ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Симона Петлюри, 16, м. Київ, 01032, тел. (044) 235-95-51, е-mail: inbox@ko.arbitr.gov.ua
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"25" березня 2019 р. м.Київ Справа № 911/2593/18
Господарський суд Київської області у складі головуючого судді Янюк О.С. за участю секретаря судового засідання Мірошніченко В.В. розглянув у підсумковому засіданні справу №911/2593/18
За заявою Головного Управління ДФС у Київській області, м.Київ
про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Латель (08700, Київська обл., м.Обухів, вул. Миру, буд. 17-в, ідентифікаційний код 39791281)
У підсумковому засіданні приймали участь від:
ГУ ДФС: Якимчук О.П. (довіреність №32/10-36-10-11 від 11.02.2019);
ТОВ Латель : не з'явився;
розпорядник майна : не з'явився
ВСТАНОВИВ:
22.11.2018 Головне управління ДФС у Київській області (далі - кредитор, ДФС) звернулось до Господарського суду Київської області (далі - суд) у порядку ст. 11 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом (далі - Закон про банкрутство) із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Латель (далі - боржник, ТОВ Латель ), у зв'язку із нездатністю останнього у повному обсязі розрахуватися із ДФС.
На запит суду від 26.11.2018 автоматизованою системою з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України, у справі № 911/2593/18 визначено арбітражного керуючого Забродіна Олексія Михайловича (свідоцтво №302 від 28.02.2013; адреса: АДРЕСА_1).
Ухвалою суду від 22.12.2018, зокрема, відкрито провадження у справі про банкрутство ТОВ Латель ; визнано вимоги ДФС до ТОВ Латель у сумі 7 271 819,00грн; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів відповідно до ст. 19 Закону про банкрутство; введено процедуру розпорядження майном ТОВ Латель ; призначено розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Забродіна О.М.; призначено попереднє засідання суду на 18.02.2019 та вирішено інші процедурні питання по справі.
Водночас, з метою виявлення усіх кредиторів з вимогами за зобов'язаннями боржника, суд за допомогою автоматизованої системи Діловодство спеціалізованого суду 26.12.2018 здійснив офіційне оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ Латель на офіційному веб-сайті Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду в мережі Інтернет, номер публікації якого 55360.
Ухвалою суду від 18.02.2019, зокрема, затверджено реєстр вимог кредиторів ТОВ Латель , до якого включено вимоги єдиного кредитора ГУ ДФС у таких розмірах: 17 620,00грн - 1 черга задоволення вимог кредиторів; 7 271 819,00грн - 3 черга задоволення вимог кредиторів; 1 820 853,71грн - 6 черга задоволення вимог кредиторів; зобов'язати розпорядника майна надати суду, зокрема, протокольне рішення зборів кредиторів боржника про утворення і склад комітету кредиторів боржника та протокол зборів комітету кредиторів боржника з прийнятим рішенням щодо введення наступної судової процедури банкрутства; призначено підсумкове засідання суду на 25.03.2019.
01.03.2019 від арбітражного керуючого Реверука П.К. надійшла заява (вх. №4210/18 від 01.03.2019) про участь у справі №911/2593/18 про банкрутство ТОВ Латель .
21.03.2019 від арбітражного керуючого Пісної Д.В. надійшла заява №01-34/30 від 20.03.2019 (вх. №5679/19 від 21.03.2019), у якій остання просить суд призначити її ліквідатором у даній справі.
У підсумкове засідання представник ТОВ Латель та розпорядник майна не з'явились, про причини неявки суд не повідомив, про час та місце підсумкового засідання були повідомлені належним чином та своєчасно (т. 1 а.с. 288-289, т. 2 а.с. 130-134).
Згідно із ч. 2 ст. 37 Закону про банкрутство, неявка у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про час і місце такого засідання, не перешкоджає провадженню у справі.
Ураховуючи зазначене, суд вважає за можливе провести підсумкове засідання без участі представника ТОВ Латель та розпорядника майна.
Водночас, на виконання вимог ухвали суду від 18.02.2019 розпорядником майна суду надано: докази направлення кредиторам та боржнику повідомлень про скликання зборів кредиторів (т. 2 а.с. 51-52), протоколи засідань зборів кредиторів та комітету кредиторів від 18.03.2019 (т. 2 а.с. 55-65); докази на підтвердження вчинених дій розпорядником майна у процедурі розпорядження майном (т.2 а.с. 23-50, 66-67).
Відповідно до протоколу засідання комітету кредиторів боржника від 18.03.2019 б/н комітетом було вирішено звернутися до суду із відповідним клопотанням про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; звернутися із клопотання про призначення ліквідатором ТОВ Латель - арбітражного керуючого Забродіна О.М. Вирішили доручити голові комітету кредиторів ГУ ДФС звернутись до суду із клопотанням про визнання боржника банкрутом (т. 2 а.с. 61-65).
У свою чергу, 22.03.2019 ГУ ДФС звернулось із відповідним клопотанням до суду (т. 2 а.с. 127-128).
Так, під час підсумкового засідання кредитор підтримав своє клопотання та просив суд його задовольнити.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення учасників справи, суд вважає за необхідне зазначити наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 3 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України), судочинство в господарських судах здійснюється відповідно до Конституції України, цього Кодексу, Закону України Про міжнародне приватне право , Закону про банкрутство, а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.
Згідно із ст. 2 Закону про банкрутство, провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, ГПК України, іншими законодавчими актами України.
Згідно із ч. 4 ст. 205 Господарського кодексу України (далі - ГК України), у разі неплатоспроможності суб'єкта господарювання через недостатність його майна для задоволення вимог кредиторів він може бути оголошений за рішенням суду банкрутом. Умови, порядок та наслідки оголошення суб'єкта господарювання банкрутом встановлюється цим Кодексом та іншими законами.
Так, норми Закону про банкрутство регулюють умови та порядок відновлення платоспроможності суб'єкта підприємницької діяльності - боржника або визнання його банкрутом та застосування ліквідаційної процедури, повного або часткового задоволення вимог кредиторів.
Статтею 12 ГПК встановлено, що господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку, передбаченому цим Кодексом для позовного провадження, з урахуванням особливостей, установлених Законом про банкрутство.
Як зазначалось вище, за результатами проведення попереднього засідання 18.02.2019, судом постановлено ухвалу, якою затверджено реєстр грошових вимог кредиторів у складі єдиного кредитора - ГУ ДФС.
Відповідно до абз. 6 ч. 2 ст. 25 Закону про банкрутство, ухвала є підставою для визначення кількості голосів, які належать кожному конкурсному кредитору під час прийняття рішення на зборах (комітеті) кредиторів. Для визначення кількості голосів для участі у представницьких органах кредиторів зі складу вимог конкурсних кредиторів виключається неустойка (штраф, пеня).
Частиною 2, 4 ст. 26 Закону про банкрутство визначено, що перші збори кредиторів вважаються повноважними, якщо на них присутні кредитори, що мають не менше ніж дві треті голосів. Наступні збори вважаються повноважними у разі присутності на них кредиторів, що мають більше половини голосів. Кількість голосів кредиторів на зборах визначається відповідно до ч. 4 цієї статті. Конкурсні кредитори мають на зборах кредиторів кількість голосів, пропорційну сумі вимог кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів, та кратну одній тисячі гривень.
Так, 18.03.2019 о 13.00год були проведені збори кредиторів ТОВ Латель у складі єдиного кредитора - ГУ ДФС (т. 1 а.с. 55-59). Із змісту зазначеного протоколу вбачається, що кредитор має таку кількість голосів 7 271. Так, на зборах кредиторів був присутній представник ГУ ДФС Якимчук О.П., повноваження якого підтверджуються довіреністю №9/10-36-10-11-14 від 11.02.2019 (т. 2 а.с. 53).
За таких обставин, суд вважає, що відповідні збори кредиторів боржника є повноважними.
Відповідно до ч.6 ст. 26 Закону про банкрутство, на час дії процедур банкрутства збори кредиторів обирають комітет кредиторів у складі не більш ніж сім осіб, який під час проведення процедур банкрутства представляє інтереси усіх кредиторів.
Так, на зборах вищевказаними кредиторами було прийнято рішення про обрання членів комітету кредиторів у складі єдиного кредитора ГУ ДФС; прийнято до відома наданий розпорядником майна звіт про фінансове становище ТОВ Латель ; вирішено звернутися до суду із клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури; призначено збори комітету кредиторів на 18.03.2019 о 14.00год.
Частиною 11 ст. 26 Закону про банкрутство визначено, що засідання комітету кредиторів з питання введення наступної судової процедури, крім першого, повинно відбутися не пізніше п'яти днів до судового засідання.
Із матеріалів справи вбачається, що засідання комітету кредиторів було проведено 18.03.2019 о 14.00год, яке оформлене протоколом б/н (т. 2 а.с. 61-65). Так, на засіданні був присутній представник єдиного кредитора ГУ ДФС - Якимчук О.П., повноваження якого підтверджуються довіреністю №9/10-36-10-11-14 від 11.02.2019 (т. 2 а.с. 53) та розпорядник майна.
Відповідно до приписів ч. 8 ст. 26 та ч. 2 ст. 27 Закону про банкрутство, до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення про обрання голови комітету; до закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів зобов'язані прийняти одне з таких рішень, зокрема, подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.
Так, із змісту наданого суду протоколу засідання комітету кредиторів вбачається, що на засіданні було прийнято рішення про обрання голови комітету кредиторів - ГУ ДФС; прийняли до відома наданий розпорядником майна звіт про фінансове становище ТОВ Латель ; схвалено звіт про нарахування і виплату основної грошової винагороди арбітражного керуючого під час виконання повноважень розпорядника майна, здійснення та відшкодування витрат; вирішено звернутись до суду з клопотанням про визнання ТОВ Латель банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури та уповноважено на його підготовку та подання ГУ ДФС; вирішено звернутись до суду із клопотанням про призначення ліквідатором ТОВ Латель Забродіна О.М. та уповноважено на подання такого клопотання ГУ ДФС (т. 2 а.с. 61-65).
Відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону про банкрутство у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд в судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців.
При прийнятті постанови про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури в суді повинен бути доведеним факт неоплатності боржника, як того вимагає ст. 205 ГК України (аналогічна правова позиція викладена у постанові Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 17.04.2018 у справі №910/9260/14).
Суб'єкт господарської діяльності на підставі абз. 3 ст. 1 Закону про банкрутство може бути визнаний банкрутом тільки у разі встановлення господарським судом його неспроможності відновити свою платоспроможність за допомогою процедур санації та мирової угоди і погасити встановлені у порядку, визначеному цим Законом, грошові вимоги кредиторів не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.
Так, із змісту поданого розпорядником майна аналізу фінансово-господарської діяльності ТОВ Латель (т. 2 а.с. 66-67) вбачається, що боржник не подавав фінансову звітність Головному управлінню статистики за останні 3 роки не подавало. Ознаки приховуваного банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства не встановлені. У процедурі розпорядження майном активів, за рахунок яких можливо задовольнити вимоги кредиторів, не виявлено. Протягом строку розпорядження майном розпорядник майна не отримував від інвесторів чи власника майна боржника будь-яких пропозицій щодо відновлення платоспроможності ТОВ Латель .
Разом з цим, розпорядником майна боржника на підтвердження виконання вимог ст.ст. 16, 22 Закону про банкрутство було надано суду ряд доказів, із змісту яких вбачається, що:
у ТОВ Латель відсутнє нерухоме майно, що підтверджується інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно. Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо суб'єкта, станом на 14.03.2019 (т. 2 а.с. 30);
у ТОВ Латель відсутнє рухоме майно, що підтверджується витягом з Державного реєстру рухомого майна, станом на 06.02.2019 (т. 2 а.с. 31);
за боржником, станом на 05.02.2019, транспортні засоби серед зареєстрованих в Київській області не значиться, що підтверджується листом Регіонального сервісного центру МВС в Київській області №31/10-580 від 12.02.2019 (т. 2 а.с. 32);
за боржником великовантажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування в Головному управління Держпраці у Київській області не обліковується, що підтверджується листом зазначеної установи №11/3119/1691 від 31.01.2019 (т. 2 а.с. 33);
у Державній архітектурно-будівельній інспекції України відсутня інформація щодо видачі/реєстрації документів дозвільного та декларативного характеру, де замовником будівництва виступає ТОВ Латель ; за інформацією Управління ліцензування, обстеження та паспортизації ДАБІ, в реєстраційних записах інформація про видачі ліцензії на провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури ТОВ Латель відсутня, що підтверджується листом зазначеної установи №40-302-63/19 від 30.01.2019 (т. 2 а.с. 34);
у Регіонального відділення Фонду Державного майна України по Київській області відсутня інформація щодо наявності державного майна, яке не увійшло до статутного капіталу та залишилось на балансі ТОВ Латель , що підтверджується листом зазначеної установи №50-06-619 від 04.02.2019 (т. 2 а.с. 35);
відомості щодо реєстрації земельних ділянок за ТОВ Латель в межах Київської області відсутні, що підтверджується листом Головного управління Держгеокадастру у Київській області №33-10-0.222-1233/2-19 від 31.01.2019 (т. 2 а.с. 36);
ТОВ Латель , станом на 31.12.2018, відсутнє серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше акціонерних товариств); станом на 29.01.2019 інформація про реєстрацію випуску цінних паперів ТОВ Латель відсутня, що підтверджується листом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №10/01/3353 від 11.02.2019 (т. 2 а.с. 37);
за ТОВ Латель , станом на 14.02.2019, немає зареєстрованих тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів, що підтверджується листом Головного управління Держспоживслужби в Київській області №10-03-10/1575 від 14.02.2019 (т. 2 а.с. 41);
ТОВ Латель , станом на 15.01.2019, не значиться засновником суб'єктів господарської діяльності, що підтверджується листом Головного управління регіональної статистики №23-07/109 від 30.01.2019 (т. 2 а.с. 42);
у боржника відсутні відкриті рахунки у банківських та інших установах; відкриті виконавчі провадження стягувачем за якими є ТОВ Латель на примусовому виконанні у підпорядкованих відділах державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Київській області не перебувають, що підтверджується листом зазначеної установи №1721-2-20/02.2 від 28.02.2019 (т. 2 а.с. 43-44);
ТОВ Латель фінансову звітність головному управлінню статистики у Київській області за останні 3 роки не подавало, що підтверджується листом зазначеної установи №06-14/449-19 від 21.02.2019 (т. 2 а.с. 50).
Підсумовуючи викладене, суд приходить до висновку, що матеріалами справи та наданими суду доказами підтверджується, що комітет кредиторів обґрунтовано дійшов висновку про неможливість задоволення вимог кредиторів не інакше, як через застосування до боржника ліквідаційної процедури.
Згідно з вимогами ст. 4, 114, 115 Закону про банкрутство кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень ліквідатора визначається судом за клопотанням комітету кредиторів, а у разі відсутності такого клопотання - за ініціативою суду, крім випадків, передбачених Законом. Ліквідатором може бути призначена особа, яка виконувала функції розпорядника майна або керуючого санацією цього ж боржника.
Рекомендований комітетом кредиторів арбітражний керуючий Забродін О.М. (свідоцтво №302 від 28.02.2013) надав суду згоду на призначення його ліквідатором боржника, сповістив суд, що порушень законодавства при виконанні обов'язків арбітражного керуючого і порушень строків подання інформації за час виконання своїх обов'язків не має, не є особою, яка згідно з Законом про банкрутство є заінтересованою особою, не є особою, якій заборонено здійснювати цей вид підприємницької діяльності або займати керівні посади, якій відмовлено у допуску до державної таємниці, не має судимості за вчинення корисливих злочинів.
З огляду на вимоги законодавства та вищевикладені обставини, суд дійшов висновку про можливість призначення ліквідатором боржника арбітражного керуючого Забродіна О.М.
За таких обставин, заяви арбітражних керуючих Реверука П.К. та Пісної Д.В. про участь у справі про банкрутство ТОВ Латель залишаються судом без розгляду.
Відповідно до ч. 1 ст. 27 Закону про банкрутство, у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (процедури санації, ліквідації, мирової угоди) або закривається провадження у справі.
Постанова господарського суду про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури є, за своєю правовою природою, судовим рішенням, яке повинно прийматись у цілковитій відповідності з нормами матеріального і процесуального права та фактичними обставинами справи, з достовірністю встановленими господарським судом, тобто з'ясованими шляхом дослідження та оцінки судом, належних і допустимих доказів у конкретній справі (аналогічна правова позиція викладена у постанові Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 19.04.2018 у справі №914/2618/16).
Ураховуючи вищевикладене, дослідивши подані учасниками справи докази, суд вважає за необхідне визнати боржника банкрутом, відкрити ліквідаційну процедуру та призначити ліквідатором боржника запропонованого комітетом кредиторів арбітражного керуючого Забродіна О.М., а також з метою виявлення кредиторів з вимогами до боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедури розпорядження майном, здійснити офіційне повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
Керуючись ст.ст. 232-233, 254, 256 ГПК України, ст.ст.4, 8, 26-27, 37-48, 114-115 Закону про банкрутство, суд, -
УХВАЛИВ:
1. Припинити процедуру розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю Латель (08700, Київська обл., м.Обухів, вул. Миру, буд. 17-в, ідентифікаційний код 39791281).
2. Припинити повноваження розпорядника майном Товариства з обмеженою відповідальністю Латель (ідентифікаційний код 39791281) арбітражного керуючого Забродіна Олексія Михайловича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 302 видане 28.02.2013 Міністерством юстиції України).
3. Визнати Товариство з обмеженою відповідальністю Латель (08700, Київська обл., м.Обухів, вул. Миру, буд. 17-в, ідентифікаційний код 39791281) банкрутом та відкрити ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців.
4. З дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури:
господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо;
строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважається таким, що настав;
у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури;
припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута;
відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю;
продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому Законом про банкрутство;
скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається;
вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі;
виконання зобов'язань боржника, визнаного банкрутом, здійснюється у випадках і порядку, передбачених Законом про банкрутство.
5. З дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, керівник банкрута звільняється з роботи у зв'язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (власників) майна банкрута.
6. Призначити ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю Латель (08700, Київська обл., м.Обухів, вул. Миру, буд. 17-в, ідентифікаційний код 39791281) арбітражного керуючого Забродіна Олексія Михайловича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора №302 видане 28.02.2013Міністерством юстиції України); адреса: АДРЕСА_1, ідентифікаційний номер НОМЕР_1).
7.Установити арбітражному керуючому Забродіну О.М. (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора №302 видане 28.02.2013Міністерством юстиції України) розмір грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора боржника у розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень ліквідатора.
Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень.
8. Здійснити офіційне оприлюднення на офіційному веб-сайті Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю Латель (ідентифікаційний код 39791281) банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
9. Зобов'язати ліквідатора відповідно до ст. 41 Закону про банкрутство прийняти до свого відання майно боржника та забезпечити його збереження; виконувати функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводити інвентаризацію та оцінку майна банкрута, здійснювати аналіз фінансового становища банкрута, повідомляти працівників банкрута про звільнення та здійснити його відповідно до законодавства України про працю; виплату вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута проводити у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута або отриманого для цієї мети кредиту; вживати заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передати в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню; здійснити продаж майна банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомити про своє призначення державний орган з питань банкрутства у десятиденний строк з дня прийняття постанови господарським судом та надавати державному органу з питань банкрутства відповідну інформацію для ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; пред'являти до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; закрити усі рахунки банкрута в установах банку і відкрити або переоформити один основний рахунок для проведення розрахунків з кредиторами; залишки коштів на цих рахунках перераховуються на основний рахунок боржника.
Зобов'язати ліквідатора не рідше ніж один раз на місяць надавати суду звіт про свою діяльність, інформацію про фінансове становище і майно боржника на день відкриття ліквідаційної процедури та при проведенні ліквідаційної процедури, використання коштів боржника, а також іншу інформацію на вимогу суду.
10. Зобов'язати керівника Товариства з обмеженою відповідальністю Латель (ідентифікаційний код 39791281) протягом п'ятнадцяти днів з дня призначення ліквідатора передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов'язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність відповідно до законів України.
11. Зобов'язати ліквідатора у встановлений строк виконати ліквідаційну процедуру та надати суду обґрунтований звіт про виконану роботу, ліквідаційний баланс, а також усі докази, що свідчать про виконання ліквідаційної процедури, у тому числі:
акти інвентаризації майна, перелік ліквідаційної маси, звіти про оцінку майна, договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі права власності на майно;
реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів;
звіт про виплачені кредиторам кошти, документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів;
довідки установ банку про закриття рахунків банкрута;
копії повідомлень, направлених до органу державної податкової служби, Пенсійного фонду та центру зайнятості про закінчення ліквідаційної процедури;
довідку архіву про прийняття документів, які підлягають обов'язковому зберіганню;
оригінали установчих документів і документів, що підтверджують державну реєстрацію боржника;
докази, що свідчать про стягнення дебіторської заборгованості, або докази, що свідчать про неможливість її стягнення;
довідку банку про рух грошових коштів по поточному рахунку за весь час здійснення ліквідаційної процедури;
баланси підприємства за весь час роботи ліквідатора;
протоколи засідань комітету кредиторів і протоколи загальних зборів кредиторів;
затверджений комітетом кредиторів звіт про оплату послуг та відшкодування витрат ліквідатора;
інші документи, що свідчать про виконану ліквідатором роботу з ліквідації банкрута.
12. Примірник постанови направити органу державної виконавчої служби та Центру надання адміністративних послуг (для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відповідних відомостей) за місцезнаходженням банкрута.
13.Копію постанови надіслати кредиторам, банкруту, ліквідатору, державному органу з питань банкрутства, органу доходів і зборів за місцезнаходженням банкрута та місцевому загальному суду.
Постанова про визнання боржника банкрутом набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена протягом 20 днів у порядку, передбаченому ст.ст. 255-257 ГПК України з урахуванням пп. 17.5 п.17 ч.1 Перехідних положень ГПК України.
Суддя О.С. Янюк
Постанова складена та підписана 04.04.2019.
Суд | Господарський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 25.03.2019 |
Оприлюднено | 05.04.2019 |
Номер документу | 80952621 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Київської області
Янюк О.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні