Ухвала
від 20.02.2019 по справі 210/904/19
ДЗЕРЖИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КРИВОГО РОГУ

ДЗЕРЖИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КРИВОГО РОГУ

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

У Х В А Л А

іменем України

Справа № 210/904/19

Провадження № 1-кс/210/667/19

"20" лютого 2019 р.

Слідчий суддя Дзержинського районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області ОСОБА_1 , розглянувши в порядку ст.107 ч.6 КПК України, клопотання та додані до клопотання матеріали, надані слідчим СВ Криворізького РВП КВП ГУНП в Дніпропетровській області лейтенантом поліції ОСОБА_2 , за погодженням з прокурором Криворізької місцевої прокуратури №2 Дніпропетровської області юристом 1-го класу ОСОБА_3 , винесене в кримінальному провадженні №12018040450000701 від 12.12.2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.191 КК України, про тимчасовий доступ до речей та документів, -

В С Т А Н О В И В:

20 лютого 2019 року слідчий СВ Криворізького РВП КВП ГУНП в Дніпропетровській області лейтенант поліції ОСОБА_2 звернувся до Дзержинського районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області із клопотанням про отримання тимчасового доступу до речей та документів, які містять охоронювану законом таємницю.

В обґрунтування заявленого клопотання слідчий зазначив, що слідчим відділенням Криворізького районного відділення поліції Криворізького відділу поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12018040450000701 від 12.12.2018 року, за фактом розтрати службовими особами КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » бюджетних коштів при здійсненні у 2018 році поточних ремонтів покрівель ІНФОРМАЦІЯ_2 та Шевченківського фельдшерсько-акушерських пунктів за ч.1 ст.191 КК України.

Проведення досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні доручено слідчому слідчого відділення Криворізького районного відділення поліції Криворізького відділу поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області ОСОБА_2 .

Нагляд за додержанням законів під час проведення досудового розслідування у формі процесуального керівництва досудовим розслідуванням у вказаному кримінальному провадженні здійснюється групою прокурорів у складі прокурорів Криворізької місцевої прокуратури № 2 ОСОБА_4 (старший групи), ОСОБА_3 .

Встановлено, що 12.12.2018 року до чергової частини Криворізького РВП КВП ГУНП в Дніпропетровській області надійшов рапорт старшого дільничного офіцера поліції ОСОБА_5 про те, що під час внутрішнього фінансового контролю 12.11.2018 року тимчасовою комісією ІНФОРМАЦІЯ_3 здійснено обстеження Романівського та ІНФОРМАЦІЯ_4 , розташованих на території Широківської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області, за результатами яких виявлені факти невідповідності об`ємів виконаних робіт актам приймання виконаних підрядних робіт (форми КБ-2в) з поточного ремонтів покрівель вказаних фельдшерсько-акушерських пунктів. (ЖЄО 10985 від 12.12.2018 року).

Досудовим розслідуванням встановлено, що 21.11.2018 року до Криворізької місцевої прокуратури №2 надійшла заява голови ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_6 щодо можливого внесення службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » до актів приймання виконаних підрядних робіт (форми КБ-2в) недостовірних відомостей про виконані роботи з поточних ремонтів покрівель Романівського та ІНФОРМАЦІЯ_4 , яку місцевою прокуратурою направлено до Криворізького районного відділення поліції Криворізького відділу поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області для прийняття рішення відповідно до ст.214 Кримінального процесуального кодексу України.

Зазначено, що відповідно до ст.ст.16, 28 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», ст.ст.26, 111 Бюджетного кодексу України, враховуючи необхідність забезпечення дотримання законності та ефективності використання бюджетних коштів, в рамках здійснення внутрішнього фінансового контролю 12.11.2018 року тимчасовою комісією у складі заступника голови райдержадміністрації, головного архітектора району, завідуючого ІНФОРМАЦІЯ_6 було здійснено виїзд на об`єкти, які розташовані на території Широківської сільської ради, а саме фельдшерсько-акушерські пункти в с. Шевченкове та с. Романівка, з питань виконання робіт з поточних ремонтів. За результатами проведених обстежень встановлено, що поточний ремонт ІНФОРМАЦІЯ_7 пункту виконано частково, а роботи з поточного ремонту ІНФОРМАЦІЯ_2 пункту взагалі не виконувались, що не відповідає умовам відповідних договорів.

Зокрема, згідно акту візуального обстеження виконаних поточних ремонтних робіт згідно затвердженого кошторису в медичних закладах КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на території Шевченківської сільської ради (ФАП с. Романівка, ФАП с. Шевченкове) Криворізького району Дніпропетровської області від 12.11.2018 року тимчасовою комісією встановлено, що при виконанні поточного ремонту ІНФОРМАЦІЯ_7 пункту замінено 1/2 частину всієї покрівлі; близько 50 кв. м., та облаштована листва з оцинкованої сталі на вершині даху; виконання поточного ремонту ІНФОРМАЦІЯ_2 пункту взагалі не розпочато.

При цьому, за інформацією ІНФОРМАЦІЯ_3 фінансування виконаних робіт здійснено у 2018 році в повному обсязі на загальну суму 59 тис. грн. (Шевченківський фельдшерсько-акушерський пункт 39,5 тис. грн., Романівський 19,5 тис. грн.) відповідно до актів виконаних підрядних робіт.

Досудовим розслідуванням встановлено, що роботи з поточних ремонтів покрівель ІНФОРМАЦІЯ_2 та Шевченківського фельдшерсько-акушерських пунктів виконувались підрядником товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ідентифікаційний код юридичної особи НОМЕР_1 , місцезнаходження: АДРЕСА_1 ) на підставі договорів від 23.07.2018 року за №23/2240, №24/2240, укладених з комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ідентифікаційний код юридичної особи НОМЕР_2 , місцезнаходження АДРЕСА_2 , скорочене найменування КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »).

Вказане підтверджується копіями актів приймання виконаних підрядних робіт з поточного ремонту покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 від 12.01.2018 року за №1 та з поточного ремонту покрівлі Шевченківського фельдшерсько-акушерського пункту від 30.08.2018 року за №1 а також копією договору від 23.07.2018 року №23/2240, укладеного між комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_8 » в особі виконувача обов`язків головного лікаря ОСОБА_7 як замовником та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » в особі виконавчого директора підприємства ОСОБА_8 як підрядником, долучених ІНФОРМАЦІЯ_3 до заяви про вчинення кримінального правопорушення.

Зокрема, згідно до умов вищевказаного договору товариство з обмеженою відповідальністю зобов`язалось з використанням своїх матеріалів виконати у строк з 23.07.2018 року по 30.09.2018 року поточний ремонт покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 по АДРЕСА_3 . Загальна вартість робіт відповідно до договору від 23.07.2018 року №23/2240 складає 19,5 тис. грн.

Також відповідно до акту виконаних підрядних робіт від 30.08.2018 року за №1 роботи з поточного ремонту покрівлі Шевченківського фельдшерсько-акушерського пункту по АДРЕСА_4 виконувались на підставі договору від 23.07.2018 року за № 24/2240, укладеного між комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_8 » як замовником та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » як підрядником. Вартість виконаних робіт відповідно до вказаного акта складає 39,5 тис. грн.

У ході досудового розслідування слідчим за участі завідувача ІНФОРМАЦІЯ_9 ОСОБА_9 19.12.2018 року проведено огляд будівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 , розташованого по АДРЕСА_3 , а також будівлі Шевченківського фельдшерсько-акушерського пункту за адресою: АДРЕСА_4 , під час яких зазначені адміністрацією відомості про об`єми фактично виконаних робіт з поточних ремонтів вказаних фельдшерсько-акушерських пунктів знайшли своє об`єктивне підтвердження.

З огляду на викладене, сторона обвинувачення вважає, що матеріали кримінального провадження містять достатні дані, які вказують на те, що службовими особами КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », вчинено розтрату бюджетних коштів на користь третіх осіб при здійсненні у 2018 році поточних ремонтів покрівель ІНФОРМАЦІЯ_2 та Шевченківського фельдшерсько-акушерських пунктів, що спричинило збитки державним інтересам.

За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань державну реєстрацію КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » припинено 14.12.2018 року, а правонаступником цього комунального закладу є комунальне некомерційне підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_10 » Криворізької районної ради Дніпропетровської області (ідентифікаційний код юридичної особи НОМЕР_2 , місцезнаходження АДРЕСА_2 , скорочене найменування КНП « ІНФОРМАЦІЯ_11 » КРР ДО).

З метою отримання документів щодо здійснення поточних ремонтів вищевказаних фельдшерського-акушерських пунктів 11.01.2019 року слідчим направлено запит за №48.7/3-88 до КНП « ІНФОРМАЦІЯ_11 » КРР ДО та листом від 14.01.2019 року за №49 вказаним комунальним некомерційним підприємством відмовлено органу досудового розслідування у наданні зазначених документів за запитом слідчого.

З цих підстав, задля встановлення всіх обставин вчинення злочину, а також осіб, які можуть бути причетними до вчинення незаконних дій по розтраті бюджетних коштів, виникла необхідність у отриманні тимчасового доступу до документів, які знаходяться у володінні комунального закладу комунальне некомерційне підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_10 » Криворізької районної ради Дніпропетровської області (ідентифікаційний код юридичної особи НОМЕР_2 , місцезнаходження АДРЕСА_2 , скорочене найменування КНП « ІНФОРМАЦІЯ_11 » КРР ДО), з можливістю вилучення їх оригіналів, а саме:

- договору підряду від 23.07.2018 року №23/2240, укладеного між комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » з усіма додатками, у тому числі протоколом погодження договірної ціни, календарних графіків до нього;

- кошторисної документації з поточного ремонту покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 , розташованому по АДРЕСА_3 ;

- актів приймання виконаних підрядних робіт за договором підряду від 23.07.2018 року №23/2240, укладеним між комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 »;

- платіжних доручень або інших платіжних документів за договором підряду від 23.07.2018 року №23/2240, укладеним між комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 »;

- договору підряду від 23.07.2018 року №24/2240, укладеного між комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » з усіма додатками, у тому числі протоколом погодження договірної ціни, календарних графіків до нього;

- кошторисної документації з поточного ремонту покрівлі Шевченківського фельдшерсько-акушерського пункту, розташованому по АДРЕСА_4 ;

- актів приймання виконаних підрядних робіт за договором підряду від 23.07.2018 року №24/2240, укладеним між комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 »;

- платіжних доручень або інших платіжних документів за договором підряду від 23.07.2018 року №24/2240, укладеним між комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 »;

- документів, які стали підставою для укладання договорів підряду від 23.07.2018 року №23/2240 та від 23.07.2018 року №24/2240, а також інших документів щодо укладання та виконання цих договорів, у тому числі вхідної та вихідної кореспонденції між комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (та/або його правонаступником комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_10 » Криворізької районної ради Дніпропетровської області) та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 »;

- будь-яких інших документів, пов`язаних з проведенням товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » поточних ремонтів покрівель Романівського та Шевченківського фельдшерсько-акушерських пунктів на території Широківської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області;

- документів, які містять вільні зразки почерку та підписів виконувача обов`язків головного лікаря вищевказаного медичного закладу ОСОБА_7 , виконавчого директора товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ОСОБА_8 , а також мають відбитки печаток і штампів вищевказаних юридичних осіб.

Оскільки вказані документи перебувають у володінні однієї із сторони вищевказаних правочинів комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_8 » зареєстрованим місцезнаходженням якого є: АДРЕСА_5 , що підтверджується даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, які перебувають у вільному доступі, то існують підстави вважати, що зазначені документи також зберігаються за вказаною адресою.

Зазначені документи необхідні органу досудового розслідування, оскільки лише дослідивши їх можливо встановити осіб, причетних до вчинення вказаного кримінального правопорушення. Отримання вказаних документів сприятиме встановленню обставин вчинення злочину.

Документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати, містять відомості, які можуть бути використані як доказ фактів та обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, а тому вони мають значення речових доказів. Водночас орган досудового розслідування вважає неможливим іншими способами довести обставини, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, ніж за допомогою згаданих вище документів.

Окрім цього, поза розумним сумнівом лишається питання необхідності призначення у кримінальному провадженні судових експертиз почеркознавчої та будівельно-технічної, а й відповідно надання на дослідження судовим експертам виключно оригіналів документів, у зв`язку з чим стороною обвинувачення порушується питання про тимчасовий доступ саме до оригіналів документів, у тому числі документів, які містять вільні зразки почерку та підписів виконувача обов`язків головного лікаря вищевказаного медичного закладу ОСОБА_7 , виконавчого директора товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ОСОБА_8 , мають відбитки печаток і штампів вищевказаних юридичних осіб.

З огляду на наявність достатніх підстав вважати, що посадові особи володільця документів можуть бути причетними до вчинення вказаних злочинів, існує реальна загроза зміни або знищення документів, вилучення яких планується здійснити. Отже, сторона обвинувачення вважає за необхідне розглянути клопотання без виклику особи, у володінні якої знаходяться необхідні документи.

Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а іншими способами їх довести неможливо, необхідно отримати тимчасовий доступ до вищевказаних документів, та отримати можливість їх вилучення, слідчий просить клопотання задовольнити.

Слідчий в судове засідання не з`явився, про час та місце розгляду клопотання повідомлений належним чином, надав заяву про розгляд справи за його відсутності.

Згідно ст.132 ч.2 КПК України, клопотання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження на підставі ухвали слідчого судді подається до місцевого загального суду, у межах територіальної юрисдикції якого знаходиться орган досудового розслідування.

Клопотання розглядається в порядку ст.163 ч.2 КПК України.

Положення ст.91 КПК України зобов`язує орган досудового розслідування у кримінальному провадженні встановити час, місце, спосіб та інші обставини вчинення злочину, а також вид і розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням.

У відповідності до ст.84 ч.1 КПК України доказами в кримінальному провадженні є фактичні дані, отримані у передбаченому цим Кодексом порядку, на підставі яких слідчий, прокурор, слідчий суддя і суд встановлюють наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню.

Повно, всебічно та об`єктивно дослідивши матеріали клопотання та додані до нього додатки, слідчий суддя приходить до висновку, що заявлене клопотання є таким, що підлягає задоволенню з урахуванням наступного.

Тимчасовий доступ до речей і документів є одним із заходів забезпечення кримінального провадження, який застосовується з метою дієвості цього провадження (ст.131 КПК України).

Відповідно до положень ст.159 ч.1 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі документи, можливості ознайомлення з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до ст.159 ч.2 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документі здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Положеннями ст.160 ч.2 КПК України передбачено, що у клопотанні зазначаються: 1) короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з яким подається клопотання; 2) правова кваліфікація кримінального правопорушення із зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність; 3) речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати; 4) підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 5) значення речей і документів для встановлення обставин у кримінальному провадженні; 6) можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю; 7) обґрунтування необхідності вилучення речей і документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.

Відповідно до ст.163 ч.2 КПК України, якщо сторона кримінально провадження, яка звернулась з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.

Згідно ст.163 ч.5 КПК України, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної юридичної особи.

Згідно зі ст.163 ч.6 КПК України, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Згідно зі ст.163 ч.7 КПК України, слідчий суддя в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Враховуючи те, що документи, до яких просить надати тимчасовий доступ слідчий, знаходяться у володінні комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_10 » Криворізької районної ради Дніпропетровської області (ідентифікаційний код юридичної особи НОМЕР_2 , місцезнаходження АДРЕСА_2 ), відповідно до ст.162 ч.1 КПК України, становлять охоронювану законом таємницю, вважаю, що слідчий, згідно ст.163 ч.6 КПК України, довів можливість використання як доказів вказаних документів, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів.

Слідчий суддя, дослідивши витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12018040450000701 від 12.12.2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.191 КК України, надані докази, вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню, оскільки слідчим доведено наявність достатніх підстав вважати, що вказані у клопотанні документи перебувають у володінні комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_10 » Криворізької районної ради Дніпропетровської області (ідентифікаційний код юридичної особи НОМЕР_2 , місцезнаходження АДРЕСА_2 ), та відносяться до охоронюваної законом таємниці, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Враховуючи викладене, з метою досягнення дієвості кримінального провадження, керуючись ст.ст.107, 110, 159-164, 165, 166, 309, 369-372 та 395 КПК України, слідчий суддя, -

П О С Т А Н О В И В:

Клопотання слідчого СВ Криворізького РВП КВП ГУНП в Дніпропетровській області лейтенанта поліції ОСОБА_2 , за погодженням з прокурором Криворізької місцевої прокуратури №2 Дніпропетровської області юристом 1-го класу ОСОБА_3 , винесене в кримінальному провадженні №12018040450000701 від 12.12.2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.191 КК України, про тимчасовий доступ до речей та документів, - задовольнити.

Надати слідчому слідчого відділення Криворізького районного відділення поліції Криворізького відділу поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області ОСОБА_2 , іншим слідчим, які здійснюють досудове розслідування у кримінальному провадженні №12018040450000701 від 12.12.2018 року, а також прокурорам Криворізької місцевої прокуратури №2 Дніпропетровської області, які здійснюють нагляд за додержанням законів під час проведення досудового розслідування у формі процесуального керівництва досудовим розслідуванням у вказаному кримінальному провадженні, ОСОБА_4 , ОСОБА_3 дозвіл на тимчасовий доступ до документів, які знаходяться у володінні комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_10 » Криворізької районної ради Дніпропетровської області (ідентифікаційний код юридичної особи НОМЕР_2 , місцезнаходження АДРЕСА_2 ), з можливістю вилучення їх оригіналів, а саме:

- договору підряду від 23.07.2018 року №23/2240, укладеного між комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » з усіма додатками, у тому числі протоколом погодження договірної ціни, календарних графіків до нього;

- кошторисної документації з поточного ремонту покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 , розташованому по АДРЕСА_3 ;

- актів приймання виконаних підрядних робіт за договором підряду від 23.07.2018 року №23/2240, укладеним між комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 »;

- платіжних доручень або інших платіжних документів за договором підряду від 23.07.2018 року №23/2240, укладеним між комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 »;

- договору підряду від 23.07.2018 року №24/2240, укладеного між комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » з усіма додатками, у тому числі протоколом погодження договірної ціни, календарних графіків до нього;

- кошторисної документації з поточного ремонту покрівлі Шевченківського фельдшерсько-акушерського пункту, розташованому по АДРЕСА_4 ;

- актів приймання виконаних підрядних робіт за договором підряду від 23.07.2018 року №24/2240, укладеним між комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 »;

- платіжних доручень або інших платіжних документів за договором підряду від 23.07.2018 року №24/2240, укладеним між комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 »;

- документів, які стали підставою для укладання договорів підряду від 23.07.2018 року №23/2240 та від 23.07.2018 року №24/2240, а також інших документів щодо укладання та виконання цих договорів, у тому числі вхідної та вихідної кореспонденції між комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (та/або його правонаступником комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_10 » Криворізької районної ради Дніпропетровської області) та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 »;

- будь-яких інших документів, пов`язаних з проведенням товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » поточних ремонтів покрівель Романівського та Шевченківського фельдшерсько-акушерських пунктів на території Широківської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області;

- документів, які містять вільні зразки почерку та підписів виконувача обов`язків головного лікаря вищевказаного медичного закладу ОСОБА_7 , виконавчого директора товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ОСОБА_8 , а також мають відбитки печаток і штампів вищевказаних юридичних осіб.

У разі невиконання цієї ухвали слідчий суддя в порядку ст.166 КПК України має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку.

Строк дії даної ухвали один місяць, тобто до 21 березня 2019 року включно.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудДзержинський районний суд м.Кривого Рогу
Дата ухвалення рішення20.02.2019
Оприлюднено14.02.2023
Номер документу80024700
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —210/904/19

Ухвала від 20.02.2019

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Вікторович Н. Ю.

Ухвала від 21.02.2019

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Вікторович Н. Ю.

Ухвала від 20.02.2019

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Вікторович Н. Ю.

Ухвала від 21.02.2019

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Вікторович Н. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні