ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 1940/1795/18
20 лютого 2019 рокум.Тернопіль
Тернопільський окружний адміністративний суд, у складі:
головуючого судді Баранюка А.З.
за участю:
секретаря судового засідання Кухар О.Л.;
представника позивача: ОСОБА_1;
представника відповідачів: ОСОБА_2;
розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Приватного акціонерного товариства ОСОБА_3 АТП - 16140 до Виконавчого комітету ОСОБА_3 міської ради, Конкурсного комітет по організації та проведенню конкурсів з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування Виконавчого комітету ОСОБА_3 міської ради, третя особа ОСОБА_4 про визнання протиправним та скасування рішення, -
ВСТАНОВИВ:
До Тернопільського окружного адміністративного суду звернулось Приватне акціонерне товариство ОСОБА_3 АТП - 16140 (надалі - позивач, ПАТ ОСОБА_3 АТП - 16140 ) із адміністративним позовом до Виконавчого комітету ОСОБА_3 міської ради (надалі - ВК ОСОБА_3), Конкурсного комітет по організації та проведенню конкурсів з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування Виконавчого комітету ОСОБА_3 міської ради (надалі - КК по організації та проведенню конкурсів з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування ВК ОСОБА_3), в якому просило визнати протиправним та скасувати протокольне рішення КК по організації та проведенню конкурсів з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування ВК ОСОБА_3 по конкурсу від 04.09.2018, прийняте на основі протоколу від 04.09.2018 засідання КК по організації та проведенню конкурсів з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування ВК ОСОБА_3
В подальшому представник позивача подав заяву від 11.10.2018, якою збільшив позовні вимоги, а саме просив:
визнати протиправним та скасувати рішення Конкурсного комітету з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, оформлене протоколом засідання конкурсного комітету №1 від 04.09.2018 в частині недопущення ПАТ ОСОБА_3 АТП - 16140 до участі у конкурсі, що відбувся 04.09.2019;
визнати протиправним та скасувати рішення Конкурсного комітету з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, оформлене протоколом засідання конкурсного комітету №1 від 04.09.2018 в частині визнання ФОП ОСОБА_4 переможцем конкурсу, що відбувся 04.09.2018 по об'єкту конкурсу №1 - м-н Кармелюка - Центр - вул. Павлова ;
визнати протиправним та скасувати рішення ВК ОСОБА_3 №150 від 12.09.2018 в частині затвердження рішення Конкурсного комітету з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, оформлене протоколом засідання конкурсного комітету №1 від 04.09.2018 про визначення ФОП ОСОБА_4 переможцем конкурсу, що відбувся 04.09.2018 по об'єкту конкурсу №1 - м-н Кармелюка - Центр - вул. Павлова ;
зобов'язати ВК ОСОБА_3 повторно оголосити конкурс на право здійснювати перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у звичайному режимі руху та режимі маршрутного таксі щодо визначення переможця по об'єкту конкурсу №1 - м-н Кармелюка - Центр - вул. Павлова у новому складі конкурсного комітету.
Позовні вимоги обґрунтовано тим, що позивач приймав участь у конкурсі на право здійснювати перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у звичайному режимі руху та режимі маршрутного таксі, що був оголошений 27.07.2018 у газеті Народне слово №30 (8341), надав повний перелік документів з необхідною кількістю автобусів, які відповідають вимогам конкурсу, набрав загальну кількість балів - 16. 04.09.2018 на засіданні Конкурсного комітету з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, було прийнято рішення, яке оформлене протоколом № 1, згідно якого вирішено визнати переможцем конкурсу на право здійснювати перевезення пасажирів на автобусному маршруті м-н Кармелюка - Центр - вул. Павлова перевізника ФОП ОСОБА_4 та надано дозвіл на здійснення перевезень на вказаному маршруті терміном на 5 років. Позивач вважає, що його протиправно позбавлено права участі у конкурсі, у протоколі від 04.09.2018 не зазначено правових підстав, які б унеможливлювали допуск ПАТ ОСОБА_3 АТП-16140 до участі у конкурсі. Крім того відповідачами було порушено процедуру проведення конкурсу, у зв'язку з чим позивач вважає їхні дії протиправними, а відповідно рішення за результатами проведення конкурсу таким, що підлягає скасуванню, у зв'язку з чим позивач звернувся до суду із даним позовом.
Ухвалою судді від 14.09.2018 відкрито провадження в адміністративній справі №1940/1795/18 та призначено її до розгляду за правилами загального позовного провадження.
13.09.2018 через канцелярію суду представником позивача подано до суду заяву про забезпечення доказів. Ухвалою суду від 17.09.2018 заяву позивача про забезпечення доказів задоволено.
Представник відповідачів у поданих до суду 09.10.2018 та 30.10.2018 відзивах на позовну заяву заперечує проти задоволення позовних вимог, зазначає, що відповідачі діяли у спосіб та в порядку передбачених законодавством України. Доводи позивача про допуск до участі у конкурсі двох претендентів та виставлення балів вважає помилковими. У відзивах на позов вказано, що позивачу було відмовлено у допуску до участі у конкурсі у зв'язку з його невідповідповідністю встановленим вимогам, допущено лише одного претендента - ФОП ОСОБА_4, відповідно бали не нараховувались взагалі.
Ухвалою суду від 11.10.2018, постановленою в судовому засіданні без виходу до нарадчої кімнати, клопотання представника позивача задоволено, залучено до участі у справі, в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору ОСОБА_4. Розгляд справи відкладено на 23.10.2018.
Ухвалами суду від 23.10.2018, від 01.11.2018, від 15.11.2018, від 22.11.2018, від 27.11.2018, від 24.12.2018, від 16.01.2019, від 05.02.2019, від 12.02.2019 розгляд справи було відкладено.
В судовому засіданні 20.02.2019 представник позивача позовні вимоги підтримав з мотивів, викладених у позовній заяві, просив позовні вимоги задовольнити у повному обсязі.
Представник відповідачів в судовому засіданні просив відмовити у задоволенні позову з мотивів, викладених у відзивах на позовну заяву.
Третя особа, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору ОСОБА_4 у судове засідання не з'явився, про дату, час та місце судового розгляду справи повідомлявся належним чином. Про причини неявки суд не повідомив.
Відповідно до частини першої статті 205 КАС України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.
Суд, заслухавши в судовому засіданні пояснення представників позивача та відповідачів, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, дослідивши матеріали, що містяться у справі, прийшов до переконання, що позов підлягає до задоволення частково з наступних підстав.
Судом встановлено, що ПАТ ОСОБА_3 АТП-16140 є суб'єктом підприємницької діяльності, що надає послуги з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів автомобільним транспортом. У ПАТ ОСОБА_3 АТП-16140 наявна ліцензія Міністерства транспорту та зв'язку України серії АГ № 592080 (дата прийняття рішення про видачу 13.12.2011 року № 275) на внутрішні перевезення пасажирів автобусами, міжнародні перевезення пасажирів автобусами. Строк дії ліцензії необмежений (а. с. 11).
Рішенням ВК ОСОБА_3 від 23.07.2018 № 123 затверджено Умови проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування у місті Збаражі (а. с. 69, 99).
Рішенням ВК ОСОБА_3 від 23.07.2018 №125 про підготовку до проведення конкурсу на перевезення пасажирів оголошено конкурс на перевезення пасажирів на об'єкті конкурсу, який включає маршрут №1 м-н Кармелюка - Центр - вул. Павлова (а. с. 100).
27.07.2018 в газеті Народне слово № 30 (8341) розміщено оголошення про проведення ВК ОСОБА_3 конкурсу на право здійснювати перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у звичайному режимі руху та режимі маршрутного таксі по маршруту м-н Кармелюка - Центр - вул. Павлова (а. с. 76).
ПАТ ОСОБА_3 АТП-16140 виявило намір взяти участь у конкурсі, подавши у встановлений строк документи для прийняття участі в конкурсі, що підтверджується інформацією, наданою на запит адвоката від 21.09.2018 № 03-1318/26 (а. с. 73-74).
04.09.2018 в приміщенні ОСОБА_3 міської ради відбувся конкурс на право здійснювати перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у звичайному режимі руху та режимі маршрутного таксі, за результатами якого Конкурсним комітетом прийнято рішення, оформлене протоколом № 1 від 04.09.2018, яким, встановлено, що у конкурсі брали участь два перевізники - претенденти : ФОП ОСОБА_4 та ПАТ ОСОБА_3 АТП - 1640 . В подальшому було поставлено на голосування питання щодо допущення перевізника - претендента ОСОБА_3 АТП - 1640 до участі у конкурсі через невиконання умов договору та поступлення скарг до виконавчого комітету на позивача. За результатами проведення конкурсу було визнано переможцем конкурсу на право здійснення перевезень пасажирів на автобусному маршруті ФОП ОСОБА_4 (а. с. 71).
Рішенням ВК ОСОБА_3 від 12.09.2018 №150 затверджено Протокол №1 від 04.09.2018 засідання конкурсного комітету з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, яким визначено ФОП ОСОБА_4 переможцем конкурсу, що відбувся 04.09.2018 по об'єкту конкурсу №1 - м-н Кармелюка - Центр - вул. Павлова (а. с. 72).
Не погодившись із вказаними рішеннями позивач звернувся до суду із відповідним позовом.
Визначаючись щодо позовних вимог, суд виходить з того, що відповідно до частини другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України № 2747-IV від 06.07.2005 (далі - КАС України) у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Порядок проведення конкурсу з перевезення пасажирів регламентований Законом України Про автомобільний транспорт № 2344-III від 05.04.2001 (далі Закон № 2344-III) та Порядком проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 № 1081 (надалі - Порядок № 1081).
Відповідно до статті 7 Закону № 2344 забезпечення організації пасажирських перевезень покладається, зокрема на міських автобусних маршрутах загального користування - на виконавчий орган сільської, селищної, міської ради відповідного населеного пункту.
Згідно з статтею 43 Закону № 2344 визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється виключно на конкурсних засадах. Об'єктом конкурсу можуть бути: маршрут (кілька маршрутів), оборотний рейс (кілька оборотних рейсів). На конкурс виносяться маршрути із затвердженими паспортами.
Статтею 46 Закону № 2344 передбачено, що для участі в конкурсі на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування автомобільний перевізник подає конкурсному комітету такі документи: заяву претендента встановленого зразка із зазначенням автобусного маршруту загального користування, на якому має намір
працювати претендент; відомості за підписом суб'єкта господарювання про автобуси,
які будуть використовуватися на автобусному маршруті з зазначенням підстав для їх використання перевізником; відомості про додаткові умови обслуговування маршруту; документ, що підтверджує внесення плати за участь у конкурсі.
Статтею 44 Закону № 2344 визначено, що організація проведення конкурсу та визначення умов перевезень покладаються на органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування. До обов'язкових умов конкурсу на перевезення пасажирів належать: визначена органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування обґрунтована структура парку автобусів, що працюватимуть на маршруті загального користування, за пасажиромісткістю, класом, технічними та екологічними показниками; державні соціальні нормативи у сфері транспортного обслуговування населення.
У разі відсутності в перевізників-претендентів автобусів, що відповідають умовам конкурсу, вони мають право подавати до конкурсного комітету заяву на участь у конкурсі та документи, що містять характеристику наявних автобусів, які перевізник-претендент пропонує використовувати на даному маршруті, а також інвестиційний проект-зобов'язання щодо оновлення парку автобусів на цьому маршруті на визначений період до п'яти років.
Пунктом 12 Порядку № 1081 передбачено, що організатор перевезень приймає рішення про недопущення до участі в конкурсі перевізника-претендента, який:
1) подав до участі в конкурсі неналежним чином оформлені документи чи не в повному обсязі, а також такі, що містять недостовірну інформацію;
2) визнаний банкрутом або щодо якого порушено провадження у справі про банкрутство (за винятком того, стосовно якого проводиться процедура санації), або який перебуває у стадії ліквідації;
3) не відповідає вимогам статті 34 Закону України Про автомобільний транспорт ;
4) не має достатньої кількості транспортних засобів для виконання перевезень, затвердженої обов'язковими умовами конкурсу, та перевезень, які повинні виконуватися відповідно до чинних договорів (дозволів). Достатня кількість транспортних засобів визначається як кількість автобусів, необхідних для виконання перевезень, та кількість резервних транспортних засобів, яка становить 10 відсотків необхідної кількості автобусів для виконання перевезень;
5) має несплачені штрафні санкції, накладені Укртрансбезпекою, або водії якого мають несплачені штрафи, накладені відповідно до статті 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення, неоскаржені у судовому порядку (що були накладені не пізніше ніж за 20 днів до дати проведення конкурсу);
6) подав конкурсну пропозицію, що не відповідає обов'язковим та додатковим умовам конкурсу, крім випадків, передбачених частиною третьою статті 44 Закону України "Про автомобільний транспорт";
7) подав до участі в конкурсі більшу кількість автобусів, ніж це передбачено умовами конкурсу.
Пунктом 37 Порядку № 1081 передбачено, що достовірність інформації, викладеної у заяві та документах, визначених пунктом 29 цього Порядку, перевіряється організатором та/або робочим органом не пізніше ніж за два дні до дати проведення конкурсу.
Відповідно до пунктів 8, 10 Порядку № 1081 рішення про переможця конкурсу приймається конкурсним комітетом. Рішення конкурсного комітету обов'язкове для виконання організатором, крім випадків, передбачених пунктом 54 цього Порядку. Організатор затверджує умови конкурсу, в тому числі обов'язкові, відповідно до статті 44 Закону України Про автомобільний транспорт . Крім обов'язкових організатор може затверджувати додаткові умови конкурсу (наявність у перевізника GPS-системи, встановленої на транспортних засобах, які пропонуються для роботи на автобусному маршруті, тощо). Організатор встановлює вимогу щодо забезпечення роботи на об'єкті конкурсу, який включає міські та приміські автобусні маршрути загального користування, не менш як одного транспортного засобу, пристосованого для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями.
Пунктом 40 Порядку № 1081 передбачено, що під час проведення конкурсу конкурсний комітет розглядає пропозиції перевізників-претендентів на підставі інформації, поданої ними в конвертах № 1 і 2.
Відповідно до пункту 42 Порядку № 1081, у разі участі в конкурсі двох або більше перевізників-претендентів конкурсний комітет визначає кращого з використанням бальної системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів відповідно до цього Порядку та Закону України Про автомобільний транспорт . Сумарна кількість балів, одержаних кожним перевізником-претендентом згідно з додатком 4, є підставою для визначення переможця конкурсу.
Згідно з пунктом 46 Порядку №1081 переможцем конкурсу визнається перевізник-претендент, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів.
Перевізника-претендента, визнаного переможцем конкурсу з перевезення пасажирів на внутрішньообласних, внутрішньорайонних та міських автобусних маршрутах, може бути визнано таким, лише у разі, коли набрана ним за окремим об'єктом конкурсу кількість балів вища ніж нуль.
Як слідує із матеріалів справи, при прийнятті рішення від 04.09.2018, оформленого протоколом від 04.09.2018 було взято до уваги інформацію щодо поступлення скарг на позивача до виконавчого комітету, а також невиконання ним умов попереднього договору, що стало підставою для недопуску позивача до участі в конкурсі.
Однак, суд критично ставиться до такого обґрунтування відповідачем підстав недопуску позивача до участі у конкурсі, оскільки у пункті 12 Порядку № 1081 така підстава відсутня.
Крім того, твердження представника відповідачів про недотримання позивачем умов конкурсу, зокрема неподання ним в якості конкурсної пропозиції щонайменше одного транспортного засобу пристосованого для перевезення осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення, спростовується наявними у матеріалах справи та дослідженими безпосередньо у судовому засіданні доказами. Так, з метою виконання умов конкурсу, на підставі статті 44 Закону № 2344 позивач подав до Конкурсного комітету інвестиційну програму Переобладнання транспортних засобів для перевезення осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення (а. с. 145, 73-74).
Щодо тверджень представника відповідачів про недотримання ПАТ ОСОБА_3 АТП - 16140 вимог статті 34 Закону № 2344, зокрема неподання для участі у конкурсі свідоцтв професійної компетентності, що у свою чергу, було враховано Конкурсним комітетом при недопуску позивача до участі у конкурсі, суд вважає за необхідне зазначити наступне. Пунктом 29 Порядку № 1081 та статтею 46 Закону № 2344 передбачено вичерпний перелік документів, які подаються для участі у конкурсі, подання свідоцтв професійної компетентності ними не передбачено, а тому і їх наявність чи відсутність не можуть бути підставою недопуску автомобільного перевізника до участі у конкурсі.
Разом з тим суд зазначає, що рішення КК по організації та проведенню конкурсів з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування ВК ОСОБА_3 про недопущення до участі у конкурсі ПАТ ОСОБА_3 АТП-16140 не оформлене належним чином, як і відсутнє чітке зазначення причин та підстав недопуску. У протоколі засідання Конкурсного комітету від 04.09.2018 вказано лише що під час голосування щодо допущення перевізника-претендента ОСОБА_3 АТП-16140 до участі у конкурсі проголосували: за - 0; проти - 0; утримались - 4 (а. с. 71).
Враховуючи викладене вище, суд приходить до висновку про те, що рішення КК з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, оформлене протоколом засідання конкурсного комітету №1 від 04.09.2018 року в частині недопущення ПАТ ОСОБА_3 АТП-16140 до участі у конкурсі, що відбувся 04.09.2018 є протиправним.
Зважаючи на те, що у конкурсі брали участь два перевізники-претенденти, то система їх оцінювання повинна здійснюватися за бальною системою, що не відображено у протоколі засідання Конкурсного комітету. Однак, із дослідженого безпосередньо у судовому засіданні аудіо запису засідання Конкурсного комітету від 04.09.2018 судом встановлено, що при здійсненні оцінювання пропозицій перевізників-претендентів за бальною системою щодо ПАТ ОСОБА_3 АТП-16140 загальна кількість набраних балів - 16, а щодо ФОП ОСОБА_4 - 0, проте саме його визнано переможцем конкурсу.
У відповідності до приписів пункту 46 Порядку №1081 перевізник-претендент може бути визнаний переможцем конкурсу з перевезення пасажирів лише у разі, коли набрана ним за окремим об'єктом конкурсу кількість балів вища ніж нуль.
Враховуючи встановлені обставини, суд приходить до висновку, що відповідачами при проведенні конкурсу було порушено Порядок його проведення, що стало підставою для прийняття протиправного рішення Конкурсного комітету, яке оформлене протоколом засідання від 04.09.2018, щодо визнання ФОП ОСОБА_4 переможцем конкурсу.
Приписами частини другої статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У відповідності до частини першої та другої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії, чи бездіяльності покладається на відповідача.
З огляду на зазначене вище, суд дійшов висновку про протиправність та скасування рішень:
- конкурсного комітету по організації та проведенню конкурсів з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування ВК ОСОБА_3 від 04.09.2018, оформленого протоколом № 1 від 04.09.2018 в частині недопущення ПАТ ОСОБА_3 АТП-16140 до участі у конкурсі, що відбувся 04.09.2018;
- конкурсного комітету по організації та проведенню конкурсів з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування ВК ОСОБА_3 від 04.09.2018, оформленого протоколом № 1 від 04.09.2018 в частині визнання ФОП ОСОБА_4 переможцем конкурсу, що відбувся 04.09,2018 по об'єкту конкурсу № 1 - м-н Кармелюка - Центр - вул. Павлова ;
- виконавчого комітету ОСОБА_3 № 150 від 12.09.2018 в частині затвердження рішення КК з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, оформлене протоколом засідання конкурсного комітету №1 від 04.09.2018 про визначення ФОП ОСОБА_4 переможцем конкурсу, що відбувся 04.09.2018р. по об'єкту конкурсу № 1 - м-н Кармелюка - Центр - вул, Павлова , а тому позовні вимоги позивача в цій частині є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Відповідно до п. 55 Порядку № 1081 організатор зобов'язаний у разі скасування судом рішення щодо результатів конкурсного комітету провести новий конкурс за об'єктом (об'єктами), за яким (якими) було прийнято таке рішення суду.
Разом з тим, законодавством не передбачено проведення такого конкурсу новим складом конкурсного комітету, а тому у задоволенні позову у цій частині слід відмовити.
Вирішуючи питання поновлення порушеного права позивача, суд приходить до висновку, що слід зобов'язати ВК ОСОБА_3 організувати повторне проведення конкурсу на право здійснювати перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у звичайному режимі руху та режимі маршрутного таксі щодо визначення переможця по об'єкту конкурсу №1 - м-н Кармелюка - Центр - вул. Павлова , з урахуванням правової оцінки порядку визначення переможця конкурсу, наданої судом у даному рішенні.
Питання розподілу судових витрат суд вирішує відповідно до статті 139 КАС України.
Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
1. Позов приватного акціонерного товариства ОСОБА_3 АТП-16140 (вул. Грушевського, 109, м, Збараж Тернопільська область, 47302, код ЄДРПОУ 03118854) до Виконавчого комітету ОСОБА_3 міської ради (вул. Б.Хмельницького, 4, м. Збараж, Тернопільська область, 47302, код ЄДРПОУ 04058404), Конкурсного комітету по організації та проведенню конкурсів з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування Виконавчого комітету ОСОБА_3 міської ради (вул. Б.Хмельницького, 4, м. Збараж, Тернопільська область, 47302, код ЄДРПОУ 04058404) про визнання дій та рішень протиправними та зобов'язання вчинити дії задовольнити частково.
2. Визнати протиправним та скасувати рішення Конкурсного комітету з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, оформлене протоколом засідання конкурсного комітету №1 від 04.09.2018 року в частині недопущення приватного акціонерного товариства ОСОБА_3 АТП-16140 до участі у конкурсі, що відбувся 04.09.2018р.
3. Визнати протиправним та скасувати рішення Конкурсного комітету з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, оформлене протоколом засідання конкурсного комітету №1 від 04.09.2018 року в частині визнання ФОП ОСОБА_4 переможцем конкурсу, що відбувся 04.09,2018р. по об'єкту конкурсу № 1 - м-н Кармелюка - Центр - вул. Павлова .
4. Визнати протиправним та скасувати рішення Виконавчого комітету ОСОБА_3 міської ради № 150 від 12.09.2018р. в частині затвердження рішення Конкурсного комітету з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, оформлене протоколом засідання конкурсного комітету №1 від 04.09.2018 року про визначення ФОП ОСОБА_4 переможцем конкурсу, ідо відбувся 04.09.2018р. по об'єкту конкурсу № 1 - м-н Кармелюка - Центр - вул, Павлова .
5.Зобов'язати Виконавчий комітет ОСОБА_3 міської ради повторно провести конкурс на право здійснювати перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у звичайному режимі руху та режимі маршрутного таксі щодо визначення переможця по об'єкту конкурсу №1 - м-н Кармелюка - Центр - вул. Павлова .
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Виконавчого комітету ОСОБА_3 міської ради на користь Приватного акціонерного товариства ОСОБА_3 АТП-16140 сплачений судовий збір у розмірі 2290 (дві тисячі двісті дев'яносто) грн. 61 коп.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне судове рішення складено 26 лютого 2019 року.
Головуючий суддя Баранюк А.З.
копія вірна
Суддя Баранюк А.З.
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.02.2019 |
Оприлюднено | 28.02.2019 |
Номер документу | 80099707 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Баранюк Андрій Зіновійович
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Баранюк Андрій Зіновійович
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Баранюк Андрій Зіновійович
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Баранюк Андрій Зіновійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні