Рішення
від 23.04.2019 по справі 712/15300/17
СОСНІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЧЕРКАС

Справа № 712/15300/17

Провадження № 2-а/712/33/19

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 квітня 2019 року Соснівський районний суд м. Черкаси у складі:

головуючого-судді Мельник І.О.

з участю секретаря Хоменко А.В.

позивача - ОСОБА_1 та її представника - адвоката ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Черкаси справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до державного реєстратора Департаменту організаційного забезпечення Черкаської міської ради ОСОБА_3, треті особи: Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Соборний-218 про визнання дій протиправними та скасування державної реєстрації, виключення запису про державну реєстрацію ,

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1звернулася до суду з позовом до державного реєстратора Департаменту організаційного забезпечення Черкаської міської ради ОСОБА_3 про визнання дій протиправними та скасування державної реєстрації, виключення запису про державну реєстрацію, мотивуючи свої вимоги тим, що вона є власником квартири АДРЕСА_1. 23.05.2016 було зареєстровано Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Соборний-218 для обслуговування будинку № 218 по бульвару Шевченка в м. Черкаси. Державна реєстрація об'єднання була здійснена державним реєстратором виконкому Черкаської міської ради ОСОБА_3 Після ознайомлення 05.07.2017 з матеріалами реєстраційної справи з'ясувала, про при здійсненні державної реєстрації реєстратором було прийнято до розгляду, а в подальшому зареєстровано пакет документів, який містить грубі порушення норм законодавства та не відповідає вимогам, які встановлені Законом Про ОСББ . Зокрема, при поданні документів для державної реєстрації ОСББ Соборний-218 заявником були надані листки опитування, з частини яких неможливо визначити осіб, які голосували, в частині листків опитування відсутня дата голосування, з іншої частини листків опитування взагалі неможливо ідентифікувати особу, яка брала участь у голосуванні. Окрім того, в матеріалах реєстраційної справи не міститься жодного документа на підтвердження повноважень осіб, які можуть приймати участь у цьому голосуванні, яким чином відбувався підрахунок цього поіменного голосування. Існують розбіжності щодо кількості присутніх на голосуванні, зокрема, у протоколі установчих зборів зазначено 30 осіб, а у списку присутніх на установчих зборах - 22 особи. Також вказала, що форма протоколу від 26.04.2016 не відповідає формі, яка встановлена законодавством. Відмітила, що опитування, яке проводилось при проведенні установчих загальних зборів ОСББ Соборний-218 було вибірковим, не мало всеохоплюючого характеру, а отже більша частина співвласників будинку були взагалі позбавлені можливості взяти участь у голосуванні. Більше того, частина листків опитування містить безліч не застережених виправлень, незаповнених граф та пропусків, а також прогалин, що, в свою чергу, також не дає можливості однозначно тлумачити зміст документів. Окрім того, до складу ревізійної комісії ОСББ була включена ОСОБА_4, яка не є співвласником будинку. Вказала, що Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосували власники квартир та нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 75 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень відповідної групи. Таким чином, державний реєстратор ОСОБА_3 був зобов'язаний зупинити розгляд документів, поданих для державної реєстрації з огляду на невідповіднісить пакету документів, поданого для реєстрації ОСББ Соборний-218 та не здійснювати реєстраційні дії. Зазначила, що нею був пропущений шестимісячний строк звернення з позовом до суду, у зв'язку з юридичною необізнаністю, а тому просила його поновити. Зазначила, що має статус Ветерана праці , тому просила звільнити її від сплати судового збору. У зв'язку із порушенням створення ОСББ Соборний-218 та процедури реєстрації ОСББ, просила визнати протиправними дії державного реєстратора відділу державної реєстрації виконавчого комітету Черкаської міської ради при прийнятті рішення про державну реєстрацію юридичної особи ОСББ Соборний-218 та внесенню запису за даним рішенням до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 10261020000016540; скасувати державну реєстрацію юридичної особи ОСББ Соборний-218 та виключити запис № 10261020000016540 від 23.05.2016 про державну реєстрацію юридичної особи ОСББ Соборний-218 із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; визнати недійсним та скасувати протокол № 3 загалльних зборів ОСББ Соборний-218 від 15.06.2017.

Ухвалою судді Соснівського районного суду м. Черкаси Троян Т.Є. від 09.01.2018 відмовлено у відкритті провадження в частині позовних вимог про визнання недійсним та скасування протоколу № 3 загальних зборів ОСББ Соборний-218 від 15.06.2017, в іншій частині відкрито провадження у справі.

29.01.2018 відповідачем подане заперечення на позов, відповідно до якого державний реєстратор ОСОБА_3 вказав, що державну реєстрацію ОСББ Соборний-218 було здійснено 23.05.2016 згідно Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань без порушень. Згідно протоколу від 26.04.2016 за створення об'єднання на загальних зборах проголосувало за 24 власника та в письмовому опитуванні проголосувало за 14 власників, що є більше половини співвласників багатоквартирного будинку. Щодо форми протоколу, то він відповідає вимогам законодавства. Підстав для зупинення розгляду документів згідно ст. 27 Закону та відмови у державній реєстрації відповідно до ст. 28 не було виявлено. Просив відмовити позивачу в позові та не поновлювати строки звернення до суду, оскільки позивачу завідома було відомо про державну реєстрацію ОСББ Соборний-218 , що підтверджується її зверненням 14.02.2017 до Департаменту управління справами та юридичного забезпечення з приводу державної реєстрації ОСББ.

Ухвалою Соснівського районного суду м. Черкаси від 14.08.2018 провадження у справі зупинено до набрання законної сили судовим рішення у справі № 712/5806/18.

У зв'язку із закінченням 17.10.2018 п'ятирічного терміну призначення повноважень ОСОБА_5 на посаді судді, справу передано до канцелярії суду для повторного автоматизованого розподілу.

Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями, справу передано на розгляд судді Мельник І.О.

Ухвалою судді Мельник І.О. від 13.11.2018 справу прийнято до свого провадження.

Ухвалою Соснівського районного суду м. Черкаси від 08.02.2019 відновлено провадження у справі та призначене судове засідання.

В судовому засіданні позивач та її представник - адвокат ОСОБА_2 позовні вимоги підтримали в повному обсязі та просили їх задовольнити. Адвокат зазначив, що рішенням Соснівського районного суду м. Черкаси визнано недійсними рішення установчих зборів ОСББ Соборний-218 від 26.04.2016 та від 15.06.2017, що є підставою для скасування державної реєстрації юридичної особи ОСББ Соборний-218 .

Відповідач - державний реєстратор ОСОБА_3 в судове засідання не з'явився, до суду скерована заява про розгляд справи без його участі.

Суд, заслухавши пояснення позивачки та її представника, вивчивши та дослідивши матеріали справи, повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, вважає наступне.

Згідно з ч. 1 ст. 5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси.

Статтею 55 Конституції України установлено, що права і свободи людини і громадянина захищаються судом. Кожен має право будь-яким не забороненим законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань.

Особливості державної реєстрації Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку регулюються Законом України Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку .

Відповідно до ст.1 Закону України Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку (далі - Закон) об`єднання співвласників багатоквартирного будинку - юридична особа, створена власниками квартир та/або нежитлових приміщень багатоквартирного будинку для сприяння використанню їхнього власного майна та управління, утримання і використання спільного майна.

Згідно з ч.1 ст.12 Закону управління багатоквартирним будинком здійснює об'єднання через свої органи управління.

Статтею 10 Закону визначено, що органами управління об'єднання є загальні збори співвласників, правління, ревізійна комісія об'єднання. Вищим органом управління об'єднання є загальні збори.

Судом встановлено, що 26 квітня 2016 року відбулися установчі збори співвласників багатоквартирного будинку за місцезнаходженням: м.Черкаси, бул.Шевченка, будинок 218. Затверджений порядок денний: 1.Організаційні питання проведення зборів; 2.Створення об'єднання співвласників багатоквартирного будинку; 3. Затвердження статуту об'єднання; 4.Вибори правління об'єднання; 5. Вибори ревізійної комісії об'єднання; 7.Надання повноважень представнику Установчих зборів щодо державної реєстрації об'єднання.

Відповідно до п.2.1., п. 2.2. протоколу від 26.04.2016 року вирішено створити об'єднання співвласників багатоквартирного будинку №218 по б. Шевченка в м. Черкаси та затвердити назву об'єднання.

Згідно з п.3 протоколу від 26.04.2016 року після обговорення вирішено затвердити Статут об'єднання в запропонованій членом ініціативної групи редакції.

20.05.2016 ОСОБА_6 подано заяву про державну реєстрацію створення юридичної особи.

Як вбачається з матеріалів справи, державному реєстратору виконавчого комітету Черкаської міської ради було подано пакет документів для державної реєстрації ОСББ Соборний-218 , серед яких:

-реєстраційна картка на проведення державної реєстрації юридичної особи;

-протокол та листки опитування;

-статут ОСББ Соборний-218 .

На підставі вказаних документів, державний реєстратор Черкаської міської ради ОСОБА_3 провів державну реєстрацію ОСББ Соборний-218 , номер запису № 10261020000016540,за адресою: м. Черкаси, б.Шевченка, 218.

Відповідно до ч. 14 ст. 6 Закону України Про об'єднання співвласників багатоквартирних будинків об'єднання вважається утвореним з дня його державної реєстрації.

14.02.2017 позивач зверталася до голови Черкаської міської ради ОСОБА_7 із заявою про проведення перевірки щодо правомірності створення ОСББ Соборний-218 . Однак відповіді не отримала, а тому звернулася з позовом до суду.

Позивач в судовому засіданні просила поновити строк звернення до адміністративного суду, оскільки нею пропущений шестимісячний строк, зазначений в КАС України. Відповідач наполягав на пропуску вказаного позивачем строку без поважних причин та просив рахувати його з 14.02.2017, тобто з моменту звернення позивача із заявою до Департаменту управління справами та юридичного забезпечення.

Згідно з ч. 1 ст. 122 КАС України позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.

Відповідно до ч. 2 ст. 122 КАС України для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналась або повинна була дізнатись про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

Як вбачається з матеріалів справи, позивач зверталася до міського голови із проханням провести перевірку щодо законності створеня ОСББ, однак відповідаі не отримала. В подальшому, 05.07.2017 ОСОБА_1 ознайомилася з матеріалами реєстраційної справи ОСББ Соборний-218 , а тому саме з цієї дати слід рахувати шестимісячний строк, передбачений для звернення до суду за захистом порушених прав. Однак, враховуючи пенсійний вік позивачки та її юридичну необізнаність, суд вважає, що строк звернення до суду пропущений з поважних причин, а тому підлягає поновленю.

Відповідно до ч. 2 ст. 6 та ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України.

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Так, відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб підприємців регулює Закон України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців від 15.05.2003 року № 755-IV (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин).

Відповідно до ч. 2 ст. 4 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) порядок проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців включає, зокрема:

перевірку комплектності документів, які подаються державному реєстратору, та повноти відомостей, що вказані в реєстраційній картці;

перевірку документів, які подаються державному реєстратору, на відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації;

внесення відомостей про юридичну особу або фізичну особу - підприємця до Єдиного державного реєстру;

оформлення і видачу виписки з Єдиного державного реєстру.

Згідно з ч. 1 ст. 5 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців , державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців проводиться державним реєстратором за місцезнаходженням юридичної особи або за місцем проживання фізичної особи - підприємця.

Порядок проведення державної реєстрації юридичної особи визначено у ст. 25 цього Закону. Відповідно до ч. 1 цієї статті державний реєстратор за відсутності підстав для залишення документів, які подані для проведення державної реєстрації юридичної особи, без розгляду, зобов'язаний перевірити ці документи на відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації юридичної особи, які передбачені ч. 1 ст. 27 вказаного Закону.

Частиною 2 ст. 25 цього Закону передбачено, що перевірка на відсутність підстав для відмови, які передбачені абзацами п'ятим - восьмим частини першої статті 27 цього Закону, здійснюється з використанням відомостей з Єдиного державного реєстру. Згідно з ч. 3 цієї ж статті за відсутності підстав для відмови у проведенні державної реєстрації юридичної особи державний реєстратор повинен внести до реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юридичної особи ідентифікаційний код відповідно до вимог Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України та внести до Єдиного державного реєстру запис про проведення державної реєстрації юридичної особи на підставі відомостей цієї реєстраційної картки.

Дата внесення до Єдиного державного реєстру запису про проведення державної реєстрації юридичної особи є датою державної реєстрації юридичної особи.

Строк державної реєстрації юридичної особи не повинен перевищувати три робочих дні з дати надходження документів для проведення державної реєстрації юридичної особи.

Відповідно до ст. 27 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відмова у проведенні державної реєстрації юридичної особи є:

невідповідність відомостей, які вказані в реєстраційній картці на проведення державної реєстрації юридичної особи, відомостям, які зазначені в документах, що подані для проведення державної реєстрації юридичної особи;

невідповідність установчих документів вимогам частини третьої статті 8 цього Закону;

порушення порядку створення юридичної особи, який встановлено законом, зокрема:

наявність обмежень на зайняття відповідних посад, встановлених законом щодо осіб, які зазначені як посадові особи органу управління юридичної особи; невідповідність відомостей про засновників (учасників) юридичної особи відомостям щодо них, які містяться в Єдиному державному реєстрі;

наявність обмежень щодо вчинення засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженою ними особою юридичних дій, які встановлені абзацом четвертим частини другої статті 35 цього Закону тощо.

Державна реєстрація об'єднання проводиться у порядку, встановленому законом для державної реєстрації юридичних осіб. ОСББ вважається утвореним з дня його державної реєстрації.

Крім того, згідно з п.3 Порядку державної реєстрації об'єднань співвласників багатоквартирного будинку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2002 року № 1521 Про реалізацію Закону України Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку для державної реєстрації об'єднання уповноважена установчими зборами особа подає безпосередньо або надсилає поштою (рекомендованим листом) до органу державної реєстрації необхідний пакет документів.

Відповідно до абзацу 2 п. 6 цього Порядку орган державної реєстрації перевіряє наведені у реєстраційній картці відомості, комплектність поданих документів та відповідність їх законодавству.

Суд також наголошує, що державний реєстратор при розгляді документів, поданих для проведення реєстрації юридичної особи повинен провести перевірку на відсутність підстав для залишення документів без розгляду, та на відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації, які передбачені ч. 1 ст. 27 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців , зокрема, невідповідність установчих документів вимогам частини третьої статті 8 цього Закону.

Відповідно до ч. 3 ст. 8 цього ж Закону, установчі документи (установчий акт, статут або засновницький договір, положення) юридичної особи повинні містити відомості, передбачені законом. Відповідальність за відповідність установчих документів законодавству несуть засновники (учасники) юридичної особи.

Скликання установчих зборів для вирішення питання про створення ОСББ та затвердження статуту здійснюється власником будинку або ініціативною групою, яка складається не менш як з трьох власників квартир або нежилих приміщень.

Позивач в судовому засіданні наполягала на низкі порушень при прийнятті рішення про створення Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Соборний-218 .

Так, рішенням Соснівського районного суду м. Черкаси від 12.12.2018 визнано недійсними рішення установчих зборів Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Соборний-218 від 26.04.2016, оформлене протоколом без номеру від 26.04.2016 та рішення установчих зборів Об'єднанн співвласників багатоквартирного будинку Соборний-218 від 15.06.2017, оформлене протоколом № 3 про передачу багатоквартирного житлового будинку по бульвару Шевченка, 218 в м. Черкаси на баланс ОСББ Соборний-218 .

Відповідно до ч. 4 ст. 78 КАС України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Суд зазначає, що рішення, які винесені з порушенням вимог чинного законодавства не можуть породжувати жодних правомірних наслідків.

Державний реєстратор при перевірці документів, поданих для державної реєстрації ОСББ мав би перевірити їх на відповідність вимогам законодавства.

Однак цього ним зроблено не було, що призвело до державної реєстрації ОСББ на підставі неналежно прийнятих установчих документів.

Відповідно до ст. 72 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Частиною 2 ст. 73 КАС України передбачено, що предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Вимогами ст. 76 КАС України передбачено, що достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Частиною першою статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб'єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин (частина 2 статті 77 КАС України).

Відповідачем як суб'єктом владних повноважень покладений на нього обов'язок доказування не виконано.

Статтею 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (право на ефективний засіб юридичного захисту) передбачено, що кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.

Частина 2 ст. 2 КАС України встановлює, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

У вказаній статті закріплено загальні критерії для оцінювання рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, які одночасно є принципами адміністративної процедури, що вироблені у практиці європейських країн. Суб'єкти владних повноважень повинні враховувати ці критерії-принципи, знаючи, що адміністративний суд керуватиметься ними у разі оскарження відповідних рішень, дій чи бездіяльності. Законодавче закріплення цих критеріїв-принципів також дає можливість фізичній чи юридичній особі сформувати уявлення про якість та природу належних рішень чи дій, які вона має право очікувати від суб'єкта владних повноважень.

Зважаючи на наведені вище обставини, суд вважає, що оскаржені дії відповідача при проведенні державної реєстрації ОСББ не відповідають вимогам, встановленим ч. 2 ст. 19 Конституції України та ст. 2 КАС України.

Враховуючи встановлені обставини та з метою відновлення порушеного права позивача, суд вважає за доцільне визнати протиправними дії державного реєстратора та зобов'язати державного реєстратора Департаменту організаційного забезпечення Черкаської міської ради ОСОБА_3 скасувати запис про державну реєстрацію Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Соборний-218 у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Таким чином, позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі.

Відповідно до ст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Відповідно до частини 1 статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Згідно з ч. 1 ст. 133 КАС України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.

В матеріалах справи наявне посвідчення від 28.01.1985, з якого вбачається, що ОСОБА_1 є Ветераном праці, а тому враховуючи даний документ, пенсійний вік позивача, суд вважає за можливе звільнити ОСОБА_1 від сплати судового збору та віднести його на рахунок держави.

Керуючись ст. 5, 6, 8-10, 73-78, 241-246 КАС України, Законом України Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку , суд

В И Р І Ш И В:

Поновити ОСОБА_1 строк звернення до суду з позовом.

Позов ОСОБА_1 до державного реєстратора Департаменту організаційного забезпечення Черкаської міської ради ОСОБА_3, треті особи: Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Соборний-218 , про визнання дій протиправними та скасування державної реєстрації, виключення запису про державну реєстрацію задовольнити.

Визнати протиправними дії державного реєстратора відділу державної реєстрації виконавчого комітету Черкаської міської ради при прийнятті рішення про державну реєстрацію юридичної особи Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Соборний-218 (ЄДРПОУ 40499587, 18001, м. Черкаси, бул. Шевченка, 218) та внесенню запису за даним рішенням до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 10261020000016540.

Скасувати державну реєстрацію юридичної особи Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Соборний-218 (ЄДРПОУ 40499587, 18001, м. Черкаси, бул. Шевченка, 218) та виключити запис № 10261020000016540 від 23.05.2016 про державну реєстрацію юридичної особи Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Соборний-218 (ЄДРПОУ 40499587, 18001, м. Черкаси, бул. Шевченка, 218) із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Судовий збір віднести на рахунок держави.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку протягом 30 днів в порядку, передбаченому КАС України.

Повний текст рішення складений 26.04.2019.

Головуючий І.О.Мельник

СудСоснівський районний суд м.Черкас
Дата ухвалення рішення23.04.2019
Оприлюднено28.04.2019
Номер документу81459658
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —712/15300/17

Рішення від 23.04.2019

Адміністративне

Соснівський районний суд м.Черкас

Мельник І. О.

Рішення від 18.04.2019

Адміністративне

Соснівський районний суд м.Черкас

Мельник І. О.

Ухвала від 08.02.2019

Адміністративне

Соснівський районний суд м.Черкас

Мельник І. О.

Ухвала від 13.11.2018

Адміністративне

Соснівський районний суд м.Черкас

Мельник І. О.

Ухвала від 14.08.2018

Адміністративне

Соснівський районний суд м.Черкас

Троян Т. Є.

Ухвала від 20.08.2018

Адміністративне

Соснівський районний суд м.Черкас

Троян Т. Є.

Ухвала від 07.06.2018

Адміністративне

Соснівський районний суд м.Черкас

Троян Т. Є.

Ухвала від 01.06.2018

Адміністративне

Соснівський районний суд м.Черкас

Мельник І. О.

Ухвала від 29.05.2018

Адміністративне

Соснівський районний суд м.Черкас

Троян Т. Є.

Ухвала від 09.01.2018

Адміністративне

Соснівський районний суд м.Черкас

Троян Т. Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні