Рішення
від 27.02.2019 по справі 1540/3605/18
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 1540/3605/18

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 лютого 2019 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді - Кравченка М.М.;

за участі:

секретаря судового засідання - Кушкань Т.В.;

представник позивача - не з'явився;

представника відповідача - Ткачука В.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Платон-М до Управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради про визнання протиправними та скасування вимог (приписів) від 19.01.2018 року № 013820 та № 015982, -

СУТЬ СПОРУ:

Товариство з обмеженою відповідальністю Платон-М звернулося до Одеського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради, в якій просило визнати протиправним та скасувати вимоги (приписи) управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради від 19.01.2018 р. № 013820 про демонтаж тимчасової споруди та № 015982 про демонтаж елементу виличної торгівлі.

В обґрунтування своїх позовних вимог позивач зазначив наступне.

19.01.2018 р. на територію постійно діючої ярмарки за адресою: АДРЕСА_1, з'явилися представники управління розвитку споживчого ринку та незважаючи на пояснення та той факт, що минулого року вони вже приходили з аналогічними претензіями, склали вимоги (приписи) адресовані ПП Платон-М від 19.01.2018 р. № 013820 про демонтаж тимчасової споруди та № 015982 про демонтаж елементу вуличної торгівлі. Незважаючи на ті обставини, що товариство з обмеженою відповідальністю Платон-М знаходиться за адресою: АДРЕСА_1, на законних підставах користується у своїй діяльності майном на території цієї ярмарки, а оскаржувані акти стосуються іншої особи, а саме ПП Платон-М , яке не знаходиться за вказаною вище адресою, працівники управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів на цю обставину не звертали уваги, та повідомили, що у разі невиконання оскаржуваних актів саме ТОВ Платон-М у найближчий час (це вже відбулось 21.03.2018 p.), вони будуть здійснювати примусовий демонтаж всього майна на території ярмарки, з усіма наслідками.

Позивач вважає дані акти протиправними, прийнятими з грубим порушенням норм законодавства та його прав, а отже такими, що підлягають скасуванню.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 05.12.2018 року позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю Платон-М до Управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради про визнання протиправними та скасування вимог (приписів) від 19.01.2018 року № 013820 та № 015982 було прийнято до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі.

У відзиві на позовну заяву відповідач вказує, що дії Управління були здійсненні виключно на підставі та у відповідності до локального нормативно правового акту (Правила) та загальнодержавного (Наказ Мінрегіонбуду № 244), то і жодних підстав ставити під сумнів правомірність дій Уповноваженого органу немає. Управління лише виконувало свої обов'язки з контролю за дотриманням фізичними та юридичними особами Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у місті Одесі. І просто не мало права при виявленні вказаних порушень не відреагувати належним чином, оскільки розміщення ТС без правовстановлюючих документів призводить до фінансових збитків та втрат місцевого бюджету, при і так досить важкій економічній та соціальній ситуації в місті.

Представник позивача до судового засідання не з'явився, через канцелярію суду подав заяву про розгляд справи за його відсутності.

Представник відповідача в судовому засіданні позов не визнав та заперечував проти його задоволення.

Заслухавши пояснення представника відповідача, дослідивши надані письмові докази, перевіривши матеріали справи, а також проаналізувавши законодавство, яке регулює спірні правовідносини, суд дійшов висновку, що в задоволенні позову слід відмовити повністю. Свій висновок суд вмотивовує наступним чином. Так, суд, -

ВСТАНОВИВ:

18 січня 2018року співробітниками Управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради з метою перевірки відповідності розміщення тимчасових споруд Правилам розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності в місті Одесі було проведено обстеження тимчасової споруди, що знаходиться за адресою: м. Одеса, Новощіпний ряд, 25А, в ході якого було виявлено, що зазначені тимчасові споруди експлуатуються без паспортів прив'язки, що є грубим порушенням Порядку, у зв'язку з чим підлягають демонтажу.

За результатами проведеного обстеження було складено Акт обстеження тимчасової споруди від 18.01.2018 року, в якому зазначено, що в ході обстеження встановлено ряд тимчасових споруд призначених для роздрібної торгівлі, розміщених без укладення з Управлінням розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради договорів на право тимчасового користування місцями для розміщення ТС та паспортів прив'язки ТС, внаслідок чого порушено вимоги пункту 6.1 Правил розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для провадження підприємницької діяльності у м. Одесі, затверджених рішенням Одеської міської ради № 3961-IV від 09.10.2013 року.

19.01.2018 року посадовими особами Управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради було складено вимоги (приписи) № 013820 про демонтаж тимчасової споруди та № 015982 про демонтаж елементу виличної торгівлі, якими повідомлено про необхідність здійснити власними силами та за власний рахунок демонтаж тимчасової споруди до 20.01.2018 року та елементу вуличної торгівлі до 22.01.2018 року, що знаходяться за адресою: м. Одеса, Новощіпний ряд, 25А.

28.02.2018 року відповідно п.п.2 п. б ст.30 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , п.16 Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у місті Одесі, затверджених Рішенням Одеської міської ради від 09.10.2013 року № 3961-VІ, на підставі приписів Управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради Виконавчим комітетом Одеської міської ради прийнято Рішення № 88 Про демонтаж тимчасових споруд , згідно з яким Управлінню розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради доручено: вжити заходів з демонтажу тимчасових споруд згідно з переліком; у п'ятиденний термін, з дати набрання чинності рішення, надати приписи суб'єктам господарювання щодо проведення демонтажу тимчасових споруд власними силами за власний рахунок; у разі не проведення своєчасного демонтажу суб'єктами господарювання демонтувати відповідні тимчасові споруди за рахунок міського бюджету з наступним відшкодуванням суб'єктами господарювання видатків на демонтаж, евакуацію та охорону на штрафному майданчику.

Відповідно до додатку до вказаного рішення Виконавчого комітету Одеської міської ради від 28.02.2018 року № 88 до переліку тимчасових спору, що підлягають демонтажу, віднесено, крім іншого, ряд тимчасових споруд та пересувна тимчасова споруда ПП Платон-М за адресою: м. Одеса, Приморський район, вул. Новощіпний ряд, 25А (розміщуються без паспортів прив'язки та укладених договорів).

05.03.2018 року Управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради склало вимогу (припис) № 000698, яким повідомило позивача про прийняте Виконавчим комітетом Одеської міської ради рішення та встановило строк для його виконання у добровільному порядку до 10.03.2018 року.

21.03.2018 року відповідно до рішення виконавчого комітету від 28.02.2018 року № 88 виконавцем - ФОП ОСОБА_3 на підставі договору № ДЗ-2017 від 10.04.2017 року було демонтовано ряд тимчасових споруд розташованих за адресою: АДРЕСА_1, та евакуйований об'єкт був доставлений на штрафмайданчик, що підтверджується Актом виконаних робіт від 21.03.2018 року.

Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з ч.2 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Перевіривши законність дій та рішень відповідача, суд прийшов до висновку, що позов не належить до задоволення.

Відповідно до ч.1 ст.73 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого; комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами,

Згідно з ч.3 ст.73 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні місцеві органи виконавчої влади, підприємства, установи та організації, а також громадяни несуть встановлену законом відповідальність перед органами місцевого самоврядування за заподіяну місцевому самоврядуванню шкоду їх діями або бездіяльністю, а також у результаті невиконання рішень органів та посадових осіб місцевого самоврядування, прийнятих у межах наданих їм повноважень.

Рішенням Одеської міської ради від 28.02.2011 року № 384-VI було уповноважено Управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради виконувати функції щодо забезпечення контролю за дотриманням порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення відповідно до чинного законодавства.

Відповідно до п.2.30 Положення про Управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради у разі виявлення порушення чинного законодавства у сфері торгівельної діяльності, здійснення діяльності без правовстановлюючих документів тощо - Управління здійснює демонтаж некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торговельної мережі, встановлених без улаштування фундаментів, заглиблених у землі.

Згідно з п.1.3 Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 244 від 21.10.2011 року та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.11.2011 року за № 1330/20068, тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності (далі - ТС) - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.

Відповідно до п.2.1 вказаного Порядку підставою для розміщення ТС є паспорт прив'язки ТС.

07.04.2011 року між СПД ФОП ОСОБА_2, КП Міськзелентрест та ТОВ Платон-М була укладена додаткова угода до Договору № 12 від 01.10.2010 року, згідно з п.1.1 якої сторони угодили В силу прекращения своей хозяйственной деятельности (Стороны-1), передать все свои права и обязанности (Стороне-3) согласно договора № 12 от 01.10.2010 р. . Згідно п.1.1.2 даної угоди Сторона-2 (КП Міськзелентрест ) приймає на себе зобов'язання надати в користування площадку загальною площею 2000 кв. м. згідно схем плану, яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_1, для розміщення зразків продукції.

07.04.2011 року між КП Міськзелентрест та ТОВ Платон-М був укладений договір з організації та проведення ярмарково-виставкової діяльності № 18Т11. Згідно п.2.2 даного договору розпорядник (ТОВ Платон-М ) має право використовувати територію ярмарки-виставки, як місце для торгівлі та надання послуг та розташовувати на території ярмарки-виставки споруди та павільйони, необхідні для здійснення торгівлі та надання послуг.

Вказаний договір був підписаний, як механізм виконання розпорядження Одеського міського голови від 27.09.2007 року № 1033-01 Про створення постійно діючих ярмарок .

Згідно з п.1.11 зазначеного Порядку розміщення ТС під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів на строк проведення таких заходів здійснюється у порядку, встановленому органами місцевого самоврядування.

Відповідно до п.п.2.30-2.31 Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 244 від 21.10.2011 року та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.11.2011 року за № 1330/20068, у разі закінчення строку дії, анулювання паспорта прив'язки, самовільного встановлення ТС така ТС підлягає демонтажу. Розміщення ТС самовільно забороняється.

09.10.2013 року Одеська міська рада прийняла рішення № 3961-VI, яким затвердила Правила розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для провадження підприємницької діяльності у м. Одесі.

Згідно з п.1.1 Правил розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для провадження підприємницької діяльності у м. Одесі, затверджених рішенням Одеської міської ради від 09.10.2013 року № 3961-VI, метою та завданнями Правил є: запровадження єдиних процедур при розміщенні тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності та елементів торгівлі; створення сприятливих умов для здійснення господарської діяльності у сфері розміщення ТС та елементів торгівлі в комерційних цілях; упорядкування елементів міського середовища задля подолання проблем безсистемного, хаотичного розміщення та перенасиченості міського простору ТС та елементами торгівлі; створення передумов для можливості скерованого, прогнозованого розвитку міста за допомогою єдиної електронної бази даних ТС в м. Одесі; забезпечення сприятливих умов для жителів міста щодо задоволення дрібних соціально-побутових потреб шляхом користування послугами, які надаються власниками (користувачами) ТС та елементів торгівлі, що спрямовано на підвищення якості проживання, відпочинку та оздоровлення населення; планування потреб міста; застосування механізмів впливу на розвиток об'єктів інфраструктури міста; реалізація принципу організаційної єдності задля спрощення процедури отримання паспорту прив'язки.

Відповідно до п.6.1 вказаних Правил підставою для розміщення ТС в межах м. Одеси є паспорт, який надається управлінням архітектури та містобудування Одеської міської ради та договір з Управлінням розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради. Самовільне розміщення ТС та розміщення ТС на зеленій зоні -забороняється.

Згідно з п.1.4 зазначених Правил стаціонарна ТС - тимчасова споруда, яка має закрите приміщення для тимчасового перебування людей, по зовнішньому контуру має площу до ЗО кв. м та висоту не більше 4м (кіоск, павільйон тощо); паспорт прив'язки ТС (далі - паспорт) - документ, та додані до нього текстові та графічні матеріали, що визначають тип, зовнішній вигляд, конструктивно-технічні характеристики та місце розташування ТС з прив'язкою до місцевості та відображенням наявних містобудівних обмежень, а також умови інженерного забезпечення ТС; протиправно розміщена ТС - тимчасова споруда, яка характеризується хоча б однією з наступних ознак: розміщується без отримання оформленого у встановленому порядку паспорту прив'язки; розміщується без укладеного з Уповноваженим органом договору на право тимчасового користування місцями для розташування ТС, або термін дії якого закінчився; продовжує розмішуватись після закінчення терміну дії паспорту прив'язки, у тому числі у випадку анулювання паспорту прив'язки чи відмови у його продовженні або його недійсності; розміщується з недотриманням хоча б одного з визначених паспортом прив'язки параметрів щодо типу, розміру ТС та/або місце розташування якої не відповідає місцю, визначеному у паспорті прив'язки; експлуатується з порушенням вимог чинного законодавства України та цих Правил, що встановлено Уповноваженим органом.

Відповідно до п.15.4 Правил розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для провадження підприємницької діяльності у м. Одесі, затверджених рішенням Одеської міської ради від 09.10.2013 року № 3961-VI, за результатами проведених Уповноваженим органом інвентаризації та/або обстеження, складається акт, у якому фіксуються виявлені порушення. За наслідками розгляду акту фіксації та доданих до нього матеріалів Уповноважений орган вправі здійснити наступні дії: звернутися до особи, якою допущено порушення встановленого порядку розміщення та експлуатації ТС та елементу торгівлі з приписом про усунення порушень у визначений Уповноваженим органом термін; звернутись до особи, що порушує вимоги цих Правил з приписом про демонтаж протиправно розміщених ТС та елементів торгівлі; звертатись до інших органів, уповноважених здійснювати контроль за додержанням законодавства про благоустрій населених пунктів.

Згідно з ч.2 ст.21 Закону України Про благоустрій населених пунктів мала архітектурна форма - це елемент декоративного чи іншого оснащення об'єкта благоустрою. До малих архітектурних форм належать альтанки, павільйони, навіси; паркові арки (аркади) і колони (колонади);вуличні вази, вазони і амфори; декоративна та ігрова скульптура;вуличні меблі (лавки, лави, столи); сходи, балюстради;паркові містки; огорожі, ворота, грати; інформаційні стенди, дошки, вивіски; інші елементи благоустрою, визначені законодавством.

Крім того, розпорядженням Одеського міського голови № 815 від 17.08.2016 року Про скасування розпоряджень міського голови відповідно до статті 42 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у м. Одесі, затверджених рішенням Одеської міської ради від 09 жовтня 2013 року № 3961-VI, було скасовано розпорядження міського голови Про створення постійно діючих ярмарок від 27 вересня 2007 року № 1033-01, на виконання якого був підписаний договір від 07.04.2011 року між КП Міськзелентрест та ТОВ Платон-М .

Основною причиною скасування вказаного рішення було саме прийняття Одеською міською радою Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у м. Одесі, які почали регулювати відносини між органами місцевого самоврядування та суб'єктами господарювання, які виникають в процесі розміщення та експлуатації тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності та елементів торгівлі на території міста Одеси, в якому детально було описано, яка процедура має бути виконана та які дозвільні документи необхідно отримати для законного розміщення даних споруд на території міста Одеси.

За таких обставин, оскільки на момент проведення обстеження 18.01.2018 року тимчасових споруд, що знаходилися за адресою: м. Одеса, Новощіпний ряд, 25А, уповноваженим органом було виявлено порушення Правил розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для провадження підприємницької діяльності у м. Одесі, затверджених рішенням Одеської міської ради від 09.10.2013 року № 3961-VI, тому вимоги (приписи) управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради від 19.01.2018 року № 013820 про демонтаж тимчасової споруди та № 015982 про демонтаж елементу виличної торгівлі, які були прийняті у зв'язку з виявленими порушеннями, є обґрунтованими та законними.

Також, посилання позивача на наявність певних неточностей та технічних помилок в оскаржуваних вимогах (приписів) від 19.01.2018 року № 013820 та № 015982, як на підставу для їх скасування, суд вважає необґрунтованими, оскільки вони ніяким чином не змінюють змісту, суті та форми вказаних рішень, як і не спростовують факту виявлених порушень.

Таким чином, оскаржувані вимоги (приписи) від 19.01.2018 року № 013820 та № 015982 прийняті відповідачем у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України, в зв'язку з чим заявлені позивачем позовні вимоги не належать до задоволення.

Доводи позивача, якими він обґрунтовував свої позовні вимоги, не знайшли свого підтвердження впродовж розгляду справи та спростовуються наведеними в рішенні суду обставинами. Адже, згідно з ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до ч.2 ст.77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб'єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Відповідач довів суду належними та допустимими в спірних правовідносинах доказами з посиланнями на відповідні положення законодавства про необґрунтованість позовних вимог позивача.

Згідно з ч.1 ст.90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

У процесі розгляду справи не встановлено інших фактичних обставин, що мають суттєве значення для правильного вирішення спору, і доказів на підтвердження цих обставин.

Відповідно до ч.1 та ч.2 ст.6 КАС України суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.

Згідно з положеннями ст.9 Конституції України та ст.17, ч.5 ст.19 Закону України Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини суди та органи державної влади повинні дотримуватись положень Європейської конвенції з прав людини та її основоположних свобод 1950 року, застосовувати в своїй діяльності рішення Європейського суду з прав людини з питань застосування окремих положень цієї Конвенції.

Відповідно до п.58 рішення Європейського суду з прав людини у справі Серявін та інші проти України від 10.02.2010 року, заява 4909/04, Суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов'язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов'язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов'язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі Руїс Торіха проти Іспанії від 09.12.1994 року, серія A, N 303-A, п.29).

Згідно з вимогами ст.139 КАС України судові витрати не стягуються.

Керуючись Конституцією України, ст.ст.2, 77, 90, 139, 242-246, 250 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

В задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю Платон-М (Ленінградське шосе, 1/3, м. Одеса, 65031, ідентифікаційний код 37114377) до Управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради (вул. Преображенська, 60, м. Одеса, 65045, ідентифікаційний код 25830731) про визнання протиправними та скасування вимог (приписів) від 19.01.2018 року № 013820 та № 015982 - відмовити повністю.

Порядок і строки оскарження рішення визначаються ст.ст.293, 295 КАС України.

Рішення набирає законної сили в порядку і строки, встановлені ст.255 КАС України.

Повний текст рішення складено 27 лютого 2019 року.

Суддя М.М. Кравченко

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.02.2019
Оприлюднено01.03.2019
Номер документу80123514
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1540/3605/18

Рішення від 27.02.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Кравченко М.М.

Ухвала від 19.12.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Завальнюк І. В.

Ухвала від 17.12.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Кравченко М.М.

Ухвала від 05.12.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Кравченко М.М.

Постанова від 08.11.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 24.10.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 22.10.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 24.10.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 11.09.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 13.08.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Кравченко М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні