Справа № 307/786/19 Провадження № 3/307/274/19
П О С Т А Н О В А
21 березня 2019 року м. Тячів
Суддя Тячівського районного суду Закарпатської області Ніточко В.В.,
з участю особи, що притягується до адміністративної відповідальності - ОСОБА_1 та її захисника - адвоката ОСОБА_2,
розглянувши матеріали, якi надійшли від представника Уповноваженого Верховної ради України з прав людини в Закарпатській області,
про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, громадянки України, уродженки ІНФОРМАЦІЯ_2, жительки с. Нересниця, вул. Грушевського, 146, Тячівського району Закарпатської області, одруженої, працює директором ДП "Тячівське ЛГ", зі слів - до адміністративної відповідальності не притягувалася,
за ч.2 ст.212-3 Кодексу України про адмiнiстративнi правопорушення (КУпАП)
В С Т А Н О В И В:
представником Уповноваженого Верховної ради України з прав людини в Закарпатській області ОСОБА_3 11 березня 2019 року складено протокол про адміністративне правопорушення, згідно якого, потерпілий ОСОБА_4 - ОСОБА_5 звернувся до ДП "Тячівське ЛГ" із заявою від 30 січня 2019 року, в якій просив надати, зокрема інформацію щодо того, чи укладались угоди - договори про надання юридичних послуг, юридичних консультацій чи надання будь-якої правової допомоги між ДП "Тячівське ЛГ" та з сторонніми суб'єктами СПД чи адвокатами, юристами в період з 01 січня 2018 року по 20 січня 2019 року, та якщо укладалися, то надати перелік сторонніх СПД чи адвокатів, юристів та на яку суму було виплачено за відповідний період, згідно таких угод-договорів, в розмірі помісячно. Однак, листом від 04 лютого 2019 року №29 ДП "Тячівське ЛГ", за підписом директора ОСОБА_1, потерпілому інформацію щодо того, чи укладались угоди - договори про надання юридичних послуг, юридичних консультацій чи надання будь-якої правової допомоги між ДП "Тячівське ЛГ" та з сторонніми суб'єктами СПД чи адвокатами, юристами в період з 01 січня 2018 року по 20 січня 2019 року, та якщо укладалися, то надати перелік сторонніх СПД чи адвокатів, юристів та на яку суму було виплачеано за відповідний період, згідно таких угод-договорів, в розмірі помісячно, надано не було. Тобто, ОСОБА_1 своїми діями вчинила правопорушення, передбачене ч.2 ст.212-3 КУпАП.
В суді ОСОБА_1 та її захисник заявили клопотання про повернення матеріалів даної справи на дооформлення, оскільки в матеріалах справи невірно зазначений потерпілий, а саме, в якості потерпілого зазначений ОСОБА_6, а не Закарпатська обласна правозахисна організація "Справа і честь", яка зверталася із запитом на отримання публічної інформації.
Вислухавши учасників процесу, вивчивши матеріали справи про адміністративне правопорушення, приходжу до наступного висновку.
Згідно із вимогами ст.ст. 245, 252 КУпАП під час провадження у справах про адміністративні правопорушення забезпечується всебічне, повне та об'єктивне дослідження всіх обставин справи, вирішення її в точній відповідності з законом.
Відповідно до ст. 280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Особливості розгляду справ про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі, та про порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису), встановлюються статтями 279 1 - 279 4 цього Кодексу.
Згідно ч.1 ст.256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі. Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами.
Відповідно до п.2.3. Порядку оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення, затвердженого наказом Уповноваженого Верховної ради України з прав людини № 3/02-15 від 16 лютого 2015 року, у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата i місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності; місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків i потерпілих, якщо вони є; наявність або відсутність пояснень особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.
Згідно п.1 ч.1 ст.12 Закону України "Про доступ до публічної інформації" суб'єктами відносин у сфері доступу до публічної інформації є: запитувачі інформації - фізичні, юридичні особи, об'єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб'єктів владних повноважень.
Із долученої ОСОБА_1 копії запиту на отримання публічної інформації вбачається, що із запитом до директора ДП "Тячівське ЛГ" від 30 січня 2019 року № 4 звернулася Закарпатська обласна правозахисна організація "Справа і честь", за підписом її керівника - голови організації ОСОБА_6
Згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Закарпатська обласна правозахисна організація "Справа і честь" є юридичною особою, з ідентифікаційним номером 38182275.
Із копії відповіді від 04 лютого 2019 року №29 вбачається, що ОСОБА_1, як директор ДП "Тячівське ЛГ", надала відповідь на запит №4 від 30 січня 2019 року Закарпатській обласній організації "Справа і честь", а не громадянину ОСОБА_6
Таким чином, матеріали справи свідчать про те, що під час їх оформлення була допущена неповнота, а саме, невірно зазначена потерпіла особа.
Беручи до уваги вищенаведене та те, що при оформленні матеріалів про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 були допущені порушення, які не можуть бути усунені судом при розгляді справи, вважаю, що матеріали даної справи слід повернути представнику Уповноваженого Верховної ради України з прав людини в Закарпатській області для доопрацювання.
Керуючись ст. 256 КУпАП
П О С Т А Н О В И В:
матеріали справи про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч.2 ст.212-3 КУпАП повернути для належного оформлення представнику Уповноваженого Верховної ради України з прав людини в Закарпатській області.
Постанова окремому оскарженню не підлягає.
Суддя В.В. Ніточко
Суд | Тячівський районний суд Закарпатської області |
Дата ухвалення рішення | 21.03.2019 |
Оприлюднено | 22.03.2019 |
Номер документу | 80623055 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Тячівський районний суд Закарпатської області
Ніточко В. В.
Адмінправопорушення
Тячівський районний суд Закарпатської області
Ніточко В. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні