Справа № 204/489/19
Провадження № 3/204/412/19 р.
КРАСНОГВАРДІЙСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД м. ДНІПРОПЕТРОВСЬКА
49006, м. Дніпро, проспект Пушкіна 77-б тел. (056) 371 27 02, inbox@kg.dp.court.gov.ua
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
28 лютого 2019 року суддя Красногвардійського районного суду м. Дніпропетровська Самсонова В.В., розглянувши справу про адміністративне правопорушення, що надійшла з Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Державної фіскальної служби (ДФС) України, відносно:
ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1, громадянина України, директора ПП Сельхозмашпроект , місцезнаходження юридичної особи: м. Дніпро, вул. Орловська, буд. 21,
про притягнення до адміністративної відповідальності відповідно до ч. 1 ст. 163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення,-
В С Т А Н О В И В:
При проведенні документальної позапланової виїзної перевірки ПП Сельхозмашпроект (код ЄДРПОУ 19093760) за адресою: м. Дніпро, вул. Орловська, буд. 21, встановлено, що директор ПП Сельхозмашпроект ОСОБА_1 вчинив правопорушення, а саме ведення податкового обліку здійснювалося з порушенням установленого порядку, що призвело до заниження податку на додану вартість за жовтень 2015 року в сумі 34062 грн. та завищення суми від'ємного значення (р.24), що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового періоду) у сумі 45390 грн., чим було порушено Закон України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в України від 16.07.1999 року № 996-XIV, п.44.1 ст.44, п.198.1, п.198.3, п.198.6 ст. 198, п. 200.4 ст. 200 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-V (із змінами і доповненнями), за що передбачена відповідальність ч. 1 ст. 163- 1 КУпАП.
ОСОБА_1 в судове засідання не з'явився, про час і місце розгляду справи був повідомлений належним чином, про причину своєї неявки суд не повідомив. Клопотань про відкладення розгляду справи не надходило.
Вивчивши матеріали справи в їх сукупності, приходжу до наступних висновків.
Так, положеннями ч. 1 ст. 163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачена відповідальність за порушення порядку ведення податкового обліку, надання аудиторських висновків.
Відповідно до змісту ст. 251 Кодексу України про адміністративні правопорушення, доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі або в режимі фотозйомки (відеозапису), які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху та паркування транспортних засобів, актом огляду та тимчасового затримання транспортного засобу, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами. Обов'язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 цього Кодексу.
З урахуванням положень ст. 251 КУпАП, винність ОСОБА_1, у вчиненні адміністративного правопорушення, підтверджується зібраними матеріалами: протоколом № 83 про адміністративне правопорушення від 12.11.2018 року; актом перевірки № 62767/04-36-14-11/19093760 від 26.10.2018 року; актом від 26.10.2018 року про неможливість вручення акту від 26.10.2018 року № 62767/04-36-14-11/19093760 про результати документальної позапланової виїзної перевірки ПП Сельхозмашпроект ; чеком про відправлення вищевказаного акту та повідомлення про вручення з підписом отримувача; листом-запрошенням посадової особи для складання та підписання протоколу про адміністративне правопорушення від 30.10.2018 року; реєстром поштового відправлення та повідомленням про вручення з підписом отримувача; актом неявки посадової особи для складання та підписання протоколу про адміністративне правопорушення від 12.11.2018 року; листом-роз'ясненням прав від 12.11.2018 року; листом щодо направлення протоколу про адміністративне правопорушення від 12.11.2018 року; реєстрами поштових направлень та повідомленням про вручення з підписом отримувача.
Приймаючи до уваги викладене, приходжу до висновку про доведеність вини ОСОБА_1 у порушенні порядку ведення податкового обліку, тобто у вчиненні адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 163-1 КУпАП.
При цьому, згідно з положеннями ч. 2 ст. 38 Кодексу України про адміністративні правопорушення, якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через три місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначені у частинах третій і четвертій цієї статті.
В той же час, з матеріалів справи випливає, що адміністративне правопорушення, вчинене ОСОБА_1, було виявлено 26 жовтня 2018 року. Справа про адміністративне правопорушення надійшла до суду 22 січня 2019 року і була розглянута 28 лютого 2019 року.
Приймаючи до уваги, що на день розгляду справи минув строк накладення адміністративного стягнення, передбачений ст. 38 КУпАП, справу відносно ОСОБА_2 належить закрити на підставі п. 7 ч. 1 ст. 247 Кодексу України про адміністративні правопорушення, у зв'язку з закінченням строку накладення адміністративного стягнення.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 40-1, 163-1, 280, 283, 284, 294, ч. 1 ст. 303 КУпАП, суддя,-
П О С Т А Н О В И В:
Визнати винним ОСОБА_1 у порушенні порядку ведення податкового обліку, тобто у вчиненні адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 163-1 КУпАП.
Провадження у справі про адміністративне правопорушення за ч. 1 ст. 163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення у відношенні ОСОБА_1 - закрити у зв'язку із закінченням строків притягнення до адміністративної відповідальності, передбачених статтею 38 КУпАП.
Постанова може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником або прокурором у випадках, передбачених частиною п'ятою статті 7 цього Кодексу, протягом десяти днів з дня винесення постанови до Дніпровського апеляційного суду через Красногвардійський районний суд м. Дніпропетровська.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. Постанова може бути пред'явлена до виконання протягом трьох місяців з дня її винесення. В разі оскарження постанови перебіг строку давності зупиняється до розгляду скарги.
Суддя В.В. Самсонова
Суд | Красногвардійський районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 28.02.2019 |
Оприлюднено | 12.03.2019 |
Номер документу | 80348441 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Красногвардійський районний суд м.Дніпропетровська
Самсонова В. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні