Провадження №3/760/2057/19
у справі №760/19134/18
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
22 лютого 2019 року суддя Солом'янський районний суд м. Києва Шереметьєва Л. А., при секретарі Гак Г. М., за участю представників Київської міської митниці ДФС України Глущенко Н. В., Грабченка П. В. розглянувши матеріали, які надійшли від Київської міської митниці ДФС про притягнення до адміністративної відповідальності громадянки України ОСОБА_4, ІНФОРМАЦІЯ_1 - керівника ТОВ Електоросвітбуд (ЄДРПОУ 38678142, Україна 49000, Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, вул. Набережна Премоги, буд. 10-І), яка проживає за адресою: АДРЕСА_1, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1, за порушення митних правил, передбачене ч. 1 ст. 483 МК України, суддя
В С Т А Н О В И В :
Відносно ОСОБА_4 04 липня 2018 року складено протокол № 0373/10000/18 про порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.
З протоколу вбачається, що 27 січня 2017 року через митний контроль України, пункт пропуску Іллічівський рибний порт Одеської митниці ДФС, автомобільним транспортом з р.н.з. НОМЕР_2, з Туреччини на митну територію України ввезено товари електрична апаратура та рекламна продукція у кількості 939 пакувальних місць, загальною вагою брутто 9 855, 16 кг.
Переміщення вказаного вантажу через митний кордон України здійснено за попередньою митною декларацією одержувача ТОВ Електросвітбуд від 27січня 2017року № 100000000/2017/804280 на підставі товаросупровідних документів: інвойс від 23січня 2017 року № 172979-80-81-82, книжка МДП Carnet TIR № ХН.78840978, міжнародна автомобільна накладна (CMR) від 25січня 2017року № 416077, про що свідчать відтиски штампів № 0468 Під митним контролем Одеської митниці ДФС.
30січня 2017року після доставки у Київську міську митницю ДФС зазначені товари торгівельної марки De-Pa , виробництва компанії YILDIZ PLASTIK VE KALIP SANAYI TIC. LTD. STI (Туреччина), a саме:
товар № 1 - Електрична апаратура для приєднання до електричних кіл, побутового призначення, не призначена для коаксіальних кабелів та друкованих схем, для напруги 220-240 В в асортименті: вилка, арт. 11101 - 10000 шт., 11116 white - 15000 шт., 11116 black - 3000 шт., 11103 white - 50000 шт., 11103 black - 10000 шт., 11109 white - 4000 шт., 11109 black - 1000 шт., вилка (каучук), арт. 338001 - 7600 шт., гніздо штепсельне, арт.11102 white - 5200 шт., 11102 black - 1200 шт., 11111 - 5000 шт., 11105 - 500 шт., 11113 - 1500 шт., 11110 white - 1000 шт., гніздо (каучук), арт. 338002 - 5040 шт., колодки, арт. 20100 - 240 шт., 30100 - 480 шт., 31100 - 240 шт., 40100 - 480 шт., 41100 - 120 шт., 50100 - 120 шт., 51100 - 120 шт., 60100 - 480 шт., 61100 - 48 шт., 980100 - 112 шт., 30000 - 3000 шт., 31000 - 900 шт., 40000 - 1500 шт., 41000 - 450 шт., 60000 - 600 шт., 61000 - 450 шт., 10000 - 120 шт., 12100 - 120 шт., перехідники (трійники, двійники), арт. 10009 white - 480 шт., 11106 white - 5000 шт., 10009 white - 480 шт., 11106 white - 5000 шт., 11106 black - 500 шт., 11107 white - 2000 шт., 11107 black - 500 шт., 11108 white - 2000 шт., 11108 black - 500 шт., 11117 white - 1000 шт., 11117 black - 500 шт., 11115 - 5000 шт., 11114 - 1000 шт., 10009 white - 480 шт., 11106 white - 5000 шт., 11106 black - 500 шт., 11107 white - 2000 шт., 11107 black - 500 шт., 11108 white - 2000 шт., 11108 black - 500 шт., 11117 white - 1000 шт., 11117 black - 500 шт., 11115 - 5000 шт., 11114 - 1000 шт., 10009 white - 480 шт., 11106 white - 5000 шт., 11106 black - 500 шт., 11107 white - 2000 шт., 11107 black - 500 шт., 11108 white - 2000 шт., 11108 black - 500 шт., 11117 white - 1000 шт., 11117 black - 500 шт., 11115 - 5000 шт., 11114 - 1000 шт. Не містять передавачі, передавачі і приймачі, радіообладнання, радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв спеціального призначення ;
товар № 2 - Електрична апаратура (механічна) для комутації електричних кіл, для напруги 220-240 В, виготовлена з полімерного матеріалу та металів, не містить підключених відрізків проводів в асортименті: вимикач, арт. 11203 - 2250 шт., вимикач для бра, арт. 11201 white - 15000 шт., 11201 black/black - 750 шт., 11201 red/red - 1500 шт., 11201 white/red - 750 шт., 11201 black/red - 750 шт. Не містять передавачі, передавачі і приймачі, радіообладнання, радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв спеціального призначення ;
товар № 3 - Проводи ізольовані побутового призначення, не телекомутаційні, із з'єднувальними деталями (вилкою та колодкою на різну кількість гнізд) для електричних кіл напругою 220-240 В в асортименті: подовжувач, арт. 20102 - 24 шт., 20103 - 12 шт., 20105 - 36 шт., 31102 - 60 піт., 31103 -48 шт., 31105 - 60 шт., 40102 - 24 шт., 40103 - 24 шт., 40105 - 24 шт., 30002 - 40 шт., 30003 - 100 шт., 30005 - 40 шт., 31002 - 20 шт., 31003 - 20 шт., 40002 - 40 шт., 40003 - 40 шт., 40005 - 40 шт. ;
товар № 4 - Вироби з пластмас будівельні, виготовлені з полімерних матеріалів на основі ПВХ, для постійного встановлення на стінах, що являють собою щитки для автоматичних вимикачів: арт. 91102 - 120 шт., 91002 - 60 шт., 91104 - 300 шт., 91004 - 300 шт., 91106 - 450 шт., 91006 - 420 шт., 91109 - 450 шт., 91009 - 450 шт., 91112 - 500 шт., 91012 - 500 шт., 91116 - 200 шт., 91016 - 140 шт., 91124 - 130 шт., 91024 - 90 шт., 91136 - 70 шт., 91036 - 50 шт. ;
товар № 5 - Обладнання освітлювальне, виготовлене з пластмаси, що являє собою світильники у вигляді патрону, в асортименті: арт. 11121 - 2500 шт., 11122 - 3000 шт., 11123 - 1500 шт., 11124 - 1000 шт., 11125 - 1500 шт. Не містять передавачі, передавачі і приймачі, радіообладнання, радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв спеціального призначення ;
товар № 6 - Вироби канцелярські з паперу рекламні: блокноти для записів - 60 шт. ;
товар № 7 - Продукція друкована рекламна: каталог - 500 шт. ;
товар № 8 - Рекламна продукція: ручки кулькові (з рідким чорнилом) - 300 шт. ;
товар № 9 - Рекламна продукція, що являє собою годинники настінні електричні: годинники - 10 шт. ,-
на підставі договору про надання послуг митного брокера від 30 січня 2017 року № ІГЛ-47 були заявлені декларантом - TOB ІМЕКС ГЛОБАЛ ЛОДЖИСТІК (код ЄДРПОУ - 40165306) ОСОБА_6 (графа 54 МД) у вільний обіг на митному посту Західний за електронною митною декларацією № 100250005/2017/299571.
Разом із вказаними митними деклараціями та товаросупровідними документами до митниці були подані: контракт від 09березня 2015року № 0903/EL, укладений між продавцем - компанією YILDIZ PLASTIK VE KALIP SANAYI TIC. LTD. STI. (Ikitelli Org.San.Bolgesi, Metal-Is Sanayi Sitesi, 17 Blok No: 2-4-6-8 Ikitelli-Basaksehir/ISTANBUL, Туреччина), з одного боку, та покупцем - ТОВ Електросвітбуд (Україна), в особі директора ОСОБА_4, з іншого боку, а також інші, необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення, документи, які зазначені в гр. 44 МД.
Відправником товарів виступала компанія YILDIZ PLASTIK VE KALIP SANAYI TIC. LTD. STI. .
Відповідно до інвойсу від 23 січня 2017 року № 172979-80-81-82, виставленого компанією YILDIZ PLASTIK VE KALIP SANAYI TIC. LTD. STI. для TOB Електросвітбуд , загальна вартість товарів становить 25 292, 21дол. США, що згідно курсу НБУ станом на дату переміщення товарів через митний кордон України складає 701 887,60 грн. При доставці зазначених товарів на митну територію України застосовувались умови поставки згідно ІНКОТЕРМС СІР UA Дніпро.
З метою перевірки законності ввезення та митну територію України із території Турецької Республіки вказаних електротоварів на адресу ТОВ Електросвітбуд та перевірки автентичності документів, на підставі яких здійснено їх митне оформлення за МД № 100250005/2017/299571, Державною фіскальною службою України був направлений запит до митної адміністрації Республіки Туреччини (від 16 березня 2017 року № 4141/5/99-99-19-01-04-16).
Листом Департаменту адміністрування митних платежів Державної фіскальної служби України від 21червня 2018року № 18912/7/99-99-19-02-02-17 на адресу Київської міської митниці ДФС надійшла відповідь митної адміністрації Республіки Туреччини.
Митна адміністрація Туреччини додатком до своєї відповіді надала копії експортних декларацій форми ЕХ 1 від 23січня 2017 року №17341200ЕХ018258, інвойсу від 20січня 2017року № 172979-172980-172981-172982, проформи-інвойсу від 20січня 2017року № 200117 з пакувальним листом до нього, Carnet TIR № ХН.78840978, CMR від 24січня 2017 року № 416077, та інших документів, на підставі яких здійснювалось митне оформлення вказаних товарів.
В результаті вивчення документів, отриманих від митних органів Туреччини, та документів митного контролю та митного оформлення, наданих до Київської міської митниці ДФС, із співставленням відомостей, що містяться у них, встановлено, що співпадають: відомості щодо відправника та одержувача, найменування товарів, їх кількості, реєстраційні номера транспортного засобу, в якому вантаж переміщувався через митний кордон України, але не співпадають відомості щодо вартості товарів.
Згідно з даними, які відображені у експортній декларації від 23січня 2017 року № 17341200ЕХ018258 та інвойсі від 20січня 2017 року № 172979-172980-172981-172982, виставленими компанією YILDIZ PLASTIK VE KALIP SANAYI TIC. LTD. STI. для TOB Електросвітбуд , загальна вартість товарів електрична апаратура та рекламна продукція становить 58 444, 06 доларів США.
Таким чином, в результаті вивчення і співставлення всіх вищевказаних документів встановлено, що товари електрична апаратура та рекламна продукція , вагою брутто 9 855, 16 кг та загальною вартістю 58 444, 06 доларів США, що згідно курсу НБУ на дату переміщення через митний кордон України складає 1 590 442, 76 грн., були переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів, як підстави для переміщення товарів, документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення їх митної вартості.
На думку органу доходів і зборів дії ОСОБА_4 призвели до переміщення товарів загальною вартістю 1 590 442, 76 грн.через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості товарів.
Представник органу доходів і зборів в судовому засіданні підтримав позицію Київської міської митниці ДФС та просив притягнути ОСОБА_4 до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 483 МК України, посилаючись на те, що матеріали адміністративної справи містять достатньо доказів на підтвердження порушення митних правил з боку останньої.
В судове засідання особа, яка притягується до адміністративної відповідальності - ОСОБА_4 та представники особи, яка притягується до адміністративної відповідальності не з'явилися, будучи належним чином повідомленими про дату та час судового засідання. Заперечення проти викладеного в протоколі про порушення митних правил не подавали та викладених у ньому обставин не спростовували.
З урахуванням вимог ст. 526 МК України, суд вважає можливим розглянути справу у відсутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності.
Заслухавши представника митного органу, дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку про закриття провадження в справі, виходячи з наступного.
Встановлено, що 27 січня 2017 року через митний контроль України, пункт пропуску Іллічівський рибний порт Одеської митниці ДФС, автомобільним транспортом з р.н.з. НОМЕР_2, з Туреччини на митну територію України ввезено товари електрична апаратура та рекламна продукція у кількості 939 пакувальних місць, загальною вагою брутто 9 855, 16 кг.
Переміщення вказаного вантажу через митний кордон України здійснено за попередньою митною декларацією одержувача ТОВ Електросвітбуд від 27січня 2017року № 100000000/2017/804280 на підставі товаросупровідних документів: інвойс від 23січня 2017 року № 172979-80-81-82, книжка МДП Carnet TIR № ХН.78840978, міжнародна автомобільна накладна (CMR) від 25січня 2017року № 416077.
30січня 2017року після доставки у Київську міську митницю ДФС зазначені товари були заявлені декларантом TOB ІМЕКС ГЛОБАЛ ЛОДЖИСТІК (код ЄДРПОУ - 40165306) ОСОБА_6 (графа 54 МД), який діяв на підставі договору про надання послуг митного брокера від 30 січня 2017 року № ІГЛ-47,у вільний обіг на митному посту Західний за електронною митною декларацією № 100250005/2017/299571.
Разом із вказаними митними деклараціями та товаросупровідними документами до митниці були подані: контракт від 09березня 2015року № 0903/EL, укладений між продавцем - компанією YILDIZ PLASTIK VE KALIP SANAYI TIC. LTD. STI. (Ikitelli Org.San.Bolgesi, Metal-Is Sanayi Sitesi, 17 Blok No: 2-4-6-8 Ikitelli-Basaksehir/ISTANBUL, Туреччина), з одного боку, та покупцем - ТОВ Електросвітбуд (Україна), а також інші, необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення, документи, які зазначені в гр. 44 МД.
Відправником товарів виступала компанія YILDIZ PLASTIK VE KALIP SANAYI TIC. LTD. STI. .
Відповідно до інвойсу від 23 січня 2017 року № 172979-80-81-82, виставленого компанією YILDIZ PLASTIK VE KALIP SANAYI TIC. LTD. STI. для TOB Електросвітбуд , загальна вартість товарів становить 25 292, 21дол. США, що згідно курсу НБУ станом на дату переміщення товарів через митний кордон України складає 701 887,60 грн. При доставці зазначених товарів на митну територію України застосовувались умови поставки згідно ІНКОТЕРМС СІР UA Дніпро.
З метою перевірки законності ввезення та митну територію України із території Турецької Республіки вказаних електротоварів на адресу ТОВ Електросвітбуд та перевірки автентичності документів, на підставі яких здійснено їх митне оформлення за МД № 100250005/2017/299571, Державною фіскальною службою України був направлений запит до митної адміністрації Республіки Туреччини (від 16 березня 2017 року № 4141/5/99-99-19-01-04-16).
Митна адміністрація Туреччини на даний запит надала копії експортних декларацій форми ЕХ 1 від 23січня 2017 року №17341200ЕХ018258, інвойсу від 20січня 2017року № 172979-172980-172981-172982, проформи-інвойсу від 20січня 2017року № 200117 з пакувальним листом до нього, Carnet TIR № ХН.78840978, CMR від 24січня 2017 року № 416077, та інших документів, на підставі яких здійснювалось митне оформлення вказаних товарів.
В результаті вивчення документів, отриманих від митних органів Туреччини, та документів митного контролю та митного оформлення, наданих до Київської міської митниці ДФС, із співставленням відомостей, що містяться у них, встановлено, що співпадають: відомості щодо відправника та одержувача, найменування товарів, їх кількості, реєстраційні номера транспортного засобу, в якому вантаж переміщувався через митний кордон України, але не співпадають відомості щодо вартості товарів.
Згідно з даними, які відображені у експортній декларації від 23січня 2017 року № 17341200ЕХ018258 та інвойсі від 20січня 2017 року № 172979-172980-172981-172982, виставленому компанією YILDIZ PLASTIK VE KALIP SANAYI TIC. LTD. STI. для TOB Електросвітбуд , загальна вартість товарів електрична апаратура та рекламна продукція становить 58 444, 06 доларів США.
Таким чином, в результаті вивчення і співставлення всіх вищевказаних документів встановлено, що товари електрична апаратура та рекламна продукція , вагою брутто 9 855, 16 кг та загальною вартістю 58 444, 06 доларів США, що згідно курсу НБУ на дату переміщення через митний кордон України складає 1 590 442, 76 грн., були переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання органу доходів і зборів, як підстави для переміщення товарів, документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення їх митної вартості.
Частиною першою статті 483 МК України передбачено відповідальність особи за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару, згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.
У цьому розумінні переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю може бути вчинено одним із способів, перелічених у ст. 483 МК України.
Провадження в справах про адміністративні правопорушення ведеться на підставі закону, що діє під час і за місцем розгляду справи про правопорушення.
Згідно зі ст. ст. 245, 251, 252, 280 КУпАП при розгляді адміністративної справи органом (посадовою особою) повинно бути вжито всіх необхідних заходів для повного, всебічного і об'єктивного дослідження доказів та з'ясовано: чи було вчинено правопорушення, чи винна дана особа у його вчиненні, а також інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Відповідно до статті ч. 2 ст. 459 МК України суб'єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.
Посадова особа підприємства - керівник та інші працівники підприємства (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов'язків відповідають за виконання вимог, встановлених законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України з питань митної справи.
Таким чином, в діях керівника ТОВ Електоросвітбуд ОСОБА_4 наявні ознаки порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК, що виразилися в поданні митному органу як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві дані щодо товару.
За змістом ст. 458 МК України порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред'явлення їх органам доходів і зборів для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на органи доходів і зборів цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.
Згідно ст. 9 КУпАП, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Підставою притягнення особи до адміністративної відповідальності є наявність в її діях складу адміністративного правопорушення - сукупності юридичних ознак (об'єктивних і суб'єктивних), що визначаються вчинене протиправне діяння як конкретне адміністративне правопорушення.
Пунктом 6 постанови Пленуму Верховного Суду України Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил від 03 липня 2005 року року №8, визначається, що документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.
Згідно ст. 495 МК України, доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Враховуючи вище викладене, приведені вище докази, митним органом було вірно застосовано ч.1 ст.483 МК України до ОСОБА_4, оскільки остання вчинила дії, які призвели до переміщення товарів загальною вартістю 1 590 442, 76 грн. через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві, необхідні для визначення митної вартості товарів.
Винна ОСОБА_4 у вчиненні вказаного правопорушення повністю підтверджується доказами у справі про адміністративне правопорушення, а саме: протоколом №0373/10000/18 від 04 липня 2018 року, інвойсом від 23 січня 2017 року № 172979-80-81-82, експортною декларацією від 23січня 2017 року № 17341200ЕХ018258, інвойсом від 20січня 2017 року № 172979-172980-172981-172982.
Вказані докази здобуті у визначеному законом порядку, відповідно до положень МК України, КУпАП.
Відповідно до ч. 1 ст. 487 МК України передбачено, що провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.
Відповідно до положень статті 467 МК України якщо справи про порушення митних правил відповідно до статті 522 цього Кодексу розглядаються органами доходів і зборів або судами (суддями), адміністративне стягнення за порушення митних правил може бути накладено не пізніше ніж через шість місяців з дня виявлення правопорушення. Строк накладення адміністративних стягнень у справах про порушення митних правил зупиняється на час розгляду таких справ судом.
У разі закриття кримінального провадження, але за наявності в діях правопорушника ознак порушення митних правил, адміністративні стягнення за порушення митних правил може бути накладено не пізніше ніж через три місяці з дня прийняття рішення про закриття кримінального провадження, але не пізніше ніж через два роки з дня вчинення правопорушення.
Статтею 488 МК України визначено, що провадження у справі про порушення митних правил вважається розпочатим з моменту складення протоколу про порушення митних правил.
Як вбачається з протоколу про порушення митних правил № 0373/10000/18 провадження в справі відносно ОСОБА_4 розпочато 04 липня 2018 року, днем вчинення правопорушення є 27 січня 2017 року.
Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочате, а розпочате підлягаю закриттю, якщо на момент розгляду справи закінчились строки накладення адміністративного стягнення.
Враховуючи, що на момент розгляду справи в суді строк накладення адміністративного стягнення передбачений ч. 2 ст. 467 МК України закінчився, суд приходить до висновку про закриття провадження у справі з підстав,визначених п. 7 ч. 1 ст. 247 КУпАП.
Керуючись ст. ст. 1,8, 245, 247, 251-252, 265, 280 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст. ст. 3, 458, 465, 467, 483, 487-488, 491,495, 522,527 Митного кодексу України, суддя
П О С Т А Н О В И В:
Визнати винною ОСОБА_4 в порушенні митних правил, передбачених ч.1 ст.483 Митного кодексу України.
Провадження в справі про порушення митних правил відносно ОСОБА_4 за ч.1 ст. 483 МК України закрити в зв'язку з закінченням строків накладення адміністративного стягнення.
Постанова може бути оскаржена особою, стосовно якої вона винесена, представником такої особи або органом доходів і зборів, який здійснював провадження у цій справі до Київського апеляційного суду через Солом'янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня її проголошення.
Суддя Л.А. Шереметьєва
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 15.02.2019 |
Оприлюднено | 02.04.2019 |
Номер документу | 80847088 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Солом'янський районний суд міста Києва
Шереметьєва Л. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні