Рішення
від 20.02.2019 по справі 911/2594/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Симона Петлюри, 16/108, м. Київ, 01032, тел. (044) 235-95-51, е-mail: inbox@ko.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"20" лютого 2019 р. Справа № 911/2594/18

Господарський суд Київської області у складі судді Бацуци В. М.

при секретарі судового засідання Белишевій А. В.

за участю представників учасників справи:

від позивача: Коровін А. А. (адвокат - ордер серії КС № 072007 від 09.01.2019 р.);

від відповідача: не з'явились;

розглянувши матеріали справи

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Фарма Старт", (03124, бул. І. Лепсе, 8, м. Київ)

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Фрам Ко", (07400, бул. Незалежності, 16, м. Бровари, Київська область)

про зобов'язання вчинити дії

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

ТОВ "Фарма Старт" звернулось в господарський суд Київської області із позовом до ТОВ "Фрам Ко" про зобов'язання визнати грошові вимоги в розмірі 13 150 266, 46 грн основної забогованості та 197 254, 00 грн судового збору та включити їх до проміжного ліквідаційного балансу.

Позовні вимоги обґрунтовані позивачем безпідставним ухиленням відповідачем від розгляду, визнання та задоволення у встановлений строк кредиторських вимог позивача на загальну суму 13 347 520, 46 грн, з яких 13 150 266, 46 грн основної заборгованості за поставлений товар за договором поставки № FRAM KO 2016 від 21.12.2015 р. та 197 254, 00 грн судового збору.

Ухвалою господарського суду Київської області від 11.12.2018 р. відкрито провадження у справі № 911/2594/18 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Фарма Старт" до Товариства з обмеженою відповідальністю "Фрам Ко" про зобов'язання вчинити дії, визначено здійснювати розгляд справи за правилами загального позовного провадження і призначено її розгляд у підготовчому засіданні із викликом та за участю представників учасників справи на 16.01.2019 р.

03.01.2019 р. до канцелярії суду від позивача надійшло клопотання № 03/8 від 03.01.2019 р. про долучення додаткових документів до справи, що долучений судом до матеріалів справи.

16.01.2019 р. за наслідками підготовчого засідання судом винесено ухвалу, якою відкладено його проведення на 06.02.2019 р.

Ухвалою господарського суду Київської області від 06.02.2019 р. закрито підготовче провадження у справі та призначено справу до судового розгляду по суті із викликом та за участю представників учасників справи на 20.02.2019 р.

20.02.2019 р. у судовому засіданні представник позивача надав усні пояснення щодо своїх позовних вимог, позовні вимоги підтримав, вважає їх обґрунтованими і правомірними та такими, що підлягають задоволенню з підстав, зазначених в позовній заяві.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився, хоча про судове засідання був повідомлений належним чином, про причини своєї неявки у судове засідання суд не повідомив, відзив на позовну заяву та інші заяви по суті спору не надав.

Обов'язок по повідомленню відповідача про час та місце судового засідання судом виконано, так як усі процесуальні документи по справі направлені відповідачу за його адресою реєстрації місцезнаходження: 07400, Київська область, місто Бровари, бульвар Незалежності, будинок 16 та за всіма іншими адресами, що вказані у позовній заяві і містяться у матеріалах справи. Про зміну адреси місцезнаходження відповідач позивача і суд не повідомляв.

Відповідно до ч. 9 ст. 165 Господарського процесуального кодексу України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами.

За наслідками судового засідання судом оголошено вступну і резолютивну частини рішення у даній справі.

Заслухавши пояснення представників учасників справи, дослідивши наявні у матеріалах справи докази, суд -

ВСТАНОВИВ:

21.05.2015 між товариством з обмеженою відповідальністю Фарма Старт (постачальник) та товариством з обмеженою відповідальністю Фрам Ко (покупець) був укладений договір поставки №FRAM CO 2016, відповідно до п. 1.1. договору постачальник зобов'язується поставити покупцю лікарські засоби, вироби медичного призначення та/або дієтичні (біологічні активні) добавки (товар), а покупець зобов'язується прийняти товар та оплатити вартість товару на умовах передбачених цим договором. Поставка товару здійснюється окремими партіями на підставі заявок покупця на поставку товару (заявка). Умови щодо кількості, асортименту, серії, терміну придатності та ціни товару визначаються у цьому договорі, заявках та відображуються у підписаних сторонами видаткових накладних, які є невід'ємною частиною цього договору (п. 1.2. договору).

Поставка товару здійснюється окремими партіями, кількість, асортимент, та ціна товару яких визначається сторонами шляхом оформлення заявок. Поставка та передача замовленого товару постачальником покупцю здійснюється протягом 3 робочих днів з дати підтвердження заявки постачальником. Постачальник відвантажує товар покупцю зі свого складу, що розташований за адресою: м. Київ, бульвар Івана Лепсе, 8 (місце передачі товару). Товар постачається покупцю на умовах DDPсклад покупця, за адресою Україна, 08131, Київська обл., Києво-Святошинський район, с. Софіївська-Борщагівка, вул. Леніна 114 (місце поставки), відповідно до умов визначених в заявці (згідно з Міжнародними правилами інтерпретації комерційних термінів ІНКОТЕРМС в редакції 2010 року) з урахуванням умов даного договору. Перевезення товару повинно здійснюватися транспортними засобами, який відповідає вимогам щодо зберігання та транспортування лікарських засобів та виробів медичного призначення, в тому числі перевезення товару, що вимагає особливих температурних умов зберігання, повинно здійснюватися тільки спеціально обладнаним транспортним засобом, який має бути оснащений спеціальними рефрижераторними установка, або термоконтейнерами та засобами моніторингу температури. Разом з товаром постачальник передає покупцю один оригінальний примірник видаткової накладної на поставку, підписані уповноваженою особою постачальника та скріплені печаткою постачальника. У видатковій накладній обов'язково вказується номер та дата укладення цього договору, а також асортимент, одиниця виміру, загальна кількість, серія, термін придатності, ціна за одиницю та загальна вартість товару. Підписання сторонами видаткових накладних підтверджує виконання постачальником своїх зобов'язань за цим договором у частині поставки товару. Передача товару покупцю здійснюється постачальником за умови наявності оригіналу належним чином оформленої довіреності від покупця на особу, що отримує товар, з посилання на номер і дату відповідної видаткової накладної. Датою поставки товару є дата отримання партії товару на складі покупця, що вказана у видатковій накладній. Дата поставки повинна відповідати даті видаткової накладної. Право власності на товар, а також ризик випадкової втрати, знищення та пошкодження товару, переходить від постачальника до покупця в дату поставки товару покупцеві. Датою поставки товару покупцю вважається дата підписання видаткової накладної представником покупця за довіреністю (п.п. 2.1., 2.4., 2.7., 2.8., 2.9., 2.10. договору).

Сторони домовились, що ціна товару, що відображена у видаткових накладних складає: ціну товару згідно прайс-листа з урахуванням знижки та включає вартість тари, маркування, пакування, навантаження, знижки а також транспортні витрати до місця передачі або поставки (п. 2.5. договору). Розмір знижки узгоджується сторонами та фіксується у додатковій угоді до договору. Зменшення ціни товару буде відображено у видаткових накладних або в акті зміни вартості товару. Загальна сума договору складається з ціни товару по всіх видаткових накладних. Оплата товару за цим договором здійснюється на умовах, що узгоджуються сторонами та фіксуються у додатковій угоді до договору. Покупець здійснює оплату товару шляхом здійснення безготівкового банківського переказу грошових коштів на банківський рахунок постачальника, визначений у цьому договорі (п.п. 3.2., 3.4, 3.5., 3.6. договору).

Відповідно до п. 4.1. договору загальна кількість та асортимент товару визначається на підставі кількості та асортименту товару, погоджених сторонами та вказаних у видаткових накладних. Одиниці виміру для кожного виду товару - одна пачка. Загальна кількість поставленого за цим договором товару визначається як сукупність товару, поставленого по всіх видаткових накладних протягом строку дії цього договору.

Відповідно до п. 5.1. договору приймання товару за кількістю, асортиментом. Комплектністю та якістю здійснюється покупцем в момент отримання партії товару від постачальника в обумовленому сторонами місці відповідно до п. 2.5. цього договору. Приймання товару за кількістю та асортиментом здійснюється представником покупця за довіреністю. За комплектністю та якістю на складі покупця.

Відповідно до п. 11.1. договору та пунктом 2 додаткової угоди №15 від 28.09.2016, договір набуває чинності з моменту підписання його сторонами та діє до 31.12.2017 включно, а в частині розрахунків та виконання умов щодо гарантування якості товару - до повного виконання сторонами взятих на себе зобов'язань згідно з умовами цього договору.

Відповідно до п. 1. Додаткової угоди від 12.01.2016 до договору позивач (постачальник) надав відповідачу (покупцю) знижку у розмірі 5% від суми видаткових накладних постачальника у відпускних цінах за умови перевиконання рекомендованого обсягу закупівель за квартал. Дана знижка відображалася у кожні видатковій накладній на товар.

Пунктом 1.2.7. додаткової угоди від 12.01.2016 до договору встановлений строк оплати товару: 50 календарних днів з дати станом на яку наданий звіт, до якого увійшла інформація про реалізацію відповідного товару.

Згідно з пунктом 1.2.6. додаткової угоди від 12.01.2016 до договору встановлені дати, на які подаються звіти про реалізацію товару та строки їх надання, а саме: - звіт станом на 1 число місяця наступного за звітним - щодо товару, реалізованого у період з 16-го по останній календарний день місяця (включно) звітного місяця. Подається на 1 число місяця наступного за звітним або на 1-й робочий день, який настає за звітним у випадку, якщо 1-ше число припадає на неробочий день: - звіт станом на 16 число звітного місяця - щодо товару, реалізованого з 1-го по 15 день звітного місяця (включно) - подається на 16 число місяця або на 1-й робочий день, який настає за звітним у випадку, якщо 16-те число припадає на неробочий день.

На виконання умов договору від 21.12.2015 №FRAM CO 2016 від 21.12.2015 позивачем було поставлено відповідачу товар на загальну суму 16069740,89 гривень, що підтверджується видатковими накладними та товарно-транспортними накладними, які підписані представником відповідача без будь-яких заперечень з приводу зазначених у видатковій накладних вартості, кількості та якості поставленого позивачем товару.

На порушення пункту 3.5. договору і пункту 1.2.7. додаткової угоди від 12.01.206 до договору відповідач оплату за поставлений товар у повному обсязі та у визначені строки не здійснив, а оплатив продукцію лише частково. У зв'язку з цим у відповідача утворилась заборгованість перед позивачем у сумі 15704737,01 гривень (копії видаткових накладних та довіреностей залучені до матеріалів справи).

З метою часткового погашення вищевказаної суми заборгованості, відповідач 18.05.2017 за накладними про повернення товару №№67257-67258 від 17.05.2017, та №№67259, 67262-67277, 67311, 67333 від 18.05.2017 повернув позивачу частину раніше отриманого товару на суму 2554470,55 гривень.

У зв'язку з неналежним виконанням відповідачем свого обов'язку щодо оплати у повному обсязі за поставлений згідно з договором поставки товару № FRAM CO 2016 від 21.12.2015 р. позивачем товар, у відповідача утворилася основна заборгованість перед позивачем у розмірі 13 150 266, 46 грн.

Рішенням господарського суду Київської області від 08.02.2018 р. у справі № 911/3557/17 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Фарма Старт" до Товариства з обмеженою відповідальністю "Фрам Ко" про стягнення 13 150 266, 46 грн позовні вимоги задоволено повністю і присуджено до стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "Фрам Ко" на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Фарма Старт" 13 150 266, 46 гривень основного боргу та 197 254, 00 гривень судового збору.

14.03.2018 р. на виконання вищевказаного рішення господарським судом Київської області було видано відповідний наказ.

Згідно з ч. 1 ст. 73 Господарського процесуального кодексу України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

Відповідно до частин 4, 5, 7 ст. 75 цього ж кодексу обставини, встановлені рішенням суду в господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

5. Обставини, встановлені стосовно певної особи рішенням суду в господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, можуть бути у загальному порядку спростовані особою, яка не брала участі у справі, в якій такі обставини були встановлені.

7. Правова оцінка, надана судом певному факту при розгляді іншої справи, не є обов'язковою для господарського суду.

Суд вважає за необхідне зазначити, що вищевказані обставини були встановлені рішенням господарського суду Київської області від 08.02.2018 р. у справі № 911/3557/17 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Фарма Старт" до Товариства з обмеженою відповідальністю "Фрам Ко" про стягнення 13 150 266, 46 грн.

25.04.2018 р. постановою Відділу примусового виконання рішень Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Київській області відкрито виконавче провадження ВП № 56270214 з виконання наказу господарського суду Київської області № 911/3557/17 від 14.03.2018 р.

Як вбачається із матеріалів справи та згідно з відомостями Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Товариство з обмеженою відповідальністю "Фрам Ко" з 17.10.2018 р. перебуває в стані припинення та визначений строк для заявлення кредиторами своїх вимог - до 18.12.2018 р.

У листопаді 2018 р. позивач звернувся до Відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Київській області з листом № 881/8 від 15.11.2018 р. щодо надання інформації чи стягнуто з ТОВ "Фрам Ко" на користь ТОВ "Фарма Старт" основну заборгованість у розмірі 13 150 266, 46 грн та судові витрати 197 254, 00 грн судового збору.

У відповідь на вищезазначений лист Відділ примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Київській області у своєму листі № 6813 від 16.11.2018 р. повідомив позивача, що станом на 16.11.2018 р. стягнень з ТОВ "Фрам Ко" за наказом господарського суду Київської області № 911/3557/17 від 14.03.2018 р. не проводилось і загальний залишок боргу складає 13 347 520, 46 грн.

У жовтні 2018 р. позивач звернувся до відповідача з заявою № 805/8 від 25.10.2018 р. про грошові вимоги кредитора до боржника, у якій просив внести ТОВ "Фарма Старт" до реєстру кредиторів ТОВ "Фрам Ко" з грошовими вимогами до боржника у розмірі 13 347 520, 46 грн та задовольнити у процесі ліквідації підприємства. Факт направлення відповідної вимоги позивача на юридичну адресу відповідача підтверджується фіскальним чеком № 0005035 0004156 від 26.10.2018 р. про відправлення цінного листа та описом вкладення у цінний лист № 0312407312998 від 26.10.2018 р., копією конверта про відправлення рекомендованого листа із відбитком календарного штемпеля про прийняття листа на відправлення та із відміткою про повернення такого листа без вручення, наявними у матеріалах справи.

У листопаді 2018 р. позивач повторно звернувся до відповідача з заявою № 859/8 від 09.11.2018 р. про грошові вимоги кредитора до боржника, у якій просив внести ТОВ "Фарма Старт" до реєстру кредиторів ТОВ "Фрам Ко" з грошовими вимогами до боржника у розмірі 13 347 520, 46 грн та задовольнити в процесі ліквідації підприємства. Факт направлення відповідної вимоги позивача на юридичну адресу відповідача підтверджується фіскальним чеком 0002022 0001664 від 13.11.2018 р. про відправлення цінного листа, видатковою накладною № 0312407686073 від 13.11.2018 р., описом вкладення у цінний лист від 13.11.2018 р., копією конверта про відправлення рекомендованого листа із відбитком календарного штемпеля про прийняття листа на відправлення та із відміткою про повернення такого листа без вручення, наявними у матеріалах справи.

У грудні 2018 р. позивач повторно звернувся до відповідача з заявою № 947/8 від 04.12.2018 р. про грошові вимоги кредитора до боржника, у якій просив внести ТОВ "Фарма Старт" до реєстру кредиторів ТОВ "Фрам Ко" з грошовими вимогами до боржника у розмірі 13 347 520, 46 грн, включивши відповідні вимоги до проміжного ліквідаційного балансу ТОВ "Фрам Ко" та задовольнити в процесі ліквідації підприємства. Факт направлення відповідної вимоги позивача на юридичну адресу відповідача підтверджується фіскальним чеком № 0011930 0009652 від 05.12.2018 р. про відправлення цінного листа, видатковою накладно. № 0306502576811 від 05.12.2018 р., описом вкладення у цінний лист від 05.12.2018 р., копією конверта про відправлення рекомендованого листа із відбитком календарного штемпеля про прийняття листа на відправлення та із відміткою про повернення такого листа без вручення, наявними у матеріалах справи.

У процесі розгляду справи судом встановлено, що станом на час розгляду справи відповідач свій обовязок щодо оплати основної заборгованості за товар згідно з договором поставки № FRAM KO 2016 від 21.12.2015 р., а також рішення господарського суду Київської області від 08.02.2018 р. у справі № 911/3557/17 не виконав.

Як було зазначено вище, позивач у своїй позовній заяві просить суд зобовязати відповідача в особі ліквідаційної комісії визнати кредиторські вимоги позивача в загальному розмірі 13 347 520, 46 грн, що складаються з 13 150 266, 46 грн основної заборгованості та 197 254, 00 грн судового збору та включити їх до проміжного ліквідаційного балансу ТОВ "Фрам КО".

З приводу вказаної позовної вимоги позивача суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Згідно з частинами 1, 2 ст. 104 Цивільного кодексу України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов'язки переходять до правонаступників.

Юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.

Відповідно до частин 3, 4, 5 ст. 105 цього ж кодексу учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, відповідно до цього Кодексу призначають комісію з припинення юридичної особи (комісію з реорганізації, ліквідаційну комісію), голову комісії або ліквідатора та встановлюють порядок і строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється.

Виконання функцій комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) може бути покладено на орган управління юридичної особи.

До комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) або ліквідатора з моменту призначення переходять повноваження щодо управління справами юридичної особи. Голова комісії, її члени або ліквідатор юридичної особи представляють її у відносинах з третіми особами та виступають у суді від імені юридичної особи, яка припиняється.

Строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється, не може становити менше двох і більше шести місяців з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.

Статтею 107 цього ж кодексу передбачено, що кредитор може вимагати від юридичної особи, що припиняється, виконання зобов'язань якої не забезпечено, припинення або дострокового виконання зобов'язання, або забезпечення виконання зобов'язання, крім випадків, передбачених законом.

Після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами та задоволення чи відхилення цих вимог комісія з припинення юридичної особи складає передавальний акт (у разі злиття, приєднання або перетворення) або розподільчий баланс (у разі поділу), який має містити положення про правонаступництво щодо майна, прав та обов'язків юридичної особи, що припиняється шляхом поділу, стосовно всіх її кредиторів та боржників, включаючи зобов'язання, які оспорюються сторонами.

Передавальний акт та розподільчий баланс затверджуються учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про її припинення, крім випадків, встановлених законом.

Порушення положень частин другої та третьої цієї статті є підставою для відмови у внесенні до єдиного державного реєстру запису про припинення юридичної особи та державній реєстрації створюваних юридичних осіб - правонаступників.

Юридична особа - правонаступник, що утворилася внаслідок поділу, несе субсидіарну відповідальність за зобов'язаннями юридичної особи, що припинилася, які згідно з розподільчим балансом перейшли до іншої юридичної особи - правонаступника. Якщо юридичних осіб - правонаступників, що утворилися внаслідок поділу, більше двох, таку субсидіарну відповідальність вони несуть солідарно.

Якщо правонаступниками юридичної особи є декілька юридичних осіб і точно визначити правонаступника щодо конкретних обов'язків юридичної особи, що припинилася, неможливо, юридичні особи - правонаступники несуть солідарну відповідальність перед кредиторами юридичної особи, що припинилася. Учасники (засновники) припиненої юридичної особи, які відповідно до закону або установчих документів відповідали за її зобов'язаннями, відповідають за зобов'язаннями правонаступників, що виникли до моменту припинення юридичної особи, у такому самому обсязі, якщо більший обсяг відповідальності учасників (засновників) за зобов'язаннями правонаступників не встановлено законом або їх установчими документами.

Частинами 1, 8, 9, 11, 14 ст. 111 цього ж кодексу передбачено, що з дати внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу щодо ліквідації юридичної особи ліквідаційна комісія (ліквідатор) зобов'язана вжити всіх необхідних заходів щодо стягнення дебіторської заборгованості юридичної особи, що ліквідується, та письмово повідомити кожного з боржників про припинення юридичної особи в установлені цим Кодексом строки.

Ліквідаційна комісія (ліквідатор) заявляє вимоги та позови про стягнення заборгованості з боржників юридичної особи.

Ліквідаційна комісія (ліквідатор) після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, що включає відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред'явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду.

Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи.

Виплата грошових сум кредиторам юридичної особи, що ліквідується, у тому числі за податками, зборами, єдиним внеском на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та іншими коштами, що належить сплатити до державного або місцевого бюджету, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, провадиться у порядку черговості, встановленому статтею 112 цього Кодексу.

У разі недостатності в юридичної особи, що ліквідується, коштів для задоволення вимог кредиторів ліквідаційна комісія (ліквідатор) організовує реалізацію майна юридичної особи.

Після завершення розрахунків з кредиторами ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає ліквідаційний баланс, забезпечує його затвердження учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, та забезпечує подання органам доходів і зборів.

Ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує подання державному реєстраторові документів, передбачених законом для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в установлений законом строк.

Частинами 3, 4, 5 ст. 112 цього ж кодексу передбачено, що у разі відмови ліквідаційної комісії у задоволенні вимог кредитора або ухилення від їх розгляду кредитор має право протягом місяця з дати, коли він дізнався або мав дізнатися про таку відмову звернутися до суду із позовом до ліквідаційної комісії. За рішенням суду вимоги кредитора можуть бути задоволені за рахунок майна, що залишилося після ліквідації юридичної особи.

Вимоги кредитора, заявлені після спливу строку, встановленого ліквідаційною комісією для їх пред'явлення, задовольняються з майна юридичної особи, яку ліквідовують, що залишилося після задоволення вимог кредиторів, заявлених своєчасно.

Вимоги кредиторів, які не визнані ліквідаційною комісією, якщо кредитор у місячний строк після одержання повідомлення про повну або часткову відмову у визнанні його вимог не звертався до суду з позовом, вимоги, у задоволенні яких за рішенням суду кредиторові відмовлено, а також вимоги, які не задоволені через відсутність майна юридичної особи, що ліквідується, вважаються погашеними.

У встановлені законодавством порядку та строк і станом на час розгляду справи відповідач обов'язок щодо розгляду відповідних кредиторських вимог позивача і прийняття рішення щодо них та включення їх до проміжного ліквідаційного балансу безпідставно не виконав і не виконує, що підтверджується відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, заявами позивача № 805/8 від 25.10.2018 р., № 859/8 від 09.11.2018 р., № 947/8 від 04.12.2018 р., відповідними доказами направлення на адресу відповідача, копіями конвертів про відправлення рекомендованих листів із відбитком календарного штемпеля про прийняття листів на відправлення та із відміткою про повернення таких листів без вручення та іншими документами, наявними у матеріалах справи.

Відповідно до приписів ч. 3 ст. 13 та ч. 1 ст. 74 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

У процесі розгляду справи, відповідачем не було надано суду жодних належних та допустимих доказів, що б підтверджували належне виконання ним свого обов'язку щодо розгляду підтверджених відповідних кредиторських вимог позивача і прийняття рішення щодо них та включення їх до проміжного ліквідаційного балансу.

Отже, вимоги позивача до відповідача про зобов'язання визнати грошові вимоги позивача в розмірі 13 150 266, 46 грн основного боргу та 197 254, 00 грн судового збору, а всього 13 347 520, 46 грн та включити їх до проміжного ліквідаційного балансу відповідача є законними і обґрунтованими, та такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.

Таким чином, враховуючи вищевикладене, обставини справи, позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.

Судові витрати відповідно до ст. 129 Господарського процесуального кодексу України покладаються на відповідача.

Керуючись ст. ст. 123, 129, 233, 236 - 240 Господарського процесуального кодексу України, суд -

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити повністю.

2. Зобов'язати Товариство з обмеженою відповідальністю "Фрам Ко" (07400, Київська область, місто Бровари, бульвар Незалежності, будинок 16; ідентифікаційний код 39443405) в особі ліквідаційної комісії визнати грошові вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Фарма Старт" (03124, місто Київ, бульвар Вацлава Гавела, будинок 8; ідентифікаційний номер 30117001) у розмірі 13 150 266, 46 грн основної заборгованості та 197 254, 00 грн судового збору, всього 13 347 520 (тринадцять мільйонів триста сорок сім тисяч п'ятсот двадцять) грн 46 (сорок шість) коп. та включити їх до проміжого ліквідаційного балансу Товариства з обмеженою відповідальністю "Фрам Ко" (07400, Київська область, місто Бровари, бульвар Незалежності, будинок 16; ідентифікаційний код 39443405).

3. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Фрам Ко" (07400, Київська область, місто Бровари, бульвар Незалежності, будинок 16; ідентифікаційний код 39443405) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Фарма Старт" (03124, місто Київ, бульвар Вацлава Гавела, будинок 8; ідентифікаційний номер 30117001) судові витрати 1 762 (одна тисяча сімсот шістдесят дві) грн 00 (нуль) коп. судового збору.

4. Рішення набирає законної сили після закінчення строку на його апеляційне оскарження, а у разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Рішення може бути оскаржено протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подання апеляційної скарги до Північного апеляційного господарського суду через господарський суд Київської області.

Суддя В.М.Бацуца

Повний текст рішення складено і підписано

25 березня 2019 р.

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення20.02.2019
Оприлюднено10.04.2019
Номер документу81038127
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —911/2594/18

Рішення від 20.02.2019

Господарське

Господарський суд Київської області

Бацуца В.М.

Ухвала від 06.02.2019

Господарське

Господарський суд Київської області

Бацуца В.М.

Ухвала від 16.01.2019

Господарське

Господарський суд Київської області

Бацуца В.М.

Ухвала від 11.12.2018

Господарське

Господарський суд Київської області

Бацуца В.М.

Ухвала від 26.11.2018

Господарське

Господарський суд Київської області

Бацуца В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні