ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
28 березня 2019 року м. Дніпросправа № 0840/3931/18
Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого - судді Семененка Я.В. (доповідач),
суддів: Бишевської Н.А., Добродняк І.Ю.,
за участю секретаря судового засідання Кязимової Д.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Дніпрі апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Запорізькій області
на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 29 жовтня 2018 року (суддя – Прасов О.О., повний текст складено 29.10.2018р.) у справі №0840/3931/18 за позовом товариства з обмеженої відповідальністю «Європостач» до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Запорізькій області про скасування рішень та зобов`язання вчинити певні дії, -
в с т а н о в и В :
ТОВ «Європостач» звернулося до суду з позовом, в якому просило:
1) скасувати рішення комісії ГУ ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №897097/41164523 від 28.08.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №8 від 14.08.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних оформленої позивачем на суму 529999 грн. 80 коп., в тому числі ПДВ 88333 грн. 30 коп.;
2) зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №8 від 14.08.2018 (на суму 529999 грн. 80 коп., в тому числі ПДВ 88333 грн. 30 коп.) яка складена Товариством з обмеженою відповідальністю “ЄВРОПОСТАЧ” датою її фактичного отримання ДФС України 14.08.2018;
3) скасувати рішення комісії ГУ ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №903523/41164523 від 03.09.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №19 від 14.08.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних оформленої позивачем на суму 268000 грн. 08 коп., в тому числі ПДВ 44666 грн. 68 коп.;
4) зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №19 від 14.08.2018 (на суму 268000 грн. 08 коп., в тому числі ПДВ 44666 грн. 68 коп.) яка складена Товариством з обмеженою відповідальністю “ЄВРОПОСТАЧ” датою її фактичного отримання ДФС України 21.08.2018.
В обґрунтування заявлених вимог позивач посилався на те, що при здійсненні операцій з постачання товарів підприємством складено зазначені податкові накладні та направлено їх для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Згідно квитанції №1, яка отримана 14.08.2018 податкову накладну №8 від 14.08.2018 прийнято, але реєстрацію
зупинено, та зазначено: відповідно до п.201.16 ст.201 ПКУ реєстрація ПН/РК зупинена оскільки ПН/РК відповідає критеріям п.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН. 27.08.2018 відповідно до пп.201.16.2 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України ТОВ “ЄВРОПОСТАЧ” направлено в електронному вигляді до ДФС повідомлення за №1 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН від 14.08.2018 за №8 та документи довільного формату із зазначеним переліком документів, що підтверджують реальність здійснення оподатковуваної операції, з придбання реалізованого товару. Однак, Рішенням Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області №897097/41164523 від 28.08.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №8 від 14.08.2018 відмовлено у реєстрації податкової накладної №8 від 14.08.2018 з таких підстав: “Неподання платником податку копій документів: Первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити)”.
Згідно квитанції №1, яка отримана 21.08.2018 податкову накладну №19 від 14.08.2018 прийнято, але реєстрацію зупинено, та зазначено, що відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК зупинена оскільки ПН/РК відповідає критеріям п.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН. 31.08.2018 ТОВ “ЄВРОПОСТАЧ” направлено в електронному вигляді до ДФС: повідомлення за №2 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН від 14.08.2018 за №19 та документи довільного формату із зазначеним переліком документів, що підтверджують реальність здійснення оподатковуваної операції, з придбання реалізованого товару. Однак, рішенням Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області №903523/41164523 від 03.09.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №19 від 14.08.2018 відмовлено у реєстрації податкової накладної №19 від 14.08.2018 з таких підстав: “Неподання платником податку копій документів: Первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити)”.
Вказуючи на те, що господарські операції з продажу товарів, за якими складено податкові накладні, підтверджується належними первинними документами, позивач просить суд визнати протиправним та скасувати спірні рішення Комісії та зобов'язати ДФС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №8 від 14.08.2018 року та №19 від 14.08.2018 року.
Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 29 жовтня 2018 року позов задоволено. Вирішуючи спірні правовідносини між сторонами та задовольняючи позов, суд першої інстанції виходив із недоведеності відповідачем правомірності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних в ЄРПН та необґрунтованості рішень про відмову у реєстрації податкових накладних в ЄРПН.
Не погодившись з рішенням суду, Головне управління ДФС у Запорізькій області подало апеляційну скаргу, в якій посилаючись на порушення норм матеріального права, просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нову постанову про відмову у задоволенні позову. В обгрунтування вимог апеляційної скарги відповідач посилається на те, що під час опрацювання поданих позивачем податкових накладних було встановлено підстави для зупинення реєстрації податкових накладних, які визначені у пп.3 п.3 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної в ЄРПН, затвердженого постановою КМУ №117 від 21.02.2018р. Оскільки, позивачем не було надано усіх документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних, то комісією було прийнято рішення про відмову у реєстрації податкових накладних в ЄРПН. Посилаючись на вказані обставини, а також на повноваження контролюючого органу щодо моніторингу поданих податкових накладних, відповідач просить апеляційну скаргу задовольнити.
Перевіривши законність і обґрунтованість постанови суду першої інстанції, в межах доводів апеляційної скарги та заявлених вимог, суд апеляційної інстанції вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Встановлені судом першої інстанції обставини справи, які не заперечуються сторонами, свідчать про те, що між позивачем (Продавець) та ТОВ «Красилівський ливарний завод» укладено договір поставки №ЕВ 17/01 від 01.06.2018р. за умовами якого Продавець поставляєта передає у власність Покупцю кокс КЛ в кількості 50 тон.
На дату виникнення податкових зобов'язань позивачем складено податкову накладну №8 від 14.08.2018 року та в електронній формі, засобами телекомунікаційного зв'язку, направлено її на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних.
Крім цього, між позивачем (Продавець) та ПрАТ «Металіт» укладено договір поставки №53 від 26.04.2018р., на умовах якого Продавцем постановлено чавун ПЛ1-ПЛ2 в кількості 20 тон.
На дату виникнення податкових зобов'язань позивачем складено податкову накладну №19 від 14.08.2018 року та в електронній формі, засобами телекомунікаційного зв'язку, направлено її на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних.
За результатами обробки цих податкових накладних, позивачу надіслані Квитанції про зупинення їх реєстрації відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України з тієї причини, що податкові накладні відповідають критеріям ризикованості платника податку, визначених пп.1.6 п.1 «Критеріїв ризиковості платника податку». Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник «D» = 002958187998629 (а.с.21, 76).
У зв'язку з цим позивач направив до контролюючого органу пояснення та копії документів на підтвердження здійснення господарських операцій за вказаними податковими накладними (а.с.58, 77).
Вказані повідомлення з долученими документами доставлені контролюючому органу.
Рішенням Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області №897097/41164523 від 28.08.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №8 від 14.08.2018 відмовлено у реєстрації податкової накладної №8 від 14.08.2018 з таких підстав: “Неподання платником податку копій документів: Первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити)”.
Рішенням Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області №903523/41164523 від 03.09.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №19 від 14.08.2018 відмовлено у реєстрації податкової накладної №19 від 14.08.2018 з таких підстав: “Неподання платником податку копій документів: Первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити)”.
Не погоджуючись з такими рішеннями відповідача, позивач звернуся до суду з даним позовом.
За наслідками перегляду справи, суд апеляційної інстанції погоджується з висновками суду першої інстанції щодо наявності правових підстав для задоволення позову з огляду на наступне.
Відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018р. №117 (далі Порядок №117).
Відповідно до п.5 – 11 Порядку №117 (в редакції на час виникнення спірних правовідносин між сторонами):
Податкова накладна / розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.
У разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну / розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.
У разі коли за результатами моніторингу податкова накладна / розрахунок коригування відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної / розрахунку коригування, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.
ДФС формує і веде у відкритому доступі окремий Реєстр податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, за формою згідно з додатком 1 та щодня оприлюднює його на своєму офіційному веб-сайті.
Протягом місяця з дня набрання чинності цим Порядком окремий Реєстр податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, функціонує в тестовому режимі.
Критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади.
Мінфін у дводенний строк погоджує або надсилає ДФС на доопрацювання визначені у цьому пункті критерії та перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.
Про визначені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, ДФС інформує Комітет Верховної Ради України з питань податкової та митної політики.
ДФС оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.
ДФС розраховує показники для визначення позитивної податкової історії платника податку щомісяця до 10 числа місяця, що настає за звітним. Розраховані показники стають доступними для платника податку в електронному кабінеті.
Отже, вказаними положеннями Порядку №117 визначено як підстави для зупинення реєстрації податкової накладної в ЄРПН (результати моніторингу податкових накладних на предмет критеріям ризиковості платника податку) так і порядок визначення критеріїв ризиковості платника податку.
У Листі Державної фіскальної служби України №959/99-99-07-18 від 21.03.2018 “Критерії ризиковості платника податку”, зокрема, зазначено: “ 1.Платник податків відповідає критеріям ризиковості, якщо: … 1.6. комісії головних управлінь ДФС в областях, м.Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме: платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим); дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації; платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ); платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб'єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років; платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України; платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України (далі - Кодекс); наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником. Головні управління ДФС в областях, м.Києві та Офіс великих платників податків ДФС постійно обраховують та проводять моніторинг показників, визначених у пунктах 1.1 - 1.6 цих Критеріїв. Ризиковість платника податку може бути встановлено у разі виконання хоча б одного з критеріїв, визначених у пунктах 1.1 - 1.5 цих Критеріїв. Якщо виявлено, що платник податків має ознаки ризиковості згідно з пунктом 1.6 цих Критеріїв, то такий платник податків виноситься на розгляд Комісії в той самий день і вноситься до переліку ризикових платників у день проведення засідання Комісії, на якому прийнято відповідне рішення. …”.
Як зазначено вище, реєстрація податкових накладних була зупинена з тієї причини, що податкові накладні відповідають критеріям ризикованості платника податку, визначених пп.1.6 п.1 «Критеріїв ризиковості платника податку».
Під час розгляду справи відповідачами не було надано суду доказів обгрунтованості віднесення позивача до ризикових платників податків. Така інформація відсутня і в Квитанціях про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних: №9171494211 від 14.08.2018, №9176845328 від 21.08.2018.
Таким чином, суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку про недоведеність відповідачем правомірності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних в ЄРПН, і , як наслідок, про необґрунтованість пропозиції позивачу надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних, оскільки така пропозиція, враховуючи підстави зупинення реєстрації податкових накладних, не містить суті та змісту документів, які необхідно надати контролюючому органу.
В апеляційній скарзі ГУ ДФС у Запорізькій області вказує на те, що суд першої інстанції безпідставно вдався до визначення критеріїв ризикованості платника податку, оскільки, за позицією відповідача, вказані обставини не стосуються предмету спору. При цьому, відповідач вказує на те, що Квитанції містять підстави для зупинення реєстрації податкових накладних і такими підставами є показник «D» = 002958187998629, що відповідає пп.3 п.3 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної в ЄРПН, затвердженого постановою КМУ №117 від 21.02.2018р.
З такими аргументами відповідача суд апеляційної інстанції не погоджується з тих підстав, що по-перше: дослідження правомірності зупинення реєстрації податкових накладних в ЄРПН безпосередньо пов'язано з предметом розгляду справи, та оскільки у Квитанціях №1 зазначено про те, що підставою зупинення реєстрації стала відповідність критеріям ризикованості платника податку, визначених пп.1.6 п.1 «Критеріїв ризиковості платника податку», суд першої інстанції обґрунтовано з'ясовував обставини, які стали підставою для зупинення реєстрації податкових накладних. По-друге, посилання відповідача на показник «D» = 002958187998629 є безпідставним, оскільки вказаний показник не був підставою для зупинення реєстрації податкових накладних, що вбачається з Квитанцій №1, про вказаний показник додаткового повідомлено платника податку. При цьому, значення показника «D”, згідно Порядку №117, не є підставою для зупинення реєстрації податкової накладної в ЄРПН. Вказаний показник, згідно із п.3-4 Порядку №117, визначається як підстава для проведення чи не проведення моніторингу податкових накладних, при цьому, значення такого показника приймаються до уваги лише із значеннями показників «Р» та «Рм».
Отже, зазначені аргументи відповідача не спростовуються висновків суду першої інстанції щодо недоведеності відповідачем правомірності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних в ЄРПН.
Встановлені обставини справи також свідчать про те, що у зв'язку із зупиненням реєстрації податкових накладних позивачем на адресу контролюючого органу направлялися повідомлення, із наданням первинних документів по господарським операціям, і вказані повідомлення були отримані відповідачем.
У п.18-п.21 “Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних”, затвердженому 21.02.2018 постановою Кабінету Міністрів України №117, передбачено: “18. Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів. 19. Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м.Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС). 20. Зазначені комісії приймають рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі. 21. Підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства”.
Відповідно до п.21 “Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації”, затвердженому 21.02.2018 постановою Кабінету Міністрів України №117 (надалі – “Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації”) комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).
Під час розгляду справи відповідачем-2 не надано до суду доказів додержання вимог п.21 “Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації”, результатів проведених звірок/перевірок інформаційних джерел та наданих позивачем документів.
У п.17 “Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації”, зокрема, зазначено: “… Під час засідання секретарем комісії контролюючого органу ведеться протокол, в якому фіксуються прийняті рішення та надані доручення. Протокол підписується головою комісії контролюючого органу (у разі його відсутності - заступником), заступником голови комісії, секретарем комісії та членами комісії, які брали участь у засіданні. Забезпечення обліку матеріалів роботи комісії контролюючого органу покладається на секретаря такої комісії. …”
Відповідачем-2 не було надано до суду протокол засідання Комісії під час прийняття Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних матеріалів роботи комісії, тощо.
З цих підстав, суд першої інстанції вказав на необґрунтованість оскаржуваних рішень ГУ ДФС у Запорізькій області, оскільки відповідачем не було надано доказів дотримання процедури прийняття таких рішень, в частині перевірки наданих позивачем документів, які підтверджували господарські операції за наслідками яких виписані податкові накладні.
В апеляційній скарзі відповідач вказує на те, що такі докази, як протокол засідання Комісії, судом не були витребувані. Крім цього, на думку відповідача, вказаний протокол не є доказом по справі, оскільки не містить жодної значимої інформації щодо предмету спору.
Отже, не надання доказів дотримання процедури прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної, не заперечується і відповідачем, який, як суб'єкт владних повноважень має обов'язок по доведеності правомірності прийнятих ним рішень, а відповідно і обов'язок надання доказів, які б такі обставини підтверджували.
З огляду на викладене, враховуючи встановлені обставини справи, які свідчать про неправомірність підстав зупинення реєстрації податкових накладних, про необґрунтованість рішень про відмову у реєстрації податкових накладних в ЄРПН, суд апеляційної інстанції погоджується з висновками суду першої інстанції щодо протиправності рішенням Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області №897097/41164523 від 28.08.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №8 від 14.08.2018 та рішенням Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області №903523/41164523 від 03.09.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №19 від 14.08.2018.
Дійшовши обгрунтованого висновку про неправомірність оскаржених рішень відповідача, суд першої інстанції вірно виходив із того, що належним способом захисту порушеного права є не лише скасування таких рішень відповідача - 2, а й зобов`язання відповідача -1 зареєструвати податкові накладні в ЄРПН, оскільки саме такий спосіб захисту порушеного права є свідченням того, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.
Відносно визначеного судом першої інстанції способу захисту порушеного права апеляційна скарга ГУ ДФС у Запорізькій області аргументів не містить, а ДФС України, яку зобов'язано вчинити такі дії, рішення суду не оскаржує.
Враховуючи викладене, суд апеляційної інстанції приходить до висновку про те, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, у зв'язку з чим підстав для його скасування не існує.
На підставі викладеного, керуючись п.1 ч.1 ст.315, ст.ст. 316, 321, 322, 325 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Запорізькій області залишити без задоволення, а рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 29 жовтня 2018 року у справі №0840/3931/18 – без змін.
Постанова набирає законної сили з дати прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду у строки, визначені ст. 329 КАС України.
Вступну та резолютивну частину проголошено 28.03.2019р.
Повне судове рішення складено 29.03.2019р.
Головуючий - суддя Я.В. Семененко
суддя Н.А. Бишевська
суддя І.Ю. Добродняк
Суд | Третій апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.03.2019 |
Оприлюднено | 01.04.2019 |
Номер документу | 80801577 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Третій апеляційний адміністративний суд
Семененко Я.В.
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні