Ухвала
від 04.03.2019 по справі 914/433/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04.03.2019 р. Справа№ 914/433/16

Господарський суд Львівської області у складі судді Мазовіти А.Б. за участю секретаря судового засідання Айзенбарт А.І., розглянув матеріали

за заявою: Товариства з обмеженою відповідальністю Замок Лева , м. Львів

про перегляд за нововиявленими обставинами рішення Господарського суду Львівської області від 04.08.2017 у справі №914/433/16

за первісним позовом: Управління майном спільної власності Львівської обласної ради, м. Львів

до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю Замок Лева , м. Львів

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача: Комунальне підприємство Львівської обласної ради Нерухомість та майно , м. Львів

про виселення з безпідставно займаних приміщень.

та за зустрічним позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю Замок Лева , м. Львів

до відповідача: Управління майном спільної власності Львівської обласної ради, м. Львів

про визнання договору оренди нерухомого майна від 01.12.2002 №1/2002 продовженим на той самий строк

за участю представників:

від заявника (відповідача за первісним позовом): ОСОБА_1 - представник (довіреність від 02.01.2019);

від позивача за первісним позовом: ОСОБА_2 - представник (довіреність №15 від 05.01.2018);

від третьої особи: ОСОБА_3 - представник (довіреність №187 від 22.02.2019)

Обставини розгляду справи.

30.11.2018 Товариство з обмеженою відповідальністю Замок Лева , м. Львів звернулося до Господарського суду Львівської області із заявою про перегляд за нововиявленими обставинами рішення Господарського суду Львівської області від 04.08.2017 у справі №914/433/16 за первісним позовом Управління майном спільної власності Львівської обласної ради, м. Львів до Товариства з обмеженою відповідальністю Замок Лева , м. Львів, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача ОСОБА_4 підприємства Львівської обласної ради Нерухомість та майно , м. Львів про виселення з безпідставно займаних приміщень та за зустрічним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Замок Лева , м. Львів до Управління майном спільної власності Львівської обласної ради, м. Львів про визнання договору оренди нерухомого майна від 01.12.2002 №1/2002 продовженим на той самий строк.

Ухвалою від 05.12.2018 суд (суддя Манюк П.Т.) прийняв заяву та призначив її до розгляду на 26.12.2018.

19.12.2018 через канцелярію суду від Управління майном спільної власності Львівської обласної ради надійшов відзив на заяву (вх. №48672/18 від 19.12.2018).

20.12.2018 через канцелярію суду від Управління майном спільної власності Львівської обласної ради надійшло клопотання про долучення документів (вх. №48923/18 від 20.12.2018).

21.12.2018 через канцелярію суду від ОСОБА_4 підприємства Львівської обласної ради Нерухомість та майно надійшов відзив на заяву (вх. №49447/18 від 21.12.2018).

22.12.2018 через канцелярію суду від Управління майном спільної власності Львівської обласної ради надійшло клопотання про долучення документів (вх. №49539/18 від 22.12.2018).

У судовому засіданні 26.12.2018 оголошено перерву до 03.01.2019.

Ухвалою суду від 03.01.2019 розгляд заяви відкладено на 16.01.2019.

Ухвалою від 16.01.2019 розгляд заяви відкладено на 25.01.2019.

У зв'язку з перебуванням судді Манюка П.Т. у відпустці, 24.01.2019 проведено повторний автоматизований розподіл судової справи, за результатами якого заяву ТзОВ Замок Лева у справі №914/433/16 передано для розгляду судді Мазовіті А.Б.

Ухвалою від 25.01.2019 розгляд заяви було відкладено на 11.02.2019.

Ухвалою від 11.02.2019 розгляд заяви було відкладено на 25.02.2019.

25.02.2019 через канцелярію суду від Товариства з обмеженою відповідальністю Замок Лева надішли додаткові пояснення до заяви (вх. №7909/19 від 25.02.2019).

В судовому засіданні 25.02.2019 було оголошено перерву до 04.03.2019.

Представникам сторін права та обов'язки, передбачені ст.ст. 42, 46 ГПК України, відомі, клопотань про їх роз'яснення не заявлялося, заяв про відвід суду не поступало.

Суть спору та правова позиція сторін.

В судових засіданнях представник заявника підтримав вимоги поданої заяви, просив задоволити.

Вимоги заяви обґрунтовані тим, що рішенням Господарського суду Львівської області від 04.08.2017 у справі №914/433/16, залишеним без змін постановою Львівського апеляційного господарського суду від 04.10.2017 та постановою Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 07.02.2018 первісні позовні вимоги задоволено: виселено Товариство з обмеженою відповідальністю Замок Лева із займаних приміщень загальною площею 874,2 кв.м., які знаходяться за адресою: м. Львів, вул. Глінки, 7, 9 та зобов'язано повернути їх балансоутримувачу - ОСОБА_4 підприємству Львівської обласної ради Нерухомість та майно . В задоволенні зустрічних позовних вимог відмовлено.

Вказане рішення мотивоване, зокрема, тим, що договір оренди №1/2002 від 01.11.2002 припинив свою дію 31.12.2015, оскільки Управління майном спільної власності Львівської обласної ради у строк, визначений ч. 2 ст. 17 Закону України Про оренду державного та комунального майна , листом від 27.01.2016 за вих. №105 довело до відома ТзОВ Замок Лева про небажання продовжувати орендні правовідносини між сторонами на умовах, визначених договором оренди. Відтак, ТзОВ Замок Лева зобов'язано згідно з умовами договору оренди повернути орендоване майно.

Проте, на думку заявника, під час винесення вказаного рішення існували обставини, які мають істотне значення для даної справи, проте не були відомі заявникові. Так, рішенням Львівської обласної ради № 723 від 19.06.2018 було створено тимчасову контрольну комісію з метою перевірки та виявлення ймовірних порушень процедури припинення договірних відносин із ТзОВ Замок Лева щодо нежитлових приміщень спільної власності обласної ради по вул. Глінки, 7, 9 у м. Львові.

30.10.2018 на засіданні тимчасової контрольної комісії, оформленого протоколом №2, було прийнято рішення, яким вирішено визнати, що Управління майном спільної власності Львівської обласної ради допустило порушення процедури розгляду рішень постійної комісії з питань комунального майна та приватизації Львівської обласної ради, оскільки Управлінням не приймалось самостійного рішення щодо припинення оренди з ТзОВ Замок Лева , які виникли на підставі договору оренди №1/2002 від 01.11.2002.

Таким чином, Управління майном спільної власності Львівської обласної ради допустило порушення процедури розгляду рішень постійної комісії, оскільки взагалі не розглянуло та не прийняло власне управлінське рішення про припинення договірних правовідносин з орендарем.

Зазначені обставини є істотними у даній справі та встановлюють невідповідність змісту надісланого листа Управління про небажання продовжити договір оренди, дійсним обставинам, які мали місце, оскільки жодних рішень щодо припинення оренди, які б породжували юридичні наслідки та могли бути перевірені на законність Управлінням майном спільної власності не приймалось.

Про зазначені обставини заявник на час розгляду судом першої інстанції справи №914/433/16 знати не міг, а тому рішення у даній справі необхідно переглянути за нововиявленими обставинами та в частині задоволення первісних вимог про виселення скасувати. В цій частині слід ухвалити нове рішення, яким в задоволенні первісних позовних вимог відмовити.

В судовому засіданні представник позивача за первісним позовом проти заяви про перегляд рішення заперечив з підстав, викладених у відзиві. Зокрема, зазначив, що п. 3 рішення Львівської обласної ради № 723 від 19.06.2018 про створення тимчасової контрольної комісії передбачено подання за результатами роботи такої комісії звіту та пропозицій на розгляд обласної ради. Станом на дату розгляду заяви про перегляд рішення за нововиявленими обставинами Львівська обласна рада, як власник орендованого майна по вул. Глінки, 7,9 у м. Львові, жодних рішень за результатами роботи тимчасової контрольної комісії не приймала. Рішення тимчасової контрольної комісії носить рекомендаційний характер і посилання заявника на рішення тимчасової контрольної комісії, що викладеного в протоколі №2 від 30.10.2018 № 2 для звернення до суду із вищезгаданою заявою є безпідставним і необгрунтованим.

Вказане рішення контрольної комісії також не є належним і допустимим доказом, який засвідчує допущені Управлінням порушення і що це є фактом, що спростовує підставність прийняття рішення суду щодо припинення договору оренди на підставі долучених до справи доказів.

Також представник позивача за первісним позовом зазначив, що договір оренди нерухомого майна від 01.11.2002 № 1/2002 укладено строком на 13 років 2 місяці, і діяв з 01.11.2002 до 31.12.2015. Відповідно до договору від 23.11.2010 №71-1/2002-10 про внесених змін до договору оренди від 01.11.2002 № 1/2002 орендодавцем орендованого ТзОВ Замок Лева майна по вул. Глінки, 7, 9 у м. Львові стало Управління майном спільної власності Львівської обласної ради. Враховуючи закінчення терміну дії договору оренди, Управління відповідно до вимог п. 2 ст. 17 Закону України Про оренду державного та комунального майна і п. 6.1 договору оренди надіслало ТзОВ Замок Лева листи від 27.01.2016 № 104, 105 про припинення договірних відносин, і що договір надалі пролонговуватись не буде та необхідність звільнення займаних приміщень. Таким чином, Управління законно, відповідно до вимог п.2 ст. 17 Закону України Про оренду державного та комунального майна , статті 764 Цивільного кодексу України, частини 4 статті 284 Господарського кодексу України і договору оренди нерухомого майна від 01.11.2002 № 1/2002 із змінами повідомило орендаря - ТзОВ Замок лева про припинення договору оренди листами від 27.01.2016 № 104, 105, і таким чином прийняло відповідне рішення згідно до повноважень орендодавця майна.

В судовому засіданні представник третьої особи проти заяви про перегляд рішення заперечив з підстав, викладених у відзиві, зазначивши про законність дій Управління майном спільної власності Львівської обласної ради та безпідставність доводів заявника.

У процесі розгляду справи суд встановив наступне.

01.11.2002 між Управлінням адміністративними будинками Львівської обласної ради, правонаступником якого є Управління майном спільної власності Львівської обласної ради (орендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю Замок Лева (орендар) було укладено договір №1/2002 оренди нерухомого майна.

За цим договором орендодавець передає, а орендар приймає в платне користування - оренду нежитлові приміщення в адміністративних будинках №7, 9 по вул. Глінки в м. Львові для використання під готельний комплекс.

Розділом 11 передбачено, що термін дії договору встановлюється з 01.11.2002 по 31.12.2015.

Пунктом 6.1 договору передбачено, що дія договору припиняється у випадку закінчення терміну дії договору (при письмовому попередженню однієї з сторін про закінчення дії договору без подальшої пролонгації його).

Згідно п. 6.3 договору, якщо за місяць до закінчення терміну дії договору жодна із сторін не заявить письмово про припинення договірних відносин, договір оренди вважається продовженим на наступний календарний термін, передбачений розділом 11 і на тих самих умовах.

26.01.2016 на засіданні Постійної комісії з питань комунального майна та приватизації Львівської обласної ради, яке оформлене протоколом №6, було прийнято рішення, яким, зокрема, рекомендовано Управлінню майном спільної власності Львівської обласної ради не продовжувати договір оренди із ТзОВ Замок Лева . Вищевказане рішення було надіслано Управлінню майном спільної власності Львівської обласної ради.

27.01.2016 Управління майном спільної власності Львівської обласної ради листами №104, 105 повідомило ТзОВ Замок Лева , що термін дії договору №1/2002 оренди нерухомого майна від 01.11.2002 закінчився 31.12.2015, у зв'язку з чим, вказаний договір продовжуватись не буде. Також зазначило, що у зв'язку з наведеним, враховуючи рішення постійної комісії з питань комунального майна та приватизації Львівської обласної ради (протокол № 6 від 26.01.2016) на підставі ч. 2 ст. 17, п. 1 ст. 27 Закону України Про оренду державного та комунального майна та п. 6.1 договору оренди просило звільнити нерухоме майно за вказаною адресою, провести повний розрахунок з орендної плати та передати їх за актом приймання-передачі балансоутримувачу - КП ЛОР Нерухомість та майно .

З огляду на те, що ТзОВ Замок Лева не повернуло орендовані приміщення, Управління майном спільної власності Львівської обласної ради звернулося до господарського суду із позовом про виселення ТзОВ Замок Лева з безпідставно займаних приміщень. ТзОВ Замок Лева подало зустрічний позов до Управління майном спільної власності Львівської обласної ради про визнання дії договору оренди продовженим.

Рішенням Господарського суду Львівської області від 04.08.2017 у справі №914/433/16 первісний позов задоволено - виселено Товариство з обмеженою відповідальністю Замок Лева із займаних приміщень загальною площею 874,2 кв.м., які знаходяться за адресою: м. Львів, вул. Глінки, 7, 9 та зобов'язано повернути їх балансоутримувачу - ОСОБА_4 підприємству Львівської обласної ради Нерухомість та майно . В задоволенні зустрічного позову ТзОВ Замок Лева відмовлено.

Постановою Львівського апеляційного господарського суду від 04.10.2017 у справі №914/433/16 рішення Господарського суду Львівської області від 04.08.2017 залишено без змін.

Постановою Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 07.02.2018 у справі №914/433/16 постанову Львівського апеляційного господарського суду від 04.10.2017 та рішення Господарського суду Львівської області від 04.08.2017 залишено без змін.

Задовольняючи первісний позов, суд в рішенні від 04.08.2017 у справі №914/433/16 зазначив, що договір №1/2002 оренди нерухомого майна від 01.11.2002 припинив свою дію 31.12.2015, оскільки Управління майном спільної власності Львівської обласної ради у строк, визначений ч. 2 ст. 17 Закону України Про оренду державного та комунального майна , листом від 27.01.2016 №105 довело до відома ТзОВ Замок Лева про небажання продовжувати орендні правовідносини між сторонами на умовах, визначених договором оренди. Відтак, ТзОВ Замок Лева зобов'язане згідно з умовами договору оренди повернути орендоване майно.

Рішенням Львівської обласної ради № 723 від 19.06.2018 Про створення тимчасової контрольної комісії з метою перевірки та виявлення ймовірних порушень процедури припинення договірних відносин із ТзОВ Замок Лева щодо нежитлових приміщень спільної власності обласної ради створено тимчасову контрольну комісію обласної ради з метою перевірки та виявлення ймовірних порушень процедури припинення договірних відносин із ТзОВ Замок Лева щодо нежитлових приміщень спільної власності обласної ради по вул. Глінки, 7, 9 у м. Львові.

30.10.2018 тимчасовою контрольною комісією з метою перевірки та виявлення ймовірних порушень процедури припинення договірних відносин із ТОВ Замок Лева щодо нежитлових приміщень спільної власності обласної ради було прийнято рішення, що оформлене протоколом №2. У вказаному рішенні зазначено, що Управління майном спільної власності Львівської обласної ради допустило порушення процедури розгляду рішень постійної комісії з питань комунального майна та приватизації Львівської обласної ради, оскільки Управлінням не приймалось самостійного рішення щодо припинення відносин оренди з ТзОВ Замок Лева , які виникли на підставі договору оренди №1/2002 від 01.11.2002.

При прийнятті рішення суд виходив з наступного.

Відповідно до ч. 1 ст. 320 ГПК України рішення, постанови та ухвали господарського суду, Вищого суду з питань інтелектуальної власності, якими закінчено розгляд справи, а також ухвали у справах про банкрутство (неплатоспроможність), які підлягають оскарженню у випадках, передбачених Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , що набрали законної сили, можуть бути переглянуті за нововиявленими або виключними обставинами.

Згідно п. 1 ч. 2 ст. 320 ГПК України підставами для перегляду судового рішення за нововиявленими обставинами є істотні для справи обставини, що не були встановлені судом та не були і не могли бути відомі особі, яка звертається із заявою, на час розгляду справи.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 321 ГПК України заяву про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами може бути подано з підстави, визначеної пунктом 1 частини другої статті 320 цього Кодексу, - учасниками справи протягом тридцяти днів з дня, коли особа дізналася або могла дізнатися про існування обставин, що стали підставою для перегляду судового рішення.

Про нововиявлені обставини заявнику стало відомо 30.10.2018 з огляду на участь представника заявника в засіданні тимчасової контрольної комісії. Водночас, повний текст рішення тимчасової контрольної комісії від 30.10.2018, оформленого протоколом №2, було отримано ТзОВ Замок Лева лише 20.11.2018.

Таким чином, заява про перегляд рішення Господарського суду Львівської області від 04.08.2017 за нововиявленими обставинами подана у строки, встановлені п. 1 ч. 1 ст. 321 ГПК України.

Згідно ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 47 Закону України Про місцеве самоврядування постійні комісії ради є органами ради, що обираються з числа її депутатів, для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради, її виконавчого комітету.

Частинами 10 та 11 ст. 47 Закону України Про місцеве самоврядування передбачено, що за результатами вивчення і розгляду питань постійні комісії готують висновки і рекомендації. Рекомендації постійних комісій підлягають обов'язковому розгляду органами, підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами, яким вони адресовані. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

Згідно п. 2.4. Типового положення про постійні комісії Львівської обласної ради VII скликання, затвердженого рішенням Львівської обласної ради №15 від 08.12.2015, рекомендації постійних комісій підлягають обов'язковому розгляду органами, підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами, яким вони адресовані. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними термін.

Пунктом 3.7 вищенаведеного Типового положення передбачено, що за результатами вивчення і розгляду питань постійні комісії ради готують висновки і рекомендації.

Відповідно до п. 12 Положення про оренду об'єктів спільної власності територіальних громад області, затвердженого рішення Львівської обласної ради №386 від 28.02.2012, Управління майном спільної власності обласної ради з метою організаційного забезпечення відносин щодо оренди майна виконує, зокрема, функції щодо переукладення, зміни, розірвання, припинення договорів оренди.

Згідно п.п. 2.2.10, 2.2.16 Положення про Управління майном спільної власності Львівської обласної ради, затвердженого рішенням Львівської обласної ради №33 від 23.06.2006 (зі змінами і доповненнями), Управління відповідно до покладених на нього завдань і повноважень, забезпечує в установленому порядку надання в оренду майна та попередньо погодивши з постійною комісією з питань комунального майна і приватизації, готує пропозиції щодо доцільності, порядку та умов оренди нерухомого майна спільної власності.

Пунктом 3.2.1 Положення про Управління майном спільної власності Львівської обласної ради визначено, що для виконання поставлених завдань Управлінню надаються повноваження самостійно приймати рішення, видавати накази, вказівки в межах своєї компетенції.

Зважаючи на наведене вище, рішення постійної комісії від 26.01.2016 щодо непродовження договору оренди із ТзОВ Замок Лева підлягало обов'язковому розгляду Управлінням майном спільної власності Львівської обласної ради, за результатами розгляду якого Управління повинно було прийняти відповідне самостійне рішення та повідомити про результати такого розгляду постійну комісію. Прийняття такого рішення полягало в тому, що під час розгляду рекомендації постійної комісії Управління майном спільної власності Львівської обласної ради як сторона договору-орендодавець повинно було розглянути обставини виконання орендарем умов договору оренди, інші обставини (щодо ефективності використання орендованого майна, тощо) та, або погодитись із рекомендаціями постійної комісії і прийняти рішення про припинення договору оренди з повідомленням орендаря про таке рішення, або, обґрунтовано відхиливши рекомендації постійної комісії, прийняти рішення про продовження дії договору оренди та тих самих умовах без повідомлення орендаря про припинення договору оренди. Проте, дії Управління майном спільної власності Львівської обласної ради були зведені лише до надіслання ТзОВ Замок Лева листа про припинення дії договору оренди, що стало підставою для створення тимчасової контрольної комісії та прийняття нею відповідного рішення.

Таким чином, Управління майном спільної власності Львівської обласної ради допустило порушення процедури розгляду рекомендації постійної комісії, оскільки не розглядало та не приймало власного рішення про припинення договірних правовідносин з орендарем.

Як вбачається з судових рішень, суди усіх інстанцій при дослідженні обставин справи та наданні оцінки доказам, які містяться в матеріалах справи, в сукупності надали правову оцінку виключно обставинам щодо повідомлення орендодавцем орендаря про припинення договірних правовідносин у зв'язку з закінченням терміну дії договору та небажання орендаря продовжувати такі правовідносини в подальшому, а також досліджували обставини щодо того, чи скористався орендар своїм переважним правом на укладення договору оренди на новий строк.

При цьому, як вбачається з вищенаведених судових рішень, судами усіх інстанцій не досліджувались обставини та не надавалась правова оцінка процедурі розгляду Управління майном спільної власності Львівської обласної ради рішення постійної комісії з питані комунального майна та приватизації Львівської обласної ради, а також судами не було враховано того факту, що Управління майном спільної власності обласної ради як орган, якому Львівською обласною радою делеговані повноваження щодо управління майном комунальної власності, отримавши рекомендації постійної комісії з питань комунального майна та приватизації, повинне в межах своїх повноважень прийняти відповідне рішення щодо припинення договору оренди та повідомити орендаря про прийняття такого рішення.

Зазначені обставини є істотними у даній справі та встановлюють невідповідність змісту надісланого листа Управління майном спільної власності Львівської обласної ради про небажання продовжити договір оренди, дійсним обставинам, які мали місце, оскільки жодних рішень щодо припинення оренди, які би породжували юридичні наслідки та могли бути перевірені на предмет законності Управлінням майном спільної власності не приймалось.

Пунктом 2 частини 3 ст. 325 ГПК України визначено, що за результатами перегляду судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами суд може задовольнити заяву про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами, скасувати відповідне судове рішення та ухвалити нове рішення чи змінити рішення.

Таким чином, наведені вище нововиявлені обставини, які не були відомі і не могли бути відомі під час розгляду справи господарським судом, свідчать про необґрунтованість наведених судом висновків, а тому рішення Господарського суду Львівської області від 04.08.2017 року у справі № 914/433/16 в частині задоволення первісних позовних вимог підлягає скасуванню, в задоволенні вимоги Управління майном спільної власності Львівської обласної ради про виселення ТОВ Замок Лева з безпідставно займаних приміщень слід відмовити.

Відповідно пп. 4 п. 2 ч. 2 ст. 4 Закону України Про судовий збір , за подання до господарського суду заяви про перегляд судового рішення у зв'язку з нововиявленими обставинами судовий збір сплачується за ставкою 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.

Позивачем за подання позову було сплачено судовий збір у розмірі 1 378 грн. З огляду на наведене за подання заяви про перегляд за нововиявленими обставинами заявнику слід було сплатити 2 067,00 грн. Натомість, заявником при поданні заяви сплачено судовий збір у розмірі 2 643,00 грн.

Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 7 Закону України Про судовий збір , сплачена сума судового збору повертається за клопотанням особи, що його сплатила за ухвалою суду в разі зменшення розміру позовних вимог або внесення судового збору в більшому розмірі, ніж встановлено законом.

Зважаючи на наведене, надміру сплачена сума судового збору підлягатиме поверненню особі, яка його сплатила, у випадку подання нею відповідного клопотання.

Судові витрати відповідно до ст. 129 ГПК України необхідно покласти на Управління майном спільної власності Львівської обласної ради.

З огляду на викладене, керуючись ст.ст. 320, 321, 325 ГПК України, суд -

ВИРІШИВ:

1. Заяву Товариства з обмеженою відповідальністю Замок Лева про перегляд за нововиявленими обставинами рішення Господарського суду Львівської області від 04.08.2017 у справі №914/433/16 задовольнити.

2. Скасувати рішення Господарського суду Львівської області від 04.08.2017 у справі №914/433/16 в частині задоволення первісних позовних вимог та прийняти нове рішення, яким в задоволенні первісних позовних вимог Управління майном спільної власності Львівської обласної ради до Товариства з обмеженою відповідальністю Замок Лева , за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача КП ЛОР Нерухомість та майно про виселення Товариства з обмеженою відповідальністю Замок Лева (79018, м. Львів, вул. Городоцька, 104, код ЄДРПОУ 32182306) із займаних приміщень загальною площею 874,2 кв.м., які знаходяться за адресою: м. Львів, вул. Глінки, 7, 9 та зобов'язати повернути їх балансоутримувачу КП ЛОР Нерухомість та майно відмовити. В решті рішення суду залишити без змін.

3. Стягнути з Управління майном спільної власності Львівської обласної ради, м. Львів, вул. Винниченка, 18 (ідентифікаційний код 25255072) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Замок Лева , м. Львів, вул. Городоцька, 104 (ідентифікаційний код 32182306) 2 067,00 грн. судового збору.

4. Наказ видати згідно ст. 327 ГПК України.

Рішення суду набирає законної сили в порядку, передбаченому ст. 241 ГПК України та може бути оскаржене до Західного апеляційного господарського суду протягом 20 днів з дня складення повного судового рішення.

В судовому засіданні 04.03.2019 оголошено вступну та резолютивну частину рішення. Повне рішення складено 11.03.2019.

Суддя Мазовіта А.Б.

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення04.03.2019
Оприлюднено14.03.2019
Номер документу80417497
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —914/433/16

Ухвала від 04.03.2019

Господарське

Господарський суд Львівської області

Мазовіта А.Б.

Ухвала від 12.02.2019

Господарське

Господарський суд Львівської області

Мазовіта А.Б.

Ухвала від 25.01.2019

Господарське

Господарський суд Львівської області

Мазовіта А.Б.

Ухвала від 16.01.2019

Господарське

Господарський суд Львівської області

Манюк П.Т.

Ухвала від 03.01.2019

Господарське

Господарський суд Львівської області

Манюк П.Т.

Ухвала від 05.12.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Манюк П.Т.

Постанова від 23.07.2018

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Данко Леся Семенівна

Ухвала від 16.07.2018

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Данко Леся Семенівна

Ухвала від 21.06.2018

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Данко Леся Семенівна

Ухвала від 07.06.2018

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Данко Леся Семенівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні