Рішення
від 18.03.2019 по справі 620/4221/18
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 березня 2019 року м. Чернігів Справа № 620/4221/18

Чернігівський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді - Бородавкіної С.В.,

за участі секретаря - Гайдука С.В.,

представника позивача - ОСОБА_1,

представника відповідачів - ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ТД Кардинал" до Державної фіскальної служби України, Комісії Головного управління Державної фіскальної служби у Чернігівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації про визнання протиправними та скасування рішень,

У С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю ТД Кардинал (далі - ТОВ ТД Кардинал ) 21.12.2018 звернулось до суду з адміністративним позовом до Державної фіскальної служби України (далі - ДФС України), Комісії Головного управління Державної фіскальної служби у Чернігівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі - Комісія), у якому просить:

- визнати протиправними та скасувати рішення Комісії: №818348/41144575 від 26.06.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної №12 від 21.06.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних; №854620/41144575 від 25.07.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної №3 від 12.07.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних; №836597/41144575 від 22.06.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної №14 від 22.06.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних; №870078/41144575 від 03.08.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної №6 від 26.07.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов'язати ДФС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №12 від 21.06.2018, №3 від 12.07.2018, №14 від 22.06.2018 та №6 від 26.07.2018, подані ТОВ ТД Кардинал .

Позовні вимоги мотивовані тим, що податкові накладні, складені ТОВ ТД Кардинал , відповідають змісту здійснених операцій та укладеним договорам. Всі господарські операції належним чином відображені в бухгалтерському та податковому обліку. Тобто, відсутні критерії, передбачені податковим законодавством для зупинення реєстрації поданих податкових накладних. Крім того, оскаржувані рішенні Комісії не містять конкретної інформації про причини та підстави для їх прийняття.

Ухвалою судді від 21.01.2019 прийнято позовну заяву до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив їх задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідачів у судовому засіданні позовні вимоги не визнав, просив відмовити в їх задоволенні, надав відзив на позов та зазначив, що посилання на норми, які наведені у позові, втратили чинність (щодо вимоги до контролюючого органу зазначати конкретний вид критеріїв оцінки ступеня ризиків). Також Комісією розглянуто отримані документи та визнано такими, що надані у обсязі, недостатньому для надання пропозицій щодо реєстрації спірних податкових накладних. При цьому, у рішеннях зазначено про надання платником копій документів, які складені з порушенням законодавства. Тобто до кожного повідомлення по окремих ПН був наданий пакет документів, який різнився з інформацією, зазначеною у ПН, тому і зазначено формулювання: надані документи не дають можливості підтвердити господарську операцію у зв'язку з невідповідністю даних у податковій накладній та первинних документах . Вважає, що конкретизація у даній ситуації не має сенсу оскільки пакет документів надавався самим платником.

Крім того, зазначив, що ТОВ ТД Кардинал включено до Реєстру платників з ознаками ризику, що і стало причиною зупинки реєстрації вищевказаних накладних.

20.02.2019 представником ТОВ ТД Кардинал надано відповідь на відзив, у якій підтримано доводи, викладені в позовній заяві.

Заслухавши пояснення представників сторін, розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, колегія суддів вважає, що позов має бути задоволений, враховуючи таке.

ТОВ ТД Кардинал є юридичною особою, зареєстрованою у встановленому законом порядку, про що до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено відповідний запис. Товариство перебуває на обліку як платник податку на додану вартість.

Відповідно до інформації, відображеної у бухгалтерській довідці від 31.07.2018 №31/07 ТОВ ТД Кардинал є виробником круп'яних виробів: крупа перлова пшенична, крупа пшенична, крупа ячмінна, крупа перлова, крупа перлова полірована №1, висівки ячмінні, висівки пшеничні та інше (а.с. 12 Т.2).

З метою належного здійснення господарської діяльності ТОВ ТД Кардинал орендує у ТОВ Агрофірма Рівнопільська нежитлові приміщення площею 1060,00 кв.м (розташовані за адресою: Чернігівська обл., с. Рівнопілля, вул. Перемоги, буд. 22в) та площею 1057,9 кв.м (розташовані за адресою: Чернігівська обл., с. Рівнопілля, вул. Перемоги, буд. 22б), що підтверджується договором оренди нерухомого майна від 01.10.2017 (а.с. 25-31 Т.1).

ТОВ ТД Кардинал має у власності обладнання по виготовленню круп'яних виробів, яке придбане у ТОВ Фірма САД ПЛЮС з метою здійснення основної господарської діяльності, що підтверджується договором купівлі-продажу від 11.04.2017 №27 та належним чином оформленими на виконання вказаного договору первинними документами (а.с. 32-37 Т.1; 31 Т.2).

Як вбачається з матеріалів справи, 25.10.2017 між ТОВ ТД Кардинал (покупець) та СФГ Колос (постачальник) було укладено договір поставки №б/н, підписаний повноважними представниками сторін та скріплений печатками, відповідно до умов якого постачальник зобов'язується передати зерно (товар) у власність покупцеві, а покупець відповідно - прийняти та оплатити товар на умовах даного договору (а.с. 44-45).

Відповідно до пункту 3.1 Договору кількість товару, що поставляється за цим договором, визначається сторонами у рахунках-фактурах, видаткових накладних, які виступають у якості специфікацій та є невід'ємною частиною даного договору.

Пунктом 4.1 Договору передбачено, що поставка товару здійснюється покупцем шляхом самовивозу.

З метою виконання вказаного договору СВГ Колос , відповідно до видаткової накладної від 18.04.2018 №14633 (а.с. 50 Т.1), поставлено ТОВ ТД Кардинал пшеницю у кількості 39,14 т вартістю 199 614,00 грн. (з ПДВ). Оплата за товар проведена у повному обсязі, що підтверджується платіжним дорученням від 05.05.2018 №434 та банківською випискою (а.с. 57, 59 Т.1).

Транспортування товару здійснювалось автомобільним транспортом ТОВ Агроторг-М (директор ОСОБА_3П.) на замовлення ТОВ ТД Кардинал відповідно до поданої заявки від 18.04.2018 №18/04-1, з якої вбачається, що: перевезення здійснюється автомобілем НОМЕР_1, водій - ОСОБА_4, пункт навантаження - смт. Куликівка, пункт розвантаження - с. Рівнопілля (а.с. 75 Т.1). Наведена у заявці інформація відповідає даним, відображеним у товарно-транспортній накладній від 18.04.2018 №843 (а.с. 53 Т.1).

18.04.2018 сторонами складено акт виконаних робіт №1 до вищевказаної заявки, згідно якого перевезення вантажу здійснено, сторони взаємних претензій одна до одної не мають (а.с. 78 Т.1).

Надалі, придбана у СВГ Колос пшениця у подальшому була перероблена ТОВ ТД Кардинал та реалізована ТОВ МТН ТРЕЙД (покупець) на підставі договору поставки №б/н, укладеного 26.12.2017 (строк дії до 31.12.2018, з можливістю пролонгації), підписаного повноважними представниками сторін та скріпленого печатками (а.с. 62-64 Т.1).

Зокрема, відповідно до п. 1.1 Договору продавець зобов'язується в порядку та на умовах, визначених цим договором, поставляти покупцю (передавати у власність покупця) визначену цим договором продукцію, а покупець зобов'язується на умовах та в порядку, визначених цим договором, приймати названу продукцію та оплачувати її.

Відповідно до п. 1.2 Договору найменування продукції, загальна сума, ціна за одиницю, кількість, асортимент, якість та комплектність продукції, гарантійні зобов'язання та інше зазначено у видаткових накладних, які є невід'ємною частиною даного договору.

Поставка продукції: за рахунок та транспортом продавця, місце передачі продукції - адреса покупця (п. 3.1 Договору). Загальна сума договору складається із загальної вартості продукції, що поставляється окремими партіями протягом дії даного договору та зазначається у видаткових накладних, які є невід'ємною частиною даного договору (п. 2.1 Договору).

На виконання умов договору ТОВ ТД Кардинал виставило покупцю рахунок-фактуру №СФ-0000034 від 20 червня 2018 року на загальну суму 141 240,00 грн. (у тому числі ПДВ) (а.с. 66 Т.1), та здійснило поставку товару ТОВ МТН ТРЕЙД , а саме: крупу пшеничну у кількості 21 725, 000 кг, за ціною 5,35 грн. (без урахування ПДВ), на загальну суму 139 474,50 грн. (у тому числі ПДВ), що підтверджується видатковою накладною №РН-0000051 від 22 червня 2018 року (а.с. 70 Т.1).

Згідно бухгалтерської довідки від 23.06.2018 ТОВ МТН ТРЕЙД 21.06.2018 перерахувало позивачу попередню оплату за придбану крупу пшеничну в сумі 70 620,00 грн., що підтверджується випискою по рахунку (а.с. 72, 82 Т.1).

На попередню оплату ТОВ ТД Кардинал виписано податку накладну від 21.06.2018 №12 (а.с. 38 Т.1) та направлено її відповідачу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення у вигляді електронного файлу для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.

Цього ж дня, за допомогою програми електронного документообігу «М.Е.Doc» , позивачем отримано квитанцію, де зазначено: відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп. 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку . Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник D , Р (а.с. 39 Т.1).

У зв'язку із наведеним, 23.06.2018 ТОВ ТД Кардинал подано до ДФС України повідомлення № 4 про подання пояснень та копій документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено (а.с. 41 Т.1).

Факт направлення ТОВ ТД Кардинал до ДФС України повідомлення №4 підтверджується квитанціями №1 та №2 (а.с. 42, 43 Т.1).

26.06.2018 Комісією прийнято рішення №818348/41144575 про відмову в реєстрації податкової накладної від 21.06.2018 №12 в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН), у зв'язку з тим, що надані ТОВ ТД Кардинал документи не є достатніми для прийняття Комісією рішення про реєстрацію податкової накладної (а.с. 40 Т.1; 184 Т.2).

Також 02.07.2018 між ТОВ ТД Кардинал (покупець) та МПП Круїз (постачальник) було укладено договір поставки зерна, підписаний уповноваженими представниками сторін та скріплений печатками (а.с. 91-92 Т.1).

Відповідно до умов вказаного договору, постачальник зобов'язується передати у власність покупця зерно пшениці в строки, обумовлені даним договором, а покупець зобов'язується прийняти та оплатити товар відповідно до умов договору і видаткових накладних.

Пунктом 1.2 Договору передбачено, що найменування, кількість, ціна та місце поставки товару визначаються у видаткових накладних.

Відповідно до п. 5.1 Договору, оплата за цим договором здійснюється а підставі рахунку-фактури шляхом перерахування покупцем безготівкових коштів на поточний рахунок постачальника.

З метою виконання вказаного договору МПП Круїз , відповідно до видаткової накладної від 02.07.2018 №8422 (а.с. 99 Т.1), поставлено ТОВ ТД Кардинал пшеницю у кількості 33,491 т вартістю 170 000,00 грн. (з ПДВ). Оплата за товар проведена у повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями від 20.07.2018 №562, від 23.07.2018 №572 та карткою рахунку 631 (а.с. 134, 135, 138 Т.1).

Транспортування товару здійснювалось автомобільним транспортом ТОВ Керідж на замовлення ТОВ ТД Кардинал відповідно до поданої заявки від 02.07.2018, з якої вбачається, що: перевезення здійснюється автомобілем ОСОБА_5 СВ5882АА, водій - ОСОБА_6, пункт навантаження - м. Київ, пункт розвантаження - с. Рівнопілля (а.с. 127 Т.1). Наведена у заявці інформація відповідає даним, відображеним у товарно-транспортних накладних від 02.07.2018 (а.с. 104-107 Т.1).

Придбана у МПП Круїз пшениця оприбуткована позивачем на склад, що підтверджується оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 201 (а.с. 129), та перероблена з метою подальшої реалізації ТОВ МТН ТРЕЙД (покупець) на виконання вищевказаного договору поставки від 26.12.2017 №б/н (а.с. 113-114 Т.1).

Факт поставки ТОВ ТД Кардинал вказаному контрагенту крупи пшеничної у кількості 22 000,000 кг на загальну суму 141 240,00 грн. (з ПДВ) підтверджується видатковою накладною від 12.07.2018 №РН-0000060 (а.с. 117 Т.1).

Транспортування товару здійснювалось автомобільним транспортом ТОВ Керідж на замовлення ТОВ ТД Кардинал відповідно до поданої заявки від 02.07.2018, про що зазначено у бухгалтерській довідці від 20.07.2018 №01/20/07 (а.с. 110 Т.1), та підтверджується товарно-транспортною накладною від 12.07.2018 (а.с. 120-121 Т.1).

12.07.2018 ТОВ ТД Кардинал та ТОВ Керідж було укладено акт прийому передачі виконаних робіт (наданих послуг) №011207 (а.с. 124 Т.1), які позивачем оплачені у повному обсязі, що підтверджується платіжним дорученням від 23.08.2018 №622 (а.с. 128 Т.1).

Згідно виписки по рахунку, ТОВ МТН ТРЕЙД перерахувало позивачу оплату за придбану крупу пшеничну в сумі 141 240,00 грн. (а.с. 139-141 Т.1), що відображено в оборотно-сальдовій відомості по рахунку 361 (а.с. 144 Т.1).

На попередню оплату ТОВ ТД Кардинал виписано податку накладну від 12.07.2018 №3 (а.с. 83 Т.1) та направлено її відповідачу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення у вигляді електронного файлу для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.

Цього ж дня, за допомогою програми електронного документообігу «М.Е.Doc» , позивачем отримано квитанцію, де зазначено: відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп. 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку . Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник D , Р (а.с. 84-85 Т.1).

У зв'язку із наведеним, 20.07.2018 ТОВ ТД Кардинал подано до ДФС України повідомлення № 5 про подання пояснень та копій документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено (а.с. 88 Т.1).

Факт направлення ТОВ ТД Кардинал до ДФС України повідомлення №4 підтверджується квитанціями №1 та №2 (а.с. 89, 90 Т.1).

25.07.2018 Комісією прийнято рішення №854620/41144575 про відмову в реєстрації податкової накладної від 12.07.2018 №3 в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН), у зв'язку з тим, що надані ТОВ ТД Кардинал документи не дають можливості підтвердити господарську операцію у зв'язку з невідповідністю даних у податковій накладній та первинних документах (а.с. 86-87 Т.1; 186 Т.2).

Також 29.08.2017 між ТОВ ІМЕКСТРЕЙД (постачальник) та ТОВ ТД Кардинал (покупець) було укладено договір поставки №27, підписаний повноважними представниками сторін та скріплений печатками, відповідно до умов якого постачальник зобов'язується передати у власність покупця товар у асортименті, у строки, обумовлені даним договором, а покупець зобов'язується прийняти та оплатити товар відповідно до умов даного договору (а.с. 151-153 Т.1).

Відповідно до п. 1.2 Договору найменування, кількість, ціна та місце поставки товару визначаються у накладних до даного договору.

Оплата за цим договором здійснюється на підставі рахунку-фактури шляхом перерахування покупцем безготівкових грошових коштів на поточний рахунок постачальника (п. 5.1 Договору).

З метою виконання вказаного договору ТОВ ІМЕКСТРЕЙД , відповідно до видаткових накладних від 16.02.2018 №РН-000038, від 19.02.2018 №РН-000039, від 20.02.2018 №РН-000042, від 14.03.2018 №РН-000054 (а.с. 156, 162, 165, 171 Т.1), поставлено ТОВ ТД Кардинал зерно кукурудзи.

Оплата за товар проведена у повному обсязі, що підтверджується карткою рахунку 631 (а.с. 187 Т.1).

Крім того, 12.03.2018 між ТОВ ІМЕКСТРЕЙД (зберігач) та ТОВ ТД Кардинал (поклажодавець) було укладено договір відповідального зберігання №б/н, підписаний повноважними представниками сторін та скріплений печатками, відповідно до умов якого порядку та на умовах, визначених цим договором, товарний склад зобов'язується за плату зберігати товар, переданий йому поклажодавцем і повернути цей товар поклажедавцеві у схоронності (а.с. 191-192 Т.1).

Як вбачається з бухгалтерської довідки від 10.07.2018 №10/10/07 на зберігання ТОВ ІМЕКСТРЕЙД позивачем було надано зерно кукурудзи вагою 391 700,000 кг (а.с. 197).

У зв'язку з наведеним, перевізником ТОВ Керідж , відповідно до заявок на перевезення вантажу, товарно-транспортних накладних, актів прийому-передачі майна згідно договору відповідального зберігання від 12.03.2018 №б/н, за період з 16.02.2018 по 30.03.2018 було доставлено на склади ТОВ ТД Кардинал від ТОВ ІМЕКСТРЕЙД придбане позивачем зерно кукурудзи (а.с. 157-15, 163, 168, 169, 182-186, 199-250 Т.1; 1-2 Т.2).

Придбане у ТОВ ІМЕКСТРЕЙД зерно кукурудзи оприбутковано позивачем на склад, що підтверджується оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 281 (а.с. 189 Т.1), та перероблене з метою подальшої реалізації МПП Круїз (покупець) на виконання договору поставки зерна від 13.04.2018 (а.с. 173-174 Т.1).

Зокрема, відповідно до умов вказаного договору постачальник зобов'язується передати у власність покупця 300 т зерна кукурудзи в строки, обумовлені даним договором, а покупець зобов'язується прийняти та оплатити товар відповідно до умов даного договору і видаткових накладних. Найменування, кількість, ціна та місце поставки товару визначаються у видаткових накладних (пункти 1.1, 1.2 Договору).

Відповідно до п. 3.3 Договору загальна сума договору становить загальну вартість фактично відвантаженого товару, в тому числі і окремих партій товару.

Відповідно до п. 4.2 Договору передача товару постачальником і його приймання покупцем по найменуванню, кількості та ціні здійснюється на підставі видаткової накладної.

Оплата за цим договором здійснюється на підставі рахунку-фактури шляхом перерахування покупцем безготівкових грошових коштів на поточний рахунок постачальника (п. 5.1 Договору).

Факт поставки ТОВ ТД Кардинал вказаному контрагенту зерна кукурудзи підтверджується видатковою накладною від 22.06.2018 №РН-00051/2 (а.с. 176 Т.1).

Перевезення товару здійснювалось автомобільним транспортом ТОВ Керідж на замовлення ТОВ ТД Кардинал відповідно до поданої заявки від 21.06.2018, про що зазначено у бухгалтерській довідці від 10.07.2018 №01/10/07 та підтверджується товарно-транспортною накладною від 22.06.2018 (а.с. 178-179, 181, 197 Т.1).

Згідно картки рахунку 361, МПП Круїз перерахувало позивачу оплату за придбане зерно кукурудзи в сумі 141 240,00 грн. (а.с. 195 Т.1).

ТОВ ТД Кардинал виписано податку накладну від 22.06.2018 №14 (а.с. 145 Т.1) та направлено її відповідачу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення у вигляді електронного файлу для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.

Цього ж дня, за допомогою програми електронного документообігу «М.Е.Doc» , позивачем отримано квитанцію, де зазначено: відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп. 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку . Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник D , Р (а.с. 146 Т.1).

У зв'язку із наведеним, 10.07.2018 ТОВ ТД Кардинал подано до ДФС України повідомлення №2 про подання пояснень та копій документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено (а.с. 148 Т.1).

11.07.2018 Комісією прийнято рішення №836597/41144575 про відмову в реєстрації податкової накладної від 22.06.2018 №14 в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН), у зв'язку з тим, що надані ТОВ ТД Кардинал підтверджуючі документи надані в обсязі, недостатньому для прийняття рішення щодо реєстрації податкової накладної (відсутні розрахункові документи, банківські виписки, документи щодо відповідності продукції) (а.с. 147 Т.1; 185 Т.2).

Також 25.10.2017 між СФГ Колос (постачальник) та ТОВ ТД Кардинал (покупець) було укладено договір поставки №б/н, підписаний повноважними представниками сторін та скріплений печатками, відповідно до умов якого постачальник бере на себе зобов'язання передати зерно (товар) у власність покупцеві, а покупець відповідно - прийняти та своєчасно оплатити товар, на умовах даного договору (а.с. 36-38 Т.2).

На виконання умов вказаного договору, СФГ Колос було поставлено позивачу ячмінь, оплачений ТОВ ТД Кардинал у повному обсязі, що підтверджується належним чином оформленими документами первинного бухгалтерського обліку, а саме: видатковою накладною від 10.05.2018 №15703, товарно-транспортною накладною від 10.05.2018 №965 та актом прийому передачі виконаних робіт (наданих послуг) від 10.05.2018 №6, оборотно-сальдовими відомостями по рахунку 201 та 631, платіжними дорученнями (а.с. 28, 41, 46-47, 50, 53, 56, 59, 62 Т.2).

Крім того, 14.06.2018 між ТОВ ТД Кардинал (покупець) та ТОВ СГП Агродім (постачальник) було укладено договір поставки №ЯФ140618, підписаний повноважними представниками сторін та скріплений печатками, відповідно до умов якого постачальник зобов'язується поставити, а покупець прийняти та оплатити товар українського походження, врожаю 2017 року на умовах, визначених у цьому договорі (а.с. 65-66 Т.2).

На виконання умов вказаного договору, ТОВ СГП Агродім було поставлено позивачу ячмінь ярий врожаю 2017 року, оплачений ТОВ ТД Кардинал у повному обсязі, що підтверджується належним чином оформленими документами первинного бухгалтерського обліку, а саме: видатковою накладною від 19.06.2018 №341, товарно-транспортною накладною від 19.06.2018 №Аr0049642 та актом прийому передачі виконаних робіт (наданих послуг) від 19.06.2018 №8, оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 631, платіжними дорученнями (а.с. 69, 72-73, 76, 79, 82, 85 Т.2).

12.02.2018 між ТОВ ТД Кардинал (покупець) та ПВТП ДЖІ-ЕН-ЕЛ (постачальник) було укладено договір поставки №40, підписаний повноважними представниками сторін та скріплений печатками, відповідно до умов якого постачальник зобов'язується передати зернові та бобові в асортименті та по цінам, вказаним у таблиці (ячмінь), а покупець зобов'язується прийняти вказаний товар і сплатити за нього певну грошову суму на умовах, визначених цим договором (а.с. 88-89 Т.2).

На виконання умов вказаного договору, ПВТП ДЖІ-ЕН-ЕЛ було поставлено позивачу ячмінь, оплачений ТОВ ТД Кардинал у повному обсязі, що підтверджується належним чином оформленими документами первинного бухгалтерського обліку, а саме: видатковою накладною від 29.05.2018 №0000-000020, товарно-транспортною накладною від 29.05.2018 №Аr0049406, оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 631, платіжним дорученням від 15.06.2018 №512 (а.с. 92, 95-96, 99, 102 Т.2).

Також, як вбачається попередньої калькуляції вартості виробництва продукції (крупи перлової), затвердженої керівником ТОВ ТД Кардинал , до складу її витрат входять: ячмінь, нитки мішкозшивочні, мішки поліпропіленові (а.с. 19 Т.2).

Згідно із з оборотно-сальдовими відомостями по рахунку 26 та 201 (а.с. 16, 22, 25, 28 Т.2) на складах товариства обліковуються вищевказані оборотні активи.

Враховуючи наявні у позивача ресурси, на виконання умов договору поставки від 15.06.2017 №ДГ-0000029 (строк дії - до 31.12.2018), укладеного між ТОВ ТД Кардинал (продавець) та ПП ФІНН 9 (а.с. 107-109 Т.2), товариством контрагенту було поставлено товар (крупу перлову), що підтверджується видатковою накладною від 26.07.2018 №РН-0000061 (а.с. 112, 125 Т.2).

Перевезення вантажу здійснювалось ФОП ОСОБА_7 на замовлення ПП ФІНН 9 , про що складено товарно-транспортну накладну від 26.07.2018 (а.с. 115-116 Т.2).

Відповідно до умов вищевказаного договору (п. 2.2) ПП ФІНН 9 здійснило 100% оплату вартості товару в сумі 152 900,00 грн., що підтверджується оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 361, випискою по рахунку (а.с. 119, 122 Т.2)

ТОВ ТД Кардинал виписано податку накладну від 26.07.2018 №6 (а.с. 4 Т.2) та направлено її відповідачу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення у вигляді електронного файлу для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.

Цього ж дня, за допомогою програми електронного документообігу «М.Е.Doc» , позивачем отримано квитанцію, де зазначено: відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп. 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку . Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник D , Р .

У зв'язку із наведеним, 02.08.2018 ТОВ ТД Кардинал подано до ДФС України повідомлення №1 про подання пояснень та копій документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено (а.с. 7 Т.1).

03.08.2018 Комісією прийнято рішення №870078/41144575 про відмову в реєстрації податкової накладної від 26.07.2018 №6 в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН), у зв'язку з тим, що надані ТОВ ТД Кардинал підтверджуючі документи надані в обсязі, недостатньому для прийняття рішення щодо реєстрації податкової накладної (ненадання платником податків первинних документів щодо придбання/постачання товарів, послуг, зберігання і транспортування, розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків, документів щодо підтвердження відповідності продукції - відсутні документи, що підтверджують факт реалізації товару та підставу для складання податкової накладної) (а.с. 5, 6, 187 Т.2).

Вважаючи вказані рішення відповідача про відмову у реєстрації податкових накладних протиправними, ТОВ ТД Кардинал звернулось до суду з відповідним адміністративним позовом.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд зважає на таке.

Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Згідно з підпунктами а , б пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України об'єктом оподаткування є операції платників податку з: постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об'єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об'єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

У свою чергу, датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг згідно приписів норми пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті 188 Податкового кодексу України).

Пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

За приписами пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - в редакції, чинній на час подання позивачем податкових накладних для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних) Реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

У відповідності до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Порядок № 1246; у редакції, чинній на час подання позивачем податкових накладних для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних) податкова накладна - це електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з пунктом 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, серед іншого, наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.

За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (пункт 13 Порядку № 1246).

На виконання вказаних вимог податкового законодавства, постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №117 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №117; у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин).

Так, відповідно до вказаного Порядку №117 податкові накладні/розрахунки коригування, що подаються на реєстрацію в Реєстрі до проведення моніторингу, за результатами якого можливе зупинення їх реєстрації, перевіряються відповідно до таких ознак:

1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування;

2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної / розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку;

3) одночасно значення показників D та P, розрахованих у наведеному у цьому підпункті, мають такі розміри: D > 0,03, P < P м х 1,4, де:

D - розрахункова величина, яка дорівнює S/T;

S - загальна сума сплачених за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування, сум єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми податку на додану вартість, сплаченої під час ввезення товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами;

T - загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за ставками 0, 20 і 7 відсотків, зазначеними платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування;

P - сума податку на додану вартість, зазначена платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі у звітному (податковому) періоді, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної / розрахунку коригування;

P м - найбільша місячна сума податку на додану вартість, зазначена у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих платником податку в Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування.

Значення показника D за останні 12 календарних місяців обраховується ДФС станом на перше число календарного місяця та кожного 10 числа стає доступним платнику податку в електронному кабінеті.

У разі коли за результатами перевірки податкової накладної / розрахунку коригування визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідають одній з ознак, визначених у пункті 3 цього Порядку, такі податкова накладна / розрахунок коригування не підлягають моніторингу та підлягають реєстрації в Реєстрі.

Податкова накладна / розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.

У разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну / розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.

У разі коли за результатами моніторингу податкова накладна / розрахунок коригування відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної / розрахунку коригування, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються, у тому числі, критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;

ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку;

надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Як вбачається зі змісту квитанцій, контролюючим органом сформовано висновки про відповідність податкових накладних від 21.06.2018 №12, від 12.07.2018 №3, від 22.06.2018 №14 та від 26.07.2018 №6 вимогам пп. 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку , викладених у листі Державної фіскальної служби України від 21.03.2018 №959/99-99-07-18, оскільки наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником. Водночас, у вищевказаних квитанціях фіскальним органом запропоновано платнику податків надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН. Додатково повідомлено показник: D Р (а.с. 39, 84, 146 Т.1).

У судовому засіданні представник відповідачів зазначив, що відповідно до рішення Комісії, оформленого протоколом від 20.06.2018 №61, ТОВ ТД Кардинал включено до Реєстру платників з ознаками ризику (а.с. 182-183 Т.2), що і стало причиною для зупинення реєстрації спірних податкових накладних.

Як вбачається з матеріалів справи, позивачем подані повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинено, до яких були додані документи на підтвердження реальності здійснення господарської операції із своїми контрагентами та надані відповідні пояснення.

Суд зазначає, що наявність у податкового органу повноважень на здійснення моніторингу податкових накладних, зупинення їх реєстрації та прийняття подальшого рішення про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних - це одна з обставин, які входять до предмета доказування у справах цієї категорії, але не єдина. Надання податковому органу відповідних повноважень - це лише передумова подальшої реалізації його управлінських функцій, результатом реалізації чого, у цій справі, є прийняття рішень, законність яких перевірена судами попередніх інстанцій.

Так, судом встановлено безпідставність зупинення реєстрації податкових накладних як передумови прийняття відповідних рішень Комісії, адже у квитанціях про зупинення реєстрації ПН/РК не вказано конкретного переліку документів, перелік яких встановлений Порядком №117. Натомість платником податків надано до податкового органу первинні документи на підтвердження реальності господарських операцій.

В оскаржуваних рішеннях підставою для їх прийняття податковим органом зазначено надання платником податку підтверджуючих документів в обсязі, недостатньому для прийняття рішення щодо реєстрації податкових накладних, а саме:

по податковій накладній від 21.06.2018 №12 - надані документи не є достатніми для прийняття Комісією рішення про реєстрацію податкової накладної;

по податковій накладній від 22.06.2018 №14 - ненадання платником копій документів (відсутні розрахункові документи, банківські виписки, документи щодо підтвердження відповідності продукції);

по податковій накладній від 12.07.2018 №3 - надані документи не дають можливості підтвердити господарську операцію у зв'язку з невідповідністю даних у податковій накладній та первинних документах - у документах на придбання сировини для виготовлення крупи пшеничної, невідповідність у видатковій накладній та товарно-транспортній накладній;

по податковій накладній від 26.07.2018 №6 - ненадання платником податків первинних документів щодо придбання/постачання товарів, послуг, зберігання і транспортування, розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків, документів щодо підтвердження відповідності продукції - відсутні документи, що підтверджують факт реалізації товару та підставу для складання податкової накладної; по податковій накладній.

Однак, загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Аналогічна позиція висловлена Верховним Судом в постанові від 23.10.2018 по справі № 822/1817/18.

Також суд звертає увагу, що у рішеннях не наведено жодного порушення норми матеріального права позивачем, не зазначено, які саме документи складені з порушенням законодавства, та яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

ТОВ ТД Кардинал надіслано на розгляд контролюючого органу належним чином оформлені первинні документи, які у повній мірі відображають зміст та форму здійснених господарських операцій з контрагентами. При цьому, включення ТОВ ТД Кардинал до Реєстру платників з ознаками ризику не є належним та безспірним підтвердженням того, що останнє неправомірно сформувало податковий кредит по спірним податковим накладним.

За таких обставин, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для визнання протиправними та скасування рішень Комісії №818348/41144575 від 26.06.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної №12 від 21.06.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних, №854620/41144575 від 25.07.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної №3 від 12.07.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних, №836597/41144575 від 22.06.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної №14 від 22.06.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних, №870078/41144575 від 03.08.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної №6 від 26.07.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Стосовно позовної вимоги позивача про зобов'язання ДФС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні позивача, суд зазначає наступне.

Пунктом 28 Порядку №117 передбачено, що податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день, зокрема, набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Аналогічно, приписами пункту 20 Порядку №1246 передбачено, що у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

В даному випадку, зобов'язання Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подані позивачем податкові накладні є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, та належним способом захисту порушеного права.

Суд також враховує, що чинним законодавством покладено на Державну фіскальну службу України обов'язок щодо прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Тобто, фіскальному органу надано права вільно обирати одне з двох рішень, яке на його думку є законодавчо обґрунтованим та правильним. А отже, свобода розсуду фіскального органу, у разі встановлення судом протиправності відмови у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, звужується до єдиного юридично допустимого рішення, в даному випадку рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для зобов'язання Державної фіскальної служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №12 від 21.06.2018, №3 від 12.07.2018, №14 від 22.06.2018 та №6 від 26.07.2018, подані ТОВ ТД Кардинал .

Згідно з частинами першою та другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З урахуванням зазначеного, суд, на підставі наданих доказів в їх сукупності, системного аналізу положень законодавства України приходить до висновку, що позов Товариства з обмеженою відповідальністю ТД Кардинал необхідно задовольнити повністю.

У відповідності до вимог частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись статтями 227, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ТД Кардинал" (код ЄДРПОУ 41144575, просп. Перемоги, 155/2, м. Чернігів, 14000) до Державної фіскальної служби України (код ЄДРПОУ 39292197, Львівська площа, 8, м. Київ, 04053), Комісії Головного управління Державної фіскальної служби у Чернігівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄДРПН або відмову в такій реєстрації (код ЄДРПОУ 39392183, вул. Реміснича, 11, м. Чернігів, 14000) про визнання протиправними та скасування рішень - задовольнити у повному обсязі.

Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління Державної фіскальної служби у Чернігівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації,

№818348/41144575 від 26.06.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної №12 від 21.06.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних,

№854620/41144575 від 25.07.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної №3 від 12.07.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних,

№836597/41144575 від 22.06.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної №14 від 22.06.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних,

№870078/41144575 від 03.08.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної №6 від 26.07.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №12 від 21.06.2018, №3 від 12.07.2018, №14 від 22.06.2018 та №6 від 26.07.2018, подані Товариством з обмеженою відповідальністю ТД Кардинал .

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби у Чернігівській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ТД Кардинал" судові витрати в сумі 7 048 (сім тисяч сорок вісім) грн. 00 коп.

Рішення суду може бути оскаржене до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня виготовлення повного тексту. Апеляційна скарга, з урахуванням положень підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII ''Перехідні положення'' Кодексу адміністративного судочинства України, подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення виготовлено 21 березня 2019 року.

Суддя С.В. Бородавкіна

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.03.2019
Оприлюднено22.03.2019
Номер документу80604369
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —620/4221/18

Ухвала від 19.05.2020

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Бородавкіна С.В.

Ухвала від 12.05.2020

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Бородавкіна С.В.

Ухвала від 24.06.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Постанова від 30.05.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Володимир Володимирович

Постанова від 30.05.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Володимир Володимирович

Ухвала від 26.04.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Володимир Володимирович

Ухвала від 26.04.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Володимир Володимирович

Рішення від 18.03.2019

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Бородавкіна С.В.

Рішення від 18.03.2019

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Бородавкіна С.В.

Ухвала від 21.01.2019

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Бородавкіна С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні