Рішення
від 21.02.2019 по справі 0440/7212/18
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 лютого 2019 року Справа № 0440/7212/18 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого суддіТурлакової Н. В. за участі секретаря судового засіданняЗелецького Р.Р. за участі: представника позивача представник відповідача представник третьої особи Богатирьова С.В. не з'явився не з'явився розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпро адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Транспортна компанія "Експрес-Логістик" до Виконавчого комітету Марганецької міської ради Дніпропетровської області, третя особа без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: Приватне підприємство "Ремсервіс-АТП 11211" про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю Транспортна компанія Експрес-Логістик (далі - ТОВ ТК Експрес-Логістик , підприємство, позивач) звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із адміністративним позовом до Виконавчого комітету Марганецької міської ради, у якому позивач просить суд:

визнати протиправним та скасувати рішення конкурсного комітету з питань проведення конкурсу на перевезення пасажирів на регулярних міських автобусних маршрутах загального користування у м.Марганці, оформленого протоколом №2 від 07.09.2018р. в частині визначення переможця конкурсу по об'єкту конкурсу №1 (маршрут №1 Міська лікарня - Городище 1А ) та по об'єкту конкурсу №5 (маршрут №8 Міська лікарня - Залізничний вокзал );

зобов'язати Виконавчий комітет Марганецької міської ради визнати переможцем по об'єкту конкурсу №1 (маршрут №1 Міська лікарня - Городище 1А ) та по об'єкту конкурсу №5 (маршрут №8 Міська лікарня - Залізничний вокзал ) Товариство з обмеженою відповідальністю Транспортна компанія Експрес-Логістик (код ЄДРПОУ 39795003).

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 02.10.2018р. відкрито провадження по справі №0440/7212/18 за вищезазначеним позовом та ухвалено здійснювати розгляд даної справи за правилами загального позовного провадження.

26.11.2018р. суд ухвалив залучити до участі у справі в якості третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: Приватне підприємство "Ремсервіс-АТП 11211".

Представник позивача, що прибув у судове засідання від 21.02.2019р. позов підтримав та надав пояснення, аналогічні доводам, викладеним у позовній заяві.

Позовні вимоги обґрунтовані неправомірністю оскаржуваного рішення. Так, представник позивача зазначив, що ТОВ ТК Експрес-Логістик є суб'єктом підприємницької діяльності, що надає послуги з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, багажу автомобільним транспортом, тобто є автомобільним перевізником в розумінні Закону України "Про автомобільний транспорт" - юридичною особою, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи (та) вантажів транспортними засобами. 17.07.2018р. Виконавчим комітетом Марганецької міської ради прийнято рішення за №304 Про оголошення проведення конкурсу на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на регулярних міських автобусних маршрутах загального користування у м.Марганці , яким оголошено конкурс на 07.09.2018р. та запропоновано до конкурсу п'ять об'єктів (зокрема: об'єкт №1 (маршрут №1 Міська лікарня - Городище 1А ), об'єкт №2 (маршрут №2 Міська лікарня - Городище 1Б ), об'єкт №3 (маршрут №6 Міська лікарня - Миколаївка ), об'єкт №4 (маршрут №7 №ВГРЗ - Держбуд ), об'єкт №5 (маршрут №8 Міська лікарня - Залізничний вокзал ). У встановлений строк для подачі документів на участь у конкурсі відповідачу було подано конкурсні документи двома перевізниками - ТОВ ТК Експрес-Логістик та ТОВ ВКП Мотодор . Після проведення відповідної перевірки позивача було допущено до участі у конкурсі. 10.08.2018р. ТОВ ВКП Мотодор подав відповідачу заяву про відмову від участі у конкурсі, у зв'язку з чим, як зауважує позивач, ТОВ ТК Експрес-Логістик фактично став єдиним перевізником-претендентом, яким брав участь у відповідному конкурсі, однак на засіданні конкурсного комітету члени Виконавчого комітету Марганецької міської ради шляхом голосування прийняли рішення у формі протоколу №2 від 07.09.2018р., яким не визнали підприємство переможцем конкурсу по об'єктам конкурсу №1 та № 5. Позивач вважає, що конкурсним комітетом протиправно прийняте дане рішення, оскільки відповідно до пункту 13 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування затвердженого постановою Кабінету міністрів України № 10181 від 03.12.2008р., якщо перевізником-претендентом на один чи кілька об'єктів конкурсу є тільки один автомобільний перевізник, він визнається переможцем у разі його відповідності вимогам статей 45 і 46 Закону України "Про автомобільний транспорт". При цьому позивач наголошує, що ні організатор, ні конкурсний комітет не визначають, а визнають переможцем перевізника-претендента за таких обставин, які склалися на конкурсі за участі ТОВ ТК Експрес-Логістик , у зв'язку з чим спірне рішення Виконавчого комітету Марганецької міської ради у відповідній частині, на думку позивача, є протиправним та підлягає скасуванню.

Представник відповідача у судові засідання не з'явився, відзив на позовну заяву не надіслав. Про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, що підтверджується повідомленнями про вручення поштових відправлень.

Представник Приватного підприємства Ремсервіс-АТП 11211 (далі - ПП Ремсервіс-АТП 11211 , третя особа) у судове засідання не з'явився, пояснення щодо позову до суду не надіслав, однак як слідує із заяви про вступ до участі у справі як третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача, у ПП Ремсервіс-АТП 11211 із відповідачем були укладені договори про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування в м.Марганець (зокрема, й договір №5 від 24.04.2013р. про надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом у місті Марганці за маршрутом №1 Міська лікарня - Городище 1-А (термін дії договору - до 24.10.2020р. (включно) графік №1).

Суд, заслухавши пояснення представника позивача, з'ясувавши обставини, на які підприємство посилається як на підставу своїх вимог, дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, виходячи із системного аналізу положень чинного на момент виникнення спірних правовідносин законодавства та матеріалів справи, дійшов висновку, що позов задоволенню не підлягає, мотивуючи це наступним.

25.05.2016р. Виконавчим комітетом Марганецької міської ради Дніпропетровської області прийняте рішення № 293 "Про створення постійно діючого конкурсного комітету, затвердження його персонального складу та положення про конкурсний комітет з питань проведення конкурсу на перевезення пасажирів на регулярних міських автобусних маршрутах загального користування у м. Марганці , віднесених до компетенції виконавчого комітету Марганецької міської ради Дніпропетровської області, як постійно діючий орган для розгляду конкурсних пропозицій та прийняття рішень про визначення переможця конкурсу.

Рішенням виконавчого комітету Марганецької міської ради Про оголошення проведення конкурсу на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на регулярних міських автобусних маршрутах загального користування у м. Марганці за №304 від 17.07.2018р. оголошено конкурс, та призначено дату проведення конкурсу на 07.09.2018р., у якому пропонувалось п'ять наступних об'єктів:

-об'єкт №1 (маршрут №1 Міська лікарня - Городище 1А );

-об'єкт N92 (маршрут №2 Міська лікарня - Городище 1Б );

-об'єкт №3 (маршрут № 6 Міська лікарня - Миколаївка );

-об'єкт №4 (маршрут №7 ВГРЗ - Держбуд );

-об'єкт №5 (маршрут №8 Міська лікарня-Залізничний вокзал ).

У встановлений виконавчим комітетом Марганецької міської ради строк для прийому документів на участь у конкурсі - до 06.08.2018р. включно, конкурсні документи подали два перевізники: Позивач по справі - ТОВ ТК Експрес - Логістик та ТОВ ВКП Мотодор .

07.08.2018р. проведено засідання конкурсного комітету з питань проведення конкурсу ва перевезення пасажирів на регулярних міських автобусних маршрутах загального користування у м. Марганці, на якому було відкрито конверти з позначкою №1 , зроблено описи вкладених документів та вирішено доручити сектору з питань транспорту та зв'язку Марганецької міської ради зробити відповідні запити з метою перевірки викладених у пакетах документів.

З метою проведення перевірки наявності матеріально-технічної бази перевізників- претендентів наявності у них медичних та технічних працівників було розроблено план проведення перевірок, який затверджено головою конкурсного комітету 07.08.2018 року.

Для проведення перевірки наявності матеріально-технічної бази та медичних та технічних працівників у перевізника - підприємства відповідною комісією в присутності директора ТОВ ТК Експрес-Логістик було проведено обстеження матеріально-технічної бази за адресою: м.Марганець, вул. Центральна, 51, за результатами якого складено акт №1 від 14.08.2018 року.

З метою перевірки достовірності інформації, викладеної у заяві на конкурс та додатках до неї направлено відповідні запити до Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області, Дніпропетровської обласної державної адміністрації, Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, Міністерства інфраструктури України, Державної служба з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека), Головного управління Національної поліції у Дніпропетровській області, Регіонального сервісного центру МВС в Дніпропетровській, Міського голови м. Нікополь, начальника відділу освіти Марганецької міської ради.

За результатами здійснення відповідних перевірок не виявлено фактів подання недостовірних відомостей, у зв'язку із чим рішенням виконавчого комітету Марганецької міської ради Про допущення до участі у конкурсі на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на регулярних міських автобусних маршрутах загального користування у Марганці №376 від 07.09.2018р., позивач був допущений до участі у конкурсі.

10.08.2018р. від іншого перевізника претендента - ТОВ ВКП Мотодор надійшла заява про відмову від участі в конкурсі, у зв'язку з чим за відсутності інших пропозицій від претендентів-перевізників позивач став єдиним допущеним до участі у конкурсі претендентом-перевізником на об'єкти конкурсу.

На засіданні конкурсного комітету члени комітету шляхом голосування прийняли рішення у формі протоколу №2 від 07.09.2018р. про невизнання ТОВ ТК Експрес-Логістик переможцем конкурсу по об'єктам №1 (маршрут №1 Міська лікарня - Городище 1А ) та №5 (маршрут №8 Міська лікарня-Залізничний вокзал ).

Підприємство, вважаючи дане рішення протиправним, звернулось до суду із даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам та вирішуючи спір по суті заявлених позовних вимог, суд зазначає наступне.

Статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Умови та порядок проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування регулюються Законом України "Про автомобільний транспорт" №2344-III від 05.04.2001р. (далі - Закон № 2344-III) та Порядком проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України №1081 від 03.12.2008р. (далі - Порядок № 1081).

Згідно з частиною 2 статті 5 Закону № 2344-III державне регулювання та контроль у сфері автомобільного транспорту спрямовані, зокрема, на створення рівних умов для роботи всіх суб'єктів господарювання, що здійснюють свою діяльність у сфері автомобільного транспорту, обмеження монополізму та розвиток конкуренції.

Відповідно до статті 43 Закону № 2344-III визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється виключно на конкурсних засадах та у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Частиною 1 статті 44 Закону № 2344-III встановлено, що організація проведення конкурсу та визначення умов перевезень покладаються на органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.

Статтею 45 Закону № 2344-ІІІ визначені вимоги до автомобільних перевізників, які допускаються до участі в конкурсі. Згідно з цією нормою, у конкурсі на визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування можуть брати участь автомобільні перевізники, які мають ліцензію на той вид послуг, що виносять на конкурс, на законних підставах використовують у достатній кількості сертифіковані автобуси відповідного класу, відповідають вимогам, викладеним у статті 34 цього Закону.

Згідно з пунктом 17 Порядку № 1081 у конкурсі можуть брати участь підприємства (організації), які відповідають вимогам, що встановлені статтею 44 Закону України "Про автомобільний транспорт", а також умовам проведення відповідного конкурсу.

Відповідно до статті 46 Закону №2344-ІІІ для участі в конкурсі на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування автомобільний перевізник подає конкурсному комітету такі документи: заяву претендента встановленого зразка із зазначенням автобусного маршруту загального користування, на якому має намір працювати претендент; відомості за підписом суб'єкта господарювання про автобуси, які будуть використовуватися на автобусному маршруті з зазначенням підстав для їх використання перевізником; відомості про додаткові умови обслуговування маршруту; документ, що підтверджує внесення плати за участь у конкурсі.

Для участі у конкурсі позивач подав відповідні пакети документів, комплектність даних документів була перевірена організатором конкурсу.

Як встановлено судом, документи, подані претендентом-позивачем для участі у конкурсі на визначення перевізника на об'єкти конкурсу відповідають вимогам Закону України "Про автомобільний транспорт", Порядку №1081 та умовам конкурсу, однак на день проведення конкурсу ТОВ ТК Експрес-Логістик виявилось одним претендентом на об'єкти конкурсу, та, як наслідок, до конкурсу був допущений один позивач.

Відповідно до пункту 13 Порядку №1081, якщо перевізником-претендентом на один чи кілька об'єктів конкурсу є тільки один автомобільний перевізник, він визнається переможцем у разі його відповідності вимогам статей 45 і 46 Закону України "Про автомобільний транспорт".

Відповідно до вимог статей 45 і 46 Закону України "Про автомобільний транспорт" у разі відсутності на конкурсі представника перевізника-претендента на внутрішньо обласних, внутрішньо районних та міських автобусних маршрутах конкурсний комітет розглядає конкурсні пропозиції, викладені в поданих претендентом документах.

Організатор перевезень визнає переможцем конкурсу з перевезення пасажирів на внутрішньо обласних, внутрішньо районних та міських автобусних маршрутах того перевізника-претендента, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів, підготовлених конкурсним комітетом.

Організатор перевезень визнає перевізником-претендентом на конкурсі з перевезення пасажирів на внутрішньообласних, внутрішньорайонних та міських автобусних маршрутах, який посів друге місце, того перевізника-претендента, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів, підготовлених конкурсним комітетом, без урахування показника переможця конкурсу.

У разі коли перевізники-претенденти під час участі у конкурсі з перевезення пасажирів на внутрішньообласних, внутрішньорайонних та міських автобусних маршрутах набрали однакову кількість балів, переможець конкурсу визначається шляхом голосування.

Перевізника-претендента, визнаного переможцем конкурсу з перевезення пасажирів на внутрішньообласних, внутрішньорайонних та міських автобусних маршрутах, може бути визнано таким, лише у разі, коли набрана ним за окремим об'єктом конкурсу кількість балів вища ніж нуль.

Організатор перевезень визнає переможцем чи переможцями конкурсу з перевезення пасажирів на міжобласних автобусних маршрутах того перевізника чи перевізників, які відповідають вимогам статей 45 і 46 Закону України "Про автомобільний транспорт" та цього Порядку.

Відповідно до пункту 47 Порядку №1081 рішення про результати конкурсу приймається конкурсним комітетом на закритому засіданні в присутності не менш як половини його складу, в тому числі голови конкурсного комітету або його заступника, простою більшістю голосів.

З матеріалів справи вбачається, що 19.09.2018р. Виконавчим комітетом Марганецької міської ради було прийнято рішення №412 від 19.09.2018р. Про введення в дію протокольного рішення конкурсного комітету від 07.09.2018р. щодо розгляду конкурсних пропозицій перевізників-претендентів .

У відповідності до витягу з протоколу засідання конкурсного комітету з питань проведення конкурсу на перевезення пасажирів на регулярних міських автобусних маршрутах загального користування у м.Марганці за №2 від 07.09.2018р. ТОВ ТК Експрес-Логістик не визнано переможцем по об'єктам конкурсу №1 і №5, оскільки він не набрав достатньої кількості голосів.

Як вбачається зі змісту витягу з вказаного протоколу за пропозицію визнати переможцем конкурсу ТОВ ТК Експрес-Логістик проголосувало:

-по об'єкту №1: "за" - 3 особи, "проти" - 2 особи, "утрималися" - 5 осіб;

-по об'єкту №5: "за" - 4 особи, "проти" - 5 осіб, "утрималась" - 1 особа.

Таким чином конкурсним комітетом не було визнано переможцем конкурсу позивача по вищезазначеним об'єктам конкурсу, оскільки дане рішенні не набрало достатньої кількості голосів.

Зі змісту пунктів 13, 40, 47 вказаного Порядку вбачається, що незалежно від кількості претендентів у будь-якому випадку конкурсним комітетом повинно бути розглянуто пропозиції перевізника - претендента і за результатами їх розгляду прийнято рішення про результати конкурсу.

З урахуванням вищезазначених обставин, суд дійшов висновку, що відсутні підстави вважати оскаржуване рішення протиправним.

Окрім вищенаведеного, судом також встановлено, що між третьою особою та відповідачем був укладений договір за №5 від 24.04.2013р. про надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом у місті Марганці за маршрутом №1 Міська лікарня - Городище 1-А (термін дії договору - до 24.10.2020р. (включно) графік №1).

При цьому, слід зауважити, що на момент проведення засідання конкурсного комітету від 07.09.2018р. вищезазначений укладений між відповідачем та ПП Ремсервіс-АТП 11211 договір (зокрема, по маршруту №1 Міська лікарня - Городище 1А ) з урахуванням набрання 22.04.2018р. законної сили рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 12.03.2018р. по справі №804/797/18 - був чинним.

Як слідує зі змісту ухвали Марганецького міського суду Дніпропетровської області від 12.07.2016р. по справі №180/889/16-а, ПП Ремсервіс-АТП 11211 оскаржувало в рамках даної справи рішення Виконавчого комітету Марганецької міської ради №245 від 27.04.2016р. щодо призначення ТОВ ТК Експрес-Логістик як тимчасового перевізника на маршрут №1 Міська лікарня - Городище 1-А

У матеріалах справи наявна копія заяви Товариства з обмеженою відповідальністю Транспортна компанія АВТОГРАД про вчинене кримінальне правопорушення, що адресована до Марганецького відділу Нікопольської місцевої прокуратури Дніпропетровської області та містить доводи даного підприємства щодо підробленням письмового звіту надано переваги автомобільному перевізнику ТОВ ТК Експрес-Логістик на конкурсах 07.09.2018р. з визначення автомобільного перевізника перед іншими автомобільними перевізниками, які не мали достатньої кількості автобусів (пасажиромісткості) середнього (клас І) та великого (клас ІІ) класів, у зв'язку з чим не приймали участі у конкурсах, оскільки умови конкурсів визначено виключно для ТОВ ТК Експрес-Логістик , яке, як єдиний претендент, визначено переможцем таких конкурсів.

Також, судом встановлено, що 19.07.2018р. адміністративною колегією Антимонопольного комітету України було прийнято рішення (№8/01-14/05-18) у справі №63/05-03-3/17, яким, зокрема, визнано дії Виконавчого комітету Марганецької міської ради Дніпропетровської області щодо призначення ТОВ ТК Експрес-Логістик автомобільним перевізником пасажирів на регулярних міських автобусних маршрутах без застосування конкурсних засад шляхом прийняття рішень №245 і №246 від 27.04.2016р., №599 і №600 від 26.10.2016р. Про призначення тимчасовим перевізником ТОВ ТК Експрес-Логістик для здійснення перевезення пасажирів на міському маршруті загального користування в м.Марганці порушенням законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді надання окремим суб'єктам господарювання переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить до недопущення конкуренції.

Вищенаведене свідчить про наявність можливих обставин, які зумовили прийняття конкурсним комітетом спірного рішення, яким ТОВ ТК Експрес-Логістик не визнано переможцем у конкурсі перевезень пасажирів на регулярних міських автобусних маршрутах загального користування у м.Марганці по об'єктам конкурсу №1 (маршрут №1 Міська лікарня - Городище 1А ) та №5 (маршрут №8 Міська лікарня-Залізничний вокзал ).

Крім того, слід зауважити, що за своєю правовою природою, відповідно до норм чинного законодавства, повноваження щодо нарахування балів автомобільним перевізникам під час участі у конкурсі, а так само визначення переможця конкурсу, є виключною компетенцією конкурсного комітету.

Як слідує зі змісту Рекомендації Комітету Ради Європи № R(80)2 стосовно здійснення адміністративними органами влади дискреційних повноважень, прийнятої Комітетом Ради Європи 11.03.1980р. на 316-й нараді під дискреційним повноваженням слід розуміти повноваження, яке адміністративний орган, приймаючи рішення, може здійснювати з певною свободою розсуду - тобто, коли такий орган може обирати з кількох юридично допустимих рішень те, яке він вважає найкращим за даних обставин.

Адміністративний суд, перевіряючи рішення, дію чи бездіяльність суб'єкта владних повноважень на відповідність закріпленим частиною 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України критеріям, не втручається у дискрецію (вільний розсуд) суб'єкта владних повноважень поза межами перевірки за названими критеріями. Завдання адміністративного судочинства полягає не у забезпеченні ефективності державного управління, а в гарантуванні дотримання прав та вимог законодавства, інакше було б порушено принцип розподілу влади.

Принцип розподілу влади заперечує надання адміністративному суду адміністративно-дискреційних повноважень, його ключовим завданням є здійснення правосуддя. Тому завданням адміністративного суду є контроль за легітимністю прийняття рішення.

Враховуючи наведене, суд не вправі перебирати на себе функції відповідного органу та своїм рішенням встановлювати для конкурсного комітету обов'язок щодо визначення переможця конкурсу.

З огляду на викладене, суд доходить до висновку, що позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Транспортна компанія "Експрес-Логістик" до Виконавчого комітету Марганецької міської ради Дніпропетровської області, третя особа без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: Приватне підприємство "Ремсервіс-АТП 11211" про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії - задоволенню не підлягає.

Підстави для розподілу судових витрат у відповідності до ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України - у суду відсутні.

Керуючись ст.ст. 241-250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Транспортна компанія "Експрес-Логістик" (53400, Дніпропетровська обл., м.Марганець, вул.Толбухіна, 51, ЄДРПОУ 39795003) до Виконавчого комітету Марганецької міської ради Дніпропетровської області (53407, Дніпропетровська обл., м.Марганець, вул.Єдності, 29-а, ЄДРПОУ 04052181), третя особа без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: Приватне підприємство "Ремсервіс-АТП 11211" (53407, Дніпропетровська обл., м.Марганець, вул.Нікопольська, 1, ЄДРПОУ 30761861) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Н.В. Турлакова

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.02.2019
Оприлюднено10.04.2019
Номер документу81042756
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —0440/7212/18

Постанова від 13.06.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чередниченко В.Є.

Ухвала від 27.05.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чередниченко В.Є.

Ухвала від 15.05.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чередниченко В.Є.

Рішення від 21.02.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турлакова Наталія Василівна

Ухвала від 26.11.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турлакова Наталія Василівна

Ухвала від 02.10.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турлакова Наталія Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні