Справа № 420/1712/19 УХВАЛА 26 березня 2019 року м. Одеса Суддя Одеського окружного адміністративного суду Катаєва Е.В., вивчивши адміністративний позов Головного управління Держпраці в Одеській області до Комунального підприємства «Довжанський сількомунгосп» про застосування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю) дозвільної системи у сфері господарської діяльності,- В С Т А Н О В И В: До суду надійшов адміністративний позов Головного управління Держпраці в Одеській області (далі – ГУ Держпраці) до Комунального підприємства «Довжанський сількомунгосп» (далі - КП «Довжанський сількомунгосп»), в якому просить застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до КП «Довжанський сількомунгосп» (с. Довжанка, Окнянський р-н, Одеська обл., 67930, код ЄДРПОУ 34254073) шляхом зобов'язання КП «Довжанський сількомунгосп» зупинити виконання робіт на висоті 1,3 м; зварювальні роботи; роботи з експлуатації ремонту водозбірних споруд: арт свердловини №№2112, 2115, 2116, 2118, 2119, 2120, башти Рожновського, у зв'язку із загрозою життю та здоров'ю людей. Також позивачем надано клопотання про відстрочення сплати судового збору. Відповідно до ч. 1 ст. 171 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, крім іншого, має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); відповідає заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу. Частиною 3 ст. 161 КАС України передбачено, що до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону. Частиною 5 ст. 161 КАС України передбачено, що у разі необхідності до позовної заяви додаються клопотання та заяви позивача, зокрема, про звільнення від сплати судового збору. Позивачем додатком до адміністративного позову надано клопотання про відстрочення сплати судового збору, в якому позивач просить відстрочити сплату судового збору за подання вказаного адміністративного позову до винесення рішення Одеський окружним адміністративним судом у зв'язку з тим, що надходження бюджетних коштів на рахунок для сплати збору затримується. В обґрунтування клопотання позивач зазначив, що ГУ Держпраці є бюджетною організацією, фінансування якої здійснюється з Державного бюджету відповідно до Закону України «Про Державний бюджет на 2018 рік». Відповідно до п.п. 13 п.11 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 року №96 Голова Держпраці затверджує кошторис територіальних органів. Відповідно до п.14 Положення №96 Держпраці є юридичною особою публічного права, має, зокрема, рахунки в органах Казначейства. Згідно з ч. 1 ст.133 КАС України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк. Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст.132 КАС України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи. Розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом. Порядок відстрочення та розстрочення сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення від його сплати регламентовано ст.8 Закону України «Про судовий збір», приписи якої не містять підстав та умов для звільнення суб'єктів владних повноважень від сплати судового збору, зменшення його розміру, відстрочення або розстрочення. Обов'язок сплати судового збору слугує гарантуванню принципу рівності всіх осіб у правах щодо доступу до суду. З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку, клопотання ГУ Держпраці про відстрочення сплати судового збору задоволенню не підлягає. Суд не приймає до уваги як поважну причину посилання позивача на затримку надходження бюджетних коштів на рахунок для сплати збору. Крім того, суд враховує, що перевірка, висновки якої позивач зазначає у якості підстави для звернення до суду здійснена 21.02.2019 року, а до суду позивач звертається 22.03.2019 року. Згідно зі ст.4 Закону України «Про судовий збір» юридичні особи сплачують за подання до адміністративного суду позову: - майнового характеру 1,5 відсотка ціни позову, але не менш 1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб та не більше 10 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб; - не майнового характеру 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб. З 1 січня 2019 року прожитковий мінімум для працездатних осіб встановлено у розмірі 1921,00 грн. Позивачу необхідно сплатити судовий збір у сумі 1921,00 грн. на рахунок 34310206084032, отримувач коштів УК у м.Одесі/Київський р-н/22030101, Код отримувача (код за ЄДРПОУ) 38016923, Банк отримувача Казначейство України (ЕАП), Код банку отримувача (МФО) 899998 , Код класифікації доходів бюджету 22030101, Призначення платежу*;101;__(код клієнта за ЄДРПОУ для юридичних осіб (доповнюється зліва нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8), реєстраційний номер облікової картки платника податків – фізичної особи (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України, в разі якщо платник через свої релігійні переконання відмовився від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомив про це відповідний орган Міністерства доходів і зборів України і має відповідну відмітку у паспорті);Судовий збір, за позовом ____ (ПІБ чи назва установи, організації. Позивач зазначає, що перевірка ним здійснена 20-21.02.2019 року з метою перевірки вимог припису від 27.04.2018 року, винесеного за результатами планової перевірки у період з 24 по 27.04.2018 року. Під час проведення позапланової перевірки виявлено 32 порушення, з яких одно створює загрозу життю та здоров'ю людей. Таким чином, обставина, що зумовила звернення до суду з даним позовом позивача як суб'єкта владних повноважень виникла у квітні 2018 року, проте з позовом позивач звертається у березні 2019 року, не висвітлюючи питання дотримання строків звернення до суду з даним позовом. Згідно зі ст.169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених ст. ст. 160, 161 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, в якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, якій не може перевищувати 10 днів з дня вручення ухвали. Суд вважає необхідним залишити позов без руху та надати позивачу 10-денний строк для усунення недоліків позовної заяви шляхом надання належним чином оформленого позову, виконання вимог ст.161 КАС України. Відповідно до ч.9 ст. 120 КАС України строк не вважається пропущеним, якщо до його закінчення позовна заява, скарга, інші документи чи матеріали здано на пошту чи передано іншими відповідними засобами зв'язку. У разі своєчасного виконання ухвали суду та усунення недоліків позовної заяви не шляхом здачі належним чином оформленого позову, документів до канцелярії суду, а шляхом відправки його до суду у встановлений строк засобами поштового зв'язку, для попередження повернення судом позовної заяви з підстав невиконання вимог ухвали суду щодо усунення недоліків у встановлений строк позивачу необхідно про надіслання матеріалів засобами поштового зв'язку повідомити суд на його електрону адресу, телефон, факс. Згідно з п.1 розділу ІІ Нормативів і нормативних строків пересилання поштових відправлень, затверджених Наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11. 2013року №958, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 28.01.2014року за №173/24950, нормативні строки пересилання простої письмової кореспонденції операторами поштового зв'язку (без урахування вихідних днів об'єктів поштового зв'язку): місцевої - Д+2; у межах області та між обласними центрами України - Д+3, пріоритетної - Д+1, де Д – день подання поштового відправлення до пересилання в об'єкті поштового зв'язку або опускання простого листа чи поштової картки до поштової скриньки до початку останнього виймання; 2, 3 – кількість днів, протягом яких пересилається поштове відправлення. У разі неотримання судом позову та матеріалів на виконання ухвали суду з урахуванням встановлених нормативів та відсутності повідомлень іншими засобами зв'язку суд буде вирішувати питання про повернення позову у вказані строки. Керуючись ст. 160,161,169 КАС України, суддя, – У Х В А Л И В: Відмовити Головному управлінню Держпраці в Одеській області у задоволенні клопотання про відстрочення сплати судового збору. Адміністративний позов Головного управління Держпраці в Одеській області до Комунального підприємства «Довжанський сількомунгосп» про застосування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю) дозвільної системи у сфері господарської діяльності - залишити без руху. Повідомити позивача про необхідність у 10-денний строк з дня отримання ухвали усунути недоліки позову та роз'яснити, що в іншому випадку позов буде повернутий. Ухвала суду оскарженню не підлягає. Суддя Е.В. Катаєва
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.03.2019 |
Оприлюднено | 28.03.2019 |
Номер документу | 80693100 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Катаєва Е. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні