього власника будинків - територіальної громади м. Львова. Вказують, на те, що з метою забезпечення належної технічної експлуатації, заміни та модернізації ліфтів у м. Львові, які відпрацювали 25- річний ресурс, Львівська міська рада прийняла ухвалу № 2048 від 08.06.2017 Про затвердження Програми технічної експертизи, модернізації, ремонту, заміни та диспетчеризації ліфтів у житлових будинках та закладах охорони здоров'я м. Львова на період 2017 - 2023 , в тому числі і ліфтів у Шевченківському районі м. Львова, до території якого і відноситься ЛКП Збоїща - 408 .
Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечив з підстав викладених у відзиві на позовну заяву.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення сторін, дослідивши та оцінивши докази, які мають значення для справи, суд встановив наступне.
На підставі наказу від 11.06.2018 № 1311-П, направлення від 11.06.2018 № 1200 ГУ Держпраці у Львівській області з 12.06.2018 по 25.06.2018 проведено перевірку дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки, безпечного поводження з вибуховими матеріалами вивченням надр, їх використанням та охороною, використанням і переробкою мінеральної сировини у Львівському комунальному підприємстві Збоїща-408 , за наслідками якої складено акт від 21.06.2018 № 13/01/071/0650.
В результаті проведеної перевірки були виявлені факти порушення зазначених у рядку №1, 2, 6, 7, 8-10, зокрема:
1) Не проведено експертне обстеження після закінчення граничного строку експлуатації пасажирських ліфтів (реєст. № 3136) по вул. Б.Хмельницького 269/1, м. Львів; (реєстр. № Л- 6138) по вул. Б.Хмельницького 269/3, м.Львів; (реєстр. № Л- 3139 по вул. Б.Хмельницького 269/4, м.Львів; (реєстр. №Л- 3140 по вул. Б.Хмельницького 269/5, м. Львів; (реєстр №Л- 3141 по вул. Б.Хмельницького 269/6, м.Львів; (реєстр №Л- 4455 по вул. Б.Хмельницького 267/1, м.Львів; (реєстр №Л-4430 по вул. Б.Хмельницького 267/6, м.Львів; що є порушенням пунктів 9.6.1, 9.7.15 Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів НПАОП 0.00-1.02-08;
2) Не проведено позачерговий технічний огляд після закінчення граничного строку експлуатації пасажирських ліфтів (реєст. № 3136) по вул. Б.Хмельницького 269/1, м. Львів; (реєстр. № Л- 6138) по вул. Б.Хмельницького 269/3, м. Львів; (реєстр. № Л- 3139 по вул. Б.Хмельницького 269/4, м. Львів; (реєстр №Л- 3141 по вул. Б.Хмельницького 269/6, м. Львів; (реєстр №Л- 4455 по вул. Б.Хмельницького 267/1, м. Львів; (реєстр №Л-4430 по вул. Б. Хмельницького 267/6, м. Львів, що є порушенням пунктів 9.6.1, 9.7.15 Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів НПАОП 0.00-1.02-08;
3) Не працюють реверсивні пристрої дверей кабін пасажирських ліфтів (реєст. № 3136) по вул. Б. Хмельницького 269/1, м. Львів; (реєстр. №Л- 3140 по вул. Б. Хмельницького 269/5, м. Львів; (реєстр №Л- 4455 по вул. Б. Хмельницького 267/1, м. Львів та вимикач приямка встановлений у приямку пасажирського ліфта (реєстр. № Л- 4455) вул. Б. Хмельницького, 267/1, що є порушенням пункту 6.6.1, 9.7.15 Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів НПАОП 0.00-1.02-08;
4) Не замінена тріснута пружина підвіски противаги пасажирського ліфта (реєстр. №Л-3139) вул. Б. Хмельницького,269/4, що є порушенням пункту 6.6.4 Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів НПАОП 0.00-1.02-08.;
5) Допущено до роботи пасажирські ліфти №Л- 4316 (1 під"їзд) по вул.Чигиринська 13, м.Львів, реєстр №Л- 4315 (2 під"їзд) по вул.Чигиринська 13, м.Львів, реєстр №Л- 4314 (3 під"їзд) по вул.Чигиринська 13, м.Львів, рєстр №Л- 4513 (4 під"їзд) по вул.Чигиринська 13, м.Львів, реєстр №Л- 3131 по вул.Грінченка 4б, м.Львів, без проведення технічного огляду та експертного обстеження, що є порушенням 9.7.15 Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів НПАОП 0.00-1.02-08;
6) Не проведено експертне обстеження пасажирських ліфтів (№Л- 4316 (1 під"їзд) по вул.Чигиринська 13, м.Львів, реєстр №Л- 4315 (2 під"їзд) по вул.Чигиринська 13, м.Львів, реєстр №Л- 4314 (3 під"їзд) по вул.Чигиринська 13, м.Львів, рєстр №Л- 4513 (4 під"їзд) по вул.Чигиринська 13, м.Львів, реєстр №Л- 3131 по вул.Грінченка 4б, м.Львів, після закінчення граничного строку експлуатації, що є порушенням п. 9.6.1 Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів НПАОП 0.00-1.02-08;
7) Не проведено позачерговий технічний огляд пасажирських ліфтів (№Л- 4316 (1 під"їзд) по вул.Чигиринська 13, м.Львів, реєстр №Л- 4315 (2 під"їзд) по вул.Чигиринська 13, м.Львів, реєстр №Л- 4314 (3 під"їзд) по вул.Чигиринська 13, м.Львів, рєстр №Л- 4513 (4 під"їзд) по вул.Чигиринська 13, м.Львів, реєстр №Л- 3131 по вул.Грінченка 4б, м.Львів, після закінчення граничного строку експлуатації, що є порушенням п. п. 9.5.1 Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів НПАОП 0.00-1.02-08.
Примірник акту перевірки отримано головним інженером Колещуком А.М, без будь-яких зауважень або заперечень від уповноваженої особи відповідача, що підписала акт, не зазначено.
Будь-яких повідомлень про усунення порушень на адресу позивача не надходило, що зумовило звернення останнього до суду із даним позовом.
Вирішуючи спір по суті, суд виходить з наступного.
Завданням адміністративного судочинства відповідно до ч.1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України (КАС України) є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.
Однією із основних засад (принципів) адміністративного судочинства відповідно до п.4 ч.3 ст. 2 КАС України є змагальність сторін, диспозитивність та офіційне з'ясування всіх обставин у справі.
Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 № 877-V.
Приписами статті 1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) сфері господарської діяльності" визначено, що державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.
Відповідно до частини 1 та 4 статті 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб'єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом. Виключно законами встановлюються: органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності; види господарської діяльності, які є предметом державного нагляду (контролю); повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг; вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності; спосіб здійснення державного нагляду (контролю); санкції за порушення вимог законодавства і перелік порушень, які є підставою для видачі органом державного нагляду (контролю) припису, розпорядження або іншого розпорядчого документа. Орган державного нагляду (контролю) не може здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності, якщо закон прямо не уповноважує такий орган на здійснення державного нагляду (контролю) у певній сфері господарської діяльності та не визначає повноваження такого органу під час здійснення державного нагляду (контролю).
Згідно з частиною 7 статті 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу, а у випадках, передбачених законом, також звертається у порядку та строки, встановлені законом, до адміністративного суду з позовом щодо підтвердження обґрунтованості вжиття до суб'єкта господарювання заходів реагування, передбачених відповідним розпорядчим документом.
Відповідно до п. 1 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 № 96, Держпраці є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики, і який реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття (далі - загальнообов'язкове державне соціальне страхування) в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.
Згідно з п. 7 даного Положення Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи.
Відповідно до приписами Положення про Управління Держпраці, Управління відповідно до покладених на нього завдань здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням законодавства з охорони праці, гігієни праці, промислової безпеки, безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, у тому числі з питань монтажу, ремонту, реконструкції, налагодження і безпечної експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів виробництва і машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та організації проведення навчання (в тому числі спеціального) і перевірки знань з питань охорони праці; навчання працівників у сфері поводження з вибуховими матеріалами та перевірки їх знань.
Статтею 4 Закону України "Про охорону праці" визначено, що державна політика в галузі охорони праці базується, у тому числі на принципах пріоритету життя і здоров'я працівників, повної відповідальності роботодавця за створення належних, безпечних і здорових умов праці.
Приписами норми ч. 1 ст. 39 Закону України "Про охорону праці" передбачено, що посадові особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, зокрема, мають право видавати в установленому порядку роботодавцям, керівникам та іншим посадовим особам юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевим державним адміністраціям та органам місцевого самоврядування обов'язкові для виконання приписи (розпорядження) про усунення порушень і недоліків в галузі охорони праці, охорони надр, безпечної експлуатації об'єктів підвищеної небезпеки, а також забороняти, зупиняти, припиняти, обмежувати експлуатацію підприємств, окремих виробництв, цехів, дільниць, робочих місць, будівель, споруд, приміщень, випуск та експлуатацію машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів праці, виконання певних робіт, застосування нових небезпечних речовин, реалізацію продукції, а також скасовувати або припиняти дію виданих ними дозволів і ліцензій до усунення порушень, які створюють загрозу життю працюючих.
Згідно, статтею 13 Конвенції Міжнародної організації праці № 81 1947 року про інспекцію праці у промисловості й торгівлі, інспектори праці уповноважені вживати заходів з метою усунення недоліків, виявлених на споруді, в обладнанні або методах роботи, які вони мають підстави вважати такими, що загрожують здоров'ю чи безпеці працівників. Для того, щоб інспектори праці мали можливість вживати таких заходів, вони будуть уповноважені, з дотриманням права на оскарження у судових або адміністративних органах, яке може бути передбачене законодавством, давати розпорядження або вимагати, щоб було дано розпорядження: а) щодо внесення протягом визначеного терміну до установки або споруди таких змін, які можуть бути необхідні для забезпечення дотримання правових норм з питань охорони здоров'я та безпеки працівників; б) у разі безпосередньої загрози здоров'ю чи безпеці працівників - щодо вжиття заходів, які підлягають негайному виконанню.
Частиною 5 ст. 4 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності передбачене повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування. Вжиття інших заходів реагування, передбачених законом, допускається за вмотивованим письмовим рішенням керівника органу державного нагляду (контролю) чи його заступника, а у випадках, передбачених законом, - із наступним підтвердженням обґрунтованості вжиття таких заходів адміністративним судом.
Згідно матеріалів справи, в ході планової перевірки позивачем встановлено та зафіксовано в акті перевірки від 21.06.2018 № 13/01/071/0650 порушення вимог законодавства з охорони праці та промислової безпеки, безпечного поводження з вибуховими матеріалами вивченням надр, їх використанням та охороною, використанням і переробкою мінеральної сировини у ЛКП "Збоїща -408".
Матеріалами справи підтверджується порушення відповідачем вимог законодавства з охорони праці та промислової безпеки, що створюють загрозу життю та здоров'ю мешканців багатоквартирних житлових будинків де експлуатуються пасажирські ліфти та працівників ЛКП Збоїща - 408 .
Згідно з частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
За таких обставин, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог, на підставі наданих доказів, приймаючи до уваги те, що станом на дату розгляду справи відповідачем не усунуті порушення, зазначені в акті перевірки від 21.06.2018 № 13/01/071/0650, суд дійшов до висновку, що позов Головного управління Держпраці у Львівській області до Львівського комунального підприємства "Збоїща- 408" про застосування заходів реагування є обґрунтованим та підлягає задоволенню.
При цьому, суд не вбачає підстав для звернення цього рішення до негайного виконання, про що просить позивач, з огляду на таке.
Відповідно до статті 371 Кодексу адміністративного судочинства України негайно виконуються рішення суду про: 1) присудження виплати пенсій, інших періодичних платежів з Державного бюджету України або позабюджетних державних фондів - у межах суми стягнення за один місяць; 2) присудження виплати заробітної плати, іншого грошового утримання у відносинах публічної служби - у межах суми стягнення за один місяць; 3) поновлення на посаді у відносинах публічної служби; 4) припинення повноважень посадової особи у разі порушення нею вимог щодо несумісності; 5) уточнення списку виборців; 6) усунення перешкод та заборону втручання у здійснення свободи мирних зібрань; 7) накладення арешту на активи, що пов'язані з фінансуванням тероризму та стосуються фінансових операцій, зупинених відповідно до рішення, прийнятого на підставі резолюцій Ради Безпеки ООН, зняття арешту з таких активів та надання доступу до них.
Негайно також виконуються рішення суду, прийняті в адміністративних справах, визначених пунктами 1, 5 частини першої статті 263, пунктами 1-4 частини першої статті 283 цього Кодексу.
Отже, рішення суду про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) не підлягає негайному виконанню.
Відповідно до частини другої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Оскільки, під час розгляду даної справи, свідки судом не залучались та судові експертизи не призначались, суд вважає за необхідне зазначити, що судові витрати понесені позивачем, з відповідача не стягуються.
Керуючись ст.ст. 19-21, 72-77, 242-246, 255, 293, 295, підп.15.5 п.15 Перехідних положень КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позов Головного управління Держпраці у Львівській області до Львівського комунального підприємства "Збоїща - 408" про застосування заходів реагування, - задовольнити повністю.
Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до Львівського комунального підприємства "Збоїща - 408" (79037, м.Львів, вул.Грінченка, 4, ЄДРПОУ 22333475), а саме заборонити експлуатацію пасажирських ліфтів:
- реєстр. №Л- 4316 1 під'їзд по вул.Чигиринська 13, м. Львів;
- реєстр. №Л- 4315 2 під'їзд по вул.Чигиринська 13, м. Львів;
- реєстр. №Л- 4314 3 під'їзд по вул.Чигиринська 13, м. Львів;
- реєстр. №Л- 4313 4 під'їзд по вул.Чигиринська 13, м. Львів;
- реєстр. №Л- 3131 по вул. Грінченка 4б, м.Львів;
- реєстр. №Л- 3136 по вул. Б.Хмельницького 269/1, м. Львів;
- реєстр. №Л-3137 по вул. Б.Хмельницького 269/2, м. Львів;
- реєстр. №Л- 6138 по вул. Б.Хмельницького 269/3, м. Львів;
- реєстр. №Л- 3139 по вул. Б.Хмельницького 269/4, м. Львів;
- реєстр. №Л- 3140 по вул. Б.Хмельницького 269/5, м. Львів;
- реєстр. №Л- 3141 по вул. Б.Хмельницького 269/6, м. Львів;
- реєстр. №Л- 4455 по вул. Б.Хмельницького 267/1, м. Львів;
- реєстр. №Л-4430 по вул. Б.Хмельницького 267/6, м. Львів;
до усунення встановлених порушень.
Судові витрати стягненню не підлягають.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до суду апеляційної інстанції через Львівський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повний текст рішення складено 18 лютого 2019 року.
Суддя Карп'як Оксана Орестівна
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.02.2019 |
Оприлюднено | 20.02.2019 |
Номер документу | 79953413 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Гудим Любомир Ярославович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Гудим Любомир Ярославович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Карп'як Оксана Орестівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Карп'як Оксана Орестівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Карп'як Оксана Орестівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Карп'як Оксана Орестівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Карп'як Оксана Орестівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Карп'як Оксана Орестівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні