ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
Іменем України
07 березня 2019 рокуСєвєродонецькСправа № 360/86/19
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Чернявська Т.І., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) справу за позовом Головного управління ДФС у Луганській області до товариства з обмеженою відповідальністю «Гарленд» про стягнення коштів в рахунок погашення податкового боргу з податку на додану вартість в сумі 3123,42 грн,
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 08 січня 2019 року відкрито провадження в адміністративній справі № 360/86/19 за позовом Головного управління ДФС у Луганській області (далі - позивач, ГУ ДФС у Луганській області) до товариства з обмеженою відповідальністю «Гарленд» (далі - відповідач), в якому позивач просить стягнутина користь бюджету кошти товариства з обмеженою відповідальністю «Гарленд» з рахунків платника податків у банках, які його обслуговують, та з рахунків товариства з обмеженою відповідальністю «Гарленд» у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, в рахунок погашення податкового боргу з податку на додану вартість в загальній сумі 3123,42 грн.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що 13 березня 2018 року посадовою особою Головного управління ДФС у Луганській області проведено камеральну перевірку відповідача з питань неподання, своєчасності подання податкової звітності з податку на додану вартість за січень 2018 року, за результатами якої складено акт від 13 березня 2018 року № 567/12-32-12-06/40105650, у висновках якого встановлено порушення відповідачем підпункту 49.18.1 пункту 49.18 статті 49 та пункту 203.1 статті 203 Податкового кодексу України в частині неподання податкової звітності з податку на додану вартість за січень 2018 року (граничний термін подання - 20 лютого 2018 року). На підставі акта від 13 березня 2018 року № 567/12-32-12-06/40105650 Головним управлінням ДФС у Луганській області прийнято податкове повідомлення-рішення від 25 квітня 2018 року за № НОМЕР_1, яким до відповідача застосовано штрафні (фінансові) санкції в сумі 170,00 грн.
13 квітня 2018 року посадовою особою Головного управління ДФС у Луганській області проведено камеральну перевірку відповідача з питань неподання, своєчасності подання податкової звітності з податку на додану вартість за лютий 2018 року, за результатами якої складено акт від 13 квітня 2018 року № 987/12-32-12-06/40105650, у висновках якого встановлено порушення, аналогічні викладеним у акті від 13 березня 2018 року № 567/12-32-12-06/40105650. На підставі акта від 13 квітня 2018 року № 987/12-32-12-06/40105650 Головним управлінням ДФС у Луганській області прийнято податкове повідомлення-рішення від 25 травня 2018 року за № НОМЕР_2, яким відповідачу збільшено суму грошового зобов'язання за платежем «Податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг)» в сумі 1020,00 грн (штрафні санкції).
Також Головним управлінням ДФС у Луганській області встановлено неподання відповідачем податкової звітності з податку на додану вартість і за березень 2018 року, про що складено акт від 18 травня 2018 року № 1462/12-32-12-06/40105650. За результатами акта від 18 травня 2018 року № 1462/12-32-12-06/40105650 позивачем до товариства з обмеженою відповідальністю «Гарленд» застосовано штрафні санкції у розмірі 1020,00 грн, про що 10 липня 2018 року винесено податкове повідомлення-рішення № НОМЕР_3.
Крім того, за результатами акта камеральної перевірки товариства з обмеженою відповідальністю «Гарленд» з питань неподання, своєчасності подання податкової звітності з податку на додану вартість за червень 2018 року, в ході якої встановлено порушення платником податків вказаних норм законодавства, 07 серпня 2018 року Головним управлінням ДФС у Луганській області винесено податкове повідомлення-рішення № НОМЕР_4 про застосування до відповідача штрафних (фінансових) санкцій на підставі пункту 120.1 статті 120 Податкового кодексу України в сумі 1020,00 грн.
Вказані акти камеральних перевірок та податкові повідомлення-рішення були направлені рекомендованими листами з повідомленням на адресу відповідача. Проте, поштові відправлення були повернуті поштою у зв'язку з неможливістю вручення. Оскільки відповідачем відповідно до статті 56 Податкового кодексу України не порушено процедур адміністративного узгодження податкового зобов'язання, визначеного податковими повідомленнями-рішеннями, сума податкового зобов'язання за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) з податку на додану вартість є узгодженою.
Загальна сума нарахованих позивачем штрафних (фінансових) санкцій становить 3230,00 грн. Частина боргу в сумі 106,58 грн погашена за рахунок переплати, яка обліковувалась в інтегрованій картці відповідача за платежем 14010100. Таким чином, станом на 17 грудня 2018 року сума податкового боргу товариства з обмеженою відповідальністю «Гарленд» з податку на додану вартість складає 3123,42 грн.
Позивачем відповідно до вимог статті 59 Податкового кодексу України направлено відповідачу поштою податкову вимогу форми «Ю» від 19 липня 2018 року № 14651-17, яка відповідно до вимог Податкового кодексу України вважається врученою відповідачу 25 липня 2018 року.
З посиланням на норми підпункту 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 та статті 95 Податкового кодексу України, позивач просить стягнути кошти з рахунків платника податків у банках та з рахунку в системі електронного адміністрування податку на додану вартість у рахунок погашення податкового боргу відповідача.
Ухвалою від 08 січня 2019 року про відкриття провадження в адміністративній справі суд вирішив розглядати дану справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) (арк. спр. 1-3).
Поштове відправлення із ухвалою суду від 08 січня 2019 року про відкриття провадження в адміністративній справі, направлене на адресу товариства з обмеженою відповідальністю «Гарленд» , повернуто у зв'язку не врученням адресату (арк. спр. 61). Відповідно до положень частини шостої статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статті 90 КАС України, судом встановлено таке.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Гарленд» (ідентифікаційний код 40105650) зареєстроване юридичною особою, знаходиться у місті Сєвєродонецьку Луганської області та перебуває на обліку у державній податковій інспекції у м. Сєвєродонецьку Головного управління ДФС у Луганській області як платник податків, про що свідчать витяг з реєстраційних та облікових даних платника податків та витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 08 січня 2019 року № НОМЕР_5 (арк. спр. 9-11, 55-57).
Товариство з обмеженою відповідальністю Гарленд з 01 листопада 2017 року зареєстровано платником податку на додану вартість з присвоєнням індивідуального податкового номеру 401056512148, про що свідчать дані Реєстру платників податку на додану вартість на офіційному веб-сайті Державної фіскальної служби України (https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/pdv) (арк. спр. 68).
13 березня 2018 року посадовою особою Головного управління ДФС у Луганській області проведено камеральну перевірку відповідача з питань неподання, своєчасності подання податкової звітності з податку на додану вартість за січень 2018 року, за результатами якої складено акт від 13 березня 2018 року № 567/12-32-12-06/40105650, у висновках якого встановлено порушення відповідачем підпункту 49.18.1 пункту 49.18 статті 49 та пункту 203.1 статті 203 Податкового кодексу України в частині неподання податкової звітності з податку на додану вартість за січень 2018 року (граничний термін подання - 20 лютого 2018 року) (арк. спр. 19-20).
На підставі акта від 13 березня 2018 року № 567/12-32-12-06/40105650 Головним управлінням ДФС у Луганській області винесено податкове повідомлення-рішення від 25 квітня 2018 року за № НОМЕР_1, яким до відповідача застосовано штрафні (фінансові) санкції в сумі 170,00 грн (арк. спр. 22).
Податкове повідомлення-рішення від 25 квітня 2018 року за № НОМЕР_1 направлено платнику податків рекомендованим листом та повернуто за зворотною адресою за закінченням встановленого терміну зберігання (арк. спр. 23).
13 квітня 2018 року посадовою особою Головного управління ДФС у Луганській області проведено камеральну перевірку відповідача з питань неподання, своєчасності подання податкової звітності з податку на додану вартість за лютий 2018 року, за результатами якої складено акт від 13 квітня 2018 року № 987/12-32-12-01/40105650, у висновках якого встановлено порушення підпункту 49.18.1 пункту 49.18 статті 49 та пункту 203.1 статті 203 Податкового кодексу України в частині неподання податкової звітності з податку на додану вартість за лютий 2018 року (арк. спр. 24-26).
На підставі акта від 13 квітня 2018 року № 987/12-32-12-01/40105650 Головним управлінням ДФС у Луганській області прийнято податкове повідомлення-рішення від 25 травня 2018 року за № НОМЕР_2, яким відповідачу збільшено суму грошового зобов'язання за платежем «Податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг)» в сумі 1020,00 грн (штрафні санкції) (арк. спр. 28).
Податкове повідомлення-рішення від 25 травня 2018 року № НОМЕР_2 направлено платнику податків рекомендованим листом та повернуто за зворотною адресою із зазначеннням, що отримувач за вказаною адресою не проживає (арк. спр. 29).
18 травня 2018 року посадовою особою Головного управління ДФС у Луганській області проведено камеральну перевірку відповідача з питань неподання, своєчасності подання податкової звітності з податку на додану вартість за березень 2018 року, за результатами якої складено акт від 18 травня 2018 року № 1462/12-32-12-06/40105650, у висновках якого встановлено неподання відповідачем податкової звітності з податку на додану вартість за березень 2018 року, чим порушено вимоги підпункту 49.18.1 пункту 49.18 статті 49 та пункту 203.1 статті 203 Податкового кодексу України (арк. спр. 30).
На підставі акта від 18 травня 2018 року № 1462/12-32-12-06/40105650 Головним управлінням ДФС у Луганській області до товариства з обмеженою відповідальністю «Гарленд» застосовано штрафні санкції у розмірі 1020,00 грн, про що 10 липня 2018 року винесено податкове повідомлення-рішення № НОМЕР_3 (арк. спр. 32).
Податкове повідомлення-рішення від 10 липня 2018 року № НОМЕР_3 направлено платнику податків рекомендованим листом та повернуто за зворотною адресою із зазначенням, що отримувач за вказаною адресою не проживає (арк. спр. 33).
31 липня 2018 року посадовою особою Головного управління ДФС у Луганській області проведено камеральну перевірку відповідача з питань неподання, своєчасності подання податкової звітності з податку на додану вартість за червень 2018 року, за результатами якої складено акт від 31 липня 2018 року № 3345/12-32-12-06/40105650, у висновках якого встановлено неподання відповідачем податкової звітності з податку на додану вартість за червень 2018 року, чим порушено вимоги підпункту 49.18.1 пункту 49.18 статті 49 та пункту 203.1 статті 203 Податкового кодексу України (арк. спр. 34-35).
На підставі акта від 31 липня 2018 року № 3345/12-32-12-06/40105650 Головним управлінням ДФС у Луганській області до товариства з обмеженою відповідальністю «Гарленд» застосовано штрафні санкції у розмірі 1020,00 грн, про що 07 серпня 2018 року винесено податкове повідомлення-рішення № НОМЕР_4 (арк. спр. 37).
Податкове повідомлення-рішення від 07 серпня 2018 року № НОМЕР_4 направлено відповідачу рекомендованим листом з повідомленням, але не вручено (арк. спр. 38).
Таким чином, з урахуванням наявної переплати в сумі 106,58 грн грошове зобов'язання відповідача з податку на додану вартість за штрафними (фінансовими) санкціями, визначене контролюючим органом податковими повідомленнями-рішеннями, за спірний період становить 3123,42 грн.
Вирішуючи адміністративну справу по суті заявлених вимог, суд виходить з такого.
Статтею 67 Конституції України передбачено, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства. Цим Кодексом визначаються функції та правові основи діяльності контролюючих органів, визначених пунктом 41.1 статті 41 цього Кодексу, та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Відповідно до статті 14 Податкового кодексу України:
грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.39 пункту 14.1);
податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк) (підпункт 14.1.156 пункту 14.1);
пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахована на суми грошових зобов'язань у встановлених цим Кодексом випадках та не сплачена у встановлені законодавством строки (підпункт 14.1.162 пункту 14.1);
податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом (підпункт 14.1.175 пункту 14.1).
штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.265 пункту 14.1).
Відповідно до підпункту 49.18.1 пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.
Порядок надання податкової декларації та строки розрахунків з бюджетом по податку на додану вартість врегульовані статтею 203 Податкового кодексу України:
- податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця (пункт 203.1 статті 203 Податкового кодексу України).
- сума податкового зобов'язання, зазначена платником податку в поданій ним податковій декларації, підлягає сплаті протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації (пункт 203.2 статті 203 Податкового кодексу України).
Відповідно до пункту 120.1 статті 120 Податкового кодексу України неподання (крім випадків, якщо податкова декларація не подається відповідно до пункту 49.2 статті 49 цього Кодексу) або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати і сплачувати податки та збори, податкових декларацій (розрахунків), а також іншої звітності, обов'язок подання якої до контролюючих органів передбачено цим Кодексом, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.
Контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо згідно з податковим та іншим законодавством особою, відповідальною за нарахування сум податкових зобов'язань з окремого податку або збору, застосування штрафних (фінансових) санкцій та пені, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, є контролюючий орган (підпункт 54.3.3 пункту 54.3 статті 54 Податкового кодексу України).
Відповідно до пункту 57.3 статті 57 Податкового кодексу України у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
В порушення вимог пункту 57.3 статті 57 Податкового кодексу України відповідач протягом 10 календарних днів грошові зобов'язання самостійно не сплатив, внаслідок чого за платником податків утворився податковий борг в загальній сумі 3123,42 грн, про що свідчить інтегрована картка платника з податку на додану вартість за 2018-2019 роки (арк. спр. 63, 64).
Відповідно до пунктів 95.1 та 95.2 статті 95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі. Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.
Головним управлінням ДФС у Луганській області на адресу товариства з обмеженою відповідальністю Гарленд надіслано податкову вимогу форми «Ю» від 19 липня 2018 року № 14651-17 (арк. спр. 39).
Оскільки податкова вимога від 19 липня 2018 року № 14651-17 є чинною (доказів про скасування або відкликання податкової вимоги суду не надано), суд дійшов висновку, що контролюючим органом при зверненні до адміністративного суду з позовом про стягнення коштів за податковим боргом дотримані вимоги пункту 95.2 статті 95 Податкового кодексу України.
Відповідно до підпункту 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України контролюючи органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.
Згідно з пунктом 41.1 статті 41 Податкового кодексу України контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган (далі - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику), його територіальні органи.
Органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється (пункт 41.2 статті 41 Податкового кодексу України).
Згідно з підпунктом 19-1.1.22 пункту 19-1.1 статті 19-1 Податкового кодексу України контролюючі органи виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу, здійснюють погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів.
Головне управління ДФС у Луганській області (ідентифікаційний код 39591445) є органом державної влади та зареєстровано юридичною особою, про що свідчить витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 04 січня 2019 року за № НОМЕР_6 (арк. спр. 48-50).
Згідно з Положенням про Головне управління ДФС у Луганській області, затвердженим наказом Державної фіскальної служби України від 31 липня 2017 року № 503, Головне управління ДФС у Луганській області є територіальним органом Державної фіскальної служби України, який підпорядковується Державній фіскальній службі України. Головне управління ДФС у Луганській області є органом доходів і зборів. Основними завданнями Головного управління ДФС у Луганській області є забезпечення реалізації державної податкової політики та політики у сфері державної митної справи, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного (при виконанні повноважень з контрольно-перевірочної, оперативно-розшукової роботи, досудового розслідування, перевірок фінансових операцій, які можуть бути пов'язані з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом) законодавства, здійснення в межах повноважень, передбачених законом, контролю за надходженням до бюджетів та державних цільових фондів податків і зборів та інших платежів, державної політики у сфері контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів, державної політики з адміністрування єдиного внеску, а також боротьби з правопорушеннями під час застосування законодавства з питань сплати єдиного внеску, державної політики у сфері контролю за своєчасністю здійснення розрахунків в іноземній валюті в установлений законом строк, дотриманням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги), а також за наявністю ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, торгових патентів. Відповідно до підпунктів 9, 19 пункту 4 вказаного Положення Головне управління ДФС у Луганській області відповідно до покладених на нього завдань здійснює погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів; звертається до суду у випадках, передбачених законодавством (арк. спр. 51-54).
З вищевикладеного слідує, що у межах спірних правовідносин контролюючим органом, уповноваженим здійснювати стягнення суми коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини, є Головне управління ДФС у Луганській області.
Враховуючи, що відповідачем за час розгляду даної справи податковий борг з податку на додану вартість в сумі 3123,42 грн не сплачений, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню повністю.
Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить з такого.
Відповідно до частини другої статті 139 КАС України при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб'єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору (частина третя статті 139 КАС України).
З викладеного слідує, що витрати суб'єкта владних повноважень на сплату судового збору відносяться на рахунок суб'єкта владних повноважень. Такий вид судових витрат, як судовий збір, поверненню позивачу - суб'єкту владних повноважень, не підлягає.
Такі обмеження у можливостях суб'єктів владних повноважень свідчать про загальну спрямованість адміністративного судочинства на захист прав, свобод та інтересів фізичних та юридичних осіб у спірних правовідносинах із владою.
Оскільки Головне управління ДФС у Луганській області у вказаній справі є суб'єктом владних повноважень, суд дійшов висновку про відсутність правових підстав для стягнення з відповідача судового збору на користь позивача.
Керуючись статтями 2, 8, 9, 19, 20, 32, 77, 90, 94, 132, 139, 241-246, 250, 255, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Позов Головного управління ДФС у Луганській області (ідентифікаційний код 39591445, місцезнаходження: 93400, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Енергетиків, будинок 72) до товариства з обмеженою відповідальністю «Гарленд» (ідентифікаційний код 40105650, місцезнаходження: 93406, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, проспект Гвардійський, буд. 19) про стягнення коштів в рахунок погашення податкового боргу з податку на додану вартість в сумі 3123,42 грн задовольнити повністю.
Стягнути на користь Державного бюджету України кошти товариства з обмеженою відповідальністю «Гарленд» (ідентифікаційний код 40105650, місцезнаходження: 93406, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, проспект Гвардійський, буд. 19) з рахунків у банках, обслуговуючих товариство з обмеженою відповідальністю «Гарленд» , та з рахунків платника податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, за податковим боргом з податку на додану вартість в сумі 3123,42 грн (три тисячі сто двадцять три грн 42 коп.).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 295 КАС України, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.03.2019 |
Оприлюднено | 08.03.2019 |
Номер документу | 80314399 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Т.І. Чернявська
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні