Рішення
від 16.04.2019 по справі 280/272/19
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 квітня 2019 року (о 13 год. 15 хв.)Справа № 280/272/19 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Батрак І.В.,

за участю секретаря Лялько Ю.В.,

представника позивача ОСОБА_1,

представника відповідача 1,2 ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засідання адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Технохімпостач

до Головного управління ДФС у Запорізькій області

до Державної фіскальної служби України

про визнання протиправним та скасування рішень, зобов'язання вчинити певні дії

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю Технохімпостач (далі - ТОВ Технохімпостач , позивач) звернулось до Запорізького окружного адміністративного суду із позовною заявою до Головного управління ДФС у Запорізькій області (далі - ГУ ДФС у Запорізькій області, відповідач 1), до Державної фіскальної служби України (далі -ДФС України, відповідач 2), в якому просить:

визнати протиправним та скасувати рішення комісії відповідача 1, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 20.11.2018 №994953/40009323 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.10.2018 №132;

зобов'язати відповідача 2 зареєструвати податкову накладну від 31.10.2018 №132, подану позивачем, в Єдиному реєстрі податкових накладних;

визнати протиправним та скасувати рішення комісії відповідача 1, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 20.11.2018 №994943/40009323 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.10.2018 №133;

зобов'язати відповідача 2 зареєструвати податкову накладну від 31.10.2018 №133, подану позивачем, в Єдиному реєстрі податкових накладних;

визнати протиправним та скасувати рішення комісії відповідача 1, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 20.11.2018 №994941/40009323 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.10.2018 №137;

зобов'язати відповідача 2 зареєструвати податкову накладну від 31.10.2018 №137, подану позивачем, в Єдиному реєстрі податкових накладних;

визнати протиправним та скасувати рішення комісії відповідача 1, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 20.11.2018 №994951/40009323 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.10.2018 №139;

зобов'язати відповідача 2 зареєструвати податкову накладну від 31.10.2018 №139, подану позивачем, в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Ухвалою суду від 23.01.2019 відкрито провадження у справі та призначено підготовче засідання на 18 лютого 2019 року.

Ухвалою суду від 18.02.2019 підготовче засідання відкладене за клопотанням відповідача для можливості подання відповідачем відзиву на адміністративний позов. Підготовче засідання призначене на 21 березня 2019 року.

21 березня 2019 року судом вирішено закрити підготовче провадження у справі та призначити справу до розгляду по суті на 16 квітня 2019 року.

У судовому засіданні представник позивача підтримав заявлені позовні вимоги у повному обсязі. В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що прийняті рішення про відмову у реєстрації податкових накладних в ЄРПН є необґрунтованими, протиправними та такими, що суперечать вимогам чинного законодавства України, оскільки оскаржувані рішення не ґрунтуються на результатах аналізу пакету документів платника податків. Крім того, позивач вказав і на ту обставину, що ТОВ Технохімпостач не підпадає під критерії ризиковості, що визначені пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку, а також надав на адресу відповідача всі необхідні документи, які підтверджують законність здійснення позивачем господарської діяльності та реальне виконання операцій, за якими складені податкові накладні, проте відповідачем не надано належної оцінки поданим документам.

Представник відповідачів у судовому засіданні проти задоволення позовних вимог заперечував, із підстав зазначених у відзиві на позовну заяву, який надійшов до суду 26.02.2019 (вх. №7883). В обґрунтування заперечень послався на те, що реєстрація податкових накладних № 132 від 31.10.2018, № 133 від 31.10.2018, № 137 від 31.10.2018, № 139 від 31.10.2018, виписаних ТОВ Технохімпостач , були зупинені відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України. Вказують, що предметом розгляду комісії є пояснення та пакет документів, яким платник податків повинен спростовувати ризик порушення норм податкового законодавства, тобто довести відсутність можливих порушень норм пп. а / б п. 185.1 ст. 185, пп. а / б п. 187.1 ст. 187, абз. . п. 201.1, 201.7, 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України та довести відсутність об'єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг відповідно до податкової накладної. На думку відповідачів, цілком зрозуміло, що комісія не має ані повноважень, ані об'єктивної можливості визначати конкретний детальний перелік необхідних документів для кожного окремого випадку зупинення податкової накладної індивідуально для платника, така можливість є тільки у самого платника, який повинен самостійно визначити перелік власних документів, які підтверджують всі вказані вище аспекти та підстави складання конкретної податкової накладної: дату першої події, джерело походження товару, ланцюг та обставини придбання та інше, якими й спростовується певний ризик. Зрозуміло, що у кожному окремому випадку такий пакет документів має індивідуальні особливості та змінюється відповідно до обставин операції, про які контролюючий орган не може знати з об'єктивних підстав. Відповідно, наголошує, що у разі якщо такий ризик наданим пакетом документів та/або поясненнями не спростовано, комісія не має іншого законного рішення як відмовити у реєстрації податкової накладної. Враховуючи зазначене, вважає, що у Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області були законні підстави для прийняття рішень про відмову у реєстрації спірних податкових накладних, а тому рішення є правомірними, у зв'язку із чим просить відмовити у задоволенні позову.

Розглянувши та дослідивши надані документи, заслухавши пояснення представників сторін, судом встановлені наступні обставини.

ТОВ Технохімпостач (код ЄДРПОУ 40009323) є суб'єктом господарювання, офіційно зареєстрованим 14.09.2015, що підтверджується відповідною Випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Підприємство зареєстроване платником податку на додану вартість 01.12.2015, ІПН 400093208312, про що свідчить витяг №1508314500136 з реєстру платників податку на додану вартість.

Між ТОВ Технохімпостач та Товариством з обмеженою відповідальністю Торговий дім Запоріжоілгруп (код ЄДРПОУ 41224168) укладено договір поставки нафтопродуктів від 01.09.2017 №ЗРТХП-010917, предметом якого є поставка товару (нафтопродуктів).

На виконання цього Договору позивачем 31.10.2018 було постановлено на адресу покупця товар - газ скраплений та паливо дизельне ДП-Л-Євро5-ВО на загальну суму 1 526 124,00 грн, що засвідчується видатковою накладною № 1292 від 21.10.2018. Також на виконання цього ж договору 31.10.2018 наданий товар газ скраплений на загальну суму у розмірі 1 314 000,00 грн, що засвідчується видатковою накладною № 1299 від 13.10.2018. Крім того, на виконання цього Договору 31.10.2018 наданий Товар - газ скраплений на загальну суму у розмірі 1 605 600,00 грн, що засвідчується видатковою накладною № 1362 від 31.10.2018. Також на виконання цього Договору 31.10.2018 наданий Товар - газ скраплений та дизельне пальне ДП-Л-Євро5-ВО на загальну суму у розмірі 4 128 000,00 грн, що засвідчується видатковою накладною № 1364 від 31.10.2018.

Позивачем під час здійснення операцій з поставки товарів для ТОВ Торговий дім Запоріжоілгруп , а саме: газ скраплений та паливо дизельне ДП-Л-Євро5-ВО, була оформлена податкова накладна від 31.10.2018 № 132 на суму 1 526 124,00 грн, у тому числі ПДВ 254 354,00 грн., яка 16.11.2018 направлена для реєстрації.

Однак, за інформацією зазначеною у Квитанції від 16.11.2018, яка була направлена ДФС України через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів на адресу позивача, реєстрація документу була зупинена відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України, оскільки податкова накладна відповідає вимогам пп.1.6. п.1 Критеріїв ризиковості платника податку . Позивачу було запропоновано подати пояснення та/або копії документів, достатність для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивачем були надані копії первинних документів для підтвердження реальності здійснення операції по податковій накладній від 31.10.2018 № 132. Так, позивач надав копію угоди № БТД45/10210/08/09є5-18 від 26.07.2018 до договору № БТД45/10093/95є5-18 від 19.07.2018 між АТ Укргазвидобування та ТОВ Технохімпостач на придання палива дизельного ДП-Л-Євро5-ВО; копію накладної № 5114-Ш від 31.08.2018 на придбання товару; копію товарно-транспортної накладної на відпуск нафтопродуктів № 8540 від 31.08.2018; копію паспорту якості № 76 від 29.08.2018; копію сертифікату відповідності товару; копію договору зберігання № ТХПТДЗНПЗ-011116 від 01.11.2016, укладеного між ТОВ Технохімпостач та ТОВ ТД Запоріжоілгруп ; копію видаткової накладної на поставку товару.

Проте, Рішенням комісії від 20.11.2018 № 994953/40009323 позивачу відмовлено у реєстрації податкової накладної № 132 від 31.10.2018 з підстави: ненадання платником податку копій документів, а саме первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), в тому числі рахунки-фактори/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні. Також у додатковій інформації зазначено, що відсутні розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.

В подальшому Позивач подав скаргу на рішення комісії до ДФС України, однак 06.12.2018 було отримано рішення комісії з питань розгляду скарг № 48877/40009323/2 про розгляд скарги № НОМЕР_1 від 27.11.2018, яким скаргу було залишено без задоволення.

Крім того, позивачем під час здійснення операції з поставки товарів для ТОВ Торговий дім Запоріжоілгруп , а саме: газ вуглеводний скраплений паливний для комунально-побутового споживання, була оформлена податкова накладна від 31.10.2018 № 133 на суму 1 314 000,00 грн, у тому числі ПДВ 219 000,00 грн., яку 16.11.2018 направлено для реєстрації. Однак, за інформацією, зазначеною у Квитанції від 16.11.2018, яка була направлена ДФС України через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів на адресу позивача, реєстрація документу була зупинена відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України, оскільки податкова накладна відповідає вимогам пп.1.6. п.1 Критеріїв ризиковості платника податку . Позивачу було запропоновано подати пояснення та/або копії документів, достатність для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивачем були надані копії первинних документів для підтвердження реальності здійснення операції по податковій накладній від 31.10.2018 № 133, а саме: копія договору № 09/18/СГ поставки нафтопродуктів (скрапленого газу) від 12.02.2018 укладеного між позивачем та ТОВ Центрнафтогазпостач , копія видаткової накладної № 00000664 від 23.10.2018 про придбання позивачем газу вуглеводного скрапленого паливного для комунально-побутового споживання у ТОВ Центрнафтопостач ; копія акту приймання-передачі від 23.10.2018 № 3 про отримання газу вуглеводного скрапленого поливного для комунально-побутового споживання для комунально-побутового споживання; копія паспорта якості № 1071 від 06.10.2018 на газ вуглеводний скраплений паливний для комунально-побутового споживання для комунально-побутового споживання; копію сертифікату відповідності на газ вуглеводний скраплений паливний для комунально-побутового споживання; копія видаткової накладної № 00000665 від 29.10.2018 на отримання газу скрапленого ТОВ Центрнафтогазпостач для підтвердження придбання товару; копія акту приймання-передачі від 29.10.2018 № 4 про отримання газу вуглеводного скрапленого паливного для комунально-побутового споживання; копія паспорту якості № 1113 від 19.10.2018 на газ вуглеводний скраплений паливний для комунально-побутового споживання; копія договору зберігання № ТХПТДЗНПЗ-011116 від 01.11.16 між Позивачем та ТОВ ТД ЗНПЗ на підтвердження зберігання придбаного товару; копія договору поставки нафтопродуктів № ТЗБН024101 від 24.10.2016 укладеного між ТОВ ТД Запоріжоілгруп та Позивачем; копія видаткової накладної № 1299 від 31.10.2018 про поставку газу скрапленого ТОВ ТД Запоріжоілгруп .

Разом із цим, рішенням комісії від 20.11.2018 № 994943/40009323 позивачу відмовлено у реєстрації податкової накладної № 133 від 31.10.2018 з підстави: ненадання платником податку копій документів, а саме первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), в тому числі рахунки-фактори/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні. Також у додатковій інформації зазначено, що відсутні розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.

В подальшому, позивач подав скаргу на рішення комісії до ДФС України, однак 06.12.2018 Позивачем було отримано рішення № 48858/40009323/2 про розгляд скарги № НОМЕР_2 від 27.11.2018, яким скаргу залишено без задоволення.

Також Позивачем під час здійснення операції з поставки товарів для ТОВ Торговий дім Запоріжоілгруп , а саме: газ скраплений, була оформлена податкова накладна від 31.10.2018 № 137 на суму 1 605 600,00 грн, у тому числі ПДВ 267 600,00 грн.

Позивач 16.11.2018 направив для реєстрації вказану накладну, однак за інформацією зазначеною у Квитанції від 16.11.2018, яка була направлена ДФС України через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів на адресу позивача, реєстрація документу була зупинена відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України, оскільки податкова накладна відповідає вимогам пп.1.6. п.1 Критеріїв ризиковості платника податку . Позивачу було запропоновано подати пояснення та/або копії документів, достатність для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивачем були надані копії первинних документів для підтвердження реальності здійснення операції по податковій накладній від 31.10.2018 № 137, а саме: копія договору № 09/18/СГ поставки нафтопродуктів (скрапленого газу) від 12.02.2018 укладеного між Позивачем та ТОВ Центрнафтогазпостач , копія видаткової накладної № 00000601 від 01.10.2018 про придбання Позивачем газу вуглеводного скрапленого паливного для комунально-побутового споживання у ТОВ Центрнафтопостач ; копія акту приймання-передачі від 01.10.2018 № 6 про отримання газу вуглеводного скрапленого поливного для комунально-побутового споживання; копія паспорта якості № 1150 від 09.09.2018 на газ вуглеводний скраплений паливний для комунально-побутового споживання; копія додатку до паспорту № 1150 від 10.09.2018 року на газ вуглеводний скраплений паливний для комунально-побутового споживання; копія паспорта якості № 1149 від 09.09.2018 на газ вуглеводний скраплений паливний для комунально-побутового споживання; копія додатку до паспорту № 1149 від 10.09.2018 року на газ вуглеводний скраплений паливний для комунально-побутового споживання; копія паспорта якості № 1148 від 09.09.2018 на газ вуглеводний скраплений паливний для комунально-побутового споживання; копія додатку до паспорту № 1148 від 10.09.2018 року на газ вуглеводний скраплений паливний для комунально-побутового споживання; копію сертифікату відповідності на газ вуглеводний скраплений паливний для комунально-побутового споживання; копія договору зберігання № ТХПТДЗНПЗ-011116 від 01.11.16 між Позивачем та ТОВ ТД ЗНПЗ на підтвердження зберігання придбаного товару; копія договору поставки нафтопродуктів № ТЗБН024101 від 24.10.2016 укладеного між ТОВ ТД Запоріжоілгруп та Позивачем; копію договору поставки нафтопродуктів № ТЗБН024101 від 24.10.2016, укладеного між ТОВ Технохімпостач та ТОВ ТД Запоріжоілгруп ; копія видаткової накладної № 1362 від 31.10.2018 про поставку газу скрапленого ТОВ ТД Запоріжоілгруп .

Рішенням комісії від 20.11.2018 № 994941/40009323 позивачу відмовлено у реєстрації податкової накладної № 137 від 31.10.2018 з підстави: ненадання платником податку копій документів, а саме первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), в тому числі рахунки-фактори/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні. Також у додатковій інформації зазначено, що відсутні розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.

Позивач оскаржив рішення комісії до ДФС України (Відповідач-2), проте 06.12.2018 ним отримано рішення № 48861/40009323/2 про розгляд скарги № НОМЕР_3 від 27.11.2018, яким було залишено скаргу без задоволення.

Також позивачем під час здійснення операції з поставки товарів для ТОВ Торговий дім Запоріжоілгруп , а саме: газ скраплений та паливо дизельне ДП-О-Євро5-ВО, була оформлена податкова накладна від 31.10.2018 № 139 на суму 4 128 000,00 грн, у тому числі ПДВ 219 000,00 грн, яку направив 16.11.2018 для реєстрації. Однак, за інформацією зазначеною у Квитанції від 16.11.2018, яка була направлена ДФС України через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів на адресу позивача, реєстрація документу була зупинена відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України, оскільки податкова накладна відповідає вимогам пп.1.6. п.1 Критеріїв ризиковості платника податку . Позивачу було запропоновано подати пояснення та/або копії документів, достатність для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивачем були надані копії первинних документів для підтвердження реальності здійснення операції по податковій накладній від 31.10.2018 № 139, а саме: копія договору № 09/18/СГ поставки нафтопродуктів (скрапленого газу) від 12.02.2018 укладеного між Позивачем та ТОВ Центрнафтогазпостач , копія видаткової накладної № 00000601 від 01.10.2018 про придбання Позивачем газу вуглеводного скрапленого паливного для комунально-побутового споживання у ТОВ Центрнафтопостач ; копія акту приймання-передачі від 01.10.2018 № 6 про отримання газу вуглеводного скрапленого поливного для комунально-побутового споживання для комунально-побутового споживання; копія паспорта якості № 1150 від 09.09.2018 на газ вуглеводний скраплений паливний для комунально-побутового споживання; копія додатку до паспорту № 1150 від 10.09.2018 на газ вуглеводний скраплений паливний для комунально-побутового споживання; копію паспорта якості № 1149 від 09.09.2018 на газ вуглеводний скраплений паливний для комунально-побутового споживання; копія додатку до паспорту № 1149 від 10.09.2018 на газ вуглеводний скраплений паливний для комунально-побутового поживання; копія паспорта якості № 1148 від 09.09.2018 на газ вуглеводний скраплений паливний для комунально-побутового споживання; копію додатку до паспорту № 1148 від 10.09.2018 на газ вуглеводний скраплений паливний для комунально-побутового поживання; копію сертифікату відповідності на газ вуглеводний скраплений паливний для комунально-побутового споживання; копія договору зберігання № ТХПТДЗНПЗ-011116 від 01.11.16 між Позивачем та ТОВ ТД ЗНПЗ на підтвердження зберігання придбаного товару; копія договору поставки нафтопродуктів № ТЗБН024101 від 24.10.2016 укладеного між ТОВ ТД Запоріжоілгруп та Позивачем; копії видаткової накладної № 1364 від 31.10.2018 про поставку газу скрапленого ТОВ ТД Запоріжоілгруп ; копія угоди № БТД17/10212/08/пд-18 від 26.07.2018 до договору № БТД17/7368/пд-17 від 28.11.2017 укладеної між АТ Укргазвидобування та Позивачем на підтвердження придбання товару; копія накладної № 452-Ш від 10.08.2018 на підтвердження отримання товару від АТ Укргазвидобування ; копію товарно-транспортної накладної на відпуск нафтопродуктів № 7681 від 10.08.2018; копію паспорту якості № 110 від 09.08.2018 на паливо дизельне ДП-Л-Євро5-ВО; копія сертифікату відповідності палива дизельного ДП-Л-Євро5-ВО; копію видаткової накладної № 00000602 від 01.10.2018 на придбання Позивачем у ТОВ Центрнафтогазпостач газу вуглеводного скрапленого паливного для комунально-побутового споживання; копію акту приймання-передачі № 7 від 01.10.2018 між Позивачем та ТОВ Центрнафтогазпостач на отримання газу вуглеводного скрапленого палива для комунально-побутового споживання СПБТ; копію паспорту № 1216 від 19.09.2018 на газ вуглеводневий скраплений паливний для комунально-побутового споживання СПБТ; копію додатку до паспорту № 1216 від 19.09.2018 на газ вуглеводневий скраплений паливний для комунально-побутового споживання СПБТ; копію видаткової накладної № 00000631 від 19.10.2018 на отримання газу скрапленого ТОВ Центрнафтогазпостач для підтвердження придбання товару; копія акта приймання-передачі від 19.10.2018 № 1 про отримання газу вуглеводного скрапленого паливного для комунально-побутового споживання; копію накладної № 4689-Ш від 15.08.2018 на отримання палива дизельного ДП-Л-Євро5-ВО; копія товарно-транспортної накладної на відпуск нафтопродуктів № 7910 від 15.08.2018 на транспортування палива дизельного ДП-Д-Євро5-ВО; копія паспорту якості № 115 від 14.08.2018 на паливо дизельне ДП-Л-Євро5-ВО; копія накладної № 4932-Ш від 23.08.2018 на отримання палива дизельного ДП-Л-Євро5 ВО; копія товарно-транспортної накладної на відпуск нафтопродуктів № 8276 від 23.08.2018 на транспортування палива дизельного ДП-Л-Євро5-ВО; копія паспорту якості № 121 від 22.08.2018 на паливо дизельне ДП-Л-Євро5-ВО; копію накладної № 4933-Ш від 23.08.2018 на отримання палива дизельного ДП-Л-Євро5-ВО; копію товарно-транспортної накладної на відпуск нафтопродуктів № 8277 від 23.08.2018 на транспортування палива дизельного ДП-Л-Євро5-ВО; копія паспорту якості № 121 від 22.08.2018 на паливо дизельне ДП-Л-Євро5-ВО.

Рішенням комісії від 20.11.2018 № 994951/40009323 відповідачем відмовлено Позивачу у реєстрації податкової накладної № 139 від 31.10.2018 з підстави: ненадання платником податку копій документів, а саме первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), в тому числі рахунки-фактори/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні. Також у додатковій інформації зазначено, що відсутні розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.

В подальшому Позивач подав скаргу на рішення комісії до ДФС України, однак 05.12.2018 було отримано рішення № 48453/40009323/2 про розгляд скарги № 9262391 від 26.11.2018, яким скаргу було залишено без задоволення.

Вважаючи прийняті відповідачем рішення про відмову у реєстрації податкових накладних № 132 від 31.10.2018, № 133 від 31.10.2018, № 137 від 31.10.2018, № 139 від 31.10.2018 протиправними, позивач звернувся до суду із даним позовом про їх скасування та зобов'язання відповідача 2 зареєструвати вказані податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Ураховуючи викладене, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню з наступних підстав.

Законом України Про внесення змін до Податкового кодексу України, щодо покращення інвестиційного клімату в Україні від 21.12.2016 №1797- VIII внесені зміни та доповнення до Податкового кодексу України та запроваджено новий механізм електронного адміністрування податку на додану вартість за умов проведення аналізу та здійснення управління ризиками з метою визначення форм і обсягів митного та податкового контролю.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України № 2755-VI від 02.12.2010 (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, далі - Податковий кодекс України).

Згідно з пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України, на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Суд зазначає, що за обставинами цієї справи датою виникнення податкових зобов'язань є дата здійснення поставки товару.

У відповідності до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до підпункту 14.1.60 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Відповідно до пункту 74.2 статті 74 Податкового кодексу України в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно з положеннями пункту 20.2 статті20 Податкового кодексу України центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок №1246), податкова накладна є електронним документом, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з пунктом 12 зазначеного вище Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

У відповідності до приписів, наведених у пункті 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, згідно яких реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України.

21 лютого 2018 року постановою Кабінету Міністрів України № 117 Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації; Порядок розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації (пункт 12).

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (пункт 13).

Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Системний аналіз наведених норм вказує на те, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.

Як вбачається з матеріалів справи, реєстрація податкової накладної була зупинена у зв'язку з її відповідністю, як зазначено контролюючим органом, пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку.

У Листі Державної фіскальної служби України №959/99-99-07-18 від 21.03.2018 "ОСОБА_2 ризиковості платника податку", зокрема, зазначено: "1.Платник податків відповідає критеріям ризиковості, якщо: … 1.6. комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме: платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим); дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації; платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ); платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб'єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років; платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України; платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України; наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником."

Головні управління ДФС в областях, м. Києві та Офіс великих платників податків ДФС постійно обраховують та проводять моніторинг показників, визначених у пунктах 1.1 - 1.6 цих Критеріїв. Якщо виявлено, що платник податків має ознаки ризиковості згідно з пунктом 1.6 цих Критеріїв, то такий платник податків виноситься на розгляд Комісії в той самий день і вноситься до переліку ризикових платників у день проведення засідання Комісії, на якому прийнято відповідне рішення.

Таким чином, фіскальний орган був зобов'язаний у Квитанціях чітко вказати не тільки на конкретний вид критерію, який встановлений пп.1.6 п.1 Критеріїв №959, а і на відповідне рішення, відповідно до якого позивача внесено до переліку ризикових платників.

Суд звертає увагу, що в зазначених квитанціях відповідачем не наведено конкретний підпункт обставини, визначеної пп.1.6 п.1 ОСОБА_2 ризику для зупинення реєстрації податкової накладної.

Між тим, не наведення відповідачем однозначної підстави зупинення реєстрації податкової накладної за переліком наведеним в підпункті 1.6. пункту 1. Критеріїв ризику є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним конкретним переліком відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладеної, а не будь-яких на власний розсуд.

Належної мотивації підстав та причин віднесення ТОВ Технохімпостач до ризикових платників податків відповідно до підпункту 1.6. пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податку, спірні Рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних не містять. Відсутня така інформація і у Квитанціях про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Отже, відповідачем не доведено, а судом не встановлено наявність підстав для зупинення реєстрації складених позивачем податкових накладних № 132 від 31.10.2018, № 133 від 31.10.2018, № 137 від 31.10.2018, № 139 від 31.10.2018.

Разом із цим, позивач, одержавши квитанції про зупинення реєстрації цих податкових накладних, все ж у межах строку, встановленого Законом, направив до контролюючого органу пояснення та копії документів на підтвердження реальності здійснення операції щодо постачання товару, зазначеного у податкових накладних, реєстрація яких зупинена.

Проте, Комісія регіонального рівня - комісія ГУ ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, розглянувши ці документи, прийняла Рішення від 20.11.2018 №994953/40009323 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.10.2018 №132; від 20.11.2018 №994943/40009323 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.10.2018 №133; від 20.11.2018 №994941/40009323 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.10.2018 №137; від 20.11.2018 №994951/40009323 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.10.2018 №139.

Слід зазначити, що відповідно до пункту 21 Порядку №117 підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування є:

1) ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;

2) ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку;

3) надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Аналіз наведених правових норм дає підстав для висновку, що рішення Комісії Державної фіскальної служби України повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.

При цьому, як вбачається зі змісту вказаних рішень, підставою для відмови податковим органом позивачу у реєстрації податкових накладних є ненадання платником податку копій документів, а саме:

1) первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентиризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт-послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

2) розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків.

Стосовно ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентиризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт-послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні, суд зазначає, що в приписці до даного пункту, у дужках, зазначено, що документи, які не надано платником необхідно підкреслити. Між тим, рішення відповідача не містять жодних підкреслень, що свідчить про не надання комісією належної оцінки вирішенню питання, які ж саме документи платником податку не було подано, і яким чином це унеможливило реєстрацію податкової накладної в ЄРПН.

Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків. Вживання податковим органом загального посилання на пункт критеріїв оцінки без наведення відповідного підпункту є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд. Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Щодо ненадання платником податку копій розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків суд зазначає, що відсутність певного документа чи ненадання його контролюючому органу не може бути підставою для відмови в реєстрації податкової накладної, за умови що інші документи підтверджують проведення господарської операції.

На думку суду позивачем надано всі необхідні та достатні документи для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних в ЄРПН.

Суд акцентує увагу, що в порядку виконання обов'язку, встановлено частиною другою статті 77 КАС України, відповідачем не спростовано фактичне виконання спірних операцій та не доведено зворотного.

Крім того, на підтвердження оплати за поставку на ТОВ ТД Запоріжолгруп товару, позивачем до матеріалів справи та до Комісії з розгляду скарг були надані відповідні платіжні документи, а також документи складського обліку тощо.

Оцінюючи вищевикладені обставини, суд приходить до висновку, що рішення Комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 20.11.2018 №994953/40009323; від 20.11.2018 №994943/40009323; від 20.11.2018 №994941/40009323; від 20.11.2018 №994951/40009323 є протиправними та підлягають скасуванню.

З 01 січня 2018 року пункт 201.16 статті 201 Податкового кодексу України викладено в новій редакції, згідно якої реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Згідно з пунктів 19, 20 Порядку №1246, в редакцій на час вирішення спору по суті, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення);

неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Таким чином, законодавством не передбачений інший ефективний спосіб захисту порушеного права у спірних правовідносинах, відмінний від зобов'язання ДФС зареєструвати розрахунки коригування в ЄРПН.

Відтак, оскільки рішення Комісії ДФС України про відмову у реєстрації податкової накладної /розрахунку коригування в ЄРПН від 20.11.2018 №994953/40009323; від 20.11.2018 №994943/40009323; від 20.11.2018 №994941/40009323; від 20.11.2018 №994951/40009323, як встановлено вище, підлягають скасуванню, то, відповідно, з урахуванням положень пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29.12.2010 № 1246, суд приходить до висновку про задоволення позову в частині зобов'язання відповідача 1 в Єдиному реєстрі податкових накладних зареєструвати податкові накладні № 132 від 31.10.2018, № 133 від 31.10.2018, № 137 від 31.10.2018, № 139 від 31.10.2018 датою їх фактичного надсилання.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною другою статті 2 КАС України встановлено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з частинами першою та другою статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.

Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суд, відповідно до статті 90 КАС України, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

Отже, виходячи з заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що відповідач, як суб'єкт владних повноважень, не надав суду доказів, які спростовували б доводи позивача, а відтак, не довів правомірності своїх рішень, а тому заявлені позивачем вимоги є такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до приписів частини першої статті 139 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи викладене, судові витрати, понесені позивачем на оплату судових витрат, мають бути присуджені на його користь за рахунок бюджетних асигнувань ДФС України.

Керуючись статтями 9, 137, 139, 242-246, 250, 255, 295, 297 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Технохімпостач (69123, м. Запоріжжя, бул. Будівельників, буд. 23, кімн. 1, код ЄДРПОУ 40009323) до Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 166, код ЄДРПОУ 39396146), до Державної фіскальної служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 39292197) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити певні дії задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 20.11.2018 №994953/40009323 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.10.2018 №132.

Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну від 31.10.2018 №132, подану Товариством з обмеженою відповідальністю Технохімпостач , в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 20.11.2018 №994943/40009323 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.10.2018 №133.

Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну від 31.10.2018 №133, подану Товариством з обмеженою відповідальністю Технохімпостач , в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 20.11.2018 №994941/40009323 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.10.2018 №137.

Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну від 31.10.2018 №137, подану Товариством з обмеженою відповідальністю Технохімпостач , в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 20.11.2018 №994951/40009323 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.10.2018 №139.

Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну від 31.10.2018 №139, подану Товариством з обмеженою відповідальністю Технохімпостач , в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Технохімпостач суму судового збору у розмірі 7 684,00 грн. (сім тисяч шістсот вісімдесят чотири гривні) за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Третього апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Повний текст рішення виготовлений 24.04.2019.

Суддя І.В. Батрак

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.04.2019
Оприлюднено26.04.2019
Номер документу81427745
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —280/272/19

Ухвала від 09.03.2021

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

Ухвала від 16.01.2021

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

Ухвала від 26.11.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

Ухвала від 02.09.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Ухвала від 05.06.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Рішення від 16.04.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

Рішення від 16.04.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

Ухвала від 23.01.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні