Ухвала
від 19.03.2019 по справі 912/1583/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Кіровоградської області

вул.В'ячеслава Чорновола, 29/32, м.Кропивницький, Україна, 25022,

тел/факс: 22-09-70/24-09-91 E-mail: inbox@kr.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

19 березня 2019 року № 912/1583/18

Господарський суд Кіровоградської області у складі судді Колодій С.Б., розглянувши клопотання судових експертів Кропивницького відділення Київського науково-дослідного інституту судових експерти № 4464/4465/4466/18-27 у справі № 912/1583/18

за позовом: фізичної особи ОСОБА_1 (далі - гр. ОСОБА_1.), АДРЕСА_1

до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю "Валентина - Сервіс", 25011, м. Кропивницький, вул. Генерала Родимцева, буд. 106

про стягнення 4 315 045,93 грн.

ВСТАНОВИВ:

До Господарського суду Кіровоградської області 25.06.2018 надійшла позовна заява від 25.06.2018 гр. ОСОБА_1 до відповідача про стягнення 4 215 045,93 грн в якості виплати ринкової вартості частини майна товариства, пропорційно його частці у статутному капіталі товариства, 100 000,00 грн моральної шкоди та 563 602,55 грн. судових витрат.

В обґрунтування позовних вимог позивач не погоджується з розміром виплати належної йому частки майна товариства з обмеженою відповідальністю "Валентина-Сервіс", що пропорційно його частці у статутному капіталі останнього та здійснена відповідачем у зв"язку з виходом гр. ОСОБА_1 зі складу учасників товариства, вважає розмір такої виплати заниженим та не обґрунтованим.

Ухвалою від 11.07.2018 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження.

Відповідач позов не визнає, вказує на відсутність порушення прав позивача відповідачем при виході з ТОВ "Валентина-Сервіс" та виплати йому Товариством коштів в якості сплати вартості частини майна, пропорційної частці учасника у статутному капіталі Товариства, належної при виході станом на 30.03.2017. Відповідач вказує, що відповідно до вимог Статуту та законодавства визначив вартість частини майна товариства, що підлягає виплаті позивачеві у зв"язку з його виходом зі складу учасників, виходячи з вартості чистих активів ТОВ "Валентина - Сервіс" за даними бухгалтерського обліку, балансу Товариства станом на 30.03.20187 (за виключенням зобов"язань) та здійснив розрахунок пропорційно частці ОСОБА_1 у статутному капіталі станом на дату його виходу з Товариства. Також відповідач наголошує на тому, що розрахунок вартості частини майна, належної до виплати позивачеві у зв"язку з його виходом з Товариства станом на 30.03.2017 був предметом узгоджених процедур стосовно фінансової інформації відповідача згідно з Договором № 15-2018 від 30.01.2018, укладений між ТОВ "Валентина - Сервіс" та Приватною аудиторською фірмою "АС-Аудит", про що аудитором складено Звіт про фактичні результати від 26.03.2018.

Ухвалою господарського суду від 24.10.2018 у справі № 912/1583/18 призначено комплексну судову економічну, оціночно-будівельну, товарознавчу експертизу, проведення якої доручено експертам Кропивницького відділення Київського науково-дослідного інституту судових експертиз, провадження у справі № 912/1583/18 зупинено на час проведення експертизи.

05.03.2019 на адресу суду надійшов лист Кропивницького відділення Київського науково-дослідного інституту судових експертиз № 4464/1165/4466/18-27 від 22.02.2019 з клопотанням експертів про надання додаткових документів, необхідних для дачі висновку. Крім того, у поданому листі міститься клопотання про погодження терміну проведення експертизи понад 60 календарних днів.

Для вирішення питання щодо прийняття до розгляду вказаного клопотання господарський суд вважає за необхідне поновити провадження у даній справі.

Клопотання експертів в частині погодження терміну проведення експертизи понад 60 календарних днів мотивоване неможливістю проведення призначеної експертизи у визначені законодавством строки, у зв'язку зі значним завантаженням експертів.

Крім того, зі змісту клопотання судового експерта № 4464/4465/4466/18-27 вбачається, що для виконання економічної експертизи у даній справі судові експерти просить:

1. Надати відомості та документи ТОВ "Валентина-Cepвic" (код ЄДРПОУ 32095821):

- відомості про дату завершення формування Статутного капіталу товариства;

- документальні підтвердження завершення формування Статутного капіталу (фонду) при створенні ТОВ "Валентина-Cepвic" (банківські виписки по рахунку, меморіальні ордери чи квитанції банку про внесення готівки на банківський рахунок товариства, тощо) згідно затвердженого 24.09.2006 Статуту в сумі 14 тис. грн. та сплати внесків учасниками, в т.ч. своєї частки учасником ОСОБА_1 в pозмірі 5040 грн. або 36% статутного капіталу;

- рішення учасників ТОВ "Валентина Cepвic" про затвердження Звіту за 2017 piк (piчні результати) та затверджений Звіт ТОВ "Валентина Cepвic" за 2017 рік, яким підтверджується розмір майна, яке є у товариства на кінець звітного періоду (згідно п.4.5.1 Статуту при виході Учасника з Товариства виплата вартості частини майна Товариства, пропорційно його частці у статутному капіталі здійснюється грошовими коштами протягом 12 місяців після затвердження звіту за рік, в якому він вийшов з Товариства);

- Головну книгу за I квартал 2017 року та на 30.03.2017 на підтвердження наявного у справі фінансового звіту суб"єкта малого підприємництва Балансу ф.№1 (том 2 а.п.164-165) станом 30.03.2017, інші зведені регістри бухгалтерського обліку, що підтверджують статті Балансу ф. № 1 ТОВ "Валентина-Сервіс" станом 30.03.2017;

- Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва ф. № 1 "Баланс" ТОВ "Валентина-Cepвic" за 2017 рік та Головну книгу за 2017 piк на підтвердження статей балансу (даних рядків) (згідно п.4.5.2 Статуту вартість частини майна Товариства для здійснення виплати Учаснику, що виходить, розраховується, як пропорційна його частка у статутному капіталі у процентному відношенні частини вартості чистих активів Товариства за виключенням зобов'язань, які обліковуються у даних бухгалтерського обліку за наслідками року, в якому Учасник вийшов з Товариства);

- відомості аналітичного обліку щодо повного переліку активів підприємства, вартість яких підлягає встановленню за ринковими цінами, в т.ч. будівель, споруд, транспорту, устаткування, інших основних засобів, земельних ділянок, малоцінних необоротних матеріальних активів, запасів, товарно-матеріальних цінностей, товарів, продукції, тощо, що рахувались на балансі товариства станом на 30.03.2017, 31.03.2017 та на 31.12.2017 за первісною та залишковою вартістю. В переліку основних засобів балансова вартість повинна співпадати з даними Балансу (ряд. 1010, 1011). Наявні в справі (т.2 а.п. 133-142) Оборотно-сальдові відомості по рахунку 10 "Основні засоби" та по рахунку 11 "Інші необоротні матеріальні активи" не містять відомості за якою вартістю наведені дані (первинна чи залишкова) та не розшифровують повноцінно статті Балансу ф.1 на 30.03.2017 рядки 1010 "основні засоби за залишковою вартістю" в сумі 1 869,0 тис. грн. та ряд. 1011 основні засоби за первинною вартістю" в сумі 4 761,3 тис. грн.;

- дані обліку та оборотно-сальдові відомості, якими обґрунтовуються статті балансу на 30.03.2017 (ряд. 1011, ряд. 1011);

- дані аналітичного обліку нарахованої амортизації (зносу) (підтвердження ряд. 1012 Балансу);

- дані аналітичного обліку запасів (ТМЦ, продукції тощо) на підтвердження ряд. 1100;

- дані аналітичного обліку дебіторської заборгованості щодо розрахунків за продукцію, товари, роботи, послуги на 30.03.2017 (підтвердження ряд. 1125 Балансу);

- дані аналітичного обліку дебіторської заборгованості щодо розрахунків з бюджетом по податках та обов'язкових платежах на 30.03.2017 (підтвердження ряд. 1135 Балансу);

- дані аналітичного обліку іншої поточної дебіторської заборгованості щодо розрахунків на 30.03.2017 (підтвердження ряд. 1155 Балансу);

- дані аналітичного обліку та банківські виписки по вcix банківських рахунках, в т.ч. карткових, що підтверджують залишок коштів на рахунках, дані обліку та документальні підтвердження залишку коштів по рахунку "Каса" на 30.03.2017 (підтвердження ряд.1165 Балансу);

- дані аналітичного обліку інших активів по балансу, їх перелік та вартість на 30.03.2017 (підтвердження ряд.1195 Балансу);

- дані аналітичного обліку на підтвердження рядку Балансу 14230 "Нерозподілений прибуток (непокритий збиток), рахунки 79 Фінансові результати , № 44 Нерозподілені прибутку (непокриті збитки) в розрізі субрахунків;

- дані аналітичного обліку щодо розрахунків за товари, роботи послуги (аналітичний облік кредиторської заборгованості) на 30.03.2017 (підтвердження ряд. 1615 Балансу);

- дані аналітичного обліку щодо розрахунків з бюджетом (кредиторська заборгованість) на 30.03.2017 (підтвердження ряд. 1620 Балансу);

- дані аналітичного обліку щодо розрахунків з оплати праці (кредиторська заборгованість) на 30.03.2017 (підтвердження ряд. 1630 Балансу);

- дані аналітичного обліку щодо інших поточних зобов'язань на 30.03.2017 (підтвердження ряд. 1690 Балансу);

- матеріали інвентаризації, що проводилась перед складанням річної звітності за 2016 piк та, за наявності, за 1 квартал 2017 року у зв'язку iз виключенням ОСОБА_1 зi складу учасників товариства;

- документальні підтвердження відносно запасів, що знаходились за межами підприємства (у дорозі та/або на зберіганні (в інших підприємств), що не були ще взяті на баланс до 30.03.2017;

- відомості щодо повного переліку майна, що перебувало на балансі підприємства матеріальних та нематеріальних активів, основних засобів, запасів, майнових зобов'язань, з наданням ix переліку та балансової вартості, станом на 30.03.2017;

- відомості щодо переліку та вартості майна, придбаного за рахунок позик банку, позикових коштів та іншої кредиторської заборгованості, непогашеної і такої, що рахується на балансі товариства на момент прийняття згідно з протоколом № 4 від 31.03.2017 виключення зі складу учасників ТОВ "Валентина-Сервіс" ОСОБА_1 (за відсутності такого майна - товариству надати письмові пояснення щодо даного питання);

- відомості щодо переліку майна, придбаного за рахунок коштів, внесених до Статутного фонду учасником ОСОБА_1 (за відсутності такого майна - товариству надати письмові пояснення щодо даного питання).

Для оціночно-будівельної експертизи:

- конкретизувати перелік активів Товариства з обмеженою відповідальністю "Валентина - Cepвic", 25011 м. Кропивницький, вул. Генерала Родимцева, 106 (ідентифікаційний код 32095821) які підлягають оцінці;

- надати правоустановчі документи на активи Товариства з обмеженою відповідальністю "Валентина-Сервіс", 25011 м. Кропивницький, вул. Генерала Родимцева, 106 (ідентифікаційний код 32095821);

- надати матеріали технічної інвентаризації на активи Товариства з обмеженою відповідальністю "Валентина - Сервіс", 25011 м. Кропивницький, вул. Генерала Родимцева, 106 (ідентифікаційний код 32095821), які б відповідали стану зазначених активів станом 30.03.2017 року;

- надати відомості щодо технічного стану активів Товариства з обмеженою відповідальністю "Валентина - Cepвic", 25011 м. Кропивницький, вул. Генерала Родимцева, 106 (ідентифікаційний код 32095821) в якому вони перебували станом на 30.03.2017, та чи змінився їх технічний стан в період з 30.03.2017 по теперішній час;

Для товарознавчої експертизи:

- надати детальний перелік об'єктів дослідження;

- надати до огляду об'єкти станом на 30.03.2017;

- надати супровідні документи, технічну, бухгалтерську документацію на об'єкти дослідження, в т.ч. технічні паспорти, документи про час роботи обладнання, змінність його роботи, проведення капітальних, поточних ремонтів, консервацію обладнання, акти технічного стану, тощо;

- надати висновки інженера, сервісної установи про технічний стан, комплектність, на вci об'єкти дослідження, згідно переліку ухвали, та вартість відновлювального ремонту, за наявності непрацюючого обладнання, станом 30.03.2017;

- за наявності автотранспортна;

- які були покази лічильника одометра станом на дату оцінки;

- яка була комплектація КТЗ передбачена заводом виробником та чи був КТЗ комплектний;

- чи встановлювалось додаткове обладнання на КТЗ (в paзi встановлення додаткового обладнання прошу надати матеріали в яких присутня цінова інформація відносно його придбання та вартості робіт по встановленню);

- чи отримував раніше автомобіль аварійні пошкодження та якщо, так то які саме;

- чи використовувався КТЗ в режимі таксі, що передбачає надання послуг з перевезення пасажирів та їхнього багажу в індивідуальному порядку;

- чи експлуатувався КТЗ поза доріг загального призначення (не менш як 30% пробігу);

- чи мав КТЗ сліди відновлювального ремонту кузовних складових КТЗ? Якщо мав то, прошу повідомити, які кузовні складові частини підлягали безпосередньому ремонту або заміні;

- чи перебували в наявності на досліджуваному КТЗ складові частини, які потребували ремонту (окрім заміни чи капітального ремонту) за такими показниками: сліди підтікання олив та пального, підвищена димність та шумність двигуна, порушення функціональних можливостей тощо;

- чи мало місце корозійного пошкодження кузовних складових КТЗ. Якщо так то прошу повідомити які саме пошкоджені складові з наведеного переліку з зазначенням сторони та кількості: 1) Панель підлоги кузова; 2) Коробчасті елементи збільшення жорсткості (лонжерони, поперечини, підсилювачі); 3) Пороги кузова; 4) Передок кузова (бризовики передніх крил, щіток передка, панелі передка); 5) Боковини кузова (стояків боковин, арки боковин, панелі боковин, двері); 6) Задок кузова (панелі задка, полиці задка з перегородкою); 7) Дах кузова (панель даху, панель бокова задня); 8) Оперення (крило змінне, крило незмінне, капот, двері задка);

- чи мало місце наявності слідів деформації елементів кузова без пошкодження лакофарбового покриття. Якщо так то яких саме;

- чи мали місце ознаки наявності перекосу кузова;

- чи мали місце сліди забруднення, пошкодження та потертості оббивки кузова, а саме: 1) Оббивки салону (даху, стояків, боковин, полиць, дверей); 2) Оббивки сидінь;

- чи мало місце пошкодження пофарбування кузова? Якщо так, то які саме мали місце пошкодження;

- чи мало місце пошкодження хромових деталей у вигляді корозії, потьмяніння, відшарування;

- чи мало місце пошкодження скла у вигляді потертостей та пошкодження;

- надати копію свідоцтва про реєстрацію на кожен транспортний зacіб.

Призначити дату та час огляду об'єктів дослідження, узгодивши дату та час з експертами. Відповідно до п. 3.9 "Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень", затвердженої наказом МЮ України від 08.10.1998 №53/5 (зі змінами), забезпечити прибуття експертів до об'єктів дослідження та в зворотному напрямі, безперешкодний доступ до об'єктів, а також належні умови для роботи.

Господарський суд при розгляді поданого клопотання в частині витребування документів вважає за необхідне зазначити, що відповідно до ч. 1 ст. 102 Господарського процесуального кодексу України матеріали, необхідні для проведення експертизи, експерту надає суд, якщо експертиза призначена судом, або учасник справи, якщо експертиза проводиться за його замовленням.

При призначенні експертизи суд з урахуванням думки учасників справи визначає, які саме матеріали необхідні для проведення експертизи. Суд може також заслухати призначених судом експертів з цього питання. Копії матеріалів, що надаються експерту, можуть залишатися у матеріалах справи.

З підстав викладеного, суд вважає необхідним призначити подане клопотання до розгляду в засіданні суду та витребувати від учасників справи документи, які просить подати експерт, або власну письмову думку з приводу матеріалів, необхідних для проведення експертизи.

Розглядаючи клопотання судового експерта в частині узгодження з експертами дати та часу огляду об'єкту дослідження, господарський суд зазначає наступне.

Згідно положень ч. 2 ст. 102 Господарського процесуального кодексу України призначений судом експерт не має права спілкуватися з учасниками судового процесу поза межами судового засідання.

Враховуючи викладене, господарський суд вважає за необхідне викликати в судове засідання сторін та експерта для узгодження дати та час огляду об'єкту дослідження.

Відповідно до приписів п. 2 ч. 1 ст. 228 Господарського процесуального кодексу України суд може за заявою учасника, а також з власної ініціативи зупинити провадження у справі у випадку, зокрема, призначення судом експертизи.

Таким чином, враховуючи, що у даній справі згідно вказаної норми процесуального закону була призначена судова експертиза і на даний момент її результат не одержано, провадження у справі підлягає зупиненню на період проведення судової експертизи.

Керуючись ст.ст. 102, 228, 230, 234, 255 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

УХВАЛИВ:

1. Поновити провадження у справі № 912/1583/18.

2. Клопотання експерта Кропивницького відділення Київського науково-дослідного інституту судових експертиз № 4464/4465/4466/18-27 про надання матеріалів призначити до розгляду у засіданні суду на 09.04.2019 о 16:30 год.

3. Засідання відбудеться у приміщенні Господарського суду Кіровоградської області за адресою: 25022, м. Кропивницький, вул. В'ячеслава Чорновола, 29/32, в залі суд. засідань № 207, тел. 0(522)22-09-70.

4. Зобов"язати ТОВ "Валентина-Cepвic" у строк до 09.04.2019 подати до суду:

- відомості про дату завершення формування Статутного капіталу товариства;

- документальні підтвердження завершення формування Статутного капіталу (фонду) при створенні ТОВ "Валентина-Cepвiс" (банківські виписки по рахунку, меморіальні ордери чи квитанції банку про внесення готівки на банківський рахунок товариства, тощо) згідно затвердженого 24.09.2006 Статуту в сум 14 тис. грн. та сплати внесків учасниками, в т.ч. своєї частки учасником ОСОБА_1 в pозмірі 5040 грн. або 36% статутного капіталу;

- рішення учасників ТОВ "Валентина-Cepвic" про затвердження Звіту за 2017 piк (piчні результати) та затверджений Звіт ТОВ "Валентина-Cepвic" за 2017 рік, яким підтверджується розмір майна, яке є у товариства на кінець звітного періоду (згідно п.4.5.1 Статуту при виході Учасника з Товариства виплата вартості частини майна Товариства, пропорційно його частці у статутному капіталі здійснюється грошовими коштами протягом 12 місяців після затвердження звіту за рік, в якому він вийшов з Товариства);

- Головну книгу за I квартал 2017 року та на 30.03.2017 на підтвердження наявного у справі фінансового звіту суб"єкта малого підприємництва Балансу ф.№1 (том 2 а.п.164-165) станом 30.03.2017, інші зведені регістри бухгалтерського обліку, що підтверджують статті Балансу ф. № 1 ТОВ "Валентина-Сервіс" станом 30.03.2017;

- Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва ф. № 1 Баланс ТОВ "Валентина-Cepвiс" за 2017 рік та Головну книгу за 2017 piк на підтвердження статей балансу (даних рядків) (згідно п.4.5.2 Статуту вартість частини майна Товариства для здійснення виплати Учаснику, що виходить, розраховується, як пропорційна його частка у статутному капіталі у процентному відношенні частини вартості чистих активів Товариства за виключенням зобов'язань, які обліковуються у даних бухгалтерського обліку за наслідками року, в якому Учасник вийшов з Товариства);

- відомості аналітичного обліку щодо повного переліку активів підприємства, вартість яких підлягає встановленню за ринковими цінами, в т.ч. будівель, споруд, транспорту, устаткування, інших основних засобів, земельних ділянок, малоцінних необоротних матеріальних активів, запасів, товарно-матеріальних цінностей, товарів, продукції, тощо, що рахувались на балансі товариства станом на 30.03.2017, 31.03.2017 та на 31.12.2017 за первісною та залишковою вартістю. В переліку основних засобів балансова вартість повинна співпадати з даними Балансу (ряд. 1010, 1011). Наявні в справі (т.2 а.п. 133-142) Оборотно-сальдові відомості по рахунку 10 Основні засоби та по рахунку 11 Інші необоротні матеріальні активи не містять відомості за якою вартістю наведені дані (первинна чи залишкова) та не розшифровують повноцінно статті Балансу ф.1 на 30.03.2017 рядки 1010 "основні засоби за залишковою вартістю" в сумі 1 869,0 тис. грн. та ряд. 1011 "основні засоби за первинною вартістю" в сумі 4 761,3 тис. грн.;

- дат обліку та оборотно-сальдові відомості, якими обґрунтовуються статті балансу на 30.03.2017 (ряд. 1011, ряд. 1011);

- дані аналітичного обліку нарахованої амортизації (зносу) (підтвердження ряд. 1012 Балансу);

- дані аналітичного обліку запасів (ТМЦ, продукції тощо) на підтвердження ряд. 1100;

- дані аналітичного обліку дебіторської заборгованості щодо розрахунків за продукцію, товари, роботи, послуги на 30.03.2017 (підтвердження ряд. 1125 Балансу);

- дані аналітичного обліку дебіторської заборгованості щодо розрахунків з бюджетом по податках та обов'язкових платежах на 30.03.2017 (підтвердження ряд. 1135 Балансу);

- дані аналітичного обліку іншої поточної дебіторської заборгованості щодо розрахунків на 30.03.2017 (підтвердження ряд. 1155 Балансу);

- дані аналітичного обліку та банківські виписки по вcix банківських рахунках, в т.ч. карткових, що підтверджують залишок коштів на рахунках, дані обліку та документальні підтвердження залишку коштів по рахунку Каса на 30.03.2017 (підтвердження ряд.1165 Балансу);

- дані аналітичного обліку інших активів по балансу, їх перелік та вартість на 30.03.2017 (підтвердження ряд.1195 Балансу);

- дані аналітичного обліку на підтвердження рядку Балансу 14230 Нерозподілений прибуток (непокритий збиток), рахунки 79 Фінансові результати , № 44 Нерозподілені прибутку (непокриті збитки) в розрізі субрахунків;

- дані аналітичного обліку щодо розрахунків за товари, роботи послуги (аналітичний облік кредиторської заборгованості) на 30.03.2017 (підтвердження ряд. 1615 Балансу);

- дані аналітичного обліку щодо розрахунків з бюджетом (кредиторська заборгованість) на 30.03.2017 (підтвердження ряд. 1620 Балансу);

- дані аналітичного обліку щодо розрахунків з оплати праці (кредиторська заборгованість) на 30.03.2017 (підтвердження ряд. 1630 Балансу);

- дані аналітичного обліку щодо інших поточних зобов'язань на 30.03.2017 (підтвердження ряд. 1690 Балансу);

- матеріали інвентаризації, що проводилась перед складанням річної звітності за 2016 piK та, за наявності, за 1 квартал 2017 року у зв'язку iз виключенням ОСОБА_1 зi складу учасників товариства;

- документальні підтвердження відносно запасів, що знаходились за межами підприємства (у дорозі та/або на збер1ганн1 (в інших підприємств), що не були ще взяті на баланс до 30.03.2017;

- відомості щодо повного переліку майна, що перебувало на балансі підприємства матеріальних та нематеріальних активів, основних засобів, запасів, майнових зобов'язань, з наданням ix переліку та балансової вартості, станом на 30.03.2017;

- відомості щодо переліку та вартості майна, придбаного за рахунок позик банку, позикових коштів та іншої кредиторської заборгованості, непогашеної і такої, що рахується на балансі товариства на момент прийняття згідно з протоколом № 4 від 31.03.2017 виключення зі складу учасників ТОВ "Валентина-Сервіс" ОСОБА_1 (за відсутності такого майна - товариству надати письмові пояснення щодо даного питання);

- відомості щодо переліку майна, придбаного за рахунок коштів, внесених до Статутного фонду учасником ОСОБА_1 (за відсутності такого майна - товариству надати письмові пояснення щодо даного питання).

Для оціночно-будівельної експертизи:

- конкретизувати перелік активів Товариства з обмеженою відповідальністю "Валентина - Cepвic", 25011 м. Кропивницький, вул. Генерала Родимцева, 106 (ідентифікаційний код 32095821) які підлягають оцінці;

- надати правоустановчі документи на активи Товариства з обмеженою відповідальністю "Валентина-Сервіс", 25011 м. Кропивницький, вул. Генерала Родимцева, 106 (ідентифікаційний код 32095821);

- надати матеріали технічної інвентаризації на активи Товариства з обмеженою відповідальністю "Валентина - Сервіс", 25011 м. Кропивницький, вул. Генерала Родимцева, 106 (ідентифікаційний код 32095821), які б відповідали стану зазначених активів станом 30.03.2017 року;

- надати відомості щодо технічного стану активів Товариства з обмеженою відповідальністю "Валентина - Cepвic", 25011 м. Кропивницький, вул. Генерала Родимцева, 106 (ідентифікаційний код 32095821) в якому вони перебували станом на 30.03.2017, та чи змінився їх технічний стан в період з 30.03.2017 по теперішній час;

Для товарознавчої експертизи:

- надати детальний перелік об'єктів дослідження;

- надати до огляду об'єкти станом на 30.03.2017;

- надати супровідні документи, технічну, бухгалтерську документацію на об'єкти дослідження, в т.ч. технічні паспорти, документи про час роботи обладнання, змінність його роботи, проведення капітальних, поточних ремонтів, консервацію обладнання, акти технічного стану, тощо;

- надати висновки інженера, сервісної установи про технічний стан, комплектність, на вci об'єкти дослідження, згідно переліку ухвали, та вартість відновлювального ремонту, за наявності непрацюючого обладнання, станом 30.03.2017;

- за наявності автотранспортна;

- які були покази лічильника одометра станом на дату оцінки;

- яка була комплектація КТЗ передбачена заводом виробником та чи був КТЗ комплектний;

- чи встановлювалось додаткове обладнання на КТЗ (в paзi встановлення додаткового обладнання прошу надати матеріали в яких присутня цінова інформація відносно його придбання та вартості робіт по встановленню);

- чи отримував раніше автомобіль аварійні пошкодження та якщо, так то які саме;

- чи використовувався КТЗ в режимі таксі, що передбачає надання послуг з перевезення пасажирів та їхнього багажу в індивідуальному порядку;

- чи експлуатувався КТЗ поза доріг загального призначення (не менш як 30% пробігу);

- чи мав КТЗ сліди відновлювального ремонту кузовних складових КТЗ? Якщо мав то, прошу повідомити, які кузовні складові частини підлягали безпосередньому ремонту або заміні;

- чи перебували в наявності на досліджуваному КТЗ складові частини, які потребували ремонту (окрім заміни чи капітального ремонту) за такими показниками: сліди підтікання олив та пального, підвищена димність та шумність двигуна, порушення функціональних можливостей тощо;

- чи мало місце корозійного пошкодження кузовних складових КТЗ. Якщо так то прошу повідомити які саме пошкоджені складові з наведеного переліку з зазначенням сторони та кількості: 1) Панель підлоги кузова; 2) Коробчасті елементи збільшення жорсткості (лонжерони, поперечини, підсилювачі); 3) Пороги кузова; 4) Передок кузова (бризовики передніх крил, щіток передка, панелі передка); 5) Боковини кузова (стояків боковин, арки боковин, панелі боковин, двері); 6) Задок кузова (панелі задка, полиці задка з перегородкою); 7) Дах кузова (панель даху, панель бокова задня); 8) Оперення (крило змінне, крило незмінне, капот, двері задка);

- чи мало місце наявності слідів деформації елементів кузова без пошкодження лакофарбового покриття. Якщо так то яких саме;

- чи мали місце ознаки наявності перекосу кузова;

- чи мали місце сліди забруднення, пошкодження та потертості оббивки кузова, а саме: 1) Оббивки салону (даху, стояків, боковин, полиць, дверей); 2) Оббивки сидінь;

- чи мало місце пошкодження пофарбування кузова? Якщо так, то які саме мали місце пошкодження;

- чи мало місце пошкодження хромових деталей у вигляді корозії, потьмяніння, відшарування;

- чи мало місце пошкодження скла у вигляді потертостей та пошкодження;

- надати копію свідоцтва про реєстрацію на кожен транспортний зacіб.

5. Зобов'язати позивача та відповідача у строк до 09.04.2019 подати до суду: письмову позицію щодо проведення призначеної експертизи в термін понад 60 календарних днів.

6. Явку представників сторін в засідання суду 09.04.2019 визнати обов'язковою.

7. Викликати в засідання суду 09.04.2019 о 16:30 год. судового експерта Кропивницького відділення Київського науково-дослідного інституту судових експертиз для узгодження дати огляду об'єкту дослідження.

8. У відповідності до ст. 228 Господарського процесуального кодексу України провадження у справі № 912/1583/18 зупинити на період проведення судової експертизи.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та в частині зупинення провадження у справі може бути оскаржена.

Копії ухвали направити фізичній особі ОСОБА_1 (АДРЕСА_1); Товариству з обмеженою відповідальністю "Валентина - Сервіс" (25011, м. Кропивницький, вул. Генерала Родимцева, буд. 106); Кропивницькому відділенню Київського науково-дослідного інституту судових експертиз (25031, м. Кропивницький, вул. Волкова, 2).

Суддя С.Б. Колодій

СудГосподарський суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення19.03.2019
Оприлюднено19.03.2019
Номер документу80524902
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —912/1583/18

Ухвала від 02.02.2022

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Глушков М.С.

Ухвала від 25.01.2022

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Глушков М.С.

Ухвала від 29.12.2021

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Глушков М.С.

Постанова від 29.11.2021

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Вечірко Ігор Олександрович

Ухвала від 08.11.2021

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Вечірко Ігор Олександрович

Постанова від 13.10.2021

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Стратієнко Л.В.

Постанова від 06.10.2021

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Стратієнко Л.В.

Ухвала від 09.08.2021

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Вечірко Ігор Олександрович

Ухвала від 04.08.2021

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Стратієнко Л.В.

Ухвала від 12.07.2021

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Вечірко Ігор Олександрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні