ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
28 січня 2019 року 12 год 15 хв.Справа № 280/4827/18 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Максименко Л.Я.
за участю секретаря судового засідання Биховської А.П.
представника позивача - Д'ячкової Т.В.
представника відповідачів - Туркіна В.С.
розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "МАН ЛОГІСТІК"
до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Запорізькій області
про визнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити певні дії
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАН ЛОГІСТІК" (далі - позивач) звернулось із адміністративним позовом до Державної фіскальної служби України (далі - відповідач 1), Головного управління ДФС у Запорізькій області (далі - відповідач 2), в якому позивач просить суд визнати протиправними та скасувати Рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 24.09.2018 № 926179/41432476, № 926176/41432476 та № 926173/41432476; зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 113 від 23.08.2018, № 121 від 29.08.2018, № 124 від 31.08.2018.
В обґрунтування заявленого позову посилається на те, що реєстрацію податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю "МАН ЛОГІСТІК" № 113 від 23.08.2018, № 121 від 29.08.2018, № 124 від 31.08.2018 було безпідставно зупинено. Стверджує, що ним було подано до контролюючого органу письмові пояснення, а також підтверджуючі документи, однак рішеннями від 24.09.2018 № 926179/41432476, № 926176/41432476, № 926173/41432476 відмовлено у реєстрації податкових накладних № 113 від 23.08.2018, № 121 від 29.08.2018, № 124 від 31.08.2018. Зазначає, що ТОВ "МАН ЛОГІСТІК" було надано перелік документів, які беззаперечно підтверджують реальність здійснення операцій по спірним накладним, при цьому ДФС не спростовано встановленої ст. 204 ЦК презумпції правомірності вчинених підприємством правочинів, взагалі не досліджені фактичні обставини щодо змісту та умов угоди, зобов'язань сторін за договором тощо. З огляду на викладене, просить суд задовольнити позовні вимоги.
Відповідачі позов не визнали, у письмовому відзиві від 07.12.2018 вх. № 40224 посилаються на те, що реєстрація податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю "ВЛАДАР УКРАЇНА" № 113 від 23.08.2018, № 121 від 29.08.2018, № 124 від 31.08.2018 була зупинена як така, що відповідає вимогам п. 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку. На розгляд комісії платником податку подано додаткові документи, але рішеннями від 24.09.2018 № 926179/41432476, № 926176/41432476, № 926173/41432476 відмовлено у реєстрації податкових накладних № 113 від 23.08.2018, № 121 від 29.08.2018, № 124 від 31.08.2018, у зв`язку із неподанням всіх необхідних документів. З огляду на таке, стверджує, що відповідач 2 діяв у відповідності до вимог чинного законодавства, а отже підстави для задоволення позову відсутні.
Ухвалою суду від 19.11.2018 відкрито загальне позовне провадження в адміністративній справі №280/4827/18. Призначено підготовче судове засідання на 11 грудня 2018 року.
Ухвалою суду від 11.12.2018 відкладено підготовче судове засідання в адміністративній справі №280/4827/18 на 28.12.2018.
Протокольною ухвалою суду від 28.12.2018 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду на 28.01.2019.
У судовому засіданні представник позивача підтримав заявлені позовні вимоги. Просив суд їх задовольнити.
Представник відповідачів заперечив проти позову з підстав, викладених у відзиві. Просив суд відмовити у позові.
У судовому засіданні 28.01.2019 оголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 243 КАС України, у виняткових випадках залежно від складності справи складення рішення, постанови у повному обсязі може бути відкладено на строк не більш як десять, а якщо справа розглянута у порядку спрощеного провадження - п'ять днів з дня закінчення розгляду справи.
Розглянувши матеріали справи, суд встановив:
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАН ЛОГІСТІК" зареєстровано як юридична особа 04.07.2017. Основним видом діяльності підприємства є вантажний автомобільний транспорт (КВЕД 49.41), зокрема, усі види перевезень вантажним автомобільним транспортом; оренда вантажних автомобілів з водієм; вантажні перевезення транспортними засобами з використанням людської або тваринної сили; надання послуг водія без власного вантажного автотранспортного засобу.
Між ТОВ "МАН ЛОГІСТІК" (виконавець) та ТОВ СМК МОНОЛІТ (замовник) укладено договори про надання послуг з перевезення вантажів автомобільним транспортом № 18-НП від 18.06.2018 та № 06-НП від 06.07.2018, відповідно до умов яких виконавець зобов'язується здійснювати перевезення вантажів, а замовник зобов'язується приймати та сплачувати належним чином надані послуги в строки та на умовах, передбачених умовами договорів.
На виконання Договору № 18-НП від 18.06.2018, згідно специфікації № 3 від 01.08.2018 до договору про надання послуг з перевезення вантажів автомобільним транспортом № 18-НП від 18.06.2018 TOB МАН ЛОГІСТИК в серпні 2018 року надані послуги по перевезенню вантажу (шлаку доменного відвального) на загальну суму 336 000,00 грн., в тому числі ПДВ 56 000,00 грн., TOB СМК МОНОЛІТ , що засвідчується актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) № 113 від 23.08.2018 та рахунком на оплату № 113 від 23.08.2018, факт надання транспортних послуг підтверджується товарно- транспортними накладними:
№ 10801 від 01.08.2018, автомобіль АР7690ВХ причіп АР8703ХТ;
№ 10802 від 01.08.2018, автомобіль АР1611 АР причіп АР0666ХТ;
№ 10803 від 01.08.2018, автомобіль АР2350ВТ причіп АР0644ХР;
№ 10804 від 01.08.2018, автомобіль АР1886ВО причіп АР8702ХТ;
№ 10805 від 01.08.2018, автомобіль АР7690ВХ причіп АР8703ХТ;
№ 10806 від 01.08.2018., автомобіль АР1886ВО причіп АР8702ХТ;
№ 10807 від 01.08.2018, автомобіль АР7690ВХ причіп АР8703ХТ;
№ 20801 від 02.08.2018, автомобіль АР1611АР причіп АР0666ХТ;
№ 20802 від 02.08.2018, автомобіль АР2350ВТ причіп АР0644ХР;
№ 20803 від 02.08.2018 автомобіль АР1886ВО причіп АР8702ХТ;
№ 20804 від 02.08.2018, автомобіль АР7690ВХ причіп АР8703ХТ;
№ 20805 від 02.08.2018, автомобіль АР1886ВО причіп АР8702ХТ;
№ 20806 від 02.08.2018, автомобіль АР2350ВТ причіп АР0644ХР;
№ 20807 від 02.08.2018, автомобіль АР1886ВО причіп АР8702ХТ;
№ 30801 від 03.08.2018, автомобіль АР7690ВХ причіп АР8703ХТ;
№ 30802 від 03.08.2018, автомобіль АР1611 АР причіп АР0666ХТ;
№ 30803 від 03.08.2018, автомобіль АР1886ВО причіп АР8702ХТ;
№ 30804 від 03.08.2018, автомобіль АР2350ВТ причіп АР0644ХР;
№ 30805 від 03.08.2018, автомобіль АР7690ВХ причіп АР8703ХТ;
№ 30806 від 03.08.2018, автомобіль АР2350ВТ причіп АР0644ХР;
№ 30807 від 03.08.2018, автомобіль АР1886ВО причіп АР8702ХТ;
№ 60801 від 06.08.2018, автомобіль АР7690ВХ причіп АР8703ХТ;
№ 60802 від 06.08.2018, автомобіль АР1886ВО причіп АР8702ХТ;
№ 60803 від 06.08.2018, автомобіль АР7690ВХ причіп АР8703ХТ;
№ 60804 від 06.08.2018, автомобіль АР1611 АР причіп АР0666ХТ;
№ 60805 від 06.08.2018, автомобіль АР7690ВХ причіп АР8703ХТ;
№ 60806 від 06.08.2018, автомобіль АР1886ВО причіп АР8702ХТ;
№ 60807 від 06.08.2018, автомобіль АР7690ВХ причіп АР8703ХТ;
№ 70801 від 07.08.2018, автомобіль АР1611АР причіп АР0666ХТ;
№ 70802 від 07.08.2018, автомобіль АР2350ВТ причіп АР0644ХР;
№ 70803 від 07.08.2018, автомобіль АР1886ВО причіп АР8702ХТ;
№ 70804 від 07.08.2018, автомобіль АР7690ВХ причіп АР8703ХТ;
№ 70805 від 07.08.2018, автомобіль АР1886ВО причіп АР8702ХТ;
№ 70806 від 07.08.2018, автомобіль АР7690ВХ причіп АР8703ХТ;
№ 70807 від 07.08.2018, автомобіль АР1611АР причіп АР0666ХТ;
№ 80801 від 08.08.2018, автомобіль АР2350ВТ причіп АР0644ХР;
№ 80802 від 08.08.2018, автомобіль АР7690ВХ причіп АР8703ХТ;
№ 80803 від 08.08.2018, автомобіль АР1611АР причіп АР0666ХТ;
№ 80804 від 08.08.2018, автомобіль АР1886ВО причіп АР8702ХТ;
№ 80805 від 08.08.2018, автомобіль АР7690ВХ причіп АР8703ХТ;
№ 80806 від 08.08.2018, автомобіль АР2350ВТ причіп АР0644ХР;
№ 80807 від 08.08.2018, автомобіль АР1886ВО причіп АР8702ХТ;
№ 90801 від 09.08.2018, автомобіль АР7690ВХ причіп АР8703ХТ;
№ 90802 від 09.08.2018, автомобіль АР1886ВО причіп АР8702ХТ;
№ 90803 від 09.08.2018, автомобіль АР1611АР причіп АР0666ХТ;
№ 90804 від 09.08.2018, автомобіль АР2350ВТ причіп АР0644ХР;
№ 90805 від 09.08.2018, автомобіль АР1886ВО причіп АР8702ХР;
№ 90806 від 09.08.2018, автомобіль АР7690ВХ причіп АР8703ХТ;
№ 90807 від 09.08.2018, автомобіль АР1611АР причіп АР0666ХТ;
№ 100801 від 10.08.2018, автомобіль АР2350ВТ причіп АР0644ХР;
№ 100802 від 10.08.2018, автомобіль АР1886ВО причіп АР8702ХТ;
№ 100803 від 10.08.2018, автомобіль АР7690ВХ причіп АР8703ХТ;
№ 100804 від 10.08.2018, автомобіль АР1886ВО причіп АР8702ХТ;
№ 100805 від 10.08.2018, автомобіль АР7690ВХ причіп АР8703ХТ;
№ 100806 від 10.08.2018, автомобіль АР1611АР причіп АР0666ХТ;
№ 100807 від 10.08.2018, автомобіль АР7690ВХ причіп АР8703ХТ.
ТОВ "МАН ЛОГІСТІК" на вказану подію (складання акту надання послуг) виписало податкову накладну № 113 від 23.08.2018 та направило через автоматизовану систему до ДФС України для проведення її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Разом із тим, за допомогою програми електронного документообігу, надійшла Квитанція згідно якої, документ прийнято, реєстрація зупинена. Виявлені помилки: відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам п.п. 1.6 п. 1 "Критеріїв ризиковості платника податку". Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
На виконання даних вимог, позивачем подано відповідачу повідомлення щодо подачі документів про підтвердження законності та реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої зупинена. Надано пояснення та копії документів на підтвердження реальності здійсненої господарських операцій із контрагентами.
Проте, рішенням Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області від 24.09.2018 № 926179/41432476 було відмовлено в реєстрації даної податкової накладної з мотивів ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентиризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт-послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків.
Товариством вживались заходи щодо адміністративного оскарження, зокрема подано скаргу від 26.09.2018 до Комісії з питань розгляду скарг Державної фіскальної служби України, на рішення Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області від 24.09.2018 № 926179/41432476.
Однак, рішенням Комісії з питань розгляду скарг Державної фіскальної служби України № 34821/41432476/2 від 08.10.2018, скаргу залишено без задоволення, а рішення Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області від 24.09.2018 № 926179/41432476 - без змін.
Також, на виконання договору № 18-НП від 18.06.2018, згідно специфікації № 4 від 02.08.2018 до Договору про надання послуг з перевезення вантажів автомобільним транспортом № 18-НП від 18.06.2018 TOB МАН ЛОГІСТИК в серпні 2018 року надані послуги по перевезенню вантажу (шлаку доменного відвального) на загальну суму 329 600,00 грн., в тому числі ПДВ 54 933,33 грн. TOB СМК МОНОЛІТ , що засвідчується актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) № 121 від 29.08.2018 та рахунком на оплату № 121 від 29.08.2018, факт надання транспортних послуг підтверджується товарно- транспортними накладними:
№ 108026 від 10.08.2018, автомобіль АР7690ВХ причіп АР8703ХТ;
№ 100806 від 10.08.2018, автомобіль АР1611 АР причіп АР0666ХТ;
№ 100828 від 10.08.2018, автомобіль АР2350ВТ причіп АР0644ХР;
№ 100829 від 10.08.2018, автомобіль АР1886ВО причіп АР8702ХТ;
№ 100830 від 10.08.2018, автомобіль АР1611АР причіп АРІ 197ХР;
№ 100831 від 10.08.2018, автомобіль АР5351ВТ причіп АР1549ХР;
№ 138026 від 13.08.2018, автомобіль АР7690ВХ причіп АР8703ХТ;
№ 130827 від 13.08.2018, автомобіль АР1611АР причіп АР0666ХТ;
№ 130828 від 13.08.2018, автомобіль АР2350ВТ причіп АР0644ХР;
№ 130829 від 13.08.2018, автомобіль АР1886ВО причіп АР8702ХТ;
№ 130830 від 13.08.2018, автомобіль АР1611АР причіп АРІ 197ХР;
№ 130831 від 13.08.2018, автомобіль АР5351ВТ причіп АР1549ХР;
№ 148026 від 14.08.2018, автомобіль АР7690ВХ причіп АР8703ХТ;
№ 140806 від 14.08.2018, автомобіль АР1611АР причіп АР0666ХТ;
№ 140828 від 14.08.2018, автомобіль АР2350ВТ причіп АР0644ХР;
№ 140829 від 14.08.2018, автомобіль АР1886ВО причіп АР8702ХТ;
№ 140830 від 14.08.2018, автомобіль АР1611 АР причіп АРІ 197ХР;
№ 140831 від 14.08.2018, автомобіль АР5351ВТ причіп АР1549ХР.
ТОВ "МАН ЛОГІСТІК" на вказану подію (складання акту надання послуг) виписало податкову накладну № 121 від 29.08.2018 та направило через автоматизовану систему до ДФС України для проведення її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Разом із тим, за допомогою програми електронного документообігу, надійшла Квитанція згідно якої, документ прийнято, реєстрація зупинена. Виявлені помилки: відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам п.п. 1.6 п. 1 "Критеріїв ризиковості платника податку". Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
На виконання даних вимог, позивачем подано відповідачу повідомлення щодо подачі документів про підтвердження законності та реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої зупинена. Надано пояснення та копії документів на підтвердження реальності здійсненої господарських операцій із контрагентами.
Проте, рішенням Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області від 24.09.2018 № 926176/41432476 було відмовлено в реєстрації даної податкової накладної з мотивів ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентиризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт-послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків.
Товариством вживались заходи щодо адміністративного оскарження, зокрема подано скаргу від 26.09.2018 до Комісії з питань розгляду скарг Державної фіскальної служби України, на рішення Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області від 24.09.2018 № 926176/41432476.
Однак, рішенням Комісії з питань розгляду скарг Державної фіскальної служби України № 34822/41432476/2 від 08.10.2018, скаргу залишено без задоволення, а рішення Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області від 24.09.2018 № 926176/41432476 - без змін.
Крім того, на виконання договору № 06-НП від 06.07.2018, згідно специфікації № 1 від 06.07.2018 До договору № 06-НП від 06.07.2018 про надання послуг з перевезення вантажів автомобільним транспортом, послуг з розробки та навантаження шлаку Екскаватором TOB МАН ЛОГІСТИК в серпні 2018 року надані послуги з розробки та навантаження шлаку екскаватором на загальну суму 84 451,90 грн., в тому числі ПДВ 14 075,32 грн. TOB СМК МОНОЛІТ , що засвідчується актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) № 124 від 31.08.2018 та рахунком на оплату № 124 від 31.08.2018, факт надання послуг підтверджується рапортом-нарядом на роботу будівельної машини (механізму) за період з 01.08.2018 по 15.08.2018.
ТОВ "МАН ЛОГІСТІК" на вказану подію (складання акту надання послуг) також виписало податкову накладну № 124 від 31.08.2018 та направило через автоматизовану систему до ДФС України для проведення її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Разом із тим, за допомогою програми електронного документообігу, надійшла Квитанція згідно якої, документ прийнято, реєстрація зупинена. Виявлені помилки: відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам п.п. 1.6 п. 1 "Критеріїв ризиковості платника податку". Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
На виконання даних вимог, позивачем подано відповідачу повідомлення щодо подачі документів про підтвердження законності та реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої зупинена. Надано пояснення та копії документів на підтвердження реальності здійсненої господарських операцій із контрагентами.
Проте, рішенням Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області від 24.09.2018 № 926173/41432476 було відмовлено в реєстрації даної податкової накладної з мотивів ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентиризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт-послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків.
Товариством вживались заходи щодо адміністративного оскарження, зокрема подано скаргу від 27.09.2018 до Комісії з питань розгляду скарг Державної фіскальної служби України, на рішення Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області від 24.09.2018 № 926173/41432476.
Однак, рішенням Комісії з питань розгляду скарг Державної фіскальної служби України № 34825/41432476/2 від 08.10.2018, скаргу залишено без задоволення, а рішення Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області від 24.09.2018 № 926173/41432476 - без змін.
Не погоджуючись із рішеннями про відмову в реєстрації податкових накладних та з вимогою вчинити певні дії позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.
По суті спірних правовідносин суд зазначає наступне.
Згідно з вимогами ст. 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відповідно до вимог п. 201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених п. 201.1 цієї статті та/або п. 192.1 ст. 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до п. 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Помилки в реквізитах, визначених п. 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов'язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Відповідно до вимог п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 21 лютого 2018 року № 117, якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації; Порядок розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.
Згідно з вимогами п. 4 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок № 177), у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак, визначених у пункті 3 цього Порядку, такі податкова накладна/розрахунок коригування не підлягають моніторингу та підлягають реєстрації в Реєстрі.
Як вбачається з п. 5 Порядку № 177, податкова накладна/розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.
Згідно з вимогами п. п. 6 та 7 Порядку № 177 визначено, що у разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
У разі коли за результатами моніторингу податкова накладна/розрахунок коригування відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Отже, підставами для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є наступна відповідність:
1) платника податку - критеріям ризиковості платника податку;
2) податкової накладної/розрахунку коригування - критеріям ризиковості здійснення операції.
Суд зазначає, що вимоги п.п. 6 та 7 Порядку № 177 є чіткими і не припускають неоднозначне (множинне) трактування обов'язків контролюючих органів.
Разом з тим, реєстрацію поданих позивачем податкових накладних зупинено (як зазначено в квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних) через те, що податкова накладна відповідає вимогам пп. 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку.
Таким чином, зупиняючи реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних Комісією застосовано формулювання, яке п.п. 6 та 7 Порядку не передбачено.
Вказане свідчить про те, що контролюючим органом реєстрацію податкової накладної зупинено з підстав, які не передбачені законодавством.
Згідно з вимогами п. 10 Порядку № 117 критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади.
Мінфін у дводенний строк погоджує або надсилає ДФС на доопрацювання визначені у цьому пункті критерії та перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.
Про визначені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, ДФС інформує Комітет Верховної Ради України з питань податкової та митної політики.
ДФС оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.
На виконання п. 10 Порядку № 117 Державна фіскальна служба України 21 березня 2018 року наказом № 144 затвердила Порядок формування територіальними органами та структурними підрозділами ДФС переліку ризикових платників податків (далі - Порядок формування територіальними органами та структурними підрозділами ДФС переліку ризикових платників податків).
Порядком формування територіальними органами та структурними підрозділами ДФС переліку ризикових платників податків передбачено, що усі платники податків, що подають на реєстрацію податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Реєстр), перевіряються ДФС на відповідність критеріям ризиковості, які затверджено Державною фіскальною службою України та погоджено з Міністерством фінансів України (далі - Критерії).
Керівники комісій головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі - Комісія), забезпечують розгляд питань на засіданні Комісії щодо внесення платників податків до переліку ризикових платників податків/виключення з переліку ризикових платників податків згідно з п. 1.6 Критеріїв.
Засідання Комісії щодо розгляду питань про внесення платників податків до переліку ризикових платників податків/виключення з переліку ризикових платників податків проводиться згідно з порядком, передбаченим постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року №117 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних", та оформлюється протоколом.
До протоколу засідання Комісій обов'язково додаються: перелік платників податків, щодо яких виявлено ознаки ризиковості, згідно з п. 1.6 Критеріїв; матеріали, на підставі яких платників податків віднесено до такого переліку; інша інформація, що розглядається Комісією.
За результатами засідання Комісії та протокольно прийнятого рішення (внесення платників податків до переліку ризикових платників податків/виключення з переліку ризикових платників податків) голова Комісії забезпечує негайне внесення інформації щодо включення/виключення зазначених платників до/із переліку платників податків в режимі "Журнал ризикових платників податків" розділу "Робота Комісії регіонального рівня" підсистеми "Аналітична система" ІТС "Податковий блок" як платників з ознаками ризиковості.
У Листі Державної фіскальної служби України від 21 березня 2018 року № 959/99-99-07-18 "Критерії ризиковості платника податку", зокрема, зазначено: "1.Платник податків відповідає критеріям ризиковості, якщо: … 1.6. комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме: платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим); дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації; платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ); платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб'єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років; платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України; платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 ПК України; наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.
Головні управління ДФС в областях, м. Києві та Офіс великих платників податків ДФС постійно обраховують та проводять моніторинг показників, визначених у пунктах 1.1 1.6 цих Критеріїв.
Ризиковість платника податку може бути встановлено у разі виконання хоча б одного з критеріїв, визначених у пунктах 1.1-1.5 цих Критеріїв.
Якщо виявлено, що платник податків має ознаки ризиковості згідно з п. 1.6 цих Критеріїв, то такий платник податків виноситься на розгляд Комісії в той самий день і вноситься до переліку ризикових платників у день проведення засідання Комісії, на якому прийнято відповідне рішення.
Якщо платник податків, якого внесено до переліку ризикових суб'єктів господарювання, перестав відповідати критеріям ризиковості, що визначені у п.п. 1.1 1.5 цих Критеріїв, такого платника податків виключають з переліку ризикових суб'єктів господарювання в день отримання/виявлення такої інформації.
У разі якщо платник податків, внесений до переліку ризикових суб'єктів господарювання, перестав відповідати критеріям ризиковості, що визначені у п. 1.6 цих Критеріїв, платника виключають з переліку ризикових суб'єктів господарювання за рішенням комісій головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС ".
В даному ж випадку, суд зазначає, що відповідачами не було надано: протоколу засідання Комісії або переліку платників податків, щодо яких виявлено ознаки ризиковості, згідно з п.п. 1.6 п. 1 Критеріїв; матеріалів, на підставі яких платника податків віднесено до такого переліку; іншої інформації, що розглядається Комісією, яка, відповідно до Порядку формування територіальними органами та структурними підрозділами ДФС переліку ризикових платників податків, обов'язково додається до протоколу засідання Комісій.
Крім того, в квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних не зазначено за якою саме підставою позивача із указаних в п.п. 1.6 п. 1 Критеріїв віднесено до ризикових платників.
Суд зазначає, що вживання податковим органом загального посилання на пункт шостий Критеріїв оцінки, без наведення відповідного підпункту, є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд.
Вказана правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 04.12.2018 у справі № 821/1173/17.
Відповідно до вимог п. 12 та 13 Порядку № 117 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.
Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:
1) номер та дата складання податкової накладної / розрахунку коригування;
2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД/послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена;
3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;
4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Згідно з вимогами п. 14 Порядку № 117 перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
Як вбачається з п. 15 Порядку № 117, письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у податковій накладній / розрахунку коригування.
Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складені на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг).
Пунктом 16 Порядку № 117 визначено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв'язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Згідно з вимогами п.п. 18-20 Порядку № 117 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.
Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС).
Зазначені комісії приймають рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Відповідно до вимог п. 21 Порядку № 117 підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.
Як слідує з п.22 Порядку № 117, рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком 2 підлягає реєстрації в окремому Реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена. Відповідне рішення набирає чинності після реєстрації його в такому Реєстрі.
Відповідно до пункту 23 Порядку №117, таке рішення приймається комісією регіонального рівня протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 15 цього Порядку.
Як видно із рішень Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області від 24.09.2018 № 926179/41432476, № 926176/41432476, № 926173/41432476 про відмову у реєстрації податкових накладних № 113 від 23.08.2018, № 121 від 29.08.2018, № 124 від 31.08.2018 підставою для відмови податковим органом позивачу у реєстрації податкових накладних є ненадання платником податку копій документів, а саме: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентиризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт-послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків.
Вказані переліки помічені хрестиком без наявності відповідних підкреслень, як того вимагає форма рішення чи будь-яких дописів з конкретизацією відсутніх документів.
У відзиві контролюючий орган зазначив, що на його думку, платник податків не надав наступні документи, необхідні для позитивного вирішення питання щодо реєстрації податкових накладних, а саме: відсутність розрахункових документів (платіжні доручення, виписки банку) про оплату за надання послуг від ТОВ СМК МОНОЛІТ ; відсутність додатку № 1 до Договору оренди транспортних засобів № 01/01-2018 від 01.01.2018 з ФОП ОСОБА_3 передбачений п. 1.2 Договору № 01/01-2018, у якому вказаний перелік автомобілі, які передаються у оренду Позивачу, оскільки без визначення таких автомобілів неможливо встановити належність автомобілів, які використовуються для перевезень вантажів за Договором № 18-ПН про надання послуг з перевезення вантажі автомобільним транспортом від 18.06.2018 з ТОВ СМК МОНОЛІТ , що у свою чергу унеможливлює підтвердження справжності виконання робіт за актом № 113 від 23.08.18 та ТТН наданими позивачем; відсутні розрахункові документи, платіжні доручення, виписки банку щодо оплати оренди автомобілів на адресу ФОП ОСОБА_3
Суд, оцінюючи доводи відповідачів, зазначає таке.
Щодо посилання податкового органу на відсутність розрахункових документів (платіжні доручення, виписки банку) про оплату за надання послуг від ТОВ СМК МОНОЛІТ , суд зауважує, що п. 4.2, 4.3. Договорів № 18-НП та № 06-НП визначено, що оплата послуг здійснюється замовником протягом 5-ти банківських днів з моменту підписання акту приймання-передачі послуг, який складається кожен день. Форма оплати послуг - безготівкова. Завмовник здійснює оплату за послуги на банківський рахунок виконавця. Сторони у додатковій угоді або Специфікації до цього договору можуть погодити інший порядок та форму оплати наданих послуг. При цьому, з наданих пояснень та матеріалів судом встановлено, що за ТОВ СМК МОНОЛІТ до моменту реєстрації податкових накладних в ЄРПН не оплатив виконацю надані послуги, у зв'язку з чим на рахунку ТОВ МАН ЛОГІСТІК обліковується дебіторска заборгованість за надані ТОВ СМК МОНОЛІТ послуги. Відтак, надати вказані документи позивач не мав можливості в силу об'єктивних підстав.
Суд не приймає також посилання контролюючого органу на відсутність додатку № 1 до Договору оренди транспортних засобів № 01/01-2018 від 01.01.2018 з ФОП ОСОБА_3 передбачений п. 1.2 Договору № 01/01-2018 та відсутність розрахункових документів, платіжних доручень, виписок банку щодо оплати оренди автомобілів на адресу ФОП ОСОБА_3 оскільки вказані документи не відносяться до господарських операцій за Договорами № 18-НП та № 06-НП, за якими і були складені спірні податкові накладні.
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Такий підхід узгоджується з практикою Європейського суду з прав людини. Так, у пункті 110 рішення від 23 липня 2002 року у справі "Компанія "Вестберґа таксі Актіеболаґ" та Вуліч проти Швеції" Суд визначив, що "…адміністративні суди, які розглядають скарги заявників стосовно рішень податкового управління, мають повну юрисдикцію у цих справах та повноваження скасувати оскаржені рішення. Справи мають бути розглянуті на підставі поданих доказів, а довести наявність підстав, передбачених відповідними законами, для призначення податкових штрафів має саме податкове управління".
В даному випадку, під час розгляду справи відповідачі, як суб'єкти владних повноважень, не надали суду доказів, які спростовували б твердження позивача, та не навели обґрунтованих мотивів прийняття рішень 24.09.2018 № 926179/41432476, № 926176/41432476 та № 926173/41432476.
В той же час, зважаючи на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій між позивачем та контрагентом, та на те, що такі документи були надані контролюючому органу, суд приходить до висновку, що останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації спірних податкових накладних.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про обґрунтованість та необхідність задоволення позовних вимог позивача про визнання протиправними та скасування рішень 24.09.2018 № 926179/41432476, № 926176/41432476 та № 926173/41432476 про відмову у реєстрації податкових накладних №113 від 23.08.2018, № 121 від 29.08.2018, № 124 від 31.08.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
При цьому, суд звертає увагу, що відповідно до вимог п. 201.1, 201.10 ст. 201 ПК України реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов'язків платника податків.
У той же час, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в ЄРПН є іншим.
Так, пунктом 28 Порядку №117, окрім іншого, визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийнято та набрало чинності рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
При цьому, згідно з нормами п.п. 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року № 1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
Отже, реєстрація в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням ДФС України.
Як встановлено судом, підтверджено матеріалами справи і не спростовано відповідачами, надані позивачем документи підтверджували реальність здійснення господарських операцій по поданій податковій накладній. Документи складені з дотриманням вимог законодавства і були достатніми для реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.
Відповідно ч. 3 ст. 245 КАС України, у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов'язати суб'єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.
Таким чином, з метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, та з метою дотримання судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, суд дійшов висновку про необхідність зобов'язання Державної фіскальної служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №113 від 23.08.2018 , № 121 від 29.08.2018, № 124 від 31.08.2018.
Суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні (стаття 90 КАС України).
Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб'єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх дій та докази, надані позивачем, суд доходить висновку, що з наведених у позовній заяві мотивів і підстав, позовній вимоги підлягають задоволенню.
Визначаючись щодо розподілу судових витрат суд виходив з того, що згідно з ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Зважаючи на задоволення позовних вимог, понесені позивачем судові витрати у вигляді сплаченого судового збору на суму 3524,00 грн. підлягають стягненню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Запорізькій області.
Керуючись ст.ст. 2, 5, 72, 77, 139, 241, 243-246, 255 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
Адміністративий позов Товариства з обмеженою відповідальністю "МАН ЛОГІСТІК" (69600, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 152, код ЄДРПОУ 41432476) до Державної фіскальної служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 39292197), Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 166, код ЄДРПОУ 39396146) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити певні дії, - задовольнити повністю.
Визнати протиправними та скасувати Рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 24.09.2018 № 926179/41432476, № 926176/41432476 та № 926173/41432476.
Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю "МАН ЛОГІСТІК" № 113 від 23.08.2018, № 121 від 29.08.2018, № 124 від 31.08.2018.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "МАН ЛОГІСТІК" судовий збір у розмірі 3 524,00 грн. (три тисячі п'ятсот двадцять чотири гривні 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Запорізькій області.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його (її) проголошення,а якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення у повному обсязі складено та підписано 07.02.2019.
Суддя Л.Я. Максименко
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.01.2019 |
Оприлюднено | 22.02.2019 |
Номер документу | 79994953 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Максименко Лілія Яковлівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Максименко Лілія Яковлівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Максименко Лілія Яковлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні