Україна
Донецький окружний адміністративний суд
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
12 березня 2019 р. Справа№200/13853/18-а
приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов'янськ, вул. Добровольського, 1
Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Михайлик А.С., при секретарі судового засідання Столяренко Я.С. розглянув в приміщенні Донецького окружного адміністративного суду у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Слов'янського об'єднаного Управління Пенсійного фонду України Донецької області, Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії,
за участю
від позивача: ОСОБА_2,
від відповідача 1: ОСОБА_3,
від відповідача 2: ОСОБА_4
ЗМІСТ ПОЗОВНИХ ВИМОГ ОСОБА_5
ОСОБА_1 звернулася до суду з позовом до Слов'янського об'єднаного Управління Пенсійного фонду України Донецької області про визнання протиправним, незаконним та скасування рішення № 43 від 28.09.018 про відмову в призначенні пенсії на пільгових умовах за списком № 2 та незарахування до пільгового стажу періоду роботи монтажником по монтажу металевих та залізобетонних конструкцій з 01.03.1995 по 30.06.2004 у Будівельному управлінні № 3 відкритого акціонерного товариства Краматорськжилстрой ; зобов'язання ухвалити рішення про призначення пенсії за віком на пільгових умовах, як працівнику, зайнятому повний робочий день на роботах із шкідливими та важкими умовами праці за списком № 2 відповідно до частини 2 статті 114 Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування з 24.07.2018.
04.02.2019 позивач надала заяви про зміну позовних вимог, в якій просила суд визнати протиправним та скасувати рішення Слов'янського об'єднаного управління пенсійного фонду України Донецької області про відмову в призначенні пенсії за віком № 43 від 28.09.2018 у зв'язку із відсутністю необхідного пільгового стажу; визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області з питань підтвердження стажу роботи, що надає право на призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років № 34/287 від 18.09.2018; зобов'язати Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області зарахувати до стажу роботи на пільгових умовах період роботи монтажником по монтажу залізобетонних конструкцій з 01.03.1995 по 30.06.2004 в Будівельному управлінні № 3 відкритого акціонерного товариства Краматорськжилстрой ; зобов'язати Слов'янське об'єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області призначити пенсію на пільгових умовах з 24.07.2018.
В заяві від 04.02.2019 позивач просила суд залучити до участі у розгляді справи відповідача 2 - Головне управління пенсійного фонду України в Донецькій області.
В обґрунтування вимог позивач зазначив, що при вирішенні питання про призначення пенсії відповідачем протиправно не враховано до стажу роботи, що надає право на призначення пенсії на пільгових умовах, період роботи з 01.03.1995 по 30.06.2004 у Будівельному управлінні -3 відкритого акціонерного товариства Краматорськжилстрой (ЄДРПОУ 01237616) на посаді монтажника по монтажу залізобетонних конструкцій за період з 01.03.1995 по 30.06.2004. Позивач зауважив, що задля зарахування стажу роботи до складу пільгового достатньо зазначених в трудовій книжці відомостей та наявність в трудовій книжки витягів з наказів про проведення атестації робочих місць, наголошував на протиправності прийнятого відповідачами рішень, вмотивованих неврахуванням періоду роботи монтажником по монтажу залізобетонних конструкцій з 01.03.1995 по 30.06.2004 у Будівельному управлінні № 3 відкритого акціонерного товариства Краматорськжилстрой та наявності підстав для його скасування.
Представник позивача в судовому засіданні надав пояснення аналогічні викладеним в позові, просив суд задовольнити позов.
Відповідач 1 - Слов'янське об'єднане управління пенсійного фонду України Донецької області проти задоволення заявлених вимог заперечував, мотиви незгоди виклав в адресованому суду відзив на позов. За змістом відзиву відповідач 1 вважає рішення про відмову в призначенні пенсії за віком обґрунтованим та таким, що відповідає приписам чинного законодавства. Відповідач 1 зазначив, що рішення про відмову в призначенні пенсії за віком № 43 від 28.09.2018 прийнято на підставі рішення Комісії з питань підтвердження пільгового стажу при Головному управлінні Пенсійного фонду України в Донецькій області від 18.09.2018, яким позивачу відмовлено в підтверджені пільгового стажу періоду роботи з 01.03.1995 по 30.06.2004 у зв'язку із відсутністю первинних документів, що підтверджують роботу позивача на посаді монтажника по монтажу сталевих та залізобетонних конструкції та відсутністю наказів про проведення атестації робочих місць.
В судовому засіданні представник відповідача 1 підтримав викладене у відзиві, просив суд відмовити позивачу в задоволенні позовних вимог повністю.
Відповідач 2- Головне управління Пенcійного фонду України в Донецькій області проти задоволення заявлених позивачем вимог заперечував, мотиви незгоди виклав в адресованому суду відзив на позов. За змістом відзиву відповідача 2 період роботи позивача з 01.03.1995 по 25.01.2000 не врахований, оскільки з наданих позивачем документів неможливо встановити зайнятість позивача повний робочий день на роботах, що надають право на призначення пенсії на пільгових умовах. Період роботи з 26.01.2000 по 30.06.2004 не включений до пільгового сажу через відсутність відомостей про проведення атестації робочих місць за цей період.
В судовому засідання представник відповідача 2 підтримала викладене у відзиві, просила суд відмовити позивачу в задоволенні позовних вимог повністю.
ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ У СПРАВІ
Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 11.12.2018 провадження у справі відкрито, справу призначено до розгляду у спрощеному позовному провадженні без повідомлення сторін. Ухвалою від 31.01.2019 перейдено до розгляду справи за правилами загального позовного провадження, замінено судове засідання для розгляду справи по суті підготовчим, в судовому засіданні оголошено перерву до 04.02.2019. Ухвалою від 04.02.2019 до участі у справі в якості другого відповідача залучено Головне управлінні Пенсійного фонду України в Донецькій області, оголошено перерву до 18.02.2019. Судове засідання, призначене на 18.02.2019, відкладалося на 20.02.2019. Ухвалою від 20.02.2019 закрито підготовче провадження у справі та призначено справу до розгляду у відкритому судовому засідання на 11.03.2019. Судове засідання відкладалося на 12.03.2019.
ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ ОБСТАВИНИ
Позивач, ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, ідентифікаційний номер НОМЕР_1. Зареєстрованим місцем проживання позивача є: Донецька обл., м. Слов'янськ, вул. Батюка, 31/35.
24.07.2018 після досягнення п'ятдесятирічного віку позивач звернулася до Слов'янського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області (відповідач 1 у справі) із заявою про призначення пенсії за віком на пільгових умовах (арк. справи 57 зв. бік). До заяви про призначення пенсії, окрім інших документів, на підтвердження стажу позивачем надано трудову книжку, архівні довідки № 01.07-04/716, № 01.07-04/722; довідка УПСЗН - 04-55/995; довідки про пільговий стаж № 44, 45, 46, рішення Господарського суду Донецької області по справам 27/208Б, довідки про заробітну плату №№ 41, 42, 43, наказ про атестацію робочих місць № 3.
Рішенням Комісії Головного управління з питань підтвердження пільгового стажу роботи на посадах, що надають право на призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років позивачу відмовлено в підтвердженні періодів роботи на пільгових умовах за Списком № 2 з 01.03.1995 по 30.06.2004 в якості монтажника по монтажу залізобетонних конструкцій у зв'язку із відсутністю первинних документів, підтверджуючих роботу на зазначеній посаді та відсутність наказу про проведення атестації робочих місць за умовами праці за період з 26.01.2000 по 30.06.2004 в БУ № 3 ВАТ Краматорськжилстрой (ЄДРПОУ 01237616).
28.09.2018 Слов'янським об'єднаним управлінням пенсійного фонду України Донецької області прийнято рішення № 43 про відмову позивачу в призначенні пенсії на пільгових умовах та повідомлено про виникнення в позивача права на призначення пенсії після досягнення 60 років. Наведене рішення вмотивовано прийняттям комісією відповідача 2 рішення про не підтвердження пільгового стажу позивача в період роботи з 01.03.1995 по 30.06.2004.
ДЖЕРЕЛА ПРАВА Й АКТИ, ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ
Статтею 46 Конституції України передбачено, що громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.
Принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, призначення, перерахунку і виплати пенсій визначені Законом України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» № 1058-IV.
Громадяни України, які застраховані згідно із цим Законом та досягли встановленого цим Законом пенсійного віку і мають необхідний для призначення відповідного виду пенсії страховий стаж мають право на отримання пенсій та соціальних послуг із солідарної системи (стаття 8 Закону № 1058).
Починаючи з 1 січня 2018 року право на призначення пенсії за віком після досягнення віку 60 років мають особи за наявності страхового стажу не менше 25 років при призначенні пенсії в період за з 1 січня 2018 року по 31 грудня 2018 рок (ч.2 пункту 1 статті 26 Закону України № 1058).
Пунктом 1 статті 114 Закону України № 1058 передбачено, що право на пенсію за віком на пільгових умовах незалежно від місця останньої роботи мають особи, які працювали на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком № 1 та на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, та за результатами атестації робочих місць, на роботах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах, зазначених у частинах другій і третій цієї статті, а пенсії за вислугу років - на умовах, зазначених у частині четвертій цієї статті. Розміри пенсій для осіб, визначених цією статтею, обчислюються відповідно до статті 27 та з урахуванням норм статті 28 цього Закону.
Працівникам, зайнятим повний робочий день на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затвердженим Кабінетом Міністрів України, та за результатами атестації робочих місць, - після досягнення 55 років і за наявності страхового стажу не менше 30 років у чоловіків, з них не менше 12 років 6 місяців на зазначених роботах, і не менше 25 років у жінок, з них не менше 10 років на зазначених роботах. (пункт 2 частини 2 статті 114 Закону України № 1058).
Частиною 1 статті 44 Закону України № 1058 передбачено, що заява про призначення (перерахунок) пенсії та необхідні документи подаються до територіального органу Пенсійного фонду або до уповноваженого ним органу чи уповноваженій особі в порядку, визначеному правлінням Пенсійного фонду за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах трудових відносин, соціального захисту населення, особисто або через представника, який діє на підставі виданої йому довіреності, посвідченої нотаріально.
Порядок подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" затверджений Постановою правління Пенсійного фонду України 25 листопада 2005 року N 22-1, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2005 року за N 1566/11846.
Перелік документів, що додаються до заяви про призначення, перерахунку та поновлення пенсії визначений Розділом 2 цього Порядку.
Підпунктом 2 пунктом 2.1 Порядку № 22-1 передбачено, що до заяви про призначення пенсії за віком додаються документи про стаж, що визначені Порядком підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 1993 року № 637 (далі - Порядок підтвердження наявного трудового стажу). За період роботи, починаючи з 01 січня 2004 року, структурний підрозділ, відповідальний за ведення персоніфікованого обліку (далі - відділ персоніфікованого обліку), надає структурному підрозділу, відповідальному за призначення пенсії, довідку з бази даних реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування (далі - реєстр застрахованих осіб) за формою згідно з додатком 4 до Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 18 червня 2014 року № 10-1, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 08 липня 2014 року за № 785/25562 (у редакції постанови правління Пенсійного фонду України від 27 березня 2018 року № 8-1) (далі - Положення), а у разі необхідності - за формою згідно з додатком 3 до Положення.
Згідно пункту 4.1 Порядку орган, що призначає пенсію, розглядає питання про призначення пенсії, перерахунок та поновлення виплати раніше призначеної пенсії, а також про переведення з одного виду пенсії на інший при зверненні особи з відповідною заявою.
Не пізніше 10 днів після надходження заяви та за наявності документів, необхідних для призначення, перерахунку, переведення з одного виду пенсії на інший та поновлення виплати пенсії (у тому числі документів, одержаних відповідно до абзацу другого підпункту 3 пункту 4.2 цього розділу), орган, що призначає пенсію, розглядає подані документи та приймає рішення щодо призначення, перерахунку, переведення з одного виду пенсії на інший, поновлення раніше призначеної пенсії без урахування періоду, за який відсутня інформація про сплату страхових внесків до Пенсійного фонду України (пункт 4.3. Порядку).
Пунктом 4.7. Порядку передбачено, що право особи на одержання пенсії установлюється на підставі всебічного, повного і об'єктивного розгляду всіх поданих документів органом, що призначає пенсію. Орган, що призначає пенсію, не пізніше 10 днів після винесення рішення видає або направляє адміністрації підприємства, установи, організації або особі повідомлення про призначення, відмову в призначенні, перерахунку, переведенні з одного виду пенсії на інший із зазначенням причин відмови та порядку його оскарження.
Статтею 62 Закону України «Про пенсійне забезпечення» передбачено, що основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка.
В пункті 1 Порядку підтвердження наявного трудового стажу при відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 1993 року № 637, також закріплено положення, що основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. За відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній трудовий стаж встановлюється на підставі інших документів, виданих за місцем роботи, служби, навчання, а також архівними установами.
Пунктом 20 цього Порядку передбачено, що у тих випадках, коли в трудовій книжці відсутні відомості, що визначають право на пенсії на пільгових умовах або за вислугу років, установлені для окремих категорій працівників, для підтвердження спеціального трудового стажу приймаються уточнюючі довідки підприємств, установ, організацій або їх правонаступників. У разі коли підприємства, установи, організації або їх правонаступники розміщуються на тимчасово окупованій території України або в районах проведення антитерористичної операції, спеціальний трудовий стаж може підтверджуватися за даними, наявними в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування.
Порядок підтвердження періодів роботи, що зараховуються до трудового стажу для призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років, затверджено постановою правління Пенсійного фонду України № 18-1 від 10.11.2006, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 24 листопада 2006 р. за N 1231/13105. Згідно пункту 1 цього порядку ним визначається механізм підтвердження періодів роботи, що зараховуються до трудового стажу для призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років, установленої для окремої категорії працівників у разі ліквідації підприємства, установи та організації без визначення правонаступника.
Пунктами 3-4 цього Порядку передбачено, що підтвердження періодів роботи, що дає право на призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років, здійснюється комісіями з питань підтвердження стажу роботи на посадах, що дають право на призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років, що створюються при головних управліннях Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.
За наслідком розгляду заяв про підтвердження стажу роботи комісії приймають рішення щодо підтвердження стажу роботи або про відмову в його підтвердженні та не пізніше п'яти робочих днів з дня його прийняття направляють до управління Пенсійного фонду України в районі, місті, районі у місті, об'єднаних управлінь, а також повідомляють заявника про прийняте рішення. Рішення Комісій можуть бути оскаржені в Пенсійному фонді України або в судовому порядку (пункти 15-16 Порядку).
Порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці затверджений постановою Кабінету міністрів України № 442 від 01.08.1992. Пунктом 9 зазначеної постанови передбачено, що перелік робочих місць, виробництв, професій і посад з пільговим пенсійним забезпеченням працівників після погодження з профспілковим комітетом затверджується наказом по підприємству, організації і зберігається протягом 50 років. Витяги з наказу додаються до трудової книжки працівників, професії та посади яких внесено до переліку.
ОЦІНКА АРГУМЕНТІВ УЧАСНИКІВ СПРАВИ ОСОБА_6
При вирішенні питання про правомірність прийнятих відповідачами рішень суд виходить із змісту документів, що надавалися позивачем разом із заявою про призначення пенсії та які розглядалися відповідачами, оцінка правомірності рішень здійснюється шляхом встановлення обґрунтованості викладених відповідачем в цьому рішенні підстав для неврахування періодів роботи у складі пільгового стажу.
Так, за змістом рішення комісії при Головному управління пенсійного фонду України в Донецькій області підставою прийняття комісією з питань підтвердження трудового стажу рішення № 34/287 від 18.09.2018 про відмову у підтвердженні роботи позивача у БУ № 3 ВАТ Краматорськжилстрой (ЄДРПОУ 01237616) за списком № 2 в період з 01.03.1995 по 30.06.2004 стало відсутність первинних документів, які б підтверджували зайнятість позивача на посаді монтажника по монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій, період з 26.01.2000 по 30.06.2004 - відсутність наказу про атестацію робочих місць за умовами праці.
Відповідно до статті 62 Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування основним документом, що підтверджує трудовий стаж є відомості трудової книжки. Потреба надання будь-яких додаткових документів виникає у разі недостатності в трудовій книжці відомостей для зарахування періоду роботи особи до пільгового стажу.
Трудова книжка позивача серії БТ-І № 3797372 містить наступні відомості щодо роботи в Будівельному управління № 3 ВАТ Краматорськжилстрой :
01.03.1995 переведена монтажником по монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій 2 розряду (запис №10);
01.06.2000 присвоєно 3 розряд монтажника по монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій (запис № 11);
30.06.2004 звільнена з роботи у зв'язку зі скороченням штатів.
До трудової книжки додані довідки про наявність в позивача права на оформлення пенсії на пільгових умовах за списком № 2 розділ ХХVІІ код професії 2290000 а та зазначено про проведення атестації робочих місць згідно наказів № 32 від 07.03.2000 та № 14 від 01.05.1995 (арк. справи 14).
Крім цього, наявні в матеріалах справи індивідуальні відомості про застраховану особу (арк. справи 34-36) містять інформацію про наявний спеціальний стаж позивача за 1998, 2000-2002 роки . На підставі зазначених відомостей відповідно до пункту 20 Порядку № 637 відповідач 2 мав підтвердити пільговий стаж позивача в зазначені періоди.
Що стосується інших періодів, що не зазначені у відомостях про спеціальний стаж форми ОК-5, то суд за результатом дослідження трудової книжки позивача та доданих до неї довідок про підтвердження проведення атестації встановив, що в ній наявні відомості, що визначають право позивача на пенсію на пільгових умовах у періоди з 01.03.1995 по 30.06.2004, з огляду на що суд вважає необґрунтованими твердження відповідача 2пои неможливість підтвердження пільгового стажу позивача.
Наведене вище свідчить про протиправність прийнятого відповідачем 2 рішення № 34/287 від 18.09.2018 про відмову в підтвердженні стажу роботах, що є підставою його скасування.
Оскільки рішення відповідача 1 про відмову в призначенні пенсії від 28.09.2018 № 43 вмотивовано лише рішенням комісії з питань підтвердження стажу роботи на посадах, що надають право на призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років, наведене рішення також є протиправним та підлягає скасуванню, а заява позивача про призначення пенсії за віком від 24.07.2018 повторному розгляду і врахуванням висновків суду про наявність підстав для врахування у складі пільгового сажу періоду роботи позивача в Будівельному управлінні № 3 ВАТ Краматорськжилстрой з 01.03.1995 по 30.06.2004 на посаді монтажника металевих та залізобетонних конструкцій.
Вимоги позивача в частині зобов'язання Головного управління Пенсійного фонду України Донецької області зарахувати до стажу роботи на пільгових умовах період у роботи з 01.03.1995 по 30.06.2004 на посаді монтажника металевих та залізобетонних конструкцій не підлягають задоволенню, оскільки судом надано оцінку прийнятому комісією відповідача 2 рішенні та визначено протиправність цього рішення, зобов'язано відповідача 1 врахувати зазначені висновки суду під час повторного розгляду заяви позивача про призначення пенсії за віком, що є достатнім для забезпечення судом повного захисту та поновлення порушеного права позивача на призначення пенсії.
Отже, заявлені позивачем вимоги підлягають задоволенню частково.
Відповідно до частини першої статті 143 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні суду. Згідно з частиною першою статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України, судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи.
Відповідно до частин першої, третьої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.
Частиною 8 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у випадку якщо спір виник внаслідок неправильних дій сторони суд має право покласти на таку сторону судові витрати повністю або частково незалежно від результатів вирішення спору.
З огляду на таке, суд вважає за можливе покласти на відповідачів витрати, пов'язані із розглядом цієї справи, а отже сплачений позивачем судовий збір у сумі 704,80 грн. при зверненні до суду підлягає стягненню на її користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів.
З огляду на викладене вище, на підставі положень Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування , Порядку підтвердження наявного трудового стажу при відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 1993 року № 637, Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" затвердженого Постановою правління Пенсійного фонду України 25 листопада 2005 року N 22-1 та керуючись ст.ст. 2, 3, 5, 9, 12, 15, 19, 22, 25, 32, 72, 76, 77, 79, 139, 194, 205, 241-243, 245, 246, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позовні вимоги ОСОБА_1 (адреса: АДРЕСА_1, РНКОПП НОМЕР_1) до Слов'янського об'єднаного Управління Пенсійного фонду України Донецької області (84122, Донецька обл., м. Слов'янськ, пл. Соборна, буд. 3, ідентифікаційний код - 37803258), Головного управління пенсійного фонду України в Донецькій області (84122, Донецька обл., м. Слов'янськ, пл. Соборна, буд. 3, ідентифікаційний код - 13486010) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити певні дії, - задовольнити частково.
Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління пенсійного фонду України в Донецькій області № 34/287 від 18.09.2018 про відмову в підтвердженні ОСОБА_1 періодів роботи на пільгових умовах за списком № 2 з 01.03.1995 по 30.06.2004 в якості монтажника металевих та залізобетонних конструкцій на будівельному управлінні ВАТ Краматорськжилстрой.
Визнати протиправним та скасувати рішення Слов'янського об'єднаного Управління Пенсійного фонду України Донецької області № 43 від 28.09.2018 про відмову в призначенні ОСОБА_1 пенсії за віком.
Зобов'язати Слов'янське об'єднане Управління Пенсійного фонду України Донецької області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 про призначення пенсії на пільгових умовах із врахуванням висновків суду про наявність підстав для включення до пільгового стажу роботи за списком 2 періоду роботи в Будівельному управлінні № 3 ВАТ Краматорськжилстрой з 01.03.1995 по 30.06.2004 на посаді монтажника металевих та залізобетонних конструкцій.
В задоволенні решти позовних вимог відмовити.
Стягнути з бюджетних асигнувань Слов'янського об'єднаного Управління Пенсійного фонду України Донецької області на користь ОСОБА_1 суму сплаченого судового збору в розмірі 352 (триста п'ятдесят дві ) гривні 40 копійок.
Стягнути з бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області на користь ОСОБА_1 суму сплаченого судового збору в розмірі 352 (триста п'ятдесят дві ) гривні 40 копійок.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
У відповідності до пп. 15.5 п. 15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. У разі порушення порядку подання апеляційної чи касаційної скарги відповідний суд повертає таку скаргу без розгляду.
Повний текст рішення складено та підписано 22 березня 2019 року.
Суддя Михайлик А.С.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.03.2019 |
Оприлюднено | 24.03.2019 |
Номер документу | 80627530 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Компанієць Ірина Дмитрівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Компанієць Ірина Дмитрівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Компанієць Ірина Дмитрівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Компанієць Ірина Дмитрівна
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Михайлик А.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні