Рішення
від 09.04.2019 по справі 640/20376/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

09 квітня 2019 року № 640/20376/18

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Аверкової В.В., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю Юніверсал Медіа Уорлдвайд доГоловного управління Державної фіскальної служби у м. Києві провизнання протиправним та скасування наказу від 16.11.2018 №16906, ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю Юніверсал Медіа Уорлдвайд (далі по тексту - позивач, ТОВ Юніверсал Медіа Уорлдвайд ) звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві (далі по тексту - відповідач, ДФС у м. Києві), в якому просить: визнати протиправним та скасувати Наказ від 16.11.2018 №16906 Про проведення документальної планової виїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю Юніверсал Медіа Уорлдвайд .

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що відповідачем порушено порядок призначення документальної планової перевірки, а також процедуру проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ Юніверсал Медіа Уорлдвайд , а саме станом на день звернення до суду спірний Наказ та повідомлення про початок перевірки до позивача не надходили. Окрім того, 22.12.2017 ДФС України оприлюднила план-графік проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік, за змістом якого ТОВ Юніверсал Медіа Уорлдвайд не було включено до переліку перевіряємих суб'єктів господарювання.

14.11.2018 ДФС України на власному офіційному вєб-сайті оприлюднила оновлений план-графік документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік з урахуванням коригування (листопад 2018 року), згідно з яким ТОВ Юніверсал Медіа Уорлдвайд включено до переліку перевіряємих суб'єктів господарювання. З огляду на те, що Податковий кодекс України не передбачає права органів ДФС здійснювати корегування такого плану-графіку, позивач вважає Наказ від 16.11.2018 №16906 протиправним та таким, що підлягає скасуванню.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 29.12.2018 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін.

21.01.2019 відповідач надав до суду відзив на позовну заяву зазначивши, що посадовими особами ГУ ДФС у м. Києві дотримано вимоги податкового законодавства щодо призначення документальної планової виїзної перевірки платника податків позивача. Зокрема, Товариство з обмеженою відповідальністю Юніверсал Медіа Уорлдвайд включено до розділу 1 Документальні планові перевірки платників податків - юридичних осіб плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік (листопад місяць) шляхом проведення його коригування у листопаді місяці. Відповідно до Порядку формування плану-графіка, ГУ ДФС у м. Києві сформовано коригування плану-графіка на 2018 рік у листопаді місяці, яке затверджено, відповідно до листа Департаменту аудиту ДФС України від 14.11.2018 №35412/7/99-99-14-03-04-17, та підписане в.о. Голови Державної фіскальної служби України О.С. Власовим 13.11.2018.

План-графік проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік з урахуванням коригування розміщено на сайті ДФС.

Товариство з обмеженою відповідальністю Юніверсал Медіа Уорлдвайд при відборі до плану-графіка мало критерії відбору платників податків - юридичних осіб, перелік яких наведено у Порядку формування плану-графіка, зокрема високого ступеня:

- рівень сплати податку на прибуток нижчий на 50 та більше відсотків за рівень сплати податку за відповідною галуззю;

- рівень сплати податку на додану вартість нижчий на 50 та більше відсотків за рівень сплати податку за відповідною галуззю.

Остання документальна планова перевірка Товариства з обмеженою відповідальністю Юніверсал Медіа Уорлдвайд проводилась згідно з планом-графіком І кварталу 2017 року.

Тому, відповідно до пункту 77.2 статті 77 Податкового кодексу України, позивача було включено до плану - графіка на 2018 рік з дотриманням вимог чинних нормативних документів щодо його формування (коригування).

28.01.2019 позивач надав до суду відповідь на відзив, зазначивши, що доводи відповідача не відповідають дійсності, з огляду на те, що Товариство з обмеженою відповідальністю Юніверсал Медіа Уорлдвайд не було належним чином повідомлене про проведення планової перевірки до її початку.

Розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

16.11.2018 відповідачем був прийнятий Наказ №16906 Про проведення документальної планової виїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю Юніверсал Медіа Уорлдвайд (код34355975) , на підставі плану-графіку проведення документальних перевірок суб'єктів господарювання на 2018 рік та відповідно до статей 20, 77, 82 Податкового кодексу України, з метою дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2017 по 30.09.2018, валютного - за період з 01.01.2017 по 30.09.2018, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування- за період з 01.01.2017 по 30.09.2018.

На виконання прийнятого Наказу від 16.11.2018 №16906 відповідачем 18.10.2018 видано повідомлення 16.11.2018 №104287/10/26-15-14-02-01, та направлення на перевірку від 29.11.2018 №1965/26-15-14-02-01 та від 29.11.2018 №1966/26-15-14-02-01 на проведення перевірки.

Копію Наказу від 16.11.2018 №16906 та повідомлення про проведення перевірки від 16.11.2018 №104287/10/26-15-14-02-01 відповідачем надіслано 16.11.2018 рекомендованим листом за податковою адресою позивача, що підтверджується наявними в матеріалах справи копіями поштових повідомлень. Однак, направлена кореспонденція позивачем не отримана, та повернута на адресу відповідача з відміткою за закінченням терміну зберігання.

30.11.2018 посадовими особами податкового органу було складено акт про відмову в допуску до проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ Юніверсал Медіа Уорлдвайд . Відмова ТОВ Юніверсал Медіа Уорлдвайд у допуску посадових осіб податкового органу до проведення перевірки, була обґрунтована тим, що станом на 30.11.2018 о 17:40 год. ТОВ Юніверсал Медіа Уорлдвайд не вручено Наказ про призначення та проведення перевірки, тобто підстави для проведення перевірки відсутні. Окрім того, зазначено, що враховуючи порушення строків для повідомлення, забезпечити присутність посадовим осіб ТОВ Юніверсал Медіа Уорлдвайд не вбачається за можливе.

Разом з тим, як зазначив відповідач у відзиві на позовну заяву план-графік проведення документальних планових перевірок платника податків на 2018 рік сформовано відповідно до Порядку формування плану - графіку проведення документальних планових перевірок платників податків, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 02.06.2015 №524, та оприлюднено на офіційному веб-порталі ДФС України 22.12.2017.

Станом на 22.12.2017 позивача не було включено в план - графік проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік.

Відповідно до вимог Порядку формування плану-графіка, ГУ ДФС у м. Києві засобами інформаційно-телекомунікаційних систем державної фіскальної служби України сформовано коригування плану-графіка на 2018 рік у листопаді місяці, яке затверджено, відповідно до листа Департаменту аудиту ДФС України від 14.11.2018 №35412/7/99-99-14-03-04-17, та підписано в.о. Голови Державної фіскальної служби України О.С. Власовим 13.11.2018.

Вказаний план-графік проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік з урахуванням коригування розміщено на сайті ДФС, відповідно до якого ТОВ Юніверсал Медіа Уорлдвайд включено до переліку перевіряємих суб'єктів.

Не погоджуючись з рішенням відповідача, позивач звернувся до суду за захистом свого порушеного права.

Вирішуючи даний спір по суті заявлених позовних вимог, суд виходить з наступного.

Відповідно до підпункту 19-1.1.1 пункту 19-1.1 статті 19-1 Податкового кодексу України контролюючі органи виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу, як: здійснюють адміністрування податків, зборів, платежів, у тому числі проводять відповідно до законодавства перевірки та звірки платників податків.

Згідно підпункту 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

Пунктом 75.1 статті 75 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Підпунктом 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків. Документальна планова перевірка проводиться відповідно до плану-графіка перевірок.

Порядок проведення документальних планових перевірок, врегульовано статтею 77 Податкового кодексу України.

Відповідно до підпунктів 77.1, 77.2 статті 77 Податкового кодексу України документальна планова перевірка повинна бути передбачена у плані-графіку проведення планових документальних перевірок. План-графік документальних планових перевірок на поточний рік оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки. До плану-графіка проведення документальних планових перевірок відбираються платники податків, які мають ризик щодо несплати податків та зборів, невиконання іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи. Періодичність проведення документальних планових перевірок платників податків визначається залежно від ступеня ризику в діяльності таких платників податків, який поділяється на високий, середній та незначний. Платники податків з незначним ступенем ризику включаються до плану-графіка не частіше, ніж раз на три календарних роки, середнім - не частіше ніж раз на два календарних роки, високим - не частіше одного разу на календарний рік. Порядок формування та затвердження плану-графіка, перелік ризиків та їх поділ за ступенями встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Платники податків - юридичні особи, що відповідають критеріям, визначеним пунктом 43 підрозділу 4 розділу XX Перехідні положення цього Кодексу, та у яких сума сплаченого до бюджету податку на додану вартість становить не менше п'яти відсотків від задекларованого доходу за звітний податковий період, а також самозайняті особи, сума сплачених податків яких становить не менше п'яти відсотків від задекларованого доходу за звітний податковий період, включаються до плану-графіка не частіше, ніж раз на три календарних роки. Зазначена норма не поширюється на таких платників податків у разі порушення ними статей 45, 49, 50, 51, 57 цього Кодексу.

Відповідно до пункту 102.1 статті 102 Податкового кодексу України контролюючий орган, крім випадків, визначених пунктом 102.2 цієї статті, має право провести перевірку та самостійно визначити суму грошових зобов'язань платника податків у випадках, визначених цим Кодексом, не пізніше закінчення 1095 дня (2555 дня у разі проведення перевірки контрольованої операції відповідно до статті 39 цього Кодексу), що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації, звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, визначеної пунктом 133.4 статті 133 цього Кодексу, та/або граничного строку сплати грошових зобов'язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо така податкова декларація була надана пізніше, - за днем її фактичного подання. Якщо протягом зазначеного строку контролюючий орган не визначає суму грошових зобов'язань, платник податків вважається вільним від такого грошового зобов'язання (в тому числі від нарахованої пені), а спір стосовно такої декларації та/або податкового повідомлення не підлягає розгляду в адміністративному або судовому порядку.

Так, з метою забезпечення єдиного підходу до формування щоквартального плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків розроблений Порядок формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків, який затверджений наказом Міністерства фінансів України від 02.06.2015 №524 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 24.06.2015 №751/27196 (далі по тексту - Порядок №524).

Відповідно до пункту 4 Розділу І Порядку №524 до плану-графіка відбираються платники податків відповідно до вимог статті 77 розділу ІІ Податкового кодексу України.

Порядок відбору до плану-графіку платників податків - юридичних осіб, фінансових установ, постійних представництв та представництв нерезидентів встановлено розділом ІІІ Порядку №524.

Згідно з приписами, встановленими у Розділі ІІІ Порядку № 524, до розділів I та II плану-графіка включаються платники податків реального сектору економіки, які провадять фінансово-господарську діяльність, сплачують податки та взяті на облік в контролюючих органах як платники податків за основним місцем обліку, або щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, або які знаходяться у стані зміни свого місцезнаходження.

Формування переліку платників податків до розділів I та II плану-графіка проводиться за критеріями ризиків згідно з вимогами пункту 5 цього розділу, у тому числі за даними інформаційних систем ДФС. При плануванні на I квартал наступного року враховуються показники за результатами діяльності платника податків за 9 місяців поточного року, на II та III квартали - за попередній рік, на IV квартал - за перше півріччя поточного року. Якщо податковим (звітним) періодом для податку на прибуток платника податків є календарний рік, при плануванні враховуються показники за попередній рік.

До плану-графіка в першу чергу включаються платники податків, які за результатами господарської діяльності мають найбільші ризики несплати до бюджету податків та зборів, обов'язкових платежів.

Таким чином, враховуючи вищевикладене, аналізуючи норми податкового законодавства в частині, що стосується періодичності проведення перевірок, вбачається, що платник податків включається до плану графіку проведення перевірок залежно від ступеня ризику в діяльності такого платника податків. Проте, із врахуванням пункту 4 Порядку №524 та пункту 102.1 статті 102 Податкового кодексу України періодичність визначається також із урахуванням строку у 1095 дні (строк можливого визначення суму грошових зобов'язань платника податків), оскільки перевірка поза межами вказаного строку хоча і може бути проведена, проте у випадку спливу строків давності, втрачається можливість у реалізації її результатів та визначення сум грошових зобов'язань за наявності для цього підстав.

З матеріалів справи вбачається, що копію наказу Головного управління ДФС у м. Києві від 16.11.2018 №16906 Про проведення документальної планової виїзної перевірки та повідомлення про проведення перевірки від 16.11.2018 №104287/10/26-15-14-02-01 відповідач направив за адресою позивача рекомендованим поштовим повідомленням.

Однак вказана кореспонденція була повернута відповідачу з відміткою за закінченням терміну зберігання

Згідно з пунктом 2 Розділу І Порядку узгоджені відповідно до Порядку координації одночасного проведення планових перевірок (ревізій) контролюючими органами та органами державного фінансового контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.10.2013 №805, проекти планів-графіків на наступний квартал формуються територіальними органами ДФС не пізніше 20 числа останнього місяця поточного кварталу засобами інформаційних систем ДФС. Проекти річних планів-графіків складаються територіальними органами ДФС не пізніше 01 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки. Річні плани-графіки не потребують узгодження з органами державного фінансового контролю. Проекти коригування планів-графіків у разі здійснення такого коригування формуються територіальними органами ДФС не пізніше 03 числа другого та третього місяця поточного кварталу засобами інформаційних систем ДФС.

Разом з проектом плану-графіка (коригування плану-графіка) формуються інформаційно-аналітичні довідки за кожним платником податків засобами інформаційних систем ДФС. Після остаточного узгодження проектів планів-графіків (коригування планів-графіків) територіальні органи ДФС надають департаментам аудиту та податків і зборів з фізичних осіб паперовий варіант планів-графіків (коригування планів-графіків) з відповідними додатками з дотриманням вимог щодо направлення документів з грифом ДСК та обґрунтування підстав включення платника податків до плану-графіка (коригування плану-графіка).

Згідно з пунктом 4 розділу ІІІ Порядку №524 структурні підрозділи ДФС надають Департаменту аудиту ДФС до 25 числа другого місяця кварталу аргументовані пропозиції для врахування при формуванні плану перевірок ризикових платників податків, які належать до кластерних об'єднань платників податків, та їх контрагентів з обґрунтуванням необхідності включення. Пропозиції структурних підрозділів ДФС направляються Департаментом аудиту ДФС до територіальних органів ДФС для використання при формуванні плану-графіка на наступний квартал. На рівні територіальних органів ДФС за даними інформаційних ресурсів ДФС та з інших джерел з урахуванням вимог пункту 2 цього розділу проводиться додатковий аналіз платників податків, які відібрані за даними інформаційних систем ДФС та за пропозиціями структурних підрозділів ДФС, щодо їх належності до реального сектору економіки, а також визначаються ризикові контрагенти, у тому числі ті, які знаходяться на обліку в інших територіальних органах ДФС.

Відповідно до пункту 1 Переліку відомостей, які містять службову інформацію в органах ДФС, затвердженого наказом Державної фіскальної служби України від 22.08.2014 №88 (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин), до відомостей, які містять службову інформацію в органах Державної фіскальної служби України, крім іншого, відносяться - план-графік проведення документальних планових перевірок суб'єктів господарювання (протягом дії запланованих заходів); інформація, яка містить відомості про терміни та обсяги запланованих перевірочних заходів конкретних суб'єктів господарювання (до початку перевірки).

Отже, план-графік проведення документальних планових перевірок суб'єктів господарювання формується на підставі інформації щодо кожного платника податків, яка містить гриф ДСК , а тому методичні рекомендації щодо складання плану-графіка проведення документальних планових перевірок суб'єктів господарювання та інформація щодо підстав включення певного суб'єкта господарювання до плану-графіку проведення перевірки є службовою інформацією.

Інших доводів, зокрема, щодо невідповідності ТОВ Юніверсал Медіа Уорлдвайд критеріям ризику несплати податків високого ступеня, представником відповідача не зазначено.

Згідно з пунктом 81.1 статті 81 Податкового кодексу України посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред'явлення або надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, таких документів: направлення на проведення такої перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, реквізити наказу про проведення відповідної перевірки, найменування та реквізити суб'єкта (прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) або об'єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична), підстави, дата початку та тривалість перевірки, посада та прізвище посадової (службової) особи, яка проводитиме перевірку.

Непред'явлення або ненадіслання у випадках, визначених цим Кодексом, платнику податків (його посадовим (службовим) особам або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції) цих документів або пред'явлення зазначених документів, що оформлені з порушенням вимог, встановлених цим пунктом, є підставою для недопущення посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення документальної виїзної або фактичної перевірки.

Системний аналіз наведених норм дає підстави для висновку, що необхідними умовами для проведення планової документальної перевірки платника податків є включення останнього до плану-графіка перевірок та видача наказу про її проведення, а також вручення такому платнику податків посадовою особою контролюючого органу, зазначеною в направленні на проведення перевірки, наказу та направлення на її проведення, які в свою чергу повинні відповідати вимогам встановленим Податковим кодексом України.

Наказом Міністерства фінансів України від 02.06.2015 №524 затверджений Порядок формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків (далі - Порядок №524), який розроблений з метою забезпечення єдиного підходу до формування щоквартального плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків. Цей Порядок є нормативно-правовим актом у розумінні статті 117 Конституції України та підлягає застосуванню як джерело права відповідно до положень статті 9 Податкового кодексу України (в редакції, чинній до 15.12.2017), статті 7 Кодексу адміністративного судочинства України (в редакції, чинній після 15.12.2017).

Згідно з пунктом 3 Порядку №524 узгоджені відповідно до Порядку координації одночасного проведення планових перевірок (ревізій) контролюючими органами та органами державного фінансового контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.10.2013 №805, з органами державного фінансового контролю проекти планів-графіків на наступний квартал подаються до ДФС територіальними органами ДФС не пізніше 20 числа останнього місяця поточного кварталу у вигляді електронного файла. Інформаційно-аналітичні довідки за кожним платником податків, включеним до проекту плану-графіка, подаються засобами інформаційних систем ДФС у той самий термін.

Таким чином, з огляду на зміст вищенаведених норм Податкового кодексу України та Порядку №524, обов'язковою передумовою для проведення планової документальної перевірки є включення платника податків до плану-графіку перевірок відповідного кварталу, чого при прийнятті відповідачем наказу здійснено не було, що, в свою чергу, свідчить про порушення вимог пункту 77.1 статті 77 Податкового кодексу України та, як наслідок, протиправність оскаржуваного наказу.

За таких обставин, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог, оскільки судом не вбачається а відповідачем не доведено законність дій відповідача щодо внесення позивача до плану-графіку планових документальних перевірок на 2018 рік.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Вимогами статті 76 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Частиною другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб'єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

За таких обставин, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог та наявність підстав для їх задоволення.

Відповідно до вимог частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

У зв'язку із задоволенням позовних вимог, сплачений позивачем судовий збір підлягає поверненню йому у повному обсязі.

Керуючись статтями 19-21, 72-77, 139, 242-246, 255, 293, 295, Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

1. Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Юніверсал Медіа Уорлдвайд - задовольнити у повному обсязі.

2. Визнати протиправним та скасувати наказ Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві від 16.11.2018 №16906 Про проведення документальної планової виїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю Юніверсал Медіа Уорлдвайд .

3. Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Юніверсал Медіа Уорлдвайд (04050, м. Київ, вул. Микола Пимоненка, буд. 13, корп. 6, код ЄДРПОУ 34355975) сплачений судовий збір у сумі 1 762,00 (одна тисяча сімсот шістдесят дві гривні 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19 код ЄДРПОУ 39439980).

Рішення суду, відповідно до частини першої статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів з дня його проголошення за правилами, встановленими статтями 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Суддя В.В. Аверкова

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення09.04.2019
Оприлюднено11.04.2019
Номер документу81044768
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/20376/18

Ухвала від 13.09.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Постанова від 09.08.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 13.06.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 13.06.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 27.05.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Рішення від 09.04.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аверкова В.В.

Ухвала від 01.03.2019

Цивільне

Київський районний суд м.Харкова

Бородіна Н. М.

Рішення від 01.03.2019

Цивільне

Київський районний суд м.Харкова

Бородіна Н. М.

Ухвала від 24.12.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аверкова В.В.

Ухвала від 05.12.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аверкова В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні