Справа № 560/186/19
РІШЕННЯ
іменем України
11 квітня 2019 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Майстера П.М.
за участю:секретаря судового засідання Нетичай Ю.В. представника позивача Остапчука О.О., представника відповідача Данилюка Р.Т. розглянувши адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Подільська інвестиційна компанія" до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області , третя особа - Сатанівська селищна рада про визнання незаконним та скасування Витягу від 16.05.2018 р. № 291/0/196-18,
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся в Хмельницький окружний адміністративний суд з позовом до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, в якому, з урахуванням заяви про збільшення підстав позову, просить суд визнати незаконним та скасувати витяг, сформований 16.05.2018 року за № 291/0/196-18 у Городоцькому районі Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером НОМЕР_1, в якому вказано, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 3761267,49 грн.
В обгрунтування позовних вимог позивач зазначає, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Подільська інвестиційна компанія" на підставі договору оренди землі, укладеного 10.02.2011 року із Сатанівською селищною радою є орендарем земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_1. Згідно п. 9 укладеного договору TOB "Подільська інвестиційна компанія" сплачує орендодавцю орендну плату в розмірі 5 % від нормативної грошової оцінки земельної ділянки. Відповідно до п. 5 договору нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 1000625,08 грн.
Вказує, що відділом у Городоцькому районі Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області видано Городоцькій місцевій прокуратурі витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №291/0/196-18 від 16.05.2018 року, згідно якого нормативна грошова оцінка земельної ділянки, кадастровий номер НОМЕР_1, за адресою: АДРЕСА_1, складає 3761267,49 грн.
Позивач вважає, що даний витяг є незаконним та порушує права позивача, а тому звернувся до суду за захистом своїх порушених прав.
Ухвалою від 17.01.2019 року Хмельницький окружний адміністративний суд відкрив провадження в адміністративній справі у спрощеному позовному провадженні.
Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав в повному обсязі та просив їх задовольнити з підстав, викладених у позовній заяві.
Представник відповідача у судовому засіданні позовні вимоги не визнав, надавши суду відзив на позовну заяву, який обґрунтований тим, що відповідно до інформації з Державного земельного кадастру земельна ділянка з кадастровим номером НОМЕР_1 площею 0,8477 га є сформованою, як об'єкт цивільних прав та відомості про неї внесено до Державного земельного кадастру, цільове призначення якої є - Роздрібна торгівля та комерційні послуги.
Згідно Класифікатору, земельна ділянка відноситься до виду цільового призначення - для будівництва та обслуговування будівель торгівлі, відповідно до вказаного Класифікатору даному виду цільового призначення присвоєний код КВЦПЗ 3 - Землі громадської забудови (землі, які використовуються для розміщення громадських будівель і споруд (готелів, офісних будівель, торговельних будівель, для публічних виступів, для музеїв та бібліотек, для навчальних та дослідних закладів, для лікарень та оздоровчих закладів), інших об'єктів загального користування) та в свою чергу підрозділ 03.07 - Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі.
Відповідач зазначив, що Класифікатором визначений код КВЦПЗ та підрозділ виду цільового призначення, який є 03.07 - для будівництва та обслуговування будівель торгівлі.
Крім того, вказав, що відповідно до Наказу Державного комітету України із земельних ресурсів від 23 липня 2010 року №548, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 01 листопада 2010 року за № 1011/18306 передбачено, що до підрозділу 03.07 (для будівництва та обслуговування будівель торгівлі) застосовується коефіцієнт 2.5.
Так, як земельна ділянка площею 0,8477 га з кадастровим номером НОМЕР_1 є сформованою в розумінні ст. 79-1 ЗК України та до всієї земельної ділянки був визначений вид цільового призначення (03.07 Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі) тому відповідно до Наказу було застосовано коефіцієнт Кф 2.5.
Відповідач вважає, що позивачем було помилково визначено, що частина земельної ділянки відноситься до земель загального користування і до неї потрібно було застосовувати Коефіцієнт Кф 0.5, так як відповідно до Класифікатору, землі загального користування відносяться до іншого підрозділу 18.00.
08.08.2008 року Рішенням 14 сесії 5-го скликання Сатанівської селищної ради №10 затверджено технічну документацію із нормативної грошової оцінки земель смт. Сатанів Городоцького району Хмельницької області. Відповідно до розробленої документації, встановлено базову вартість 1 м. кв. землі (Цн) в смт. Сатанів - 28,19 грн. Відповідно до розробленої документації, відділом у Городоцькому районі було надано витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки на площу 8477 м.кв. на території смт. Сатанів, вул. Базарна площа 13, для подальшого укладення договору оренди землі між Сатанівською селищною радою та позивачем. Станом на 02.02.2011 р. нормативна грошова оцінка земельної ділянки становила 1000625,08 грн.
В подальшому, 15.07.2015 року Рішенням 46 сесії 6-го скликання Сатанівської селищної ради №2 було затверджено технічну документацію з нормативно-грошової оцінки земель смт. Сатанів Городоцького району Хмельницької області. Відповідно до розробленої документації, встановлено базову вартість 1 м. кв. землі (Цн) - 83,41 грн.
На підставі зазначеного, на запит Городоцької місцевої прокуратури щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки площею 0,8477 га на території АДРЕСА_1 (кадастровий номер НОМЕР_1) спеціалістом Головного управління було надано оскаржуваний Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка складає 3761267,49 грн. Таким чином, через затверджену Рішенням Сатанівської міської ради нормативну грошову оцінку квадратного метра земельної ділянки (у гривнях) базова вартість 1 квадратного метра за 7 років збільшилась в майже в 3 рази, відповідно до цього і нормативна грошова оцінка земельної ділянки збільшилася.
Вважає, що відповідач діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені чинним законодавством України. Просить суд відмовити в задоволенні позову в повному обсязі.
Третя особа - Сатанівська селищна рада направила до суду клопотання, в якому просить суд провести розгляд справи без представника Сатанівської селищної ради.
Ухвалою від17.01.2019 року Хмельницький окружний адміністративний суд відкрив провадження в адміністративній справі у спрощеному позовному провадженні.
Ухвалою від 13.02.2019 Хмельницький окружний адміністративний суд залучив до участі у справі в якості третьої особи - Сатанівську селищну раду.
Враховуючи складність справи, характер спірних правовідносин та предмет доказування суд ухвалою від 13.02.2019 року призначив до розгляду справу №560/186/19 за правилами загального позовного провадження.
Відповідно до ухвали суду від 13.03.2019 року підготовче провадження закрито та призначено розгляд цієї справи по суті.
Суд, заслухавши представників сторін, дослідивши матеріали справи, оцінивши докази в їх сукупності, приходить до висновку, що позовні вимоги не підлягають до задоволення з наступних підстав.
Судом встановлено, що 10 лютого 2011 року між Сатанівською селищною радою (орендодавець) та ТОВ "Подільська інвестиційна компанія" (орендар) було укладено договір оренди землі. Згідно п.1 договору орендодавець надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку викупленого комплексу будівель та споруд ринку, яка знаходиться в смт. Сатанів по вул.Базарна площа, 13, Городоцького району, Хмельницької області. Згідно п.2 договору в оренду передається земельна ділянка загальною площею 0,8477 га. Відповідно до п.5 договору нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 1000625,08 грн. Згідно п.10 договору обчислення розміру орендної плати за земельні ділянки приватної власності здійснюється з урахуванням індексації. Обчислення розміру орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності здійснюється з урахуванням їх цільового призначення та коефіцієнта індексації, визначених законодавством, затверджених КМУ формами, що заповнюється під час укладання або зміни умов договору оренди чи продовження його дії.
В подальшому, згідно рішення сорок шостої сесії селищної ради VI скликання Сатанівської селищної ради Городоцького району Хмельницької області №2 від 15 липня 2015 року "Про затвердження технічної документації з нормативно-грошової оцінки земель смт.Сатанів" вирішено: 1) затвердити технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель смт. Сатанів Городоцького району Хмельницької області; 2) встановити базову вартість 1м.кв. землі в смт. Сатанів - 83,41 грн.
16.05.2018 року заступником начальника відділу в Городоцькому районі було сформовано Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 291/0/196-18.
Відповідно до Витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 291/0/196-18 від 16.05.2018 року зазначено:
місце розташування земельної ділянки: смт. Сатанів, вул. Базарна площа,13, Городоцького району Хмельницької області;
категорія земель: землі житлової та громадської забудови;
цільове призначення земельної ділянки: 03.07 Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі;
площа земельної ділянки 8477,00 м.кв., середня (базова) вартість земель населеного пункту, грн/м.кв. - 83,41, коефіцієнт К м.кв. - 1,03, нормативна грошова оцінка земельної ділянки - 3761267,49 грн.
Не погоджуючись з такими діями відповідача, позивач звернувся до суду за захистом своїх порушених прав.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує наступне.
Відповідно до ст.1 Закону України "Про оцінку земель" № 1378-ІV від 11.12.2003 року нормативна грошова оцінка земельних ділянок - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.
Згідно ст.5 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні (крім випадків спадкування спадкоємцями першої та другої черги за законом (як випадків спадкування ними за законом, так і випадків спадкування ними за заповітом) і за правом представлення, а також випадків спадкування власності, вартість якої оподатковується за нульовою ставкою) та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.
Статтею 13 Закону України "Про оцінку земель" передбачені випадки обов'язкового проведення грошової оцінки земельних ділянок.
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі:
визначення розміру земельного податку;
визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності;
визначення розміру державного мита при міні, спадкуванні (крім випадків спадкування спадкоємцями першої та другої черги за законом (як випадків спадкування ними за законом, так і випадків спадкування ними за заповітом) і за правом представлення, а також випадків спадкування власності, вартість якої оподатковується за нульовою ставкою) та даруванні земельних ділянок згідно із законом;
визначення втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва;
розробки показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель;
відчуження земельних ділянок площею понад 50 гектарів, що належать до державної або комунальної власності, для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд.
Згідно ч.1 ст. 15 Закону України "Про оцінку земель" підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.
Відповідно до ст.18 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності.
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться:
розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5 - 7 років;
розташованих за межами населених пунктів земельних ділянок сільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 5 - 7 років, а несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 7 - 10 років.
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України "Про землеустрій".
Відповідно до норм статті 26 Закону України "Про землеустрій" розробниками документації із землеустрою є:
- юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою;
- фізичні особи підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Згідно ч.ч.1,2 ст. 20 Закону України "Про оцінку земель" за результатами бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація, а за результатами проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок складається звіт.
Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.
Відповідно до норм статті 23 Закону технічна документація з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою.
Технічна документація з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок, розташованих за межами населених пунктів, затверджується районними радами.
Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
Рішення рад, зазначених у цій статті, щодо технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок набирають чинності у строки, встановлені відповідно до пункту 271.2 статті 271 Податкового кодексу України.
Аналіз наведених норм Закону України "Про оцінку земель" свідчить про те, що процедура встановлення нормативної грошової оцінки включає ряд стадій, передбачених чинним законодавством України. Зокрема, це прийняття уповноваженим органом влади рішення про проведення нормативної грошової оцінки земель, розробка технічної документації з нормативної грошової оцінки спеціалізованою установою, погодження технічної документації органами влади, прийняття відповідною радою рішення про затвердження технічної документації.
Базою оподаткування відповідно до статті 271 Податкового кодексу є нормативно-грошова оцінка з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого розділом XIII Податкового кодексу.
Таким чином, нормативно-грошова оцінка є основою для визначення земельного податку для земель державної та комунальної власності, а її зміна є підставою для перегляду розміру такої плати.
Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України №489 від 25.11.2016 року "Про затвердження Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів" (далі - Порядок) визначає процедуру проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів.
Відповідно до п.4 Порядку нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України "Про землеустрій".
Згідно п.5 Порядку коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф), встановлюється на підставі Класифікації видів цільового призначення земель, затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 23 липня 2010 року N 548, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 01 листопада 2010 року за N 1011/18306 (додаток 1).
Представник відповідача у відзиві на позовну заяву зазначає, що Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, виданий Головним управлінням Держгеокадастру у Хмельницькій області не може бути оскаржений до суду, так як витяг був сформований на підставі технічної документації, яка розроблялась ліцензованими інженерами-землевпорядниками та затверджувалась Сатанівською сільською радою Городоцького району Хмельницької області.
Суд не погоджується з зазначеним вище твердженням представника відповідача, враховуючи наступне.
Відповідно до п.1 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №15 від 14.01.2015 року Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства і який реалізує державну політику у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності, земельних відносин, землеустрою, у сфері Державного земельного кадастру, державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів.
Згідно з підпунктами 27 та 36 пункту 4 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру Держгеокадастр відповідно до покладених на нього завдань організовує виконання на відповідній території робіт із землеустрою та оцінки земель, що проводяться з метою внесення відомостей до Державного земельного кадастру, і видає, зокрема, витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки.
Таким чином, у правовідносинах, пов'язаних з оцінкою земель та земельних ділянок, Держгеокадастр і його територіальні органи здійснюють публічно-владні управлінські функції. Тому перевірка законності їх дій (бездіяльності), рішень, зокрема під час формування даних про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки, оформлення даних у вигляді витягу з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель, має здійснюватись адміністративним судом.
Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 20 червня 2018 року у справі №823/902/17.
Позивач в позовній заяві зазначає, що Кф 2.5 (коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки) був застосований відповідачем помилково, так як земельна ділянка складається із земель загального користування та об'єктів нерухомого майна.
Суд не погоджується з вищезазначеним твердженням позивача, враховуючи наступне.
Відповідно до ст.79-1 Земельного кодексу України передбачено, що формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об'єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру.
Згідно інформації з Державного земельного кадастру земельна ділянка з кадастровим номером НОМЕР_1 площею 0,8477 га є сформованою, як об'єкт цивільних прав та відомості про неї внесено до Державного земельного кадастру, цільове призначення якої є - Роздрібна торгівля та комерційні послуги.
Згідно Класифікатору, земельна ділянка відноситься до виду цільового призначення - для будівництва та обслуговування будівель торгівлі, відповідно до вказаного Класифікатору даному виду цільового призначення присвоєний код КВЦПЗ 3 - Землі громадської забудови (землі, які використовуються для розміщення громадських будівель і споруд (готелів, офісних будівель, торговельних будівель, для публічних виступів, для музеїв та бібліотек, для навчальних та дослідних закладів, для лікарень та оздоровчих закладів), інших об'єктів загального користування) та в свою чергу підрозділ 03.07 - Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі.
Таким чином Класифікатором визначений код КВЦПЗ та підрозділ виду цільового призначення, який є 03.07 - для будівництва та обслуговування будівель торгівлі.
Відповідно до Наказу Державного комітету України із земельних ресурсів від 23 липня 2010 року №548, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 01 листопада 2010 року за № 1011/18306 передбачено, що до підрозділу 03.07 (для будівництва та обслуговування будівель торгівлі) застосовується коефіцієнт 2.5.
Так, як земельна ділянка площею 0,8477 га з кадастровим номером НОМЕР_1 є сформованою та до всієї земельної ділянки був визначений вид цільового призначення - 03.07 Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі, тому відповідно до Порядку було застосовано коефіцієнт Кф 2.5.
Крім того, суд не погоджується з твердженням позивача, що відповідач штучно збільшив нормативну грошову оцінку вищезазначеної земельної ділянки, враховуючи наступне.
08.08.2008 року Рішенням чотирнадцятої cелищної сесії V-го скликання Сатанівської селищної ради №10 затверджено технічну документацію із нормативної грошової оцінки земель смт. Сатанів Городоцького району Хмельницької області. Відповідно до розробленої документації, встановлено базову вартість 1 м. кв. землі (Цн) в смт. Сатанів - 28,19 грн.
15.07.2015 року Рішенням сорок шостої сесії селищної ради VI скликання Сатанівської селищної ради Городоцького району Хмельницької області №2 було затверджено технічну документацію з нормативно-грошової оцінки земель смт. Сатанів Городоцького району Хмельницької області. Відповідно до розробленої документації, встановлено базову вартість 1 м. кв. землі (Цн) - 83,41 грн.
Таким чином, Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 16.05.2018 р. № 291/0/196-18 сформовано на підставі грошової оцінки земель смт. Сатанів Городоцького району Хмельницької області, затвердженої Рішенням 46 сесії 6-го скликання Сатанівської селищної ради №2 від 15.07.2015 року.
Отже, суд вважає правомірним застосування Головним управлінням Держгеокадастру у Хмельницькій області у Витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 16.05.2018 р. № 291/0/196-18 коефіцієнту, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) - 2,5, який визначено відповідно до Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №489 від 25.11.2016 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.12.2016 року за №1647/29777.
Відповідно, позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Подільська інвестиційна компанія" є необгрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.
Частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до ч. 1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Частиною 2 ст.77 КАС України визначено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні (ч.1 ст.90 КАС України).
З урахуванням вищевикладених норм чинного законодавства, що регулюють спірні правовідносини сторін, та встановлених обставин даної справи, суд дійшов висновку про необгрунтованість заявлених позивачем вимог, а тому в їх задоволенні слід відмовити.
На підставі ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України, у зв'язку з відмовою в задоволенні адміністративного позову в повному обсязі, судові витрати не стягуються.
Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ВИРІШИВ:
в задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Подільська інвестиційна компанія" до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, третя особа Сатанівська селищна рада про визнання незаконним та скасування Витягу від 16.05.2018 р. № 291/0/196-18 відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне рішення складене 16 квітня 2019 року
Позивач:Товариство з обмеженою відповідальністю "Подільська інвестиційна колмпанія" (вул. Примакова, 17, смт.Чемерівці, Чемеровецький район, Хмельницька область, 31600 , код ЄДРПОУ - 37127758) Відповідач:Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області (вул. Інститутська, 4/1, м.Хмельницький, Хмельницька область, 29000 , код ЄДРПОУ - 39767479) Третя особа:Сатанівська селищна рада (вул.Бузкова, буд.135Ж, смт.Сатанів, Городоцький район, Хмельницька область, 32034 , код ЄДРПОУ - 04406118)
Головуючий суддя П.М. Майстер
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.04.2019 |
Оприлюднено | 16.04.2019 |
Номер документу | 81175744 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Майстер П.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні