Рішення
від 29.03.2019 по справі 1140/2753/18
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 березня 2019 року м. Кропивницький Справа № 1140/2753/18

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Сагуна А.В., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом товариства з додатковою відповідальністю «Об'єднання Дніпроенергобудпром» до Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області про скасування податкових повідомлень-рішень, -

ВСТАНОВИВ:

Представник позивача звернувся з адміністративним позовом, в якому просить скасувати податкові повідомлення-рішення №0001711304 від 12.07.2018 про нарахування грошового зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб на загальну суму 317266,05 грн. та №0001721304 від 12.07.2018 про донарахування грошового зобов'язання у розмірі 8632,47 грн.

В обґрунтування вимог позивач вказує, що до нього за один вид порушень застосовано два виду фінансових санкцій - штраф і пеня, що суперечить нормам ст. 61 Конституції України.

Представником відповідача подано відзив на адміністративний позов, згідно якого, позов ним не визнається у повному обсязі, оскільки оскаржувані податкові повідомлення-рішення є законними та обґрунтованими і винесеними у зв'язку з виявленими порушеннями податкового законодавства (а.с. 79-82).

Ухвалою суду від 12 березня 2019 року було зобов'язано відповідача, до 25 березня 2019 року, надати до суду:

- детальний розрахунок по кожному із податкових повідомлень-рішень №0001711304 від 12.07.2018, та №0001721304 від 12.07.2018 із зазначенням по кожному із рішень статті (статей) Податкового кодексу України на підставі яких були нараховані штраф та пеня, із зазначенням конкретного відсотку нарахування штрафних санкцій.

- документи на підставі яких прийняті податкові повідомлення-рішення №0001711304 від 12.07.2018, та №0001721304 від 12.07.2018.

Представником позивача подано клопотання про розгляд справи в письмовому провадженні (а.с. 158-159).

Представником відповідача подано заяву про розгляд справи в письмовому провадженні (а.с. 173).

Згідно протоколу судового засідання, розгляд справи проведено у порядку письмового провадження (а.с. 175).

Дослідивши матеріали справи, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд дійшов наступних висновків.

12.07.2018 ГУ ДФС у Кіровоградській області на підставі акту перевірки № 34/11-28-14-11/04624915 від 21.06.2018 винесені податкові повідомленні-рішення №0001711304, яким ОСОБА_1 металевих конструкцій товариства з додатковою відповідальністю «Об'єднання Дніпроенергобудпром» , збільшено суму грошового зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб з основного зобов'язання у розмірі 122591,96 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) у розмірі 145953,87 грн., та пенею у розмірі 48720,22 грн., а також №0001721304, яким ОСОБА_1 металевих конструкцій товариства з додатковою відповідальністю «Об'єднання Дніпроенергобудпром» збільшено суму грошового зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб з основного зобов'язання у розмірі 509,86 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) у розмірі 6785,68 грн., та пенею у розмірі 1336,93 грн. (а.с. 40-61).

ОСОБА_1 металевих конструкцій товариства з додатковою відповідальністю «Об'єднання Дніпроенергобудпром» , код ЄДРПОУ 04624915 є відокремленим підрозділом товариства з додатковою відповідальністю «Об'єднання Дніпроенергобудпром» , що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с. 9-14).

Відповідно до ч. 2 ст. 9 КАС України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.

Позивач зазначає, що оскаржені рішення є протиправними, оскільки до позивача за один вид порушень, застосовано два виду фінансових санкцій - штраф і пеня, що суперечить нормам ст. 61 Конституції України.

Відповідно до ч. 1 ст. 78 КАС України обставини, які визнаються учасниками справи, не підлягають доказуванню, якщо суд не має обґрунтованого сумніву щодо достовірності цих обставин або добровільності їх визнання. Обставини, які визнаються учасниками справи, зазначаються в заявах по суті справи, поясненнях учасників справи, їх представників.

Так, представником відповідача на підтвердження правомірності донарахування основного зобов'язання, штрафу та пені, згідно оскаржуваних рішень надані детальні розрахунки та обґрунтування викладені у відзиві на адміністративний позов (а.с. 79-82, 86-89, 169-172).

Позивач також не оскаржує розмір нарахування основного зобов'язання, штрафних санкцій та пені.

Так, відповідно до позовної заяви, позивачем лише оскаржується сам порядок нарахування штрафу та пені, тобто на його думку, відповідач мав право застосувати або штраф або пеню, а застосовувати штраф і пеню в одному рішенні не можна.

З огляду на викладене, з урахуванням ч. 1 ст. 78 КАС України, розмір нарахування основного зобов'язання, штрафу та пені визнано сторонами та не підлягають доказуванню.

Також суд зазначає, що відповідачем було надано розрахунок штрафних санкцій до акту перевірки від 12.10.2018 № 53/11-28-14-11/33797251 філії "Олександрійська ДЕД ДП "Кіровоградський облавтодор", проте позивачем у справі є товариство з додатковою відповідальністю «Об'єднання Дніпроенергобудпром» , а оскаржувані рішення були винесені на підставі акту перевірки № 34/11-28-14-11/04624915 від 21.06.2018, тобто зазначений розрахунок не стосується розгляду справи та предмету доказування, а тому суд не бере його до уваги (а.с. 85).

Стосовно доводів позивача, що оскаржені рішення є протиправними, оскільки до позивача за один вид порушень, застосовано два виду фінансових санкцій - штраф і пеня, що суперечить нормам ст. 61 Конституції України, то суд зазначає наступне.

Відповідно до п.п. 16.1.4. п. 16.1. ст. 16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Згідно п. 111.2. ст. 111 Податкового кодексу України фінансова відповідальність за порушення законів з питань оподаткування та іншого законодавства встановлюється та застосовується згідно з цим Кодексом та іншими законами. Фінансова відповідальність застосовується у вигляді штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) та/або пені.

Тобто, згідно положень п. 111.2. ст. 111 Податкового кодексу України фінансова відповідальність застосовується у вигляді:

- штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) або пені

- штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) та пені.

Відповідно до п. 113.2. ст. 113 Податкового кодексу України застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів), передбачених цією главою, не звільняє платників податків від обов'язку сплатити до бюджету належні суми податків та зборів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, а також від застосування до них інших заходів, передбачених цим Кодексом.

Згідно ст. 61 Конституції України ніхто не може бути двічі притягнений до юридичної відповідальності одного виду за одне й те саме правопорушення.

З огляду на викладене, відповідач у зв'язку з виявленими платником податків порушеннями законів з питань оподаткування та іншого законодавства має право нарахувати, як штраф так і пеню. При цьому, це не є притягненням до юридичної відповідальності одного виду за одне й те саме правопорушення двічі, та не є порушенням ст. 61 Конституції України при винесенні оскаржуваних рішень.

Відповідно до ч.2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до ч.2 ст.77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Як зазначалось судом раніше, представником відповідача на виконання вимог ухвали суду 12 березня 2019 року про витребування документів, були надані детальний розрахунок штрафних санкцій по податковому повідомленню-рішенню від 12.07.2018 №0001711304 по ОСОБА_1 металевих конструкцій товариства з додатковою відповідальністю «Об'єднання Дніпроенергобудпром» , код ЄДРПОУ 04624915, по податку на доходи фізичних осіб, а також детальний розрахунок штрафних санкцій по податковому повідомленню-рішенню від 12.07.2018 №0001721304 по ОСОБА_1 металевих конструкцій товариства з додатковою відповідальністю «Об'єднання Дніпроенергобудпром» , код ЄДРПОУ 04624915, по податку військовий збір (а.с. 169-172).

Дослідивши надані розрахунки, суд зазначає наступне.

Згідно детального розрахунку штрафних санкцій по податковому повідомленню-рішенню від 12.07.2018 №0001711304, до заводу металевих конструкцій товариства з додатковою відповідальністю «Об'єднання Дніпроенергобудпром» були застосовані штрафні санкції на підставі п. 126.1 ст. 126 Податкового кодексу України, а також на п. 127.1 ст. 127 Податкового кодексу України.

Так, згідно п. 126.1 ст. 126 Податкового кодексу України, нараховані штрафні санкції у розмірі 10%, всього у розмірі 38856,53 грн., у розмірі 20 %, всього у розмірі 38856,53 грн.

Також, згідно п. 127.1 ст. 127 Податкового кодексу України, нараховані штрафні санкції у розмірі 42861,67 грн. по податку на доходи фізичних осіб (а.с. 169-170).

Згідно детального розрахунку штрафних санкцій по податковому повідомленню-рішенню від 12.07.2018 №0001721304, до заводу металевих конструкцій товариства з додатковою відповідальністю «Об'єднання Дніпроенергобудпром» були застосовані штрафні санкції на підставі п. 126.1 ст. 126 Податкового кодексу України, а також на п. 127.1 ст. 127 Податкового кодексу України.

Так, згідно п. 126.1 ст. 126 Податкового кодексу України, нараховані штрафні санкції у розмірі 10%, всього у розмірі 1723,83 грн., у розмірі 20 %, всього у розмірі 4830,27 грн.

Також, згідно п. 127.1 ст. 127 Податкового кодексу України, нараховані штрафні санкції у розмірі 231,58 грн. по податку військовий збір (а.с. 171-172).

Згідно з п. 54.2 ст. 54 ПК України грошове зобов'язання щодо суми податкових зобов'язань з податку, що підлягає утриманню та сплаті (перерахуванню) до бюджету в разі нарахування/виплати доходу на користь платника податку - фізичної особи, вважається узгодженим податковим агентом або платником податку, який отримує доходи не від податкового агента, в момент виникнення податкового зобов'язання, який визначається за календарною датою, встановленою розділом IV цього Кодексу для граничного строку сплати податку до відповідного бюджету.

Податковий агент зобов'язаний сплатити суму податкового зобов'язання (суму нарахованого (утриманого) податку), самостійно визначеного ним з доходу, що виплачується на користь платника податку - фізичної особи та за рахунок такої виплати, у строки, передбачені цим Кодексом (ОСОБА_2. 2 п. 57.1 ст. 57 ПК України).

У відповідності до вимог пункту 126.1 статті 126 ПК України у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання (крім випадків, передбачених пунктом 126.2 цієї статті) протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Таким чином, положення ст. 126 ПК України щодо застосування штрафної санкції застосовується у випадку, коли має місце несвоєчасність сплати платником податків узгодженої суми грошового зобов'язання. При цьому розмір такої санкції прямо залежить від часу затримки такої сплати.

З огляду на викладене, у разі, коли платник податків не сплачує суми самостійно узгодженого грошового зобов'язання протягом строків, передбачених ПК України, такий платник податків притягується до відповідальності відповідно до ст. 126 ПК України.

Натомість згідно з п. 127.1 ст. 127 ПК України ненарахування, неутримання та/або несплата (неперерахування) податків платником податків, у тому числі податковим агентом, до або під час виплати доходу на користь іншого платника податків, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 25 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету. Ті самі дії, вчинені повторно протягом 1095 днів, - тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 50 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету. Дії, передбачені абзацом першим цього пункту, вчинені протягом 1095 днів втретє та більше, - тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 75 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.

Відповідальність за погашення суми податкового зобов'язання або податкового боргу, що виникає внаслідок вчинення таких дій, та обов'язок щодо погашення такого податкового боргу покладається на особу, визначену цим Кодексом, у тому числі на податкового агента. При цьому платник податку - отримувач таких доходів звільняється від обов'язків погашення такої суми податкових зобов'язань або податкового боргу, крім випадків, встановлених розділом IV цього Кодексу.

Передбачені цим пунктом штрафи не застосовуються, коли ненарахування, неутримання та/або несплата (неперерахування) податку на доходи фізичних осіб самостійно виявляється податковим агентом при проведенні перерахунку цього податку, передбаченого п. 169.4 ст. 169 цього Кодексу, та виправляється в наступних податкових періодах протягом податкового (звітного) року згідно з нормами цього Кодексу.

З аналізу вищевикладеного вбачається, що статтею 127 Податкового кодексу України встановлено міру відповідальності, яка покладається на платника податків, у тому числі і на податкового агента, саме за не нарахування, неутримання та/або несплату (неперерахування) податків, до або під час виплати доходу на користь іншого платника податків, при цьому розмір штрафних санкцій за вчинення такого порушення визначається (обчислюється) залежно від кількості допущених порушень протягом певного періоду часу. Тобто склад порушення передбачає, що нарахування, утримання чи сплата податку не відбулися до чи на момент виплати доходу.

Натомість коли мають місце нарахування, однак несвоєчасність сплати платником податків узгодженої суми грошового зобов'язання протягом строків, передбачених Податковим кодексом України, такий платник податків притягується до відповідальності відповідно до ст. 126 вказаного кодексу. При цьому розмір такої санкції прямо залежить від часу затримки такої сплати, а не від кількості допущених порушень протягом певного періоду часу.

Тобто, у разі, якщо платник податків не сплачує суми самостійно визначеного грошового зобов'язання протягом строків, передбачених Податковим кодексом України, такий платник податків притягується до відповідальності відповідно до статті 126 Податкового кодексу України, а у разі якщо нарахування, сплата чи утримання податку не відбулися до чи на момент виплати доходу, платник податків притягується до відповідальності відповідно до статті 127 Податкового кодексу України.

Аналогічна позиція викладена постановах Верховного Суду від 28 серпня 2018 року справа №812/916/17 (адміністративне провадження №К/9901/47118/18), від 19 вересня 2018 року справа №802/808/16-а (адміністративне провадження №К/9901/26644/18).

Так відповідно акту перевірки № 34/11-28-14-11/04624915 від 21.06.2018, встановлені в тому числі такі порушення ОСОБА_1 металевих конструкцій товариства з додатковою відповідальністю «Об'єднання Дніпроенергобудпром» :

- пп. 14.1.180, п.14.1 ст.14. аб.2 п.57.1 ст.57. пп. 168.1.2, пп.168.1.5 гі.168,1 ст.168, п.176.2 а ст. 176 Податкового кодексу України, в результаті чого не сплачено (не перераховано) податок на доходи фізичних осіб під час виплати доходу на користь фізичних осіб на суму 122591,96 грн.;

- пп. 14.1.180, п.14.1 ст.14, аб.2 п.57,1 ст.57. пп.1.4 п. 16 прим.1 підрозділу 10 розділу XX, пп. 168.1.2, пп. 168.1.5 п.168.1 ст.168, п.176.2 а ст. 176 Податкового кодексу України, в результаті чого не сплачено (не перераховано) військового збору під час виплати доходу на користь фізичних осіб на суму 509,86 грн. (а.с. 61).

Тобто згідно висновків відповідача ОСОБА_1 металевих конструкцій товариства з додатковою відповідальністю «Об'єднання Дніпроенергобудпром» , не сплачено (не перераховано) податок на доходи фізичних осіб під час виплати доходу на користь фізичних осіб на суму 122591,96 грн., а також військовий збір під час виплати доходу на користь фізичних осіб на суму 509,86 грн., а тому ОСОБА_1 металевих конструкцій товариства з додатковою відповідальністю «Об'єднання Дніпроенергобудпром» повинно бути притягнуто до відповідальності лише на підставі ст. 126 ПК України.

Натомість до ОСОБА_1 металевих конструкцій товариства з додатковою відповідальністю «Об'єднання Дніпроенергобудпром» також, згідно п. 127.1 ст. 127 Податкового кодексу України, нараховані штрафні санкції у розмірі 42861,67 грн. по податку на доходи фізичних осіб, а також у розмірі 231,58 грн. по податку на доходи фізичних осіб (а.с. 169-172), що є протиправним, а тому податкові повідомлення-рішення, в частині нарахування штрафних санкції у розмірі 42861,67 грн. по податку на доходи фізичних осіб, а також у розмірі 231,58 грн. по податку військовий збір є протиправними та підлягають скасуванню.

Відповідно до п.п. 14.1.162 п. 14.1 ст. 14 ПК України пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахована на суми грошових зобов'язань у встановлених цим Кодексом випадках та не сплачена у встановлені законодавством строки.

Згідно п. 129.2 ст. 129 ПК України у разі скасування нарахованого контролюючим органом грошового зобов'язання (його частини) у порядку адміністративного та/або судового оскарження пеня за період заниження такого грошового зобов'язання (його частини) скасовується.

Так, згідно детальних розрахунків оскаржуваних податкових повідомлень-рішень, з урахуванням нарахованих штрафних санкцій відповідно до п. 127.1 ст. 127 ПК України була також нарахована пеня у розмірі 30396,08 грн. (24580,76 грн. + 1277,62 грн. + 4537,70 грн.) по податку на доходи фізичних осіб, а також 87,23 грн. (39,84 грн. + 29,78 грн. + 17,61 грн.) по податку військовий збір, якаа також нарахована протиправно та підлягає скасуванню (а.с. 169-172).

Таким чином, податкові повідомлення -рішення від 12.07.2018 №0001711304, яким ОСОБА_1 металевих конструкцій товариства з додатковою відповідальністю «Об'єднання Дніпроенергобудпром» , збільшено суму грошового зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб з основного зобов'язання у розмірі 122591,96 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) у розмірі 145953,87 грн., та пенею у розмірі 48720,22 грн., в частині застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) у розмірі 42861,67 грн. та пені у розмірі 30396,08 грн., а також №0001721304, яким ОСОБА_1 металевих конструкцій товариства з додатковою відповідальністю «Об'єднання Дніпроенергобудпром» збільшено суму грошового зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб з основного зобов'язання у розмірі 509,86 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) у розмірі 6785,68 грн., та пенею у розмірі 1336,93 грн., в частині застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) у розмірі 231,58 грн. та пені у розмірі 87,23 грн. є протиправними та підлягають скасуванню.

Відповідно до ст. 139 КАС України судовий збір, пропорційно до задоволених вимог, у розмірі 1103,65 грн. підлягає стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись ст.ст. 139, 243 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов товариства з додатковою відповідальністю «Об'єднання Дніпроенергобудпром» (вул. Молодіжна 63, смт. Власівка, Світловодський район, Кіровоградська область, 27552, код ЄДРПОУ 14276579) до Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області (вул. Велика Перспективна, 55, м.Кропивницький, 25006, код ЄДРПОУ - 39393501) про скасування податкових повідомлень-рішень - задовольнити частково.

Скасувати податкове повідомлення - рішення Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області від 12.07.2018 №0001711304, яким ОСОБА_1 металевих конструкцій товариства з додатковою відповідальністю «Об'єднання Дніпроенергобудпром» , код ЄДРПОУ 04624915, збільшено суму грошового зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб з основного зобов'язання у розмірі 122591,96 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) у розмірі 145953,87 грн., та пенею у розмірі 48720,22 грн., в частині застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) у розмірі 42861,67 грн. та пені у розмірі 30396,08 грн.

Скасувати податкове повідомлення - рішення Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області від 12.07.2018 №0001721304, яким ОСОБА_1 металевих конструкцій товариства з додатковою відповідальністю «Об'єднання Дніпроенергобудпром» , код ЄДРПОУ 04624915, збільшено суму грошового зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб з основного зобов'язання у розмірі 509,86 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) у розмірі 6785,68 грн., та пенею у розмірі 1336,93 грн., в частині застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) у розмірі 231,58 грн. та пені у розмірі 87,23 грн.

В задоволенні решти позовних вимог - відмовити.

Стягнути на користь товариства з додатковою відповідальністю «Об'єднання Дніпроенергобудпром» , судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області у розмірі 1103,65 грн. (одна тисяча сто три грн. 65 коп.).

Рішення набирає законної сили у порядку та строки, встановлені статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України, та може бути оскаржене у порядку та строки, встановлені статтями 293, 295-296 та пунктом 15.5 Перехідних положень цього Кодексу.

Суддя Кіровоградського

окружного адміністративного суду ОСОБА_2

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.03.2019
Оприлюднено01.04.2019
Номер документу80793557
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1140/2753/18

Постанова від 18.07.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Сафронова С.В.

Ухвала від 06.06.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Сафронова С.В.

Ухвала від 31.05.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Сафронова С.В.

Ухвала від 10.05.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Сафронова С.В.

Рішення від 29.03.2019

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

А.В. Сагун

Ухвала від 12.03.2019

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

А.В. Сагун

Ухвала від 14.01.2019

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

А.В. Сагун

Ухвала від 17.10.2018

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

А.В. Сагун

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні