Ухвала
від 01.03.2019 по справі 400/250/19
ПЕТРІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №: 400/250/19

Провадження № 1-кс/400/58/19

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 березня 2019 року

Слідчий суддя Петрівського районного суду Кіровоградської області ОСОБА_1 при секретарі ОСОБА_2 розглянувши клопотання начальника Петрівського відділу Олександрійської місцевої прокуратури Кіровоградської області ОСОБА_3 по кримінальному провадженню № 12019120260000036про тимчасовий доступ до речей і документів, -

ВСТАНОВИВ:

Начальник Петрівськоговідділу Олександрійськоїмісцевої прокуратуриКіровоградської області ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів.

Клопотання мотивоване тим, що у провадженні СВ Петрівського ВП Долинського ВП ГУНП в Кіровоградській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12019120260000036 від 15.02.2019 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що 14.02.2019 року до Петрівського ВП Долинського ВП ГУНП в Кіровоградській області надійшла заява від громадянина ОСОБА_4 , згідно якої у 2018 році службові особи Комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_1 », шляхом зловживання службовим становищем, здійснили привласнення бюджетних коштів шляхом внесення неправдивих відомостей до актів приймання-передачі виконаних робіт, що виділялись для проведення капітального ремонту покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 на суму 29825 грн., тим самим вчинили кримінальне правопорушення, передбачене ч.2 ст.191 КК України.

В ході проведення досудового розслідування встановлено наступне.

05.12.2018 року між Комунальною установою « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ФОП ОСОБА_5 укладено договір №531 на суму 919999 грн. 36 коп. по капітальному ремонту спортивного залу ІНФОРМАЦІЯ_2 .

17.08.2018 року між Комунальною установою « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в особі директора ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_5 укладено договір №327 на суму 199366, 58 грн. по наданню послуг з поточного ремонту альтанки, освітлення, благоустрою.

07.11.2018 року між Комунальною установою « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в особі директора ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_5 укладено договір №469 на суму 199890,07 грн. по наданню послуг з поточного ремонту коридору початкової ланки ІНФОРМАЦІЯ_2 .

27.08.2018 року між Комунальною установою « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в особі директора ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_5 укладено договір №323 на суму 199824,30 грн. по наданню послуг з поточного ремонту класних кімнат початкової ланки ІНФОРМАЦІЯ_2 .

13.06.2018 року між Комунальною установою « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в особі директора ОСОБА_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » укладено договір по капітальному ремонту покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 .

09.11.2018 року між Комунальною установою « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в особі директора ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_7 укладено договір №204/2018 щодо виконання робіт з вогнегасного обробляння дерев`яних конструкцій на об`єкті «Капітальний ремонт покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

З метою проведення повного, всебічного та об`єктивного розслідування кримінального провадження за №12019120260000036 від 15.02.2019 року прокурором у кримінальному провадженні начальником Петрівського відділу Олександрійської місцевої прокуратури ОСОБА_3 , 18.02.2019 року директору комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_6 направлено запит №06-48 вих19 про надання інформації, а саме належним чином завірених копій, або оригіналів документів:

- договору №531 від 05.12.2018 року, укладеному між Комунальною установою « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ФОП ОСОБА_5 на суму 919999 грн. 36 коп. по капітальному ремонту спортивного залу ІНФОРМАЦІЯ_2 ;

- договору №327 від 17.08.2018 року, укладеного між Комунальною установою « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ФОП ОСОБА_5 на суму 199366, 58 грн. по наданню послуг з поточного ремонту альтанки, освітлення, благоустрою;

- договору №469 віл 07.11.2018 року, укладеного між Комунальною установою « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ФОП ОСОБА_5 на суму 199890,07 грн. по наданню послуг з поточного ремонту коридору початкової ланки ІНФОРМАЦІЯ_2 ;

- договору №323 27.08.2018 року, укладеного між Комунальною установою « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ФОП ОСОБА_5 на суму 199824,30 грн. по наданню послуг з поточного ремонту класних кімнат початкової ланки ІНФОРМАЦІЯ_5 ;

- договору №12-06-06/18 від 13.06.2018 року, укладеного між Комунальною установою « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »;

- договору №204/2018 від 09.11.2018 року, укладеного між Комунальною установою « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ФОП ОСОБА_7 щодо виконання робіт з вогнегасного обробляння дерев`яних конструкцій;

а також документів до вищезазначених договорів, а саме:

-проектно-кошторисної документації, об`єктних, зведених, локальних кошторисів;

експертних звітів;

-робочих проектів;

-декларацій про початок виконання будівельних робіт;

-договорів на виконання робіт по авторському нагляду;

-договірних цін;

- договорів підряду на технічний нагляд за будівельними роботами;

- актів прийому-передачі виконаних підрядних робіт (Ф КБ-2), ресурсних відомостей;

- довідок про вартість виконаних робіт та витрати (Ф КБ-3);

- підсумкових відомостей ресурсів;

- дефектних актів;

- актів на приховані роботи;

- загальних журналів робіт;

- рахунків на оплату, платіжних доручень, банківських виписок, квитанцій, щодо перерахування бюджетних коштів за вищевказаними договорами.

Згідно відповіді Комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_1 » №1-32/17/1 від 22.02.2019 року у КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » відсутні підстави для надання відповідної інформації Петрівському відділу Олександрійської місцевої прокуратури.

Враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що документи, які перебувають у володінні Комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) мають суттєве значення для встановлення важливих обставин та способу вчинення зазначеного кримінального правопорушення, являються речовими доказами та потрібні для проведення економічної та почеркознавчої експертизи, з метою недопущення або можливого пошкодження екземплярів документів, підміни документів, внесення до них змін, що унеможливить подальше проведення перевірки або суттєво вплине на її результати, тому виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до зазначених вище документів та можливість їх вилучити.

Розглянувши клопотання та додані до нього документи, вивчивши матеріали кримінального провадження № 12019120260000036, вважаю клопотання таким, що підлягає задоволенню, виходячи з наступних підстав.

Згідно ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Представлені до суду матеріали та наведені вище обставини дають достатні підстави вважати, що інформація про яку йдеться у клопотанні, перебуває у володінні

Комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та має значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні і хоча і є охоронюваною законом таємницею, проте іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цієї інформації, є неможливим.

Враховуючи викладене слід надати тимчасовий доступ до речей і документів інформації, яка знаходиться у володінні Комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Керуючись ст.ст. 159-164 КПК України, -

ПОСТАНОВИВ:

Надати дозвіл начальнику Петрівського відділу Олександрійської місцевої прокуратури Кіровоградської області раднику юстиції ОСОБА_3 , слідчому СВ Петрівського ВП Долинського ВП ГУНП в Кіровоградській області капітану поліції ОСОБА_8 , а також за дорученням оперативним працівникам УЗЕ в Кіровоградській області ДЗЕ НПУ, на тимчасовий доступ до речей і документів, які знаходяться у володінні Комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) із можливістю тимчасового вилучення оригіналів наступних документів:

- договору №531 від 05.12.2018 року, укладеному між Комунальною установою « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ФОП ОСОБА_5 на суму 919999 грн. 36 коп. по капітальному ремонту спортивного залу ІНФОРМАЦІЯ_2 ;

- договору №327 від 17.08.2018 року, укладеного між Комунальною установою « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ФОП ОСОБА_5 на суму 199366, 58 грн. по наданню послуг з поточного ремонту альтанки, освітлення, благоустрою;

- договору №469 віл 07.11.2018 року, укладеного між Комунальною установою « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ФОП ОСОБА_5 на суму 199890,07 грн. по наданню послуг з поточного ремонту коридору початкової ланки ІНФОРМАЦІЯ_2 ;

- договору №323 27.08.2018 року, укладеного між Комунальною установою « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ФОП ОСОБА_5 на суму 199824,30 грн. по наданню послуг з поточного ремонту класних кімнат початкової ланки ІНФОРМАЦІЯ_5 ;

- договору №12-06-06/18 від 13.06.2018 року, укладеного між Комунальною установою « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »;

- договору №204/2018 від 09.11.2018 року, укладеного між Комунальною установою « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ФОП ОСОБА_7 щодо виконання робіт з вогнегасного обробляння дерев`яних конструкцій;

а також документів до вищезазначених договорів, а саме:

-проектно-кошторисної документації, об`єктних, зведених, локальних кошторисів;

експертних звітів;

-робочих проектів;

-декларацій про початок виконання будівельних робіт;

-договорів на виконання робіт по авторському нагляду;

-договірних цін;

- договорів підряду на технічний нагляд за будівельними роботами;

- актів прийому-передачі виконаних підрядних робіт (Ф КБ-2), ресурсних відомостей;

- довідок про вартість виконаних робіт та витрати (Ф КБ-3);

- підсумкових відомостей ресурсів;

- дефектних актів;

- актів на приховані роботи;

- загальних журналів робіт;

- рахунків на оплату, платіжних доручень, банківських виписок, квитанцій, щодо перерахування бюджетних коштів за вищевказаними договорами.

Строк дії ухвали не може перевищувати одного місяця з дня її постановлення, тобто з 01 березня 2019 року по 30 березня 2019 року.

Роз`яснити, що юридична особа, яка зазначена в ухвалі слідчого судді про тимчасовий доступ до речей і документів як володілець речей або документів, зобов`язана надати тимчасовий доступ до зазначених в ухвалі речей і документів особі, зазначеній у відповідній ухвалі слідчого судді.

У разі невиконання даної ухвали слідчий суддя має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя( підпис )

З оригіналом згідно

Слідчий суддя Петрівського районного суду ОСОБА_1

СудПетрівський районний суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення01.03.2019
Оприлюднено14.02.2023
Номер документу80186900
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —400/250/19

Ухвала від 06.03.2019

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Фульга А. П.

Ухвала від 01.03.2019

Кримінальне

Петрівський районний суд Кіровоградської області

Колесник С. І.

Ухвала від 01.02.2019

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Фульга А. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні