Ухвала
від 20.04.2019 по справі 216/2065/19
ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КРИВОГО РОГУ

Справа № 216/2065/19

провадження 1-кс/216/2088/19

УХВАЛА

іменем України

про надання тимчасового доступу до документів

20 квітня 2019 року місто Кривий Ріг

Слідчий суддя Центрально-Міського районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області ОСОБА_1 , за участю:

секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши в закритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого слідчого відділу Криворізького відділу поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей та документів по матеріалам досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12018040230001415 від 24.07.2018, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

В провадженні слідчого відділу Криворізького ВП ГУНП в Дніпропетровській області перебуває кримінальне провадження, внесене до ЄРДР за № 12018040230001415 від 24.07.2018, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що упродовж 2017-2018 років службові особи органів місцевого самоврядування та виконавчої влади, ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 та ІНФОРМАЦІЯ_3 , використали свої службові повноваження в галузі земельних відносин та пов`язані з цим можливості з метою одержання неправомірної вигоди іншими особами й всупереч прав та свобод громадян власників 44 домоволодінь села Новоселівка Широківського району Дніпропетровської області, розташованих у зоні зсуву, розпорядилися землями сільськогосподарського призначення, безоплатно переданих у власність колишніми членами колективного сільськогосподарського підприємства " ІНФОРМАЦІЯ_4 ". Зокрема, в порушення принципів національної екологічної політики, затвердженої Законом України "Основних засад (стратегію) державної екологічної політики України на період до 2020 року", змінили цільове призначення понад 600 га ріллі та передали в оренду Публічному акціонерному товариству « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) для будівництва місця видалення відходів гірничодобувного виробництва, тобто розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов`язані з користуванням надрами (будівництво хвостосховища « ІНФОРМАЦІЯ_6 ») на території Новолатівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області (за межами населеного пункту).

В результаті розпорядження належним територіальній громаді нерухомим майном не з її волі, а іншим шляхом, заподіяно майнову шкоду у вигляді протиправного вилучення з її власності земель вартістю щонайменше 300 тис. грн, а також створено екологічно небезпечне середовище для життя і здоров`я людей, що проживають у 44 домоволодіннях села Новоселівка Широківського району Дніпропетровської області, розташованих на визнаній постановою Верховної Ради України від 12.07.2001 № 2661 території зоною надзвичайної соціально-економічної та екологічної ситуації у зв`язку із істотним негативним впливом техногенних об`єктів гірничорудних підприємств Кривбасу.

Так, проведеним у 2016 році комплексним аналізом екологічного стану навколишнього природного середовища (НПС) ІНФОРМАЦІЯ_7 встановлено, що внаслідок експлуатації об`єктів гірничозбагачувального комплексу, в тому числі побудованого без профільтраційного екрану на водорозділі балок Грушувата і Свистунова хвостосховища « ІНФОРМАЦІЯ_6 », призвело до суттєвих руйнівних техногенно-екологічних процесів, які продовжують тільки наростати. Відбулося погіршення якості та родючості земель на подвір`ях житлової забудови через потрапляння в ґрунт мінералізованих вод та осідання пило-газових викидів з відвалів, пляжів хвостосховищ та аглофабрик.

Генерацію цих процесів обумовили і продовжують обумовлювати створені гігантські підприємства гірничо-металургійного комплексу, а саме: на півночі та північному сході ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (діє з 1955 року) та гірничо-збагачувальний комбінат гірничого департаменту ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (діє з 1959 року), а на півдні - ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (діє з 1965 року). Окремий «вклад» внесено побудованою у 1971 р. майже у центрі території сільради, у балці Свистунова, великою (площею десь 300 га) гідротехнічною спорудою державного підприємства «Кривбасшахтозакриття» ставокнакопичувач шахтних вод високої мінералізації від ІНФОРМАЦІЯ_10 , а саме: ім.Артем ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », Гігант ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », Батьківщина і Жовтнева ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ім.Фрунзе і Юбілейна ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » та ін.

Розташування нового хвостосховища виконується на основі матеріалів вибору і техніко-економічного порівняння майданчиків для його розміщення і організації санітарно-захисної зони з урахування кількості та властивостей відходів, що складуватимуться, рельєфу місцевості, відстані майданчиків від підприємства, ґрунтів основи майданчиків з визначенням схем транспортування (в ув`язці з перспективним планом розвитку підприємства і району розташування та інженерно-технічними заходами цивільного захисту (цивільної оборони) згідно з ДБН В.1.2-4, а також з урахуванням можливості організації промислового використання за складованих хвостів іншими підприємствами). Улаштування хвостосховищ згідно з ДБН 360 у межах промислових зон не допускається. (п. 4.12*. При розгляді проектної документації щодо формування промислових утворень треба особливу увагу звертати на впровадження нових технологій з орієнтацією на максимальну утилізацію промислових відходів.)

Як відзначають науковці, значні порушення гео-екологічної сталості мають місце на північносхідній ділянці території сільради між хвостосховищами « ІНФОРМАЦІЯ_14 » ПАТ ПівдГЗК, « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ПАТ ПівдГЗК і ГЗК ГД ПАТ АМКР, ставком-накопичувачем шахтних вод у балці Свистунова та лівим берегом річки Інгулець. Ця територія площею близько 1600 га в продовж останніх 50 55 років знаходиться під впливом фільтраційних високомінералізованих вод вказаних гігантських гідроспоруд, які на сьогодні нависають над рівнем берега річки на 60 (ставок - накопичувач) і 120 (хвостосховища) метрів. В результаті відбулися значні зміни в гідрогеологічній структурі території, змінився на засолений склад підземних вод усіх водних горизонтів, відбулися певні карстоутворюючі процеси на рівні вапняних геологічних структур, утворилися джерела мінералізованої води вдовж берега річки (деякі з продуктивністю до 10 л за секунду) з наслідками несанкціонованого скиду в Інгулець забруднюючих речовин. Крім вказаного гідрологічні порушення активізували зсувні явища на ділянці 4 км вдовж берега річки, в тому числі на території постійного місця проживання жителів села Новоселівки. В 1989 році в центрі лівобережної частини села виник перший зсув ґрунту розміром 350 м вздовж берегу р. Інгулець та 100 м вглиб забудов. Нові прояви зсуву поновились в 1996 році вище по схилу. За період з 1998 по 2004 рік зсувні процеси продовжувалися і зона зсувів з просадками поверхні землі розповсюдилась в межах села до 1км в північному напрямку і до 300 м вглиб на забудованому березі. Зсувні процеси, провали та руйнування продовжуються і до тепер, але спеціальних досліджень за останні 10 років не проводилось.

Розширення хвостосховища « ІНФОРМАЦІЯ_6 » лише поглибить руйнівні процеси, призведе до припинення існування села Новоселівка та створить загрозу подальшого існування сіл Латівка, Новолатівка та Інгулець. Перебування населення на територіях не придатних для проживання стане надскладною проблемою органу місцевого самоврядування та виконавчої влади ІНФОРМАЦІЯ_15 .

Хвостосховища відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2002 р. № 1788 відносяться до груп об`єктів підвищеної небезпеки, оскільки господарська діяльність на них може призвести до аварій екологічного і санітарно-епідеміологічного характеру.

При виборі майданчиків під хвостосховища рекомендується використовувати деградовані і малопродуктивні сільськогосподарські угіддя, сухі долини, балки, яри, відпрацьовані кар`єри. Слід надавати перевагу тим майданчикам, де немає надходження поверхневих вод, а також в основі яких залягають слабоводопроводні ґрунти. Майданчики хвостосховища рекомендується розміщувати з підвітряної сторони і нижче за рельєфом від населених пунктів та охоронних зон джерел водопостачання, поза зоною населеної сейсмічності від вибухових робіт, майданчик не повинен затоплюватися повеневими водами. При виборі майданчиків слід дотримуватися санітарних норм, а також норм і правил безпеки. Відведення майданчиків слід робити з урахуванням черговості їх освоєння.

Проте цих вимог стосовно нового будівництва хвостосховища « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ІІ карта) не дотримано. Попереднє погодження місця його розташування здійснено Верховною Радою України 21 грудня 2000 року (постанова №2179-ІІІ). Тобто до з`ясування інформації про фактичний стан небезпеки довкілля у цій місцевості.

Слідчим відділом Криворізького ВП ГУНП в Дніпропетровській області відповідні відомості внесено до ЄРДР за № 12018040230001415 з попередньою правовою кваліфікацією за ч.1 ст. 364 КК України та розпочато досудове розслідування.

05.04.2019 до Центрально-Міського районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області надійшло клопотання старшого слідчого СВ Криворізького відділу поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей та документів, в якому слідчий просив винести рішення, яким надати тимчасовий доступ до речей і документів які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_7 , за адресою: АДРЕСА_1 , а саме до оригіналів документів з можливістю вилучення належним чином завірених копій:

- науково-технічну документацію по формуванню території ІНФОРМАЦІЯ_16 , яка затверджена рішенням ІНФОРМАЦІЯ_17 , розроблену у 1995 році Інститутом землеустрою (Дніпропетровський філіал).

- рішення 4 сесії 21 скликання «Про затвердження проекту про роздержавлення земель та передачу їх в колективну власність») яке приймалось у період з 27 лютого по 10 жовтня 1996 року ІНФОРМАЦІЯ_18 на підставі Земельного кодексу України 1992 року, рекомендацій державного комітету України по земельним ресурсам від 15.05.1992 року та рекомендацій комісії ІНФОРМАЦІЯ_19 від 7.10.1993 року; на підставі технічного звіту з корегування планово-картографічних матеріалів 1975 року, науково-технічної документації по формуванню ІНФОРМАЦІЯ_1 , науково-технічної документації по роздержавленню земель (шифр ІНФОРМАЦІЯ_20 : 7004-13. 96-Р3 від 1996 року) здійснила роздержавлення земель, прийняла їх у комунальну власність та розпорядилась шляхом передачі у колективну власність колективному сільськогосподарському підприємству КСП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » 5545,2 га земель, у тому числі сільськогосподарських угідь 5094,6 га, з них ріллі 4592,2 га, багаторічних насаджень 52,0 га, пасовищ 450,4 га.

- державний акт серії І-ДП №000104 виданий 10 жовтня 1996 року ІНФОРМАЦІЯ_21 , згідно з яким колективному сільськогосподарському підприємству « ІНФОРМАЦІЯ_4 » передано у колективну власність 5545,2 га для сільськогосподарського використання;

- дозвіл прийнятий на зборах КСП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » 01 березня 2000 року на виготовлення державних актів на право приватної власності на землю працівникам КСП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » із земель колективної власності і земель резервного фонду;

- рішення № 71 ІНФОРМАЦІЯ_7 від 04 квітня 2000 року (12 сесія ХХІІІ скликання) яким передано у приватну власність ОСОБА_4 (пай 590), ОСОБА_5 (пай 591), ОСОБА_6 (пай 592), ОСОБА_7 (пай 593), ОСОБА_8 (пай 594), ОСОБА_9 (пай 597), ОСОБА_10 (пай 598), ОСОБА_11 (пай 600), ОСОБА_12 (пай 609, спадкоємиця ОСОБА_13 ), ОСОБА_14 (пай 610), ОСОБА_15 (570), ОСОБА_16 (пай 595, спадкоємиця ОСОБА_17 ), ОСОБА_18 (пай 599), ОСОБА_19 (пай 596);

- рішення № 134-19/ХХІІІ від 15 червня 2001 року яким ІНФОРМАЦІЯ_21 прийнято на баланс землі загального користування загальною площею 1368 га, з них: пасовища 691 га, шляхи та дороги 98 га, господарські двори 144 га; меліоративні землі (сад) 52 га; посадки 267 га, відкритті землі без рослинного покрову 48 га; водний фонд 68 га в зв`язку з припиненням діяльності КСП « ІНФОРМАЦІЯ_4 »;

- рішення ІНФОРМАЦІЯ_2 від 18 лютого 2000 року яким, комісією у складі заступника голови РДА ОСОБА_20 , представника відділу земельних ресурсів району ОСОБА_21 , головного лікаря ОСОБА_22 , голови КСП « ІНФОРМАЦІЯ_22 » ОСОБА_23 , голови ІНФОРМАЦІЯ_23 ОСОБА_24 , голови ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_25 та заступника директора Інституту землеустрою (Дніпропетровський філіал) ОСОБА_26 на підставі дозволу ІНФОРМАЦІЯ_24 від 14.06.1999 №5/09-416 здійснено вибір земельної ділянки загальною площею 1050 га для розширення та реконструкції хвостосховища « ІНФОРМАЦІЯ_25 » з метою підтримання потужності Криворізького державного гірничо-металургійного комбінату « ІНФОРМАЦІЯ_26 », НКГЗКу та Відкритого акціонерного товариства « ІНФОРМАЦІЯ_5 » з будівництвом ІІ-ІІІ карт за рахунок земель КСП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (642 га) і КСП « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (408,5 га). Земельна ділянка межує: з півночі існуюча дамба хвостосховища « ІНФОРМАЦІЯ_25 », з півдня верхів`я ставка-накопичувача шахтних вод, зі сходу межа полів сільськогосподарського призначення КСП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та КСП « ІНФОРМАЦІЯ_22 », з заходу автомобільна дорога сполученням Кривий Ріг Херсон. Зобов`язано ДГМК « ІНФОРМАЦІЯ_26 » і ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » при розробці ТЕО передбачити комплексну екологічну експертизу впливу розширення хвостосховища, з урахуванням діючих підприємств Кривбасу, на геологічне середовище, земельні ресурси, атмосферу з комплексом заходів по покращенню екологічної ситуації в районі;

- рішення ІНФОРМАЦІЯ_17 №175-8/ХХІУ від 24 квітня 2003 року, на підставі якого внесено зміни в адміністративно-територіальний устрій області та перенесено центр ІНФОРМАЦІЯ_4 і перейменовано ІНФОРМАЦІЯ_28 на Новолатівську;

- містобудівну документацію «Схема планування території ІНФОРМАЦІЯ_7 », затверджену 15 липня 2011 року рішенням ІНФОРМАЦІЯ_1 шостого скликання сьомої сесії №73-7/ІУ та включено у Схему планування Широківського району Дніпропетровської області і Схему планування Дніпропетровської області ;

- документи, що відповідно до статті 126 Земельного кодексу посвідчують право власності територіальної громади на земельні ділянки (витяг з Державного реєстра прав на нерухоме майно) та обгрунтовуючі це право матеріали (технічна документація землеустрою, цивільно-правові угоди, рішення суду тощо);

- реєстраційні документи органів публічної влади Новолатівської обєднанної територіальної громади: сільської ради та виконавчого комітету;

- рішення розпорядника земельними ділянками комунальної власності, якими надано згоду ПАТ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " здійснити заходи землеустрою - розробку проектів відведення земельних ділянок для містобудівних потреб, а також передачу земельних ділянок в користування зазначеному суб`єкту господарювання для реконструкцію хвостосховища « ІНФОРМАЦІЯ_6 », а саме на вододільній ділянці балок Грушуватої і Широкої утворити шляхом будівництва огороджувальних дамб, які примикають до південної огороджувальної дамби існуючого хвостосховища « ІНФОРМАЦІЯ_29 », хвостосховище « ІНФОРМАЦІЯ_30 » для створення нових ємностей і складування хвостів збагачення в зв`язку з досягненням діючими хвостосховищами межі технічної і економічної доцільності їх нарощування;

- рішення, яким надано згоду на розміщення на території Новолатівської сільської ради Широківського району ПАТ " ІНФОРМАЦІЯ_31 " (пункт б) частини 1 статті 15 ЗУ "Про охорону навколишнього природного середовища") та вирішено питань щодо розміщення на своїй території об`єкта поводження з відходами (пункт е частини 1 статті 21 ЗУ "Про відходи"), з обгрунтовуючими матеріалами, у тому числі клопотання суб`єкта господарювання, паспорт місця видалення відходів з документом, що посвідчує право власності на споруду, та згода його власника, засвідчена у встановленому законодавством порядку, на проведення будівельних робіт у разі здійснення реконструкції, реставрації чи капітального ремонту; висновок оцінки впливу на довкілля операції у сфері поводження з небезпечними відходами (зберігання, оброблення, перероблення, утилізація, видалення, знешкодження і захоронення); операції у сфері поводження з іншими відходами (оброблення, перероблення, утилізація, видалення, знешкодження і захоронення) обсягом 100 тонн на добу або більше (діяльність, що належить до першої категорії видів планованої діяльності та об`єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля, та підлягають оцінці впливу на довкілля відповідно до пункту 8 частини 2 статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»); дозвіл на поводження з відходами.

Клопотання мотивовано тим, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, з метою всебічного, повного й неупередженого дослідження всіх обставин кримінального провадження, що підлягають доказуванню в порядку ст. 91 КПК України, необхідно отримати тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_7 , за адресою: АДРЕСА_1 .

Слідчий в судове засідання не з`явився, надав суду заяву про розгляд клопотання в порядку ч. 2 ст. 163 КПК України без виклику особи, у володінні якої знаходяться речі та документи, а також без участі самого слідчого. Крім того, просив клопотання задовольнити.

Слідчий суддя, дослідивши матеріали клопотання та матеріали кримінального провадження, дійшов висновку про те, що клопотання підлягає розгляду без участі особи, у володінні якої знаходяться речі та документи, оскільки слідчим було доведено наявність реальної загрози зміни або знищення таких речей та документів, разом із тим, дійшов висновку про наявність правових підстав для задоволення клопотання слідчого з огляду на наступне.

Згідно з вимогами ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

За приписами ч. 2 ст. 160 КПК України у клопотанні в тому числі зазначаються: речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати; підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; обґрунтування необхідності вилучення речей і документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.

Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи, зокрема, перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи (ч. 5 ст. 163 КПК України).

При цьому, ч. 6 ст. 163 КПК України передбачено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Оскільки наявні достатні підстави вважати, що зазначені у клопотанні документи знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_7 , за адресою: АДРЕСА_1 та містять відомості, які мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, може бути використані як докази і неможливо іншими способами отримати ці відомості, а тому заявлене клопотання підлягає частковому задоволенню, а саме в частині вилучення завірених належним чином копій цих документів.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 159, 160, 163, 164, 395 КПК України, слідчий суддя -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання старшого слідчого слідчого відділу Криворізького ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів - задовольнити частково.

Надати старшому слідчому слідчого відділу Криворізького ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 тимчасовий доступ до оригіналів документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_7 , за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення завірених належним чином копій зазначених документів, а саме:

- науково-технічну документацію по формуванню території ІНФОРМАЦІЯ_16 , яка затверджена рішенням ІНФОРМАЦІЯ_17 , розроблену у 1995 році Інститутом землеустрою (Дніпропетровський філіал).

- рішення 4 сесії 21 скликання «Про затвердження проекту про роздержавлення земель та передачу їх в колективну власність») яке приймалось у період з 27 лютого по 10 жовтня 1996 року ІНФОРМАЦІЯ_18 на підставі Земельного кодексу України 1992 року, рекомендацій державного комітету України по земельним ресурсам від 15.05.1992 року та рекомендацій комісії ІНФОРМАЦІЯ_19 від 7.10.1993 року; на підставі технічного звіту з корегування планово-картографічних матеріалів 1975 року, науково-технічної документації по формуванню ІНФОРМАЦІЯ_1 , науково-технічної документації по роздержавленню земель (шифр ІНФОРМАЦІЯ_20 : 7004-13. 96-Р3 від 1996 року) здійснила роздержавлення земель, прийняла їх у комунальну власність та розпорядилась шляхом передачі у колективну власність колективному сільськогосподарському підприємству КСП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » 5545,2 га земель, у тому числі сільськогосподарських угідь 5094,6 га, з них ріллі 4592,2 га, багаторічних насаджень 52,0 га, пасовищ 450,4 га.

- державний акт серії І-ДП №000104 виданий 10 жовтня 1996 року ІНФОРМАЦІЯ_21 , згідно з яким колективному сільськогосподарському підприємству « ІНФОРМАЦІЯ_4 » передано у колективну власність 5545,2 га для сільськогосподарського використання;

- дозвіл прийнятий на зборах КСП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » 01 березня 2000 року на виготовлення державних актів на право приватної власності на землю працівникам КСП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » із земель колективної власності і земель резервного фонду;

- рішення № 71 ІНФОРМАЦІЯ_7 від 04 квітня 2000 року (12 сесія ХХІІІ скликання) яким передано у приватну власність ОСОБА_4 (пай 590), ОСОБА_5 (пай 591), ОСОБА_6 (пай 592), ОСОБА_7 (пай 593), ОСОБА_8 (пай 594), ОСОБА_9 (пай 597), ОСОБА_10 (пай 598), ОСОБА_11 (пай 600), ОСОБА_12 (пай 609, спадкоємиця ОСОБА_13 ), ОСОБА_14 (пай 610), ОСОБА_15 (570), ОСОБА_16 (пай 595, спадкоємиця ОСОБА_17 ), ОСОБА_18 (пай 599), ОСОБА_19 (пай 596);

- рішення № 134-19/ХХІІІ від 15 червня 2001 року яким ІНФОРМАЦІЯ_21 прийнято на баланс землі загального користування загальною площею 1368 га, з них: пасовища 691 га, шляхи та дороги 98 га, господарські двори 144 га; меліоративні землі (сад) 52 га; посадки 267 га, відкритті землі без рослинного покрову 48 га; водний фонд 68 га в зв`язку з припиненням діяльності КСП « ІНФОРМАЦІЯ_4 »;

- рішення ІНФОРМАЦІЯ_2 від 18 лютого 2000 року яким, комісією у складі заступника голови РДА ОСОБА_20 , представника відділу земельних ресурсів району ОСОБА_21 , головного лікаря ОСОБА_22 , голови КСП « ІНФОРМАЦІЯ_22 » ОСОБА_23 , голови ІНФОРМАЦІЯ_23 ОСОБА_24 , голови ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_25 та заступника директора Інституту землеустрою (Дніпропетровський філіал) ОСОБА_26 на підставі дозволу ІНФОРМАЦІЯ_24 від 14.06.1999 №5/09-416 здійснено вибір земельної ділянки загальною площею 1050 га для розширення та реконструкції хвостосховища « ІНФОРМАЦІЯ_25 » з метою підтримання потужності Криворізького державного гірничо-металургійного комбінату « ІНФОРМАЦІЯ_26 », НКГЗКу та Відкритого акціонерного товариства « ІНФОРМАЦІЯ_5 » з будівництвом ІІ-ІІІ карт за рахунок земель КСП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (642 га) і КСП « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (408,5 га). Земельна ділянка межує: з півночі існуюча дамба хвостосховища « ІНФОРМАЦІЯ_25 », з півдня верхів`я ставка-накопичувача шахтних вод, зі сходу межа полів сільськогосподарського призначення КСП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та КСП « ІНФОРМАЦІЯ_22 », з заходу автомобільна дорога сполученням Кривий Ріг Херсон. Зобов`язано ДГМК « ІНФОРМАЦІЯ_26 » і ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » при розробці ТЕО передбачити комплексну екологічну експертизу впливу розширення хвостосховища, з урахуванням діючих підприємств Кривбасу, на геологічне середовище, земельні ресурси, атмосферу з комплексом заходів по покращенню екологічної ситуації в районі;

- рішення ІНФОРМАЦІЯ_17 №175-8/ХХІУ від 24 квітня 2003 року, на підставі якого внесено зміни в адміністративно-територіальний устрій області та перенесено центр ІНФОРМАЦІЯ_4 і перейменовано ІНФОРМАЦІЯ_28 на Новолатівську;

- містобудівну документацію «Схема планування території ІНФОРМАЦІЯ_7 », затверджену 15 липня 2011 року рішенням ІНФОРМАЦІЯ_1 шостого скликання сьомої сесії №73-7/ІУ та включено у Схему планування Широківського району Дніпропетровської області і Схему планування Дніпропетровської області ;

- документи, що відповідно до статті 126 Земельного кодексу посвідчують право власності територіальної громади на земельні ділянки (витяг з Державного реєстра прав на нерухоме майно) та обгрунтовуючі це право матеріали (технічна документація землеустрою, цивільно-правові угоди, рішення суду тощо);

- реєстраційні документи органів публічної влади Новолатівської обєднанної територіальної громади: сільської ради та виконавчого комітету;

- рішення розпорядника земельними ділянками комунальної власності, якими надано згоду ПАТ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " здійснити заходи землеустрою - розробку проектів відведення земельних ділянок для містобудівних потреб, а також передачу земельних ділянок в користування зазначеному субєкту господарювання для реконструкцію хвостосховища « ІНФОРМАЦІЯ_6 », а саме на вододільній ділянці балок Грушуватої і Широкої утворити шляхом будівництва огороджувальних дамб, які примикають до південної огороджувальної дамби існуючого хвостосховища « ІНФОРМАЦІЯ_29 », хвостосховище « ІНФОРМАЦІЯ_30 » для створення нових ємностей і складування хвостів збагачення в зв`язку з досягненням діючими хвостосховищами межі технічної і економічної доцільності їх нарощування;

- рішення, яким надано згоду на розміщення на території Новолатівської сільської ради Широківського району ПАТ " ІНФОРМАЦІЯ_31 " (пункт б) частини 1 статті 15 ЗУ "Про охорону навколишнього природного середовища") та вирішено питань щодо розміщення на своїй території об`єкта поводження з відходами (пункт е частини 1 статті 21 ЗУ "Про відходи"), з обґрунтовуючими матеріалами, у тому числі клопотання суб`єкта господарювання, паспорт місця видалення відходів з документом, що посвідчує право власності на споруду, та згода його власника, засвідчена у встановленому законодавством порядку, на проведення будівельних робіт у разі здійснення реконструкції, реставрації чи капітального ремонту; висновок оцінки впливу на довкілля операції у сфері поводження з небезпечними відходами (зберігання, оброблення, перероблення, утилізація, видалення, знешкодження і захоронення); операції у сфері поводження з іншими відходами (оброблення, перероблення, утилізація, видалення, знешкодження і захоронення) обсягом 100 тонн на добу або більше (діяльність, що належить до першої категорії видів планованої діяльності та об`єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля, та підлягають оцінці впливу на довкілля відповідно до пункту 8 частини 2 статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»); дозвіл на поводження з відходами;

Зобов`язати голову ІНФОРМАЦІЯ_7 , надати тимчасовий доступ до зазначених в ухвалі документів.

Відповідно до статті 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Строк дії ухвали про надання тимчасового доступу до документів визначити до 20 травня 2019 року.

Надати старшому слідчому слідчого відділу Криворізького відділу поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області ОСОБА_3 оригінал ухвали про надання тимчасового доступу до документів для пред`явлення, а копію для вручення голову ІНФОРМАЦІЯ_7 .

Ухвала слідчого судді є остаточною та оскарженню не підлягає.

Ухвала слідчого судді, яка не може бути оскаржена, набирає законної сили з моменту її оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення20.04.2019
Оприлюднено17.02.2023
Номер документу81443939
СудочинствоКримінальне
Сутьнадання тимчасового доступу до речей та документів по матеріалам досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12018040230001415 від 24.07.2018, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України

Судовий реєстр по справі —216/2065/19

Ухвала від 20.04.2019

Кримінальне

Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу

Кузнецов Р. О.

Ухвала від 20.04.2019

Кримінальне

Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу

Кузнецов Р. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні