Рішення
від 18.03.2019 по справі 120/4903/18-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Вінниця

18 березня 2019 р. Справа № 120/4903/18

Вінницький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Мультян М.Б.,

за участю:

секретаря судового засідання: Краєвської І.В.

представника позивача: ОСОБА_1

представника відповідача: ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом: товариства з обмеженою відповідальністю "Літин-Біосфера" до департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Вінницькій області Державної архітектурно-будівельної інспекції України про визнання протиправною та скасування постанови,

ВСТАНОВИВ:

До Вінницького окружного адміністративного суду звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю Літин-Біосфера з позовом до Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Вінницькій області Державної архітектурно-будівельної інспекції України про:

- визнання протиправною та скасування постанови Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Вінницькій області Державної архітектурно-будівельної інспекції № 36/1002-09-2197 від 11 грудня 2018 року.

В обґрунтування заявленого позову зазначає, 27 листопада 2018 року, за результатами проведення позапланової перевірки, щодо дотримання суб'єктами містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт, головним інспектором будівельного нагляду інспекційного відділу №1, ОСОБА_3 було складено Акт №Т/ППЮ-27.12/2, в якому визначено наступні порушення: ...при здійсненні позапланової перевірки достовірності даних, наведених у поданому повідомленні про початок виконання будівельних робітна об'єкті Будівництво обслуговуючого комплексу об'єктів на території Осолинської сільської ради Літинського району Вінницької області (кадастровий номер земельної ділянки 0522485800:02:000:0351) встановлено, що будівельні роботи на об'єкті розпочаті до подання повідомлення. а саме завершені роботи підготовчого періоду будівництва..., що підтверджується матеріалами фотофіксацїі.... Замовником не подано під час перевірки договір на виконання будівельних робіт з генеральним підрядником .

27 листопада 2018 року головним інспектором будівельного нагляду інспекційного відділу №1, ОСОБА_3 було складено Протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності, з відображенням зазначених у Акті порушень, та відповідний Припис №С-27.11/1, щодо усунення виявлених при перевірці порушень.

11 грудня 2018 року за результатами розгляду справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності було винесено Постанову №36/1002-09-2197, якою позивача визнано винним у вчиненні правопорушення, передбаченого пунктом 2 частини 2 статті 2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності та накладено відповідний штраф у розмірі 69156,00 грн.

Вважаючи дану постанову протиправною, необґрунтованою, винесеною з грубими порушеннями норм чинного законодавства, позивач звернувся до суду для її скасування.

Ухвалою Вінницького окружного адміністративного суду від 03 січня 2019 року позовну заяву було залишено без руху та надано позивачу строк на усунення виявлених у ній недоліків.

16 січня 2019 року позивачем подано заяву про усунення недоліків позовної заяви, якою недоліки останньої були усунені в повному обсязі.

Ухвалою судді від 18 січня 2019 року відкрито провадження у справі, розгляд адміністративної справи вирішено здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження у судовому засіданні з повідомленням сторін.

Ухвалою судді від 01 лютого 2019 року у задоволенні заяви товариства з обмеженою відповідальністю "Літин-Біосфера" про забезпечення позову - відмовлено.

14 лютого 2019 року на адресу Вінницького окружного адміністративного суду надійшов відзив на позовну заяву, із змісту якого випливає, що відповідач заперечує щодо задоволення адміністративного позову, з огляду на наступне. Під час проведення перевірки було встановлено, що позивачем в повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1) / про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідності) належать до об'єктів з незначними наслідками (CCI) об'єкта Будівництво обслуговуючого комплексу об'єктів на території Осолинської сільської ради Літинського району Вінницької області № ВН061183121941 від 08 листопада 2018 року зазначені недостовірні дані, а саме: в графі 1 Відповідно до статті 36 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності повідомляю про початок виконання будівельних робіт, визначених державними будівельними нормами, стандартами і правилами на об'єкті Будівництво обслуговуючого комплексу об'єктів на території Осолинської сільської ради Літинського району Вінницької області , в той же час при здійсненні позапланової перевірки достовірності даних, наведених у поданому повідомленні про початок виконання будівельних робіт на об'єкті Будівництво обслуговуючого комплексу об'єктів на території Осолинської сільської ради Літинського району Вінницької області встановлено, що будівельні роботи на об'єкті розпочаті до подання повідомлення, а саме: завершені роботи підготовчого періоду будівництва (влаштовані під'їдні шляхи, електропостачання об'єкту, влаштовані тимчасові виробничі та побутові споруди, влаштована огорожа будівельного майданчика, проведені вишукувальні роботи, зняття родючого шару ґрунту та складування його) влаштовані монолітні фундаменти під адміністративно-господарську будівлю та проведено монтаж зварювального каркасу даної будівлі, що підтверджується матеріалами фото фіксації.

Додатково вказує, що перевірка відповідачем проводилась у період з 16 листопада 2018 року по 27 листопада 2018 рік, так враховуючи об'єм виконаних робіт та нормативи на їх виконання монолітні фундаменти під адміністративно-господарську будівлю та монтаж зварювального каркасу будівлі проведено до реєстрації повідомлення про початок виконання будівельних робіт.

19 лютого 2019 року на адресу суду надійшла відповідь на відзив, в якій позивач зазначив про хибність тверджень відповідача, викладених у відзиві на позов, тому просив його відхилити, а позовні вимоги задовольнити.

У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав у повному обсязі та просив їх задовольнити.

Представник відповідача у судовому засіданні щодо заявленого позову заперечував, з підстав викладених у відзиві та просив відмовити у його задоволенні.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

13 листопада 2018 року видано направлення №Я/ППЮ-13.11/2 для проведення планового (позапланового) заходу на об'єкті Будівництво обслуговуючого комплексу об'єктів на території Осолинської сільської ради Літинського району Вінницької області (кадастровий номер земельної ділянки № 0522485800:02:000:0351) щодо дотримання суб'єктом містобудування товариства з обмеженою відповідальністю Літин - Біосфера вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил на підставі наказу (розпорядження) Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Вінницькій області № 63 від 13 листопада 2018 року та абзацу 4 пункту 7 Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 553 від 23 травня 2011 року. Строк дії направлення з 14 листопада 2018 року по 28 листопада 2018 року.

В період з 16 листопада 2018 року по 27 листопада 2018 року головним інспектором будівельного нагляду інспекційного відділу № 1 Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Вінницькій області ОСОБА_3 проведено плановий (позаплановий) захід щодо дотримання суб'єктом містобудування, товариством з обмеженою відповідальністю Літин - Біосфера , вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт.

За результатами даного заходу було складено акт планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб'єктами містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт № Т/ППЮ-27.11/2.

27 листопада 2018 року головним інспектором будівельного нагляду інспекційного відділу № 1 Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Вінницькій області ОСОБА_3 було складено протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності, у якому зафіксовані наступні порушення:

- проектна документація затверджена ТОВ Літин-Біосфера надана для огляду не в повному обсязі, а саме: відсутні том електротехнічні рішення, том протипожежні системи та том зведений кошторисний розрахунок;

- ТОВ Літин-Біосфера в повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1) / про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідності) належать до об'єктів з незначними наслідками (CCI) об'єкта Будівництво обслуговуючого комплексу об'єктів на території Осолинської сільської ради Літинського району Вінницької області № ВН061183121941 від 08 листопада 2018 року зазначені недостовірні дані, а саме: в графі 1 Відповідно до статті 36 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності повідомляю про початок виконання будівельних робіт, визначених державними будівельними нормами, стандартами і правилами на об'єкті Будівництво обслуговуючого комплексу об'єктів на території Осолинської сільської ради Літинського району Вінницької області , в той же час при здійсненні позапланової перевірки достовірності даних, наведених у поданому повідомленні про початок виконання будівельних робіт на об'єкті Будівництво обслуговуючого комплексу об'єктів на території Осолинської сільської ради Літинського району Вінницької області встановлено, що будівельні роботи на об'єкті розпочаті до подання повідомлення, а саме: завершені роботи підготовчого періоду будівництва (влаштовані під'їдні шляхи, електропостачання об'єкту, влаштовані тимчасові виробничі та побутові споруди, влаштована огорожа будівельного майданчика, проведені вишукувальні роботи, зняття родючого шару ґрунту та складування його) влаштовані монолітні фундаменти під адміністративно-господарську будівлю та проведено монтаж зварювального каркасу даної будівлі, що підтверджується матеріалами фото фіксації. Також в графі Інформація про генерального підрядника (підрядника - у разі, коли будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) вказано ТОВ Компанія Гомеопатичні технології (08630, Київська обл., Васильківський р-н, смт. Глеваха, вул.. Підприємницька, 10, код ЄДРПОУ 32665798, тел. (044) 451-92-71). Замовником не надано під час перевірки договір на виконання будівельних робіт з генеральним підрядником (договір підряду).

27 листопада 2018 року головним інспектором будівельного нагляду інспекційного відділу № 1 Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Вінницькій області ОСОБА_3 винесено припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил № С-27.11/1 у якому зобов'язано ТОВ Літин-Біосфера усунути виявлені порушення до 27 грудня 2018 року.

11 грудня 2018 року на підставі протоколу про правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 27 листопада 2018 року, акту планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб'єктами містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт № Т/ППЮ-27.11/2, припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил від 27 листопада 2018 року № С-27.11/1 головним інспектором будівельного нагляду інспекційного відділу № 1 Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Вінницькій області ОСОБА_3 винесено постанову про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності № 36/1002-09-2197 від 11 грудня 2018 року, якою на ТОВ Літин-Біосфера накладено штраф у розмірі 69156,00.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд враховує таке.

Правові та організаційні основи містобудівної діяльності встановлює Закон України Про регулювання містобудівної діяльності від 17 лютого 2011 року №3038-VI, який спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.

Відповідно до частини третьої статті 6 цього Закону, органом державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду.

Таким органом є ДАБІ України, яка, як вбачається з Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України, затвердженого Указом Президента України від 08 квітня 2011 року №439/2011, окрім іншого, реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю, безпосередньо та через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі або міжрегіональні (повноваження яких поширюються на декілька регіонів) територіальні органи (п. 3, 6 Положення).

Згідно з пунктом 8 частини 1 статті 7 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , управління у сфері містобудівної діяльності та архітектурно-будівельного контролю здійснюється шляхом, зокрема, здійснення державного архітектурно-будівельного контролю щодо об'єктів, розташованих в межах та за межами населених пунктів, на території кількох адміністративно-територіальних одиниць, зазначених у пункті 7 частини першої статті 7 цього Закону.

Відповідно до частини п'ятої статті 34 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності контроль за виконанням підготовчих та будівельних робіт здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю.

Процедуру здійснення заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт визначає Порядок здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 №553.

Приписом пункту 2 вказаного Порядку встановлено, що державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється за дотриманням:

1) вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, проектної документації, будівельних норм, стандартів і правил, положень містобудівної документації всіх рівнів, вихідних даних для проектування об'єктів містобудування, технічних умов, інших нормативних документів під час виконання підготовчих і будівельних робіт, архітектурних, інженерно-технічних і конструктивних рішень, застосування будівельної продукції;

2) порядку здійснення авторського і технічного нагляду, ведення загального та (або) спеціальних журналів обліку виконання робіт, виконавчої документації, складення актів на виконані будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи;

3) інших вимог, установлених законодавством, будівельними нормами, правилами та проектною документацією, щодо створення об'єкта будівництва.

Відповідно до пункту 5 Порядку Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у порядку проведення планових та позапланових перевірок за територіальним принципом.

Пунктом 7 Порядку державного архітектурно-будівельного контролю визначено, що позаплановою перевіркою вважається перевірка, що не передбачена планом роботи органу державного архітектурно-будівельного контролю.

Підставами для проведення позапланової перевірки є:

- подання суб'єктом містобудування письмової заяви про проведення перевірки об'єкта будівництва або будівельної продукції за його бажанням;

- необхідність проведення перевірки достовірності даних, наведених у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт, повідомленні про початок виконання будівельних робіт, декларації про готовність об'єкта до експлуатації, протягом трьох місяців з дня подання зазначених документів;

- виявлення факту самочинного будівництва об'єкта;

- перевірка виконання суб'єктом містобудівної діяльності вимог приписів органів державного архітектурно-будівельного контролю;

- вимога головного інспектора будівельного нагляду Держархбудінспекції щодо проведення перевірки за наявності підстав, встановлених законом;

- звернення фізичних чи юридичних осіб про порушення суб'єктом містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності;

- вимога правоохоронних органів про проведення перевірки.

Строк проведення позапланової перевірки не може перевищувати десяти робочих днів, а у разі потреби може бути одноразово продовжений за письмовим рішенням керівника відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю чи його заступника не більше ніж на два робочих дні.

Таким чином, необхідною умовою для здійснення відповідачем перевірки є наявність підстав для проведення перевірки, що визначені ч. 1 ст. 41 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності та п.7 Порядку № 553.

Дотримання посадовими особами контролюючого органу законодавчо встановлених обмежень щодо призначення перевірки є обов'язковою передумовою для реалізації контролюючим органом права на проведення перевірки.

Відповідно до ч.ч. 1- 4 ст. 7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності для здійснення планового або позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає наказ (рішення, розпорядження), який має містити найменування суб'єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися захід, та предмет перевірки.

На підставі наказу (рішення, розпорядження) оформляється посвідчення (направлення) на проведення заходу державного нагляду (контролю), яке підписується керівником органу державного нагляду (контролю) (головою державного колегіального органу) або його заступником (членом державного колегіального органу) із зазначенням прізвища, ім'я та по батькові і засвідчується печаткою.

У посвідченні (направленні) на проведення заходу зазначаються: найменування органу державного нагляду (контролю), що здійснює захід; найменування суб'єкта господарювання та/або його відокремленого підрозділу або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснюється захід; місцезнаходження суб'єкта господарювання та/або його відокремленого підрозділу, щодо діяльності яких здійснюється захід; номер і дата наказу (рішення, розпорядження), на виконання якого здійснюється захід; перелік посадових осіб, які беруть участь у здійсненні заходу, із зазначенням їх посади, прізвища, ім'я та по батькові; дата початку та дата закінчення заходу; тип заходу (плановий або позаплановий); форма заходу (перевірка, ревізія, обстеження, огляд, інспектування тощо); підстави для здійснення заходу; предмет здійснення заходу; інформація про здійснення попереднього заходу (тип заходу і строк його здійснення).

Як вбачається із направлення від 13 листопада 2018 року №Я/ППЮ-13.11/2 для проведення планового (позапланового) заходу, підставою для здійснення позапланового заходу стало повідомлення про початок виконання будівельних робіт на об'єкті Будівництво обслуговуючого комплексу об'єктів на території Осолинської сільської ради Літинського району Вінницької області (кадастровий номер земельної ділянки № 0522485800:02:000:0351) .

Відповідно до норм ч. 1 ст. 41 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності та п.7 Порядку № 553 необхідність проведення перевірки достовірності даних, наведеної у повідомленні про початок виконання будівельних робіт може бути підставою для проведення позапланової перевірки.

Відповідно до пунктів 16-18, 21, 22 Порядку державного архітектурно-будівельного контролю, за результатами державного архітектурно-будівельного контролю посадовою особою органу державного архітектурно-будівельного контролю складається акт перевірки відповідно до вимог, установлених цим Порядком.

У разі виявлення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, крім акта перевірки, складається протокол, видається припис про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил або припис про зупинення підготовчих та/або будівельних робіт.

Керівникові кожного суб'єкта містобудування, щодо якого складений акт перевірки, або його уповноваженій особі надається по одному примірнику такого акта. Один примірник акта перевірки залишається в органі державного архітектурно-будівельного контролю.

Акт перевірки підписується посадовою особою органу державного архітектурно-будівельного контролю, яка провела перевірку, та керівником суб'єкта містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, або його уповноваженою особою, в останній день перевірки.

Постанова про накладення штрафу складається у трьох примірниках. Перший примірник постанови у триденний строк після її прийняття вручається під розписку суб'єкту містобудування (керівнику або уповноваженому представнику суб'єкта містобудування) або надсилається рекомендованим листом з повідомленням, про що робиться запис у справі. Два примірники залишаються в органі державного архітектурно-будівельного контролю, який наклав штраф.

Таким чином, відповідач реалізує надані йому повноваження державного архітектурно-будівельного контролю шляхом проведення, зокрема, позапланової перевірки, за результатами якої, у разі виявлення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, складає акт, протокол, припис та постанову про накладення штрафу.

Так, Порядком виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року №466, визначається механізм набуття права на виконання підготовчих та будівельних робіт.

Відповідно до абзацу 1 пункту 2 цього Порядку, будівельні роботи - роботи з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту

Згідно пункту 5 Порядку будівельні роботи можуть виконуватися замовником після отримання документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або договору суперфіцію та подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт - щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1) та об'єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта.

Керуючись пунктом 13 Порядку повідомлення про початок виконання підготовчих робіт, повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об'єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта, та повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1) (далі - повідомлення), повідомлення про зміну даних у зазначених повідомленнях за формою згідно з додатками 1, 2 і 2-1 до цього Порядку подається замовником (його уповноваженою особою) особисто або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення чи через електронну систему здійснення декларативних та дозвільних процедур у будівництві до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю за місцезнаходженням об'єкта не пізніше ніж за один календарний день до початку виконання підготовчих або будівельних робіт.

Судом встановлено, що 17 липня 2018 року позивачем через електронну систему здійснення декларативних та дозвільних процедур у будівництві було подано відповідне повідомлення про початок виконання підготовчих робіт, про що свідчать відповідні електронні листи, отримані від Державної архітектурно-будівельної інспекції.

За результатами виконання підготовчих робіт, 05 листопада 2018 року позивачем було подано повідомлення про початок будівельних робіт щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1) на об'єкті Будівництво обслуговуючого комплексу об'єктів на території Осолинсьої сільської ради Літинського району Вінницької області та зареєстровано Департаментом Державної архітектурно-будівельної інспекції у Вінницькій області за № ВН061183121941.

Тобто, враховуючи приписи законодавства у сфері капітального будівництва, позивач мав право здійснювати підготовчі роботи починаючи з 17 липня 2018 року, а будівельні роботи - починаючи з 05 листопада 2018 року.

Перевірка щодо дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт проводилася в період з 16 листопада 2018 року по 27 листопада 2018 року головним інспектором будівельного нагляду інспекційного відділу № 1 Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Вінницькій області ОСОБА_3

Тому, твердження відповідача про влаштування монолітного фундаменту під адміністративну-господарську будівлю та проведення монтажу зварювального каркасу будівлі проведено до реєстрації повідомлення про початок будівельних робіт не підтвердженні наявними в матеріалах справи доказами та є недоведеними.

Враховуючи, що під час судового розгляду спростовані висновки та доводи відповідача, покладені в основу прийнятої спірної постанови, остання підлягає скасуванню.

Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, за правилами, встановленими статтею 90 Кодексу адміністративного судочинства України, проаналізувавши матеріали справи та надані сторонами докази, суд дійшов висновку, що заявлені позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Згідно з частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправною та скасувати постанову Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Вінницькій області Державної архітектурно-будівельної інспекції України №36/1002-09-2197 від 11 грудня 2018 року.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Позивач: товариство з обмеженою відповідальністю "Літин-Біосфера" (місцезнаходження: Вінницька область, смт. Літин, вул. Леніна, 6, код ЄДРПОУ 36564670)

Відповідач: департамент Державної архітектурно-будівельної інспекції у Вінницькій області Державної архітектурно-будівельної інспекції України (місцезнаходження: м. Вінниця, вул. Театральна, 14, код ЄДРПОУ 37471912)

Копію рішення у повному обсязі сторони можуть одержати 25.03.2019 року.

Суддя Мультян Марина Бондівна

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.03.2019
Оприлюднено26.03.2019
Номер документу80685354
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —120/4903/18-а

Ухвала від 28.10.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Граб Л.С.

Ухвала від 16.09.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Граб Л.С.

Ухвала від 18.06.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Смілянець Е. С.

Ухвала від 13.05.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Смілянець Е. С.

Рішення від 18.03.2019

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Мультян Марина Бондівна

Ухвала від 01.02.2019

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Мультян Марина Бондівна

Ухвала від 18.01.2019

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Мультян Марина Бондівна

Ухвала від 03.01.2019

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Мультян Марина Бондівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні