Рішення
від 21.02.2019 по справі 906/1147/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області



10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,

E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, веб-сайт: http://zt.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"21" лютого 2019 р. м. Житомир Справа № 906/1147/18

Господарський суд Житомирської області у складі: судді Машевської О.П.

за участю секретаря судового засідання: Василенко М.М.

за участю представників сторін:

від позивача: ОСОБА_1, дов. № 131/23 від 08.02.19р.

від відповідача: не прибув

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Житомирі справу

за позовом Управління транспорту і зв'язку Житомирької міської ради (м.Житомир)

до Приватного підприємства "Шеріфф" (м.Житомир)

про стягнення 3400, 00 грн

Управління транспорту і зв'язку Житомирської міської ради просить стягнути з Приватного підприємства "Шеріфф" (м. Житомир) штраф в сумі 3400, 00 грн.

Позовні вимоги мотивовані невиконанням відповідачем умов договору № 53/19(1-12)/19-А(1-3) від 25.10.13р. про організацію перевезень пасажирів на автобусному маршруті загального користування в редакції додаткової угоди від 19.05.17р.

Позивач зазначає, що п. 8 Положення про Управління транспорту і зв'язку Житомирської міської ради, затвердженого рішенням Житомирської міської ради від 21.12.2016 № 496, визначено, що Управління транспорту і зв'язку Житомирської міської ради має право проводити відповідно до законодавства перевірку роботи суб'єктів підприємницької діяльності усіх форм власності, що здійснюють перевезення пасажирів та вантажів різними видами транспорту із залученням представників органів контролю у сфері автомобільного транспорту.

Розпорядженням міського голови від 01.06.2017 № 423 "Про затвердження складу рейдової групи з контролю за дотриманням договорів на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування міста Житомира" з метою забезпечення дотримання вимог надання послуг з перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті загального користування міста Житомира створено рейдову групу щодо контролю за дотриманням договорів на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування міста Житомира; затверджено акт про порушення умов договору на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування міста Житомира. Координація роботи рейдової групи та узагальнення інформації щодо виконання розпорядження покладено на Управління транспорту і зв'язку Житомирської міської ради.

Згідно з наказом управління транспорту і зв'язку Житомирської міської ради від 08.02.2018 №2 "Про здійснення позапланових перевірок за дотриманням автоперевізниками умов договорів про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування", посадові особи управління транспорту і зв'язку Житомирської міської ради зобов'язані спільно з фахівцями КП "Міський інформаційний центр" щоденно (протягом 2018року) здійснювати контроль за виконанням умов договорів про організацію перевезень пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування.

Відповідно до наказів управління транспорту і зв'язку Житомирської міської ради від 26.02.18 №4 , від 15.03. 18 №6 , від 26.03.18 №8, від 24.04.18 №11, від 10.09.18 №22 контроль за виконанням відповідачем умов договору № 53/19(1-12)/19-А(1-3) від 25.10.13р. здійснювався на маршруті №23 "с. Лісове-комбінат Силікатних виробів", № 19 "с.Лісове-Біомедскло", №19-А "с.Лісове-ЗОК", №11 "Красовського-Паперова фабрика", № 44 "Корбутівка-Малимнська" , №8 вул. Труда-вул. Баранова".

За результатами вжитих контрольних заходів складено акти про порушення умов умов договору № 53/19(1-12)/19-А(1-3) від 25.10.13р. складено акти про порушення умов договору №№ 1, 10, 14 та 27 від 14.02.18, 02.03.18, 10.04.18 та 10.09.18 відповідно, та надіслано відповідачу повідомлення про необхідність сплати штрафу в розмірі 850,00грн за кожен виявлений випадок порушення. Загалом на суму 3400,00грн. ОСОБА_2 відповідач ухилився від сплати штрафу в позасудовому порядку, що зумовило управління транспорту і зв'язку Житомирської міської ради звернутися до суду про його примусове стягнення.

Ухвалою суду від 14.01.19 відкрито спрощене позовне провадження у справі, судове засідання для розгляду справи по суті призначено на12.02.19р.

Відповідач, в порядку ст.ст. 165, 251 ГПК України, письмового відзиву на позовну заяву не надав.

Ухвалою суду від 12.02.19р. відкладено розгляд справи по суті на 21.02.19 р. та витребувано у позивача докази оприлюднення Розпорядження міського голови №423 від 01.06.2017 року Про затвердження складу рейдової групи з контролю за дотриманням договорів на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування міста Житомира .

Представник позивача в судовому засіданні 21.02.19 підтримала позовні вимоги в повному обсязі з підстав, зазначених у позовній заяві.

В судове засідання відповідач повноважного представника не направив, про причини неявки суд не повідомив. Про час та місце розгляду справи відповідач був повідомлений своєчасно та належним чином, що підтверджується поштовим повідомленням про вручення поштового відправлення.

Оскільки явка відповідача судом не визнавалась обов'язковою, а також враховуючи, що відповідач не скористався своїм правом на подання відзиву, справа розглядається за наявними матеріалами у відповідності до приписів ч. 9 ст. 165 та ч. 2 ст. 178 ГПК України.

Заслухавши представника позивача та дослідивши матеріали справи, господарський суд , -

ВСТАНОВИВ:

25 жовтня 2013 року між Управлінням транспорту і зв'язку Житомирської міської ради ( надалі за текстом - Управління) та Приватним підприємством "Шеріфф" (надалі за текстом - Перевізник) укладено Договір № 53/19(1-12)/19-А(1-3) про організацію перевезень пасажирів на автобусному маршруті загального користування ( надалі за текстом - Договір ) ( а.с. 10).

За умовами п.1.1 Договору Перевізник взяв на себе зобов'язання на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування №19 "Богунія-Біомедскло" (графіки №1-12) щоденно, у режимі маршрутного таксі та № 19-А "с.Лісове-ЗОК" (графіки "1-3) щоденно , у режимі маршрутного таксі з 25.10.13 по 24.10.18 автобусами, зазначеними у додатку до Договору.

За умовами п.п. 2.2.3 , 2.2.5 та 2.2.6 Договору Перевізник зобов'язався, зокрема:

- виконувати вимоги Законів України "Про транспорт", "Про автомобільний транспорт" та інших законодавчих і нормативно-правових актів, які стосуються перевезень пасажирів;

- забезпечувати водія необхідною документацією , в т.ч. схемою руху на маршруті, розкладом руху, інформацією щодо вартості проїзду, квитками, шляховими і квитково-обліковими листами;

- розмістити у салоні транспортного засобу покажчик маршруту та інформацію , передбачену Правилами надання послуг пасажирського автомобільного транспорту;

- забезпечувати своєчасне подання транспортних засобів на початкові та кінцеві зупинки для посадки-висадки пасажирів та відправлення в рейс згідно із затвердженими графіками;

- забезпечувати виконання затверджених замовником розкладів руху автобусів з регулярністю не нижче 98%;

- здійснювати перевезення пільгових категорій пасажирів відповідно до вимог чинного в Україні законодавства;

- встановити на кожний транспортний засіб, що працює на маршруті GPS обладнання (навігації) та надати доступ для забезпечення постійної (цілодобової ) , безперебійної передачі даних про стан руху транспортних засобів "Диспетчерському пункту" , який має від відповідне програмне забезпечення для прийняття та обробки даних.

За умовою п. 3.1. Договору Управління здійснює контроль за виконанням Перевізником умов цього Договору .

У п. 3.2 Договору передбачено, що при виявленні порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт та умов укладеного Договору, замовник направляє Перевізнику лист про усуненні порушення з конкретним терміном виконання і після його закінчення організовує перевірку усунення виявлених порушень.

За умовою п.5.4 Договору виявлені порушення умов даного Договору та чинного законодавства оформляються відповідним актом у двох примірниках , один з яких надається Перевізнику, інший знаходиться у замовника.

19 травня 2017 року між Управлінням та Перевізником укладено Додаткову угоду до Договору (надалі за текстом - Додаткова угода №1) ( а.с. 18-19).

Додатковою угодою №1 сторони доповнили розділ Договору "Умови договору" умовами про те, що Перевізник зобов'язується , зокрема, розмістити в салоні транспортних засобів , які здійснюють обслуговування пасажирів інформацію про :

- перелік пільговиків, які мають право на безкоштовний проїзд відповідно до чинного законодавства України;

- перевізника ( контактний телефон, юридична адреса);

- "гаряча лінія" управління транспорту і зв'язку міської ради;

- графіки руху маршруту.

Додатковою угодою №1 сторони доповнили Договір умовами про здійснення контролю за виконанням Перевізником його умов , а саме, що акт, в якому зазначені виявлені порушення умов договору, автоматично тягне за собою накладення на перевізника фінансових санкцій згідно даного Договору та вимог законодавства України.

Додатковою угодою №1 сторони доповнили Договір новим розділом " Порядок застосування санкцій до Перевізника за порушення ним умов Договору" , відповідно до якого:

- у разі порушення Перевізником умов Договору, до нього застосовуються фінансові санкції;

- підставою для сплати фінансових санкцій є ОСОБА_2, у якому зазначені порушення умов Договору;

- за результатами перевірок Організатор ( у справі - Управління) направляє Перевізнику письмові повідомлення про застосування фінансових санкцій, яке повинно містити інформацію про дату та номер ОСОБА_2, порушення, за яке застосовується санкція, розмір фінансової санкції та банківські реквізити, на які їх необхідно сплатити;

- фінансові санкції застосовуються у розмірі 50 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - за кожне порушення умов Договору;

- Перевізник зобов'язується у 10-денний термін сплатити фінансові санкції на рахунок місцевого бюджету , з дня отримання ОСОБА_2 ( а.с. 19).

23 лютого 2018 року між Управлінням та Перевізником укладено Додаткову угоду до Договору (надалі за текстом - Додаткова угода №2) ( а.с. 20).

Додатковою угодою № 2 сторони домовились, що Перевізник здійснювати перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування №19 "Лісове-Біомедскло" ( графіки №1-8) щоденно, у режимі маршрутного таксі та №19-А "с.Лісове-Біомедскло" (графіки №1-7) щоденно , у режимі маршрутного таксі ( а с. 20).

Судом встановлено, що 01 червня 2017 міським головою прийнято Розпорядження № 423 "Про затвердження складу рейдової групи з контролю за дотриманням договорів на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування міста Житомира" та підписане заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради на підставі розпорядження міського голови від 31.05.2017 № 421 ( надалі за текстом - Розпорядження № 423).

Пунктом 1 Розпорядження № 423 створена рейдова група щодо контролю за дотриманням договорів на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування міста Житомира та затверджено її склад (додаток 1).

Пунктом 2 Розпорядження № 423 затверджено акту про порушення умов договорів на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування міста Житомира (додаток 2) ( надалі за текстом - ОСОБА_2 про порушення) ( а.с. 24-25).

08 лютого 2018 Управління прийняло наказ № 2 "Про здійснення позапланових перевірок за дотриманням автоперевізниками умов договорів про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування" ( надалі за текстом - наказ Управління № 2) ( а.с. 27).

Пунктами 1 та 2 наказу Управління №2 наказано посадовим особам останнього спільно з фахівцями КП "Міський інформаційний центр" міської ради щоденно (протягом 2018) здійснювати контроль за виконанням умов про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування" , та при виявленні порушень виконання їх умов, складати відповідні акти із зазначенням порушень та за підписами членів комісії ( а.с. 27).

26 лютого 18 Управління прийняло наказ № 4, у п.1 та п.2 якого наказано посадовим особам управління здійснити контроль за виконанням Договору на міських автобусних маршрутах загального користування № 23 "Лісове - Комбінат силікатних виробів", №№ 19, 19-А "с. Лісове-Біомедскло" та при виявленні порушень скласти відповідні акти із зазначенням порушень та підписами членів комісії ( а.с. 28).

15 березня 18 Управління прийняло наказ № 6, у п.1 та п.2 якого наказано посадовим особам управління здійснити контроль за виконанням Договору на міських автобусних маршрутах загального користування № 23 "Лісове - Комбінат силікатних виробів", №№ 19, 19-А "с. Лісове-Біомедскло" та при виявленні порушень скласти відповідні акти із зазначенням порушень та підписами членів комісії ( а с. 29).

26 березня 18 Управління прийняло наказ № 8, у п.1 та п.2 якого наказано посадовим особам управління здійснити контроль за виконанням Договору на міських автобусних маршрутах загального користування № 19 "с. Лісове-Біомедскло" , № 19-А "с. Лісове-ЗОК", № 11 "Красовського - Паперова фабрика", № 44 "Корбутівка-Малинська" та при виявленні порушень скласти відповідні акти із зазначенням порушень та підписами членів комісії ( а.с.30).

03 квітня 18 Управління прийняло наказ № 9-П, у п.1 та п.2 якого наказано посадовим особам управління здійснити контроль за виконанням Договору на міських автобусних маршрутах загального користування, які обслуговує відповідач та при виявленні порушень скласти відповідні акти із зазначенням порушень та підписами членів комісії ( а.с. 31).

24 квітня 18 Управління прийняло наказ № 11, у п.1 та п.2 якого наказано посадовим особам управління здійснити контроль за виконанням Договору на міських автобусних маршрутах загального користування № 19 "с. Лісове-Біомедскло" , № 19-А "с. Лісове-ЗОК", № 11 "Красовського - Паперова фабрика", № 44 "Корбутівка-Малинська" та при виявленні порушень скласти відповідні акти із зазначенням порушень та підписами членів комісії ( а.с.32).

10 вересня 18 Управління прийняло наказ № 22 у п.1 та п.2 якого наказано посадовим особам управління здійснити контроль за виконанням Договору на міських автобусних маршрутах загального користування № 23 "Лісове-Комбінат силікатних виробів", № 19 "с. Лісове-Біомедскло" , № 19-А "с. Лісове-ЗОК", № 8 "вул. Труда-вул. Баранова" та при виявленні порушень скласти відповідні акти із зазначенням порушень та підписами членів комісії ( а.с.33).

14.02.18 складено ОСОБА_2 про порушення № 1, у якому зафіксовані такі порушення: в салоні транспортних засобів АА2308АА, АА2408АА, АА2407АА та АА 2404АА ініормація про перелік пільговиків та про графік руху. Порушення виявлено на зупинці с. Лісове. Акт про порушення №1 від 14.02.18 складено і підписано двома членами комісії Управління( а.с. 34).

15.02.18 Управлінням складено повідомлення за № 87/23 про застосування до Перевізника фінансової санкції у розмірі 850,00грн на підставі ОСОБА_2 про порушення №1 від 14.02.18 та обов'язок її сплати впродовж 10 днів з моменту отримання повідомлення ( а с. 47).

02.03.18 складено ОСОБА_2 про порушення № 10, у якому зафіксовані такі порушення: у період з 21:00год до 22:00год були відсутні автобуси на маршруті №19-А "с. Лісове-ЗОК". Порушення виявлено на зупинці с. Лісове. Акт про порушення №10 від 02.03.18 складено і підписано двома членами комісії Управління( а.с. 48).

06.03.18 Управлінням складено повідомлення за № 132/23 про застосування до Перевізника фінансової санкції у розмірі 850,00грн на підставі ОСОБА_2 про порушення №10 від 02.03.18 та обов'язок її сплати впродовж 10 днів з моменту отримання повідомлення ( а с. 49).

10.04.18 складено ОСОБА_2 про порушення № 14, у якому зафіксовані такі порушення: транспортні засоби маршрутів №19 "Лісове-Біомедскло"( АМ6235ВЕ, АМ4242АВ, АМ4288ВЗ, АМ2305АА, АА2308АА, АА2405АА, АА2406АА, АА2407АА, АА2408АА,АА2409АА, АА2410АА, АА2404АА, АА2408АА,АМ0814АА) були відсутні на зв'язку по GPS-моніторингу, що є порушенням умов Договору в частині безперебійної передачі даних про стан руху ТЗ"Диспетчерському пункту" .ОСОБА_2 про порушення №14 від 04.04.18 складено і підписано трьома членами комісії Управління ( а.с. 50).

10.04.18 Управлінням складено повідомлення за № 196-1/23 про застосування до Перевізника фінансової санкції у розмірі 850,00грн на підставі ОСОБА_2 про порушення №14 від 10.04.18 та обов'язок її сплати впродовж 10 днів з моменту отримання повідомлення ( а с. 52).

10.09.18 складено ОСОБА_2 про порушення № 27, у якому зафіксовані такі порушення: не забезпечується своєчасне подання транспортних засобів на посадкові та кінцеві зупинки для посадки -висадки пасажирів та відправлення в рейс згідно із затвердженими графіками. На зупинці перех.вул. Миру та вул. Вільський шлях з 07:24год. до 07:54 год. інтервал склав 30 хв.між автобусами маршруту №19-А "Лісове-ЗОК" ( АМ3979АХ та АА623) в напрямкк з Лісового через проспект Миру; з 08.01 до 08:35 год. інтервал 34 хв. між автобусними маршрутом №19 "Лісове-Біомедскло" ( АМ2972СІ та АМ2969СІ) в напрямку до Лісового через проспект Миру; з 08:16год. до 08:40год. інтервал 30 хв. між автобусами АМ2972 СІ та АМ2969СІ з Лісового через вул. Вільський шлях ( маршрут №19 "Лісове-Біомедскло". Відповідно до затверджених графіків інтервал на маршрутах має бути до 15хв. .ОСОБА_2 про порушення №27 від 10.09.18 складено і підписано трьома членами комісії Управління та двома пасажирами( а.с. 54).

12.09.18 Управлінням складено повідомлення за № 577/23 про застосування до Перевізника фінансової санкції у розмірі 850,00грн на підставі ОСОБА_2 про порушення №27 від 10.09.18 та обов'язок її сплати впродовж 10 днів з моменту отримання повідомлення ( а с. 55).

Судом встановлено, що всі ОСОБА_2 про порушення та повідомлення про сплату фінансових санкцій на загальну суму 3400,00грн Перевізник отримав ( а.с. 66-69).

Оскільки Перевізник фінансові санкції добровільно не сплатив, Управління звернулись до суду про примусове їх стягнення за рішенням суду.

Господарський суд прийшов до висновку про наявність правових підстав для часткового задоволення позовних вимог враховуючи наступне.

Відповідно до ч. 6 ст. 306 ГК України відносини, пов'язані з перевезенням пасажирів та багажу, регулюються Цивільним кодексом України та іншими нормативно-правовими актами.

Згідно з ч. 1, 2 ст. 908 ЦК України перевезення вантажу, пасажирів, багажу, пошти здійснюється за договором перевезення. Загальні умови перевезення визначаються цим Кодексом, іншими законами, транспортними кодексами (статутами), іншими нормативно-правовими актами та правилами, що видаються відповідно до них.

Зокрема, відносини з перевезення пасажирів регулюються спеціальним щодо даного виду правовідносин Законом України " Про автомобільний транспорт" .

Відповідно до ст.7 Закону України "Про автомобільний транспорт" забезпечення організації пасажирських перевезень на міських автобусних маршрутах загального користування покладається на виконавчий орган сільської, селищної, міської ради відповідного населеного пункту.

Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України "Про автомобільний транспорт", відносини автомобільного перевізника, що здійснює перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування міських, приміських та міжміських, які не виходять за межі території області (внутрішньо обласні маршрути), із органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування визначаються договором про організацію перевезень пасажирів на автобусному маршруті загального користування, у якому встановлюються:

- перелік маршрутів загального користування, які буде обслуговувати автомобільний перевізник;

- умови організації перевезень;

- показники якості транспортного обслуговування населення;

- термін роботи автомобільного перевізника;

- зобов'язання органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо облаштування маршруту, підтримки проїзної частини автомобільної дороги та під'їзних шляхів у належному стані (тільки для міських автобусних маршрутів);

- розмір компенсації витрат автомобільного перевізника внаслідок перевезення пільгових пасажирів та регулювання тарифів, механізм їх виплати.

У ч. 4 статті 31 Закону України "Про автомобільний транспорт" передбачено, що у договір можуть бути включені інші питання за згодою сторін.

Як встановлено судом , сторони скористались цим правом та уклади Додаткову угоду № 1 , якою внесли зміни у Договір в частині оформлення випадків порушення Перевізником його умов ОСОБА_1 про порушення та про сплату штрафних санкцій в розмірі 850,00грн за кожне порушення.

Відповідно до ч.1 ст.42 Закону України "Про автомобільний транспорт", договір про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування міському, приміському та міжміському, які не виходять за межі території області (внутрішньо обласні маршрути), укладається між органами місцевого самоврядування та автомобільним перевізником і вважається укладеним з моменту його підписання сторонами.

Відповідно до положень ст.ст. 626, 627, 628 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.

Умовами договору та Додатковою угодою №1 до нього (п.7 Додаткової угоди) підтверджується, що Управління наділене повноваженнями на проведення планових чи позапланових перевірок перевізника та складання актів про порушення.

Предметом спору в даному випадку є матеріально-правова вимога Управління до Перевізника про стягнення штрафу в загальному розмірі 3400,00грн за порушення умов Договору.

Договір з 19.05 17 діє в редакції Додаткової угоди 1, у п. 6 якої зазначено, що ОСОБА_1, в якому зазначені виявлені порушення умов договору, автоматично тягне за собою накладення на перевізника фінансових санкцій згідно даного договору та вимог законодавства України.

Акти про порушення №№ 1, 10, 14 та 27 від 14.02.18, 02.03.18, 10.04.18 та 10.09.18 відповідно, відповідають формі, затвердженій Розпорядженням №423.

ОСОБА_2 про порушення - це документ, який складається особами, що проводили виїзний інспекційний контрольний захід, фіксує факт його проведення та результати. Заперечення, зауваження до акта, за їх наявності, та висновки на них є невід'ємною частиною акта.

Акт про порушення - це документ, який складається за участю не менше трьох осіб, що проводили виїзний інспекційний контрольний захід. Акт про порушення вважається прийнятим і набуває чинності після підписання його всіма членами комісії або всіма особами, які брали участь в його складенні.

ОСОБА_3 про порушення № 1 від 14.02.2018 та №10 від 02.03.2018 підписані лише двома членами рейдової групи, а тому не мають доказової сили на підтвердження фактів виявлених порушень Перевізником умов Договору та для застосування фінансових санкцій в загальній сумі 1700,00грн.

ОСОБА_4 про порушення № 14 від 10.04.2018 та №27 від 10.09.2018 підписані трьома членами рейдової групи та мають доказову силу на підтвердження фактів виявлених порушень Перевізником умов Договору. Оскільки Управління відповідно до погоджених сторонами умов Договору в редакції Додаткової угоди №1 повідомило Перевізника про підстави застосування фінансових санкцій в загальній сумі та про порядок і строк їх сплати , ухилення останнього від виконання умов Договору в частині їх добровільної сплати є таким, що порушує умови Договору. На цій підставі, суд ухвалює стягнути з Перевізника фінансові санкції в сумі 1700,00грн за рішенням суду.

Відповідно до статті 129 ГПК України судовий збір покладається на сторін пропорційно розміру задоволених позовних вимог ( 1700,00 грн х1762,00грн: 3400,00грн) = 881,00грн.

Керуючись статтями123, 129, 233, 236 - 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд,-

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити частково.

2. Стягнути з Приватного підприємства "Шеріфф" (10009, АДРЕСА_1; код 36427836) на користь Управління транспорту і зв'язку Житомирської міської ради (10014, м. Житомир, майдан ім.С.П.Корольова,4/2; код ЄДРПОУ 37107794) - 1700,00 грн. штрафу, 881,00 грн витрат по оплаті судового збору.3. У стягненні 1700,00грн штрафу відмовити.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів.

Зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складено: 22.02.19

Суддя Машевська О.П.

Віддрукувати: 1 - у справу , 2-3 - сторонам рек. з пова.

Дата ухвалення рішення21.02.2019
Оприлюднено24.02.2019
Номер документу80031831
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —906/1147/18

Окрема ухвала від 21.02.2019

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Машевська О.П.

Рішення від 21.02.2019

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Машевська О.П.

Ухвала від 12.02.2019

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Машевська О.П.

Ухвала від 14.01.2019

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Машевська О.П.

Ухвала від 26.12.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Машевська О.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні