Рішення
від 18.02.2019 по справі 460/3091/18
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

18 лютого 2019 року м. Рівне №460/3091/18 Рівненський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Щербакова В.В. розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом

Заступника керівника Сарненської місцевої прокуратури в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області, Навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І ступеня» №1 Вараської міської ради Рівненської області доУправління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради Вараської міської ради Рівненської області про визнання бездіяльності протиправною, зобов'язання вчинення певних дій, - В С Т А Н О В И В:

Заступник керівника Сарненської місцевої прокуратури звернувся до Рівненського окружного адміністративного суду в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області, Навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І ступеня» №1 Вараської міської ради Рівненської області з позовом до Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради, Вараської міської ради Рівненської області про визнання бездіяльності Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради протиправною щодо невжиття в межах компетенції заходів, направлених на забезпечення безпеки в Навчально-виховному комплексі «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І ступеня» №1 Вараської міської ради Рівненської області, та зобов'язання вчинення дій щодо вжиття таких заходів шляхом розроблення пропозиції про встановлення бюджетних асигнувань, необхідних для усунення порушень вимог протипожежної безпеки; визнання бездіяльності Вараської міської ради Рівненської області протиправною щодо незабезпечення пожежної безпеки в Навчально-виховному комплексі «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І ступеня» №1 Вараської міської ради Рівненської області, відповідно до вимог ч.3 ст.55 Кодексу цивільного захисту України, та зобов'язання вчинення дій щодо вжиття таких заходів шляхом вирішення в межах компетенції питання щодо виділення коштів, необхідних для усунення порушень протипожежної безпеки.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилався на те, що Сарненською місцевою прокуратурою за результатами вивчення матеріалів перевірок територіальних підрозділів ДСНС в області виявлено ряд порушень вимог пожежної безпеки у загальноосвітніх навчальних закладах м. Вараш Рівненської області, що створює потенційну загрозу життю та здоров'ю дітей порушує їх права на безпечні та нешкідливі умови навчання та виховання. Зокрема, встановлено, що навчально-виховний комплекс "Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І ступеня" №1 Вараської міської ради тривалий час функціонує з суттєвими порушеннями пожежної безпеки. Незважаючи на ці факти, Вараською міською радою Рівненської області, а також посадовими особами Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради не вжито належних та дієвих заходів щодо їх усунення. Вараським міським сектором ГУ ДСНС у Рівненській області під час проведення з 14.05.2018 по 18.05.2018 позапланової перевірки з питань дотримання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки Навчального закладу, встановлено грубі порушення у цій сфері, які зафіксовано в акті №10 від 18.05.2018. 18.05.2018 завідувачу НВК №1 ОСОБА_1 винесений припис №9 про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки. Крім того, у період з 01.10.2018 по 05.10.2018 Вараським міським сектором ГУ ДСНС у Рівненській області проведено позапланову перевірку в НВК №1 щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки. За результатами перевірки, які викладені в акті №39, встановлено, що із усіх порушень, виявлених при попередній перевірці усунуто лише одне порушення. У зв'язку з не усуненням порушень, що були виявлені попередньою перевіркою, невиконанням припису №9, директора НВК №1 притягнуто до адміністративної відповідальності. За результатами перевірки , винесено припис №36 від 05.10.2018. Зазначає, що вказані порушення мають систематичний характер. У зв'язку з чим, просив позовні вимоги задовольнити у повному обсязі.

Ухвалою суду від 18.12.2018 позовна заява прийнята до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі та призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) учасників справи. Відповідачу встановлено строк для подання відзиву на позов.

Від відповідача 1 - надійшла заява зі змісту якої вбачається, що Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради Рівненської області проти позову не заперечує та позовні вимоги визнає в повному обсязі, просить розгляд справи провести без участі представника відповідача.

У встановлений судом строк відповідачем 2 - Вараською міською радою Рівненської області до суду подано відзив, у якому він заперечив проти задоволення позовних вимог. Відзив обґрунтовано тим, що прокурор не уповноважений на звернення до суду в даному випадку.

Позивач подав відповідь на відзив в якому з посиланням на норми чинного законодавства наводить аргументи, аналогічні викладеним у позові.

Відповідач, заперечень на відповідь на відзив не подав.

Ухвалою суду від 07.02.2019 суд ухвалив перейти до розгляду справи в порядку письмового провадження.

Суд дослідив матеріали і обставини справи та встановив наступне.

Сарненською місцевою прокуратурою за результатами вивчення матеріалів перевірок територіальних підрозділів ДСНС в області виявлено ряд порушень вимог пожежної безпеки у загальноосвітніх навчальних закладах м. Вараш Рівненської області, що створює потенційну загрозу життю та здоров'ю дітей та порушує їх права на безпечні та нешкідливі умови навчання та виховання.

Зокрема, навчально-виховний комплекс Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І ступеня №1 Вараської міської ради (далі - НВК № 1), тривалий час функціонує з суттєвими порушеннями пожежної безпеки.

У період з 14.05.2018 по 18.05.2018 Вараським міським сектором ГУ ДСНС у Рівненській області проведено позапланову перевірку НВК №1 з питань дотримання законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки.

За результатами проведеної перевірки встановлено численні грубі порушення вимог законодавства пожежної безпеки в діяльності закладу, що зафіксовано в акті № 10 від 18.05.2018.

18.05.2018 Вараським міським сектором ГУ ДСНС у Рівненській області завідувачу НВК № 1 ОСОБА_1 винесено припис № 9 про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки від 18.05.2018. Приписом встановлено строк усунення встановлених позаплановою перевіркою порушень до 18.08.2018.

Зокрема запропоновано усунути наступні порушення: пофарбувати стаціонарну зовнішню драбину; демонтувати або надати результати випробувань з визначеними показниками пожежної небезпеки матеріалів опорядження (облицювання) стін та стелі у тамбурі; замінити у дверях на шляхах евакуації скло на таке, що при руйнуванні не дає скалки; заповнити отвір в протипожежній перешкоді, які відокремлює електрощитову (примішення відділити проти пожежними дверима з нормативним зазначенням межі вогнестійкості); обладнати приміщення системами протипожежного захисту відповідно до вимог нормативних документів.

Відповідно до інформації з НВК №1, на виконання вищезазначеного припису, у закладі розпочато роботу по заміні дверей зі скляними вставками на шлях евакуації по групах та класах. У електрощитовій відбулась заміна дверей на такі, що відповідають вимогам пожежної безпеки.

Крім того, згідно перспективного плану розвитку освітньої галузі міста Вараша на 2018-2022 роки, затвердженого наказом управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради № 67 від 30.03.2018, зазначено, що у 2018 році освітня галузь потребує додаткових коштів на оплату праці педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів (шкіл) - 15 035 900,00 грн. ( в т.ч. за рахунок залишку освітньої субвенції з минулих періодів -7 356 400,00 грн.). Проте, у вищезазначеному плані нічого не вказано про необхідність додаткового фінансування цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки закладів освіти, в тому числі НВК № 1. Крім того, згідно перспективного плану-графіка встановлення пожежної сигналізації по закладах освіти м. Вараша на 2018-2022 роки, встановлення пожежної сигналізації у НВК № 1 заплановано лише на 2020 рік.

У період з 01.10.2018 по 05.10.2018 Вараським міським сектором ГУ ДСНС у Рівненській області проведено позапланову перевірку в НВК №1 щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки.

Згідно акта № 39 позапланової перевірки щодо додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки відносно НВК № 1, яка тривала з 01.10.2018 - 05.10.2018, встановлено, що із усіх порушень, виявлених при попередній перевірці усунуто лише одне - влаштування незаповненого отвору в протипожежній перешкоді, яка відокремлює електрощитову (приміщення не відділено протипожежними дверима з нормованим значенням межі вогнестійкості).

У зв'язку із неусуненням порушень, що були виявлені попередньою перевіркою, невиконанням припису № 9, директора НВК № 1 притягнуто до адміністративної відповідальності, згідно постанови про накладення адміністративного стягнення серії РВ № 37 від 03.10.2018 за ст. 188-8 КУпАП. Директора НВК № 1 ознайомлено із постановою.

Вараським міським сектором Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області, за результатами позапланової перевірки, яка тривала з 01.10.2018-05.10.2018, винесено припис №36 від 05.10.2018, згідно якого необхідно усунути наступні порушення: пофарбувати стаціонарну зовнішню драбину, демонтувати або надати результати випробувань з визначеними показниками пожежної небезпеки матеріалів опорядження стін та стелі у тамбурі, обладнати приміщення системами протипожежного захисту відповідно до вимог нормативних документів.

Жодних зауважень чи заперечень щодо проведення перевірки та правильності складання акту від керівництва НВК № 1 не надійшло.

Крім того, вищезазначені порушення мають систематичний характер та не усуваються НВК № 1 впродовж декількох років. Про вказаний факт свідчить припис № 41, внесений Вараським міським сектором Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області, за результатами позапланової перевірки, яка тривала з 15.08.2016 - 19.08.2016 та припис № 13, внесений Вараським міським сектором Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області, за результатами позапланової перевірки, яка тривала з 01.08.2017- 11.08.2017.

Згідно вказаних приписів, Вараським міським сектором Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій в Рівненській області до НВК № 1 ставилась вимога обладнати приміщення системами протипожежного захисту відповідно до вимог нормативних документів та пофарбувати стаціонарну зовнішню драбину. Проте, упродовж 2016-2018 років, вищезазначені порушення не усуваються в повному обсязі.

Вирішуючи даний спір та надаючи правову оцінку встановленим обставинам, суд виходить з такого.

Відповідно до ч. 3 ст. ст. 16 Закону України Про загальну середню освіту організація освітнього процесу має забезпечувати безпечні та нешкідливі умови здобуття освіти.

У статті 7 Кодексу цивільного захисту визначено основні принципи здійснення цивільного захисту, зокрема - гарантування та забезпечення державою конституційних прав громадян на захист життя, здоров'я та власності.

Статтею 4 Закону України Про охорону дитинства система заходів щодо охорони дитинства в Україні включає в тому числі, забезпечення належних умов для охорони здоров'я, навчання, виховання, фізичного, психічного, соціального, духовного та інтелектуального розвитку дітей.

Згідно ч. 3 ст.55 Кодексу цивільного захисту України забезпечення пожежної безпеки суб'єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб'єктів господарювання.

Відповідно до п. 4, 5 Правил пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України, затверджених наказом Міністерства освіти та науки України № 974 від 15.08.2016, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 08.09.2016 за № 1229/29359 передбачено, що пожежна безпека в закладах та установах забезпечується шляхом проведення організаційних і практичних заходів та використання технічних засобів, спрямованих на запобігання пожежам, забезпечення безпеки учасників навчально-виховного процесу, зниження можливих майнових втрат і зменшення негативних екологічних наслідків у разі їх виникнення, створення умов для успішного гасіння пожеж.

Забезпечення пожежної безпеки в закладах та установах покладається на їх власників або уповноважені ними органи, керівників (ректори, директори, начальники, завідувачі) (далі - керівники навчальних закладів та установ), керівників структурних підрозділів (факультети, кафедри, лабораторії, навчальні кабінети, цехи, склади, бібліотеки, архіви, майстерні тощо) відповідно до законодавства.

Крім того, згідно з п.п.1,2 Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 №1417 (далі за текстом ППБУ), ці Правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель та споруд. Ці Правила є обов'язковими для виконання суб'єктами господарювання, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах.

Згідно з пунктами 1.1, 1.2. Статуту навчально-виховного комплексу дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І ступеня №1, затвердженого рішенням Вараської міської ради № 822 від 09.06.2017 (надалі - Статут), навчально-виховний комплекс дошкільний навчальний заклад - загальноосвітня школа 1 ступеня №1 - є юридичною особою, головною метою якої є забезпечення реалізації права на здобуття дошкільної та початкової освіти, задоволення потреб у нагляді, догляді, оздоровленні, а в разі потреби - корекції фізичного та (або) розумового розвитку, інклюзії та реабілітації, вихованні та навчанні дітей дошкільного віку, учнів, створення умов для їх фізичного, розумового та духовного розвитку.

Відповідно до п.п. 1.1., 1.4 Статуту, НВК №1 передано у комунальну власність на підставі рішення Кузнецовської міської ради Рівненської області від 14.09.2000 за № 109 Про формування комунальної власності , засновником навчально-виховного комплексу е Вараська міська рада, яка здійснює її фінансування, матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням та матеріалами, організовує будівництво та ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей, учнів.

Пунктом 1.9 Статуту передбачено, що НВК №1 несе відповідальність перед особою, суспільством і державою за безпечні умови навчально-виховного процесу.

Згідно з пунктом 1 Положення про Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради, затвердженого рішенням Вараської міської ради № 821 від 09.06.2017 (надалі - Положення), управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради є виконавчим органом Вараської міської ради, який утворюється Вараською міською радою та є підзвітним і підконтрольним раді, підпорядковується виконавчому комітету Вараської міської ради та міському голові, а з питань здійснення делегованих йому повноважень є підконтрольним управлінню освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації.

Пунктом 1.4 Положення передбачено, що управління освіти є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в установах банків, органах казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, власні бланки.

Відповідно до пунктів 2.3, 2.5., 2.10 Положення, до основних завдань Управління входить створення умов для здобуття громадянами дошкільної, повної загальної середньої та позашкільної освіти, навчально-методичне керівництво та інспектування дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів, що знаходяться в місті Вараші і є комунальною власністю, організація їх фінансового забезпечення та зміцнення матеріальної бази; координація діяльності цих навчальних закладів, а також навчальних закладів інших форм власності (при наявності); забезпечення соціального захисту, охорони життя, здоров'я та захисту прав учасників навчально-виховного процесу у підпорядкованих навчальних закладах міста.

Згідно з пунктами 3.4.1, 3.4.2, 3.5.3 Положення, до основних функцій Управління відповідно до покладених на нього завдань, належить сприяння фінансовому забезпеченню існуючої мережі підпорядкованих навчальних закладів та установ освіти; надання пропозиції щодо обсягів бюджетного фінансування підпорядкованих навчальних закладів та установ освіти, які перебувають у комунальній власності, аналізує їх використання; здійснює контроль за дотриманням правил техніки безпеки, протипожежної безпеки і санітарного режиму в підпорядкованих навчальних закладах та вживає заходів щодо надання практичної допомоги у проведенні відповідної роботи.

Відповідно до ст. 43 Конституції України, ч. 2 ст. 153 Кодексу законів про працю України, ст. 26 Закону України Про освіту , ст. 22 Закону України Про загальну середню освіту забезпечення безпечних і нешкідливих умов навчання, праці та виховання у закладах освіти покладається на їх власника або уповноважений ним орган, керівника закладу.

Згідно із підпунктами 1, 3, 8, 13, 19, 21, 22, 23 пункту 1 статті 20 Кодексу цивільного захисту України на суб'єкта господарювання покладається обов'язок: забезпечення виконання заходів у сфері цивільного захисту на об'єктах суб'єкта господарювання; розміщення інформації про заходи безпеки та відповідну поведінку населення у разі виникнення аварії; здійснення навчання працівників з питань цивільного захисту, у тому числі правилам техногенної та пожежної безпеки; здійснення за власні кошти заходів цивільного захисту, що зменшують рівень ризику виникнення надзвичайних ситуацій; розроблення заходів щодо забезпечення пожежної безпеки, впровадження досягнень науки і техніки, позитивного досвіду із зазначеного питання; забезпечення виконання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, а також виконання вимог приписів, постанов та розпоряджень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки; утримання у справному стані засобів цивільного та протипожежного захисту, недопущення їх використання не за призначенням; здійснення заходів щодо впровадження автоматичних засобів виявлення та гасіння пожеж і використання для цієї мети виробничої автоматики.

Державний нагляд (контроль) у сфері загальної середньої освіти здійснюється відповідно до ст. 40 Закону України Про освіту .

Статтею 32 Закону України Про місцеве самоврядування визначено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать: повноваження і щодо управління закладами освіти, охорони здоров'я, культури, фізкультури і спорту, оздоровчими закладами, які залежать територіальним громадам або передані їм, молодіжними підлітковими закладами за місцем проживання, організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення.

Згідно з ч. 1 ст. 17 Закону України Про місцеве самоврядування відносини органів місцевого самоврядування з підприємствами, установами та організаціями, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад, будуються на засадах їх підпорядкованості, підзвітності та підконтрольності органам місцевого самоврядування.

Статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені конституцією та законами України.

Статтею 53 Конституції України передбачено, що держава забезпечує розвиток дошкільної, повної загальної середньої, позашкільної освіти, професійно-технічної, вищої і післядипломної освіти.

Частиною 1 статті 2 КАС України визначено, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно з частин 1, 2 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ст.23 Закону України Про прокуратуру від 14.10.2014 №1697-VII, представництво прокурором інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні процесуальних та інших дій, спрямованих на захист інтересів громадянина або держави, у випадках та порядку, встановлених законом. Прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб'єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.

Згідно з ч.5 ст.53 КАС України, у разі відкриття провадження за позовною заявою, поданою прокурором в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати функції держави у спірних правовідносинах, зазначений орган набуває статусу позивача. У разі відсутності такого органу або відсутності у нього повноважень щодо звернення до суду прокурор зазначає про це в позовній заяві і в такому разі прокурор набуває статусу позивача.

Враховуючи викладене, суд вважає протиправною поведінку відповідачів, що виразилась у бездіяльності відповідачів щодо вирішення питань забезпечення протипожежної безпеки у навчальною закладі. Однак, за результатами вирішення публічно-правого спору, суд дійшов висновку про наявність підстав для часткового задоволення позовних вимог шляхом зобов'язання вчинити певні дії.

Сплачений позивачем судовий збір з відповідачів судом не стягується, оскільки відповідно до ч. 2ст. 139 КАС України при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз. Рішень про залучення свідків, проведення експертиз під час судового розгляду справи не приймалось.

Керуючись статтями 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

В И Р І Ш И В :

Адміністративний позов заступника керівника Сарненської місцевої прокуратури (вул.Демократична, 32, м.Сарни, Сарненський район, Рівненська область, 34500, ідентифікаційний код 02910077), в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області (вул.Гетьмана Полуботка, 37, м.Рівне, 33024, ідентифікаційний код 38610634), Навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І ступеня» №1 Вараської міської ради Рівненської області (м-н Будівельників, 41 м.Вараш, Рівненська обл., 34400, ідентифікаційний код 35452594) до Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради (м-н Вараш, буд.41, м.Вараш, Рівненська область, 34400, ідентифікаційний код 04590731), Вараської міської ради Рівненської області (майдан Незалежності, 1, м.Вараш, Рівненська обл., 34400, ідентифікаційний код 35056612) про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити частково.

Зобов'язати Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради (м-н Вараш, буд.41, м.Вараш, Рівненська область, 34400, ідентифікаційний код 04590731) вжити заходи в межах компетенції, направлені на забезпечення пожежної безпеки в Навчально-виховному комплексі «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І ступеня» №1 Вараської міської ради Рівненської області шляхом розроблення пропозиції про встановлення бюджетних асигнувань, необхідних для усунення порушень вимог протипожежної безпеки.

Зобов'язати Вараську міську раду Рівненської області (майдан Незалежності, 1, м.Вараш, Рівненська обл., 34400, ідентифікаційний код 35056612) вжити заходи спрямовані на забезпечення пожежної безпеки в Навчально-виховному комплексі «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І ступеня» №1 Вараської міської ради Рівненської області шляхом вирішення в межах компетенції питання щодо виділення коштів, необхідних для усунення порушень протипожежної безпеки.

У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повний текст рішення складений 05 березня 2019 року.

Суддя Щербаков В.В.

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.02.2019
Оприлюднено06.03.2019
Номер документу80229825
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —460/3091/18

Рішення від 18.02.2019

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Щербаков В.В.

Ухвала від 07.02.2019

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Щербаков В.В.

Ухвала від 25.01.2019

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Щербаков В.В.

Ухвала від 18.12.2018

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Щербаков В.В.

Постанова від 13.07.2018

Кримінальне

Яворівський районний суд Львівської області

Карпин І. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні