Рішення
від 26.04.2019 по справі 160/2636/19
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 квітня 2019 року Справа № 160/2636/19 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Рябчук О.С.

при секретарі Скупейко І.М.

за участю:

представника позивача ОСОБА_1

представника відповідача ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Дніпрі адміністративну справу за адміністративним позовом Комунального підприємства Дніпроводоканал Дніпровської міської ради до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

ВСТАНОВИВ:

21 березня 2019 р. Комунальне підприємство Дніпроводоканал Дніпровської міської ради (далі - позивач) звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (далі - відповідач) з вимогами про:

- визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Дніпропетровській області за формою Р № НОМЕР_1 від 07.03.2019 р. про збільшення суми грошового зобов'язання Комунального підприємства Дніпроводоканал Дніпровської міської ради за податком на додану вартість на загальну суму 523 613,75 грн., у тому числі за податковим зобов'язанням 418 891,00 грн., та за штрафною (фінансовою) санкцією у розмірі 104 722,75 грн.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, просив суд задовольнити позов в повному обсязі. В обґрунтування позовних вимог зазначив наступне. Позивач виконав усі передбачені законом умови щодо формування податкового кредиту та має всі документальні підтвердження розміру податкового кредиту. Висновки відповідача, викладені в акті перевірки, ґрунтуються, зокрема, на наявності порушень податкового законодавства, допущених контрагентом позивача. При цьому, відповідно до вимог чинного законодавства, платник податків не несе відповідальності за порушення, допущені іншими підприємствами. Відображення в акті перевірки податкової інформації щодо ланцюгів господарських взаємовідносин та іншої інформації не стосується безпосередньо конкретних господарських відносин позивача з контрагентом. Підприємством дотримано вимоги розумної обережності при укладенні договору з контрагентом. Податковим органом не доведено, що договір, укладений позивачем з ТОВ БПО Гідро Технолоджі , порушує публічний порядок та не спрямований на реальне настання правових наслідків. Роботи, зазначені в договорі, виконані в повному обсязі, результати господарських операцій відображені в податковому та бухгалтерському обліку підприємства. До перевірки надані всі первинні документи щодо господарських операцій з контрагентом. Первинні документи складені відповідно до вимог чинного законодавства та повністю підтверджують реальність господарської операції. Враховуючи наведене, податкове повідомлення-рішення№ НОМЕР_1 від 07.03.2019 р. Головного управління ДФС у Дніпропетровськійобласті суперечить вимогам чинного законодавства та підлягає скасуванню.

Представник відповідача в судовому засіданні позов не визнала, пояснивши свою позицію наступним. Позивачем сформовано податковий кредит за рахунок контрагента, який не мав можливості здійснити виконання робіт в зазначеному в первинних документах обсязі, оскільки вказаний контрагент не має достатнього обсягу ресурсів для здійснення виду господарської діяльності, зазначеного в договорі. Первинні документи позивача не підтверджують обсяг та зміст господарських операцій. В зв'язку з цим зроблено висновок про неможливість здійснення господарських операцій позивача з контрагентомТОВ БПО Гідро Технолоджі .Угода між позивачем та зазначеним контрагентом укладена з метою штучного створення податкового кредиту. В зв'язку з наведеним, оскаржуване податкове повідомлення-рішення є правомірним, винесеним у відповідності до вимог чинного законодавства.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, представника відповідача, суд приходить до наступного висновку.

01.02.2019 р. Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області проведено документальну позапланову виїзну перевірку Комунального підприємства Дніпроводоканал Дніпровської міської радиз питань дотримання вимог податкового законодавства України з податку на додану вартість по взаємовідносинам, зокрема, з ТОВ БПО Гідро Технолоджі за період з 01.06.2018 р. по 31.07.2018 р.

За результатами перевірки складено акт № 5514/04-36-14-11/033413053від 08.02.2019 р.

Перевіркою встановлені наступні порушення, допущені Комунальним підприємством Дніпроводоканал Дніпровської міської ради:

- п. 198.1, п.198.3, п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VI (зі змінами та доповненнями) в результаті чого занижено податок на додану вартість в періоді, що перевірявся, на загальну суму 418 891,00 грн.

Порушення законодавства позивачем обґрунтовані в акті перевірки наступним.

ТОВ Євробуд Плюс за перевіряємий період мало господарські взаємовідносини, зокрема,з контрагентомТОВ БПО Гідро Технолоджі .

КП "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДМР укладено договір №158Т від 13.06.2018 з ТОВ "БПО ГІДРО ТЕХНОЛОДЖІ", згідно якого:

КП "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДМР (далі - Замовник) в особі директора підприємства ОСОБА_3, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та ТОВ "БПО ГІДРО ТЕХНОЛОДЖІ" (далі - Підрядник), в особі директора ОСОБА_4, що діє на підставі Статуту, з другої сторони, уклали даний Договір про наступне:

1.1. За завданням Замовника Підрядник зобов'язується на свій ризик надати послуги з поточного ремонту залізобетонних конструкцій ПСА (Код ДК 021:2015 45260000-7 - покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (надалі - Послуги), а Замовник зобов'язується прийняти та оплатити надані послуги. Умови надання послуги - нормальні.

1.2. Підрядник гарантує відповідність якості матеріалів (з пред'явленням сертифікатів), наданих Послуг і встановлених конструкцій вимогам державних стандартів, технічних умов і інших нормативних актів та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку.

2.1. Підрядник повинен виконати передбачені цим Договором Послуги, якість яких відповдає умовам: роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам, проектній документації, договору. Всі товари і матеріали, що використовуються для надання Послуг, повинні бути новими, не використаними раніше, найбільш нових або поточних моделей, а також включати в себе всі найбільш пізні вдосконалення в частині проектування і використовуваних матеріалів, якщо інше не вказано в Договорі.

3.1. Ціна Послуг визначається за погодженою Сторонами договірною ціною, та дорівнює 2513346,80 грн.

3.4. До вартості послуг входить: вартість матеріалів, вартість експлуатації машин та механізмів, заробітна плата, загальновиробничі витрати, кошторисний прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат, податок на додану вартість.

4.1. Підрядник зобов'язується надати Послуги до 31.12.2018 року, але має право надати їх достроково.

5.1. Здача-приймання наданих Послуг здійснюється шляхом підписання Сторонами актів наданих Послуг за формою КБ-2в, і довідки за формою КБ-3, які є підставою для виплати коштів Підряднику.

Відповідно акту приймання виконаних будівельних робіт від 23.07.2018 та підсумкової відомості ресурсів ТОВ "БПО ГІДРО ТЕХНОЛОДЖІ" для виконання робіт використовувались будівельні машини та механізми, але згідно фінансового звіту ТОВ "БПО ГІДРО ТЕХНОЛОДЖІ" (код ЄДРПОУ 41044018) за 2017 рік від 28.02.2018 №24871 основні засоби відсутні . Також гідно аналізу ЄРПН в розрізі номенклатурних позицій за весь період діяльності ТОВ "БПО ГІДРО ТЕХНОЛОДЖІ" не встановлено придбання підприємством будівельних машин та механізмів або придбання послуг оренди таких будівельних машин та механізмів, а саме: навантажувачі одноковшеві, вантажопідємність 1т., підіймачі щоглові будівельні, вантажопідємність 0,5т., компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600 кПа (6 ат), продуктивність 0,5 м3/хв., насос пневматичний для інєктування двокомпонентних смол, машини свердлильні електричні, люльки двомісні самопідйомні, вантажопідйомність 300/500 кг., перфоратори електричні, пальник газопламеневий.

За результатами аналізу ЄРПН в розрізі номенклатурних позицій за весь період діяльності ТОВ "БПО ГІДРО ТЕХНОЛОДЖІ"(код ЄДРПОУ 41044018) встановлено, що вищевказані будівельні матеріали (Цементний розчин СТ-2, Смола двокомпонентна полууретанова КарбоКрекСил, Пакери 13 мм х 110 мм, Сталеві деталі риштувань, Гіпсові в'яжучі Г-3, Клоччя просочене, Сітка дротяна ткана з квадратними чарунками № 05 без покриття, Дріт арматурний композитний полімерно склопластиковий Arvit 4 АКП СП) були придбані у ТОВ "ІНКО-ТРЕНД" (код ЄДРПОУ 41736963).

Згідно з ЄРПН реєстрація та отримання податкових накладних ТОВ "ІНКО-ТРЕНД" відбувається лише з липня 2018 по листопад 2018 року.

За результатами аналізу ЄРПН в розрізі номенклатурних позицій за весь період діяльності ТОВ "ІНКО-ТРЕНД" встановлено придбання товару:

Дитячі туфлі, ТМ M.L.V., виробник Китай, Черевики жіночі, ТМ MЕNGFUNA, виробник Китай, Туфлі жіночі, ТМ Kanuchun, виробник Китай, тушка індика 1-категорії охолоджена, Печінка індика охолоджена, ОСОБА_4 індика охолоджене, Шлунок індика охолоджений, Шия індика охолоджена, Філе курчат-бройлерів. Напівфабрикат натуральний охолоджений., Тушка курчат-бройлерів (для нарізки). Напівфабрикат натуральний охолоджений, Тушка курчат-бройлерів 1 категорії. Напівфабрикат натуральний охолоджений (від 1,7 кг)., ОСОБА_2, що був у використанні, Домашній текстиль,що був у використанні, Взуття,що було у використанні, цигарки Rothmans Royals.

При цьому згідно ЄРПН ТОВ "ІНКО-ТРЕНД" здійснює реалізацію товару на адресу 31 контрагента з 4 областей з наступною номенклатурою: Ячмінь 3 класу, Кукурудза 3 класу, Пшениця 2 класу, Плитка керамічна, Окуляри закриті ОСОБА_5 з прямою вентиляцією, Респіратор протигазовий Істок-400 (РУ-60м) А1Р1, Окуляри закриті ОСОБА_5 з непрямою вентиляцією, Окуляри закриті ОСОБА_5 панорама з непрямою вентиляцією, Фільтр в корпусі до респиратора Исток-300 (Ф-62) Р2 серия PRO, Навушники ОСОБА_5 складні, організація оренди телекомунікаційного обладнання, Сабо жіночі білі, Сабо чоловічі білі, Ущільнення валу D28 BQ1EGG EPDM, Редуктор ВК-350-16-13-Ц-У2 / ВК-350-16-14-Ц-У2 ту, Електродвигун 0,75кВт, 3000об.хв., Електродвигун ДСОР 32-15-2, Технічне переоснащення лінії зв'язку на дільниці ОСОБА_6, Гофроящик, Мийка, Клапани, Фільтр 1ФГМ16-25, Клапан пневматичний КЕП-16-1 Д24 УХЛ4, Втулка 5550DU, Гідророзподільник РЕ10.3-44В110-УХЛ3, Джойстік гідравлічний, Гідропневмоаккумулятор АРХ-10/320, Пневморозподільник В64-24А В220/50Гц УХЛ4, Послуга з виготовлення букв АЛЛО у кількості 4 одиниці, Гумова суміш, За оренду обладнання згідно договору, Цементний розчин СТ-2, Смола двокомпонентна полууретанова КарбоКрекСил, Дріт арматурний композитний полімерно склопластиковий Arvit 4 АКП СП, Клоччя просочене, Сітка дротяна ткана з квадратними чарунками № 05 без покриття, Гіпсові в'яжучі Г-3, Пакери 13 мм х 110 мм, Сталеві деталі риштувань.

Таким чином, асортимент придбаних ТОВ "ІНКО-ТРЕНД"товарів не відповідає реалізованим.

Також, за результатами аналізу ЄРПН в розрізі номенклатурних позицій за весь період діяльності ТОВ "ІНКО-ТРЕНД" встановлено, що послуги транспортування будівельних матеріалів, будівельні машини та механізми (транспортно-експедиторські послуги) на об'єкт із залученням третіх осіб не придбавались, послуги з оренди вантажних автомобілів не придбавались.

Враховуючи обсяг будівельних матеріалів та устаткування, їх перевезення неможливо здійснити одним рейсом. Інформація щодо наявності транспортних засобів у ТОВ "ІНКО-ТРЕНД" відсутня.

За результатами аналізу ЄРПН в розрізі номенклатурних позицій за весь період діяльності ТОВ "ІНКО-ТРЕНД" встановлено відсутність походження будівельних матеріалів та устаткування вказаних в акті приймання виконаних будівельних робіт, а саме: Цементний розчин СТ-2, Смола двокомпонентна полууретанова КарбоКрекСил, Пакери 13 мм х 110 мм, Сталеві деталі риштувань, Гіпсові в'яжучі Г-3, Клоччя просочене, Сітка дротяна ткана з квадратними чарунками № 05 без покриття, Дріт арматурний композитний полімерно склопластиковий Arvit 4 АКП СП.

Факт придбання одних товарів, а реалізація інших товарів, які не придбавались, та власними силами не могли бути виготовлені чи виконані, свідчить про те, що даним підприємством, а саме ТОВ "ІНКО-ТРЕНД"здійснюється формування схемного податкового кредиту для надання податкової вигоди третім особам, в т.ч. ТОВ "БПО ГІДРО ТЕХНОЛОДЖІ".

Також, підприємство ТОВ "ІНКО-ТРЕНД" (код ЄДРПОУ 41736963) є фігурантом в кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань:за №32019041680000001 від 14.01.2019 (ухвала Дзержинського районного суду м. Кривого Рогу) за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212, ч.5 ст. 27 ч. 3 ст. 212, ч. 2 ст. 205 КК України, згідно якого: Під час досудового розслідування відповідно до повідомлення про вчинення злочину встановлено, що в ході проведення оперативно-розшукових заходів зафіксовано фактичні дані, щодо протиправних діянь групи осіб у вчиненні тяжкого злочину, які протягом 2017-2018 рр., на території Дніпропетровській області здійснюють діяльність, як стійка організована група осіб з чітким розмежуванням обовязків її учасників і складною організаційною структурою, які діючи умисно, з корисливих мотивів проводять незаконну діяльність спрямовану на здійснення тяжких та особливо тяжких злочинів економічної спрямованості, шляхом сприяння підприємствам реального сектору економіки в мінімізації ними податкових зобовязань, які підлягають сплаті до бюджету та переводу грошових коштів з безготівкової в готівкову форму з використанням підроблених бухгалтерських документів підприємств з ознаками фіктивності та транзитних підприємств, у т.ч. ТОВ Інко тренд (код 41736963) .

За результатами аналізу ЄРПН в розрізі номенклатурних позицій за весь період діяльності ТОВ "БПО ГІДРО ТЕХНОЛОДЖІ"(код ЄДРПОУ 41044018) встановлено, що вищевказані будівельні матеріали (Смола двокомпонентна поліуретанова КарбоПур) були придбані у ТОВ "ФІЛАТ ПЛЮС" (код ЄДРПОУ 41580055).

За результатами аналізу ЄРПН в розрізі номенклатурних позицій за весь період діяльності ТОВ "ФІЛАТ ПЛЮС" встановлено придбання товару та послуг: Будівельні матеріали, автозапчастини, Ремонт рекламно-інформаційних конструкцій райффайзенбанк Аваль, Послуги по брендуванню поверхонь за адресою: м. Київ, вул. Лейпцизька, 15, Виготовлення та монтаж плоско рельєфного напису "Goodyear", габаритним розміром 2060*380 мм за адресою: м. Київ, вул. Ярославська, 58, БЦ "Астарта", корпус "А", Розміщення реклами, Технічне обслуговування вентиляційного обладнання та систем кондиціювання повітря, ОСОБА_2 соєва, Ріпак, Консультаційні послуги з питання податкового законодавства, олія соняшникова, макуха соняшникова, Фарба друкарська трафаретна, Консультаційно-інформаційні послуги, Освіжувач повітря, Етикетка АМ (1000 шт.), Кабель, Підготовчі та допоміжні роботи по технічній діагностиці трубопроводів, Благоустрій території, Забезпечення отримання документів, Ліси будівельні, Рукавиці з парусини, Окуляри захисні, Респиратор про тихім, Наушники HeyDr H-97 Wired Earphones Red, Защитное стекло Mocolo, Антибіотик проти мікоплазми для культур клітин (плазмоцин), Шампунь з воском AUTOBELLA, Пшениця озима, дизайн та розповсюдження інформаційних листівок, Послуги з реклами сторінок Замовника в мережі Інтернет, Ремонтно-будівельні роботи, мікросхема, Пух качиний сірий, Розробка макету електронно-інформаційного ресурсу та розміщення контенту, Трансформатор, Плата світлодіодна, Люк чавунний для колодязiв легкий, Пiсок природний, рядовий, Виготовлення та монтаж сорочки для посівного апарату тип 1 №5, Смола двокомпонентна поліуретанова КарбоПур,виготовлення та монтаж теплоізоляції для посівного апарату тип 1 №5, Послуги по прибиранню територіі прилеглої до місця розташування рекламних засобів, видалення надписів та об'яв з поверхні опор та фундаментів рекламних засобів, розташованих на територіі м.Дніпро., Юридичні послуги, Послуги з переробки давальницької сировини, пов'язані з виробництвом клеїв, Проектнi роботи по реконструкцiї адмiнiстративно-побутового комплексу стадiя Р Автоматизація системи вентиляції, Ящик інструментальний в зборі, Послуги консультаційні щодо керування підприємством, Ремонт автоматичних розсувних дверей по вул. Будівельників 40, в м. Києві, Технічне обстеження та ремонт автоматичних дверей по вул. Шелуденка 3, в м. Києві, Надання послуг із забезпечення поширення інформації про споживчі та інші характеристики товару Замовника, Офісна техніка, Лящ свіжий ваг, Карась свіжий ваг., Сом свіжий10+кг ваг., ОСОБА_4 свіжий (1+ кг) ваг., Сом свіжий (5 +) ваг., Щука ваг., Сазан (5+) ваг, Линь свіжий, та інші.

При цьому згідно ЄРПН ТОВ "ФІЛАТ ПЛЮС" здійснює реалізацію товару та послуг з наступною номенклатурою: Будівельні матеріали, автозапчастини, Ячмінь 3 клас 2018, Суміші асфальтобетонні гарячі дрібнозернисті, Електромонтажні роботи, Послуги дослідження ринку у торгівельних точках за липень, автошини, олія соняшникова, Виготовлення та монтаж рекламних конструкцій з логотипом TM TOTAL (елементів рекламно-інформаційного оформлення) за адресою: Рівненська обл. м. Сарни, вул. Варшавська, 6-г, Виготовлення та монтажу рекламних конструкцій (елементів рекламно-інформаційного оформлення) Сервісного Центру TOTAL AUTO CARE за адресою: м. Одеса, вул. Гайдара 13а, Інформаційно-консультаційні послуги, Послуги з ведення бухгалтерського обліку, ОСОБА_2 соєва, Ріпак, Консультації в сфері публічних закупівель та складання юридичних документів, Монтаж протипожежних перегородок, Консультаційні послуги з питання податкового законодавства, Фарба друкарська трафаретна, макуха соняшникова, олія соняшникова, Фотохімікат Девелопер, Освіжувач повітря, Ароматизатор для авто, Розміщення рекламних матеріалів (постерів) у липні 2018 р., Кабель, Ліси будівельні, Рукавички одноразові нітрилові, Окуляри захисні, Наушники, Цибуля ріпчаста, Сульфамат нікеля 20л, Послуги з ремонту автомобілів, Селітра аміачна ( нiтрат амонiю), Піддон, Юридичні послуги, Експедиційні послуги, Капитальный ремонт котел-утилизатор, Текущий ремонт здания вагоноопрокидывателя, Пшениця, макуха ріпакова, дизайн та розповсюдження інформаційних листівок, Послуги з реклами сторінок Замовника в мережі Інтернет, Пшениця озима, Юридичні послуги за липень 2018р., Бухгалтерські послуги за липень 2018р., Консалтингові послуги щодо застосування чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, Виготовлення та монтаж сорочки для посівного апарату тип 1, виготовлення та монтаж теплоізоляції для посівного апарату тип 1, Пшениця 2 класу, Горщик, Розміщення реклами Poetica в мережі Інтернет, Послуги щодо бухгалтерського обліку, ведення бухг книг і аудиту; послуги щодо податк. Консультування, Металочерепиця Monterreu, автошини, Демонтажні роботи ЗОШ с.Микуличі, Послуги по прибиранню територіі прилеглої до місця розташування рекламних засобів, видалення надписів та об'яв з поверхні опор та фундаментів рекламних засобів, розташованих на територіі м.Дніпро., Проектнi роботи по реконструкцiї адмiнiстративно-побутового комплексу стадiя Р Автоматизація системи вентиляції, Послуги з антикорозійної обробки, Послуги зі збору Замка, Смола двокомпонентна поліуретанова КарбоПур,Послуги консультаційні щодо керування підприємством, Ремонт автоматичних розсувних дверей по вул. Будівельників 40, в м. Києві, Послуги з переробки давальницької сировини, пов'язані з виробництвом клеїв, Встановлення вказівників Паркінг ПротасівБізнесПарк за адресою: м. Київ, вул. Грінченка, 1, пшениця 3 класу, Надання послуг із забезпечення поширення інформації про споживчі та інші характеристики товару Замовника, Ячмінь, Щука ваг., Сазан (5+) ваг, Линь свіжий, Карась свіжий ваг., Лящ свіжий ваг, Сом свіжий10+кг ваг., ОСОБА_4 свіжий (1+ кг) ваг., Соя, Послуги з переробки давальницької сировини, пов'язані з виробництвом клеїв, Тканина ТоНМВО, вогнестійка з антистатичною ниткою, механічна обробка футеровка центральна, механічна обробка решітка велика, механічна обробка клин малий, Бруски обрізні з хвойних порід, Футболка, ТеніскаPremium, Спліт-система West, Борошно пшеничне вищого сорту, та інші.

Також, підприємство ТОВ "ФІЛАТ ПЛЮС" (код ЄДРПОУ 41580055) є фігурантом в кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань:

- за №42017000000000463 від 17.02.2017 (ухвала Голосіївського районного суду м. Києва, справа №752/7898/17) за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, згідно якого Слідчий зазначає, що невстановлені особи створили (придбали) ряд суб'єктів підприємницької діяльності в тому числі ТОВ "Філат Плюс" (ЄДРПОУ 41580055), з метою надання послуг по мінімізації податкових зобов'язань підприємствами реального сектору економіки .

За результатами аналізу ЄРПН в розрізі номенклатурних позицій за весь період діяльності ТОВ "БПО ГІДРО ТЕХНОЛОДЖІ"(код ЄДРПОУ 41044018) встановлено, що вищевказані будівельні матеріали (Цементна суміш Minobond, Смола двокомпонентна поліуретанова КарбоПур, Матеріал Minostop 60, Матеріал Minostop, Цементний матеріал CT-A/S, Грунтовка глибокого проникнення "Сіонол МТ") були придбані в червні 2018 року у ТОВ "АЛІАС СЕЙЛ" (код ЄДРПОУ 41849885).

За результатами аналізу ЄРПН в розрізі номенклатурних позицій за весь період діяльності ТОВ "АЛІАС СЕЙЛ" встановлено придбання товару та послуг: Будівельні матеріали, автозапчастини, цигарки в асортименті, Тканина полотняного переплетення з синтетичних комплексних нетекстурованих поліефірних, Бочка, Пшениця 5Б клас, Курча бройлер 1-а кат., охолодж. (від 1,7 кг), Печінка курчат охолоджена, Голови курчат охолоджені, Лапи курчат охолоджені, Курча бройлер охолоджене (для нарізки), ОСОБА_4 курчат охолоджене, Печінка курчат охолоджена, Шия курчат охолоджена, Шлунки курчат охолоджені, Пух качиний білий, Грунт підсип очний, Пшениця 6 клас, Ячмінь, Нанесення логотипу на вироби замовника, Рекламні послуги на транспорті, Нанесення логотипу на ручки, Послуга з проведення промоційно-інформаційної компанії, Горщик, логотип на футболку, Комбікорм КРК 111-3, Цементна суміш Minobond, Смола двокомпонентна поліуретанова КарбоПур, Матеріал Minostop 60, Матеріал Minostop, Цементний матеріал CT-A/S, Грунтовка глибокого проникнення "Сіонол МТ", Нейтралізатор запаху, Мяч футбольний UKRAINE 2014-02 Dрозмір 5 ПВХ, Рукавичка робоча плетена "Фар"(Україна), Стрічка сигнальна червоно-біла 75мм Х 500 м, Рукавичка робоча замшева сіра, Освіжувач повітря, т а інші.

При цьому згідно ЄРПН ТОВ "АЛІАС СЕЙЛ" здійснює реалізацію товару та послуг з наступною номенклатурою: Будівельні матеріали, автозапчастини, кукурудза, Зерно сої, насіння гарбуза (не лущене) в мішках по 25 кг, Смола для зміцнення гірничих порід Erkadoll(комп.А), Мікросхема, Пух качиний сірий, Регулювання форсунок, Виготовлення штоку, Розбирання, збирання гідро циліндра, Відновлення гальмівних колодок, Ремонт автонавантажувача, Збирання АКПП, Проведення планового технічного обслуговування, Ремонт гальмівної системи, Діагностика форсунок, Збирання гідро циліндра, Монтаж шини на колесо, Зняття-установка коліс, Технічне обслуговування електроштабелера, інші послуги технічного обслуговування, Європіддон дерев'яний, Відсів, Грунт підсип очний, Пшениця 6 клас, Пшениця 5Б клас, Макуха соєва, кукурудза, Дієтичні добавки, Заміна контактора, Токарні роботи, Теніска, Кепка Premium в асортименті, Куртка, Цементна суміш Minobond, Смола двокомпонентна поліуретанова КарбоПур, Матеріал Minostop 60, Матеріал Minostop, Цементний матеріал CT-A/S, Грунтовка глибокого проникнення "Сіонол МТ", Пшениця3 клас, Пшениця 2 клас, Гречка, Жито 2 клас, Пшениця фуражна 6-го класу, Футболка дитяча Valueweight TeeLight Purple, Шапка Wind cuffia, Мідь круг, Бронза, Дорожний набір, краватка дитяча, Набір булавок, Набір ниток, Парасолька чоловіча, підтяжки дитячі, ремінь дитячий, Швейний набір у боксі, Чехол для окулярів, Хусточка для носу, чоловіча, Футляр для окулярів, Устілки текстильні, асорті, Сумка дорожня, асорті,125, Сантіметр 1,5 м, 99800, Серветка для окулярів (2 шт), Чип Samsung, Серветки для чищення, Тонер Xerox, Магнітний вал картриджа Сanon, Олія соєва, Ячмінь, Дошка н/о суха ясен, та інші.

Також, підприємство ТОВ "АЛІАС СЕЙЛ" (код ЄДРПОУ 41849885) є фігурантом в кримінальних провадженнь, внесених до Єдиного реєстру досудових розслідувань:

- за №42016100000000937 від 30.09.2016 (ухвала Дніпровського районного суду м. Києва, справа №755/18119/16-к) за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 212, ч. 3 ст. 365 КК України, згідно якого Слідством встановлено перелік суб'єктів господарювання, що задіяні в протиправному фінансово-економічному механізмі, в т.ч. ТОВ Аліас Сейл (код 41849885) . Разом із цим, відповідно до висновку аналітичного дослідження ГУ ДФС у м. Києві від 26.11.2018 №100/26-15-16-03-20/41849885 Про результати дослідження фінансово-господарської діяльності ТОВ Аліас Сейл (код 41849885) щодо наявності ознак правопорушень, пов'язаних з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму або фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення та/або інших правопорушень за період з 01.02.2018 по 30.09.2018, у діяльності ТОВ Аліас Сейл (код 41849885), ТОВ СОЮЗЕНЕРГОМАШ (код ЄДРПОУ 38141333), ТОВ РОКЕТС (код ЄДРПОУ 40354057) вбачається проведення транзитних фінансових потоків, спрямованих на здійснення операцій надання податкової вигоди переважно з контрагентами, які не виконують свої податкові зобов'язання, з метою штучного формування валових витрат та податкового кредиту, які не мають реального товарного характеру. ТОВ СОЮЗЕНЕРГОМАШ (код ЄДРПОУ 38141333), ТОВ РОКЕТС (код ЄДРПОУ 40354057) не реалізовувало на ТОВ Аліас Сейл (код 41849885) товарів/робіт/послуг, а лише документально оформлювало, з метою ухилення від сплати податків та обов'язкових платежів ;

- за №32018100060000023 від 28.02.2018 (ухвала Печерського районного суду м. Києва, справа №757/38065/18-к) за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст.27, ч.1 ст.205 КК України, згідно якого В ході досудового розслідування встановлено, що підприємства транзитно - конвертаційної групи, в т.ч. ТОВ АЛІАС СЕЙЛ (код 41849885), створені з метою надання послуг з мінімізації податкових зобов'язань, які підлягають сплаті до бюджету, тобто своїми діями в період 2017-2018рр. сприяли умисному ухиленню від сплати податків реально діючим суб'єктам господарювання .

Отже, за результатами аналізу первинних документів наданих до перевірки та аналізу ЄРПН в розрізі номенклатурних позицій за весь період діяльності ТОВ "БПО ГІДРО ТЕХНОЛОДЖІ"(код ЄДРПОУ 41044018) встановлено відсутність походження будівельних матеріалів вказаних в актах приймання виконаних будівельних робіт, а саме: Цементний розчин СТ-2, Смола двокомпонентна полууретанова КарбоКрекСил, Пакери 13 мм х 110 мм, Сталеві деталі риштувань, Гіпсові в'яжучі Г-3, Клоччя просочене, Сітка дротяна ткана з квадратними чарунками № 05 без покриття, Дріт арматурний композитний полімерно склопластиковий Arvit 4 АКП СП, Смола двокомпонентна поліуретанова КарбоПур, Цементна суміш Minobond, Смола двокомпонентна поліуретанова КарбоПур, Матеріал Minostop 60, Матеріал Minostop, Цементний матеріал CT-A/S, Грунтовка глибокого проникнення "Сіонол МТ".

За результатами аналізу ЄРПН в розрізі номенклатурних позицій за весь період діяльності ТОВ "БПО ГІДРО ТЕХНОЛОДЖІ"(код ЄДРПОУ 41044018) встановлено відсутність придбання будівельних машин та механізмів або придбання послуг оренди таких будівельних машин та механізмів.

Враховуючи обсяг будівельних матеріалів, машин та механізмів їх перевезення неможливо здійснити одним рейсом. Інформація щодо наявності транспортних засобів у ТОВ "БПО ГІДРО ТЕХНОЛОДЖІ" відсутня, згідно аналізу ЄРПН ТОВ "БПО ГІДРО ТЕХНОЛОДЖІ" послуги транспортування будівельних матеріалів, машин та механізмів на об'єкт із залученням третіх осіб не придбавались.

Таким чином не можливо підтвердити факт виконання ТОВ "БПО ГІДРО ТЕХНОЛОДЖІ" ідентифікованих робіт за відсутності реального придбання будівельних матеріалів, машин та механізмів, які використовуються для надання таких робіт підприємством ТОВ "БПО ГІДРО ТЕХНОЛОДЖІ".

На підставі акту № 5514/04-36-14-11/033413053 від 08.02.2019 р. Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській областівинесено податкове повідомлення-рішення № НОМЕР_1 від 07.03.2019 р. про збільшення суми грошового зобов'язання Комунального підприємства Дніпроводоканал Дніпровської міської ради з податку на додану вартість на загальну суму 523 613,75 грн., у тому числі, за податковим зобов'язанням 418 891,00 грн., та за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 104 722,75 грн.

На підтвердження фактичноговиконання робіт позивачем надано копії первинних документів фінансово-господарської діяльності.

Відповідно до п. 41.1. ст. 41 Податкового кодексу України контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державн умитну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманнямя кого покладено на контролюючий орган (далі - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державн уподаткову та митну політику), його територіальні органи.

Згідно до п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (плановіабопозапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Згідно пп. 83.1.1.-83.1.6 п. 83.1. ст. 83 Податкового кодексу України для посадових осіб контролюючих органів під час проведення перевірок підставами для висновків є :83.1.1. документи, визначені цим Кодексом; 83.1.2. податкова інформація; 83.1.3. експертні висновки; 83.1.4. судові рішення; 83.1.6. податкові консультації, інші матеріали, отримані в порядку та у спосіб, передбачені цим Кодексом або іншими законами, контроль за дотриманням яких покладений на контролюючіоргани.

Згідно до п. 185.1 ст. 185 Податкового кодексу України об'єктом оподаткування є операції платників податку з:а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об'єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об'єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю;б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу;в) ввезення товарів на митну територію України;е) постачанняпослуг з міжнародних перевезень пасажирів і багажу та вантажів залізничним, автомобільним, морським і річковим та авіаційним транспортом.

Згідно п.п. 198.1., 198.2. ст. 198 Податкового кодексу України до податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій з:а) придбання або виготовлення товарів та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання ких є митна територія України; г) ввезення не оборотних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу; ґ) ввезення товарів та/або необоротних активів на митну територію України.

Датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг.

Згідно п. 198.3, п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у звязку з:придбанням або виготовленням товарів та наданням послуг ;придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основнихзасобів, у тому числі інших не оборотних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротн ікапітальні активи); ввезенням товарів та/або не оборотних активів на митну територію України.

Нарахування податкового кредиту здійснюється незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах провадження господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітногоподаткового періоду.

Не відносяться до податкового кредиту сумиподатку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними/розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.

У разі коли на момент перевірки платника податку контролюючим органом суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними у абзаці першому цього пункту документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу.

Згідно до ч. 1 ст. 72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ч.ч. 1, 4 ст. 73 Кодексу адміністративного судочинства України належними є докази, якімістять інформацію щодо предмета доказування. Суд не бере до розглядудокази, які не стосуються предмета доказування.

Згідно до ст. 76 Кодексу адміністративного судочинства України достатніми є докази, які у своїйсукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування.

Питання про достатність доказів для встановленняобставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності субєкта владних повноважень обовязок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах субєктвладнихповноважень не можепосилатися на докази, які не булипокладені в основу оскаржуваногорішення, за виняткомвипадків, коли віндоведе, що ним буловжитовсіхможливихзаходів для їхотримання до прийняттяоскаржуваногорішення, але вони не булиотримані з незалежнихвіднього причин.

Згідно до п.п. 1, 3 ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності субєктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).

Оцінюючи усі докази, досліджені судом, у їх сукупності, суд приходить до наступного висновку.

Судом встановлено та сторонами не заперечується, що Комунальне підприємство Дніпроводоканал Дніпровської міської ради за перевіряємий період мало господарські взаємовідносини з Товариством з обмеженою відповідальністю БПО Гідро Технолоджі .

Суд зазначає, що необхідною умовою для віднесення сплачених у ціні товарів, робіт, послуг сум податку на додану вартість до податкового кредиту є факт придбання товарів (робіт, послуг) із метою їх використання в господарській діяльності, підтвердження господарської операції належним чином складеними первинними документами, що відображають реальність господарської операції, яка є підставою для формування податкового обліку платника податків.

Документи та інші дані, що спростовують реальність здійснення господарської операції, яка відображена в податковому обліку, повинні оцінюватися з урахуванням специфіки кожної господарської операції умов перевезення, зберігання товарів, змісту послуг, що надаються тощо.

Статтею 1 Закону України від 16.07.99 N 996-XIV "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" визначено, що первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.

Отже, будь-які документи (у тому числі договори, накладні, рахунки тощо) мають силу первинних документів лише в разі фактичного здійснення господарської операції.

Якщо ж фактичного здійснення господарської операції не було, відповідні документи не можуть вважатися первинними документами для цілей ведення податкового обліку навіть за наявності всіх формальних реквізитів таких документів, що передбачені чинним законодавством.

З урахуванням викладеного, для підтвердження даних податкового обліку можуть братися до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції.

Умовами права платника податків на податковий кредит та на зменшення оподатковуваного доходу на суму понесених витрат є, зокрема, фактичне придбання товарів, робіт, послуг з наміром одержати економічний ефект від їх використання у господарській діяльності та підтвердження цих витрат необхідними документами, оформленими з дотриманням вимог чинного законодавства.

Таким чином, визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.

Слід зазначити, що обов'язок підтвердити правомірність та обґрунтованість сформованого податкового кредиту належними документами первинного обліку покладається на платника-покупця товарів (робіт, послуг), оскільки саме він є суб'єктом, який зменшує суму податкового зобов'язання з податку на додану вартість, що підлягає перерахуванню до бюджету, на суму податкового кредиту, визначеного постачальником.

Відмова в отриманні податкової вигоди за наявності у документах платника недостовірних та суперечливих відомостей є його податковим ризиком. З ціллю підтвердження обґрунтованості заявленої податкової вигоди необхідно встановити їх об'єктивний предметний зв'язок з фактами та результатами реальної підприємницької або іншої економічної діяльності, що слугує підставою для висновку про достовірність представлених первинних документів, у тому числі щодо відомостей про учасників та умови господарських операцій.

Позивачем не надано достатніх обґрунтувань та доказів реального виконання робіт зазначеним в акті перевірки контрагентом.

Позивачем під час розгляду справи не спростовано доводів податкового органу стосовно відсутності у контрагента необхідних ресурсів для здійснення господарської діяльності в обсягах задекларованих показників.

Слід зазначити, що якщо під час вирішення спору буде встановлено, що товари дійсно поставлені позивачу, роботи виконані, послуги надані, але не тією особою, що зазначена в первинних документах, то відповідні первинні документи не є достовірними та не можуть підтверджувати право підприємства на податковий кредит.

Доводи позивача стосовно того, що він не має нести відповідальність за свого контрагента не враховуються судом, оскільки позивачем не доведено прояву в необхідному обсязі розумної обережності при укладенні договору зі спірним виконавцем.

Адже, за звичаями ділового обороту при здійсненні такого вибору суб'єктами господарювання оцінюються не лише умови угоди та їх комерційна привабливість, але і ділова репутація, платоспроможність контрагента, ризики невиконання зобов'язань та надання гарантій їх виконання, наявність у контрагента необхідних ресурсів (виробничих потужностей, технологічного обладнання, кваліфікованого персоналу) та відповідного досвіду.

При цьому свідоцтво про державну реєстрацію та наявність реєстрації постачальника в органах податкової служби не характеризують підприємство як добросовісного платника, що має ділову репутацію, як конкурентноспроможну особу на ринку, що гарантує виконання своїх зобов'язань через уповноважених представників. А відтак доказами прояву розумної обережності слугують не лише установчі документи та витяги з Єдиного державного реєстру, але й обґрунтування мотивів вибору контрагента, обставин укладення та виконання договорів, перевірка ділової репутації контрагента, повноважень осіб, що діють від імені підприємства.

І хоча з огляду на принцип індивідуальної відповідальності платника у сфері податкових правовідносин платник не є відповідальним за протиправні дії третіх осіб, що перебувають поза межами його впливу та контролю, однак несприятливі наслідки недостатньої обережності у підприємницькій діяльності мають покладатися на особу, якою були укладені відповідні правочини, та не можуть бути перенесені на бюджет шляхом зменшення податкових зобов'язань та здійснення необґрунтованих виплат з бюджету. У разі недобросовісності контрагентів покупець несе певний ризик не лише невиконання цивільно-правового договору, але й в рамках податкових правовідносин, позаяк в силу вимог податкового законодавства позбавляється можливості скористатися правом на податковий кредит в силу відсутності документів, що мають силу первинних документів.

Аналіз реальності господарської діяльності повинен здійснюватися на підставі даних податкового, бухгалтерського обліку платника податків та відповідності їх дійсному економічному змісту. При цьому в первинних документах, які є підставою для бухгалтерського обліку, фіксуються дані лише про фактично здійснені господарські операції.

У разі надання контролюючим органом доказів, які в сукупності з іншими доказами у справі свідчать, що документи, на підставі яких платник податків задекларував податковий кредит та сформував витрати, містять інформацію, що не відповідає дійсності, платник податків має спростовувати ці доводи.

Таким чином, на підтвердження фактичного здійснення господарських операцій, враховуючи специфіку таких операцій та договорів, що їх регламентують, Підприємство повинно мати відповідні належно оформлені первинні документи, які в сукупності мають свідчити про беззаперечний факт реального вчинення господарських операцій, що є підставою для формування платником податкового обліку.

Також платник податків при виборі контрагента та укладенні з ним договорів має керуватись і належною обачністю, оскільки від цього залежить подальше фактичне виконання таких договорів, отримання прибутку та права на отримання певних преференцій, зокрема формування податкового кредиту з ПДВ та його подальше бюджетне відшкодування.Крім того, прояв такої обачності й обережності при виборі постачальника послуг та вчинення будь - яких дій на предмет перевірки податкової доброчесності контрагента, зокрема за доступними електронними базами даних на сайті контролюючого органу (база платників ПДВ, база анульованих свідоцтв платників ПДВ, база недобросовісних платників ПДВ, база місць масової реєстрації платників податків, отримання завірених копій статутних та реєстраційних документів, копій паспорта особи, яка підписуватиме договір, довідку про кількість співробітників контрагента, тощо), перевірки загальнодоступної інформації щодо наявності кримінальних проваджень за участю контрагента, в подальшому свідчитимуть на користь висновку, що платником податків вжито належні та достатні дії щодо його обізнаності на предмет податкової надійності такого контрагента та вказуватимуть на правомірність формування податкового обліку за господарськими операціями з таким контрагентом.

Вказана правова позиція викладена в Постанові Верховного Суду № 816/1422/17 від 26.06.2018 р.

Надання податковому органу належним чином оформлених документів, передбачених законодавством про податки та збори, з метою одержання податкової вигоди є підставою для її одержання, якщо податковий орган не встановив та не довів, що відомості, які містяться в цих документах, неповні, недостовірні та (або) суперечливі, є наслідком укладення нікчемних правочинів або коли відомості ґрунтуються на інших документах, недійсність даних в яких установлена судом.

Про необґрунтованість податкової вигоди можуть також свідчити підтверджені доказами доводи податкового органу, зокрема про наявність таких обставин:

- неможливість реального здійснення платником податків зазначених операцій з урахуванням часу, місця знаходження майна або обсягу матеріальних ресурсів, економічно необхідних для виробництва товарів, виконання робіт або послуг, нездійснення особою, яка значиться виробником товару, підприємницької діяльності;

-відсутність необхідних умов для досягнення результатів відповідної підприємницької, економічної діяльності у зв'язку з відсутністю управлінського або технічного персоналу, основних коштів, виробничих активів, складських приміщень, транспортних засобів;

-облік для цілей оподаткування тільки тих господарських операцій, які безпосередньо пов'язані з виникненням податкової вигоди, якщо для такого виду діяльності також потрібне здійснення й облік інших господарських операцій;

- здійснення операцій з товаром, що не вироблявся або не міг бути вироблений в обсязі, зазначеному платником податків у документах обліку;

- відсутність первинних документів обліку.

Презумпція добросовісності платника податків означає, що подані платником контролюючому органу документи податкової звітності є дійсними, повно та об'єктивно відтворюють господарські операції, що є об'єктом оподаткування та/або фінансові показники яких впливають на податковий обов'язок платника податків, якщо інше не буде доведено контролюючим органом. У площині процесуального регулювання презумпції добросовісності платника податків відповідає обов'язок доведення контролюючим органом правомірності прийнятого рішення в судовому процесі, порушеному за позовом платника податків про скасування рішення як неправомірного (частина 2 ст. 71 КАС України, у редакції, чинній на дати ухвалення оскаржуваних судових рішень та частина 2 ст. 77 КАС України у редакції Закону України від 03.10.2017 № 2147-VIII). У разі надання контролюючим органом доказів, які спростовують дійсність чи повноту даних поданої платником податків податкової звітності, платник податків відповідно до встановленого частиною 1 ст. 71 КАС України (частина 1 ст. 77) обов'язку кожної сторони довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення (крім випадків, встановлених статтею 72 (78) цього Кодексу), повинен довести наявність законних підстав, для врахування задекларованих в податковому обліку даних при визначені суми його податкового обов'язку.

Сам факт наявності у позивача податкових, чи-то видаткових накладних, інших документів з посиланням на поставку товарів (послуг), виписаних від імені постачальника, не є безумовним доказом реальності господарських операцій з ним, якщо інші обставини свідчать про недостовірність інформації в цих документах.

Вказана правова позиція викладена в Постанові Верховного Суду № 803/1923/13-а від 25.06.2018 р.

Таким чином, податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Дніпропетровській області № НОМЕР_1 від 07.03.2019 р. відповідає вимогам п.п. 1, 3 ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України.

Враховуючи викладене, суд вважає позовні вимоги Комунального підприємства Дніпроводоканал Дніпровської міської ради не обґрунтованими та такими, які не підлягають задоволенню.

Згідно до ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України в разі відмови в задоволенні позову судові витрати не присуджуються на користь сторони за рахунок бюджетних асигнувань субєкта владних повноважень.

Керуючись ст. ст. 244, 245, 255, 295 , Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

В задоволенні адміністративного позову Комунального підприємства Дніпроводоканал Дніпровської міської ради до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення- відмовити.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст рішення суду складений 03 травня 2019 року.

Суддя ОСОБА_7

Дата ухвалення рішення26.04.2019
Оприлюднено05.05.2019
Номер документу81508783
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення

Судовий реєстр по справі —160/2636/19

Постанова від 16.03.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Постанова від 16.03.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Ухвала від 10.03.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Ухвала від 25.02.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Ухвала від 21.10.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Ухвала від 22.08.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Постанова від 11.07.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Постанова від 11.07.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Ухвала від 14.06.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Ухвала від 14.06.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні