Рішення
від 10.04.2019 по справі 560/348/19
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/348/19

РІШЕННЯ

іменем України

10 квітня 2019 рокум. Хмельницький Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Майстера П.М.

за участю:секретаря судового засідання Нетичай Ю.В. представників позивача: Осєдлевича Г.М., Богача А.А., представника відповідача: Ремеза С.С., представника третьої особи: Головатюка В.С., розглянувши адміністративну справу за позовом Приватної спортивної підготовчо-міліцейської школи "Самсон-Право" до Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради , Відокремленого підрозділу громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області , треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Деражнянська районна дитяча громадська організація фізкультурно-спортивний клуб "Деражнянець" , Спортивно - культурний центр "Плоскирів" про визнання протиправними та скасування наказу, регламенту та зведеного протоколу, зобов'язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до Хмельницького окружного адміністративного суду з позовом до Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради, Відокремленого підрозділу громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Деражнянська районна дитяча громадська організація фізкультурно-спортивний клуб "Деражнянець", Спортивно - культурний центру "Плоскирів", в якому просить:

- визнати протиправним та скасувати Наказ Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради №594 від 19.10.2018 року "Про проведення відкритого чемпіонату міста Хмельницького з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство";

- визнати протиправним та скасувати "Регламент про проведення відкритого чемпіонату міста Хмельницького з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство", затверджений Управлінням молоді та спорту Хмельницької міської ради та погоджений Відокремленим підрозділом громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області у 2018 році;

- зобов'язати Відокремлений підрозділ громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області утриматись від розробки та подання на затвердження Управлінню молоді та спорту Хмельницької міської ради Регламенту (положення про змагання) з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство", з обов'язковою умовою про членство спортсменів у громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств", її відокремлених підрозділах або будь-яких громадських організацій цього спортивного спрямування, а Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради зобов'язати утриматись від затвердження Регламенту (положення про змагання) з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство", з обов'язковою умовою про членство спортсменів у громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств", її відокремлених підрозділах або будь-яких громадських організацій цього спортивного спрямування;

- зобов'язати Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради розмістити на офіційній веб-сторінці (режим доступу: http://molod-sport.khm.gov.ua/) інформацію про скасування Наказу Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради №594 від 19.10.2018 року та про скасування "Регламенту про проведення відкритого чемпіонату міста Хмельницького з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство", затверджений Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради у 2018 році;

- визнати протиправним та скасувати "Зведений протокол чемпіонату м. Хмельницького з військово-спортивного багатоборства, розділ "Бойове двоборство" (місце проведення: м. Хмельницький, СКЦ "Плоскирів", вул. Курчатова, 90 (нижня зала), дата проведення 27-28 жовтня 2018 року), затверджений Відокремленим підрозділом громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області;

- стягнути з відповідачів витрати на професійну правничу допомогу у розмірі 4000,00 грн.

В обґрунтування позовних вимог в позовній заяві та у відповіді на відзив позивач зазначив, що з 27.10.2018 року по 28.10.2018 року під керівництвом Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради, в особі начальника Управління Ремеза С.С., та за сприянням Відокремленого підрозділу громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області, в особі голови відокремленого підрозділу громадської організації ОСОБА_6, у місті Хмельницькому пройшов відкритий чемпіонат міста Хмельницького з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство".

Вказаний чемпіонат пройшов у місті Хмельницькому відповідно до прийнятого Управлінням молоді та спорту Хмельницької міської ради наказу №594 від 19.10.2018 року "Про проведення відкритого чемпіонату міста Хмельницького з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство" та "Регламенту про проведення відкритого чемпіонату міста Хмельницького з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство", який було затверджено керівником Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради, та погоджено керівником Відокремленого підрозділу громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області.

Зазначив, що результати чемпіонату відображені у затвердженому керівником Відокремленого підрозділу громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області документі - "Зведений протокол чемпіонату м. Хмельницького з військово-спортивного багатоборства, розділ "Бойове двоборство" (місце проведення: м. Хмельницький, СКЦ "Плоскирів", вул. Курчатова,90 (нижня зала), дата проведення 27-28 жовтня 2018 року).

Вказав, що в пункті 2 статті 2 розділу II "Правил спортивних змагань з військово-спортивних багатоборств", які затверджені наказом Міністерства молоді та спорту України від 22.04.2014 року №1283, визначено умову згідно якої положення будь-якого рангу повинно бути розіслано не пізніше ніж за два місяці до початку змагань.

Позивач наголосив на порушенні зазначеної гарантії, оскільки в супереч вимог чинного законодавства інформацію про відкритий чемпіонат міста Хмельницького з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство", який пройшов з 27.10.2018 року по 28.10.2018 року, не було завчасно розповсюджено серед закладів фізичної культури та спорту, одним з яких є Приватна спортивна підготовчо-міліцейська школа "Самсон-Право".

Зауважив, що інформація про спортивні змагання (чемпіонати), які заплановано Управлінням молоді та спорту Хмельницької міської ради у місті Хмельницькому у 2018 році, а зокрема: про відкритий чемпіонат міста Хмельницького з військово-спортивних багатоборств, який пройшов з 27.10.2018 року по 28.10.2018 року, не надсилалась Приватній спортивній підготовчо-міліцейській школі "Самсон-Право". Також, вказана інформація не була розміщена на офіційному сайті Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради.

Також вказав, що Регламент про проведення відкритого чемпіонату міста Хмельницького з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство", затверджений Управлінням молоді та спорту Хмельницької міської ради та погоджений Відокремленим підрозділом громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області не містить точної дати його затвердження, та реквізити наказу, яким Регламент мав бути затверджений та розісланий відповідно до вимог "Вимог до змісту положення (регламенту) про офіційні фізкультурно-оздоровчі заходи або спортивні змагання" та "Правил спортивних змагань з військово-спортивних багатоборств".

Зазначив, що оскаржуваний наказ було видано 19.10.2018 року, тобто майже за тиждень до проведення чемпіонату. Наказ не містить положення щодо інформування закладів фізичної культури та спорту про проведення у місті чемпіонату, в останньому не зазначається місце проведення чемпіонату.

Вказав, що згідно розділу І Регламенту метою та одним із завдань чемпіонату є відбір кандидатів до збірної команди міста на чемпіонат області з військово-спортивного багатоборства. Зауважив, що сама назва чемпіонату свідчить про те, що це відкритий чемпіонат саме міста Хмельницького, а тому, для участі в чемпіонаті, у першу чергу повинні бути запрошені спортсмени спортивних шкіл та секцій міста Хмельницького. Однак, надані Управлінням молоді та спорту Хмельницької міської ради копії "заявок на участь в чемпіонаті" та Зведений протокол свідчать, що в чемпіонаті прийняли участь спортсмени Деражнянської районної дитячої громадської організації фізкультурно-спортивний клуб "Деражнянець", розташованої у місті Деражня.

Позивач вважає, що зміст затвердженого Управлінням молоді та спорту Хмельницької міської ради та погодженого Відокремленим підрозділом громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області Регламенту, а також зміст Наказу №594 свідчить не лише про порушення строків, що визначені "Вимогами до змісту положення (регламенту) про офіційні фізкультурно-оздоровчі заходи або спортивні змагання" та "Правилами спортивних змагань з військово-спортивних багатоборств", але й порушує основну засаду державної політики у сфері фізичної культури та спорту визначену в статті 4 Закону України "Про фізичну культуру і спорт" - гарантування рівних прав та можливостей громадян у сфері фізичної культури і спорту, тому звернувся в суд з вказаними позовними вимогами.

Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 08.02.2019 року відкрито провадження в адміністративній справі та призначено справу до розгляду у підготовчому засіданні.

Протокольною ухвалою суду відмовлено в задоволенні клопотання Відокремленого підрозділу громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області про закриття провадження у цій справі.

Суд, ухвалою від 10.04.2019 року закрив підготовче провадження у цій справі, та призначив справу до судового розгляду.

Представники позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримали в повному обсязі та просили їх задовольнити з підстав, викладених у позовній заяві та у відповіді на відзив.

Від представника відповідача - Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради до суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому останній вказав, що з 27.10.2018 по 28.10.2018 у місті Хмельницькому відбувся відкритий чемпіонат міста Хмельницького з військово-спортивних багатоборств по розділу "Бойове двоборство". Зазначив, що Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради зацікавлене і ставить перед собою за мету залучення до участі у змаганнях всіх бажаючих спортсменів, які мають відповідну підготовку та дотримуються діючих правил змагань і затвердженого регламенту і ні в якій мірі не ставило ціль обмежувати права будь-кого щодо участі в даних змаганнях. Питання щодо точного місця та строків проведення змагань обумовлені в пункті 2 Регламенту, згідно якого змагання проводяться 27-28.10.2018 року в м. Хмельницький, 27.10.2018 року - стрілецький тир "Патріот"; СКЦ "Плоскирів" (версія Б-6), вул. Курчатова, 90, нижня зала (Б-1, Б-2) - 28.10.2018 року.

В судовому засіданні керівник Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради Ремез С.С. зазначив, що не заперечує щодо задоволення позовних вимог.

Представник відповідача - Відокремленого підрозділу громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області у судове засідання не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, що підтверджується повідомленнями про вручення поштових відправлень. Надав до суду відзив на позовну заяву, в якому просив розгляд справи проводити без його участі, а також вказав, що позивачем за змістом позовної заяви не підтверджено яким чином прийняття Управлінням молоді та спорту Хмельницької міської ради наказу №594 від 19 жовтня 2018 року, формування Регламенту про проведення відкритого чемпіонату міста Хмельницького з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство", порушує права та інтереси Приватної спортивної підготовчо-міліцейської школи "Самсон-Право", оскільки рішення про проведення у період з 27 по 28 жовтня 2018 року відкритого чемпіонату міста Хмельницького з військово-спортивних багатоборств по розділу "Бойове двоборство" було затверджено на підставі наказу Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради №320 від 01 червня 2018 року. Вважає, що у зв'язку із відсутністю порушених прав позивача в результаті правомірного проведення спортивних змагань, в задоволенні позову слід відмовити.

Представник третьої особи - Спортивно - культурного центру "Плоскирів" в судовому засіданні щодо позовних вимог заперечував. Просив суд в задоволенні позову відмовити.

Представник третьої особи - Деражнянської районної дитячої громадської організації фізкультурно-спортивний клуб "Деражнянець" у судове засідання не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, що підтверджується повідомленнями про вручення поштових відправлень.

Суд, заслухавши пояснення представників сторін, представника третьої особи, дослідивши належним чином зібрані докази по справі, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини справи на яких ґрунтуються вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду і вирішення спору по суті, приходить до висновків, що позовні вимоги підлягають до задоволення частково з наступних підстав.

Встановлено, що згідно довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України серії АА №600890, Приватна спортивна підготовчо-міліцейська школа "Самсон-Право" зареєстрована як юридична особа, код ЄДРПОУ - 23833412. Основним видом діяльності є освіта у сфері спорту та відпочинку.

02 січня 2018 року між Управлінням молоді та спорту Хмельницької міської ради, в особі начальника управління молоді та спорту Ремеза Сергія Степановича (надалі - Управління) та Відокремленим підрозділом громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" в Хмельницькій області, в особі керівника ОСОБА_6 (надалі - ВП ГО "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств") було укладено договір б/н про співпрацю з метою розвитку військово-спортивних багатоборств в м. Хмельницькому.

Згідно вказаного договору Управління бере на себе наступні зобов'язання: сприяти розвитку військово-спортивних багатоборств в м. Хмельницькому, на загальних умовах представляти інтереси ВП ГО "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" в вищих державних, спортивних та інших організаціях, враховувати пропозиції та включати заходи, що проводяться ВП ГО "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" до міського календаря спортивних заходів, надавати організаційну та фінансову підтримку, в межах бюджетних призначень, підготовки та участі спортсменів у всеукраїнських змаганнях, надавати методичну, організаційну та фінансову допомогу в проведенні змагань, навчально-тренувальних зборів, семінарів, навчально-спортивної та оздоровчої роботи.

В рамках повноважень наданих йому Управлінням, ВП ГО "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" бере на себе наступні зобов'язання: вести свою діяльність по розвитку військово-спортивних багатоборств в співпраці з Управлінням, пропагувати фізичну культуру і спорт, впроваджувати здоровий спосіб життя серед учнівської молоді міста, вирішувати питання щодо розвитку та популяризації військово-спортивних багатоборств в місті, надавати пропозиції до міського календаря спортивних заходів, проводити змагання, семінари та навчально-тренувальні збори, здійснювати підготовку спортсменів для збірної команди міста та їх участь у всеукраїнських змаганнях, вести методичну та просвітницьку роботу, надавати управлінню всю необхідну інформацію про свою діяльність.

З матеріалів справи вбачається, що в календарному плані "Заходи управління молоді та спорту Хмельницької міської ради на 2018 рік" передбачено, що у 2018 році у місті Хмельницькому в період з 26.01.2018 року по 27.01.2018 року Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради запланувало проведення чемпіонату міста з військово-спортивного багатоборства, а з 07.12.2018 року по 08.12.2018 року заплановано проведення кубку міста з військово-спортивного багатоборства.

Запланований в період з 26.01.2018 року по 27.01.2018 року чемпіонат міста з військово-спортивного багатоборства було призначено та проведено 3-4 лютого 2018 року.

В подальшому, наказом начальника Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради Ремеза С.С. від 20.03.2018 року №163 "Про скасування проведення чемпіонату міста з військово-спортивного багатоборства у розділі "Бойове двоборство", в зв'язку з порушенням регламенту проведення чемпіонату міста з військово-спортивного багатоборства, наказано скасувати проведений чемпіонат міста з військово-спортивного багатоборства у розділі "Бойове двоборство", який відбувся 3-4 лютого 2018 року. Головному судді змагань ОСОБА_6 погодити дату проведення змагань із міськими суб'єктами, які займаються розвитком ВСБ.

Листом від 06.04.2018 року №295 начальник Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради Ремеза С.С. повідомив позивача, що проведений чемпіонат міста з військово-спортивного багатоборства 3-4 лютого 2018 року був скасований та перенесений на інший термін, оскільки Управління молоді та спорту перевірило матеріали вказаного чемпіонату і визнало порушення регламенту проведення змагань, в зв'язку з тим що у змаганнях приймали участь спортсмени з інших регіонів області. Про дату проведення чемпіонату міста з ВСБ Приватну спортивну підготовчо-міліцейську школу "Самсон-Право" буде повідомлено додатково.

Наказом начальника Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради Ремеза С.С. від 01.06.2018 року №320 "Про внесення змін до календарного плану спортивно-масових заходів на ІІ півріччя 2018 року", з метою впорядкування спортивно-масових заходів на 2018 рік, наказано внести зміни в календарний план спортивно-масових заходів на ІІ півріччя 2018 року, затвердити календарний план спортивно-масових заходів на ІІ півріччя 2018 року.

Надалі, наказом начальника Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради Ремеза С.С. від 19.10.2018 року №594 "Про проведення відкритого чемпіонату міста Хмельницького з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство", згідно календарного плану фізкультурно-спортивних заходів на 2018 рік та Положення про змагання, наказано провести з 27 по 28 жовтня 2018 року відкритий чемпіонат міста Хмельницького з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство".

Згідно Регламенту про проведення відкритого чемпіонату міста Хмельницького з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство", затвердженого начальником управління молоді та спорту Хмельницької міської ради Ремезом С.С. та погодженого головою відокремленого підрозділу ГО "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області ОСОБА_6, мета та завдання змагань:

- популяризація військово-спортивного багатоборства серед молоді;

- пропагування здорового способу життя та занять фізичною культурою і спортом, патріотичне виховання учнівської молоді;

- відбір кандидатів до збірної команди міста на чемпіонат області з військово-спортивного багатоборства;

- подальшого розвитку виду спорту серед молоді.

Змагання проводяться 27-28.10.2018 року в м. Хмельницький, 27.10.2018 року - стрілецький тир "Патріот"; СКЦ "Плоскирів" (версія Б-6), вул. Курчатова, 90, нижня зала (Б-1, Б-2) - 28.10.2018 року.

До участі у вищевказаних змаганнях допускаються спортсмени, які являються членами відокремленого підрозділу громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у місті Хмельницькому, а також спортсмени інших шкіл і секцій які визнають правила змагань та пройшли медичний контроль, застраховані і допущені до змагань мандатною комісією.

Результати відкритого чемпіонату міста Хмельницького з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство" проведеного з 27 по 28 жовтня 2018 року, визначено у Зведеному протоколі чемпіонату м. Хмельницького з військово-спортивного багатоборства, розділ "Бойове двоборство" (місце проведення: м. Хмельницький, СКЦ "Плоскирів", вул. Курчатова, 90 (нижня зала), дата проведення 27-28 жовтня 2018 року), затвердженому головою відокремленого підрозділу ГО "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області ОСОБА_6

Встановлено, що позивач звернувся до начальника Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради із листом від 29.10.2018 року за №18, в якому просив надати пояснення тому факту, що 27-28 жовтня 2018 року в СКЦ "Плоскирів" відбувся відкритий чемпіонат міст Хмельницького з військово-споривного багатоборства, про проведення якого відповідно до листа №238 від 20.03.2018 управління молоді та спорту зобов'язувалось додатково повідомити керівництво Приватної спортивної підготовчо-міліцейської школи "Самсон-Право", але не виконало своїх забов'язань.

На своє звернення позивач отримав відповідь начальника Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради Ремеза С.С., оформлену листом від 20.11.2018 року №980, згідно якого за дорученням начальника управління молоді та спорту, головний суддя відкритого чемпіонату міста Хмельницького з військово-патріотичного багатоборства ОСОБА_6 у присутності батьків сказала, що усі спортивні школи та організації, які культивують даний вид спорту у м. Хмельницькому були повідомлені про проведення змагань 27-28 жовтня 2018 року в СКЦ "Плоскирів".

Також, на звернення позивача від 08.01.2019 року за №03/2019, начальником Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради Ремезом С.С. надано відповідь оформлену листом від 14.01.2019 року №28, про те, що відкритий чемпіонат міста Хмельницького з військово-спортивного багатоборства, по розділу "Бойове двоборство", який проведено 27-28 жовтня 2018 року скасований не був, тому і відповідного наказу про скасування даного чемпіонату немає.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує наведене нижче.

Відповідно до п.2.1.2, п.2.1.7 розділу 2 Положення про управління молоді та спорту Хмельницької міської ради від 25.01.2017 року №8 (в новій редакції), основним завданням Управління є виконання програм, здійснення заходів спрямованих на забезпечення розвитку фізичної культури і спорту та молодіжної політики, забезпечення їх реалізації. Забезпечення підготовки і проведення молодіжних та фізкультурно-спортивних заходів, спартакіад, спортивних ігор, навчально-тренувальних зборів, заходів щодо участі спортсменів у спортивних змаганнях різних рівнів та талановитої молоді в обласних та всеукраїнських конкурсах, фестивалях, конференціях, ярмарках.

Загальні правові, організаційні, соціальні та економічні основи діяльності у сфері фізичної культури і спорту та регулює суспільні відносини у створенні умов для розвитку фізичної культури і спорту, визначає Закон України "Про фізичну культуру і спорт".

Ст. 3 Закону України "Про фізичну культуру і спорт" визначено, що громадяни мають право займатися фізичною культурою і спортом незалежно від ознак раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак. Це право забезпечується шляхом: вільного вибору видів спорту та фізкультурно-спортивних послуг; доступності та безпечності занять фізичною культурою і спортом; захисту прав та законних інтересів громадян; створення закладів фізичної культури і спорту; об'єднання громадян у громадські організації фізкультурно-спортивної спрямованості; здобуття спеціальної освіти та здійснення відповідної професійної діяльності.

Відповідно до ст.4 Закону України "Про фізичну культуру і спорт", державна політика у сфері фізичної культури і спорту ґрунтується на засадах, серед іншого: гарантування рівних прав та можливостей громадян у сфері фізичної культури і спорту; забезпечення різноманітності, високої якості та доступності фізкультурно-спортивних послуг для громадян.

В силу ст.1 Закону України "Про фізичну культуру і спорт", спортивне змагання - захід, що проводиться організатором спортивних заходів з метою порівняння досягнень спортсменів та визначення переможців відповідно до правил спортивних змагань з видів спорту та затвердженого організатором спортивних заходів положення (регламенту) про ці змагання, що відповідає визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері фізичної культури та спорту, вимогам.

Частиною 1 ст.45 Закону України "Про фізичну культуру і спорт" встановлено, що організація підготовки та проведення фізкультурно-оздоровчого заходу або спортивного змагання здійснюється відповідно до положення (регламенту) про такий фізкультурно-оздоровчий захід або таке спортивне змагання, що затверджується відповідно організаторами фізкультурно-оздоровчих або спортивних заходів.

Відповідно до п.2, п.4 Вимог до змісту положення (регламенту) про офіційні фізкультурно-оздоровчі заходи або спортивні змагання, затверджених Наказом Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту 06.08.2010 №2659, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 01 вересня 2010 за №766/18061, положення про захід - документ, що визначає умови його проведення і включає такі розділи: цілі і завдання заходу; строки і місце проведення заходу; організація та керівництво проведенням заходу; учасники заходу; характер заходу (змагання особисті, командні, особисто-командні); програма проведення змагань; безпека та підготовка місць проведення заходу; умови визначення першості та нагородження переможців і призерів; умови фінансування заходу та матеріального забезпечення учасників; строки та порядок подання заявок на участь у заході; інші умови, які забезпечують якісне проведення конкретного заходу.

Положення про захід розробляється на календарний рік або, у разі потреби, на кожний окремий захід та затверджується організатором цього заходу не пізніше ніж за два місяці до початку його проведення.

Згідно п.2 розділу 2 Правил спортивних змагань з військово-спортивних багатоборств, затверджених Наказом Міністерства молоді та спорту України 22 квітня 2014 року №1283, та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 14 травня 2014 року за №504/25281, положення будь-якого рангу повинно бути розіслано не пізніше ніж за два місяці до початку змагань.

Відповідно до розділу ІІ Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених Наказом Міністерства юстиції України 18 червня 2015 року №1000/5, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 22 червня 2015 року за № 736/27181, датою документа є відповідно дата його підписання, затвердження, прийняття, реєстрації або складення (для актів), засідання колегіального органу (для протоколів). Дату оформляють відповідно до ДСТУ 4163-2003 цифровим або словесно-цифровим способом.

Усі реквізити на документі, пов'язані з його проходженням і виконанням, датуються і підписуються. Дата документа проставляється посадовою особою, яка його візує, погоджує або затверджує. Дата зазначається нижче підпису ліворуч.

На документі, виданому двома або більше установами, зазначається одна дата, яка відповідає даті останнього підпису.

Під час судового розгляду справи встановлено, що в оскаржуваному наказі від 19.10.2018 року №594 зазначено, що його прийнято начальником Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради Ремезом С.С. згідно календарного плану фізкультурно-спортивних заходів на 2018 рік та Положення про змагання.

Із досліджених в судовому засіданні Заходів управління молоді та спорту Хмельницької міської ради на 2018 рік (ІІ півріччя зі змінами) вбачається, що останні не містять дату їх затвердження, та з 27.10.2018 по 28.10.2018 заплановано проведення відкритого чемпіонату міста з військово-спортивного багатоборства.

Тобто встановлено, що вказаними Заходами не передбачено проведення у вказаний період саме відкритого чемпіонату міста Хмельницького з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство".

Також, із оскаржуваного наказу вбачається, що останній не містить положення щодо інформування закладів фізичної культури та спорту про проведення у місті відкритого чемпіонату міста Хмельницького з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство", в наказі не зазначено місце проведення чемпіонату, а також наказ №594 було видано 19.10.2018 року, тобто майже за тиждень до проведення чемпіонату, що у свою чергу не відповідає Вимогам до змісту положення (регламенту) про офіційні фізкультурно-оздоровчі заходи або спортивні змагання, та Правилам спортивних змагань з військово-спортивних багатоборств, щодо повідомлення про проведення змагань не пізніше ніж за два місяці до початку змагань.

Суд погоджується із представником позивача, що в супереч змісту наказу №594 від 19.10.2018 року відкритий чемпіонат міста Хмельницького з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство", не міг проводитись згідно "Календарного плану фізкультурно-спортивних заходів на 2018 рік" (як це передбачено наказом), оскільки проведення подібного чемпіонату було передбачено іншим документом - "Заходи управління молоді та спорту Хмельницької міської ради на 2018 рік (II півріччя зі змінами)".

Серед іншого, суд бере до уваги, що відповідно до розділу VІІ Правил спортивних змагань з військово-спортивних багатоборств, до складу суддівської колегії входять: 1) головний суддя; 2) заступник головного судді - суддя-інспектор; 3) заступники по розділах змагань; 4) головний секретар; 5) секретарі по розділах змагань; 6) суддівські бригади по розділах змагань; 7) лікар; 8) комендант.

Лікар спортивної організації на змаганнях є заступником головного судді змагань з медичного забезпечення і входить до складу мандатної комісії змагань з правом вирішального голосу з медичних питань.

Під час змагань лікар зобов'язаний: 1) здійснювати медичний контроль за станом здоров'я учасників змагань; 2) приймати рішення про можливість (неможливість) подальшої участі у змаганнях спортсмена, який отримав нокаут (нокдаун) або звернувся за медичною допомогою; 3) надавати медичну допомогу учасникам змагань у разі отримання ними травми; 4) контролювати санітарно-гігієнічний стан місць змагань та спеціального обладнання.

Після закінчення змагань лікар зобов'язаний підготувати звіт про медико-санітарне забезпечення змагань.

Згідно Додатку до наказу №594 від 19.10.2018 року, до складу суддівської колегії відкритого чемпіонату м. Хмельницького з військово-патріотичних багатоборств, розділ "Бойове двоборство" входять: ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_6, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15.

Як зазначив в судовому засіданні представник позивача, що начальником Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради Ремезом С.С. листом від 22.01.2019 року за №52 повідомлено позивача, що відкритий чемпіонат міста Хмельницького з ВСБ обслуговував лікар ОСОБА_16.

Водночас, із матеріалів справи вбачається, що лікар ОСОБА_16 не визначена у Додатку до наказу №594 від 19.10.2018 року у складі суддівської колегії.

Також, із дослідженого в судовому засіданні Регламенту про проведення відкритого чемпіонату міста Хмельницького з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство", затвердженого начальником управління молоді та спорту Хмельницької міської ради Ремезом С.С. та погодженого головою відокремленого підрозділу ГО "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області ОСОБА_6 вбачається, що останній не містить дати його затвердження начальником управління молоді та спорту Хмельницької міської ради Ремезом С.С., та дати його погодження головою відокремленого підрозділу ГО "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області ОСОБА_6, а також в Регламенті відсутні посилання на наказ згідно якого його затверджено.

Відтак, Регламент про проведення відкритого чемпіонату міста Хмельницького з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство" не відповідає вимогам Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, які встановлюють єдині вимоги щодо створення управлінських документів і роботи зі службовими документами, а також порядок їх архівного зберігання в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форм власності.

Також, вказаний Регламент не відповідає Вимогам до змісту положення (регламенту) про офіційні фізкультурно-оздоровчі заходи або спортивні змагання, згідно яких Положення про захід розробляється на календарний рік або, у разі потреби, на кожний окремий захід та затверджується організатором цього заходу не пізніше ніж за два місяці до початку його проведення.

Крім того, згідно розділу 2 Правил спортивних змагань з військово-спортивних багатоборств, затверджених Наказом Міністерства молоді та спорту України 22 квітня 2014 року №1283, та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 14 травня 2014 року за №504/25281, положення не повинно суперечити цим Правилам та повинно мати такі розділи: 1) цілі та завдання; 2) строки і місце проведення; 3) організація та керівництво; 4) учасники змагань; 5) характер заходу; 6) програма змагань; 7) безпека та підготовка місць під час проведення змагань; 8) умови визначення першості та нагородження переможців; 9) умови фінансування змагання та матеріального забезпечення учасників; 10) порядок і строки подання заявок; 11) вікові групи та вагові категорії; 12) моделі пневматичних гвинтівок, що дозволяється використовувати; 13) умови прийому іногородніх учасників і суддів; 14) порядок визначення результатів особистого й командного заліку; 15) порядок нагородження переможців (команд).

Однак, всупереч вказаним Правилам №1283, визначені в Регламенті про проведення відкритого чемпіонату міста Хмельницького з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство" розділи не відповідають розділам передбаченим у вказаних Правилах.

Серед іншого, із матеріалів справи вбачається, що для участі у відкритому чемпіонаті міста Хмельницького було подано заявки на участь у змаганнях лише від двох спортивних організацій, а саме: команди спортивно-культурного центру "Плоскирів" та Деражнянської районної дитячої громадської організації фізкультурно-спортивний клуб "Деражнянець".

Водночас, суд погоджується із твердженням представника позивача, що розділом І оскаржуваного Регламенту передбачено, що метою та завданнями змагань є саме відбір кандидатів до збірної команди міста Хмельницького на чемпіонат області з військово-спортивного багатоборства, а отже мало місце порушення регламенту проведення змагань, в зв'язку з тим що у змаганнях приймали участь спортсмени з інших регіонів області (команди спортивно-культурного центру "Плоскирів" та Деражнянської районної дитячої громадської організації фізкультурно-спортивний клуб "Деражнянець").

Також, із дослідженого в судовому засіданні Зведеного протоколу чемпіонату м. Хмельницького з військово-спортивного багатоборства, розділ "Бойове двоборство" (місце проведення: м. Хмельницький, СКЦ "Плоскирів", вул. Курчатова, 90 (нижня зала), дата проведення 27-28 жовтня 2018 року), затвердженого (без дати) головою відокремленого підрозділу ГО "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області ОСОБА_6 вбачається, що в останньому не вказано повні дані спортсменів, а саме прізвище, ім'я та по батькові, повна дата народження, звання/розряди. Окрім того, у Зведеному протоколі має місце об'єднання спортсменів у вікові та/або вагові категорії, що у свою чергу не відповідає Правилам спортивних змагань з військово-спортивних багатоборств.

Отже, обгрунтування позивача знайшли своє підтвердження в судовому засіданні, а тому суд погоджується із позивачем, що відповідачами під час проведення відкритого чемпіонату міста Хмельницького з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство" (27-28 жовтня 2018 року) порушено Вимоги до змісту положення (регламенту) про офіційні фізкультурно-оздоровчі заходи або спортивні змагання, та Правила спортивних змагань з військово-спортивних багатоборств, що виявилось, серед іншого, в не надсиланні Приватній спортивній підготовчо-міліцейській школі "Самсон-Право" інформації про проведення 27-28 жовтня 2018 року відкритого чемпіонату міста Хмельницького з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство", а також в не розміщенні на офіційному сайті Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради інформації про проведення вказаного заходу, та тим самим обмежили доступ позивача до участі 27-28 жовтня 2018 року у вказаному заході (спортивному змаганні).

Окрім того, судом враховано зазначену представником відповідача - Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради в судовому засіданні обставину, що Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради зацікавлене і ставить перед собою за мету залучення до участі у змаганнях всіх бажаючих спортсменів, які мають відповідну підготовку та дотримуються діючих правил змагань і затвердженого регламенту, і ні в якій мірі не ставило ціль обмежувати права будь-кого щодо участі в даних змаганнях, в тому числі і Приватної спортивної підготовчо-міліцейської школи "Самсон-Право", а також те, що в судовому засіданні вказаний представник не заперечував щодо вимог позивача.

Відтак, зважаючи на встановлені в судовому засіданні обставини, а також оскільки, позивачем до позовної заяви додано вказані документи, які досліджувались у судовому засіданні, суд дійшов висновку, що оскаржувані Наказ Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради №594 від 19.10.2018 року "Про проведення відкритого чемпіонату міста Хмельницького з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство", Регламент про проведення відкритого чемпіонату міста Хмельницького з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство", та Зведений протокол чемпіонату м. Хмельницького з військово-спортивного багатоборства, розділ "Бойове двоборство" прийняті відповідачами необґрунтовано, без урахуванням усіх обставин, що мають значення для їх прийняття, а відтак є протиправними та підлягають скасуванню.

Щодо заявлених позовних вимог в частині зобов'язання Відокремленого підрозділу громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області утриматись від розробки та подання на затвердження Управлінню молоді та спорту Хмельницької міської ради Регламенту (положення про змагання) з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство", з обов'язковою умовою про членство спортсменів у громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств", її відокремлених підрозділах або будь-яких громадських організацій цього спортивного спрямування, а Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради зобов'язати утриматись від затвердження Регламенту (положення про змагання) з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство", з обов'язковою умовою про членство спортсменів у громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств", її відокремлених підрозділах або будь-яких громадських організацій цього спортивного спрямування, суд зазначає наступне.

Відповідно до статті 19 Кодексу адміністративного судочинства України, юрисдикція адміністративних судів поширюється, зокрема, на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень.

Згідно із частиною першою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Відповідно до частини першої статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист.

Згідно із вищевказаними нормами права, особа має право звернутись до адміністративного суду з позовом у разі, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю відповідача (суб'єкта владних повноважень) порушено її права, свободи чи інтереси у сфері публічно-правових відносин. Обставини дійсного (фактичного) порушення відповідачем прав, свобод чи інтересів позивач має довести належними та допустимими доказами.

Задоволенню в адміністративному судочинстві підлягають лише ті вимоги, які відновлюють порушені права чи інтереси особи в сфері публічно-правових відносин.

В розумінні Кодексу адміністративного судочинства України захист прав, свобод та інтересів осіб завжди є наступним, тобто передбачає наявність встановленого судом факту їх порушення.

Отже, право на судовий захист має лише та особа, яка є суб'єктом (носієм) порушених прав, свобод чи інтересів. Тож для того, щоб особі було надано судовий захист, суд встановлює, чи особа дійсно має порушене право, свободу чи інтерес, і це право, свобода чи інтерес порушені відповідачем.

Враховуючи вимоги Кодексу адміністративного судочинства України, особа повинна довести факт порушення її прав чи охоронюваних законом інтересів оскаржуваним рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень.

Із наведених положень вбачається, що суд захищає лише порушені, невизнані або оспорювані права, свободи та інтереси учасників адміністративних правовідносин.

Позивач не надав суду жодного доказу, який би свідчив про наміри Відокремленого підрозділу громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області розробляти та подавати на затвердження Управлінню молоді та спорту Хмельницької міської ради Регламенту (положення про змагання) з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство", з обов'язковою умовою про членство спортсменів у громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств", її відокремлених підрозділах або будь-яких громадських організацій цього спортивного спрямування, та наміри Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради затверджувати Регламент (положення про змагання) з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство", з обов'язковою умовою про членство спортсменів у громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств", її відокремлених підрозділах або будь-яких громадських організацій цього спортивного спрямування.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги в цій частині задоволенню не підлягають, як такі, що заявлені передчасно, оскільки на час розгляду цієї справи права позивача відповідачами не порушені.

Щодо вимоги позивача про стягнення з відповідачів витрати на професійну правничу допомогу у розмірі 4000,00 грн, суд зазначає таке.

Відповідно до ч.1 ст.132 Кодексу адміністративного судочинства України, судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи. До витрат, пов'язаних з розглядом справи, належать витрати на професійну правничу допомогу (п.1 ч.3 ст.132 Кодексу адміністративного судочинства України).

Згідно ч.2 ст.134 КАС України, за результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом з іншими судовими витратами, за винятком витрат суб'єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката.

Відповідно до ч.ч.3, 4, 5 ст.134 КАС України для цілей розподілу судових витрат: розмір витрат на правничу допомогу адвоката, в тому числі гонорару адвоката за представництво в суді та іншу правничу допомогу, пов'язану зі справою, включаючи підготовку до її розгляду, збір доказів тощо, а також вартість послуг помічника адвоката визначаються згідно з умовами договору про надання правничої допомоги та на підставі доказів щодо обсягу наданих послуг і виконаних робіт та їх вартості, що сплачена або підлягає сплаті відповідною стороною або третьою особою.

Для визначення розміру витрат на правничу допомогу та з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги.

Розмір витрат на оплату послуг адвоката має бути співмірним із: 1) складністю справи та виконаних адвокатом робіт (наданих послуг); 2) часом, витраченим адвокатом на виконання відповідних робіт (надання послуг); 3) обсягом наданих адвокатом послуг та виконаних робіт; 4) ціною позову та (або) значенням справи для сторони, в тому числі впливом вирішення справи на репутацію сторони або публічним інтересом до справи.

Згідно з частиною 1 статті 26 Закону України "Про адвокатуру та адвокатську діяльність" адвокатська діяльність здійснюється на підставі договору про надання правової допомоги.

Відповідно до статті 1 Закону України "Про адвокатуру та адвокатську діяльність" договір про надання правової допомоги - домовленість, за якою одна сторона (адвокат, адвокатське бюро, адвокатське об'єднання) зобов'язується здійснити захист, представництво або надати інші види правової допомоги другій стороні (клієнту) на умовах і в порядку, що визначені договором, а клієнт зобов'язується оплатити надання правової допомоги та фактичні витрати, необхідні для виконання договору.

Згідно ст.30 Закону України "Про адвокатуру та адвокатську діяльність" гонорар є формою винагороди адвоката за здійснення захисту, представництва та надання інших видів правової допомоги клієнту.

Порядок обчислення гонорару (фіксований розмір, погодинна оплата), підстави для зміни розміру гонорару, порядок його сплати, умови повернення тощо визначаються в договорі про надання правової допомоги.

При встановленні розміру гонорару враховуються складність справи, кваліфікація і досвід адвоката, фінансовий стан клієнта та інші істотні обставини. Гонорар має бути розумним та враховувати витрачений адвокатом час.

Відповідно до ч.7 ст.139 КАС України, розмір витрат, які сторона сплатила або має сплатити у зв'язку з розглядом справи, встановлюється судом на підставі поданих сторонами доказів (договорів, рахунків тощо).

Згідно п.2 ч.9 ст.139 КАС України при вирішенні питання про розподіл судових витрат суд враховує: чи є розмір таких витрат обґрунтованим та пропорційним до предмета спору, значення справи для сторін, в тому числі чи міг результат її вирішення вплинути на репутацію сторони або чи викликала справа публічний інтерес.

На підтвердження понесених витрат по наданню правової допомоги позивач надав суду договір про надання правової допомоги від 11.12.2018 року укладений між позивачем та адвокатом Богачем А.А., розрахунок вартості послуг, наданих за договором про надання правової допомоги від 11.12.2018 року, акт від 10.04.2019 року приймання - передачі наданих послуг за договором про надання правової допомоги, згідно якого вартість наданих послуг згідно умов договору про надання правової допомоги від 11.12.2018 року складає 4000,00 грн.

Зважаючи на викладене у сукупності, а також те, що матеріали справи містять документальне підтвердження понесених позивачем витрат на правову допомогу в розмірі 4000,00 грн, суд вважає за можливе задовольнити вимогу позивача стосовно стягнення з відповідачів витрат, понесених позивачем на професійну правничу допомогу у вказаному розмірі.

У відповідності зі статтею 124 Конституції України, юрисдикція судів поширюється на будь-який юридичний спір, водночас частиною 2 статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 ст.77 КАС України визначено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні (ч.1 ст.90 КАС України).

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів позивача, оцінивши досліджені під час судового розгляду справи докази в їх сукупності, суд приходить до висновку, що адміністративний позов Приватної спортивної підготовчо-міліцейської школи "Самсон-Право" необхідно задовольнити частково.

Згідно з частиною 3 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Керуючись статтями 241 - 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ВИРІШИВ:

адміністративний позов задовольнити частково.

Визнати протиправними та скасувати Наказ Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради від 19.10.2018 року №594 "Про проведення відкритого чемпіонату міста Хмельницького з військово - спортивних багатоборств по розділу "Бойове двоборство", та Регламент "Про проведення відкритого чемпіонату міста Хмельницького з військово - спортивних багатоборств по розділу "Бойове двоборство" затвердженого Управлінням молоді та спорту Хмельницької міської ради у 2018 році, а також Зведений протокол чемпіонату м. Хмельницького з військово - спортивних багатоборств по розділу "Бойове двоборство" проведеного 27-28 жовтня 2018 року в м. Хмельницькому, затвердженого Відокремленим підрозділом громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області.

Зобов'язати Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради розмістити на офіційній веб - сторінці інформацію про скасування Наказу Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради від 19.10.2018 року №594 "Про проведення відкритого чемпіонату міста Хмельницького з військово - спортивних багатоборств по розділу "Бойове двоборство", та Регламенту "Про проведення відкритого чемпіонату міста Хмельницького з військово - спортивних багатоборств по розділу "Бойове двоборство" затвердженого Управлінням молоді та спорту Хмельницької міської ради у 2018 році.

В решті позову відмовити.

Стягнути з Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради на користь Приватної спортивної підготовчо-міліцейської школи "Самсон-Право" судові витрати в сумі 5842,00грн (п'ять тисяч вісімсот сорок дві грн), в тому числі судовий збір в сумі 3842,00грн (три тисячі вісімсот сорок дві грн) за рахунок бюджетних асигнувань.

Стягнути з Відокремленого підрозділу громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області на користь Приватної спортивної підготовчо-міліцейської школи "Самсон-Право" судові витрати в сумі 5842,00грн (п'ять тисяч вісімсот сорок дві грн), в тому числі судовий збір в сумі 3842,00 грн (три тисячі вісімсот сорок дві грн).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складене 15 квітня 2019 року

Позивач:Приватна спортивна підготовчо-міліцейська школа "Самсон-Право" (вул. Пушкіна, буд. 15, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29000 , код ЄДРПОУ - 23833412) Відповідачі:Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради (провул. Пушкіна, буд. 5, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29000 , код ЄДРПОУ - 22771264) Відокремлений підрозділ громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області (вул. І. Гонти, 61, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29011 , код ЄДРПОУ - 39015501) Треті особи:Деражнянська районна дитяча громадська організація фізкультурно-спортивний клуб "Деражнянець" (вул. Промислова, (Стадіон), м. Деражня, Деражнянський район, Хмельницька область, 32200, код ЄДРПОУ - 26514788) Спортивно - культурний центр "Плоскирів" (вул. Курчатова, буд. 90, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29025, код ЄДРПОУ - 21349089)

Головуючий суддя П.М. Майстер

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.04.2019
Оприлюднено15.04.2019
Номер документу81145573
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —560/348/19

Постанова від 25.05.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Ухвала від 19.05.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Ухвала від 19.05.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Ухвала від 04.05.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Ухвала від 10.04.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Ухвала від 10.04.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Ухвала від 07.04.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Ухвала від 16.03.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Майстер П.М.

Ухвала від 03.03.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Майстер П.М.

Рішення від 07.11.2019

Цивільне

Дубровицький районний суд Рівненської області

Сидоренко З.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні