Україна
Донецький окружний адміністративний суд
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
15 квітня 2019 р. Справа№200/279/19-а
приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов'янськ, вул. Добровольського, 1
Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Михайлик А.С. розглянув в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження в приміщенні Донецького окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовом приватного підприємства ВОСТОК-ТРАНС до Державної служби України з безпеки на транспорті про визнання протиправною та скасування постанови
ЗМІСТ ПОЗОВНИХ ВИМОГ ОСОБА_1
Приватне підприємство ВОСТОК-ТРАНС звернулося до Донецького окружного адміністративного суду із позовом до Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртранспбезпека) із позовом (з урахуванням уточненого позову) про визнання протиправними та скасування розрахунку плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування № АП-0002707017 від 27 липня 2018 року та постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу № 035811 від 4 вересня 2018 року.
Позивач зазначив, що 27 липня 2018 року під час проходження габаритно-вагового контролю на 138 км а/д Н-30 належним йому на праві користування автомобілем марки DAF (модель TE 95 XF 480), державний номер НОМЕР_1 із причепом марки ОДАЗ модель 784 АН 1616ХР посадовими особами Управління Укртрансбезпеки у Запорізькій області складено акт № 0013775 від 27 липня 2018 року про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів, довідку про результати здійснення габаритно-вагового контролю та розрахунок плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування в сумі 2849,50 євро. 4 вересня 2018 року на підставі зазначених документів за наслідком розгляду справи про порушення законодавства про автомобільний транспорт Управлінням Укртрансбезпеки у Донецькій області складено постанову № 0358111 про застосування до позивача адміністративно-господарського штрафу.
В обґрунтування заявлених вимог позивач зазначив про порушення порядку проведення зважування транспортного засобу, зважування транспортного засобу із наливним вантажем в русі шляхом поосьового заїзду тягача і цистерни на платформу ваг без дотримання часу, необхідного для врівноваження рідкого вантажу, що завозився в автоцистерні.
Позивач зауважив на тому, що Порядком здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженим постановою КМУ № 879 передбачено проведення вимірювань (зважувань) згідно з методикою, затвердженою спеціально уповноваженим органом виконавчої вдали. Водночас, як зазначив позивач єдина методика вимірювань поосьових навантажень на маси вантажних транспортних засобів у русі визначає порядок проведення вимірювань транспортних засобів у русі та в пункті 1 містить застереження 1 про те, що наливні (рідкі) вантажі зважуються включно в статичному режимі. З наведеного позивач дійшов висновку про те, що наведена Методика не може розповсюджуватися на зважування транспортних засобів, що перевозять наливні вантажі.
Крім цього, позивач зауважив на допущенні під час здійснення контролю пункту 4 Порядку здійснення контролю на автомобільному транспорті, затвердженому постановою КМУ № 1567, оскільки державним інспектором, що проводив контроль, не було пред'явлено водію автомобіля на його вимогу направлення на перевірку та графік рейдових перевірок.
Згідно викладеного в позові з наданих після зважування документів неможливо ідентифікувати зважувальний засіб (ваги), на якому проводилося зважування та встановити проведення метрологічної атестації зазначеного обладнання.
Крім цього, позивач зауважив на тому, що квитанція № 008217 від 227 липня 2018 року містить неп містить інформації про номер причепу не зазначено, що свідчить про неможливість вважати таку квитанцію належним та допустимим доказом фактичної ваги автомобіля. Оскільки всі інші документи, зокрема розрахунок та постанова, складені на підставі цієї квитанції, зазначені документи також не мають доказової сили.
Згідно викладеного в позові, оскільки після проходження габаритно-вагового контролю автомобіль позивача продовжив рух по маршруту, підстави для здійснення відповідачем розрахунку плати за проїзд та винесення постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу відсутні, оскільки пунктом 22 Порядку № 879 передбачено тимчасове затримання транспортного засобу у випадку виявлених порушень правил проїзду великовагових транспортних засобів.
12.04.2019 до судового засідання представники сторін не з'явилися, позивач надав клопотання про розгляд справи за його відсутності, в якому зазначив про відсутність заперечень щодо закриття провадження у справі в частині вимог про визнання протиправним та скасування розрахунку.
Відповідач проти задоволення заявлених позивачем вимог заперечував, підстави незгоди визначив в наданих суду відзивах.
За змістом викладеного у відзивах під час проведення перевірки габаритно-вагового контролю посадові особи державної служби з безпеки на транспорті діяли у відповідності до положень Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України № 1567 від 08.11.2006 та Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри якого перевищують нормативні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 879.
Стосовно відсутності методики зважування транспортного засобу, відповідач послався на правову позицію Верховного Суду, викладену в постанові від 02.08.2018 року по справі 820/1420/17, відповідно до якої відсутність методики проведення габаритно-вагового контролю, затвердженої Міністерством економічного розвитку, відповідно до вимог пункту 19 Порядку № 879 не є підставою звільнення перевізників від відповідальності за перевищення вагових та габаритних параметрів транспортного засобу та від обов'язку по внесенню спати за таке перевищення.
У відзиві відповідач зауважив, що документи стосовно метрологічної атестації (повірки) вимірювального та зважувального обладнання для здійснення габаритно-вагового контролю знаходяться в пункті здійснення контролю та надаються водіям для знайомлення за їх вимогою, водій позивача не просив надати ці документи для ознайомлення. Документи, що підтверджують проходження повірки засобами вимірювального та зважувального обкладання додані відповідачем до відзиву.
В обґрунтування правомірності прийнятої постанови про застосування адміністративно-господарських санкцій та відсутності підстав для її скасування відповідач зазначив, що оскаржувана постанова прийнята на підставі акту № 00013775 від 27 липня 2018 року, за змістом якого водій позивача був ознайомлений, проте відмовився від підпису. Справа про застосування адміністративно-господарського штрафу розглядалася в присутності представників позивача, які в ході розгляду цієї справи не надали жодних доказів, які б спростовували факт вчинення порушення автотранспортного законодавства, з огляду на що 4 вересня 2018 року прийнято постанову № 035811. Посилаючись на незазначення позивачем доводів, які б стосувалися протиправності саме постанови про застосування адміністративно-господарських санкцій, відповідач зауважував на безпідставності вимог позивача в частині вимог про визнання протиправною та скасування постанови.
ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ У СПРАВІ
Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 14.01.2019 позов залишено позов без руху. Ухвалою суду від 04.02.2019 провадження у справі відкрито, справу призначено до розгляду у спрощеному позовному провадженні з викликом сторін, судове засідання призначено на 18.02.2019. Розгляд справи відкладався за клопотанням позивача на 11.03.2019 та через неявку представника відповідача та ненадання відзиву на 28.03.2019. Судове засідання, призначене на 28.03.2019 не відбулося у зв'язку із перебуванням судді на лікарняному. Розгляд справи, призначений у судове засіданні на 02.04.2019 за клопотанням позивача для надання часу на підготовку зміни позовних вимог відкладався на 12.04.2019.
Через неявку представників сторін до судового засідання 12.04.2019 справу розглянуто на підставі частини 9 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України в порядку письмового провадження.
Ухвалою від 15 квітня 2019 року провадження у справі закрито в частині вимог приватного підприємства ВОСТОК-ТРАНС до Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртранспбезпека) із позовом про визнання протиправним та скасування розрахунку плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування № АП-0002707017 від 27.07.2018.
Згідно з ч. 4 ст. 243 Кодексу адміністративного судочинства України судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.
Відповідно до ч. 5 ст. 250 цього Кодексу датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.
ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ ОБСТАВИНИ
Приватне підприємство ВОСТОК ТРАНС є юридичною особою, зареєстровано та обліковується в Єдиному державному реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за кодом 397836558, місцезнаходженням підприємства є: 85761, Донецька обл., м. Зачатівка, вул. Елеваторна, буд. 1а. Згідно відомостей Єдиного державного реєстру підприємство позивача здійснює наступні види діяльності: оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (код КВЕД 46.71); роздрібна торгівля пальним (код КВЕД 47.3); вантажний автомобільний транспорт (основний) (код КВЕД 49.41); інша допоміжна діяльність у сфері транспорту (код КВЕД 52.29).
Згідно умов договору оренди № 1 від 14.12.2017, укладеного між приватним підприємством ВСТОК-ТРАНС (орендарем) та товариством з обмеженою відповідальністю МЕТАН (орендодавець), позивач в порядку та на умовах зазначеного договору приймає у строкове платне володіння та користування строком на 1 рік транспортний засіб - автомобіль марки DAF (модель TE 95 XF 480), державний номер НОМЕР_1, що є власністю ТОВ МЕТАН . Згідно свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу серії САЕ № 711151 ОСОБА_2 - директор приватного підприємства ВОСТОК-ТРАНС є власником напівпричепу цистерни марки ОДАЗ 784 державний номер: АН 1816 ХР.
27 липня 2018 року під час перевезення позивачем вантажу - оливи нафтової турбінної з присадками на транспортному составі автомобіль марки DAF (модель TE 95 XF 480), державний номер НОМЕР_1 із напівпричепом марки ОДАЗ 784 державний номер: АН 1816 ХР, водій ОСОБА_3 в пункті габаритно-вагового контролю транспортного засобу на автомобільній дорозі Н-30, 138 км посадовими особами управління Уктрансбезпеки у Запорізькій області Державної служби з безпеки на транспорті встановлено факт перевезення вантажу із перевищенням вагових обмежень, встановлених Правилами дорожнього руху без дозволу, виданого Державтоінспекцією, або документу про внесення плати за проїзд великовагових транспортних засобів.
Відповідно до наданих відповідачем документів вантажно-габаритний контроль проводився у межах рейдової перевірки Управління Укртрансбезпеки у Запорізькій області в межах щотижневого графіку проведення рейдових перевірок (арк. справи 95) уповноваженими особами управління - старшим державним інспектором ВДК ОСОБА_4 та ОСОБА_5, на ім'я яких видано направлення на рейдову перевірку № 0032223 від 23 липня 2018 року (арк. справи 91).
Згідно довідки № 0010775 від 27 липня 2018 року в результаті вагового контролю автомобілю марки DAF (модель TE 95 XF 480), державний номер НОМЕР_1, водій ОСОБА_3, встановлено навантаження на осі: 1) 7,20 тн 2) 15,80 тн 3) 9,40 тн; 4) 9,65 тн.; повна маса транспортного засобу - 42,05 тн. Згідно акту № 0013775 від 27 липня 2018 року в ході перевірки суб'єкта - ПП ВОСТОК -ТРАНС , водій ОСОБА_3, встановлено перевищення транспортним засобом осьового навантаження на другій осі та сумарного навантаження на 3 та 4 осі, встановлено навантаження на 2 ось 15,80 тн. при нормативно допустимому 11 тн.; сумарне на третю та четверту ось - 19,05 тн. при нормативно допустимому 16 тн., повна маса транспортного засобу 42,05 при нормативно допустимому 40 тн.
Розрахунком № 0013775 від 27 липня 2018 року до акту нараховано плату за проїзд великовагових та великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування в сумі 2849,50 євро.
4 вересня 2018 року Управлінням Уранспбезпеки у Донецькій області прийнято постанову № 035811 про застосування адміністративно-господарського штрафу , якою за порушення позивачем статті 48 Закону України Про автомобільний транспорт на підставі абз. 3 частини 1 статті 60 Закону України Про автомобільний транспорт застосовано адміністративно-господарський штраф в сумі 1700,00 грн.
ДЖЕРЕЛА ПРАВА Й АКТИ, ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ
Засади організації та діяльності автомобільного транспорту визначає Закон України від 5 квітня 2001 року № 2344-III Про автомобільний транспорт (надалі - Закон № 2344-III).
Відповідно до частини 12 статті 6 Закону № 2344-III державному контролю підлягають усі транспортні засоби українських та іноземних перевізників, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів і вантажів на території України.
Згідно з пунктом 4 Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2001 року № 30, рух великовагових та великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами здійснюється на підставі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, виданим перевізникові уповноваженим підрозділом Національної поліції, або документа про внесення плати за проїзд таких транспортних засобів.
Відповідно до пункту 28 Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 червня 2007 року № 879 (надалі - Порядок № 879) плата за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу вноситься перевізником за затвердженими ставками виходячи з вагових та/або габаритних параметрів транспортного засобу, протяжності маршруту, кількості перевезень.
Розмір плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу залежить від маси такого транспортного засобу, навантаження на вісь (осі), габаритів та протяжності маршруту, порядок визначення плати передбачений пунктом 30 Порядку № 879.
Згідно підпункту 8 пункту 2 Порядку № 879 пересувний пункт габаритно-вагового контролю (далі - пересувний пункт) являє собою спеціальний транспортний засіб, обладнаний вимірювальною і зважувальною технікою для здійснення контролю. Ділянка дороги на відстані 100 метрів до пересувного пункту, 50 метрів за пересувним пунктом та узбіччя дороги за напрямком руху, де розташовано пункт, вважаються його межами. Місце здійснення габаритно-вагового контролю позначається відповідними тимчасовими дорожніми знаками.
Відповідно до пункту 11 Порядку № 879 режим роботи пересувного пункту встановлюється за погодженням з Укравтодором. Збороняється експлуатація пересувних пунктів у темну пору доби, крім випадків, коли такий пункт розташовано у морських, річкових портах, вантажних терміналах, місцях формування вантажопотоків.
Пунктом 12 Порядку № 879 передбачено, що вимірювальне і зважувальне обладнання для здійснення габаритно-вагового контролю повинне утримуватись у робочому стані; періодично проводиться повірка (метрологічна атестація) такого обладнання з подальшим клеймуванням (пломбуванням) та видачею відповідного свідоцтва спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері метрології.
За приписами пункту 13 Порядку № 879 під час здійснення габаритно-вагового контролю не допускається використання вимірювального і зважувального обладнання, періодична повірка (метрологічна атестація) якого не проведена, а також обладнання, що перебуває у несправному стані.
У відповідності до пункту 18 Порядку № 879 за результатами точного габаритно-вагового контролю на стаціонарному або пересувному пункті водієві транспортного засобу видається довідка результатів здійснення контролю із зазначенням часу і місця його проведення, а на запит водія - міжнародний сертифікат зважування вантажних транспортних засобів, якщо пункт габаритно-вагового контролю уповноважений видавати такі сертифікати.
Відповідно до пункту 23 Порядку № 879 власник великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу або уповноважена ним особа має право привести габаритно-вагові параметри транспортного засобу у відповідність з установленими нормативами шляхом часткового розвантаження, перевантаження на інший транспортний засіб або у будь-який інший спосіб.
Відповідно до пункту 31.1 Порядку № 879 якщо рух здійснюється без відповідного дозволу або внесення плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, така плата визначається за пройдену частину маршруту по території України або за частину, яку перевізник має намір проїхати, у разі перевищення нормативу хоча б одного вагового або габаритного параметру: до 10 відсотків - у подвійному розмірі; на 10-40 відсотків - у потрійному розмірі; більше як на 40 відсотків - у п'ятикратному розмірі.
У відповідності з пунктом 21 Порядку № 879 у разі виявлення факту перевищення хоча б одного вагового та/або габаритного нормативного параметра більш як на 2 відсотки подальший рух транспортного засобу забороняється до внесення плати за його проїзд автомобільними дорогами загального користування. Плата за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, що рухався без відповідного дозволу, здійснюється у подвійному розмірі за пройдену частину маршруту по території України.
Частиною 4 статті 48 Закону № 2344-ІІІ передбачено, що у разі перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень обов'язковим документом також є дозвіл, який дає право на рух автомобільними дорогами України, виданий компетентними уповноваженими органами, або документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових або габаритних обмежень над визначеними законодавством становить менше семи відсотків.
Відповідно до абзацу третього 3 частини першої статті 60 Закону № 2344-III за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
ОЦІНКА АРГУМЕНТІВ УЧАСНИКІВ СПРАВИ ОСОБА_6
За змістом статей 48, 60 Закону України Про автомобільний транспорт підставою застосування адміністративно-господарського штрафу до суб'єкта господарювання є перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень за відсутності відповідного дозволу.
Як вбачається з наявних в матеріалах справи документів 27 липня 2018 року на автомобільній дорозі Н-30, 138 км під час габаритно-вагового контролю автомобілю DAF TE 95XF 480 (державний номер НОМЕР_1) із причепом ОДАЗ 784 (державний номер НОМЕР_2), що перебували в користуванні підприємства позивача, встановлено перевищення наведеним транспортним засобом нормативно допустимих вагових параметрів, що становлять порушення Закону України Про автомобільний транспорт . Порушення нормативно допустимих параметрі зафіксовано в складених уповноваженими особами територіального Управління відповідача документів за наслідком проведення габаритно-вагового контролю, зокрема, довідці про результати здійснення габаритно-вагового контролю № 0010775 від 27.07.2018, акті про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів № 0013775 від 27.07.2018 та квитанції пересувного пункту габаритно-вагового контролю (код 26249607). Саме на підставі наведених документів Управлінням Укртрансбезпеки у Донецькій області під час розгляду справи про порушення законодавства про автомобільний транспорт було встановлено порушення приватним підприємством ВОСТОК-ТРАНС статті 48 Закону України Про автомобільний транспорт , внаслідок чого на підставі статті 60 Закону України Про автомобільний транспорт 4 вересня 2018 року прийнято постанову № 035811 про застосування адміністративно-господарського штрафу в сумі 1700,00 грн.
Відповідно до довідки про результати здійснення габаритно-вагового контролю, акту про перевезення транспортним засобом нормативних вагових параметрів та квитанції пересувного пункту габаритно-вагового контролю під час зважування транспортного засобу встановлено перевищення нормативно допустимого навантаження на 2 ось 15,80 тн. при нормативно допустимому 11 тн.; сумарно на третю та четверту ось - 19,05 тн. при нормативно допустимому 16 тн., фактична повна маса вантажу становить 42,05 тн. при нормативно допустимому 40 тн.
Судом не приймаються доводи позивача про протиправність прийнятої постанови від 04.09.2018 внаслідок порушення порядку здійснення контролю на автомобільному транспорті через ненадання державним інспектором Синицьким В.В. направлення на проведення перевірки, графіку рейдових перевірок та доказів проведення повірки (метрологічної атестації) зважувального обладнання з огляду на наступне. В матеріалах справи відсутні документи, які б свідчили про пред'явлення такої вимоги водієм підприємства позивача під час проведення контролю, в матеріалах справи наявні копії документів щодо призначення рейдової перевірки на зазначеній ділянці автомобільної дороги та проведення атестації зважувального обладнання (арк. справи 91, 92, 93, 94, 95). Крім цього, обставина надання чи ненадання зазначених документів не впливає на встановлення порушень, що полягають в перевищенні транспортним засобом нормативних вагових параметрів.
Зауваження позивача щодо здійснення відповідачем зважування транспортного засобу із причепом із рідким вантажем у русі, що унеможливлює визначення достовірних та точних показників навантаження на кожну з осей транспортного засобу судом не приймаються, оскільки відповідно до довідки № 0013775 та акту № 0013775 під час габаритно-вагового контролю окрім перевищення нормативно допустимого поосьового навантаження посадовими особами відповідача встановлено перевищення нормативно-допустимої повної маси вантажу більш як на 2 відсотки, що є достатньою підставою для встановлення порушення статті 48 Закону України Про автомобільний транспорт та прийняття постанови про застосування адміністративно-господарських санкцій.
Суд вважає безпідставними посилання позивача на неможливість врахування як належного доказу виявленого порушення квитанції № 008217 від 27.07.2018 через наявність в ній інформації про реєстраційний номер автомобіля (ВН 1210СО) та відсутність інформації про номер цистерни, та складених на підставі зазначеної квитанції акту та довідки, оскільки чинним законодавством не передбачено обов'язкової інформації, що має містити квитанція за фактом зважування транспортного засобу, внесення зазначеної інформації до квитанцій чинним законодавством також не передбачено. Квитанція пересувного пункту габаритно-вагового контролю має дату та час, печатку пересувного пункту контролю, містить назву транспортного засобу та державний номер, показники зважування, містить номер зважувального обладнання, що надає можливість ідентифікувати автомобіль та його вагові показники. Положеннями Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженому Постановою КМУ від 8 листопада 2006 р. № 1567 передбачено, що виявлені під час перевірки порушення вимог законодавства та норм і стандартів щодо організації перевезень автомобільним транспортом зазначаються в акті з посиланням на порушену норму. Пунктом 18 Поряду № 879 визначено, що за результатами габаритно-вагового контролю на стаціонарному або пересувному пункті водієві транспортного засобу видається довідка про здійснення габаритно-вагового контролю із зазначенням часу і місця його здійснення. Тобто, первинними документами, що фіксують факт виявлення порушення зазначеною постановою є не квитанція про зважування, а акт та довідка, складені за фактом проведення габаритно-вагового контролю.
Таким чином, наявними в матеріалах справи документам підтверджено перевезення вантажу підприємством позивача з перевищенням вагового обмеження за відсутності відповідного дозволу, що свідчить про допущення підприємством порушень закону України Про автомобільний транспорт та є підставою для застосування адміністративно-господарських санкцій. Таким чином, постанову про застосування адміністративно-господарських санкцій № 035811 від 04 вересня 2018 року винесено правомірно, з огляду на що заявлені позивачем вимоги в частині визнання протиправною та скасування цієї постанови є необґрунтованими та не підлягають задоволенню.
Підстави здійснення розподілу судових витрат відсутні.
З огляду на викладене вище, на підставі Закону України Про автомобільний транспорт , Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 червня 2007 року № 879 та керуючись ст.ст. 2, 3, 5, 9, 12, 15, 19, 22, 25, 32, 72, 76, 77, 79, 139, 194, 205, 241-243, 245, 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
В задоволенні позовних вимог приватного підприємства ВОСТОК-ТРАНС (адреса: 85761, Донецька обл., м. Зачатівка, вул. Елеваторна, буд. 1а, ідентифікаційний код юридичної особи 39783658) до Державної служби України з безпеки на транспорті (01135, м. Київ, пр-т Перемоги, буд. 14, код ідентифікаційний код 39816845) про визнання протиправною та скасування постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу № 035811 від 04.09.2018, - відмовити повністю.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо справу було розглянуто в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
У відповідності до пп. 15.5 п. 15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. У разі порушення порядку подання апеляційної чи касаційної скарги відповідний суд повертає таку скаргу без розгляду.
Повний текст рішення виготовлений 15.04.2019.
Суддя Михайлик А.С.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.04.2019 |
Оприлюднено | 17.04.2019 |
Номер документу | 81208387 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Михайлик А.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні