Ухвала
від 13.06.2019 по справі 202/1319/19
ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 202/1319/19

Провадження № 1-кс/202/6391/2019

ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД м. ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

УХВАЛА

13 червня 2019 року м. Дніпро

слідчий суддя Індустріального районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 ,

за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши клопотання слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів, -

ВСТАНОВИВ:

У провадженні СУ ГУНП в Дніпропетровській області знаходиться кримінальне провадження, внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12018040000000992 від 13 листопада 2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України.

11 червня 2019 року слідчому судді Індустріального районного суду м. Дніпропетровська надійшло клопотання слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів.

Дане клопотання, згідно з протоколом передачі судової справи раніше визначеному складу суду, було передано слідчому судді 11 червня 2019 року.

Згідно з матеріалами клопотання, до органу досудового розслідування надійшли матеріали ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за період з 01.09.2015 року по завершений місяць 2018 року, № 04.07-27/2 від 18.09.2018 року, проведений Східним офісом Держаудитслужби. Ревізією правильності визначення вартості ремонтно-будівельних робіт приміщень та споруд КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а також обсягів виконаних робіт встановлені порушення в частині завищення вартості виконаних робіт.

Встановлено, що протягом вересня-грудні 2017 року між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ДОР (Замовник), в особі директора ОСОБА_5 та ПП « ОСОБА_6 » (Підрядник), в особі директора ОСОБА_7 укладені договори підряду, зокрема: договір від 2111.2017 № 1-11 на капітальний ремонт даху адміністративної будівлі (5-ти поверхова, загальною площею 4104, 8 кв.м.), що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , код ДК 021:2015 452260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані роботи», договір від 24.11.2017 року № 2-11 на реконструкцію адміністративної будівлі загальною площею 344 кв.м. за адресою: АДРЕСА_1 (І етап робіт), код ДК 021:2015 45454000-4 «Перебудування», договір від 24.11.2017 року № 3-11 на реконструкцію адміністративної будівлі загально. Площею 344 кв.м. за адресою: АДРЕСА_1 (ІІ етап робіт опалення та вентиляція), код ДК 021:2015 45310000-3 «Електомонтажні роботи», договір від 24.11.2017 № 4-11 на реконструкцію адміністративної будівлі загальною площею 344 кв.м. за адресою: АДРЕСА_1 (ІІІ етап робіт водопровід, каналізація. Електротехнічні рішення, Пожежна сигналізація), код. ДК 021:2015 45330000-9 «Водопровідні та санітарно-технічні роботи», договір від 07.10.2017 року №7-10 на поточний ремонт приміщень (кабінети), за адресою: АДРЕСА_2 , код ДК 021:2015: 45310000 (Електромонтажні роботи), договір № 8-10 від 23.10.2017 року на поточний ремонт приміщень (кабінети), за адресою: АДРЕСА_2 , код ДК 021:2015: 45442100-8 (Малярні роботи), договір № 9-10 від 23.10.2017 року (кабінети) за адресою: АДРЕСА_2 , код ДК 021:2015: 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи), договір № 10-10 від 23.10.2017 року на демонтаж будівлі гаражу, за адресою: АДРЕСА_1 , код ДК 021:2015 451113001 (Демонтажні роботи), договір №11-09 від 28.09.2017 року на капітальний ремонт покрівлі Токсикологічної лабораторії за адресою: АДРЕСА_1 , код НОМЕР_2 (Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи). Крім того, в ході ревізії було проведено контрольний обмір фактично виконаних робіт проведених ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ». При проведенні контрольних обмірів встановлено завищення вартості виконаних ремонтних робіт внаслідок завищення обсягів виконаних ремонтних робіт по актах виконаних робіт.

На даний час слідством встановлено, що посадові особи КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ДОР (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), здійснюють діяльність з використанням рахунків № НОМЕР_3 , НОМЕР_4 , НОМЕР_5 , НОМЕР_6 , НОМЕР_7 , НОМЕР_8 , НОМЕР_9 , НОМЕР_10 , НОМЕР_11 , відкритих в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (МФО НОМЕР_12 ).

В обґрунтування клопотання слідчий зазначила, що з метою подальшого досудового розслідування та встановлення всіх осіб, які винні у скоєні злочину та встановлення суми збитків, які спричинені Державі необхідно провести ряд заходів забезпечення кримінального провадження, слідчих дій та експертиз почеркознавчих, економічних, а також встановити рух державних та бюджетних коштів, спосіб та місця їх «конвертування» в готівку, необхідним є отримання тимчасового доступу до документів по юридичному оформленню (відкриттю) підприємством КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ДОР (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) вищезазначених рахунків; документів, що містять відомості про розрахункові банківські операції по руху грошових коштів по вищевказаним рахункам; первинних банківських документів (чеки, платіжні доручення, квитанції, видаткові ордери, інше) та інших документів, що перебувають у розпорядженні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (МФО НОМЕР_12 ).

Наведене зумовило слідчого за погодженням з прокурором звернутись до слідчого судді з відповідним клопотанням.

З метою запобігання можливій зміни або знищення документів до яких планується отримати тимчасовий доступ, слідчий просив розглядати клопотання без виклику особи, у володінні якої знаходяться речі та документи.

У судове засідання слідчий не з`явилась, подала заяву в якій просила розглядати клопотання у її відсутність.

Відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України клопотання розглядається без особи, у володінні якої знаходяться речі та документи.

Слідчий суддя, дослідивши матеріали клопотання, дійшов наступного висновку.

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Згідно з ч. 5ст. 163 КПК Українислідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до ч. 6ст. 163 КПК Українислідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Відповідно до ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя в ухвалі про тимчасовий доступ до речей і документів може дати розпорядження про можливість вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей і документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Частково задовольняючи клопотання слідчого, слідчий суддя виходить з того, що вимоги слідчого стосовно надання тимчасового доступу працівникам УЗЕ в Дніпропетровській області ДЗЕ Національної поліції за дорученням відповідно до вимог КПК України, не підлягають задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до п.3 ч.2 ст.40 КПК України слідчий уповноважений доручати проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій відповідним оперативним підрозділам.

Відповідно до ст.131 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів є заходом забезпечення кримінального провадження.

Таким чином, тимчасовий доступ до речей і документів не є слідчою дією, а є заходом забезпечення кримінального провадження, виконання якого, враховуючи положення вищезазначеної норми, не може бути проведено за дорученням слідчого, в іншому ж випадку це було б порушенням принципу законності, передбаченого ст.9 КПК України.

На підставі викладеного, слідчий суддя вважає доцільним надання тимчасового доступу слідчому, яка звернулась з клопотанням, іншим слідчим згідно витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань та слідчим слідчої групи у кримінальному провадженні.

В іншій же частині клопотання слідчого є законним, обґрунтованим та таким, що відповідає вимогам ч. 1 ст. 160 КПК України та підлягає задоволенню, оскільки для з`ясування всіх обставин кримінального провадження і встановлення осіб, причетних до вказаного кримінального правопорушення, необхідний доступ до документів, які знаходяться у розпорядженні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (МФО НОМЕР_12 ), за адресою: АДРЕСА_3 .

На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 110, 131, 132, 159-166, 309, 369-372, 395 КПК України, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити частково.

Зобов`язати уповноважених осіб АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (МФО НОМЕР_12 ), надати (забезпечити) слідчому СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , слідчому СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_8 , слідчим слідчої групи у кримінальному провадженні № 12018040000000992 тимчасовий доступ до оригіналів документів з можливістю їх вилучення, що містять банківську таємницю та перебувають у розпорядженні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (МФО НОМЕР_12 ), за адресою: АДРЕСА_3 , а саме:

- документів по юридичному оформленню (відкриттю) КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ДОР (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) розрахункових рахунків № НОМЕР_3 , НОМЕР_4 , НОМЕР_5 , НОМЕР_6 , НОМЕР_7 , НОМЕР_8 , НОМЕР_9 , НОМЕР_10 , НОМЕР_11 , відкритих в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (МФО НОМЕР_12 ), а саме: заяви про відкриття рахунку, договору на розрахунково-касове обслуговування, свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи в органах виконавчої влади; копію належним чином зареєстрованого статутного документу (статуту, установчого договору, статутного акту/положення, протоколи зборів засновників) зі змінами і доповненнями; довідки про внесення юридичної особи до Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України; довідки про взяття юридичної особи на облік в органах державної податкової служби; довідки Пенсійного фонду; свідоцтво фонду соціального страхування; накази про призначення керівників і службових осіб підприємства; картки зі зразками підписів і відбитків печатки; інші документи, що надають право довіреним і іншим особам на розпорядження й використання даним рахунком; договорів банківського рахунку; договорів про використання системи «клієнт-банк», «клієнт-інтернет-банк», «телефонний банкінг» і т.д. з додатками; протоколів роботи системи «клієнт-банк» (адміністративний та технічний); роздруківки бази даних (архіву) системи «клієнт-банк»; протоколів модемного зв`язку, що обслуговує систему «клієнт-банк»; повідомлення про взяття рахунків на облік органами Державної фіскальної служби; копії сторінок паспорта або документа, який його замінює, ідентифікаційного коду - засновників, службових осіб, довірених осіб, і інших осіб, які відкривали й використовували зазначений банківський рахунок підприємства; і інші документи юридичної справи про відкриттю й використанню даного рахунку;

- документів (роздруківки), що містять відомості про розрахункові банківські операції по руху грошових коштів по рахункам № НОМЕР_3 , НОМЕР_4 , НОМЕР_5 , НОМЕР_6 , НОМЕР_7 , НОМЕР_8 , НОМЕР_9 , НОМЕР_10 , НОМЕР_11 КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ДОР (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), у прибутковій і видатковій частині із вказівкою вхідних і вихідних сум платежів, дат, часу операції, повних даних відправника й одержувача коштів, даних банків відправників і одержувачів, номерів їх рахунків, призначення платежу в електронному виді та на паперовому носії за період часу з моменту відкриття по теперішній час (або до моменту закриття рахунку);

- первинних банківських документів (чеків, платіжних доручень, квитанцій, видаткових ордерів, інше), що обґрунтовують перерахування та отримання грошових коштів за розрахунковим рахункам КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ДОР (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з моменту відкриття по теперішній час (або до моменту закриття рахунку).

В іншій частині клопотання відмовити.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положенням КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Строк виконання ухвали до 12 липня 2019 року.

Ухвала є остаточною та оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення13.06.2019
Оприлюднено16.02.2023

Судовий реєстр по справі —202/1319/19

Ухвала від 13.06.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

Ухвала від 20.02.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

Ухвала від 20.02.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

Ухвала від 20.02.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

Ухвала від 20.02.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні