Ухвала
від 15.02.2019 по справі 202/746/19
ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 202/746/19

Провадження № 1-кс/202/1226/2019

ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД м. ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

УХВАЛА

15 лютого 2019 року м. Дніпро

Слідчий суддя Індустріального районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів по кримінальному провадженню № 42019040000000008 від 04.01.2019 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364-1, ч. 2 ст. 366 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчий СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням, в якому просить надати йому, а також уповноваженим особам за його дорученням в порядку ст. 40, ч. 6 ст. 218 КПК України або слідчим слідчої групи дозвіл на тимчасовий доступ до оригіналів документів з можливістю вилучення їх належним чином завірених копій, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , а саме: податкової справи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , податкової звітності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , за період часу з 01.01.2018 року по теперішній час, податкової перевірки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , за період часу з 01.01.2018 року по теперішній час, форми № 1ДФ по ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , за період часу з 01.01.2018 року по теперішній час.

Клопотання обґрунтовано тим, що під час досудового розслідування встановлено, що 31.08.2018 року на офіційному порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі України « ІНФОРМАЦІЯ_3 » оголошено про проведення відкритих торгів з ідентифікатором закупівлі UA-2018-08-31-001164-c. Замовником виступило КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ІНФОРМАЦІЯ_5 , код ЄДРПОУ НОМЕР_3 . Предмет закупівлі «Комплексне харчування мешканців м. Дніпра пенсійного віку (2880 осіб) під час проведення заїздів строком до 31.12.2018 року загальною вартістю 4 390 000,00 грн.». Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: АДРЕСА_2 (санаторій « ІНФОРМАЦІЯ_6 »). Кінцевим строком подання тендерних пропозицій визначено 20:20 год. 15.09.2018 року, дата та час розкриття тендерних пропозицій - 11:23 год. 17.09.2018 року після завершення електронного аукціону. Вид забезпечення тендерних пропозиції - електронна гарантія.

Для участі у зазначеній процедурі закупівлі зареєструвалися два учасники: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », код ЄДРПОУ НОМЕР_4 , з ціною пропозиції у розмірі 4 377 600 грн. та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , з ціною пропозиції - 4 374 000 грн. Критерії вибору переможця - ціна 100%. Переможцем визначено ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », з яким замовником КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » 28.09.2018 року укладено договір № 233/28-09-18.

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , зареєстровано у 2011 році. Вид діяльності оптова торгівля одягом і взуттям (код ВЕД 46.42).

13.08.2018 року за два тижні до початку процедури закупівлі № UA-2018-08-31-001164-с, відбуваються наступні зміни стосовно ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 : змінюється власник, змінюється назва (нова назва - ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »), змінюється вид діяльності (новий вид - діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування (код ВЕД 56.10).

10.09.2018 року, тобто вже після оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2018-08-31-001164-c, затверджено нову редакцію статуту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », відповідно до якого змінюється власник товариства. Новий власник ОСОБА_5 .

11.09.2018 року на період проведення торгів призначено нового керівника, головного бухгалтера та особу, що має право підпису, ОСОБА_6 .

Разом із цим, встановлено, що ОСОБА_5 протягом 2017-2018 років, обіймаючи посаду директора ПП « ОСОБА_7 », код ЄДРПОУ НОМЕР_5 , неодноразово приймала участь у відкритих торгах та за їх результатами укладала з КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » договори надання послуг з організації комплексного харчування відпочиваючих під час проведення заїздів. Всього ПП « ОСОБА_7 » укладено аналогічних договорів на суму понад 14,0 млн. грн. Водночас за результатами перевірки законності проведення закупівель встановлено суттєві порушення вимог чинного законодавства, обставини зазначених закупівель були предметом дослідження в рамкам відповідних кримінальних проваджень, що унеможливило участь підприємства та ОСОБА_5 у подальших закупівлях послуг з організації та проведення комплексного харчування мешканців м. Дніпра пенсійного віку.

У зв`язку з викладеним і відбулася вищеописана підготовка іншого суб`єкта господарювання - ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » до участі у процедурі закупівлі № UA-2018-08-31-001164-c.

З метою уникнення можливої кримінальної відповідальності в подальшому ОСОБА_5 на час процедури закупівлі призначає керівником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 , який усі документи, необхідні для участі у процедурі закупівлі (тендерна пропозиція, відповідні довідки, договори тощо), виконував за своїм підписом.

Вивченням документів, наданих учасником-переможцем процедури закупівлі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », встановлено невідповідність наданої документації фактичним даним.

Так, 15.09.2018 року до тендерного комітету КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » надано довідку про працівників за підписом ОСОБА_6 , відповідно до якої ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » має «сформований штат (укладені трудові договори) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, мають діючий медогляд та пройшли гігієнічні навчання (2018 р.), а саме: економіст з бухгалтерського обліку ОСОБА_8 , завідувач виробництвом (технік-технолог) ОСОБА_9 , калькулятор/комірник ОСОБА_10 , кухарі ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , кухонні робітники ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 , ОСОБА_25 , ОСОБА_26 , прибиральник - ОСОБА_27 , ОСОБА_28 , вантажник ОСОБА_29 .

Проте відповідно до інформації ІНФОРМАЦІЯ_1 (лист № 9092/9/04-36-08-05-14 від 03.12.2018 року) у 3 кварталі 2018 року на підприємстві працевлаштована одна особа. При цьому інформацію надано з урахуванням звітів поданих до органу ДФС безпосередньо посадовою особою ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Таким чином, фактично вказані особи станом на 15.09.2018 року не були працевлаштовані у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Крім того, директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 на підтвердження інформації про проходження співробітниками товариства гігієнічного навчання, зазначеної у довідці про працівників, до тендерного комітету надано договір № 2025 про надання послуг від 13.09.2018 року, укладеного із відокремленим структурним підрозділом « ІНФОРМАЦІЯ_9 ». Договір укладено на виконання вимог тендерної документації (додаток 4, п. 7) про необхідність проходження персоналом учасників навчання з питань гігієни. Але до договору не надано документи про підтвердження фактичного виконання учасником зазначеної вимоги та проходження навчання працівниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на момент подання документів до тендерного комітету (15.09.2018 року).

Проте відповідно до інформації, отриманої прокуратурою області з ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (лист № 1-7-3/11/4539 від 21.11.2018 року), гігієнічне навчання громадян за договором № 2025 про надання послуг від 13.09.2018 року проведено 12 особам 10.10.2018 року. Навчання решти 10 осіб відповідно до графіку заплановано на 28.11.2018 року. Тобто станом на 15.09.2018 року вказані особи навчання не проходили.

Зазначене вище свідчить про надання директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 до тендерного комітету документів, що містять недостовірну інформацію.

Крім того, відсутня інформація про наявність у водія транспортного засобу для перевезення продуктів ГАЗ 3302, реєстраційний номер НОМЕР_6 та експедитора санітарної книжки і спеціального одягу.

При цьому службовими особами тендерного комітету в порушення ст. ст. 16, 17, 30 Закону України «Про публічні закупівлі» не звернута увага на вищезазначені факти, не витребувані належні документи, не вжито жодних належних заходів реагування.

Разом з тим, службовими особами тендерного комітету КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » проведено тендерну закупівлю за оголошенням №UA-2018-11-08-000458-b - « ІНФОРМАЦІЯ_11 (пенсійного) віку під час проведення заїздів» з аналогічними порушеннями.

Отже, з метою прийняття законного та обґрунтованого рішення у кримінальному проваджені необхідно отримати тимчасовий доступ до речей та документів, які перебувають у володінні центральної ІНФОРМАЦІЯ_12 (адреса розташування: АДРЕСА_1 ), з можливістю вилучення належних чином завірених копій.

У судове засідання не з`явився, надав заяву, у якій просив провести судове засідання без його участі.

Відповідно до ч. 2ст. 163 КПК Українислідчий суддя розглядає клопотання без виклику особи, у володінні якої знаходяться речі та документи, про тимчасовий доступ до яких ставиться питання.

Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання слідчого про тимчасовий доступ до речей і документів не підлягає задоволенню за наступних підстав:

Слідчим суддею встановлено, що СУ ГУНП в Дніпропетровській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження № 42019040000000008 від 04.01.2019 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364-1, ч. 2 ст. 366 КК України.

За змістом частини 1 статті 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до частини першої статті 160 КПК Українисторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених устатті 161 цього Кодексу.

Частиною п`ятою статті 163 КПК України визначено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження в своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Згідно з частиною 6 статті 163 КПК Українислідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Відповідно до частини сьомої статті 163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Як вбачається з витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань, службові особи ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " умисно з метою одержання неправомірною вигоди надали до тендерного комітету КП " ІНФОРМАЦІЯ_4 " документи, що містять недостовірну інформацію, що спричинило тяжкі наслідки. Попередня правова кваліфікація - ч. 2 ст. 364-1, ч. 2 ст. 366 КК України.

Слідчий суддя вважає недоведеним, що документи, до яких слідчий просить надати тимчасовий доступ, а саме податкова справа та податкова звітність ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », а також матеріали податкової перевірки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та інші податкові документи цього товариства, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні за фактом подання службовими особами ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " недостовірної інформації до тендерного комітету КП " ІНФОРМАЦІЯ_4 ", оскільки необхідність тимчасового доступу до таких документів слідчим у клопотанні належним чином не обґрунтована, зважаючи на те, що досудове розслідування відносно службових осіб ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " щодо податкових порушень не здійснюється.

З огляду на наведене, в задоволенні клопотання слідчого необхідно відмовити.

Керуючись ст. ст. 159, 163-164, 369-372 КПК України, слідчий суддя

П О С Т А Н О В И В:

У задоволенні клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , по кримінальному провадженню № 42019040000000008 від 04.01.2019 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364-1, ч. 2 ст. 366 КК України, відмовити.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудІндустріальний районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення15.02.2019
Оприлюднено14.02.2023
Номер документу80026389
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —202/746/19

Ухвала від 24.09.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Марченко Н. Ю.

Ухвала від 04.10.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Марченко Н. Ю.

Ухвала від 06.05.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Марченко Н. Ю.

Ухвала від 05.04.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Марченко Н. Ю.

Ухвала від 05.04.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Марченко Н. Ю.

Ухвала від 15.02.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Марченко Н. Ю.

Ухвала від 15.02.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Марченко Н. Ю.

Ухвала від 15.02.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Марченко Н. Ю.

Ухвала від 15.02.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Марченко Н. Ю.

Ухвала від 15.02.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Марченко Н. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні