Ухвала
від 20.02.2019 по справі 202/1319/19
ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 202/1319/19

Провадження № 1-кс/202/2102/2019

ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД м. ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

УХВАЛА

20 лютого 2019 року м. Дніпро

слідчий суддя Індустріального районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 ,

за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши клопотання слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів, -

ВСТАНОВИВ:

У провадженні СУ ГУНП в Дніпропетровській області перебувають матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12018040000000992 від 13.11.2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

19 лютого 2019 року слідчому судді Індустріального районного суду м. Дніпропетровська надійшло клопотання слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів.

Дане клопотання, згідно з протоколом передачі судової справи раніше визначеному складу суду, було передано слідчому судді 19 січня 2019 року.

Згідно з матеріалами клопотання, до органу досудового розслідування надійшли матеріали ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за період з 01.09.2015 по завершений місяць 2018 року, № 04.07-27/2 від 18.09.2018, проведений Східним офісом Держаудитслужби.

Ревізією правильності визначення вартості ремонтно-будівельних робіт приміщень та споруд КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », а також обсягів виконаних робіт встановлені порушення в частині завищення вартості виконаних робіт.

Встановлено, що протягом вересня-грудня 2017 року між КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ДОР (Замовник), в особі директора ОСОБА_5 та ПП « ОСОБА_6 » (Підрядник), в особі директора ОСОБА_7 укладені договори підряду, зокрема: договір від 2111.2017 № 1-11 на капітальний ремонт даху адміністративної будівлі (5-ти поверхова, загальною площею 4104, 8 кв.м.), що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , код ДК 021:2015 452260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані роботи», договір від 24.11.2017 № 2-11 на реконструкцію адміністративної будівлі загальною площею 344 кв.м за адресою: АДРЕСА_1 (І етап робіт), код ДК 021:2015 45454000-4 «Перебудування», договір від 24.11.2017 № 3-11 на реконструкцію адміністративної будівлі загально. Площею 344 кв.м. за адресою: АДРЕСА_1 (ІІ етап робіт опалення та вентиляція), код ДК 021:2015 45310000-3 «Електомонтажні роботи», договір від 24.11.2017 № 4-11 на реконструкцію адміністративної будівлі загальною площею 344 кв.м. за адресою: АДРЕСА_1 (ІІІ етап робіт водопровід, каналізація. Електротехнічні рішення, Пожежна сигналізація), код. ДК 021:2015 45330000-9 «Водопровідні та санітарно-технічні роботи», договір від 07.10.2017 №7-10 на поточний ремонт приміщень (кабінети), за адресою: АДРЕСА_2 , код ДК 021:2015: 45310000 (Електромонтажні роботи), договір № 8-10 від 23.10.2017 на поточний ремонт приміщень (кабінети), за адресою: АДРЕСА_2 , код ДК 021:2015: 45442100-8 (Малярні роботи), договір № 9-10 від 23.10.2017 (кабінети) за адресою: АДРЕСА_2 , код ДК 021:2015: 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи), договір № 10-10 від 23.10.2017 на демонтаж будівлі гаражу, за адресою: АДРЕСА_1 , код ДК 021:2015 451113001 (Демонтажні роботи), договір №11-09 від 28.09.2017 на капітальний ремонт покрівлі Токсикологічної лабораторії за адресою: АДРЕСА_1 , код НОМЕР_2 (Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи).

Крім того, в ході ревізії було проведено контрольний обмір фактично виконаних робіт проведених ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 ». При проведенні контрольних обмірів встановлено завищення вартості виконаних ремонтних робіт внаслідок завищення обсягів виконаних ремонтних робіт по актах виконаних робіт.

Внаслідок завищення обсягів, вартості виконаних ремонтно-будівельних робіт та матеріалів за вищою ціною, спричинено матеріальних збитків на загальну суму 315,6 тис. гривень.

Слідчий в обґрунтування клопотання зазначив, що з метою подальшого досудового розслідування та встановлення всіх осіб, які винні у вчиненні злочину та суму спричинених збитків, які спричинені необхідно провести ряд заходів забезпечення кримінального провадження, слідчих дій та експертиз почеркознавчих, економічних, установити рух державних та бюджетних коштів, спосіб та місця їх «конвертування» в готівку, виникла необхідність у тимчасовому доступі до речей і документів, які знаходяться у володінні ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) розташованого за адресою: АДРЕСА_3 , та які містять фактичні дані, на підставі яких можливо встановити наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню, а саме завдяки їй можливо дослідити схему перерахування грошових коштів, встановити місцезнаходження осіб причетних до злочинної діяльності, встановити взаємозв`язок між фігурантами та визначити роль кожного з них, їх причетність до вчинення кримінального правопорушення.

З метою запобігання можливій зміни або знищення документів до яких планується отримати тимчасовий доступ слідчий просить розглядати клопотання без виклику представників ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ).

Слідчий у судове засідання не з`явився, подав заяву в якій просив розглянути клопотання за його відсутності, клопотання підтримав та просив задовольнити.

На підставі ч. 2ст. 163 КПК України, вважаю за можливе розглянути клопотання без виклику особи, у володінні якої знаходяться речі та документи.

Слідчий суддя, дослідивши матеріали клопотання, дійшов наступного висновку.

Відповідно доч.5ст.163КПК Українислідчий суддя,суд постановляєухвалу пронадання тимчасовогодоступу доречей ідокументів,якщо сторонакримінального провадженняу своємуклопотанні доведенаявність достатніхпідстав вважати,що ціречі абодокументи: перебуваютьабо можутьперебувати уволодінні відповідноїфізичної абоюридичної особи; саміпо собіабо всукупності зіншими речамиі документамикримінального провадження,у зв`язкуз якимподається клопотання,мають суттєвезначення длявстановлення важливихобставин укримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Враховуючи викладене, вважаю, що клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню, оскільки для з`ясування всіх обставин кримінального провадження і встановлення осіб, причетних до вказаного кримінального правопорушення, необхідний доступ до документів, які знаходяться у володінні ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) розташованого за адресою: АДРЕСА_3 .

Разом з цим, слідчий суддя вважає, що слідчим у клопотанні не доведено необхідності вилучення оригіналів запитуваних документів, у зв`язку з чим, клопотання у цій частині задоволенню не підлягає.

На підставі викладеного і керуючись ст. ст.110,131-132,159-160,162-166,309 КПК України, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити частково.

Зобов`язати уповноважених осіб ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) надати (забезпечити) слідчому СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , ОСОБА_8 чи іншим слідчим - членами слідчої групи у кримінальному проваджені №12018040000000992, або працівникам УЗЕ в Дніпропетровській області ДЗЕ Національної поліції за дорученням відповідно до вимог ст. 40, 41 КПК України, тимчасовий доступ до оригіналів документів (з можливістю вилучення їх належним чином завірених копій), які перебувають у володінні ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) розташованого за адресою: АДРЕСА_3 , а саме:

- договорів підряду, укладених між ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ДОР (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), з усіма додатками та специфікаціями, проектно-кошторисною документацією, актами виконаних робіт форми КБ-2В, КБ-ЗВ, відомостями ресурсів, розрахунками загальновиробничих витрат, накладними, податковими накладними, платіжними дорученнями, товарно-транспортними накладними, дефектними актами, актами прихованих робіт, сертифікатами якості на матеріали, які використовувались та протоколами випробовувань на матеріали, обладнання та іншими документами), у період з 01.01.2017 по 20.02.2019 року;

- документації конкурсних торгів, протоколів розкриття конкурсних пропозицій, протоколів відхилення конкурсних пропозицій, акцептів, звітів про результати проведення процедур конкурсних торгів та інших документів, що стосуються процедури проведення конкурсних торгів на виконання робіт;

- договорів на виконання технічного та авторського нагляду з актами виконаних робіт, платіжними дорученнями та усіма додатками до них;

- договорів з додатками, додатковими угодами та доповненнями, актів приймання виконаних робіт, накладних, видаткових накладних, рахунків, платіжних доручень, податкових накладних, довіреностей, актів приймання-передачі, товарно-транспортних накладних, виписані для доставки товарів при замовленні закупівлі товарів з доставкою, актів звірки взаєморозрахунків та інших бухгалтерських документів, які складались та отримувались ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), з закупівлі товарів робіт та послуг, які використовувались під час виконання робіт за договорами укладеними з КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ДОР (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), у період з 01.01.2017 по 20.02.2019 року;

- статуту, наказу про призначення (звільнення) та посадові інструкції директора, головного бухгалтера та осіб яким надано право підписувати первинні документи ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ).

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положенням КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Визначити строк виконання ухвали до 19 березня 2019 року.

Ухвала є остаточною та оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення20.02.2019
Оприлюднено15.02.2023

Судовий реєстр по справі —202/1319/19

Ухвала від 13.06.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

Ухвала від 20.02.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

Ухвала від 20.02.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

Ухвала від 20.02.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

Ухвала від 20.02.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні