ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18 квітня 2019 року Справа № 280/585/19 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі судді Киселя Р.В., розглянувши за правилами спрощеного провадження без виклику учасників справи (у письмовому провадженні), адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 (АДРЕСА_1, 69076) до Правобережного об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Запоріжжя (вул. Запорізького козацтва, буд. 25-а, м. Запоріжжя, 69076) про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
11.02.2019 до Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява заявою ОСОБА_1 (далі - позивач) до Правобережного об'єднаного управління Пенсійного фонду України м.Запоріжжя (далі - відповідач), в якій позивач просить: визнати протиправними дії відповідача щодо відмови позивачу в проведенні перерахунку пенсії без урахування заробітку за 60 календарних місяців страхового стажу підряд до 01.07.2000; зобов'язати відповідача здійснити перерахунок та виплату позивачу з 01.07.2018 без урахування заробітку за 60 календарних місяців страхового стажу підряд до 01.07.2000, а саме: без урахування заробітної плати з 01.01.1986 по 31.12.1990 та здійснити відповідні виплати з урахуванням раніше виплачених сум.
Крім того, просить стягнути за рахунок бюджетних асигнувань відповідача понесені позивачем судові витрати по оплаті судового збору.
Ухвалою від 18 лютого 2019 року відкрито спрощене позовне провадження у справі та призначене судове засідання на 13 березня 2019 року без виклику сторін.
Позовні вимоги ОСОБА_1 обґрунтовані тим, що позивач з 27.05.2011 перебуває на обліку в Правобережному об'єднаному управлінні Пенсійного фонду України м. Запоріжжя та отримувала пенсію відповідно до Закону України Про державну службу . Відповідно до п. 4-7 Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування з 01.10.2017 її переведено на пенсію за віком. Згідно розпорядження про перерахунок пенсії середньомісячний заробіток розраховано за довідкою про заробітну плату надану АТ Запорізький територіальний паливний концерн від 25.05.2011 за період з 01.01.1986 по 31.12.1990 та даних персоніфікованого обліку за період з 01.07.2000 по 30.04.2011, у зв'язку з чим коефіцієнт заробітку склав 1,95971. Не погодившись з вказаним розрахунком, позивач звернулася до відповідача з заявою та до Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області про проведення варіанту розрахунку пенсії без урахування заробітку за 60 місяців страхового стажу підряд до 01.07.2000. За результатами розгляду скарги Головним управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області повідомлено, що підстави для проведення перерахунку пенсії з 01.07.2018 з урахуванням заробітної плати за період з 01.07.2000 по 26.05.2011 відсутні. Вважає зазначені дії відповідача протиправними та необґрунтованими, оскільки відповідачем без її згоди враховано середньомісячний заробіток за період з 01.01.1986 по 31.12.1990, що призвело до суттєвого зниження розміру належної пенсії за віком.
Відповідач позов не визнав. 01 березня 2019 року за вх. № 8396 від представника відповідача надійшов відзив на адміністративний позов, в якому зазначено, що для кожного пенсіонера визначається індивідуальний коефіцієнт страхового стажу (в залежності від кількості відпрацьованих місяців). Частиною першою статті 40 Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування (в редакції, чинній на час призначення пенсії за віком) визначено, що для обчислення пенсії враховується заробітна плата (дохід) за будь-які 60 місяців страхового стажу підряд до 01 липня 2000 року, незалежно від перерв, та за весь період страхового стажу, починаючи з 01 липня 2000 року. З 11 жовтня 2017 року набрав чинності Закон України від 03.10.2017 № 2148-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій" (далі - Закон № 2148), згідно з яким внесено зміни до Закону № 1058. Зокрема, згідно з пунктом 4-3 Розділу XV Прикінцеві положення Закону № 1058 (Розділ XV доповнено пунктом 4-3 згідно із Законом № 2148-VIII від 03.10.2017 - застосовується з 1 жовтня 2017 року) пенсії, призначені відповідно до цього Закону до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій", з 1 жовтня 2017 року перераховуються із застосуванням середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, обчисленої як середній показник за 2014, 2015 та 2016 роки із застосуванням величини оцінки одного року страхового стажу в розмірі 1%. При цьому, пунктом 4-7 Розділу XV Прикінцеві положення Закону № 1058 (Розділ XV доповнено пунктом 4-7 згідно із Законом № 2148-VIII від 03.10.2017 - застосовується з 1 жовтня 2017 року) визначено, що особам, пенсії/щомісячне довічне грошове утримання яким призначені відповідно до законів України "Про Кабінет Міністрів України", "Про державну службу". "Про Національний банк України", "Про дипломатичну службу", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про прокуратуру", "Про статус народного депутата України", "Про судоустрій і статус суддів", "Про судову експертизу", "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", "Про наукову і науково-технічну діяльність", "Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів", Митного кодексу України, Податкового кодексу України, Положення про помічника-консультанта народного депутата України, розмір яких з урахуванням перерахунку, передбаченого пунктом 4-3 цього розділу, розрахований за нормами цього Закону, буде більший, проводиться автоматичне, без їхнього звернення, переведення пенсії на умовах, передбачених цим Законом, за матеріалами пенсійних справ. Розмір пенсії для позивача обчислений саме за матеріалами її пенсійної справи, тобто з урахуванням заробітної плати за період з 01.01.1986 по 31.12.1990 і з 01.07.2000 по 30.04.2011 (190 місяців), яка була застосована для обчислення ОСОБА_1 пенсії за віком згідно з Законом України "Про державну службу" при призначенні її з 27.05.2011, що підтверджується протоколом №575 від 09.06.2011 із розрахунком стажу і заробітної плати та розпорядженням №164012 від 25.10.2017. Просить суд відмовити в задоволенні позовних вимог в повному обсязі.
Розглянувши наявні матеріали та фактичні обставини справи, дослідивши і оцінивши надані докази в їх сукупності, суд встановив наступне.
ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, з 27.05.2011 перебуває на обліку в Правобережному об'єднаному управлінні Пенсійного фонду України м. Запоріжжя, яким призначено пенсію відповідно до Закону України Про державну службу при страховому стажі 35 р. 7 міс. 8 дн., в тому числі стажу по держслужбі 15 р. 3 міс. 22 дн. З 01.10.2017 отримує пенсію за віком у відповідності до Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування .
02.08.2018 позивач звернулася до відповідача із заявою (вх. №300/Ж-9), відповідно до якої просить провести варіант розрахунку пенсії без урахування заробітку за 60 календарних місяців страхового стажу підряд до 01.07.2000, посилаючись на те, що варіант розрахунку її пенсії з врахуванням заробітної плати за період з 01.01.1986 по 31.12.1990 вважає недоцільним при визначенні розміру пенсії за віком у зв'язку з низьким заробітком за цей період.
Листом від 14.08.2018 за вих. №300/Ж-9 Правобережне об'єднане управління Пенсійного фонду України м. Запоріжжя надало відповідь на звернення, відповідно до якого позивача повідомлено, що відповідно до статті 40 Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування (в редакції, чинній до 01.10.2011) для обчислення пенсії враховується заробітна плата (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд до 01 липня 2000 року, незалежно від перерв, та за весь період страхового стажу, починаючи з 01 липня 2000 року. Заробітна плата (дохід) за період страхового стажу до 01 липня 2000 року враховується для обчислення пенсії на підставі документів про нараховану заробітну плату (дохід), виданих у порядку, встановленому законодавством, а за період страхового стажу починаючи з 01 липня 2000 року - за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку. Середньомісячний заробіток розраховано за довідкою про заробітну плату АТ Запорізький територіальний паливний концерн від 25.05.2011 №48 за період з 01.09.1984 по 31.05.1991 та даних персоніфікованого обліку за період з 01.07.2000 по 30.04.2011, який склав 7377,13 грн. (коефіцієнт заробітку - 1,95971) із застосуванням середньої заробітної плати(доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, обчисленої як середній показник за 2014, 2015 та 2016 роки, яка складає 3764,40 грн; коефіцієнт стажу - 0,35583. Таким чином, розмір пенсії з 01.10.2017 складає 2482,80 грн., де 2625,00 грн. - розмір основної пенсії за віком; 217,80 грн. - доплата за понаднормативний стаж (15 років). Відтак підстави для перерахунку пенсії без урахування заробітку за 60 календарних місяців страхового стажу відсутні.
Не погодившись з відповіддю відповідача, позивач 14.09.2018 звернулась зі скаргою до Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області (вх. №1964/Ж-9), просить зобов'язати відповідача у відповідності до ч.3, 4 ст. 45 Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування провести варіант розрахунку її середньомісячного заробітку без урахування заробітку за 60 календарних місяців страхового стажу підряд до 01.07.2000.
Листом від 10.10.2018 за вих. №1964/Ж-9 Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області надало відповідь на вказану скаргу, відповідно до якої зазначає, що пенсія обчислена та виплачується у повній відповідності до чинного законодавства. Додатково повідомлено, що для можливого збільшення розміру пенсії позивач має право надати іншу довідку про заробітну плату за 60 місяців за період роботи до 01 липня 2000 року.
Позивач, не погоджуючись з діями відповідача щодо відмови у перерахунку пенсії, звернувся до суду з даним позовом.
Розглядаючи спір по суті, суд керується наступним.
Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Порядок призначення та перерахунку пенсії регулюється Законом України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування від 09.07.2003 №1058-IV ( далі - Закон №1058-IV).
Порядок визначення заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії визначено статтею 40 Закону №1058-IV.
Умови призначення пенсії державним службовцям визначалися статтею 37 Закону України „Про державну службу" (в редакції чинній на момент звернення за пенсією, а саме 27.05.2011, далі - Закон № 3723).
Відповідно до статті 37 Закону №3723 на одержання пенсії державних службовців мають право особи, які досягли встановленого законодавством пенсійного віку, за наявності страхового стажу для чоловіків - не менше 25 років, для жінок - не менше 20 років, у тому числі стажу державної служби - не менше 10 років, та які на час досягнення пенсійного віку працювали на посадах державних службовців, а також особи, які мають не менше 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державних службовців, - незалежно від місця роботи на час досягнення пенсійного віку. Пенсія державним службовцям призначається в розмірі 80 відсотків від сум їх заробітної плати, на які нараховуються страхові внески на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, а особам, які на час звернення за призначенням пенсії не є державними службовцями, - у розмірі 80 відсотків заробітної плати працюючого державного службовця відповідної посади та рангу за останнім місцем роботи на державній службі.
Згідно частини другої статті 37 вказаного Закону пенсія державним службовцям у частині, що не перевищує розміру пенсії із солідарної системи, що призначається відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", виплачується за рахунок коштів Пенсійного фонду України. Частина пенсії, що перевищує цей розмір, виплачується за рахунок коштів Державного бюджету України.
Пенсія державному службовцю виплачується незалежно від його заробітку (прибутку), одержуваного після виходу на пенсію. Максимальний розмір пенсії (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткових пенсій, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною та інших доплат до пенсій, встановлених законодавством) не може перевищувати дванадцяти мінімальних розмірів пенсії за віком, встановленої абзацом першим частини першої статті 28 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування".
За кожний повний рік роботи понад 10 років на державній службі пенсія збільшується на один відсоток заробітку, але не більше 90 відсотків заробітної плати.
Відповідно до ст. 33 Закону України "Про державну службу" заробітна плата державних службовців складається з посадових окладів, премій, доплати за ранги, надбавки за вислугу років на державній службі та інших надбавок.
Механізм визначення розміру заробітної плати для перерахунку пенсій державним службовцям було встановлено постановою Кабінету Міністрів України від 31.05.2000 № 865 Про деякі питання вдосконалення визначення розмірів заробітку для обчислення пенсії .
Згідно з вищезазначеним пенсійна виплата державного службовця складається із двох складових: пенсії за віком згідно з нормами Закону № 1058, яка фінансується з бюджету Пенсійного фонду України та пенсії державного службовця згідно з нормами Закону № 3723, яка фінансується з Державного бюджету.
Пенсія у солідарній системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування призначається відповідно до ст. 24, 25, 27, 40 Закону № 1058.
Для кожного пенсіонера визначається індивідуальний коефіцієнт страхового стажу (в залежності від кількості відпрацьованих місяців) ст. 24, 25 Закону № 1058.
Частиною першою статті 40 Закону № 1058 (в редакції чинній на момент призначення пенсії за віком у відповідності до Закону України "Про державну службу") визначено, що для обчислення пенсії враховується заробітна плата (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд до 1 липня 2000 року, незалежно від перерв, та за весь період страхового стажу починаючи з 1 липня 2000 року.
У разі якщо страховий стаж становить менший період, ніж передбачено абзацом першим цієї частини, враховується заробітна плата (дохід) за фактичний страховий стаж.
За вибором особи, яка звернулася за пенсією, з періоду, за який враховується заробітна плата (дохід) для обчислення пенсії, виключається період до 60 календарних місяців страхового стажу підряд за умови, що зазначений період становить не більше ніж 10 відсотків тривалості страхового стажу, врахованого в одинарному розмірі. У всіх випадках, крім випадку, передбаченого абзацом другим частини першої цієї статті, період, за який враховується заробітна плата, після виключення 10 відсотків тривалості страхового стажу, не може бути меншим ніж 60 календарних місяців.
Для визначення розміру пенсії за віком відповідно до частини другої статті 27 цього Закону заробітна плата для обчислення частини пенсії за період страхового стажу до набрання чинності цим Законом визначається на умовах і в порядку, передбачених законодавством, що діяло раніше, а для обчислення частини пенсії за період страхового стажу після набрання чинності цим Законом - на умовах, передбачених абзацом першим цієї частини.
Заробітна плата (дохід) за період страхового стажу до 1 липня 2000 року враховується для обчислення пенсії на підставі документів про нараховану заробітну плату (дохід), виданих у порядку, встановленому законодавством, а за період страхового стажу починаючи з 1 липня 2000 року - за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку.
Отже, за нормами статті 40 Закону № 1058 (в редакції чинній на момент призначення позивачу пенсії за віком у відповідності до Закону України "Про державну службу") для обчислення пенсії враховується заробітна плата (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд до 01 липня 2000 року, незалежно від перерв, та за весь період страхового стажу починаючи з 01 липня 2000 року.
Таким чином, суд звертає увагу, що станом на день призначення пенсії за віком державного службовця, відсутня норма, що надавала відповідачу право не враховувати за бажанням пенсіонера розмір заробітної плати за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд по 30 червня 2000 року.
Під час призначення пенсії застосовується середня заробітна плата працівників, зайнятих у галузях економіки України, за календарний рік, що передує року звернення за призначенням пенсії.
Друга складова пенсійної виплати розрахована за довідками про складові заробітної плати (посадовий оклад, доплати за ранг та вислугу років), що подаються для призначення пенсії відповідно до Закону України Про державну службу".
Відповідно до п. 2 ст. 10 Закону № 1058 особі, яка має право на довічну пенсію, призначається один з видів довічної пенсії за її вибором.
Підсумовуючи наведене вище суд зазначає, що хоча позивачу і була призначена пенсія за віком у 2011 році відповідно до положень Закону України "Про державну службу", частина цієї пенсії платиться за рахунок коштів Пенсійного фонду України із солідарної системи загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, а інша частина пенсії із Державного бюджету України.
З 11 жовтня 2017 року набрав чинності Закон України від 03.10.2017 № 2148-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій" (далі - Закон № 2148), згідно з яким внесено зміни до Закону № 1058.
Зокрема, згідно з пунктом 4-3 Розділу XV Прикінцеві положення Закону № 1058 (Розділ XV доповнено пунктом 4-3 згідно із Законом № 2148-VIII від 03.10.2017 - застосовується з 1 жовтня 2017 року ) пенсії, призначені відповідно до цього Закону до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій", з 1 жовтня 2017 року перераховуються із застосуванням середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, обчисленої як середній показник за 2014, 2015 та 2016 роки із застосуванням величини оцінки одного року страхового стажу в розмірі 1 %.
При здійсненні перерахунку пенсій відповідно до абзацу першого цього пункту використовується розмір прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, установлений на 1 грудня 2017 року Законом України "Про Державний бюджет України на 2017 рік".
При цьому, пунктом 4-7 Розділу XV Прикінцеві положення Закону № 1058 ( Розділ XV доповнено пунктом 4-7 згідно із Законом № 2148-VIII від 03.10.2017 - застосовується з 1 жовтня 2017 року) визначено, що особам, пенсії/щомісячне довічне грошове утримання яким призначені відповідно до законів України "Про Кабінет Міністрів України", "Про державну службу". "Про Національний банк України", "Про дипломатичну службу", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про прокуратуру", "Про статус народного депутата України", "Про судоустрій і статус суддів", "Про судову експертизу", "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", "Про наукову і науково-технічну діяльність", "Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів", Митного кодексу України, Податкового кодексу України, Положення про помічника-консультанта народного депутата України, розмір яких з урахуванням перерахунку, передбаченого пунктом 4-3 цього розділу, розрахований за нормами цього Закону, буде більший, проводиться автоматичне, без їхнього звернення, переведення пенсії на умовах, передбачених цим Законом, за матеріалами пенсійних справ.
Особи, пенсію яким переведено на пенсію на умовах цього Закону, у будь-який час можуть звернутися до органів Пенсійного фонду для переведення на пенсію/щомісячне довічне грошове утримання за нормами законів України "Про Кабінет Міністрів України", "Про державну службу", "Про Національний банк України", "Про дипломатичну службу", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про прокуратуру", "Про статус народного депутата України", "Про судоустрій і статус суддів", "Про судову експертизу", "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", "Про наукову і науково-технічну діяльність", "Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів", Митного кодексу України, Податкового кодексу України, Положення про помічника-консультанта народного депутата України із встановленням розміру пенсії, отримуваного до такого переведення, з 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому надійшла така заява.
Отже, з урахуванням наведеного об'єднаним управлінням і було проведено ОСОБА_1 перерахунок пенсії з 01.10.2017 року згідно з пунктом 4-7 Розділу XV Прикінцеві положення Закону № 1058.
А саме, здійснено автоматичне переведення позивача на пенсію за віком в оптимальному для неї обчисленні саме за матеріалами її пенсійної справи, тобто з урахуванням заробітної плати за період з 01.01.1986 року по 31.12.1990 року і з 01.07.2000 року по 30.04.2011 року (190 місяців), яка була застосована для обчислення ОСОБА_1 пенсії за віком згідно з Законом України "Про державну службу" при призначенні її з 27.05.2011 року, що підтверджується протоколом 575 від 09.06.2011 року із розрахунком стажу і заробітної плати та розпорядженням 164012 від 25.10.2017 року.
Норма, на яку посилається позивач в обґрунтування свого позову, а саме частина 1 статті 40 Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування викладена в редакції, яку вказує позивач, відповідно до Закону України Про внесення зміни до статті 40 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" щодо порядку визначення заробітної плати для обчислення пенсії від 29 березня 2016 року № 1043-VIII.
Відповідно до частини третьої статті 45 Закону України №1058 (в редакції, що діяла на час переведення позивача на пенсію за віком) переведення з одного виду пенсії на інший здійснюється з дня подання заяви на підставі документів про страховий стаж, заробітну плату (дохід) та інших документів, що знаходяться на час переведення з одного виду пенсії на інший в пенсійній справі, а також додаткових документів, одержаних органами Пенсійного фонду. При переведенні з одного виду пенсії на інший за бажанням особи може враховуватися заробітна плата (дохід) за періоди страхового стажу, зазначені в частині першій статті 40 цього Закону, із застосуванням показника середньої заробітної плати (доходу), який враховувався під час призначення (попереднього перерахунку) попереднього виду пенсії.
Таким чином, оскільки при призначенні пенсії позивачу 27.05.2011 було враховано заробітну плату за період з 01.01.1986 по 31.12.1990 і з 01.07.2000 по 30.04.2011 (190 місяців), відтак відповідач діяв в спосіб та порядок передбачений Законом України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування .
Згідно з частиною 1 статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.
Згідно ч.2 ст.77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Частиною третьою статті 2 КАС України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
За таких обставин, суд приходить до висновку, що відповідачем доведено правомірність своїх дій, відтак позовні вимоги є такими, що не підлягають задоволенню.
Враховуючи викладене, керуючись статтями 241, 243-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ВИРІШИВ:
У задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 (АДРЕСА_1, 69076) до Правобережного об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Запоріжжя (вул. Запорізького козацтва, буд. 25-а, м. Запоріжжя, 69076) про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії - відмовити.
Рішення набирає законної сили відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржено до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Р.В. Кисіль
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.04.2019 |
Оприлюднено | 18.04.2019 |
Номер документу | 81236296 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Кисіль Роман Валерійович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Кисіль Роман Валерійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні