Постанова
від 20.02.2019 по справі 809/891/18
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 лютого 2019 рокуЛьвів№ 857/28/19

Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Коваля Р.Й.,

суддів Гуляка В.В.,

Ільчишин Н.В.,

з участю секретаря судового засідання Гнідець Р.І.,

представника позивача Зеркевича А.В.,

представника відповідача Яремака Т.І.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м.Львові апеляційну скаргу Державної фіскальної служби України на рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 06 серпня 2018 року (прийняте у м. Івано-Франківську суддею Лучко О.О.; складене у повному обсязі 08 серпня 2018 року) в адміністративній справі №809/891/18 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Ґудвеллі Україна до Державної фіскальної служби України про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання до вчинення дій,

В С Т А Н О В И В :

24 травня 2018 року Товариство з обмеженою відповідальністю Ґудвеллі Україна (далі - ТзОВ Ґудвеллі Україна , Товариство) звернулося до суду із вказаним позовом до Державної фіскальної служби України (далі - ДФС України), в якому просило визнати протиправною бездіяльність ДФС України, що виразилася у не включенні ТзОВ Даноша до Реєстру отримувачів бюджетної дотації за жовтень 2017 року та зобов'язати ДФС України включити ТзОВ Ґудвеллі Україна до Реєстру отримувачів бюджетної дотації за жовтень 2017 року.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що 24.03.2017 позивача включено до Реєстру отримувачів бюджетної дотації, а датою набуття відповідного статусу є 01.02.2017. Однак, вказана бюджетна дотація за жовтень 2017 року Товариством не була отримана.

Як видно з листа ДФС України № 4188/6/99-99-12-03-01-15 від 06.02.2018 підставою для не включення ТзОВ Даноша до Реєстру отримувачів бюджетної дотації за жовтень 2017 року стало те, що станом на 01.12.2017 ТзОВ Даноша мало податковий борг з податку на додану вартість (далі - ПДВ) в розмірі 132 500,00 грн за рахунок несвоєчасно сплаченого податкового зобов'язання з ПДВ згідно з уточнюючим розрахунком № 9253465494 від 30.11.2017. Представник позивача зазначив, що 17.11.2017 підприємство подало податкову декларацію з ПДВ за жовтень 2017 року, відповідно до якої задекларувало 7 478 230,00 грн ПДВ.

28.11.2017 ТзОВ Даноша перерахувало на казначейський рахунок платника ПДВ кошти в розмірі 9 000 000,00 грн, а 30.11.2017 - подало уточнюючий розрахунок податкових зобов'язань з ПДВ у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок, згідно з яким донарахувало ПДВ в розмірі 132 500,00 грн та штраф в розмірі 3975,00 грн.

Відповідно до вимог норм ПК України штраф було сплачено 29.11.2017, до подання уточнюючого розрахунку. За даними системи електронного адміністрування ПДВ залишок коштів на ПДВ - рахунку ТзОВ Даноша станом на 01.12.2017 складав 9 370 083,08 грн.

Не включивши ТзОВ Ґудвеллі Україна до Реєстру отримувачів бюджетної дотації за жовтень 2017 року, відповідач порушив право підприємства на отримання бюджетної дотації за жовтень 2017, яке гарантованест.16-1 Закону України Про державну підтримку сільського господарства України . На підставі наведеного просив позов задовольнити.

Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 06 серпня 2018 року позов задоволено.

Визнано протиправною бездіяльність ДФС України щодо не включення ТзОВ Даноша до Реєстру отримувачів бюджетної дотації за жовтень 2017 року.

Зобов'язано ДФС України включити ТзОВ Ґудвеллі Україна в Реєстр отримувачів бюджетної дотації за жовтень 2017 року.

Не погодившись із цим рішенням, його оскаржила ДФС України, яка вважає, що рішення суду першої інстанції прийняте з порушенням норм матеріального і процесуального права. Тому просила скасувати рішення суду першої інстанції і ухвалити нове рішення про відмову у задоволенні позовних вимог повністю.

Вимоги апеляційної скарги обґрунтовує тим, що відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 08.02.2017 №83 Про затвердження Порядку розподілу бюджетної дотації для розвитку сільськогосподарських товаровиробників та стимулювання виробництва сільськогосподарської продукції у 2017 році , не мають права на отримання бюджетної дотації за звітний (податковий) період, за який проводиться бюджетна дотація, особи,які мають податковий борг з ПДВ на наступний день після граничного строку сплати цього податку за звітний період, за який надається бюджетна дотація.

Згідно з базами даних ДФС, ТОВ Ґудвеллі Україна станом на 01.12.2017 рік мало податковий борг з ПДВ у сумі 132 500,00 грн за рахунок несвоєчасно сплаченого уточнюючого розрахунку від 30.11.2017 року № 9253465494.

На цю апеляційну скаргу позивач подав відзив, у якому вказав, що у ТОВ Ґудвеллі Україна станом на 30.11.2017 року була наявна сума 9 370 083,08 грн, що значно перевищувало задекларовані до сплати кошти податку із ПДФ в розмірі 7 478 230,00 грн та кошти донарахованого уточнюючим розрахунком ПДВ в розмірі 132 500,00 грн.

У судовому засіданні представник апелянта підтримав вимоги апеляційної скарги з аналогічних підстав; просить апеляційну скаргу задовольнити. Представник позивача, вважаючи рішення суду першої інстанції законним та обґрунтованим, просив апеляційну скаргу залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.

Заслухавши суддю-доповідача, пояснення учасників судового розгляду, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги у їх сукупності, колегія суддів дійшла переконання, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з таких підстав.

Як встановлено судом, ТзОВ Даноша (надалі перейменовано у ТзОВ Ґудвеллі Україна ) 19.05.2003 взяте на облік Львівським управлінням офісу великих платників податків ДФС, що підтверджується копією виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с.37, 76).

Згідно протоколу №129 від 15.03.2018 загальних зборів учасників ТзОВ Даноша назву товариства змінено на ТзОВ Ґудвеллі Україна (а.с.35-36, 74-75).

24.03.2017 ТзОВ Даноша було включене до Реєстру отримувачів бюджетної дотації, а датою набуття статусу отримувача бюджетної дотації є 01.02.2017 відповідно до заяви від 21.03.2017 (а.с.10-11, 49-50).

17.11.2017 ТзОВ Даноша подало податкову декларацію з ПДВ за жовтень 2017 року, відповідно до які задекларувало 7478230,00 грн ПДВ, питома вага сільськогосподарської продукції за операціями, визначеними ч.3 ст.16-1 Закону України Про державну підтримку сільського господарства України , складає 79,76% (а.с.25-32, 64-72).

28.11.2017 ТзОВ Даноша перерахувало на казначейський рахунок платника ПДВ кошти в розмірі 9000000,00 грн, що підтверджується платіжним дорученням №25164 від 28.11.2017 (а.с.34,73).

30.11.2017 ТзОВ Даноша подало уточнюючий розрахунок податкових зобов'язань з ПДВ у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок за вересень 2017 року, згідно з яким донарахувало ПДВ в розмірі 132 500 грн та штраф в розмірі 3% - 3975 грн (а.с.14-16, 53-55).

29.11.2017 до подання уточнюючого розрахунку було сплачено штраф у розмірі 3975грн, про що свідчить платіжне доручення № 25427 від 29.11.2017 (а.с.18, 57).

За даними системи електронного адміністрування ПДВ залишок коштів на ПДВ-рахунку ТзОВ Даноша станом на 01.12.2017 складав 9370083,08 грн (а.с.19, 58).

За період з 01.02.2017 по 01.09.2017 ТзОВ Даноша отримало 65997226,18 грн бюджетної дотації.

08.12.2017 ТзОВ Даноша направило на адресу ДФС України листа № 2106 про повідомлення причин не включення товариства до Реєстру отримувачів бюджетної дотації та включення у відповідний реєстр за жовтень 2017 року (а.с.12-13, 51-52).

Оскільки відповідач не надав відповідь на це звернення, 06.02.2018 ТзОВ Даноша звернулося до ДФС України із заявою про надання відповіді на лист від 08.12.2017 (а.с.20, 59).

У відповідь ДФС України листом від 07.03.2018 повідомила про те, що звернення №2106 від 08.12.2017 було розглянуто та надано відповідь листом ДФС №4188/6//99-99-12-03-01-15 від 06.02.2018. Копія листа від 06.02.2018 отримана позивачем разом з листом від 07.03.2018. У листі-відповіді відповідач зазначив, що ТзОВ Даноша станом на 01.12.2017 мало податковий борг з ПДВ у сумі 132500,00 грн, за рахунок несвоєчасно сплаченого податкового зобов'язання з ПДВ згідно з уточнюючим розрахунком від 30.11.2017. Для отримання бюджетної дотації надалі позивачу запропоновано дотримуватися строків сплати самостійно задекларованих податкових зобов'язань згідно чинного законодавства (а.с. 21-24, 60-63).

Вважаючи зазначені дії неправомірними, позивач оскаржив їх до суду.

Задовольняючи позов, суд першої інстанції мотивував це тим, що за даними системи електронного адміністрування ПДВ залишок коштів на ПДВ-рахунку ТзОВ Даноша станом на 01.12.2017 складав 9370083,08грн.

Відтак, ДФС України мала у своєму розпорядженні інформацію про сплату позивачем на спеціальний рахунок в системі електронного адміністрування ПДВ податкових зобов'язань у повному обсязі.

Такі висновки суду першої інстанції, на переконання колегії суддів апеляційного суду, відповідають нормам матеріального права, фактичним обставинам справи і є правильними з огляду на таке.

Відповідно до п.16-1.1 ст.16-1 Закону України Про державну підтримку сільського господарства України № 1877-IV від 24.06.2004 (далі - Закон № 1877-IV) сільськогосподарський товаровиробник, основною діяльністю якого є постачання сільськогосподарських товарів, вироблених ним на власних або орендованих основних засобах, причому питома вага вартості сільськогосподарських товарів становить не менше 75 відсотків вартості всіх товарів, поставлених ним протягом попередніх 12 послідовних звітних податкових періодів сукупно (далі - сільськогосподарський товаровиробник), який здійснює види діяльності, визначені пунктом 16-1.3 цієї статті, має право на бюджетну дотацію для розвитку сільськогосподарських товаровиробників та стимулювання виробництва сільськогосподарської продукції (далі - бюджетна дотація) після його внесення контролюючим органом до Реєстру отримувачів бюджетної дотації.

Аналогічні норми містяться у п.2 Порядку розподілу бюджетної дотації для розвитку сільськогосподарських товаровиробників та стимулювання виробництва сільськогосподарської продукції у 2017 році, який затверджений Постановою Кабінету Міністрів України за № 83 від 08.02.2017 (далі - Порядок №83), згідно якого право на отримання бюджетної дотації мають юридичні особи та фізичні особи-підприємці, основною діяльністю яких є постачання сільськогосподарських товарів (у визначенні пункту 2.15 статті 2 Закону України Про державну підтримку сільського господарства України ), вироблених ними на власних або орендованих основних засобах, за умови, що питома вага вартості таких сільськогосподарських товарів становить не менш як 75 відсотків вартості всіх товарів, поставлених ними протягом попередніх 12 послідовних звітних податкових періодів сукупно, та які на кінець звітного періоду (місяця), за який проводиться бюджетна дотація, в установленому порядку включені до Реєстру отримувачів бюджетної дотації, сформованого ДФС (далі - товаровиробники).

Не мають права на отримання бюджетної дотації за звітний (податковий) період, за який проводиться бюджетна дотація, особи, які, зокрема, мають податковий борг з податку на додану вартість на наступний день після граничного строку сплати цього податку за звітний період, за який надається бюджетна дотація.

Відповідно до п.5 Порядку № 83 бюджетна дотація виплачується товаровиробникам щомісяця з урахуванням вартості реалізованої продукції та вимог пункту 4 цього Порядку пропорційно частці сплаченої до бюджету суми податку на додану вартість за визначеними видами діяльності в загальній сумі сплати податку на додану вартість за умови, що такі товаровиробники не мають податкового боргу з податку на додану вартість на наступний день після граничного строку сплати такого податку за звітний період, за який надається бюджетна дотація.

Для проведення розрахунків з товаровиробниками Мінагрополітики відкриває в Казначействі небюджетний рахунок за балансовим рахунком групи рахунків 375 Інші спеціальні рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість (далі - небюджетний рахунок) та доводить до відома ДФС інформацію про його реквізити і помісячний розподіл бюджетних асигнувань за напрямом Бюджетна дотація сільськогосподарським товаровиробникам для розвитку сільськогосподарських товаровиробників та стимулювання виробництва сільськогосподарської продукції (п.6 Порядку №83).

З матеріалів справи встановлено, що 24.03.2017 ТзОВ Даноша було включене до Реєстру отримувачів бюджетної дотації, оскільки питома вага сільськогосподарської продукції за операціями, визначеними ч.3 ст.16-1 Закону України Про державну підтримку сільського господарства України складає 79,76%, статус отримувача бюджетної дотації позивач набув 01.02.2017 (а.с.10-11, 49-50).

За період з 01.02.2017 по 01.09.2017 ТзОВ Даноша отримало 65 997 226,18 грн бюджетної дотації.

Відповідно до ст.203 Податкового кодексу України (далі - ПК України) податкова декларація з ПДВ подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Сума податкового зобов'язання, зазначена платником податку в поданій ним податковій декларації, підлягає сплаті протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації.

Таким чином, граничним строком сплати позивачем податкових зобов'язань з ПДВ за жовтень 2017 року є 30.11.2017.

17.11.2017 ТзОВ Даноша подало податкову декларацію з ПДВ за жовтень 2017 року, відповідно до якої задекларувало 7478230,00 грн ПДВ, питома вага сільськогосподарські продукції за операціями, визначеними ч.3 ст.16-1 Закону України Про державну підтримку сільського господарства України складає 79,76%, а 28.11.2017 ТзОВ Даноша перерахувало на казначейський рахунок платника ПДВ кошти в сумі 9000000,00 грн, що підтверджується платіжним дорученням №25164 від 28.11.2017 (а.с.34,73).

Відтак, самостійно визначене податкове зобов'язання позивач сплатив у встановлений законом строк (а.с.25-32, 64-72).

30.11.2017 ТзОВ Даноша подало уточнюючий розрахунок податкових зобов'язань з ПДВ у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок за вересень 2017 року, згідно з яким донарахувало ПДВ в розмірі 132500грн та штраф в розмірі 3% - 3975 грн (а.с.14-16, 53-55).

При цьому на казначейському рахунку платника ПДВ у позивача були в наявності кошти, необхідні для виконання цього податкового обов'язку.

Відповідно до п.50.1ст.50 ПК України у разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених цією статтею), він зобов'язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою, чинною на час подання уточнюючого розрахунку.

Платник податків має право не подавати такий розрахунок, якщо відповідні уточнені показники зазначаються ним у складі податкової декларації за будь-який наступний податковий період, протягом якого такі помилки були самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявлені.

Платник податків, який самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє факт заниження податкового зобов'язання минулих податкових періодів, зобов'язаний, за винятком випадків, установлених пунктом 50.2 цієї статті, зокрема надіслати уточнюючий розрахунок і сплатити суму недоплати та штраф у розмірі трьох відсотків від такої суми до подання такого уточнюючого розрахунку.

Як встановлено, 29.11.2017 до подання уточнюючого розрахунку позивачем було сплачено штраф у розмірі 3975 грн, про що свідчить платіжне доручення №25427 від 29.11.2017 (а.с.18, 57).

А податкове зобов'язання з ПДВ в розмірі 132500 грн позивач окремо не сплатив, оскільки в нього була переплата на ПДВ-рахунку.

Відповідно до п.200-1.2 ст. 200-1 ПК України розрахунки з бюджетом у системі електронного адміністрування ПДВ здійснюються з рахунків, відкритих платникам податків в системі електронного адміністрування, крім випадку, передбаченого абзацом другим п.87.1ст.87 ПКУ.

Механізм проведення розрахунків з бюджетом з використанням електронних рахунків визначено Порядком електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 569 від 16.10.2014(далі - Порядок № 569).

Зокрема, п.20 Порядку № 569 передбачено, що у разі подання платником податку уточнюючих розрахунків до податкових декларацій з ПДВ за попередні звітні (податкові) періоди, які передбачають збільшення податкових зобов'язань з податку, що підлягають перерахуванню до бюджету, для перерахування таких зобов'язань до бюджету ДФС не пізніше наступного робочого дня подання таких уточнюючих розрахунків надсилає Державній казначейській службі (далі - Казначейство) реєстр платників податку, в якому зазначаються, зокрема суми податку, що підлягають перерахуванню до бюджету.

Згідно із п.200-1.5ст.201 ПК України з рахунку у системі електронного адміністрування податку на додану вартість платника перераховуються кошти до державного бюджету в сумі податкових зобов'язань з податку на додану вартість, що підлягає сплаті за наслідками звітного податкового періоду.

Кошти, зараховані на рахунок платника в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, є коштами, які використовуються виключно у цілях, визначених пунктом 200-1.5 статті 2001 цього Кодексу та погашення податкового боргу з податку на додану вартість (п.200-1.7ст.201 ПК України).

Відповідно до даних системи електронного адміністрування ПДВ залишок коштів на ПДВ-рахунку ТзОВ Даноша станом на 01.12.2017 складав 9370083,08грн (а.с. 19, 58).

Відтак колегія суддів констатує, що ДФС України мала у своєму розпорядженні інформацію про сплату позивачем на спеціальний рахунок в системі електронного адміністрування ПДВ податкових зобов'язань у повному обсязі.

Крім цього, після зарахування коштів з поточного рахунку платника податків на спеціальний рахунок у системі електронного адміністрування ПДВ, останній не зобов'язаний вчиняти додаткових дій для сплати ПДВ, а кошти до державного бюджету списуються автоматично.

З огляду на вищезазначене, позивач вважається таким, що не мав податкового боргу станом на 01.12.2017.

Поряд з тим, п. 8 Порядку № 83 визначено, що на другий день після відкриття планових асигнувань Казначейство перераховує з бюджетних рахунків Мінагрополітики суму, на яку відкрито асигнування за бюджетною програмою 2801580 "Фінансова підтримка сільгосптоваровиробників" за напрямом "Бюджетна дотація сільськогосподарським товаровиробникам для розвитку сільськогосподарських товаровиробників та стимулювання виробництва сільськогосподарської продукції", на відкритий небюджетний рахунок Мінагрополітики та повідомляє ДФС про суму перерахованих коштів та залишку коштів на небюджетному рахунку попереднього періоду.

За приписами п.9 Порядку №83 на підставі повідомлення Казначейства про суму перерахованих коштів ДФС визначає щомісяця протягом трьох робочих днів після граничного строку сплати податку на додану вартість відповідно до Реєстру та поданої податкової звітності з податку на додану вартість суму коштів для кожного отримувача із застосуванням коефіцієнтів пропорційності та таблиці відповідності кодів видів економічної діяльності згідно з КВЕД, визначених у статті 161 Закону України "Про державну підтримку сільського господарства України", кодам товарів згідно з УКТЗЕД, наведеної у додатку.

Відповідно до п.12 Порядку №83 ДФС надсилає до Казначейства та Мінагрополітики Реєстр, в якому зазначається інформація про отримувача бюджетної дотації, його податковий номер або номер та серія паспорта (для фізичних осіб - підприємців, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта), індивідуальний податковий номер платника податку, сума бюджетної дотації, яка підлягає перерахуванню отримувачу, реквізити рахунка такого отримувача, з дотриманням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" і "Про електронний цифровий підпис".

Пунктом 13 Порядку №83 встановлено, що на підставі отриманого від ДФС Реєстру Казначейство в автоматичному режимі перераховує відповідним отримувачам суми бюджетної дотації з небюджетного рахунка Мінагрополітики.

Крім того, постановою КМУ №179 від 21.02.2017 затверджено Порядок ведення Реєстру отримувачів бюджетної дотації та Порядок надання Державною фіскальною службою та Державною казначейською службою інформації стосовно бюджетної дотації, яка підлягає перерахуванню отримувачам бюджетної дотації.

Згідно з п.2 Порядку ведення Реєстру отримувачів бюджетної дотації ведення Реєстру та облік у Реєстрі перерахованих сум бюджетної дотації на поточний рахунок платника у банку за кожний звітний податковий період, у якому відбулася виплата бюджетної дотації, здійснюється ДФС.

Відповідно до п.4 Порядку надання Державною фіскальною службою та Державною казначейською службою інформації стосовно бюджетної дотації, яка підлягає перерахуванню отримувачам бюджетної дотації - формування інформації щодо сум бюджетної дотації, які підлягають перерахуванню отримувачам бюджетної дотації (далі - інформація), здійснюється на підставі даних ДФС, Казначейства та даних Мінагрополітики.

Інформація формується щомісяця протягом трьох робочих днів після граничного строку сплати податку на додану вартість за поточний звітний податковий період та надається Казначейству для здійснення розподілу бюджетної дотації між отримувачами бюджетної дотації (п.12 Порядку).

Отже, ДФС України забезпечує ведення реєстру отримувачів державної дотації та повинна протягом трьох робочих днів після закінчення строку сплати ПДВ направляти до Державної казначейської служби України та Мінагрополітики відповідну інформацію для розподілу бюджетної дотації.

Відтак відповідач мав змогу перевірити та направити до Державної казначейської служби України та Мінагрополітики Реєстр, в якому зазначити відповідну інформацію щодо позивача, однак вказаних дій не вчинив, що свідчить про протиправність бездіяльності відповідача щодо не включення ТзОВ Даноша в Реєстр отримувачів бюджетної дотації за жовтень 2017 року, чим порушено гарантоване ст.16-1 Закону України Про державну підтримку сільського господарства України право позивача на отримання суми бюджетної дотації за жовтень 2017 року.

Враховуючи вищезазначене колегія суддів дійшла переконання, що позов необхідно задовольнити.

Колегія суддів також вважає безпідставним твердження контролюючого органу про відсутність коштів для виплати бюджетного відшкодування позивачу на небюджетному рахунку Мінагрополітики, оскільки предметом цього позову є визнання протиправною бездіяльності ДФС України, що полягає у не включенні ТзОВ Даноша в Реєстр отримувачів бюджетної дотації за жовтень 2017 року, а не стягнення відповідних коштів для виплати бюджетного відшкодування позивачу.

За таких обставин колегія суддів приходить до переконання, що місцевий суд повно і всебічно дослідив і оцінив обставини по справі, надані сторонами докази, правильно визначив юридичну природу спірних правовідносин і закон, який їх регулює, та погоджується з висновком суду першої інстанції про необхідність задоволення позовних вимог.

Статтею 316 КАС України передбачено, що суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

З урахуванням викладеного, рішення суду першої інстанції є законним, доводи апеляційної скарги зроблених судом першої інстанції висновків не спростовують, тому підстави для скасування чи зміни рішення суду першої інстанції відсутні.

Керуючись ст.ст.308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

Апеляційну скаргу Державної фіскальної служби України залишити без задоволення, а рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 06 серпня 2018 року в адміністративній справі № 809/891/18- без змін.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя Р. Й. Коваль судді В. В. Гуляк Н. В. Ільчишин Постанова складена у повному обсязі 26 лютого 2019 року.

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.02.2019
Оприлюднено28.02.2019
Номер документу80106577
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/891/18

Ухвала від 25.10.2024

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Кафарський В.В.

Постанова від 09.10.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 08.10.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 13.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 04.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Постанова від 20.02.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Ухвала від 24.01.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Ухвала від 08.01.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Ухвала від 23.11.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Багрій Василь Миколайович

Ухвала від 24.09.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Обрізко Ігор Михайлович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні