Постанова
від 16.04.2019 по справі 826/16632/14
КАСАЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ВЕРХОВНОГО СУДУ

ПОСТАНОВА

Іменем України

16 квітня 2019 року

Київ

справа №826/16632/14

адміністративне провадження №К/9901/9037/18

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

судді-доповідача - Хохуляка В.В.,

суддів - Бившевої Л.І., Шипуліної Т.М.,

розглянувши в судовому засіданні без повідомлення сторін касаційну скаргу Державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління Міндоходів у місті Києві на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 20.11.2014 (суддя - Огурцов О.П.) та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 03.02.2015 (головуючий суддя - Федотов І.В., судді: Ісаєнко Ю.А., Оксененко О.М.) у справі № 826/16632/14 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ до Державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління Міндоходів у місті Києві про визнання протиправними дій, скасування довідки та зобов'язання вчинити певні дії, -

в с т а н о в и в:

Товариство з обмеженою відповідальністю НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ (далі - ТОВ НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ ) звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом, в якому, просило:

визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління Міндоходів у місті Києві (далі - ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у місті Києві з проведення зустрічної звірки ТОВ НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ щодо документального підтвердження господарських відносин із ТОВ СИСТЕМИ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ (код ЄДРПОУ 38138341) за період: з 01.12.2013 по 31.12.2013, ТОВ ВАРУС - ЛОГІСТИК (код ЄДРПОУ 34590599), ТОВ РУШ (код ЄДРПОУ 32007740) за період: з 01.04.2014 по 30.04.2014, їх реальності та повноти відображення в обліку;

визнати протиправними дії ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у місті Києві при складанні довідки № 983/26-58-22-07-17/38513392 від 18.09.2014 Про результати проведення зустрічної звірки ТОВ НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ (код за ЄДРПОУ 38513392) щодо документального підтвердження господарських відносин із ТОВ СИСТЕМИ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ (код ЄДРПОУ 38138341) за період: з 01.12.2013 по 31.12.2013, ТОВ ВАРУС - ЛОГІСТИК (код ЄДРПОУ 34590599), ТОВ РУШ (код ЄДРПОУ 32007740) за період: з 01.04.2014 по 30.04.2014, їх реальності та повноти відображення в обліку ;

визнати протиправними дії ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у місті Києві щодо визнання правочинів укладених ТОВ НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ з контрагентами, вказаними у довідці № 983/26-58-22-07-17/38513392 від 18.09.2014 нікчемними в силу приписів закону;

визнати протиправною довідку ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у місті Києві № 983/26-58-22-07-17/38513392 від 18.09.2014 Про результати проведення зустрічної звірки ТОВ НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ ;

скасувати довідку ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у місті Києві № 983/26-58-22-07-17/38513392 від 18.09.2014 Про результати проведення зустрічної звірки ТОВ НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ ;

визнати протиправними дії ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у місті Києві щодо коригування показників податкової ТОВ НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ з виключення з електронної бази даних Деталізована інформація по платнику податку на додану вартість щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України , в інформаційній базі даних Податковий блок та Системі автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України сум податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість, які визначені ТОВ НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ , здійснені на підставі довідки № 983/26-58-22-07-17/38513392 від 18.09.2014 Про результати проведення зустрічної звірки ТОВ НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ (код за ЄДРПОУ 38513392) щодо документального підтвердження господарських відносин із ТОВ СИСТЕМИ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ (код ЄДРПОУ 38138341) за період: з 01.12.2013 по 31.12.2013, ТОВ ВАРУС - ЛОГІСТИК (код ЄДРПОУ 34590599), ТОВ РУШ (код ЄДРПОУ 32007740) за період: з 01.04.2014 по 30.04.2014, їх реальності та повноти відображення в обліку ;

зобов'язати ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у місті Києві виключити з інформаційної бази Системи автоматичного співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів інформацію викладену в довідці № 983/26-58-22-07-17/38513392 від 18.09.2014 Про результати проведення зустрічної звірки ТОВ НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ (код за ЄДРПОУ 38513392) щодо документального підтвердження господарських відносин із ТОВ СИСТЕМИ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ (код ЄДРПОУ 38138341) за період: з 01.12.2013 по 31.12.2013, ТОВ ВАРУС - ЛОГІСТИК (код ЄДРПОУ 34590599), ТОВ РУШ (код ЄДРПОУ 32007740) за період: з 01.04.2014 по 30.04.2014, їх реальності та повноти відображення в обліку .

зобов'язати ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у місті Києві відновити показники податкової звітності ТОВ НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ , в тому числі зобов'язати відобразити в електронній базі даних Деталізована інформація по платнику податку на додану вартість щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України в інформаційній базі даних Податковий блок та Системі автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України суми податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість, які ТОВ НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ зазначило у податковій декларації з податку на додану вартість за період з 01.12.2013 по 31.12.2013 та з 01.04.2014 по 30.04.2014.

Постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 20.11.2014, залишеною без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 03.02.2015, позовні вимоги задоволено частково.

Визнано протиправними дії ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у місті Києві щодо коригування показників податкової ТОВ НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ з виключення з електронної бази даних Деталізована інформація по платнику податку на додану вартість щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України , в інформаційній базі даних Податковий блок та Системі автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України сум податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість, які визначені ТОВ НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ , здійснені на підставі довідки № 983/26-58-22-07-17/38513392 від 18.09.2014 Про результати проведення зустрічної звірки ТОВ НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ (код за ЄДРПОУ 38513392) щодо документального підтвердження господарських відносин із ТОВ СИСТЕМИ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ (код ЄДРПОУ 38138341) за період: з 01.12.2013 по 31.12.2013, ТОВ ВАРУС - ЛОГІСТИК (код ЄДРПОУ 34590599), ТОВ РУШ (код ЄДРПОУ 32007740) за період: з 01.04.2014 по 30.04.2014, їх реальності та повноти відображення в обліку".

Зобов'язано ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у місті Києві виключити з інформаційної бази Системи автоматичного співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів інформацію викладену в довідці № 983/26-58-22-07-17/38513392 від 18.09.2014 Про результати проведення зустрічної звірки ТОВ НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ (код за ЄДРПОУ 38513392) щодо документального підтвердження господарських відносин із ТОВ СИСТЕМИ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ (код ЄДРПОУ 38138341) за період: з 01.12.2013 по 31.12.2013, ТОВ ВАРУС - ЛОГІСТИК (код ЄДРПОУ 34590599), ТОВ РУШ (код ЄДРПОУ 32007740) за період: з 01.04.2014 по 30.04.2014, їх реальності та повноти відображення в обліку .

Зобов'язано ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у місті Києві відновити показники податкової звітності ТОВ НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ , в тому числі зобов'язати відобразити в електронній базі даних Деталізована інформація по платнику податку на додану вартість щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України в інформаційній базі даних Податковий блок та Системі автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України суми податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість, які ТОВ НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ зазначило у податковій декларації з податку на додану вартість за період з 01.12.2013 по 31.12.2013 та з 01.04.2014 по 30.04.2014.

В решті позовних вимог відмовлено.

Не погодившись з висновками судів першої та апеляційної інстанцій, ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у місті Києві оскаржила їх у касаційному порядку.

У касаційній скарзі відповідач просить скасувати постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 20.11.2014, ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 03.02.2015 в частині задоволення позовних вимог та прийняти у справі нове рішення, яким відмовити в позові повністю.

В обґрунтування своїх вимог відповідач посилається на порушення судами норм матеріального та процесуального права, а саме - статті 74 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин), статей 17, 159 Кодексу адміністративного судочинства України (в редакції, чинній на час вирішення спору в судах попередніх інстанцій).

Зокрема, зазначає, що, оскільки довідка про результати проведення зустрічної звірки не є нормативно-правовим актом чи актом індивідуальної дії, її висновки та й сама довідка в цілому не тягнуть правових наслідків і не є обов'язковими до виконання.

В письмових запереченнях на касаційну скаргу ТОВ НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ зазначає, що рішення судів першої та апеляційної інстанції постановлено з додержанням норм матеріального та процесуального права, правову оцінку обставинам справи судами надано правильно, а доводи касаційної скарги є необґрунтованими. Отже, позивач просить залишити касаційну скаргу відповідача без задоволення, а оскаржувані судові рішення - без змін.

Переглядаючи прийняті у справі судові рішення в межах доводів та вимог касаційної скарги, перевіряючи дотримання судами першої та апеляційної інстанцій норм процесуального права при встановленні фактичних обставин у справі та правильність застосування ними норм матеріального права, Верховний Суд дійшов висновку, що касаційна скарга підлягає задоволенню з огляду на наступне.

Як встановлено судами попередніх інстанцій, ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у міста Києві проведено зустрічну звірку ТОВ НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ з питань підтвердження господарських відносин з ТОВ Системи розвитку бізнесу за період: з 01.12.2013 по 31.12.2013, ТОВ Варус - Логістик , ТОВ Руш за період: з 01.04.2014 по 30.04.2014.

За результатами зустрічної звірки складено довідку № 983/26-58-22-07/38513392 від 18.09.2014, в якій, зокрема, відображено наступні висновки:

у зв'язку з непідтвердженням у ТОВ НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ (код ЄДРПОУ 385513392) об'єктів оподаткування податком на додану вартість по операціях з придбання товарів (робіт, послуг) від основних підприємств - постачальників ТОВ САПСАН - ЮГ (ЄДРПОУ 34059455) у грудні 2013 року, ТОВ ВОЛЕУМ ІНДАСТРІЗ (код ЄДРПОУ 38963943) у квітні 2014 року, у ТОВ НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ (код ЄДРПОУ 38513392) відсутні об'єкти оподаткування податком на додану вартість по операціях з продажу товарів (робіт, послуг) підприємствам-покупцям у відповідних періодах в розумінні статей 22, 188 Податкового Кодексу України;

правочини між ТОВ НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ (код ЄДРПОУ 38513392) та контрагентами - покупцями, зазначеними ним у додатку 5 до податкових декларацій з ПДВ Розшифровки податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів здійснені без мети настання реальних наслідків. Отже, зазначені правочини відповідно до пунктів 1, 2 статті 215, пункту 5 статті 203 Цивільного кодексу України є нікчемними, і в силу статті 216 Цивільного кодексу України не створюють юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з їх недійсністю;

відсутність об'єктів оподаткування при придбанні та продажу товарів , які підпадають під визначення статті 22, статті 138, пунктів 198.3, 98.6 статті 198, статті 185, пунктів 201.4, 201.6, 201.10 статті 201 Податкового Кодексу України;

не підтверджено задекларовані ТОВ НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ (код ЄДРПОУ 38513392) податкові зобов'язання з ПДВ за грудень 2013 року та за квітень 2014 року;

не підтверджено задекларований ТОВ НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ (код ЄДРПОУ 38513392) за грудень 2013 року податковий кредит з ПДВ по контрагенту-постачальнику ТОВ САПСАН -ЮГ (ЄДРПОУ 34059455);

не підтверджено задекларований ТОВ НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ (код ЄДРПОУ 38513392) за квітень 2014 року податковий кредит з ПДВ по контрагенту-постачальнику ТОВ ВОЛЕУМ ІНДАСТРІЗ (код ЄДРПОУ 38963943)".

Відповідно до пункту 61.1 статті 61 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) податковим контролем є система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Способом здійснення такого контролю є, зокрема, інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів (підпункт 62.1.2 пункту 62.1 статті 62 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин).

Згідно із статтею 71 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів - це комплекс заходів щодо збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій.

За правилами підпункту 72.1.1 пункту 72.1 статті 72 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) для інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючого органу використовується інформація, що надійшла, зокрема: від платників податків та податкових агентів, що міститься в податкових деклараціях, розрахунках, інших звітних документах; що міститься у наданих великими платниками податків в електронній формі копіях документів з обліку доходів, витрат та інших показників, пов'язаних із визначенням об'єктів оподаткування (податкових зобов'язань), первинних документах, які ведуться в електронній формі, регістрах бухгалтерського обліку, фінансовій звітності, інших документах, пов'язаних з обчисленням та сплатою податків і зборів; про фінансово-господарські операції платників податків.

Відповідно до пункту 73.5 статті 73 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) з метою отримання податкової інформації контролюючі органи мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків.

Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється контролюючими органами з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.

Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Механізм проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок визначено Порядком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 № 1232 (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин).

З метою впровадження єдиного порядку направлення запитів на проведення зустрічних звірок, а також оформлення, передачі та накопичення матеріалів зустрічних звірок органами державної податкової служби наказом Державної податкової адміністрації України від 22.04.2011 № 236 (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) затверджено Методичні рекомендації щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок.

У пункті 2.1 зазначених Методичних рекомендацій визначено, що для проведення зустрічних звірок відбираються суб'єкти господарювання (контрагенти платника податків), щодо яких виникла необхідність у зіставленні даних первинних бухгалтерських та інших документів з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків, в тому числі відносин, виду, обсягу і якості операцій і розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.

Згідно з підпунктом 2.3.6 пункту 2.3 Методичних рекомендацій щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затверджених наказом Державної податкової адміністрації України від 22.04.2011 № 236 (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин), при відборі для проведення зустрічних звірок (крім здійснення перевірок достовірності декларування сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість) особливу увагу слід звернути на таких суб'єктів господарювання, з якими платником податків вчинено правочини, стосовно яких виникли сумніви щодо реальності їх вчинення, та/або наявні факти, що свідчать про їх недійсність.

Таким чином, зустрічна звірка є окремим самостійним заходом з податкового контролю, який здійснюється з метою одержання податкової інформації, зокрема, щодо платників, по яким виникли обґрунтовані підозри щодо документування безтоварних операцій.

Податкові повідомлення-рішення за наслідками зустрічної звірки не приймаються.

Статтею 74 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) встановлено, що податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, може зберігатися та опрацьовуватися в інформаційних базах контролюючих органів або безпосередньо посадовими (службовими) особами контролюючих органів.

Перелік інформаційних баз, а також форми і методи опрацювання інформації визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань.

Аналіз наведених законодавчих норм дає підстави для висновку, що дії контролюючого органу щодо внесення до електронних баз даних змін показників податкової звітності суб'єктів господарювання в частині податкового кредиту та податкових зобов'язань за наслідками проведення зустрічної звірки без прийняття податкових повідомлень-рішень не породжують правових наслідків для платників податків та не порушують їхні права, оскільки розміщена в цій системі інформація є службовою і використовується органами доходів і зборів для обробки зібраної інформації в автоматичному режимі (використовується для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань) з метою здійснення податкового контролю.

Таке правозастосування відповідає висновку Верховного Суду України, викладеному, зокрема, в постанові від 04.11.2015 у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Фаворит-Корм до Криворізької центральної об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби України у Дніпропетровській області про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії.

Відповідно до частин першої, третьої статті 351 Кодексу адміністративного судочинства України підставами для скасування судових рішень повністю або частково і ухвалення нового рішення або зміни рішення у відповідній частині є неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права; неправильним застосуванням норм матеріального права вважається: неправильне тлумачення закону або застосування закону, який не підлягає застосуванню, або незастосування закону, який підлягав застосуванню.

За таких обставин рішення судів першої та апеляційної інстанції в частині задоволення позову підлягають скасуванню з прийняттям в цій частині нового про відмову у задоволенні позову.

В частині відмови в задоволенні позовних вимог рішення судів попередніх інстанцій особами, які беруть участь у справі, не оскаржуються, а тому відсутні підстави для надання правового аналізу відповідним висновкам судів у рамках даного касаційного провадження.

Керуючись статтями 341, 345, 349, 351, 355, 356, 359 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

постановив:

Касаційну скаргу Державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління Міндоходів у місті Києві - задовольнити.

Постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 20.11.2014 та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 03.02.2015 в частині задоволення позовних вимог про:

визнання протиправними дій Державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління Міндоходів у місті Києві щодо коригування показників податкової Товариства з обмеженою відповідальністю НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ з виключення з електронної бази даних Деталізована інформація по платнику податку на додану вартість щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України , в інформаційній базі даних Податковий блок та Системі автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України сум податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість, які визначені ТОВ НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ , здійснені на підставі довідки № 983/26-58-22-07-17/38513392 від 18.09.2014 Про результати проведення зустрічної звірки ТОВ НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ (код за ЄДРПОУ 38513392) щодо документального підтвердження господарських відносин із ТОВ СИСТЕМИ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ (код ЄДРПОУ 38138341) за період: з 01.12.2013 по 31.12.2013, ТОВ ВАРУС - ЛОГІСТИК (код ЄДРПОУ 34590599), ТОВ РУШ (код ЄДРПОУ 32007740) за період: з 01.04.2014 по 30.04.2014, їх реальності та повноти відображення в обліку ;

зобов'язання Державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління Міндоходів у місті Києві виключити з інформаційної бази Системи автоматичного співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів інформацію викладену в довідці № 983/26-58-22-07-17/38513392 від 18.09.2014 Про результати проведення зустрічної звірки Товариства з обмеженою відповідальністю НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ (код за ЄДРПОУ 38513392) щодо документального підтвердження господарських відносин із ТОВ СИСТЕМИ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ (код ЄДРПОУ 38138341) за період: з 01.12.2013 по 31.12.2013, ТОВ ВАРУС - ЛОГІСТИК (код ЄДРПОУ 34590599), ТОВ РУШ (код ЄДРПОУ 32007740) за період: з 01.04.2014 по 30.04.2014, їх реальності та повноти відображення в обліку ;

зобов'язання Державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління Міндоходів у місті Києві відновити показники податкової звітності Товариства з обмеженою відповідальністю НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ , в тому числі зобов'язати відобразити в електронній базі даних Деталізована інформація по платнику податку на додану вартість щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України в інформаційній базі даних Податковий блок та Системі автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України суми податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість, які ТОВ НЬЮ БІЗНЕС СОЛЮШНЗ зазначило у податковій декларації з податку на додану вартість за період з 01.12.2013 по 31.12.2013 та з 01.04.2014 по 30.04.2014 - скасувати.

Ухвалити в цій частині нове судове рішення, яким у задоволенні позовних вимог відмовити.

В іншій частині постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 20.11.2014 та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 03.02.2015 залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає.

...........................

...........................

...........................

В.В. Хохуляк

Л.І. Бившева

Т.М. Шипуліна ,

Судді Верховного Суду

Дата ухвалення рішення16.04.2019
Оприлюднено19.04.2019
Номер документу81241210
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/16632/14

Постанова від 16.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 15.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 21.10.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 30.10.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Ухвала від 03.12.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Федотов І.В.

Ухвала від 19.02.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Зайцев М.П.

Ухвала від 03.02.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Федотов І.В.

Ухвала від 03.12.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Федотов І.В.

Постанова від 20.11.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Ухвала від 30.10.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні