ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24 квітня 2019 р.м. ХерсонСправа № 540/373/19
Херсонський окружний адміністративний суд у складі:
головуючої судді: Хом'якової В.В.,
при секретарі: Пономаренко М.М., за участю представника позивача Кашуби А.В., представника відповідачів Малюченко С.Я.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ІН АГРО-ТЕХ" до Державної фіскальної служби України, Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області , АР Крим та м. Севастополі про визнання протиправними та скасування рішень,зобов'язання вчинити певні дії,
встановив:
26.02.2019 позивач звернувся із адміністративним позовом до Державної фіскальної служби України , в якому просив:
- визнати протиправними та скасувати рішення комісії ДФС України, про відмову у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних: № 987662/38152146 від 13.11.2018, № 994844/38152146 від 20.11.2018 , № 1010578/38152146 від 03.12.2018 , № 1010581/38152146 від 03.12.2018 , № 1010586/38152146 від 03.12.2018,
- зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 209 від 02.10.2018 на загальну суму 28457, 94 грн., податкову накладну № 212 від 04.10.2018 на загальну суму 29 209, 50 грн.; податкову накладну № 218 від 13.10.2018 на загальну суму 342 547, 35 грн. 30.10.2018, податкову накладну № 219 від 13.10.2018 року на загальну суму 284 335,60 грн. ; податкову накладну № 220 від 13.10.2018 року на загальну суму 119 211, 60 грн.
Позовні вимоги мотивовані тим, що ТОВ "ІН АГРО-ТЕХ" складено податкові накладні № 209 від 02.10.2018 року, № 212 від 04.10.2018 року, № 218 від 13.10.2018 року, № 219 від 13.10.2018 року, № 220 від 13.10.2018 року, які направлено для реєстрації в ЄРПН, але реєстрація податкових накладних зупинена. Підставою зупинення вказано: "ПН відповідає вимогам пп.1.6 п.1 "Критеріїв ризиковості платника податку". Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в єдиному реєстрі податкових накладних. Позивач надав до ДФС письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердж. постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 117. За результатами розгляду наданих підприємством пояснень та документів комісією ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, прийняті рішення про відмову в реєстрації податкових накладних, підставою для відмови в такій реєстрації зазначено: надання платником податку копій документів, які не є достатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної. Підприємство не погоджується зі спірними рішеннями, оскільки первинними документами підтверджено здійснення господарських зобов'язань між позивачем та його контрагентами, а самі рішення не містять чітких підстав для відмови в реєстрації податкових накладних. Надані позивачем до ДФС документи в своїй сукупності є достатніми для реєстрації податкових накладних та висновку про реальність господарських операцій між ТОВ "ІН АГРО-ТЕХ" та ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" ОФ ТОВ "ЕКСПАНСІЯ", ТОВ "СІЛЬПО-ФУД" . На думку позивача, метою перевірки податкових накладних, поданих на реєстрацію в ЄРПН, є не перевірка ведення бухгалтерського обліку платником податку чи правильність формування податкового кредиту чи відображення податкових зобов'язань, а встановлення ризиків порушення платником податку податкового законодавства, уникнення ним виконання податкового обов'язку через відображення в податковому обліку операцій з постачання товарів/послуг, у яких наявні об'єктивні ознаки неможливості їх здійснення (проведення). Питання щодо реальності операцій, правильності відображення податкового кредиту чи податкових зобов'язань в бухгалтерському та податковому обліках може бути предметом дослідження контролюючим органом під час документальної перевірки позивача, а не під час реєстрації податкової накладної.
Ухвалою від 11.03.2019 відкрито провадження у справі. Призначено підготовче засідання на 15.04.2019.
26.03.2019 відповідач надав до суду відзив на позовну заяву, в якому просить відмовити в задоволенні позову з тих підстав, що на засіданні комісії Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (протокол від 22.10.2018 № 128), було розглянуто інформацію по діяльності позивача, яка отримана під час проведення аналізу Єдиного реєстру податкових накладних за жовтень 2018 року. Проведеним аналізом встановлено, що згідно даним ЄРПН у 2018 році встановлено реалізацію позивачем товару (овочів) на адресу ТОВ "ЕКСПАНСІЯ", ОФ ТОВ "ЕКСПАНСІЯ", ТОВ "СІЛЬПО-ФУД" . В той же час у жовтня 2018 року придбання овочів здійснено Позивачем у постачальників ПП "ЛАЙТНОУТ" та ФГ "АГРОЛАЙФ", які не є виробниками с/г продукції та придбавають товар у СГД, які формують податковий кредит за рахунок придбання товарів, відмінних від реалізованих. У жодного з постачальниками немає у податковій звітності операцій з придбання овочів.
Відповідно до п.12 Порядку з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних передбачено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації. Платник податків у разі зупинення має право подати перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, який включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством. ПП "Херсонтранснафта" подано на розгляд Комісії повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовлених ПН / РК. Після розгляду на засіданні Комісії ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі прийняті рішення про відмову платнику у реєстрації ПН/РК, які ґрунтуються на тому, що позивачем надано копії документів, які складені з порушенням законодавства, або надано копії документів, які не є достатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної. Одночасно представником відповідача подана заява про залучення в якості відповдіача-2 - Головне управління ДФС у Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі.
Ухвалою від 01.04.2019 суд залучив до участі в розгляді справи в якості другого відповідача - Головне управління Державної фіскальної служби у Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі. Від відповідача-2 12.04.2019 надійшов відзив, аналогічний за змістом з відзивом ГУ ДФС у у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі.
12.04.2019 до суду надійшла заява позивача про зміну позовних вимог, позивач просить визнати протиправними та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у Херсонській області. Автономній Республіці Крим та м. Севастополі про відмову у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних: № 987662/38152146 від 13.11.2018, № 994844/38152146 від 20.11.2018 , № 1010578/38152146 від 03.12.2018 , № 1010581/38152146 від 03.12.2018 , № 1010586/38152146 від 03.12.2018,
- зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 209 від 02.10.2018 на загальну суму 28457, 94 грн., податкову накладну № 212 від 04.10.2018 на загальну суму 29 209, 50 грн.; податкову накладну № 218 від 13.10.2018 на загальну суму 342 547, 35 грн. 30.10.2018, податкову накладну № 219 від 13.10.2018 року на загальну суму 284 335,60 грн. ; податкову накладну № 220 від 13.10.2018 року на загальну суму 119 211, 60 грн.
15.04.2019 позивач надав відповідь на відзив.
Підготовче засідання було проведено 18.04.2019 з перервою до 23.04.2019, судом протокольною ухвалою задоволена заява про зміну позовних вимог.
Розгляд справи по суті розпочато 23.04.2019 за письмовою згодою представників сторін.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримував, посилаючись на обставини, викладені в адміністративному позові.
Представник відповідачів в судовому засіданні проти позову заперечує.
Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши представників сторін, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІН АГРО-ТЕХ" є юридичною особою приватного права, було зареєстроване 18.04.2012 року, здійснює господарську діяльність за кодом КВЕД 46.31. - оптова торгівля фруктами й овочами. Позивач з 01.07.2014 зареєстрований платником податку на додану вартість.
На виконання вимог ст. 201 Податкового кодексу України, ТОВ "ІН АГРО-ТЕХ" складено податкові накладні, а саме податкову накладну № 209 від 02.10.2018, яку було направлено для реєстрації в ЄРПН 22.10.2018; податкову накладну № 212 від 04.10.2018, яку було направлено для реєстрації в ЄРПН 22.10.2018; податкову накладну № 218 від 13.10.2018, яку було направлено для реєстрації в ЄРПН 30.10.2018; податкову накладну № 219 від 13.10.2018, яку було направлено для реєстрації в ЄРПН 30.10.2018; податкову накладну № 220 від 13.10.2018, яку було направлено для реєстрації в ЄРПН 30.10.2018. Податкові накладні складені на операції з поставки товару (овочів в асортименті) на адресу покупців - ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" ОФ ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" (код ЄДРПОУ 32294905), ТОВ "СІЛЬПО-ФУД" (код ЄДРПОУ 40720198).
На електрону адресу підприємства надійшли квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, в яких зазначено: "Документ доставлено до ДФС України, документ прийнято, реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН відповідає вимогам пп.1.6 п.1 "Критеріїв ризиковості платника податку". Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в єдиному реєстрі податкових накладних."
ТОВ "ІН АГРО-ТЕХ" було направлено до контролюючого органу пояснення та документи на підтвердження реальності господарських операцій, на які були складені податкові накладні, також були надані документи щодо придбання товару в подальшому відвантаженого на адресу ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" ОФ ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" (код ЄДРПОУ 32294905), ТОВ "СІЛЬПО-ФУД" (код ЄДРПОУ 40720198).
За результатами розгляду наданих підприємством пояснень та документів комісією ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, були прийняті рішення про відмову в реєстрації податкових накладних.
Рішенням комісії ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, від 13.11.2018 року № 987662/38152146 у реєстрації податкової накладної № 209 від 02.10.2018 року в Єдиному реєстрі податкових накладних відмовлено. Підставою для прийняття вказаного рішення зазначено: "надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства, а саме: платником надано договір оренди транспортного засобу. При укладанні договору позички транспортного засобу, в якому хоча б однією стороною є фізична особа, слід керуватися статтею 799 глави 58 Цивільного Кодексу України щодо форми договору, яка окрім обов'язкової письмової форми, вимагає нотаріального посвідчення (частини 1,2 статті 828 Цивільного Кодексу України). Факт передачі автомобіля у користування має бути підтверджений відповідним первинним документом".
Рішенням комісії ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, від 20.11.2018 року № 994844/38152146 у реєстрації податкової накладної № 212 від 04.10.2018 року в Єдиному реєстрі податкових накладних відмовлено. Підставою для прийняття вказаного рішення зазначено: "ненадання платником податку копій документів договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них; договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; документів в щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством. Додаткова інформація. Платником повідомлено про придбання овочів у постачальника ПП "Лайтноут", який не є виробником, також відсутні документи щодо підтвердження відповідності продукції, не є можливим встановити походження товару. Відсутні специфікацій та додатки до договору поставки, які є невід'ємною його частиною."
Рішенням комісії ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, № 1010578/38152146 від 03.12.2018 року у реєстрації податкової накладної № 218 від 13.10.2018 року в Єдиному реєстрі податкових накладних відмовлено. Підставою для прийняття вказаного рішення зазначено: "Ненадання платником податку копій документів: договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорту якості, сертифікатів відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством; додаткова інформація: Відсутні документи щодо підтвердження відповідності продукції (сертифікати якості). Відсутні специфікацій та додатки до договору поставки, які є невід'ємною його частиною. Відсутні розрахункові документи, банківська виписка тощо".
Рішенням комісії ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, № 1010581/38152146 від 03.12.2018 року у реєстрації податкової накладної № 219 від 13.10.2018 року в Єдиному реєстрі податкових накладних відмовлено. Підставою для прийняття вказаного рішення зазначено: "Ненадання платником податку копій документів:договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорту якості, сертифікатів відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством; додаткова інформація: Відсутні документи щодо підтвердження відповідності продукції (сертифікати якості). Відсутні специфікацій та додатки до договору поставки, які є невід'ємною його частиною. Відсутні розрахункові документи, банківська виписка тощо".
Рішенням комісії ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, № 1010586/38152146 від 03.12.2018 року у реєстрації податкової накладної № 220 від 13.10.2018 року в Єдиному реєстрі податкових накладних відмовлено. Підставою для прийняття вказаного рішення зазначено: "Ненадання платником податку копій документів:договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорту якості, сертифікатів відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством; додаткова інформація: Відсутні документи щодо підтвердження відповідності продукції (сертифікати якості). Відсутні специфікацій та додатки до договору поставки, які є невід'ємною його частиною. Відсутні розрахункові документи, банківська виписка тощо".
На вказані рішення Комісії підприємством 22.11.2018 року, 06.12.2018 року, 10.12.2018 року подані скарги, які рішеннями Комісії з питань розгляду скарг від 03.12.2018 року № 47912/38152146/2, від 03.12.2018 року № 47911/38152146/2, від 14.12.2018 року №51606/38152146/2, від 18.12.2018 року №52668/38152146/2, від 18.12.2018 року №52693/38152146/2 залишені без задоволення за підставою: відсутні копії документів, що підтверджують факт придбання, виготовлення, вирощування або переробки ТМЦ/чи можливість надання послуг, відсутні копії документів, що підтверджують факт реалізації товарів (робіт, послуг) та/або документи надано не в повному обсязі.
З вищевказаними рішеннями комісії ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі про відмову в реєстрації податкових накладних ТОВ "ІН АГРО-ТЕХ" не погодилось, тому звернулось до суду з даним позовом.
Відповідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачено Конституцією та законами України.
Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.
Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.10 №1246 затверджено Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних, яким визначено механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Порядок № 1246).
Згідно п. 2 Порядку № 1246 податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - ПКУ) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Відповідно до п. 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Закону України "Про електронний цифровий підпис", Закону "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Пунктом 13 Порядку № 1246 передбачено, що за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Згідно п. 5 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117 (далі - Порядок № 117), податкова накладна/розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.
При цьому, відповідно до п. 10 Порядку № 117 критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади. ДФС оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.
Пунктом 13 Порядку № 117 передбачено, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складання податкової накладної/розрахунку коригування; 2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД/послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена; 3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Згідно п. 74.2 ст. 74 ПК критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.17р. № 567 затверджено Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та вичерпний документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Критерії).
Зі змісту квитанцій , якими було зупинено реєстрацію податкових накладних, слідує про те, що підставою зупинення реєстрації податкових накладних є відповідність вимогам пп. 1.6 п. 1 "Критеріїв ризиковості платника податку". При цьому всупереч п. 13 Порядку № 117, не зазначено у квитанціях конкретного та чіткого критерію ризиковості платника податку, достатнього для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН). Фіскальним органом у квитанціях зазначено лише загальне посилання на відповідність податкових накладних критерію ризиковості платника податку, визначених пп. 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку, у той час як чинне законодавство вимагає від контролюючого органу зазначення конкретного виду критерію.
Пп. 1.6 п. 1 Критеріїв № 959 (лист ДФС від 21 березня 2018 року № 959/99-99-07-18 "Критерії ризиковості платника податку") містить у собі визначення різних обставин встановлення ризиковості платника податків: платник податків відповідає критеріям ризиковості, якщо: комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме:
- платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим);
- дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації;
- платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ);
- платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб'єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років;
- платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України;
- платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 ПК України;
- наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.
Головні управління ДФС в областях, м. Києві та Офіс великих платників податків ДФС постійно обраховують та проводять моніторинг показників, визначених у пунктах 1.1 - 1.6 цих Критеріїв. Якщо виявлено, що платник податків має ознаки ризиковості згідно з пунктом 1.6 цих Критеріїв, то такий платник податків виноситься на розгляд Комісії в той самий день і вноситься до переліку ризикових платників у день проведення засідання Комісії, на якому прийнято відповідне рішення. Таким чином, фіскальний орган був зобов'язаний чітко вказати у квитанції не тільки на конкретний вид критерію, який встановлений пп. 1.6 п. 1 Критеріїв № 959, але і на відповідне рішення, відповідно до якого позивача внесено до переліку ризикових платників.
Відповідачем було надано витяг з протоколів від 22.10.2018 № 128 засідання комісії Головного управління ДФС у Херсонській області. Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, згідно якого позивача було вирішено внести до "Журналу ризикових платників". Зі змісту вказаного витягу вбачається, що підставою для ухвалення вказаного рішення стала інформація щодо фактичного проведення товарних операцій між позивачем та іншими платниками податків, які в свою чергу в жовтні 2018 року здійснювали придбання товарів у суб'єктів господарювання, що здійснювали реалізацію товарів відмінних від придбаних. Зазначене викликає сумнів щодо фактичного проведення товарних операцій між контрагентами, свідчить про маніпулювання звітністю та ризик формування "схемного" податкового кредиту .
Згідно з п.п. 14, 15 Порядку № 117 перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування. Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складені на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг).
Пунктами 18 - 21 Порядку № 117 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів. Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС). Зазначені комісії приймають рішення про: реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі. Підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є:
- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;
- ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку;
- надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.
Як слідує з матеріалів справи, позивачем, у спосіб, визначений Порядком № 117, направлено відповідачу пояснення та копії документів до зазначених господарських операцій та податкових накладних.
Поряд з цим, форма рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН визначена Порядком № 117 (додаток 2 до Порядку). Форма такого рішення передбачає, що у разі відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН з підстав надання документів, які складені з порушенням законодавства, контролюючий орган зобов'язаний вказати конкретні документи (їх реквізити) та зазначити, у чому полягає порушення.
Так, в рішеннях № 994844/38152146 від 20.11.2018 року, № 1010578/38152146 від 03.12.2018 року, № 1010581/38152146 від 03.12.2018 року, № 1010586/38152146 від 03.12.2018 року вказано, що підставою для відмови в реєстрації податкових накладних № 212 від 04.10.2018 року, № 218 від 13.10.2018 року, № 219 від 13.10.2018 року, № 220 від 13.10.2018 року є ненадання платником податку копій документів: договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорту якості, сертифікатів відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством. Ненадання яких саме документів не конкретизовано. Одночасно в розділі "додаткова інформація" зазначено: Відсутні документи щодо підтвердження відповідності продукції (сертифікати якості). Відсутні специфікації та додатки до договору поставки, які є невід'ємною його частиною. Відсутні розрахункові документи, банківська виписка тощо".
Суд дійшов висновку, що такої підстави, як недостатність документів для відмови в реєстрації податкової накладної, чинне законодавство не передбачає. Крім того, позивач надав суду копії документів, які були надіслані разом з поясненнями 12.11.2018 року, 19.11.2018 року та 30.11.2018 року, для прийняття рішень про реєстрацію податкових накладних в єдиному реєстрі податкових накладних.
Так, щодо постачання в рамках податкової накладної № 212 від 04.10.2018 року були надані договір поставки № 18 від 01.03.2018, укладений ТОВ "ІН АГРО-ТЕХ" (постачальник) з ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" ОФ ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" (покупець). Відповідно до умов договору, постачальник зобов'язується передати у власність покупця, а покупець прийняти та оплатити товар відповідно до умов договору. У відповідності до п.п. 2.9. договору, обов'язковою умовою для оплати поставленого товару є наявність у покупця оформлених у встановленому чинним законодавством України порядку відповідної накладної (видаткової та товарно-транспортної), зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної. Оплата за товар здійснюється протягом 21 календарного дня від дати поставки за умови, що постачальник належним чином виконав вимоги п.п. 2.9 Договору. 04.10.2018 на адресу ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" ОФ ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" здійснено відвантаження товару - баклажану білого - 19 кг, баклажану графіті - 19 кг, цибуля синьої - 32 кг, перцю зеленого - 207 кг, редьки зеленої - 16 кг, редьки чорної - 51 кг, томату тимента - 146 кг, томату українського - 516 кг, гарбуза - 91 кг, гарбуза Руж - 99 кг, цукіні - 19 кг, за видатковою накладною № 206 від 04.10.2018 на загальну вартість 29 209, 50 грн. (з ПДВ). Товар за вищевказаною видатковою накладною був отриманий уповноваженою особою покупця безпосередньо за місцем розташування його складів. Транспортування вказаного товару здійснено у відповідності до товарно-транспортної накладної № 206 від 04.10.2018 року. На суму поставки ТОВ "ІН АГРО-ТЕХ" було складено податкову накладну № 212 від 04.10.2018 року на загальну суму на загальну суму 29 209, 50 грн. (у т.ч. ПДВ 4 868, 25 грн.), яку було направлено для реєстрації в ЄРПН 22.10.2018, та реєстрацію якої було зупинено.
Для ведення господарської діяльності підприємство надало докази оренди офісного приміщення за адресою: м. Херсон, вулиця Богородицька, буд. 17, офіс 506, що підтверджується договором № 6/18 суборенди приміщень від 14.06.2018 року. Підприємство для збереження товару орендує, згідно договору оренди № 3 від 01.05.2018 року, у ПП "Науково-дослідний екологічний центр екстрасенсорики народної та нетрадиційної медицини "Лотос-Альфа" складські приміщення площею 250 кв.м, розташовані за адресою: вул. Соборна, 60-а, с. Великі Копані, Олешківського району, Херсонської області. Позивач надав контролюючому органу докази доставки товару: договір № 2018-9-1 від 25.09.2018 року перевезення автомобільним транспортом, укладений з власником транспорту - ОСОБА_4, акт надання послуг № 1 від 30.10.2018 року.
Та обставина, що до пояснень не було надано паспорту якості (сертифікат) на товар, на думку суду, не є достатньою підставою для відмови у реєстрації податкової накладної, оскільки перевірка якості продукції не входить до компетенції фіскальної служби. Посилання фіскальної служби на те, що позивачем не надані платіжні документи щодо оплати вартості відвантаженого на адресу ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" ОФ ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" товару, суд не бере до уваги з огляду на те, що оплата вартості отриманого товару не здійснена, з урахуванням норм п.п. 2.9. Договору 18, з огляду на зупинення реєстрації ПН № 212.
Щодо постачання в рамках податкової накладної № 218 від 13.10.2018 року було надано, зокрема, договір поставки від 30.03.2018 року № 6164Р, укладений ТОВ "ІН АГРО-ТЕХ" (постачальник) з ТОВ "СІЛЬПО-ФУД" (покупець). Відповідно до умов договору, постачальник зобов'язується передати у власність покупця, а покупець прийняти та оплатити товар відповідно до умов договору. У відповідності до п.п. 2.9 договору, обов'язковою умовою для оплати поставленого товару є наявність у покупця оформлених у встановленому чинним законодавством України порядку відповідної накладної (видаткової та товарно-транспортної), зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної. Оплата за товар здійснюється протягом 21 календарного дня від дати поставки за умови, що постачальник належним чином виконав вимоги п.п. 2.9 договору. 13.10.2018 на адресу ТОВ "СІЛЬПО-ФУД" здійснено відвантаження товару - огірку ґрунтового - 6560, 89 кг, капусти цвітної - 2208,14 кг, капусти пекінської - 4676,56 кг, баклажану - 2174,46 кг, баклажану графіті - 217, 93 кг, редьки салатної - 998, 62 кг, редьки дайкон - 670, 71 кг, за видатковою накладною № 212 від на загальну вартість 342 547, 35 грн. (з ПДВ). Товар за вищевказаною видатковою накладною був отриманий уповноваженою особою покупця безпосередньо за місцем розташування його складів. Транспортування вказаного товару здійснено у відповідності до товарно-транспортної накладної № 212 від 13.10.2018. На суму поставки ТОВ "ІН АГРО-ТЕХ" було складено податкову накладну № 218 від 13.10.2018 року на загальну суму на загальну суму на суму на загальну суму 342 547, 35 грн. (у т.ч. ПДВ 57 091, 23 грн.), яку було направлено для реєстрації в ЄРПН 30.10.2018, та реєстрацію якої було зупинено.
Для ведення господарської діяльності підприємство надало докази оренди офісного приміщення за адресою: м. Херсон, вулиця Богородицька, буд. 17, офіс 506, що підтверджується договором № 6/18 суборенди приміщень від 14.06.2018 року. Підприємство для збереження товару орендує, згідно договору оренди № 3 від 01.05.2018 року, у ПП "Науково-дослідний екологічний центр екстрасенсорики народної та нетрадиційної медицини "Лотос-Альфа" складські приміщення площею 250 кв.м, розташовані за адресою: вул. Соборна, 60-а, с. Великі Копані, Олешківського району, Херсонської області. Позивач надав контролюючому органу докази доставки товару: договір № 2018-9-1 від 25.09.2018 року перевезення автомобільним транспортом, укладений з власником транспорту - ОСОБА_4. акт надання послуг № 1 від 30.10.2018 року.
Та обставина, що до пояснень не було надано паспорту якості (сертифікат) на товар, на думку суду, не є достатньою підставою для відмови у реєстрації податкової накладної, оскільки перевірка якості продукції не входить до компетенції фіскальної служби. Посилання фіскальної служби на те, що позивачем не надані платіжні документи щодо оплати вартості відвантаженого на адресу ТОВ "СІЛЬПО-ФУД" товару, суд не бере до уваги з огляду на те, що оплата вартості отриманого товару не здійснена, з урахуванням норм п.п. 2.9. Договору №6164Р, з огляду на зупинення реєстрації ПН № 218.
Шодо постачання в рамках податкової накладної № 219 від 13.10.2018 було надано, зокрема, договір поставки від 30.03.2018 № 6164Р, укладений ТОВ "ІН АГРО-ТЕХ" (постачальник) з ТОВ "СІЛЬПО-ФУД" (покупець). Відповідно до умов договору, постачальник зобов'язується передати у власність покупця, а покупець прийняти та оплатити товар відповідно до умов договору. У відповідності до п.п. 2.9 договору, обов'язковою умовою для оплати поставленого товару є наявність у покупця оформлених у встановленому чинним законодавством України порядку відповідної накладної (видаткової та товарно-транспортної), зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної. Оплата за товар здійснюється протягом 21 календарного дня від дати поставки за умови, що постачальник належним чином виконав вимоги п.п. 2.9 договору. 13.10.2018 на адресу ТОВ "СІЛЬПО-ФУД" здійснено відвантаження товару - редьки чорної - 796, 55 кг, часника вітчизняного - 919, 98 кг, редьки зеленої - 663,46 кг, капусти пекінської - 5084,55 кг, редьки червоної - 811,05 кг, стеблів селери - 1022,63 кг, кабачку - 5588,57кг, за видатковою накладною № 213 від 13.10.2018 року на загальну вартість 284 335, 60 грн. (з ПДВ). Товар за вищевказаною видатковою накладною був отриманий уповноваженою особою покупця безпосередньо за місцем розташування його складів. Транспортування вказаного товару здійснено у відповідності до товарно-транспортної накладної № 213 від 13.10.2018. На суму поставки ТОВ "ІН АГРО-ТЕХ" було складено податкову накладну № 219 від 13.10.2018 на загальну суму 284 335, 60 грн. (у т.ч. ПДВ 47 389, 27 грн.), яку було направлено для реєстрації в ЄРПН 30.10.2018, та реєстрацію якої було зупинено.
Для ведення господарської діяльності підприємство надало докази оренди офісного приміщення за адресою: м. Херсон, вулиця Богородицька, буд. 17, офіс 506, що підтверджується договором № 6/18 суборенди приміщень від 14.06.2018. Підприємство для збереження товару орендує, згідно договору оренди № 3 від 01.05.2018, у ПП "Лотос-Альфа" складські приміщення площею 250 кв.м, розташовані за адресою: вул. Соборна, 60-а, с. Великі Копані, Олешківського району, Херсонської області. Позивач надав контролюючому органу докази доставки товару: договір № 2018-9-1 від 25.09.2018 року перевезення автомобільним транспортом, укладений з власником транспорту - ОСОБА_4, акт надання послуг № 1 від 30.10.2018 року.
Ненадання до пояснень паспорту якості (сертифікат) на товар, не є підставою для відмови у реєстрації податкової накладної, оскільки перевірка якості продукції не входить до компетенції фіскальної служби. Посилання фіскальної служби на те, що позивачем не надані платіжні документи щодо оплати вартості відвантаженого на адресу ТОВ "СІЛЬПО-ФУД" товару, суд також ввжає необґрунтованими з урахуванням порядку оплати товару, визначеному сторонами в п. 2.9. Договору №6164Р, з огляду на зупинення реєстрації ПН № 219.
Щодо постачання в рамках податкової накладної № 220 від 13.10.2018 було надано, зокрема, договір поставки від 30.03.2018 року № 6164Р, укладений ТОВ "ІН АГРО-ТЕХ" (постачальник) з ТОВ "СІЛЬПО-ФУД" (покупець). Відповідно до умов договору, постачальник зобов'язується передати у власність покупця, а покупець прийняти та оплатити товар відповідно до умов договору. У відповідності до п.п. 2.9 договору, обов'язковою умовою для оплати поставленого товару є наявність у покупця оформлених у встановленому чинним законодавством України порядку відповідної накладної (видаткової та товарно-транспортної), зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної. Оплата за товар здійснюється протягом 21 календарного дня від дати поставки за умови, що постачальник належним чином виконав вимоги п.п. 2.9 договору.
13.10.2018 на адресу ТОВ "СІЛЬПО-ФУД" здійснено відвантаження товару - капусти пекінської - 2021,07 кг, кабачку - 1676, 77 кг, баклажану - 1373, 57 кг, капусти цвітної - 1036, 33 кг, перцю - 440, 97 кг), за видатковою накладною № 214 від 13.10.2018 на загальну вартість 119 211, 60 грн. (з ПДВ). Товар за вищевказаною видатковою накладною був отриманий уповноваженою особою покупця безпосередньо за місцем розташування його складів. Транспортування вказаного товару здійснено у відповідності до товарно-транспортної накладної № 434327 від 13.10.2018 року. На суму поставки ТОВ "ІН АГРО-ТЕХ" було складено податкову накладну № 220 від 13.10.2018 на загальну суму 119 211, 60 грн. (у т.ч. ПДВ 19 868, 60 грн.) , яку було направлено для реєстрації в ЄРПН 30.10.2018, та реєстрацію якої було зупинено.
Для ведення господарської діяльності підприємство надало докази оренди офісного приміщення за адресою: м. Херсон, вулиця Богородицька, буд. 17, офіс 506, що підтверджується договором № 6/18 суборенди приміщень від 14.06.2018 . Підприємство для збереження товару орендує, згідно договору оренди № 3 від 01.05.2018, у ПП "Лотос-Альфа" складські приміщення площею 250 кв.м, розташовані за адресою: вул. Соборна, 60-а, с. Великі Копані, Олешківського району, Херсонської області. Позивач надав контролюючому органу докази доставки товару: договір № 2018-9-1 від 25.09.2018 перевезення автомобільним транспортом, укладений з власником транспорту - ОСОБА_4. акт надання послуг № 1 від 30.10.2018.
Ненадання до пояснень не було надано паспорту якості (сертифікат) на товар, на думку суду, не є беззаперечною підставою для відмови у реєстрації податкової накладної, оскільки перевірка якості продукції не входить до компетенції фіскальної служби. Посилання фіскальної служби на те, що позивачем не надані платіжні документи щодо оплати вартості відвантаженого на адресу ТОВ "СІЛЬПО-ФУД" товару, суд не бере до уваги з огляду на те, що оплата вартості отриманого товару не здійснена, з урахуванням норм п.п. 2.9. Договору № 6164Р, з огляду на зупинення реєстрації ПН № 220.
В рішенні № 987662/38152146 від 13.11.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної № 209 від 02.10.2018, було вказано, що підставою для відмови в реєстрації податкової накладної є надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства. Одночасно в розділі "додаткова інформація" зазначено: платником надано оренди транспортного засобу. При укладанні договору позички транспортного засобу, в якому хоча б однією стороною є фізична особа слід керуватися статтею 799 Цивільного Кодексу України щодо форми договору, яка окрім обов'язкової письмової форми, вимагає нотаріального посвідчення (частини 1, 2 статті 828 Цивільного Кодексу України). Факт передачі автомобіля у користування має бути підтверджений відповідним первинним". В підставах для прийняття оскаржуваного рішення йдеться про норми ЦК, які регламентують і форму договору найму транспортного засобу і форму договору позички. Які саме документи складені з порушенням законодавства не конкретизовано.
Суд дійшов висновку, що відповідачами не доведено таку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної, як надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства. Крім того, не засвідчення договору в нотаріальному порядку не є доказом відсутності факту надання транспортних послуг.
Щодо постачання в рамках податкової накладної № 209 від 02.10.2018 були надані договір поставки № 18 від 01.03.2018 , укладений ТОВ "ІН АГРО-ТЕХ" (Постачальник) з ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" ОФ ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" (Покупець). 10.02.2018 року на адресу ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" ОФ ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" здійснено відвантаження товару - кавуну Бостон - 403 кг, баклажану білого - 49 кг, баклажану гелія - 52 кг, баклажану графіті - 17 кг, цибулі синьої - 46 кг, огірка ґрунтового - 1156 кг, капусти червонокачанної - 112 кг, редьки зеленої - 56 кг, редьки салатної - 66 кг, редьки чорної - 72 кг, гарбуза Руж - 156 кг за видатковою накладною № 203 від 10.02.2018 на загальну вартість 28 457, 94 (з ПДВ). Транспортування вказаного товару здійснено у відповідності до товарно-транспортної накладної № 203 від 10.02.2018. На суму поставки ТОВ "ІН АГРО-ТЕХ" було складено податкову накладну № 209 від 02.10.2018 на загальну суму 28 457, 94 грн. (у т.ч. ПДВ 4742, 99 грн.), яку було направлено для реєстрації в ЄРПН 22.10.2018, та реєстрацію якої було зупинено.
Для ведення господарської діяльності підприємство надало докази оренди офісного приміщення за адресою: м. Херсон, вулиця Богородицька, буд. 17, офіс 506, що підтверджується договором № 6/18 суборенди приміщень від 14.06.2018 року. Підприємство для збереження товару орендує, згідно договору оренди № 3 від 01.05.2018 року, у ПП "Лотос-Альфа" складські приміщення площею 250 кв.м, розташовані за адресою: вул. Соборна, 60-а, с. Великі Копані, Олешківського району, Херсонської області. Позивач надав контролюючому органу докази доставки товару: договір № 2018-9-1 від 25.09.2018 року оренди транспортного засобу, укладений з власником транспорту - ОСОБА_4. Товар за вищевказаною видатковою накладною був отриманий уповноваженою особою покупця безпосередньо за місцем розташування його складів.
Розглянувши надані позивачем разом з поясненнями до ДФС України та суду документи щодо відвантаженого на адресу ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" ОФ ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" та ТОВ "СІЛЬПО-ФУД" · в рамках податкової накладної № 209 від 02.10.2018 року (договір поставки № 18 від 01.03.2018 року, укладений "ТОВ "ІНАГРО-ТЕХ" (Постачальник) з ОФ ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" ОФ ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" (Покупець), видаткову накладну № 203 від 10.02.2018 року, товарно-транспортну накладну № 203 від 10.02.2018 року (щодо транспортування товару автомобілем MAN (р.н. НОМЕР_7), які свідчать про відвантаження та транспортування товару на адресу ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" ОФ ТОВ "ЕКСПАНСІЯ"),
- в рамках податкової накладної № 212 від 04.10.2018 року (договір поставки № 18 від 01.03.2018 року, укладений "ТОВ "ІНАГРО-ТЕХ" (Постачальник) з ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" ОФ ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" (Покупець), видаткову накладну № 206 від 04.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 206 від 04.10.2018 року (щодо транспортування товару автомобілем MAN (р.н. НОМЕР_1), які свідчать про відвантаження та транспортування товару на адресу ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" ОФ ТОВ "ЕКСПАНСІЯ"),
- в рамках податкової накладної № 218 від 13.10.2018 року (договір поставки від 30.03.2018 року № 6164Р, укладений "ТОВ "ІНАГРО-ТЕХ" (Постачальник) з ТОВ "СІЛЬПО-ФУД" (Покупець), видаткову накладну № 212 від 13.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 212 від 13.10.2018 року (щодо транспортування товару автомобілем РЕНО (р.н. НОМЕР_8) з причепом (р.н.НОМЕР_9), які свідчать про відвантаження та транспортування товару на адресу ТОВ "СІЛЬПО-ФУД" ),
- в рамках податкової накладної № 219 від 13.10.2018 року (договір поставки від 30.03.2018 року № 6164Р, укладений "ТОВ "ІНАГРО-ТЕХ" (Постачальник) з ТОВ "СІЛЬПО-ФУД" (Покупець), видаткову накладну № 213 від 13.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 213 від 13.10.2018 року (щодо транспортування товару автомобілем СКАНІЯ (р.н. НОМЕР_2) з причепом (р.н. НОМЕР_3), які свідчать про відвантаження та транспортування товару на адресу ТОВ "СІЛЬПО-ФУД" ),
- в рамках податкової накладної № 220 від 13.10.2018 року (договір поставки від 30.03.2018 року № 6164Р, укладений "ТОВ "ІНАГРО-ТЕХ" (Постачальник) з ТОВ "СІЛЬПО-ФУД" (Покупець), видаткову накладну № 214 від 13.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 434327 від 13.10.2018 року (щодо транспортування товару автомобілем РЕНО (р.н. НОМЕР_4), які свідчать про відвантаження та транспортування товару на адресу ТОВ "СІЛЬПО-ФУД" ),
- та інші, суд встановив, що товар -. було завантажено за адресою: с. Великі Копані, вул. Соборна, 60-а, та доставлено на адресу ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" ОФ ТОВ "ЕКСПАНСІЯ": за місцем розташування складських приміщень : м. Одеса, вул. Середня, 83-а, та ТОВ "СІЛЬПО-ФУД" за місцем розташування складських приміщень: Київська область, с. Перемога, вул. Б.Хмельницького, 1 та Одеська область, Біляєвський район, с/р Нерубаївська, логістичний центр, ділянка № 11,12,13, на замовлення ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" ОФ ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" та ТОВ "СІЛЬПО-ФУД" автомобілями відомості щодо яких зазначені у вище вказаних товарно-транспортних накладними.
Відсутність розрахункових документів в даному випадку не є суттєвою обставиною, оскільки податкова накладна видається не тільки при зарахування коштів від покупця на банківський рахунок платника податку як оплата товарів, але й при відвантаженні товарів. У відповідності до п.п. 2.9. Договору, обов'язковою умовою для оплати поставленого товару є наявність у покупця оформлених у встановленому чинним законодавством України порядку відповідної накладної (видаткової та товарно-транспортної), зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної. Оплата за товар здійснюється протягом 21 календарного дня від дати поставки за умови, що постачальник належним чином виконав вимоги п.п. 2.9. Договору.
Суд дійшов висновку, що надані позивачем документи до пояснень в своїй сукупності є достатніми для реєстрації податкових накладних та висновку про реальність господарських операцій між ТОВ "ІН АГРО-ТЕХ" та ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" ОФ ТОВ "ЕКСПАНСІЯ", ТОВ "СІЛЬПО-ФУД" . Суд погоджується з тезою позивача про те, що метою перевірки податкових накладних, поданих на реєстрацію в ЄРПН, є не перевірка ведення бухгалтерського обліку платником податку чи правильність формування податкового кредиту чи відображення податкових зобов'язань, а встановлення ризиків порушення платником податку податкового законодавства, уникнення ним виконання податкового обов'язку через відображення в податковому обліку операцій з постачання товарів/послуг, у яких наявні об'єктивні ознаки неможливості їх здійснення (проведення). Питання щодо реальності операцій, правильності відображення податкового кредиту чи податкових зобов'язань в бухгалтерському та податковому обліках може бути предметом дослідження контролюючим органом під час документальної перевірки позивача, а не під час реєстрації податкової накладної.
Позивач стверджує про те, що вказані в податкових накладних товари були придбані в наступних постачальників:
1. В рамках податкової накладної № 209 від 02.10.2018 року:
- у ПП "ЛАЙТНОУТ" - капусти цвітної 1075 кг, огірка ґрунтового 1155 кг, редьки зеленої 725 кг, редьки салатної 1730 кг, редьки чорної 835 кг, стеблів селери 975 кг, гарбуза Руж 160 кг; товар завантажено у м. Миколаїв, вул. Канатна, 1/10, доставлено перевізником ОСОБА_4 автомобілем DAF 95 XE 430 (р.н. НОМЕР_5) з причіпом (р.н. НОМЕР_6), розвантажено у с. Великі Копані, вул. Соборна, 60-а; отримано директором Саяпіною О.В. Ці обставини підтверджуються документами - договором поставки від 25.09.2018 року № 18-9-1, укладеним ТОВ "ІН АГРО-ТЕХ" з ПП "ЛАЙТНОУТ", податковою накладною № 34 від 28.09.2018 року, видатковою накладною № 35 від 28.09.2018 року, товарно-транспортною накладною № 35 від 28.09.2018 року;
- у ФГ "АГРОЛАЙФ" - баклажану 2355 кг, баклажану білого 45 кг, баклажану гелія 325 кг, баклажану графіті 15 кг, гарбузу 2150 кг, кабачку 5575 кг, кавуну Бостон 400 кг, капусти червонокачанної 115 кг,цибулі синьої 45 кг; товар завантажено у м. Миколаїв, Вітовський район. С. Українка, доставлено перевізником ОСОБА_4 автомобілем DAF 95 XE 430 (р.н. НОМЕР_5) з причіпом (р.н. НОМЕР_6), розвантажено у с. Великі Копані, вул. Соборна, 60-а; отримано директором Саяпіною О.В. Ці обставини підтверджуються документами - договором поставки від 04.05.2018 року № 18-5-2, укладеним ТОВ "ІНАГРО-ТЕХ" з ФГ "АГРОЛАЙФ", податковою накладною № 12 від 28.09.2018 року, видатковою накладною № 79 від 28.09.2018 року, товарно-транспортною накладною № 79 від 28.09.2018 року.
2. В рамках податкової накладної № 212 від 04.10.2018 року:
- у ПП "ЛАЙТНОУТ" - баклажану - 5600 кг, баклажану білого - 20 кг, баклажану гелія - 155 кг, баклажану графіті - 20 кг, гарбуза - 1660 кг, гарбуза Руж - 95 кг, кабачку - 6560 кг, капусти цвітної - 1 200 кг, перцю зеленого - 205 кг, редьки дайкон - 1440 кг, редьки зеленої - 990 кг, редьки салатної - 1065 кг, редьки червоної - 1110 кг, редьки чорної - 1060 кг, стеблів селери - 930 кг, томату тимента - 145 кг, томату українського - 520 кг, цукіні - 135 кг, цукіні жовтого - 50 кг, цибулі порей - 605 кг, цибулі синьої - 35 кг, часнику вітчизняного - 475 кг; товар завантажено у м. Миколаїв, вул. Канатна, 1/10, доставлено перевізником ОСОБА_4 автомобілем DAF 95 XE 430 (р.н. НОМЕР_5) з причіпом (р.н. НОМЕР_6), розвантажено у с. Великі Копані, вул. Соборна, 60-а; отримано директором Саяпіною О.В. Ці обставини підтверджуються документами - договором поставки від 25.09.2018 року № 18-9-1, укладеним ТОВ "ІНАГРО-ТЕХ" з ПП "ЛАЙТНОУТ", податковою накладною № 38 від 03.10.2018, видатковою накладною № 39 від 03.10.2018, товарно-транспортною накладною № 39 від 03.10.2018 .
3. В рамках податкової накладної № 218 від 13.10.2018 року:
- у ПП "ЛАЙТНОУТ" - капусти пекінської - 11 785 кг, капусти цвітної - 3245 кг, редьки дайкон - 670 кг, редьки зеленої - 665 кг, редьки салатної - 1000 кг, редьки червоної - 810 кг, редьки чорної - 800 кг, стеблів селери - 1025 кг, часника вітчизняного - 920 кг, огірка грунтового - 6560 кг; товар завантажено у м. Миколаїв, вул. Канатна, 1/10, доставлено перевізником ОСОБА_4 автомобілем DAF 95 XE 430 (р.н. НОМЕР_5) з причіпом (р.н. НОМЕР_6), розвантажено у с. Великі Копані, вул. Соборна, 60-а; отримано директором Саяпіною О.В. Ці обставини підтверджуються документами - договором поставки від 25.09.2018 року № 18-9-1, укладеним ТОВ "ІНАГРО-ТЕХ" з ПП "ЛАЙТНОУТ", податковою накладною № 58 від 12.10.2018 року, видатковою накладною № 59 від 12.10.2018 року, товарно-транспортною накладною № 59 від 12.10.2018 року.
- у ФГ "АГРОЛАЙФ" - баклажану - 3550 кг, баклажану графіті - 220 кг, кабачку - 7265 кг, перцю білозерка - 440 кг; товар завантажено у м. Миколаїв, Вітовський район, с. Українка, доставлено перевізником ОСОБА_4 автомобілем DAF 95 XE 430 (р.н. НОМЕР_5) з причіпом (р.н. НОМЕР_6), розвантажено у с. Великі Копані, вул. Соборна, 60-а; отримано директором Саяпіною О.В. Ці обставини підтверджуються документами - договором поставки від 04.05.2018 року № 18-5-2, укладеним ТОВ "ІНАГРО-ТЕХ" з ФГ "АГРОЛАЙФ", податковою накладною № 2 від 12.10.2018 року, видатковою накладною № 82 від 12.10.2018 року, товарно-транспортною накладною № 82 від 12.10.2018 року.
4. В рамках податкової накладної № 219 від 13.10.2018 року:
- у ПП "ЛАЙТНОУТ" - капусти пекінської - 11 785 кг, капусти цвітної - 3245 кг, редьки дайкон - 670 кг, редьки зеленої - 665 кг, редьки салатної - 1000 кг, редьки червоної - 810 кг, редьки чорної - 800 кг, стеблів селери - 1025 кг, часника вітчизняного - 920 кг, огірка грунтового - 6560 кг; товар завантажено у м. Миколаїв, вул. Канатна, 1/10, доставлено перевізником ОСОБА_4 автомобілем DAF 95 XE 430 (р.н. НОМЕР_5) з причіпом (р.н. НОМЕР_6), розвантажено у с. Великі Копані, вул. Соборна, 60-а; отримано директором Саяпіною О.В. Ці обставини підтверджуються документами - договором поставки від 25.09.2018 року № 18-9-1, укладеним ТОВ "ІНАГРО-ТЕХ" з ПП "ЛАЙТНОУТ", податковою накладною № 58 від 12.10.2018 року, видатковою накладною № 59 від 12.10.2018 року, товарно-транспортною накладною № 59 від 12.10.2018 року.
- у ФГ "АГРОЛАЙФ" - баклажану - 3550 кг, баклажану графіті - 220 кг, кабачку - 7265 кг, перцю білозерка - 440 кг; товар завантажено у м. Миколаїв, Вітовський район, с. Українка, доставлено перевізником ОСОБА_4 автомобілем DAF 95 XE 430 (р.н. НОМЕР_5) з причіпом (р.н. НОМЕР_6), розвантажено у с. Великі Копані, вул. Соборна, 60-а; отримано директором Саяпіною О.В. Ці обставини підтверджуються документами - договором поставки від 04.05.2018 року № 18-5-2, укладеним ТОВ "ІНАГРО-ТЕХ" з ФГ "АГРОЛАЙФ", податковою накладною № 2 від 12.10.2018 року, видатковою накладною № 82 від 12.10.2018 року, товарно-транспортною накладною № 82 від 12.10.2018 року.
5. В рамках податкової накладної № 220 від 13.10.2018 року:
- у ПП "ЛАЙТНОУТ" - капусти пекінської - 11 785 кг, капусти цвітної - 3245 кг, редьки дайкон - 670 кг, редьки зеленої - 665 кг, редьки салатної - 1000 кг, редьки червоної - 810 кг, редьки чорної - 800 кг, стеблів селери - 1025 кг, часника вітчизняного - 920 кг, огірка грунтового - 6560 кг; товар завантажено у м. Миколаїв, вул. Канатна, 1/10, доставлено перевізником ОСОБА_4 автомобілем DAF 95 XE 430 (р.н. НОМЕР_5) з причіпом (р.н. НОМЕР_6), розвантажено у с. Великі Копані, вул. Соборна, 60-а; отримано директором Саяпіною О.В. Ці обставини підтверджуються документами - договором поставки від 25.09.2018 року № 18-9-1, укладеним ТОВ "ІНАГРО-ТЕХ" з ПП "ЛАЙТНОУТ", податковою накладною № 58 від 12.10.2018 року, видатковою накладною № 59 від 12.10.2018 року, товарно-транспортною накладною № 59 від 12.10.2018 року,
- у ФГ "АГРОЛАЙФ" - баклажану - 3550 кг, баклажану графіті - 220 кг, кабачку - 7265 кг, перцю білозерка - 440 кг; товар завантажено у м. Миколаїв, Вітовський район, с. Українка, доставлено перевізником ОСОБА_4 автомобілем DAF 95 XE 430 (р.н. НОМЕР_5) з причіпом (р.н. НОМЕР_6), розвантажено у с. Великі Копані, вул. Соборна, 60-а; отримано директором Саяпіною О.В. Ці обставини підтверджуються документами - договором поставки від 04.05.2018 року № 18-5-2, укладеним ТОВ "ІНАГРО-ТЕХ" з ФГ "АГРОЛАЙФ", податковою накладною № 2 від 12.10.2018 року, видатковою накладною № 82 від 12.10.2018 року, товарно-транспортною накладною № 82 від 12.10.2018 року.
Ці доводи позивача не спростовані відповідачами, суду не надано доказів того, що товар, який був проданий ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" ОФ ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" та ТОВ "СІЛЬПО-ФУД", був, в свою чергу, придбаний у інших постачальників, які придбавають товари зовсім іншої номенклатури, ніж той, що був поставлений позивачу, тобто, фізично не мали можливості поставити позивачу товар, вказаний вище.
Сукупність наданих позивачем первинних документів не дають підстав для сумніву щодо реальності фінансово-господарських операцій з ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" ОФ ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" та ТОВ "СІЛЬПО-ФУД", а наданий позивачем пакет документів був достатнім для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.
Таким чином, зважаючи на наявність у позивача передбачених законодавством документів, які підтверджують реальність фінансово-господарських операцій між позивачем та контрагентами, а також враховуючи, що достатність їх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної не спростована відповідачем, суд дійшов висновку, що ДФС не мала правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних.
Виходячи з викладеного, суд дійшов висновку, що рішення комісії ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі № 987662/38152146 від 13.11.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ "ІНАГРО-ТЕХ" № 209 від 02.10.2018 року, № 994844/38152146 від 20.11.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ "ІНАГРО-ТЕХ" № 212 від 04.10.2018 року, складені на операції з поставки товару на адресу покупця - ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" ОФ ТОВ "ЕКСПАНСІЯ", а також рішення комісії ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі № 1010578/38152146 від 03.12.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ "ІНАГРО-ТЕХ" № 218 від 13.10.2018 року, № 1010581/38152146 від 03.12.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ "ІНАГРО-ТЕХ" № 219 від 13.10.2018 року, № 1010586/38152146 від 03.12.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ "ІНАГРО-ТЕХ" № 220 від 13.10.2018 року, складені на операції з поставки товару на адресу покупця - ТОВ "СІЛЬПО-ФУД", прийняті необґрунтовано, без з урахуванням усіх обставин, що мали значення для їх прийняття, непропорційно, без дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване рішення (дія), а відтак є протиправними та підлягають скасуванню.
Щодо вимоги позивача про зобов'язання ДФС України здійснити реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, суд зазначає наступне.
Згідно пп. 14.1.60 п. 14.1 ст. 14 ПК України єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.
Законодавчими приписами визначено суб'єктивний склад осіб, які будуть учасниками судового процесу (відповідачами) у справах про оскарження протиправної відмови у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних, зокрема Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №117 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних":
- головні управління ДФС в областях, м. Києві та Офіс великих платників ДФС - в частині оскарження рішення комісії, яка прийняла рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування;
- Державна фіскальна служба України в частині зобов'язання зареєструвати податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних у випадку визнання протиправними та скасування рішень головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування.
Виходячи з викладеного, суд дійшов висновку, що ДФС України є належним відповідачем в частині зобов'язання зареєструвати вказані податкові накладні.
Відповідно до ч. 3 ст. 245 КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов'язати суб'єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.
Отже, з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача суд вважає за необхідне зобов'язати Державну фіскальну службу здійснити реєстрацію податкових накладних № 209 від 02.10.2018 року, № 212 від 04.10.2018 року, № 218 від 13.10.2018 року, № 219 від 13.10.2018 року, № 220 від 13.10.2018 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно п.20 Порядку № 1246 у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
Відповідно до ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Під час розгляду справи відповідачі як суб'єкти владних повноважень не надали суду достатньо належних і достовірних доказів, а відтак, не довели правомірності своїх рішень.
За таких обставин, з урахуванням викладеного, суд дійшов висновку про протиправність дій відповідачів, а тому, адміністративний позов підлягає задоволенню.
Згідно ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
При зверненні до суду позивачем сплачено судовий збір у сумі 9 605, 00 грн. Оскільки суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог, а оскаржувані рішення прийняті саме ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі, відшкодуванню позивачу за рахунок бюджетних асигнувань ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі підлягають судові витрати у сумі 9605 грн.
В судовому засіданні 24.04.2019 проголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Керуючись ст.ст. 139, 243-246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
вирішив :
Задовольнити позов товариства з обмеженою відповідальністю "ІН АГРО-ТЕХ" .
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Державної фіскальної служби України про відмову ТОВ "ІН АГРО-ТЕХ" у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних: № 987662/38152146 від 13.11.2018 року, № 994844/38152146 від 20.11.2018 року, № 1010578/38152146 від 03.12.2018 року, № 1010581/38152146 від 03.12.2018 року, № 1010586/38152146 від 03.12.2018 року.
Зобов'язати Державну фіскальну службу України (ЄДРПОУ 39292197) зареєструвати податкові накладні, видані товариством з обмеженою відповідальністю "ІН АГРО-ТЕХ" № 209 від 02.10.2018 року, № 212 від 04.10.2018 року, № 218 від 13.10.2018 року, № 219 від 13.10.2018 року, № 220 від 13.10.2018 року.
Стягнути з Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (73026, м. Херсон, проспект Ушакова, 75, код ЄДРПОУ 39394259) на користь товариства з обмеженою відповідальністю ІНАГРО-ТЕХ (код ЄДРПОУ 38152146, 73000, м. Херсон, вулиця Богородицька, буд. 17, офіс 506) витрати по сплаті судового збору сумі 9 605, 00 грн.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до П'ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення, при цьому відповідно до п.п. 15.5 п. 15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції,який ухвалив відповідне рішення.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Повний текст рішення виготовлений та підписаний 03 травня 2019 р.
Суддя Хом'якова В.В.
кат. 111030600
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.04.2019 |
Оприлюднено | 05.05.2019 |
Номер документу | 81512186 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні