Ухвала
від 04.04.2019 по справі 920/778/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

04.04.2019 Справа № 920/778/18 Господарський суд Сумської області у складі судді Спиридонової Н.О., при секретарі судового засідання Гребенюк С.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи № 920/778/18, порушеної за заявою боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС ОІЛ" (40022, м. Суми, вул. Тополянська, 28, код ЄДРПОУ 39805519) в особі ліквідатора Савостян Надії Вікторівни про визнання банкрутом

представники:

кредиторів - не з'явились;

ліквідатор - Савостян Н.В.

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою господарського суду Сумської області від 16.10.2018 порушено провадження у справі № 920/778/18 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС ОІЛ", відповідно до процедури, передбаченої ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Постановою господарського суду Сумської області від 30.10.2018 боржника Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС ОІЛ" визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено ліквідатора позасудової процедури ліквідації Савостян Надію Вікторівну.

Відповідно до ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" 06.03.2019 ліквідатор подав до суду клопотання № 01/04-03 від 04.03.2019 про затвердження звіту та ліквідаційного балансу банкрута.

Ухвалою господарського суду від 07.03.2019 розгляд звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу у справі № 920/778/18 призначено в судове засідання.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши подані ліквідатором додатки до звіту, заслухавши ліквідатора, суд встановив наступне:

Відповідно до ст. 46 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом (надалі Закон про банкрутство) після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.

Звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків).

Відповідно до ст. 41 Закону про банкрутство ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження, зокрема, вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб.

За положеннями ст. 98 Закону про банкрутство ліквідатор має право отримувати інформацію з державних реєстрів шляхом направлення офіційних запитів до держателя або реєстратора відповідного реєстру.

З метою виявлення всіх видів майнових активів банкрута ліквідатором було здійснено запити до відповідних державних органів.

Дані організації надали відповіді, які ліквідатором були враховані при проведенні ліквідаційної процедури та формуванні ліквідаційної маси, а саме:

Згідно відповіді Регіонального сервісного центру МВС України в Сумській області від 22.11.2018 № 31/18-2789 та РСЦ МВС України у Волинській області від 22.11.2018 № 31/3-3298 за банкрутом транспортні засоби не зареєстровано.

Згідно відповіді ГУ Держпродспоживслужби у Сумській області від 22.11.2018 № 31-12/10779 та ГУ Держпродспоживслужби у Волинській області від 23.11.2018 № 08.18/6414 майнові активи банкрута не обліковуються.

Згідно відповідей Управління Держпраці в Сумській області та Управління Держпраці у Волинській області майнових активів, належних банкруту не зареєстровано.

Згідно відповіді Державної служби морського та річкового транспорту від 04.12.2018 № 1016/03/15-18 за банкрутом водного транспорту не зареєстровано.

Згідно відповіді Державної авіаційної служби України від 11.12.2018 № 1.16-14929-18 повітряні судна не зареєстровані.

Відповідно до отриманого витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна за банкрутом відсутні записи, що могли свідчить про наявність обтяженого рухомого майна.

Відповідно до отриманої Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна за банкрутом відсутні зареєстровані об'єкти нерухомості.

Згідно відповідей Департаменту забезпечення ресурсних платежів Сумської МР від 17.12.2018 та КП Волинського обласного бюро технічної інвентаризації від 22.11.2018 № 2842 за банкрутом не зареєстровані об'єкти нерухомого майна згідно паперових носіїв.

Згідно відповіді Головного управління Держгеокадастру у Сумській області від 03.12.2018 № 28-18-0.8548/2-12 та Головного управління Держгеокадастру у Волинській області від 23.11.2018 № 28-3-0.2220-7729/2-18 не виявлено земельних ділянок, зареєстрованих за підприємством.

Згідно відповіді РВ ФДМУ по Сумській області від 21.11.2018 № 11-08-05347та листа РВ ФДМУ по Волинській області від 23.11.2018 № 11-03-2906 ліквідатора повідомлено, що корпоративні права щодо управління банкрутом до РВ ФДМУ не передавалось, державне майно, зокрема об'єкти цивільної оборони за банкрутом не обліковуються.

Згідно відповіді Зарічного ВДВС м. Суми ГТУ юстиції у Сумській області від 22.11.2018 № 64324 станом на 22.11.2018 виконавчі провадження, де боржником або стягувачем є ТОВ Ресурс ОІЛ на виконання відсутні.

Відповідно до листа Перший ВДВС м. Луцьк ГТУ юстиції у Волинській області від 22.11.2018 № 58452 виконавчі провадження, де боржником або стягувачем є банкрут на виконанні не перебувають та не перебували.

Згідно відповіді Національної комісії з цінних паперів та Фондового ринку від 28.11.2018 станом на 30.09.2018 ТОВ Ресурс ОІЛ серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів відсутнє.

У ході здійснення ліквідаційної процедури ліквідатором було сформовано ліквідаційну масу до складу якої увійшли наявні грошові кошти на рахунку у сумі 25153,60 грн.

Згідно відповіді Сумської митниці ДФС від 27.11.2018 № 8782/10/18-70-18-62 ліквідатора повідомлено, що банкрут не перебував на обліку як особа, що здійснює операції з товарами, на складі Сумської митниці відсутнє майно, незакінчених митних процедур немає.

Згідно відповіді Волинської митниці ДФС від 21.11.2018 № 2050/12/03-70-07 повідомлено, банкрут не перебуває на обліку як суб'єкт зовнішньоекономічної діяльності та не здійснював митне оформлення чи переміщення товарів.

Згідно відповіді Головного управління ДФС у Сумській області від 02.10.2018 № 17906/10/1828-08-01-21 ліквідатору надано інформацію про відкриті рахунки банкрута.

Згідно отриманих відповідей від ГУ ДФС у Сумській області та ГУ ДФС у Волинській області за банкрутом обліковуються виявлені відкриті рахунки у фінансовій установі, один рахунок в АТ Ощадбанк Волинське обласне управління, два рахунки у системі електронного адміністрування податку в Казначействі України (електронний адміністративний податок).

Станом на день розгляду звіту ліквідатором закрито банківський рахунок банкрута у Філії Волинського обласного управління АТ Ощадбанк , про що свідчить довідка Філії Волинського обласного управління АТ Ощадбанк від 06.03.2019.

Згідно відповіді Держархбудінспекції від 26.11.2018 інформація щодо видачі/реєстрації документів дозвільного характеру, де замовником виступає підприємство-банкрут відсутня.

Згідно відповіді Головного управління статистики у Сумській області від 21.11.2018 № 03.1-14/3577-18 та ГУ статистики у Волинській області від 22.11.2018 № 03.3-04/88-18 встановлено відсутність філій та інших відокремлених підрозділів, головним для яких є ТОВ Ресурс ОІЛ .

На виконання положень ч. 1 ст. 46 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом ліквідатором було передано документи банкрута на зберігання до ТОВ Юридично-архівне бюро Легіс , про що складено відповідний акт приймання - передачі справ на архівне зберігання від 27.11.2018.

На виконання вимог ст. 41 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом ліквідатором в ліквідаційній процедурі була проведена інвентаризація майна банкрута та сформовано ліквідаційну масу ТОВ Ресурс ОІЛ до складу якої увійшли наявні грошові кошти на рахунку банкрута в сумі 25153,60 грн., які у подальшому були розподілені у ліквідаційній процедурі. Під час проведення інвентаризації були складені інвентаризаційні описи. Результати інвентаризації відображені в протоколі інвентаризаційної комісії.

Ухвалою господарського суду Сумської області від 24.01.2019 було затверджено реєстр вимог кредиторів, який має наступний вигляд:

- Головне управління ДФС у Волинській області - 209224 грн. 55 коп. неустойка (пеня, штраф) у 6 (шосту) чергу, 3524,00 грн. судові витрати у 1 (першу) чергу;

- Товариство з обмеженою відповідальністю "Елафонісі" - основний борг в сумі 3264992 грн. 63 коп. у 4 (четверту) чергу, судові витрати в сумі 3524,00 грн. у 1 (першу) чергу;

- Публічне акціонерне товариство "Нафтопереробний комплекс - Галичина" - основний борг в сумі 12717450 грн. 00 коп. у 4 (четверту) чергу, судові витрати в сумі 3524 грн. 00 коп. у 1 (першу) чергу;

- Управління Виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Сумській області - основний борг в сумі 348396 грн. 82 коп. у 2 (другу) чергу, судові витрати в сумі 3524 грн. 00 коп. у 1 (першу) чергу;

- Товариство з обмеженою відповідальністю "Челендж Трейд" - основний борг в сумі 2476345 грн. 86 коп. у 4 (четверту) чергу, судові витрати в сумі 3524 грн. 00 коп. у 1 (першу) чергу.

На момент розподілу грошових коштів банкрута на рахунку банкрута знаходились грошові кошти в сумі 25153,60 грн.

У ході проведення ліквідаційної процедури грошові кошти у розмірі 25153,60 грн. було розподілено наступним чином: 4480,00 грн. оплата за архівні послуги ТОВ Юридично-архівне бюро Легіс ; 3524,00 грн. погашення вимог 1 черги ТОВ Челендж Трейд ; 3524,00 грн. погашення вимог 1 черги ПАТ Нафтопереробний комплекс - Галичина; 3524,00 грн. погашення вимог 1 черги ТОВ Елафонісі ; 3524,00 грн. погашення вимог 1 черги УВД ФССУ у Сумській області; 3524,00 грн. погашення вимог 1 черги ГУ ДФС у Волинській області; 149,00 грн. абонплата за ведення рахунку (зняття 03.01.2019); 204,60 грн. РКО; 2700,00 грн. погашення витрат ліквідаційної процедури та відшкодування винагороди ліквідатора.

Відповідно до ст. 46 Закону про банкрутство звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків).

На засіданні комітету кредиторів ТОВ Ресурс ОІЛ , яке відбулося 21.02.2019 схвалено дії ліквідатора з розподілу грошових коштів банкрута у ліквідаційній процедурі; схвалено звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс у справі № 920/778/18; зобов'язано ліквідатора подати звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс до суду на затвердження.

Показники щодо майнових активів боржника відображені в ліквідаційному балансі.

Від кредиторів ТОВ Елафонісі , ТОВ Челендж Трейд , Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Сумській області, Головного управління ДФС у Волинській області надійшли письмові пояснення, в яких зазначили, що не заперечують проти затвердження поданого ліквідатором звіту та ліквідаційного балансу.

Відповідно до ст. 46 Закону про банкрутство господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Згідно ч. 5 ст. 45 Закону про банкрутство вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Затвердження звіту ліквідатора є підставою для закриття провадження у справі відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону про банкрутство.

За вказаних обставин звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс підлягають затвердженню, а банкрут як юридична особа підлягає ліквідації. Провадження у справі підлягає закриттю.

Відповідно до ч. 4 ст. 83 Закону про банкрутство у випадках, передбачених пунктами 4-7 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Керуючись ст. 46, ст. 83, Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , ст.ст. 232, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута Товариства з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС ОІЛ" (40022, м. Суми, вул. Тополянська, 28, код ЄДРПОУ 39805519) .

2. Юридичну особу - банкрута Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС ОІЛ" (40022, м. Суми, вул. Тополянська, 28, код ЄДРПОУ 39805519) ліквідувати.

3. Вимоги кредиторів визнати погашеними.

4. Провадження у справі №920/778/18 - закрити.

5. Копію даної ухвали направити кредиторам, банкруту, ліквідатору, державному реєстратору, органу державної статистики, органу ДВС, Головному територіальному управлінню юстиції у Сумській області.

Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена відповідно до ст. ст. 255-257 ГПК України.

Повний текст ухвали складений 05.04.2019.

Суддя Н.О. Спиридонова

Дата ухвалення рішення04.04.2019
Оприлюднено05.04.2019
Номер документу80953150
СудочинствоГосподарське
Сутьвизнання банкрутом

Судовий реєстр по справі —920/778/18

Ухвала від 04.04.2019

Господарське

Господарський суд Сумської області

Спиридонова Надія Олександрівна

Ухвала від 07.03.2019

Господарське

Господарський суд Сумської області

Спиридонова Надія Олександрівна

Ухвала від 24.01.2019

Господарське

Господарський суд Сумської області

Спиридонова Надія Олександрівна

Ухвала від 27.12.2018

Господарське

Господарський суд Сумської області

Спиридонова Надія Олександрівна

Ухвала від 13.12.2018

Господарське

Господарський суд Сумської області

Спиридонова Надія Олександрівна

Ухвала від 06.12.2018

Господарське

Господарський суд Сумської області

Спиридонова Надія Олександрівна

Ухвала від 06.12.2018

Господарське

Господарський суд Сумської області

Спиридонова Надія Олександрівна

Ухвала від 27.11.2018

Господарське

Господарський суд Сумської області

Спиридонова Надія Олександрівна

Ухвала від 22.11.2018

Господарське

Господарський суд Сумської області

Спиридонова Надія Олександрівна

Ухвала від 20.11.2018

Господарське

Господарський суд Сумської області

Спиридонова Надія Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні