Рішення
від 27.02.2019 по справі 804/1288/18
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 лютого 2019 року Справа № 804/1288/18 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Кучми К.С. при секретарі судового засідання - Чорній М.В. за участю: представників позивача - ОСОБА_1, ОСОБА_2, представника відповідача - ОСОБА_3 розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпрі адміністративну справу за правилами загального позовного провадження за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «СГ Проект ЛТД» до Державної фіскальної служби України про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до адміністративного суду з вищезазначеним позовом, в якому з урахуванням заяви про зменшення розміру позовних вимог, просив:

- визнати протиправними дії ДФС України щодо неприйняття до реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних наступних податкових накладних, які подані ТОВ "СГ ПРОЕКТ ЛТД": №1 від 03.05.2017 року на загальну суму ПДВ 55 468 грн.; №2 від 05.05.2017 року на загальну суму ПДВ 205 292,50 грн.; №3 від 10.05.2017 року на загальну суму ПДВ 170171,75 грн.; №4 від 10.05.2017 року на загальну суму ПДВ 141 113 грн.; №5 від 11.05.2017 року на загальну суму ПДВ 33 180 грн.; №6 від 12.05.2017 року на загальну суму ПДВ 49173,25 грн.; №7 від 13.05.2017 року на загальну суму ПДВ 294 031,50 грн.; №8 від 17.05.2017 року на загальну суму ПДВ 47 337,50 грн.; №10 від 26.05.2017 року на загальну суму ПДВ 42 596,75 грн.;

- зобов'язати ДФС України прийняти та зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних наступні податкові накладні, які подані ТОВ "СГ ПРОЕКТ ЛТД": №1 від 03.05.2017 року на загальну суму ПДВ 55 468 грн.; №2 від 05.05.2017 року на загальну суму ПДВ 205 292,50 грн.; №3 від 10.05.2017 року на загальну суму ПДВ 170 171,75 грн.; №4 від 10.05.2017 року на загальну суму ПДВ 141 113 грн.; №5 від 11.05.2017 року на загальну суму ПДВ 33 180 грн.; №6 від 12.05.2017 року на загальну суму ПДВ 49 173,25 грн.; №7 від 13.05.2017 року на загальну суму ПДВ 294 031,50 грн.; №8 від 17.05.2017 року на загальну суму ПДВ 47 337,50 грн.; №10 від 26.05.2017 року на загальну суму ПДВ 42 596,75 грн.;

- визнати протиправними дії ДФС України щодо списання ТОВ "СГ ПРОЕКТ ЛТД" в Системі електронного адміністрування податку на додану вартість суми ліміту з податку на додану вартість, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, в розмірі 2 070 759,30 грн.;

- зобов'язати ДФС України відновити ТОВ "СГ ПРОЕКТ ЛТД" в Системі електронного адміністрування податку на додану вартість суму ліміту з податку на додану вартість, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, в розмірі 2 070 759,30 грн. (том ІІ а.с.107-109).

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що ним було складено податкові накладні №1 від 03.05.2017 року, №2 від 05.05.2017 року, №3 від 10.05.2017 року, №4 від 10.05.2017 року, №5 від 11.05.2017 року, №6 від 12.05.2017 року, №7 від 13.05.2017 року, №8 від 17.05.2017 року, №10 від 26.05.2017 року, та направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних. Проте, позивачем отримано квитанції до податкових накладних, з яких вбачається, що документ не прийнято. Позивач вважає, що при перевірці документів відповідачем не було встановлено будь-яких, передбачених п.9 Порядку №1246, підстав для неприйняття для реєстрації податкових накладних, надісланих ТОВ "СГ ПРОЕКТ ЛТД", а отже, підстави для відмови в прийнятті для реєстрації податкових накладних у ДФС України були відсутні.

Позивач також не може погодитися з діями відповідача щодо списання ТОВ "СГ ПРОЕКТ ЛТД" в Системі електронного адміністрування податку на додану вартість суми ліміту з податку на додану вартість, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, в розмірі 2 070 759,30 грн., а тому просив суд відновити ТОВ "СГ ПРОЕКТ ЛТД" в Системі електронного адміністрування податку на додану вартість суму ліміту з податку на додану вартість у визначеному розмірі.

В судовому засіданні представники позивача позовні вимоги підтримали в повному обсязі та просили суд позов задовольнити з викладених у ньому підстав, врахувавши їх додаткові пояснення по справі.

Представник відповідача в судовому засіданні пред'явлені позовні вимоги не визнала та зазначила, що згідно даних по ТОВ "СГ ПРОЕКТ ЛТД" станом на 20.05.2017 р. о 0:37 хв. база СЕА здійснила автоматичний перерахунок реєстраційної суми (суми ліміту), в результаті чого проведено сторно на загальну суму 2 070 759,30 грн. по 29 отриманих податкових накладних від контрагента ТОВ Темис Плюс , проте позивач не мав права на реєстраційний ліміт на загальну суму 2 070 759,30 грн. по 29 податкових накладних по взаємовідносинам з ТОВ Темис Плюс . А виходячи з цього, ТОВ "СГ ПРОЕКТ ЛТД" не має права на реєстрацію в ЄДРПН №1 від 03.05.2017 р., №2 від 03.05.2017 р., №3 від 05.05.2017 р., №5 від 11.05.2017 р., №6 від 12.05.2017 р., № 1 від 10.05.2017 р., № 7 від 13.05.2017 р., № 8 від 17.05.2017 р., № 10 від 26.05.2017 р., у зв'язку з недостатньою сумою реєстраційного ліміту згідно даних СЕА. За таких обставин, представник відповідача просив суд у задоволенні позову відмовити.

Заслухавши пояснення представників сторін, розглянувши подані документи і матеріали, з'ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає позовні вимоги такими, що не підлягають задоволенню виходячи з наступних підстав.

Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "СГ ПРОЕКТ ЛТД" (код ЄДРПОУ 41195169) зареєстровано платником податку на додану вартість та присвоєно індивідуальний податковий номер 411951604650 та перебуває на податковому обліку у Нікопольській ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області.

ТОВ "СГ ПРОЕКТ ЛТД" приєдналося до договору про визнання електронних документів від 30.11.2017 року №407001, розміщеному на субсайті офіційного веб-порталу ДФС України відповідно до поданої ним заяви від 12.01.2018 року №1.

Так, позивачем направлено на реєстрацію податкові накладні № 1 від 03.05.2017 року; №2 від 05.05.2017 року; № 3 від 10.05.2017 року; № 4 від 10.05.2017 року; № 5 від 11.05.2017 року; №6 від 12.05.2017 року; № 7 від 13.05.2017 року; № 8 від 17.05.2017 року; № 10 від 26.05.2017 року.

За даними ЄРПН в зв'язку із припиненням дії Договору про визнання електронних документів податкові накладні № 1 від 03.05.2017 року; № 2 від 05.05.2017 року; № 3 від 10.05.2017 року; № 4 від 10.05.2017 року; № 5 від 11.05.2017 року; № 6 від 12.05.2017 року; №7 від 13.05.2017 року; № 8 від 17.05.2017 року; від № 10 від 26.05.2017 року ТОВ "СГ ПРОЕКТ ЛТД" не було зареєстровано, про що на електронну адресу було надіслано квитанції № 1.

Позивач пов'язує порушення своїх прав з відмовою відповідача у прийнятті вищезазначених податкових накладних та щодо списання ТОВ "СГ ПРОЕКТ ЛТД" в Системі електронного адміністрування податку на додану вартість суми ліміту з податку на додану вартість, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, в розмірі 2070 759,30 грн.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить із наступного.

Пунктом 187.1. статті 187 ПК України передбачено, що датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування регламентований положеннями пункту 201.16. статті 201 ПК України.

Так, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2. статті 74 цього Кодексу.

Відповідно до положень пункту 74.2. статті 74 ПК України, в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року № 567.

Згідно з п.п.201.16.1. п.201.16. ст.201 ПК України, у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів її вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Пунктом 201.16. статті 201 ПК України передбачено, що для «розблокування» реєстрації податкових накладних платник податків може подати письмові пояснення та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатні для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої ПН/РК в ЄРПН.

Сполучники «та/або» вказують на існування альтернативи для платника податків, тобто, він може на власний розсуд подати чи то письмові пояснення, чи то копії документів за вичерпним переліком, або вчинити обидві дії одночасно.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року №1246 (далі Порядок №1246), податкова накладна електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з п.12 Порядку № 1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1. статті 192 та пунктом 201.10. статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1. статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3. і 200-1.9. статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 року); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис» , «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі квитанція).

Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 Порядку № 1246 (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.

Так, за даними інформаційних систем ДФС України, за результатами обробки в автоматичному податкові накладні №1 від 03.05.2017 року, №2 від 05.05.2017 року, №3 від 10.05.2017 року, №4 від 10.05.2017 року, №5 від 11.05.2017 року, №6 від 12.05.2017 року, №7 від 13.05.2017 року, №8 від 17.05.2017 року, №10 від 26.05.2017 року, подані позивачем в автоматичному режимі відхилені, про що останнього повідомлено квитанціями № 1 (які сформовані та надіслані автоматизованою системою Єдине вікно подання електронних документів ДФС України) з наступним коментарем документ не може бути прийнятий - зверніться до ДПІ за місцем реєстрації для з'ясування причини помилки та відомості про особу, яка склала податкову накладну не відповідають ЕЦП особи, що підписала даний документ .

Так, пунктом 201.1 ст. 201 ПК України передбачено, що на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку визначеному законодавством, електронному підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в ЄДРПН у встановлені кодексом терміни.

Порядок ведення ЄДРПН затвердженого постановою КМУ від 29.12.2010 р. №1246 Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних із змінами і доповненнями винесеними постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2015 р. №20.

Відповідно до п.5 Порядку №1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування приймаються до Реєстру у разі дотримання вимог ПК України, а також з урахуванням Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електроні документи та електронний документообіг та в порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Реєстрації підлягають податкові накладні та/або розрахунки коригування (у т.ч ті, що не надаються отримувачу (покупцю) товарів/послуг, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, складені за операціями з постачання послуг нерезидентом) незалежно від суми податку на додану вартість в одній податковій накладній розрахунку коригування.

СЕА діє в режимі он-лайн, і поновлюється з урахуванням внесення будь-яких змін (реєстрації податкових накладних, розрахунків коригування, поповнювання рахунку, оформлення митної декларації та сплати ПДВ на митниці, подання звітності з ПДВ і т.д).

Судом встановлено, що згідно даних по ТОВ "СГ ПРОЕКТ ЛТД" станом на 20.05.2017 р. о 0:37 хв. база СЕА здійснила автоматичний перерахунок реєстраційної суми (суми ліміту), в результаті чого проведено сторно на загальну суму 2 070 759,30 грн. по 29 отриманих податкових накладних від контрагента ТОВ Темис Плюс (код ЄДРПОУ 40535242, Маріупольська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області, основний вид діяльності - діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту платник ПДВ з 01.07.2016 р. по 29.12.2017 р., попередня назва ТОВ АРТІК ТРЕЙД . Змінило назву 20.06.2017 р.).

Так, з 10.05.2017 р. по 16.05.2017 р. ТОВ АРТІК ТРЕЙД направляло на реєстрацію до ДФС України податкові накладні №№ 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 від 21.04.2017 р., №№ 57, 58, 59, 60 від 27.04.2017 р., №№ 21, 22, 23, 24, 25, 26 від 06.05.2017 р., №27 від 10.05.2017 р., №№ 28, 29 від 12.05.2017 р.

Дані податкові накладні отримали квитанції №1 з текстом причини: Порушено вимоги Інструкції з підготовки і подання податкових накладних документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.2008 р. №233, а саме: ЄДРПОУ: 40535242. Можливо, припинено дію договору .

На момент реєстрації цих накладних догорів про визнання електронних документів був відхилений, сертифікат директора недійсний, що підтверджується доказами, наявними в матеріалах справи.

Станом на 20.05.2017 року на 2:00, реєстраційна сума (сума ліміту) в СЕА у ТОВ "СГ ПРОЕКТ ЛТД" по взаємовідносинам з ТОВ Темис Плюс склала мінус 1 120 346 грн.

Згідно даних ЄДПН протягом 2017 року ТОВ Теміс Плюс не здійснювало реєстрацію податкових накладних на реалізацію товарів/послуг на контрагента ТОВ "СГ ПРОЕКТ ЛТД".

Таким, чином, відповідно до п.п.200.1.1. п.200.1. ст.200 ПК України електронне адміністрування податку на додану вартість: Система електронного адміністрування податку на додану вартість забезпечує автоматичний облік в розрізі платників податку:

суми податку, що містяться у складених та отриманих податкових накладних та розрахунках коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних;

суми податку, сплачені платниками при ввезенні товару на митну територію України;

суми поповнення та залишку коштів на рахунках в системі електронного адміністрування податку на додану вартість;

суми податку, на яку платники мають право зареєструвати податкові накладні та розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних;

інші показники, які згідно з вимогами пункту 34 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" цього Кодексу враховуються під час обрахунку суми податку, обчисленої за формулою, визначеною пунктом 200.1.3. статті 200.1 цього Кодексу.

Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Згідно з п.200.1.2. ПК України платникам податку автоматично відкриваються рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.

Розрахунки з бюджетом у системі електронного адміністрування податку на додану вартість здійснюються з цих рахунків, крім випадку, передбаченого абзацом другим пункту 87.1 статті 87 цього Кодексу.

Відповідно до підрозділу 2 п.34 Перехідних положень ПК України та Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість" зареєстрованим платникам податку значення суми додатку (позитивне або від'ємне), на яку такий платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначене пунктом 200.1.3 статті 200.1 цього Кодексу, та значення усіх її складових, зазначених цим Кодексом, дорівнюють нулю, крім значень її складових S НаклОтр, S НаклВид та S Митн, що були сформовані починаючи з 1 липня 2015 року. Зареєстрованим платникам податку таке значення автоматично збільшується контролюючим органом.

Згідно з п.200.1.3. статті 200.1 ПК України платник податку має право зареєструвати податкові накладні або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму податку (SНакл), обчислену за такою формулою:

еНакл = еНаклОтр + еМитн + еПопРах + еОвердрафт - еНаклВид - еВідшкод - еПеревищ, де:

SНаклОтр - загальна сума податку за отриманими платником податковими накладними, зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних, податковими накладними, складеними платником податку відповідно до пункту 208.2 статті 208 цього Кодексу зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних, та розрахунками коригування до таких податкових накладних, зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних;

БМитн - загальна сума податку, сплаченого платником при ввезенні товарів на митну територію України, крім сум податку, сплаченого (нарахованого) відповідно до підпункту 191.1.2 пункту 191.1 статті 191 цього Кодексу оператором поштового зв'язку, експрес-перевізником;

еПопРах - загальна сума поповнення з поточного рахунку платника податку рахунка в системі електронного адміністрування податку, в тому числі рахунків у системі електронного адміністрування податку платника - сільськогосподарського підприємства, що обрало спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 цього Кодексу, зазначених у підпунктах "а" - "в" пункту 200.1.2 цієї статті.

Порядок та строки врахування таких сум у системі електронного адміністрування податку встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку що ТОВ "СГ ПРОЕКТ ЛТД" не мав права на реєстраційний ліміт на загальну суму 2 070 759,30 грн. по 29 податкових накладних по взаємовідносинам з ТОВ Темис Плюс .

Таким чином, ТОВ "СГ ПРОЕКТ ЛТД" не мало права на реєстрацію в ЄДРПН податкових накладних №1 від 03.05.2017 р., №2 від 03.05.2017 р., №3 від 05.05.2017 р., №5 від 11.05.2017 р., №6 від 12.05.2017 р., № 1 від 10.05.2017 р., № 7 від 13.05.2017 р., № 8 від 17.05.2017 р., № 10 від 26.05.2017 р., у зв'язку з недостатньою сумою реєстраційного ліміту згідно даних СЕА, а отже відповідач відповідно до норм чинного законодавства відмовив останньому в реєстрації вказаних податкових накладних.

Відповідно до ч.2 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

В силу ч.1 ст.9 КАС України визначено, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно із частинами 1, 2 ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ч.3 ст.90 КАС України, суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

З огляду на вищевикладене, суд дійшов висновку, що даний адміністративний позов не підлягає задоволенню з викладених вище підстав.

Згідно із ст.139 КАС України, суд не вирішує питання щодо розподілу судових витрат між сторонами, враховуючи, що у задоволенні позову позивачу відмовлено, тому понесені ним судові витрати не відшкодовуються.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.8, 9, 72, 77, 132, 139, 241 - 246, 250 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю «СГ Проект ЛТД» до Державної фіскальної служби України про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії - відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 КАС України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 287 КАС України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень КАС України.

Суддя ОСОБА_4

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.02.2019
Оприлюднено13.03.2019
Номер документу80380792
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/1288/18

Ухвала від 09.12.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Кучма Костянтин Сергійович

Ухвала від 11.11.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Мельник В.В.

Ухвала від 11.11.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Мельник В.В.

Ухвала від 02.11.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Мельник В.В.

Ухвала від 15.10.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Кучма Костянтин Сергійович

Ухвала від 15.07.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Мельник В.В.

Ухвала від 15.07.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Мельник В.В.

Ухвала від 14.07.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 30.06.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Мельник В.В.

Ухвала від 30.06.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Мельник В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні