Рішення
від 08.04.2019 по справі 520/11263/18
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

08 квітня 2019 р. № 520/11263/18

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді - Кухар М.Д.

при секретарі судового засідання - Козир В.М.,

за участі:

представника позивача - ОСОБА_1,

представника відповідача - ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ТД Зернотрейдинг ЛТД" (вул. Отакара Яроша, буд. 18,м. Харків,61000, код ЄДРПОУ38876594) до Головного управління ДФС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,61057, код ЄДРПОУ39599198) про визнання протиправним та скасування наказу,-

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "ТД Зернотрейд ЛТД", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області, в якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати наказ Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області від 14.08.2018 року № 5960 Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ ТД Зернотрейдинг ЛТД (податковий номер 38876594);

- стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ТД Зернотрейдинг ЛТД (податковий номер 38876594) судовий збір в розмірі 1762 грн. 00 коп.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що відповідачем видано наказ про проведення документальної позапланової виїзної перевірки, предметом якої буде дослідження питань дотримання платником податків принципу "витягнутої руки" без наявності підстав, встановлених законом для такої перевірки.

Відповідач надав до суду відзив, в якому зазначив, що спірний наказ видано у зв'язку з наявністю підстав, визначених пп. 39.5.2.1 п.п.39.5.2 п. 39.5 ст. 39 ПК України та пп. 78.1.14-78.1.16 п. 78.1 ст. 78 ПК України та з додержанням інших вимог чинного законодавства.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав, просив суд задовольнити позов в повному обсязі, з підстав, викладених у позовній заяві.

Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечував в повному обсязі, в задоволенні позовних вимог просив відмовити.

Розглянувши матеріали справи, вивчивши доводи позову та відзиву проти нього, дослідивши зібрані по справі докази в їх сукупності, проаналізувавши зміст норм матеріального і процесуального права, які врегульовують спірні правовідносини, суд встановив наступні обставини.

ТОВ ТД Зернотрейдинг ЛТД 27.04.2016 року до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, відповідно до п.п. 39.4.2 п. 39.4 ст. 39 Податкового кодексу України (далі Кодекс), подано Звіт про контрольовані операції за 2015 звітний рік із контрагентами-нерезидептами: Achille Limited (Об'єднані Арабські Емірати). Grain Star Commodities Limited (Гонконг ), Bunge S.A. (Швейцарська Конфедерація) та Louis Dreyfus Commodities Suisse S.A. (Швейцарська Конфедерація) із загальною сумою контрольованих операцій 172 066 423 грн.

Під час аналізу поданого підприємством Звіту, на підставі п.п.1 п.3 розділу III Порядку проведення моніторингу контрольованих операцій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.08.2015 № 706, податковим органом встановлено ризик невідповідності умов контрольованих операцій принципу витягнутої руки .

З метою проведення оцінки відповідності умов контрольованих операцій принципу витягнутої руки , згідно із п.п.39.4.4 п.39.4 ст.39 Кодексу та п.п.4 п.3 розділу III Порядку проведення моніторингу контрольованих операцій, ДФС України на адресу підприємства направлено запит від 08.11.2016 № 23972/6/99-99-14-01-02-15 про надання документації з трансфертного ціноутворення щодо операцій здійснених із Achille Limited (Об'єднані Арабські Емірати) та Grain Star Commodities Limited (Гонконг) у звітному 2015 році.

За результатами аналізу документації та додаткової інформації отриманої від ОВ ТД Зернотрейдинг ЛТД , контролюючим органом встановлено невідповідність умов контрольованих операцій принципу витягнутої руки та наявність ризиків трансфертного ціноутворення.

Згідно із плі.39.5.2.2 п. 39.5 ст.39 Кодексу, на виконання вимог п.п. 2 розд. II Порядку проведення перевірки з питань дотримання платником податків принципу витягнутої руки , затвердженого наказом Міністерства фінансів України 10 березня 2016 року №344. із змінами затвердженими наказом Міністерства фінансів України від ЗО березня 2017 року № 399. що зареєстровані в Міністерсіві юстиції України 21.04.2017 за № 526/30394, Головним управлінням ДФС у Харківській області на адресу ДФС України листом від 13.09.2017 № 5477/8/20-40-14-07-11, направлене відповідне інформаційне повідомлення з обґрунтуванням встановлених ризиків.

Листом ДФС України від 20.09.2017 № 251 17/7/99-99-14-01 -02-17 надано письмове погодження на проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОН ТД Зернотрейдинг ЛТД з питань дотримання принципу витягнутої руки під час здійснення контрольованих операцій з компаніями Achille Limited (Об'єднані Арабські Емірати) та Grain Star Commodities Limited (Гонконг) за звітний період з 01.01.2015 по 31.12.2015.

14.08.2018 начальником Головного управління ДФС у Харківській області прийнято рішення, оформлене наказом № 5960.

24 вересня 2018 року ТОВ ТД ЗЕРНОТРЕЙДИНГ ЛТД отримано зазначений наказ від 14 серпня 2018 року №5960 Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ ТД ЗЕРНОТРЕЙДИНГ ЛТД (податковий номер 38876594) .

Згідно наказу, на підставі п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20. п.41.1 ст.41. п.61.1, п.61.2 ст.61. п.п. 62.1.3 п.62.1 ст.62, п.п. 75.1.2 п.75.1 ст.75. п.п.39.5.2.1 п.п.39.5.2 п.39.5 ст.39 та п.п.78.1.14. п.п.78.1.16 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі - ПК України), у зв'язку із отриманням звіту про контрольовані операції ТОВ ТД ЗЕРНОТРЕЙДИНГ ЛТД за 2015 рік та документації з трансфертного ціноутворення відповідно до підпункту 39.4.4 пункту 39.4 статті 39 Податкового кодексу України, керівником контролюючого органу доручено організувати та провести перевірку ТОВ ТД ЗЕРНОТРЕЙДИНГ ЛТД з питань відповідності умов контрольованих операцій принципу витягнутої руки під час проведення контрольованих операцій з юридичними особами - нерезидентами Achille Limited (Об'єднані Арабські Емірати) та Grain Star Commodities Limited (Гонконг) за звітний період з 01.01.2015 року по 31.12.2015 року.

Позивач не погоджується з рішенням ГУ ДФС у Харківській області, вважає наказ протиправним, необґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню, у зв'язку з чим звернувся до суду.

Перевіряючи юридичну та фактичну обґрунтованість мотивів, покладених суб'єктом владних повноважень в основу спірного рішення, на відповідність вимогам ст. 2 КАС України, суд зазначає, що основні правовідносини з приводу дотримання валютного законодавства врегульовані нормами Податкового кодексу України та Порядком проведення перевірки з питань дотримання платником податків принципу витягнутої руки , затвердженого наказом Міністерства фінансів України 10 березня 2016 року № 344. із змінами затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 30 березня 2017 року № 399.

Статтею 78 Порядок проведення документальних позапланових перевірок Податкового Кодексу України зазначено, що документальна позапланова перевірка здійснюється хоча б однієї з таких підстав:

78.1.14. у разі отримання документально підтвердженої інформації та даних, що свідчать про невідповідність умов контрольованої операції принципу "витягнутої руки" та/або встановлення невідповідності умов контрольованої операції принципу "витягнутої руки" у порядку, передбаченому підпунктом 39.5.1.1 підпункту 39.5.1 пункту 39.5 статті 39 цього Кодексу;

78.1.15. неподання платником податків або подання з порушенням вимог пункту 39.4 статті 39 цього Кодексу звіту про контрольовані операції та/або документації з трансфертного ціноутворення або у разі встановлення порушень під час моніторингу такого звіту або документації відповідно до вимог пунктів 39.4 і 39.5 статті 39 цього Кодексу;

78.1.16. отримано звіт про контрольовані операції, надісланий платником податків відповідно до пункту 39.4 статті 39 цього Кодексу . У такому разі перевірка проводиться виключно з питань контролю трансфертного ціноутворення .

Трансфертне ціноутворення, в Україні позначається, як система, в рамках якої визначається справедлива ціна послуг і товарів, вартість інших об'єктів договірних відносин в контрольованих операціях.

Основоположний принцип при трансфертному ціноутворенні, це принцип "витягнутої руки", згідно з яким платник податків, учасник контрольованих операцій, визначає обсяг прибутку, що обкладається податком.

Згідно з пп. 39.5.1. п. 39.5 ст. 39 ПК України податковий контроль за встановленням відповідності умов контрольованих операцій принципу "витягнутої руки" здійснюється шляхом моніторингу контрольованих операцій, опитування з питань трансфертного ціноутворення та проведення перевірок з питань дотримання платником податків принципу "витягнутої руки".

Пунктом 39.4 ст. 39 Податкового кодексу України встановлено порядок складання та подання звітності для податкового контролю. Згідно з п.п. 39.4.1 п. 39. 4 ст. 39 ПК України, для цілей податкового контролю за трансфертним ціноутворенням звітним періодом є календарний рік.

Платники податків, які у звітному році здійснювали контрольовані операції, зобов'язані подавати звіт про контрольовані операції центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, до 1 жовтня року, що настає за звітним, засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

У звіті про контрольовані операції зазначається інформація про всі контрольовані операції, здійснені платником податків у звітному періоді.

У разі якщо платником податку виявлено, що у раніше поданому звіті про контрольовані операції інформація надана не в повному обсязі, містить помилки або недоліки, такий платник податків має право подати: новий звіт до закінчення граничного строку подання звіту про контрольовані операції за такий самий звітний період; уточнюючий звіт у разі його подання після закінчення граничного строку для відповідного звітного періоду (п. 39.4.2 ст.39 ПК України).

Платники податків, що здійснюють контрольовані операції, повинні складати та зберігати документацію з трансфертного ціноутворення за кожний звітний період. На запит центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, платники податків протягом 30 календарних днів з дня отримання запиту подають документацію щодо контрольованих операцій, зазначених у запиті, яка повинна містити інформацію, зазначену у підпункті 39.4.6 цього пункту.

Відповідно до п. 39.5.1. ст. 39 ПК України, податковий контроль за встановленням відповідності умов контрольованих операцій принципу "витягнутої руки" здійснюється шляхом моніторингу контрольованих операцій, опитування з питань трансфертного ціноутворення та проведення перевірок з питань дотримання платником податків принципу "витягнутої руки".

Моніторинг умов контрольованих операцій здійснюється шляхом аналізу звітів про контрольовані операції, документації з трансфертного ціноутворення, отриманих, зокрема, на підставі запитів, надісланих відповідно до підпунктів 39.4.4 та 39.4.8 пункту 39.4 цієї статті, будь-яких інших інформаційних джерел, та шляхом отримання податкової інформації відповідно до статті 73 цього Кодексу.

Згідно з п. 78.4 ст. 78 Податкового кодексу України про проведення документальної позапланової перевірки керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу приймає рішення, яке оформлюється наказом.

Виходячи з аналізу наведених правових норм, документальна позапланова перевірка проводиться на підставі наказу керівника контролюючого органу та за наявності підстав для її проведення. В свою чергу, можливість для проведення документальної позапланової виїзної перевірки та прийняття відповідного наказу на підставі підпункту 78.1.14 пункту 78.1 статті 78 Податкового кодексу України виникає за наявності таких умов: отримання документально підтвердженої інформації та даних, що свідчать про невідповідність умов контрольованої операції принципу "витягнутої руки" та/або встановлення невідповідності умов контрольованої операції принципу "витягнутої руки" у порядку, передбаченому підпунктом 39.5.1.1 підпункту 39.5.1 пункту 39.5 статті 39 цього Кодексу.

Правовими підставами для призначення вказаної перевірки в наказі від 14.08.2018 №5960 визначено п.п.78.1.14, пп. 78.1.16 п. 78.1 ст. 78, п.п.39.5.2.1 п.п.39.5.2 п. 39.5 ст. 39 Податкового кодексу України.

Відповідно до п.п.39.5.2 п. 39.5 ст. 39 Податкового кодексу України перевірка з питань дотримання платником податків принципу "витягнутої руки" проводиться відповідно до положень глави 8 розділу II цього Кодексу з урахуванням особливостей, визначених цією статтею.

Згідно з п.п.39.5.2.1 п.п.39.5.2 п. 39.5 ст. 39 Податкового кодексу України перевірка з питань дотримання платником податків принципу "витягнутої руки" може бути проведена контролюючим органом у разі надання платником податків документації з трансфертного ціноутворення відповідно до підпункту 39.4.4 пункту 39.4 цієї статті або у разі неподання платником податків чи подання з порушенням вимог пункту 39.4 цієї статті звіту про контрольовані операції або документації з трансфертного ціноутворення.

Пунктом 5 Розділу IV Порядку проведення моніторингу контрольованих операцій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.08.2015 №706, визначено, що результати аналізу Документації, що свідчать про невідповідність умов контрольованої операції принципу "витягнутої руки", використовуються під час прийняття рішення про проведення перевірки з питань дотримання платником податків принципу "витягнутої руки" та відповідно до підпункту 78.1.14 пункту 78.1 статті 78 глави 8 розділу ІІ Кодексу є підставою для проведення документальної позапланової перевірки.

В ході проведеного аналізу наданого звіту про контрольовані операції, на підставі т 1 п. З розділу III Порядку, встановлено ризик невідповідності умов контрольованих операцій принципу витягнутої руки , визначеному пунктом 39.1 статті 39 ПК України.

За таких обставин, суд вважає, що у відповідача були наявні підстави для винесення спірного наказу.

В той же час, позивач у позові та поясненнях посилається на той факт, що Порядком передбачено обов'язкову процедуру погодження перевірки дотримання принципу витягнутої руки з ДФС України. На виконання вимог п.2 розділу II Порядку ГУ ДФС у Харківській області на адресу ДФС України листом від 13.09.2017 року №5477/8/20-40-14-07-11, направлено відповідне інформаттійне повідомлення з обґрунтуванням встановлених ризиків. Листом ДФС України від 20.09.2017 року №25117/7/99- 99-14-01-02-17 надано письмове погодження про проведення документальної позапланової виїзної перевірки TQB ТД ЗЕРНОТРЕЙДИНГ ЛТД з питань дотримання принципу "витягнутої руки" під час здійснення контрольованих операцій з компаніями Achille Limited і Об'єднані Арабські Емірати! та Grain Star Commodities Limited (Гонконг) за звітний період з 01.01.2015 року по 31.12.2015 року.

Позивач також зазначає, що після отримання зазначеного вище погодження, ГУ ДФС у Харківській області вже приймався наказ від 25.09.2017 року №5011 про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ ТД ЗЕРНОТРЕЙДИНГ ЛТД з питань дотримання принципу витягнутої руки під час здійснення контрольованих операцій з компаніями Achille Limited (Об'єднані Арабські Емірати) та Grain Star Commodities Limited (Гонконг) за звітний період з 01.01.2015 року по 31.12.2015 року, який скасовано в адміністративному порядку у зв'язку з ненаданням ДФС України у 20- денний строк відповіді на скаргу. Факт скасування в адміністративному порядку у зв'язку з ненаданням ДФС України у 20- денний строк відповіді на скаргу встановлений постановою Харківського апеляційного адміністративного суду у справі № 820/5194/17 від 19.03.2018 року.

З вказаних тверджень суд зазначає наступне.

Згідно із плі.39.5.2.2 п. 39.5 ст.39 Кодексу, на виконання вимог п.п. 2 розд. II Порядку проведення перевірки з питань дотримання платником податків принципу витягнутої руки , затвердженого наказом Міністерства фінансів України 10 березня 2016 року №344. із змінами затвердженими наказом Міністерства фінансів України від ЗО березня 2017 року № 399. що зареєстровані в Міністерсіві юстиції України 21.04.2017 за № 526/30394, Головним управлінням ДФС у Харківській області на адресу ДФС України листом від 13.09.2017 № 5477/8/20-40-14-07-11, направлене відповідне інформаційне повідомлення з обґрунтуванням встановлених ризиків.

Листом ДФС України від 20.09.2017 № 251 17/7/99-99-14-01 -02-17 надано письмове погодження на проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ ТД Зернотрейдинг ЛТД з питань дотримання принципу витягнутої руки під час здійснення контрольованих операцій з компаніями Achille Limited (Об'єднані Арабські Емірати) та Grain Star Commodities Limited (Гонконг) за звітний період з 01.01.2015 по 31.12.2015.

В даному випадку, суд зазначає, що погодження на проведення документальної позапланової виїзної перевірки не є погодженням наказу на проведення такої перевірки, а є передумовою можливості його видання контролюючим органом.

Вказане погодження являє собою юридичний факт, який в подальшому дає право ГУ ДФС у Харківській області на видання наказу.

Позивачем було подано скаргу на наказ від 25.09.2017 року №5011.

Вказаний наказ скасовано в адміністративному порядку з підстав порушення строків розгляду скарги ДФС України. При цьому, суд звертає увагу на той факт, що позивачем не оскаржувалося погодження ДФС України від 20.09.2017 № 251 17/7/99-99-14-01 -02-17 на проведення документальної позапланової виїзної перевірки, а факт наявності підстав для видання наказу не були предметом розгляду в адміністративній справі, на рішення в якій посилається позивач.

Відтак, суд вважає, що відповідачем дотримано вимоги факт наявності підстав для видання спірного наказу п.п. 2 розд. II Порядку проведення перевірки з питань дотримання платником податків принципу витягнутої руки щодо отримання від ДФС України письмового погодження на проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ ТД Зернотрейдинг ЛТД з питань дотримання принципу витягнутої руки .

Суд також зазначив, що рішенням суду, на яке посилається позивач не спростовано факт наявності підстав для винесення наказу на позапланову перевірку.

За таких обставин, вказані посилання позивача не беруться судом до уваги.

Завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішенні судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень З боку суб'єктів владних повноважень.

Відповідно ч.2 ст.2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що наказ Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області від 14.08.2018 року № 5960 Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ ТД Зернотрейдинг ЛТД (податковий номер 38876594) відповідають вимогам ч. 2 ст. 2 КАС України, та не є таким, що порушує права позивача. З огляду на це, суд не вбачає підстав для його скасування.

На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст. 6-9, 139, 242- 246, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

В задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "ТД Зернотрейдинг ЛТД" до Головного управління ДФС у Харківській області про визнання протиправним та скасування наказу - відмовити.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Скарга може бути подана у порядку ч.1 ст.297 КАС України безпосередньо до Другого апеляційного адміністративного суду або у порядку п.15.5 Розділу VII КАС України до Другого апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд.

Повний текст рішення виготовлено 18.04.2019 року.

Суддя Кухар М.Д.

Дата ухвалення рішення08.04.2019
Оприлюднено21.04.2019
Номер документу81278531
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування наказу

Судовий реєстр по справі —520/11263/18

Постанова від 26.09.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Постанова від 26.09.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 11.07.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 27.06.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Рішення від 08.04.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Кухар М.Д.

Рішення від 08.04.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Кухар М.Д.

Ухвала від 13.02.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Кухар М.Д.

Ухвала від 14.12.2018

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Кухар М.Д.

Рішення від 26.11.2018

Цивільне

Київський районний суд м. Одеси

Калашнікова О. І.

Ухвала від 17.09.2018

Цивільне

Київський районний суд м. Одеси

Калашнікова О. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні