Рішення
від 31.01.2019 по справі 280/4874/18
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

31 січня 2019 року 09 год. 35 хв.Справа № 280/4874/18 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Максименко Л.Я.

за участю секретаря судового засідання Биховської А.П.

представника позивача - Бєлана С.В.

представника відповідача - Голікова О.Ю

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Запорізьке спеціалізовано-монтажне управління

до Головного управління ДФС у Запорізькій області

про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю Запорізьке спеціалізовано-монтажне управління (далі - позивач) звернулось до Запорізького окружного адміністративного суду із адміністративним позовом до Головного управління ДФС у Запорізькій області (далі - відповідач), в якому позивач просить суд визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії Головного управління ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, про визначення TOB "ЗСМУ" таким, що відповідає пп. 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку, викладене у протоколі №82 від 23.07.2018; зобов'язати Головне управління ДФС у Запорізькій області виключити TOB "ЗСМУ" з бази ризикових платників в режимі "Журнал ризикових платників податків" розділу "Робота Комісії регіонального рівня" підсистеми "Аналітична система" ITC "Податковий блок".

В обґрунтування заявленого позову посилається на те, що підстава віднесення TOB ЗСМУ до ризикових платників податків є абстрактною, не чіткою та не зрозумілою, не містить жодного підгрунтя та посилання на обставини, які б свідчили про дійсність існування підстав та причин для визначення TOB ЗСМУ таким, що відповідає пп. 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку. Більш того, належної мотивації підстав та причин віднесення TOB ЗСМУ до ризикових платників податків відповідно до пп.1.6 п.1 Листа Державної фіскальної служби України №959/99-99-07-18 від 21.03.2018 не містить і протокольне рішення ГУ ДФС у Запорізькій області від 23.07.2018 за №82. З огляду на викладене, просить суд задовольнити позовні вимоги.

Відповідач позов не визнав, у письмовому відзиві від 17.12.2018 вх. № 41374 посилається на те, що рішенням Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області позивача віднесено до переліку ризикових платників податку, відповідно до п.п. 1.6 п. 1 Критеріїв у зв'язку із наявністю податкової інформації, що свідчить про наянвість ознак здійснення ризикових операцій платником. Стверджує, що у Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області були законні підстави для прийняття рішення про визначення ТОВ ЗСМУ таким, що відповідає пп. 1.6. п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку. З огляду на таке, стверджує, що відповідач діяв у відповідності до вимог чинного законодавства, а отже підстави для задоволення позову відсутні.

Ухвалою суду від 21.11.2018 відкрито загальне позовне провадження в адміністративній справі №280/4874/18. Призначено підготовче судове засідання на 17 грудня 2018 року.

Протокольною ухвалою суду від 17.12.2018 оголошено перерву у підготовчому судовому засіданні до 03.01.2019.

Протокольною ухвалою суду від 03.01.2019 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду на 29.01.2019.

У судовому засіданні 29.01.2019 оголошено перерву до 31.01.2019.

У судовому засіданні представник позивача підтримав заявлені позовні вимоги. Просив суд їх задовольнити.

Представник відповідачів заперечив проти позову з підстав, викладених у відзиві. Просив суд відмовити у позові.

У судовому засіданні 31.01.2019 оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 243 КАС України, у виняткових випадках залежно від складності справи складення рішення, постанови у повному обсязі може бути відкладено на строк не більш як десять, а якщо справа розглянута у порядку спрощеного провадження - п'ять днів з дня закінчення розгляду справи.

Розглянувши матеріали справи, суд встановив:

Товариство з обмеженою відповідальністю Запорізьке спеціалізовано-монтажне управління зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 13.09.2017, є платником податку на додану вартість (ІПН 415924308257). Основним видом діяльності Товариства є будівництво житлових і нежитлових будівель.

Згідно протоколу засідання Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області від 23.07.2018 № 82, утвореної відповідно до наказу ГУ ДФС у Запорізькій області від 14.03.2018 № 799 Про затвердження складу Комісії ГУ , та на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №117 Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиного реєстрі податкових накладних , Товариство з обмеженою відповідальністю Запорізьке спеціалізовано-монтажне управління віднесено до ризикових платників податків.

Листом від 04.10.2018 Товариство з обмеженою відповідальністю Запорізьке спеціалізовано-монтажне управління звернулось до ГУ ДФС у Запорізькій області з проханням повідомити наступну інформацію: щодо конкретних ознак ризиковості згідно з п.п. 1.6 Критеріїв ризиковості платника податку, встановлених відносно ТОВ ЗСМУ ; щодо процедури розгляду комісією ГУ ДФС у Запорізькій області питання по встановленню ризиковості ТОВ ЗСМУ ; щодо рішення комісії ГУ ДФС у Запорізькій області про внесення TOB ЗСМУ до переліку ризикових платників податків; щодо внесення інформації про включення TOB ЗСМУ до переліку платників податків в режимі Журнал ризикових платників податків розділу Робота Комісії регіонального рівня підсистеми Аналітична система ITC Податковий блок як платників з ознаками ризиковості.

Листом від 02.11.2018 №38192/10/08-01-07-03-17 повідомлено позивача, що Рішенням Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області TOB ЗСМУ віднесено до переліку ризикових платників податку, відповідно до п.п. 1.6 п. 1 Критеріїв, а саме: наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником . Повідомлено також, що платника податків виключають з переліку ризикових суб'єктів господарювання за рішенням Комісії Головних управлінь ДФС у областях, м. Києві та Офісі великих платників ДФС, у разі, якщо платник податків, внесений до переліку ризикових платників, перестав відповідати критеріям ризиковості, що визначені у п.п. 1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку.

Не погоджуючись із рішенням відповідача та з вимогою вчинити певні дії позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

По суті спірних правовідносин суд зазначає наступне.

Згідно з вимогами ст. 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відповідно до вимог п. 201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Відповідно до вимог п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 21 лютого 2018 року № 117, якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації; Порядок розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.

Організаційні та процедурні засади діяльності комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі - комісії контролюючих органів), а також права та обов'язки її членів визначає Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі - Порядок роботи комісій).

Пунктом 6 Порядку роботи комісій визначено, що до складу комісій регіонального рівня включаються посадові особи головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС. До складу комісії центрального рівня включаються посадові особи ДФС.

Згідно з п.7 Порядку роботи комісій, комісія контролюючого органу складається з голови, заступника голови, секретаря та не менше ніж семи членів.

Відповідно до п.17 Порядку роботи комісій, засідання комісії контролюючого органу є правоможним за умови присутності на ньому не менше двох третин її затвердженого персонального складу. (…) Рішення комісії контролюючого органу приймається шляхом відкритого голосування. Рішення комісії контролюючого органу приймається більшістю голосів присутніх на засіданні членів такої комісії. У разі рівної кількості голосів голос головуючого є вирішальним. Під час засідання секретарем комісії контролюючого органу ведеться протокол, в якому фіксуються прийняті рішення та надані доручення. Протокол підписується головою комісії контролюючого органу (у разі його відсутності - заступником), заступником голови комісії, секретарем комісії та членами комісії, які брали участь у засіданні.

Згідно з п.23 Порядку роботи комісій, протокол засідання комісії контролюючого органу повинен містити перелік осіб, присутніх на засіданні, порядок денний засідання, питання, що розглядалися на засіданні, перелік осіб, які виступали під час засідання, результати голосування, прийняті такою комісією рішення.

Так, судом досліджено оскаржуваний протокол та встановлено, що у вступній частині в графі присутні вказано лише члени комісії ГУ , в розділі СЛУХАЛИ вказано Члена комісії ГУ , підписано рішення Головою комісію та секратарем Комісії ГУ. Тобто, оскаржуване рішення не містить ані переліку осіб (ПІБ, кількість), присутніх на засіданні, ані переліку осіб, які виступали на засіданні. У зв`язку із зазначеним, з ані з оскаржуваного протоколу, ані з пояснень представника відповідача суду не вдалося встановити, кількість осіб, присутніх на засіданні комісії та, відповідно, чи було воно правоможним.

З наведеного слідує, що вказаний протокол не містить всієї необхідної інформації відповідно до Порядку роботи комісій, а отже рішення щодо визначення позивача таким, що відповідає критеріям ризиковості відповідно до п.п. 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку прийнято з порушенням законодавчо встановленої прецедури його прийняття.

Також, згідно з вимогами п. 10 Порядку № 117 критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади.

Мінфін у дводенний строк погоджує або надсилає ДФС на доопрацювання визначені у цьому пункті критерії та перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.

Про визначені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, ДФС інформує Комітет Верховної Ради України з питань податкової та митної політики.

ДФС оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.

На виконання п. 10 Порядку роботи комісій, Державна фіскальна служба України 21 березня 2018 року наказом № 144 затвердила Порядок формування територіальними органами та структурними підрозділами ДФС переліку ризикових платників податків (далі - Порядок формування територіальними органами та структурними підрозділами ДФС переліку ризикових платників податків).

Порядком формування територіальними органами та структурними підрозділами ДФС переліку ризикових платників податків передбачено, що усі платники податків, що подають на реєстрацію податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Реєстр), перевіряються ДФС на відповідність критеріям ризиковості, які затверджено Державною фіскальною службою України та погоджено з Міністерством фінансів України (далі - Критерії).

Керівники комісій головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі - Комісія), забезпечують розгляд питань на засіданні Комісії щодо внесення платників податків до переліку ризикових платників податків/виключення з переліку ризикових платників податків згідно з п. 1.6 Критеріїв.

Засідання Комісії щодо розгляду питань про внесення платників податків до переліку ризикових платників податків/виключення з переліку ризикових платників податків проводиться згідно з порядком, передбаченим постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року №117 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних", та оформлюється протоколом.

До протоколу засідання Комісій обов'язково додаються: перелік платників податків, щодо яких виявлено ознаки ризиковості, згідно з п. 1.6 Критеріїв; матеріали, на підставі яких платників податків віднесено до такого переліку; інша інформація, що розглядається Комісією.

За результатами засідання Комісії та протокольно прийнятого рішення (внесення платників податків до переліку ризикових платників податків/виключення з переліку ризикових платників податків) голова Комісії забезпечує негайне внесення інформації щодо включення/виключення зазначених платників до/із переліку платників податків в режимі "Журнал ризикових платників податків" розділу "Робота Комісії регіонального рівня" підсистеми "Аналітична система" ІТС "Податковий блок" як платників з ознаками ризиковості.

У Листі Державної фіскальної служби України від 21 березня 2018 року № 959/99-99-07-18 "Критерії ризиковості платника податку", зокрема, зазначено: "1.Платник податків відповідає критеріям ризиковості, якщо: … 1.6. комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме: платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим); дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації; платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ); платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб'єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років; платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України; платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 ПК України; наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.

Головні управління ДФС в областях, м. Києві та Офіс великих платників податків ДФС постійно обраховують та проводять моніторинг показників, визначених у пунктах 1.1 1.6 цих Критеріїв.

Ризиковість платника податку може бути встановлено у разі виконання хоча б одного з критеріїв, визначених у пунктах 1.1-1.5 цих Критеріїв.

Якщо виявлено, що платник податків має ознаки ризиковості згідно з п. 1.6 цих Критеріїв, то такий платник податків виноситься на розгляд Комісії в той самий день і вноситься до переліку ризикових платників у день проведення засідання Комісії, на якому прийнято відповідне рішення.

Якщо платник податків, якого внесено до переліку ризикових суб'єктів господарювання, перестав відповідати критеріям ризиковості, що визначені у п.п. 1.1 1.5 цих Критеріїв, такого платника податків виключають з переліку ризикових суб'єктів господарювання в день отримання/виявлення такої інформації.

У разі якщо платник податків, внесений до переліку ризикових суб'єктів господарювання, перестав відповідати критеріям ризиковості, що визначені у п. 1.6 цих Критеріїв, платника виключають з переліку ризикових суб'єктів господарювання за рішенням комісій головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС ".

Належної мотивації підстав та причин віднесення TOB ЗСМУ до ризикових платників податків відповідно до пп.1.6 п.1 Листа Державної фіскальної служби України №959/99-99-07-18 від 21.03.2018 протокольне рішення ГУ ДФС у Запорізькій області від 23.07.2018 за №82 не містить.

В письмових поясненнях від 03.01.2019 вх. № 315 відповідач в обгрунтування підстав віднесення позивача до категорії ризикових платників на підставі п.п.1.6. п. 1 Критеріїв посилається на надходження від Вознесенівської ОДПІ схем фінансово-господарських взаємовідносин ТОВ "ЗСМУ", з яких вбачається, що у період січень-липень 2018 року основним постачальником позивача було ТОВ "Запорізьке спеціалізоване монтажне управління" код ЄДРПОУ 40048865, постачальниками якого, в свою чергу, є ТОВ "Ізотранс", ТОВ "Сорцеф", ТОВ "Корвес", ТОВ "Пром-Інтегра". Стверджує, що за даними податкової інформації вказані підприємства створюють контрагентам ризики щодо фіктивних господарських операцій.

В якості документальних доказів до письмових пояснень долучені дві таблиці: одна - стосовно позивача, а інша - щодо його основного контрагента. В них зазначені постачальники та покупці позивача, а також його контрагента у відсоткових співвідношеннях обсягів постачання за період з 01.01.2018 по 23.07.2018.

Однак, суд критично оцінює вказані документи (таблиці), оскільки, по-перше, останні не були додані до оскаржуваного рішення в якості додатків; по-друге, вказані документи оформлені неналежним чином, так як, на них відсутні відомості щодо осіб, які їх складали, підписи, тощо. Не надано суду також і відомості щодо способу надходження таких доказів до контролюючого органу (поштою, засобами електронного зв'язку тощо).

Щодо змісту зазначених документів, то суд зауважує, що представник контролюючого органу не зміг пояснити, де саме в цих таблицях міститься інформація про те, що ТОВ "Ізотранс", ТОВ "Сорцеф", ТОВ "Корвес", ТОВ "Пром-Інтегра" створюють контрагентам ризики щодо фіктивних господарських операцій.

Відтак, суд вважає, що надані відповідачем до письмових пояснень докази не відповідають вимогам належності та допустимості, тому суд їх дослідивши відхиляє.

Таким чином, відповідачем під час розгляду справи не доведено ані дотримання порядку прийняття оскаржуваного рішення, ані наявність у контролюючого органу визначених законодавством підстав для його прийняття. У зв'язку з чим, рішення Комісії Головного управління ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, про визначення TOB "ЗСМУ" таким, що відповідає пп. 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку, викладене у протоколі №82 від 23.07.2018 є неправомірним та підлягає скасуванню.

Відповідно ч. 3 ст. 245 КАС України, у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов'язати суб'єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Таким чином, з метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, та з метою дотримання судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, суд дійшов висновку про необхідність зобов'язання Головного управління ДФС у Запорізькій області виключити TOB "ЗСМУ" з бази ризикових платників в режимі "Журнал ризикових платників податків" розділу "Робота Комісії регіонального рівня" підсистеми "Аналітична система" ITC "Податковий блок".

Суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні (стаття 90 КАС України).

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб'єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх дій та докази, надані позивачем, суд доходить висновку, що з наведених у позовній заяві мотивів і підстав, позовній вимоги підлягають задоволенню.

Визначаючись щодо розподілу судових витрат суд виходив з того, що згідно з ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Зважаючи на задоволення позовних вимог, понесені позивачем судові витрати у вигляді сплаченого судового збору на суму 3524,00 грн. підлягають стягненню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Запорізькій області.

Керуючись ст.ст. 2, 5, 72, 77, 139, 241, 243-246, 255 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративий позов Товариства з обмеженою відповідальністю Запорізьке спеціалізовано-монтажне управління (69008, м. Запоріжжя, вул. Південне шосе, б.67Б, код ЄДРПОУ 41592432) до Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 166, код ЄДРПОУ 39396146) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії, - задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії Головного управління ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю Запорізьке спеціалізовано-монтажне управління таким, що відповідає пп. 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку, викладене у протоколі №82 від 23.07.2018.

Зобов'язати Головне управління ДФС у Запорізькій області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю Запорізьке спеціалізовано-монтажне управління з бази ризикових платників в режимі Журнал ризикових платників податків розділу Робота Комісії регіонального рівня підсистеми Аналітична система ITC Податковий блок .

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Запорізьке спеціалізовано-монтажне управління судовий збір у розмірі 3 524,00 грн. (три тисячі п'ятсот двадцять чотири гривні 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Запорізькій області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його (її) проголошення,а якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення у повному обсязі складено та підписано 07.02.2019.

Суддя Л.Я. Максименко

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.01.2019
Оприлюднено24.02.2019
Номер документу80025627
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —280/4874/18

Ухвала від 16.08.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

Ухвала від 06.08.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

Ухвала від 02.05.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Коршун А.О.

Ухвала від 11.04.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Коршун А.О.

Ухвала від 28.03.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Коршун А.О.

Рішення від 31.01.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

Рішення від 31.01.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

Ухвала від 03.01.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

Ухвала від 21.11.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні