ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 810/3383/18
У Х В А Л А
08 квітня 2019 року м. Київ
Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: судді-доповідача Сорочка Є.О., суддів Коротких А.Ю., Федотова І.В., перевіривши апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Київській області на рішення Київського окружного адміністративного суду від 05 листопада 2018 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Тріумф Пак" до Головного управління ДФС у Київській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень- рішень,
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою Шостого апеляційного адміністративного суду від 01 березня 2019 року апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Київській області на рішення Київського окружного адміністративного суду від 05 листопада 2018 року залишено без руху у зв'язку з пропуском строку апеляційного оскарження.
Вказану ухвалу отримано скаржником 12.03.2019, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення.
У межах встановленого Кодексом адміністративного судочинства України (далі - КАС) десятиденного строку, скаржник подав до суду клопотання про поновлення строку апеляційного оскарження, у якому, однак не навів інші причини пропуску строку апеляційного оскарження, яким би судом не була надана оцінка в ухвалі про залишення апеляційної скарги без руху.
Так, щодо обставин фінансування скаржника як підстави для поновлення строку апеляційного оскарження, то суд апеляційної інстанції із посиланням на відповідні правові позиції Верховного Суду вже наголошував, що відповідач мав більш ніж достатньо часу на сплату судового збору у даній справі. Невиконання вимог ухвали про залишення апеляційної скарги без руху не є поважною причиною пропуску строку апеляційного оскарження, адже не є такою, що не залежить від волі особи, яка її подає, і не надає такій особі права у будь-який необмежений після спливу строку апеляційного оскарження час реалізовувати право на оскарження судових рішень.
Особа, яка утримується за рахунок державного бюджету, має право в межах бюджетних асигнувань здійснити розподіл коштів з метою забезпечення сплати судового збору, а тому обставини, пов'язані з фінансуванням установ чи організацій з державного бюджету, відсутністю в ньому коштів, призначених для сплати судового збору тощо, не можуть бути підставою для реалізації суб'єктом владних повноважень права на апеляційне/касаційне оскарження у будь-який необмежений час після закінчення такого строку та, відповідно, підставою для поновлення зазначеного строку.
У ситуації з пропуском строків державними органами поважними причинами пропуску строку апріорі не може виступати необхідність дотримання внутрішньої процедури виділення та погодження коштів на сплату судового збору чи тимчасова відсутність таких коштів. Це пов'язано з тим, що держава має дотримуватись принципу належного урядування та не може отримувати вигоду від порушення правил та обов'язків, встановлених нею ж.
При цьому, посилання скаржника на рішення судів у інших справах колегія суддів відхиляє, оскільки вони не є обов'язковими для застосування у даному випадку згідно частини сьомої статті 78 Кодексу адміністративного судочинства (далі - КАС).
Інших причин, які унеможливити подання апеляційної скарги у визначений КАС строк відповідач не навів.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 299 КАС суд апеляційної інстанції відмовляє у відкритті апеляційного провадження у справі, якщо скаржником у строк, визначений судом, не подано заяву про поновлення строку на апеляційне оскарження або наведені підстави для поновлення строку на апеляційне оскарження визнані судом неповажними.
За таких обставин, у відкритті апеляційного провадження у даній справі слід відмовити, оскільки скаржник не навів поважних причин пропуску строку апеляційного оскарження.
Керуючись статтями 34, 169, 248, 256, 298, 299 КАС, суд
УХВАЛИВ:
Відмовити у задоволенні клопотання Головного управління ДФС у Київській області про поновлення строку апеляційного оскарження.
Відмовити у відкритті апеляційного провадження за апеляційною скаргою Головного управління ДФС у Київській області на рішення Київського окружного адміністративного суду від 05 листопада 2018 року.
Ухвала суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту її підписання суддями та може бути оскаржена протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.
Суддя-доповідач Є.О. Сорочко
Суддя А.Ю. Коротких
Суддя І.В. Федотов
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.04.2019 |
Оприлюднено | 09.04.2019 |
Номер документу | 80985020 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Сорочко Євген Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Сорочко Євген Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Сорочко Євген Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Мельничук Володимир Петрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Мельничук Володимир Петрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Мельничук Володимир Петрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні