ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"26" лютого 2019 р. справа № 300/223/19
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Главача І. А., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Надвірнянського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області про визнання дій протиправними та зобов'язання до їх вчинення, -
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 30.01.2019 звернулася до суду з позовною заявою до Надвірнянського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області про визнання протиправними дій щодо неврахування заробітної плати для обчислення пенсії згідно довідки про заробітну плату для обчислення пенсії №2 від 31.07.2017, виданої санаторієм-профілакторієм Плай підприємства Надвірнанафтогаз та зобов'язання здійснити з 20.06.2018 перерахунок та виплату пенсії з урахуванням довідки про заробітну плату для обчислення пенсії №2 від 31.07.2017, виданої санаторієм-профілакторієм Плай підприємства Надвірнанафтогаз та виплачувати пенсію в подальшому згідно проведеного перерахунку до виникнення обставин, з якими закон пов'язує виникнення, зміну чи припинення спірних правовідносин.
Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідачем безпідставно не взято до уваги при обчисленні пенсії ОСОБА_1 довідку про заробітну плату для обчислення пенсії №2 від 31.07.2017, виданої санаторієм-профілакторієм Плай підприємства Надвірнанафтогаз за період з 01.03.1994 по 31.05.2000, оскільки немає можливості підтвердити достовірність видачі довідки про заробітну плату первинними документами. Зазначила, що на її звернення до Надвірнянського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області щодо виключення страхового стажу за її вибором, їй було відмовлено у виключенні страхового стажу та повідомлено, що заробітна плата за період роботи у в санаторію-профілаторію Плай з 01.03.1994 по 31.05.2000 врахована в нульовому варіанті. Вважаючи такі дії Надвірнянського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області протиправними, позивач звернулась з даним позовом до суду.
01.02.2019 ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду відкрито провадження в даній адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні). Також даною ухвалою зобов'язано Надвірнянське об'єднане управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області разом з відзивом на позов надати суду належним чином засвідчені копії запитів, листів, інших документів Надвірнянського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області, які здійснювались, направлялись чи складались щодо звірки даних згідно довідки про заробітну плату для обчислення пенсії №2 від 31.07.2017.
Відповідач скористався правом на подання відзиву, який надійшов на адресу суду 20.02.2019, в якому позовних вимог не визнав. Представник Надвірнянського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області просив у задоволенні позову відмовити на тій підставі, що заробіток позивача за період з 01.03.1994 по 31.05.2000 не підтверджений первинними документами, а провести перевірку було неможливо в зв'язку з відсутністю юридичної особи санаторію-профілакторію Плай за місцем реєстрації та за відсутності керівника, тому заробітна плата за даний період врахована в нульовому варіанті (а.с. 31-32).
Суд, розглянувши у відповідності до вимог статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні), дослідивши в сукупності письмові докази, якими сторони обґрунтовують позовні вимоги та заперечення на позов, встановив наступне.
Судом встановлено, що ОСОБА_1 з 26.07.2017 перебуває на обліку в Надвірнянському об'єднаному управлінні Пенсійного фонду України Івано-Франківської області та отримує пенсію за віком відповідно до статті 26 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування".
Згідно записів трудової книжки БТ-І №3423750 позивач з 08.09.1997 прийнята на посаду кухонного працівника санаторію-профілакторію Плай , 31.03.2002 звільнена з роботи в зв'язку зі зміною в організації виробництва і праці (а.с. 11-13).
04.12.2018 позивач звернулася до відповідача із заявою, в якій просила виключити зі страхового стажу та не враховувати до загального коефіцієнту заробітку періоди, коли вона отримувала допомогу по безробіттю та інші періоди, коли був відсутній заробіток незалежно від перерв та будь-якого періоду, що в сумі складатимуть не більш як 10% тривалості страхового стажу (а.с.14).
Листом Надвірнянського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області від 20.12.2018 №423/С-15, позивачу повідомлено, що період оптимізації, який не увійшов до розрахунку її пенсії становить 31 місяць, а саме з 01.01.1997 по 31.05.2000. Також зазначено, що заробітна плата позивача за період з 01.03.1994 по 31.05.2000 не підтверджена первинними документами, тому врахована за даний період в нульовому варіанті (а.с.15).
Надаючи правову оцінку правовідносинам, що склались між сторонами, суд зазначає наступне.
Частиною 1 статті 46 Конституції України передбачено, що громадяни України мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у старості та інших випадках, передбачених законом.
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Спеціальним законом, який регулює правовідносини у сфері пенсійного забезпечення громадян України, є Закон України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування". Цим Законом держава визначає принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, призначення, перерахунку і виплати пенсій, надання соціальних послуг з коштів Пенсійного фонду, що формуються за рахунок страхових внесків роботодавців, бюджетних та інших джерел, передбачених цим Законом.
Відповідно до статті 1 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" пенсія - щомісячна пенсійна виплата в солідарній системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, яку отримує застрахована особа в разі досягнення нею передбаченого цим Законом пенсійного віку чи визнання її інвалідом, або отримують члени її сім'ї у випадках, визначених цим Законом.
Згідно з частиною першою статті 40 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" (в редакції, чинній на час призначення пенсії) для обчислення пенсії враховується заробітна плата (дохід) за весь період страхового стажу починаючи з 1 липня 2000 року. За бажанням пенсіонера та за умови підтвердження довідки про заробітну плату первинними документами або в разі, якщо страховий стаж починаючи з 1 липня 2000 року становить менше 60 місяців, для обчислення пенсії також враховується заробітна плата (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд по 30 червня 2000 року незалежно від перерв.
Заробітна плата (дохід) за період страхового стажу до 1 липня 2000 року враховується для обчислення пенсії на підставі документів про нараховану заробітну плату (дохід), виданих у порядку, встановленому законодавством, а за період страхового стажу починаючи з 1 липня 2000 року - за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку.
Частиною 1 статті 58 Закону України Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" передбачено, що Пенсійний фонд є органом, який здійснює керівництво та управління солідарною системою, провадить збір, акумуляцію та облік страхових внесків, призначає пенсії та підготовляє документи для її виплати, забезпечує своєчасне і в повному обсязі фінансування та виплату пенсій, допомоги на поховання, здійснює контроль за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду, вирішує питання, пов'язані з веденням обліку пенсійних активів застрахованих осіб на накопичувальних пенсійних рахунках, здійснює адміністративне управління Накопичувальним фондом та інші функції, передбачені цим Законом і статутом Пенсійного фонду.
Питання щодо подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" врегульовано Порядком надання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до цього Закону, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 25 листопада 2005 року № 22-1 (далі - Порядок).
Відповідно до пункту 2.1 Порядку до заяви про призначення (перерахунок) пенсії за віком додаються, зокрема, документи про стаж та довідка про заробітну плату особи за період страхового стажу до 01.07.2000, а починаючи з 01.07.2000 індивідуальні відомості про застраховану особу надаються відділом персоніфікованого обліку.
Пунктом 2.10 Порядку передбачено, що довідка про заробітну плату (дохід) особи видається на підставі особових рахунків, платіжних відомостей та інших документів про нараховану та сплачену заробітну плату підприємством, установою чи організацією, де працював померлий годувальник або особа, яка звертається за пенсією. Якщо такі підприємства, установи, організації ліквідовані або припинили своє існування з інших причин, то довідки про заробітну плату видаються правонаступником цих підприємств, установ чи організацій або архівними установами. У випадках, коли архівні установи не мають можливості видати довідку за встановленою формою з розшифровкою виплачених сум за видами заробітку, вони можуть видавати довідки, що відповідають даним, наявним в архівних фондах, без додержання цієї форми. Установлення заробітку для обчислення пенсії на підставі показань свідків не допускається. Виписка зі штатного розпису про посадовий оклад, профспілкові квитки, квитки партій та рухів, громадських об'єднань не є документами, що засвідчують фактичний заробіток для обчислення розміру пенсії.
Документи про заробітну плату для призначення пенсії подаються лише в оригіналах, належним чином оформлених та завірених підписами уповноважених осіб.
Як вбачається зі змісту позовної заяви та не заперечується відповідачем, ОСОБА_1 разом із заявою про призначення пенсії, в межах трьох місяців для збору документів для призначення пенсії, було подано довідку про заробітну плату для обчислення пенсії №2 від 31.07.2017, видану санаторієм-профілакторієм Плай підприємства Надвірнанафтогаз (а.с. 16-18).
Форма і зміст даної довідки повністю відповідають встановленим у додатку 1 до Порядку. У зазначеній довідці є посилання на первинні документи, якими підтверджується розмір нарахованої та виплаченої позивачу заробітної плати.
Таким чином, позивач виконав всі передбачені профільним законом та відповідними підзаконними актами для особи, яка звертається до пенсійного органу про призначення (перерахунок) пенсії дії і надав всі необхідні для такого призначення (перерахунку) документи.
Доказів, які б свідчили про недостовірність записів у даній довідці та трудовій книжці відповідачем суду не надано, а тому безпідставно не взяті для розрахунку розміру пенсії.
04.12.2018 позивач звернулася до відповідача із заявою, в якій просила виключити зі страхового стажу та не враховувати до загального коефіцієнту заробітку періоди, коли вона отримувала допомогу по безробіттю та інші періоди, коли був відсутній заробіток незалежно від перерв та будь-якого періоду, що в сумі складатимуть не більш як 10% тривалості страхового стажу. Також у зазначеній заяві містилось прохання повідомити, яка величина оцінки одного року страхового стажу застосовується (а.с.14).
Листом Надвірнянського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області від 20.12.2018 №423/С-15, позивачу повідомлено, що їй призначена пенсія з урахуванням загального стажу роботи 25 років 11 місяців 25 днів з коефіцієнтом стажу з урахуванням кратності 1,35. Після перерахунку пенсії з 01.10.2018 розмір заробітної плати осучаснено та зменшено величину оцінки страхового стажу 1. Також зазначено, що період оптимізації, який не увійшов до розрахунку її пенсії становить 31 місяць, а саме з 01.01.1997 по 31.05.2000, а також місяці з неповною сплатою. Окрім цього зазначено, що заробітна плата позивача за період з 01.03.1994 по 31.05.2000, яку вона отримувала працюючи в санаторії-профілакторії Плай , не підтверджена первинними документами, тому врахована за даний період в нульовому варіанті (а.с.15).
Відповідно до пункту 4.2 Порядку, орган, що призначає пенсію, має право вимагати від підприємств, установ та організацій, фізичних осіб до оформлення у тримісячний строк з дня подання заяви прийнятих і подання додаткових документів, передбачених законодавством, а також перевіряти обґрунтованість їх видачі.
Згідно з приписами статті 101 Закону України "Про пенсійне забезпечення" органи, що призначають пенсії, мають право вимагати відповідні документи від підприємств, організацій і окремих осіб, а також в необхідних випадках перевіряти обґрунтованість їх видачі. Підприємства та організації несуть матеріальну відповідальність за шкоду, заподіяну громадянам або державі внаслідок несвоєчасного оформлення або подання пенсійних документів, а також за видачу недостовірних документів, і відшкодовують її.
Тобто, саме на Пенсійний фонд покладено обов'язок щодо здійснення виплат пенсій з урахуванням вимог пенсійного законодавства, а також щодо контролю за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду, що виключає можливість виплати пенсій, виплата яких не передбачена чинним законодавством, навіть за умови послідуючого відшкодування відповідних втрат Пенсійного фонду сторонніми особами.
Таким чином, підставою для перерахунку пенсії є виключно довідки про заробітну плату, видані підприємствами, установами, організаціями або трудовими архівами на підставі первинних документів.
Відповідно до статті 48 Кодексу законів про працю України, трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника.
Згідно статті 49 Кодексу законів про працю України, власник або уповноважений ним орган зобов'язаний видати працівникові на його вимогу довідку про його роботу на даному підприємстві, в установі, організації із зазначенням спеціальності, кваліфікації, посади, часу роботи і розміру заробітної плати.
Зі змісту листа Надвірнянського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області від 20.12.2018 №423/С-15 та поданого відзиву вбачається, що період роботи позивача з 01.03.1994 по 31.05.2000 не підтверджений первинними документами, а провести перевірку було неможливо у зв'язку з відсутністю юридичної особи за місцем реєстрації та за відсутності керівника.
Суд зазначає, що неможливість проведення перевірки для підтвердження довідки про заробітну плату первинними документами не пов'язана з волею позивача. Сумніви відповідача у можливій недостовірності даних, відображених в довідці, підлягають перевірці відповідно до норм законодавства і лише у випадку об'єктивного підтвердження таких сумнівів пенсіонера може бути позбавлено відповідних виплат.
Суд звертає увагу, що ухвалою від 01.02.2019 зобов'язано Надвірнянське об'єднане управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області разом з відзивом на позов надати суду належним чином засвідчені копії запитів, листів, інших документів Надвірнянського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області, які здійснювались, направлялись чи складались щодо звірки даних згідно довідки про заробітну плату для обчислення пенсії №2 від 31.07.2017, однак витребувані документи з відзивом на позов не надходили.
Жодних інших доказів на підтвердження недостовірності записів у довідці та трудовій книжці відповідачем суду не надано.
Відповідно до статті 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" рішення Європейського суду з прав людини підлягають застосуванню судами як джерела права.
Пунктом 1 частини 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що верховенство права є однією із основних засад (принципів) адміністративного судочинства.
Відповідно до частин 1 та 2 статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України Суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.
Суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.
Європейський суд з прав людини у Рішенні "Суханов та Ільченко проти України" (Рішення від 26.09.2014 року) зауважив, що вимоги заявників щодо надбавки до пенсії безперечно підпадають під дію статті 1 Першого протоколу і що їх можна вважати "майном" у значенні цього положення. Питання полягає у тому, чи можуть вважатися майном у значенні цього положення твердження заявників про те, що вони мають право на певні суми виплат, і якщо так, чи є їх невиплата втручанням у право на мирне володіння майном. (п. 34).
Суд нагадує, що за певних обставин "законне сподівання" на отримання "активу" також може захищатися статтею 1 Першого протоколу. Так, якщо суть вимоги особи пов'язана з майновим правом, особа, якій воно надане, може вважатися такою, що має "законне сподівання", якщо для такого права у національному законодавстві існує достатнє підґрунтя - наприклад, коли є усталена практика національних судів, якою підтверджується його існування. (п. 35).
Згідно частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:
1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України;
2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано;
3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії);
4) безсторонньо (неупереджено);
5) добросовісно;
6) розсудливо;
7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації;
8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія);
9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення;
10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Оскільки, невраховуючи заробітну плату позивача за період роботи з 01.03.1994 по 31.05.2000 з підстав непідтвердження її первинними документами, відповідач діяв з порушенням вимог зазначеної норми Кодексу адміністративного судочинства України, його дії є протиправними, а відтак порушені права позивача підлягають поновленню шляхом визнання протиправними дій Надвірнянського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області щодо неврахування заробітної плати для обчислення пенсії згідно довідки про заробітну плату для обчислення пенсії №2 від 31.07.2017, виданої санаторієм-профілакторієм Плай підприємства Надвірнанафтогаз та зобов'язання здійснити перерахунок та виплату пенсії з урахуванням довідки про заробітну плату для обчислення пенсії №2 від 31.07.2017, виданої санаторієм-профілакторієм Плай підприємства Надвірнанафтогаз .
Що стосується строку, з якого слід здійснити перерахунок та виплату пенсії позивача з урахуванням довідки про заробітну плату для обчислення пенсії №2 від 31.07.2017, виданої санаторієм-профілакторієм Плай підприємства Надвірнанафтогаз , суд зазначає наступне.
З прохальної частини позовної заяви ОСОБА_1 вбачається, що остання просить зобов'язати відповідача здійснити перерахунок та виплату пенсії з урахуванням даної довідки з 20.06.2018.
Частиною 2 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб'єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.
Оскільки стаж роботи відповідно до довідки про заробітну плату для обчислення пенсії №2 від 31.07.2017 позивач набула до моменту звернення із заявою про призначення пенсії, однак такий стаж, як встановлено судом, безпідставно не взятий до уваги пенсійним органом, то для належного захисту прав позивача слід зобов'язати відповідача здійснити перерахунок та виплату пенсії з урахуванням довідки про заробітну плату для обчислення пенсії №2 від 31.07.2017, виданої санаторієм-профілакторієм Плай підприємства Надвірнанафтогаз з моменту призначення пенсії, тобто з 26.07.2017.
Щодо позовних вимог про зобов'язання відповідача виплачувати пенсію в подальшому згідно проведеного перерахунку до виникнення обставин, з якими закон пов'язує виникнення, зміну чи припинення спірних правовідносин, суд виходить із наступних мотивів.
Вказана вимога скерована позивачем щодо правовідносини, які мають відбутися в майбутньому.
За змістом частини 1 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.
Пунктами 1 і 2 частини 1 статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що адміністративна справа - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір.
В свою чергу, публічно-правовий спір - спір, у якому, серед іншого, хоча б одна сторона здійснює публічно-владні управлінські функції, в тому числі на виконання делегованих повноважень, і спір виник у зв'язку із виконанням або невиконанням такою стороною зазначених функцій; або
Системний аналіз коментованих норм процесуального закону свідчить, що останній не передбачає захисту адміністративним судом прав та інтересів громадян на майбутнє, якщо на день розгляду справи вони ще не порушені і спору з цього приводу не виникло.
З урахуванням вказаного вимога ОСОБА_1 в частині зобов'язання відповідача виплачувати пенсію в подальшому згідно проведеного перерахунку до виникнення обставин, з якими закон пов'язує виникнення, зміну чи припинення спірних правовідносин, яка спрямована на майбутнє, не підлягає задоволенню.
Таким чином позов ОСОБА_1 до Надвірнянського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області про визнання дій протиправними та зобов'язання до їх вчинення підлягає задоволенню частково.
Відповідно до частини 3 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.
Однак суд зазначає, що позивачем при зверненні до суду з даним позовом судовий збір не сплачувався, оскільки ухвалою суду від 01.02.2019 останню звільнено від його сплати згідно пункту 1 частини 1 статті 8 Закону України "Про судовий збір".
Оскільки позивач звільнений від сплати судового збору, документально підтверджених судових витрат в даній справі не має, то відсутні судові витрати, які підлягають розподілу між сторонами.
На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити частково.
Визнати протиправними дії Надвірнянського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області щодо неврахування ОСОБА_1 заробітної плати для обчислення пенсії згідно довідки про заробітну плату для обчислення пенсії №2 від 31.07.2017, виданої санаторієм-профілакторієм Плай підприємства Надвірнанафтогаз .
Зобов'язати Надвірнянське об'єднане управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області здійснити з 26.07.2017 перерахунок та виплату ОСОБА_1 пенсії з урахуванням довідки про заробітну плату для обчислення пенсії №2 від 31.07.2017, виданої санаторієм-профілакторієм Плай підприємства Надвірнанафтогаз .
У задоволенні решти позовних вимог відмовити.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Відповідно до статтей 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції або через Івано-Франківський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення рішення в повному обсязі.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Позивач: ОСОБА_1 АДРЕСА_1, ідентифікаційний номер - НОМЕР_1).
Відповідач: Надвірнянське об'єднане управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області (78405, Івано-Франківська обл., м. Надвірна, м-н. Шевченка, буд. 3, код ЄДРПОУ - 40386749).
Суддя Главач І.А.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.02.2019 |
Оприлюднено | 01.03.2019 |
Номер документу | 80122681 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Большакова Олена Олегівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Большакова Олена Олегівна
Адмінправопорушення
Воловецький районний суд Закарпатської області
Вотьканич В. А.
Адмінправопорушення
Воловецький районний суд Закарпатської області
Вотьканич В. А.
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Главач І.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні