Рішення
від 14.02.2019 по справі 910/12655/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14.02.2019Справа № 910/12655/18

Господарський суд міста Києва у складі головуючого судді Головіної К.І., при секретарі судового засідання Лук'янчук Д.Ю., розглянувши у порядку загального позовного провадження господарську справу

за позовною заявою Всеукраїнського громадського об'єднання "Всеукраїнське об'єднання правників" (м. Київ)

до Регіонального відділення Фонду державного майна України по місту Києву (м. Київ)

треті особи , які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - 1) Державне агентство рибного господарства України;

2) Державне підприємство - Український державний інститут по проектуванню підприємств рибного господарства і промисловості "Укррибпроект"

про визнання протиправним та скасування рішення про відмову в укладенні договору, зобов'язання вчинити певні дії

за участю представників:

від позивача: Лисенко І.К. - предст. за довіреністю № 2019/01-01 від 02.01.19 ; Огарков Є.В., - керівник

від відповідача: Григоренко І.В. - предст. за довіреністю № 10 від 22.02.18

від третьої особи-1: не з'явився

від третьої особи-2: не з'явився

ВСТАНОВИВ:

Всеукраїнське громадське об'єднання "Всеукраїнське об'єднання правників" (далі - Громадське об'єднання, позивач) звернулось до господарського суду з позовною заявою до Регіонального відділення Фонду державного майна України по місту Києву (далі - РВ ФДМУ по місту Києву, відповідач) про визнання протиправним та скасування рішення, оформленого листом № 30-04/8756 від 31.08.2018 р., про відмову в укладенні договору оренди нерухомого майна, зобов'язання відповідача продовжити процедуру укладання договору оренди нерухомого майна.

Позов обгрунтований тим, що на підставі Закону України "Про оренду державного та комунального майна" Громадське об'єднання звернулось до РВ ФДМУ по місту Києву із листом, у якому запропонувало йому укласти договір оренди нежитлових приміщень, загальною площею 165,9 кв.м., розташованих за адресою: м. Київ, вул. Тургенєвська, 82-а, що знаходяться на балансі Державного підприємства - Український державний інститут по проектуванню підприємств рибного господарства і промисловості "Укррибпроект" (далі - ДП "Укррибпроект"), з метою розміщення офісу громадського об'єднання на даній площі.

У відповідь на вказану пропозицію листом № 30-04/8756 від 31.08.2018 р. відповідач, посилаючись на позицію Державного агентства рибного господарства України (далі - Держрибагентство), що є органом уповноваженим управляти даним майном (управителем), який має намір використовувати вказані приміщення для власних потреб, відмовив позивачу в укладенні договору оренди приміщень. Позивач вважає таку відмову протиправним рішенням РВ ФДМУ по місту Києву, оскільки воно суперечить вимогам Закону України "Про оренду державного та комунального майна".

У позові Громадське об'єднання просить суд визнати протиправною та скасувати відмову РВ ФДМУ по місту Києву в укладенні договору, оформлену листом № 30-04/8756 від 31.08.2018 р. та зобов'язати відповідача продовжити процедуру укладення договору оренди нерухомого майна за адресою: м. Київ, вул. Тургенєвська, 82-а.

Ухвалою господарського суду міста Києва від 08.10.2018 р. вказану заяву було прийнято до розгляду та відкрито провадження, справу вирішено розглядати в порядку загального позовного провадження, сторонам надано можливість реалізувати свої процесуальні права та обов'язки. Цією ж ухвалою до участі у справі були залучені треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - Державне агентство рибного господарства України (третя особа-1, Держрибагентство) та Державне підприємство - Український державний інститут по проектуванню підприємств рибного господарства і промисловості "Укррибпроект" (третя особа-2, ДП "Укррибпроект").

Відповідач у строк, встановлений законом, відзиву на позов не надав, тому суд керується частиною 9 ст. 165 ГПК України, згідно з якою у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Третя особа-1 - Держрибагентство надала письмові пояснення по суті позову позову, у яких просила суд врахувати її доводи, як управителя майном, при розгляді справи.

Третя особа-2 - ДП "Укррибпроект" пояснень на позов не надала.

Під час розгляду справи по суті представники позивача підтримали та обґрунтували позовні вимоги, просили їх задовольнити.

Представник відповідача у судовому засіданні усно проти позову заперечив, вважав, що оскільки уповноважений орган управління майном (Держрибагентство) виявив бажання використовувати приміщення у будинку за адресою: м. Київ, вул. Тургенєвська, 82-а, для власних потреб, то підстав для продовження процедури укладення договору оренди державного майна немає. Просив відмовити у задоволенні позову.

Представники третіх осіб в судове засідання не з'явились, належним чином були повідомлені про дату, час та місце розгляду справи.

У минулому судовому засіданні представник Держрибагентства надав пояснення по суті позову, вказав, що позовні вимоги є необгрунтованими, оскільки питання про надання згоди Держрибагентством, як управителем майна, на укладення договору оренди із позивачем, було відкладене до вжиття заходів із розміщення агенством своїх працівників у вказаних приміщеннях.

Суд, розглянувши подані заяви учасників спору по суті позову, заслухавши пояснення представників сторін та дослідивши наявні в матеріалах справи докази, дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають частковому задоволенню з урахуванням наступного.

Установлено, що 18.06.2018 р. Всеукраїнське громадське об'єднання "Всеукраїнське об'єднання правників", керуючись положеннями Закону України "Про оренду державного та комунального майна", звернулось із листом № 37-л до Регіонального відділення Фонду державного майна України по місту Києву, у якому просило останнього укласти договір оренди нежитлових приміщень (загальною площею 165.9 кв.м., які знаходяться за адресою: м. Київ. вул. Тургенєвська, 82-а) та перебувають на балансі ДП "Укррибпроект", зі строком дії вказаного договору - 2 роки 11 місяців. Метою використання цих приміщень позивач зазначив - для розміщення громадської організації на площі, що не використовується для провадження підприємницької діяльності. Разом із вказаним листом позивач направив відповідачу проект договору оренди вказаного нерухомого майна.

Зі свого боку, РВ ФДМУ по місту Києву, 10.07.2018 р. направило запит управителю цього майна - Державному агентству рибного господарства України, в якому просило управителя надати свої висновки щодо можливості передачі в оренду зазначеного приміщення.

У відповідь на вказаний запит, 22.08.2018 р. листом № 3-11.1-13/5218-18 управитель (третя особа-1) повідомив РВ ФДМУ по місту Києву про майбутнє розширення штату центрального апарату Держрибагентства, що призведе до необхідності розміщенням своїх працівників у вказаних приміщеннях, тому Держрибагентство відклало вирішення питання щодо передачі приміщень в оренду після визначення площ, необхідних для потреб агентства.

31.08.2018 р. відповідач на підставі такої відповіді Держрибагентства, яку він розцінив як відмову у наданні управителем своєї згоди на укладення договору, направив на адресу позивача лист № 30-04/8756 про припинення процедури укладення договору оренди нерухомого майна за адресою: м. Київ, вул. Тургенєвська. 82-а.

Звертаючись до суду із даним позовом, позивач зазначає, що рішення РВ ФДМУ по місту Києву, оформлене листом № 30-04/8756 від 31.08.2018 р., про відмову в укладенні договору оренди нерухомого майна, є протиправним, оскільки суперечить статті 9 Закону України "Про оренду державного та комунального майна", а отже, підлягає скасуванню.

Суд, перевіряючи зазначені доводи позивача та вирішуючи спір по суті, виходив з наступного.

Спеціальним законом, що регулює організаційні відносини, пов'язані з передачею в оренду майна державних підприємств, установ та організацій, підприємств, заснованих на майні, що перебуває у державній та комунальній власності, є Закон України "Про оренду державного та комунального майна".

Державну політику у сфері оренди здійснюють: Кабінет Міністрів України, а також Фонд державного майна України, його регіональні відділення та представництва - щодо державного майна; органи, уповноважені Верховною Радою Автономної Республіки Крим, - щодо майна, яке належить Автономній Республіці Крим; органи місцевого самоврядування - щодо майна, яке перебуває в комунальній власності.

Статтею 5 вказаного Закону встановлено, що Фонд державного майна України, його регіональні відділення та представництва є орендодавцями щодо цілісних майнових комплексів підприємств, їх структурних підрозділів та нерухомого майна, а також майна, що не увійшло до статутного (складеного) капіталу господарських товариств, створених у процесі приватизації (корпоратизації), що є державною власністю, крім майна, що належить до майнового комплексу Національної академії наук України та галузевих академій наук, а також майна, що належить вищим навчальним закладам та/або науковим установам, що надається в оренду науковим паркам та їхнім партнерам. Названа норма Закону України "Про оренду державного та комунального майна" також кореспондується зі ст. 287 ГК України.

Відповідно до статті 3 Закону "Про оренду державного та комунального майна" відносини щодо оренди майна, яке перебуває у комунальній власності регулюються договором оренди, цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.

Згідно зі ст. 2 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" орендою є засноване на договорі строкове платне користування майном, необхідним орендареві для здійснення підприємницької та іншої діяльності.

Відповідно до ч. 1 ст. 7 вказаного Закону ініціатива щодо оренди майна може виходити від фізичних та юридичних осіб, які можуть бути орендарями відповідно до статті 6 цього Закону, пропозиція може надходити від орендодавців, зазначених у статті 5 цього Закону. Орендодавець може оголосити про передачу майна в оренду в порядку, встановленому цим Законом.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 9 Закону фізичні та юридичні особи, які бажають укласти договір оренди, направляють заяву, проект договору оренди, а також інші документи згідно з переліком, що визначається Фондом державного майна України, відповідному орендодавцеві, зазначеному у статті 5 згаданого Закону.

У разі надходження до орендодавця заяви про оренду, зокрема, нерухомого майна, орендодавець, за умови відсутності заборони на передачу майна в оренду, у п'ятиденний строк після дати реєстрації заяви надсилає копії матеріалів органу, уповноваженому управляти відповідним майном.

Як вже встановлено судом, позивач у визначеному законом порядку звернувся до відповідача із заявою про укладення договору оренди. Проте, Фонд державного майна України (регіональне відділення) відмовив Громадському об'єднанню у здійсненні подальшої процедури укладення договору, посилаючись на відмову управителя цього майна у передачі приміщень у користування позивача.

Суд вважає вказану відмову (оформлену листом № 30-04/8756 від 31.08.2018 р.) такою, що не грунтується на вимогах закону, тобто протиправною.

Так, законом України „Про управління об'єктами державної власності" визначено поняття управління об'єктами державної власності, що є здійсненням Кабінетом Міністрів України та уповноваженими ним органами, іншими суб'єктами, визначеними цим Законом, повноважень щодо реалізації прав держави як власника таких об'єктів, пов'язаних з володінням, користуванням і розпоряджанням ними, у межах, визначених законодавством України, з метою задоволення державних та суспільних потреб.

Пунктом 1 Положення про Державне агентство рибного господарства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 895 від 30.09.2015 р., визначено, що Держрибагентство є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України. Держрибагентство здійснює управління об'єктами державної власності, що належать до сфери його управління.

Як вбачається з матеріалів справи, майно, яке позивач має намір орендувати, а саме - приміщення у будинку № 82-а, розташоване по вул. Тургенєвська у місті Києві, належить на праві власності Державі Україна, знаходиться на балансі ДП "Укррибпроект" та входить до сфери управління Держрибагентства, тобто є державним майном.

Згідно з пунктом 30 частини 1 статті 6 Закону України "Про управління об'єктами державної власності" уповноважені органи управління відповідно до покладених на них завдань надають орендодавцям об'єктів державної власності згоду на оренду державного майна і пропозиції щодо умов договору оренди, які мають забезпечувати ефективне використання орендованого майна та здійснення на орендованих підприємствах технічної політики в контексті завдань галузі.

Згідно з ч. 3 статті 9 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" орган, уповноважений управляти державним майном, розглядає подані йому орендодавцем матеріали і протягом п'ятнадцяти днів після їх надходження надсилає орендодавцеві висновки про умови договору оренди або про відмову в укладенні договору оренди.

Відповідно до частини 4 статті 9 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" орендодавець відмовляє в укладенні договору оренди, зокрема у разі, якщо орган, уповноважений управляти майном, не дає згоди на укладення договору оренди.

Водночас, якщо орендодавець не одержав у встановлений термін висновків органу, уповноваженого управляти державним майном, дозволу, відмови чи пропозицій від органу, уповноваженого управляти відповідним майном, укласти договір оренди нерухомого майна з бюджетною установою, організацією, висновків органу Антимонопольного комітету України, укладення договору оренди вважається з цими органами погодженим (ч. 3 ст. 9 вказаного Закону).

Матеріалами справи підтверджується, що РВ ФДМУ по місту Києву листом № 30-04/7111 від 10.07.2018 р., як орендодавець державного нерухомого майна, у порядку, визначеному законом, а саме - за відсутності заборони на передачу майна в оренду, направив органу, уповноваженому управляти майном (Держрибагентству), лист про надання висновків щодо можливості передачі в оренду вказаної нерухомості.

Проте, встановлено, що у строк, визначений законом (протягом п'ятнадцяти днів після надходження вказаного листа), згода управителя майна або його відмова у передачі в оренду зазначеного нерухомого майна відповідачу не надходила, тому, в силу наведених вище приписів закону, вважається, що орендодавець (РВ ФДМУ по місту Києву) і управитель майна (Держрибагентство) погодили укладання договору оренди з позивачем.

Також встановлено, що така відповідь органу, уповноваженого управляти майном (третьої особи-1) надійшла до орендодавця з порушенням строку, встановленого ч. 3 ст. 9 Закону України "Про оренду державного та комунального майна".

Пояснюючи причини пропуску цього строку, третя особа-1 вказала, що отримавши лист від РВ ФДМУ по місту Києву № 30-04/7111 від 10.07.2018 р., Держрибагентство направило на адресу ДП "Укррибпроект" - балансоутримувачу вказаного нерухомого майна, запит № 3-11.11-16/5134-18 від 17.08.2018 р., у якому просило надати свої пропозиції та зауваження до проекту договору оренди Громадського об'єднання, із зазначенням можливої мети використання приміщення, існуючих заборон до передачі об'єкта в оренду, реєстрового номеру об'єкта оренди за даними Єдиного реєстру об'єктів державної власності, пропозиції щодо умов конкурсу на право оренди та кандидатуру до складу конкурсної комісії та інших питань.

У відповідь на вказаний запит, ДП "Укррибпроект" листом № 01/164 від 22.08.2018 р. повідомило Держрибагентство, що адміністрація підприємства, проаналізувавши технічний стан приміщення по вул. Тургенєвська. 82-а у місті Києві та перспективи розвитку діяльності підприємства, прийшла до висновку про необхідність приведення в належний стан приміщень у вказаній будівлі за власні кошти, з перспективою розширення площі приміщень на потреби структурних підрозділів Держрибагентства.

Окрім вказаного, третя особа-1 зазначила, що балансоутримувач (ДП "Укррибпроект") погодив передачу позивачу приміщень, загальною площею 169,5, які знаходяться в адміністративному будинку по вул. Тургенєвській, 82-А, на умовах оренди.

Отже, зі змісту відповіді балансоутримувача майна вбачається, що він фактично не відмовив Громадському об'єднанню в укладенні договору оренди, а таку згоду надав.

У свою чергу, отримавши лист від ДП "Укррибпроект", Держрибагентство направило на адресу РВ ФДМУ по місту Києву відповідь (лист № 3-11.1-13/5218-18 від 22.08.2018 р.), у якому проінформувало орендодавця, що питання про передачу в оренду приміщень у будинку по вул. Тургенєвська. 82-а, у місті Києві буде вирішуватись тільки після визначення необхідних площ для потреб Держрибагентства, у зв'язку із розширенням його штату працівників.

Таким чином, зі змісту листа Держрибагентства № 3-11.1-13/5218-18 від 22.08.2018 р. вбачається, що воно, як орган управління державним майном, і згоди не надало, і не відмовило Громадському об'єднанню у передачі приміщень у користування. Указана обставина приймається судом на користь позивача, враховуючи, що у визначений законом строк відмова третьої особи-1 у наданні згоди була відсутня.

Даний висновок також підтверджуються пояснювальною службовою запискою начальника управління з питань державної власності, економічного розвитку та державних закупівель Держрибагентства від 19.10.2018 р. про неможливість надання РВ ФДМУ по місту Києву у 15-ти денний строк відповіді на лист № 3-11.1-13/5218-18 від 22.08.2018 р., у зв'язку із вирішенням питання розширення штату центрального апарату та необхідністю визначення площі для його розміщення.

Проте, не зважаючи на такі обставини, РВ ФДМУ по місту Києву, помилково трактуючи лист Держрибагентства № 3-11.1-13/5218-18 від 22.08.2018 р., як відмову органу управління державним майном в укладенні договору оренди з позивачем, безпідставно та з порушенням визначених законом строків прийняв рішення про припинення процедури укладання договору оренди нерухомого майна за адресою: м. Київ, вул. Тургенєвська. 82-а, чим фактично позбавив Громадське об'єднання права на користування майном у порядку, передбаченому Законом України "Про оренду державного та комунального майна".

За таких обставин позовна вимога про визнання рішення відповідача протиправним підлягає задоволенню.

Щодо вимоги позивача про скасування вказаного листа-відмови № 30-04/8756 від 31.08.2018 р., суд виходив з такого.

Статтею 15 ЦК України передбачено право кожної особи на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання. Згідно з п. 10 ч. 2 ст. 16 ЦК України одним із способів захисту цивільних прав та інтересів є визнання незаконними рішення, дій чи бездіяльності органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб.

Відповідно до ст. 21 Цивільного кодексу України суд визнає незаконним та скасовує правовий акт індивідуальної дії, виданий органом державної влади, органом влади Автономної Республіки Крим або органом місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси.

Суд зазначає, що юридичною формою рішень РВ ФДМУ по місту Києву, у відповідності до Закону України "Про Фонд державного майна України", Положення про регіональне відділення Фонду державного майна України, затвердженого Наказом Фонду державного майна № 678 від 15.05.2012 р., є акти, зокрема, ненормативного характеру (акти індивідуальної дії), тобто накази, протоколи, тощо, які мають встановлену форму їх викладення та породжують певні правові наслідки (спрямовані на регулювання тих чи інших суспільних відносин, мають обов'язковий характер для суб'єктів цих відносин).

У той же час, лист відповідача № 30-04/8756 від 31.08.2018 р., яким було оформлене рішення про припинення процедури укладання із Громадським об'єднанням договору оренди нерухомого майна, не відповідає вказаним вимогам, а наведеним законодавством не передбачено прийняття такого рішення, як припинення процедури укладення договору оренди, яке відповідач-2 прийняв на свій розсуд та яке порушує права позивача.

Отже, за висновком суду лист РВ ФДМУ по місту Києву № 30-04/8756 від 31.08.2018 р. не може бути скасований, а тому дана вимога Громадського об'єднання задоволенню не підлягає.

Стосовно вимоги Громадського об'єднання про зобов'язання РВ ФДМУ по місту Києву продовжити процедуру укладання договору оренди нерухомого майна за адресою: м. Київ, вул. Тургенєвська, 82-а, суд зазначає наступне.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Так, за умови ч.ч. 2, 3 ст. 9 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" орендодавець (РВ ФДМУ по місту Києву) у разі надходження до нього заяви від орендаря (Громадського об'єднання) про оренду нерухомого майна, з метою укладення відповідного договору оренди, зобов'язаний надіслати до органу, уповноваженому управляти державним майном (Держрибагентству) копії відповідних документів, який, у свою чергу, протягом п'ятнадцяти днів після їх надходження, надає орендодавцеві висновки про умови договору оренди або про відмову в його укладенні.

Якщо орендодавець не одержав у встановлений термін висновків органу, уповноваженого управляти державним майном, дозволу, відмови чи пропозицій від органу, уповноваженого управляти відповідним майном, укласти договір оренди нерухомого майна з бюджетною установою, організацією, укладення договору оренди вважається з цими органами погодженим (ч. 3 ст. 9 вказаного Закону).

Частинами 4, 6 статті 9 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" визначено порядок передачі в оренду об'єктів, що перебувають у державній власності, у разі погодження умов договору оренди з органом, уповноваженим управляти майном.

Відповідно до ч. 4 ст. 9 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" орендодавець протягом п'яти днів після погодження умов договору оренди з органом, уповноваженим управляти відповідним майном, розміщує в офіційних друкованих засобах масової інформації та на веб-сайтах орендодавців оголошення про намір передати майно в оренду або відмовляє в укладенні договору оренди і повідомляє про це заявника.

Протягом 10 робочих днів після розміщення оголошення орендодавець приймає заяви про оренду відповідного майна.

Протягом трьох робочих днів після закінчення строку приймання заяв орендодавець своїм наказом ухвалює рішення за результатами вивчення попиту на об'єкт оренди. У разі якщо подано лише одну заяву, конкурс на право оренди не проводиться і договір оренди укладається із заявником. У разі надходження двох і більше заяв орендодавець оголошує конкурс на право оренди (ч. 4 ст. 9 вказаного Закону).

Згідно з частиною 6 статті 9 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" для об'єктів, що перебувають у державній власності, порядок проведення конкурсу на право оренди державного майна визначається Кабінетом Міністрів України, зокрема, Постановою Кабінету Міністрів України від 31.08.2011 року № 906.

Отже, оскільки укладення договору оренди вважається погодженим з органом, уповноваженим управляти державним майном (Держрибагентством), тому у РВ ФДМУ по місту Києву, як у орендодавця, виник обов'язок дотриматись процедури, визначеної статтею 9 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" та здійснити дії, передбачені цим законом з передачі в оренду нерухомого майна.

При цьому суд зазначає, що втручання держави в гарантоване ст. 1 Першого протоколу Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод право мирного володіння, здійснюється серед іншого, і в контексті принципу "належного урядування", який передбачає, що у разі, коли йдеться про питання загального характеру, зокрема, якщо справа впливає на майнові права, то державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб. Ризик будь-якої помилки державного органу повинен покладатися на саму державу, і помилки не можуть виправлятися за рахунок осіб, яких вони стосуються (п.п. 70, 71 рішення Європейського суду з прав людини у справі "Рисовський проти України" від 20.01.2012 року).

За таких обставин вимога Громадського об'єднання про зобов'язання РВ ФДМУ по місту Києву продовжити процедуру укладення договору оренди нерухомого майна за адресою: м. Київ, вул. Тургенєвська, 82-а, підлягає задоволенню.

Отже, враховуючи висновок суду про відмову у задоволенні позовної вимоги про скасування листа РВ ФДМУ по місту Києву № 30-04/8756 від 31.08.2018 р., позов Громадського об'єднання задовольняється частково.

Відповідно до ст. 129 ГПК України витрати по сплаті судового збору у разі часткового задоволення позову, покладаються пропорційно розміру задоволених позовних вимог на обидві сторони.

Керуючись ст.ст. 73-79, 129, 236-238 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

Частково задовольнити позовні вимоги Всеукраїнського громадського об'єднання "Всеукраїнське об'єднання правників" до Регіонального відділення Фонду державного майна України по місту Києву, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача -Державне агентство рибного господарства України, Державне підприємство - Український державний інститут по проектуванню підприємств рибного господарства і промисловості "Укррибпроект" про визнання протиправним та скасування рішення про відмову в укладенні договору, зобов'язання вчинити певні дії.

Визнати протиправною відмову Регіонального відділення Фонду державного майна України по місту Києву (01032, м. Київ, бульвар Шевченка, 50-Г, ідентифікаційний код 19030825) в укладенні договору оренди, оформлену листом № 30-04/8756 від 31.08.2018 р.

Зобов'язати Регіональне відділення Фонду державного майна України по місту Києву (01032, м. Київ, бульвар Шевченка, 50-Г, ідентифікаційний код 19030825) продовжити процедуру укладання договору оренди нерухомого майна, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Тургенєвська, 82-а.

У решті позовних вимог - відмовити.

Стягнути з Регіонального відділення Фонду державного майна України по місту Києву (01032, м. Київ, бульвар Шевченка, 50-Г, ідентифікаційний код 19030825) на користь Всеукраїнського громадського об'єднання "Всеукраїнське об'єднання правників" (03055, м. Київ, просп. Перемоги, буд. 25, кв. 64, ідентифікаційний код 33751437) судовий збір у сумі 3 524 (три тисячі п'ятсот двадцять чотири) грн. 00 коп.

Рішення ухвалено в нарадчій кімнаті та проголошено його вступну та резолютивну частини в судовому засіданні 14 лютого 2019 року.

Повний текст рішення складений 25 лютого 2019 року.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Київського апеляційного господарського суду через господарський суд міста Києва шляхом подачі апеляційної скарги в 20-денний строк з дня підписання повного тексту рішення.

Суддя Головіна К.І.

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення14.02.2019
Оприлюднено28.02.2019
Номер документу80117169
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/12655/18

Ухвала від 22.04.2019

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Буравльов С.І.

Ухвала від 01.04.2019

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Буравльов С.І.

Рішення від 14.02.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Головіна К.І.

Ухвала від 06.12.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Головіна К.І.

Ухвала від 22.11.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Головіна К.І.

Ухвала від 22.11.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Головіна К.І.

Ухвала від 22.11.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Головіна К.І.

Ухвала від 08.11.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Головіна К.І.

Ухвала від 08.10.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Головіна К.І.

Ухвала від 26.09.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Головіна К.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні